"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

Τραγούδια για τη ΣΤΕΛΛΑ

UPDATE 26/11/2013:

Που να φανταζόμουν όταν έφτιαχνα τότε στο πόδι αυτήν την ανάρτηση, έχοντας ξεχάσει η ίδια τη γιορτή μου, τι θα επακολουθούσε... Κάθε χρόνο, άνθρωποι που ψάχνουν τρόπο να εκφράσουν τις ευχές τους ή να κάνουν ένα δωράκι στις Στέλλες που αγαπούν, προφανώς γκουγκλίζουν αυτόν ακριβώς τον τίτλο και "προσγειώνονται" εδώ. Φέτος ειδικά έπαθα σοκ. Αυτή τη στιγμή (23:40΄) συμπληρώθηκαν 130 επισκέψεις. Μακάρι να είχα αντιληφθεί νωρίτερα τι χαμός γίνεται, ώστε να "φρεσκάρω" την playlist, διότι με λύπη μου ανακάλυψα πως είχαν διαγραφεί από το You Tube 3-4 από τα κομμάτια που είχα επιλέξει. Οπότε εσείς οι 130 τη βρήκατε λειψή και πολύ λυπάμαι... Θα προσπαθήσω στο εξής να έχω το νου μου... αρκεί... να θυμάμαι ότι γιορτάζω! 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΣΤΕΛΛΕΣ, ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!

Καλημέρααα!!!

Κάνω μια τρελλή καγκουριά τώρα, αλλά μόλις είδα το σχόλιο από faraona και θυμήθηκα ότι γιορτάζω, κι όποιος θέλει να έρθει για μια ευχή, θα μπαίνει στο "γάιδαρο"!!!

Οπότε, "με αντιγράφω" του κερατά, ΞΑΝΑβάζω τη λίστα που είχα πριν λίγο καιρό (κουτί μού 'ρθε τώρα μες τον πρωινό πανικό!)... και μουσικές και τέτοια από δίπλα τα φτιάχνω από το γραφείο, γιατί... έχω ήδη αργήσει για τη δουλειααααά!!!!!!!!

Άντε, να μας ζήσουν οι Στέλλες:




(με τα βελάκια αριστερά και δεξιά, τα βλέπετε όλα, ναι?)

26 σχόλια:

  1. Ο/Η faraona είπε...

    Στέλλα μου
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ
    ΝΑΣΑΙ ΓΕΡΗ ,ΔΥΝΑΤΗ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ Σ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΣΕ ΦΙΛΩ.

    26 Νοεμβρίου 2010 6:47 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαραώνα μου,

    χίλια ευχαριστώ για τις ευχές

    και κυρίως...

    που μου το θύμησεεεεεεεεεες!!!!!!!!!


    (πάει, τό 'χω κάψει...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΕΥΓΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!

    Τα λέμε από το γραφείο, καλές 10 θα φτάσω έτσι που με πήγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα πολλα κι ευτυχισμενα :):):)

    Σημερα δεν προλαβαινω με τιποτις να ακουσω τα τραγουδια.... θα σου βαλω να μου τα τραγουδισεις αυριο :):):):)

    Φιλακια Ο,ΤΙ επιθυμεις ....και ανυπομωνωωωωωω :):)

    xxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Dee Dee

    Ευχαριστώωωωωωωωωωω!!!!!

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΣ ΕΣΥ ΧΘΕΣ... ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΩ??? Δεν παίζομαι πια, αηδία κατάντησα... (Αλλά εδώ θα μου πεις ξέχασα τη δική μου γιορτή και μου τη θύμησε η Φαραώνα...)

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!

    Τα τραγούδια, πιθανότατα τα έχεις ξανακούσει, δεν είναι πολύς καιρός που είχα φτιάξει αυτήν την λίστα για ένα μπλογκοπαίχνιδο!

    Και μες τον πρωινό πανικό ότι "δεν έχω κάνει ανάρτηση για τη γιορτή μου", μια χαρά τη θυμήθηκα και την ξαναχρησιμοποίησα!!!

    Φιλιά και... τα υπόλοιπα από κοντά!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα.

    Να έχεις την υγειά σου,να έχεις πάντα κοντά σου αυτούς που αγαπάς και όσο περνάνε τα χρόνια, να βρίσκεις όλο και περισσότερο νόημα σ' αυτό το ταξίδι της ζωής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. xaxa ασχετο.. θυμήθηκα χθές.. πριν πολλά χρόνια μου είπε μια φίλη ότι γιορτάζει ο αδελφός της.. και πως τον λένε κατερίνο;!;! τη ρώτησα.. αλλά έσπασα την κεφάλα μου και δε θυμήθηκα τελικά ποιοι γιοράζουν μετά τις κατερίνες.. μέχρι που είδα το ποστ.. :):)
    ουάου.. καμπόσα είναι.. κι εγώ δε προλάβαινα να τα ακούσω ολόκληρα.. το βράδυ το πάρτυ.. αλλά τα άκουσα διαγώνια.. το πρώτο που μου είχε έλθει ήταν βέβαια "είναι νωρίς γι αγάπες στέλλα" αν όχι αγαπημένο.. σίγουρα εγγεγραμμένο συνηδησιακά.. το δεύτερο.. "γι αυτό σου λέω στέλλα".. αγαπημένο χωρίς λόγο.. κι αυτό που σκέφτηκα όταν σας γνώρισα.. "στέλλα σ'αγαπάω τάκης".. ε δε θέλει ρώτημα.. κι εμβληματικό.. και ταιριαξαν και τα ονόματα.. :):)
    ΧΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΑΑΑΑΑ :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ προφανώς δε σου εύχομαι πολλά ευτυχισμένα χονιά :):)
    ΧΡΡΡΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΑΑΑΑ :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Lilium

    Πολύ όμορφες οι ευχές σου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και ανταποδίδω!!!

    Καλή σου μέρα!

    ΧΧΧ



    @ koulpa

    Και χωνιά, και χιόνια, και χρόνια... ό,τι νά 'ναι, ΚΑΛΑ να είναι!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ, νά 'σαι καλά!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αααα!!!!
    εγω στο θύμησα?
    καλάαααα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άστα Φάρα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτό που έζησα το πρωί!

    Έφευγα για τη δουλειά, κι πήγα να κλείσω τον υπολογιστή που 'χε ξεμείνει ανοιχτός από το βράδυ. Έτσι είδα τις ευχές σου.

    Κι ακολούθησε τρελλό σόου!!!

    Τσακ μπαμ ανάρτηση, αλλαγή ρούχων και ψιλοβάψιμο μην τρομάξει όποιος συνάδελφος έρθει να μου ευχηθεί, ζαχαροπλαστείο για γλυκά... ΣΤΙΣ 10 ΕΦΤΑΣΑ!!!!!!!

    Και τό 'παιξα ότι και καλά καθυστέρησα επειδή ήθελα να τους φέρω τα ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ γλυκά, και άργησε το ζαχαροπλαστείο να τα βγάλει!!!!!!! Αααααααααχαχαχααααααα!!!!!!

    ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. είναι του Αγίου Στυλιανού σήμερα??? να σε χαιρόμαστε κοριτσάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α Α Α ! ! !

    γουστάρω τρομερά που ΞΕΧΑΣΕΣ την γιορτή σου !!!
    αχαχαχα

    το ξέρω ότι πρέπει να ανησυχούμε κανονικά
    (οι διαλλείψεις έχουν επεκταθεί απίστευτα και μένα !)
    αλλά καλύτερα με χιούμορ. λέω !!!:)))

    τς τς μέχρι εδώ μύρισε το καμμένο !

    χρόνια πολλά ενσχόλως και στην κατερίνα ντίντι μας !!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΆ !
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρόνια πολλα Στελλααααα!! Εγω δεν καταλαβα τι ειναι ο γαιδαρος!! χαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ..καθυστερημένες, αλλά πολλές ευχές για ωραίες στιγμές με ανθρώπους που αγαπάς και σ΄αγαπούν!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυχρονη Στελλι
    και ευτυχισμενη
    να εχεις παντα ανθρωπους διπλα σου να σε αγαπουν και να σε προσεχουν

    φιλια πολλα:)

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @mahler 76

    Ευχαριστώωωωωωωωωω!!!!!!!





    @maya

    Χαχαχαχαχαααααααααααααααααα!!!!!

    ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΗ ατάκα το "μέχρι εδώ μύρισε το καμμένο"!!!!!!!!!

    Ευχαριστώ πολύ, πολύ, και ναι, να χαιρόμαστε και την Ντη μας, και μάλιστα όσο συχνότερα γίνεται, ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!


    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @φαβα

    Καλώς το! Επανήλθες? Να χαρώ? Τι έγινες, τι έπαθες? (Όποτε θες, στείλε μέιλ).

    Για το γάιδαρο, πήγαινε μία ανάρτηση πίσω και θα καταλάβεις. θα σου χρειαστεί, πίστεψέ με. Προβλέπω να "κρατηθεί" και να γίνονται αναφορές. Πως λέγαμε κάποτε για τον Πούστη? Τώρα θα λέμε και για τον Γάιδαρο!!!

    Σ' ευχαριστώ, φιλιάααααα!!!!!!!!





    @ngotb

    Οι ευχές είναι πάντα ευχές, δεν έχουν ημερομηνία λήξης!

    Και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις δικές σου!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧχ




    @Talisker

    Κι εσύ, κουκλάρα μου, κι εσύ!!!

    Ευχαριστώ, ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΥ!!!

    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ... γκα γκαααα (το γνωστό γαϊδούρι) που να θυμηθώ γιορτή εγώ, το χω αμαρτία :)
    Είμαι εδώ όμως, να ακούω τις κομματάρες, να σου στέλνω την αγάπη μου φιλαράκι και τις ευχές μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά Στελλίτσα,(αν και καθυστερημένα). Μόνο τα καλύτερα σου εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλα ειμαι Στελλιτσα, απλα το κλεισα. παω να δω τον γαιδαρο, χαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ηρθα για βολτα με το καινουριο μου αβαταρ :):):):):)

    Εισαι καλααααα;;;;;;;

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έκοβα βολτούλες στην μπλογκόσφαιρα και είπα να περάσω να πω ένα γειά!!


    Φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. *★Καλά Χριστούγεννα★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★κι ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος!★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|
    ......


    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αντε και καλή χρονιά Νέγκμα!!!
    Κοίτα αν τριτώσει γιατί αν έρθω και τα Φώτα και δεν σε βρω θα ρίξω κόκκινη μπογιά και θα σε κάνω Νegma in red!

    :)))
    Το 2011 εύχομαι μόνο χαρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χρονια πολλα και καλη χρονια στελλα μας!!!
    να χαιρεσαι το μικρο σου και μονο υγεια και ολα τα καλα του κοσμου να εχετε!!!
    φιλια πολλα!!!
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παιδιά,

    χίλια συγνώμη για το εξαφανιζόλ!



    Σας ευχαριστώ όλους ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ πολύ!!!

    (Το ότι συνέπεσαν ευχές για τη γιορτή μου, με ευχές για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά... μάλλον κάτι πρέπει να μου πει σχετικά με το μπλογκ μου και την συχνότητα με την οποία πλέον αναρτώ... γκούχουμ - γκούχουμ...)

    Όπως και νά 'χει,

    ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΟΝΤΡΑ Σ' ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή