"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Οικογενειακή τραγωδία

Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης της δολοφονίας 20χρονου στο Π. Φάληρο.

Γυναίκα βρέθηκε νεκρή στον Ληθαίο ποταμό των Τρικάλων μαζί με τον 10χρονο γιο της.





Κάθε πρωί, με το που ανοίγω υπολογιστή στο γραφείο, μπαίνω στο in.gr και ρίχνω μια πεταχτή ματιά, μην έχει γίνει τίποτα κοσμοϊστορικό και δεν πάρω και χαμπάρι με τους ρυθμούς που κινούμαι...

Πλέον δεν "ανοίγω" καν τα άρθρα που αφορούν πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις. Τα ξεπετάω από τους τίτλους και την περίληψη. Ίσα να...

Μ' ενδιαφέρουν περισσότερο οι συνέπειες αυτών. Όσο κι αν πονάει και χαλιέμαι κι είμαι όλη μέρα μετά με σκατοδιάθεση, θέλω να ξέρω. Οφείλω να ξέρω.

Αυτοκτονίες κάποιων συζύγων ή/και πατεράδων που χρωστούσαν παντού, που δεν είχαν δουλειά, που δεν μπορούσαν να συντηρήσουν εαυτόν και οικογένεια, έχουμε ακούσει αρκετές. Όχι ότι συνηθίζεται ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά φτάσαμε απλά να κουνάμε το κεφάλι θλιμμένοι.

Οι δύο περιπτώσεις όμως στα παραπάνω λινκς? Τι να νιώσεις και τι να πεις... Εγώ τουλάχιστον, δεν έχω λόγια... Και τρέμω σκεπτόμενη πως αυτό είναι η αρχή.



Υ.Γ. Και οι δύο είχαν υπέρτιτλο "Οικογενειακή Τραγωδία". Από προσδιοριστική δημοσιογραφίστικη φράση, μήπως έφτασε να γίνει κατηγορία? Θα βλέπουμε: - Πολιτικά, - Οικονομία, - Πολιτισμός, - Οικογενειακές τραγωδίες, - Αθλητικά, - Ο καιρός, ... ??????????????

12 σχόλια:

  1. Στέλλα μου

    δυστυχώς όλα συνηθίζονται...

    και η θλίψη και ο θάνατος και όλα.

    παλιότερα λέγαμε "γίναμε Σικάγο" θυμάσαι?
    ή βλέπαμε αμερικάνικες αστυνομικές ταινίες ή σίριαλ και λέγαμε "αυτά δεν γίνονται εδώ".
    δυστυχώς γινονται, πάντα γινονταν και θα γινονται. απλώς τώρα θα αυξηθεί η συχνότητα.
    και πάντα υπήρχε ο τίτλος "αστυνομικό ρεπορτάζ"...

    δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάνα να "αποχωρεί" από τη ζωή, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ, επειδή ήταν άρρωστο, για να ζήσουν τα άλλα της δύο?

    Αδελφός να σκοτώνει τον μικρότερο αδελφό για να μην επιβαρύνει άλλο την δύσκολη οικονομική/ψυχολογική κατάσταση της οικογένειας?

    Πολύ πιθανό να τα συνηθίσουμε ΚΑΙ αυτά, Κωνσταντίνε μου... Προς το παρόν, είμαι σε κατάσταση ΣΟΚ.

    Κι ούτε θέλω καν να το πιάσω, το τι σημαίνει για όλους μας, αν όλα τα συνηθίζουμε κι όλα τα καταπίνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις δίκιο... να πω δεν έχεις...

    Αλλά.

    Μετά από τόσο καιρό που νιώθω να μην έχω κάτι να πω/μοιραστώ, ως εκ τούτου άφησα ανενεργό το μπλογκ, ήταν η πρώτη φορά που "ενεργοποιήθηκε" αυτή η ανάγκη. Από το πρώτο κιόλας δημοσίευμα, αλλά τότε κρατήθηκα. Μόλις όμως είδα δεύτερο "τέτοιο", δεν κρατήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. A,

    καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχεις καθόλου άδικο...Και εγώ τρομάζω με όλα αυτά.. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα κρατησει πολυ αυτη η κοινωνικοποιηση και η καταγγελτικη διαθεση ή να πω καλο Πασχα απο τωρα???

    μμμμμμμμμ??

    (αδυνατω να σχολιασω ειλικιρινα.. αλλα ειμαι μαζι σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου
    αυτο ειναι το δικο μου TOP 10 γι' αυτη την εβδομαδα :
    http://anisixos.blogspot.com/2011/01/anisixos-top-10_26.html

    Αν θες κανε κι εσυ ποστ με το δικο σου TOP 10 σχολιαζοντας τα τραγουδια που επελεξες και σχολιασε αν θες και το TOP 10 των αλλων μπλογκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν θα πατήσω τα λινκ.
    δεν θα πατήσω τα λινκ.
    δεν θα πατήσω τα λινκ.

    μπορεί να μην είναι σωστό απλά να μην διαβάσω
    αλλά ΑΥΤΗ την στιγμή προτιμώ να μην ξέρω.

    πάρα πολλά 'συνηθίζουμε' ...
    υπάρχουν όμως πάντα κάποια περιστατικά που μας κουνάνε κάτι μέσα
    όσα και να έχουμε 'δει' .


    ...μήπως να φέρουμε κανα μπλογκοπαίχνιδο να σε σιάξουμε λίγο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας ελπίσουμε πως κάθε οικογενειακή τραγωδία που διαδραματίζεται με αντίκτυπο τα τραγικά μέτρα της κυβέρνησης,σημειώνει κάποιο τέλος.
    Δεν έχω να καταθέσω κάτι άλλο,εκτός ότι μερικές καταστάσεις υπόκεινται στο ψυχικό σχέδιο του κάθε ανθρώπου και ως αποτέλεσμα επηρεάζει τους οικείους του.
    Φιλάκια γλυκά Στελλί.
    Μου έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Roadartist

    Μακάρι να μείνουμε σ' αυτά τα δύο μόνο...

    Καλημέρα, καλή βδομάδα!



    @Talisker

    Θα κρατήσει μέχρι να πραγματοποιήσει η Μάγια την πρόταση για μπλογκοπαίχνιδο!

    Μ!

    (Το ξέρω...)


    @anisixos

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση.



    @Maya

    Μην τα πατήσεις, δεν χρειάζεται. Όλα έχουν τη στιγμή τους, το ξέρω.

    Για κάνε κάτι μ' αυτό το μπλογκοπαίχνιδο πού 'λεγες... Νομίζω το χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ!



    @Aurangel

    Ναι, αυτό, τό 'λεγα και πριν... Μακάρι να μπει ένα τέλος.

    Κι εμένα μού 'λειψες Αγγελάκι μου, καλή βδομάδα νά 'χουμε!

    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΓΩ θα βρω blogoπαίχνιδο????
    μιά φορά έφτιαξα ένα
    και ούτε παίξατε αφού !

    παίζουν διάφορα στην blogoσφαιρα
    αλλά δεν κατεβάινω στην πλατεία καιρό τώρα
    και έτσι έχω χάσει τα σούσουρα :)

    φιλιάαααα
    χχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή