"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

"Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε"


Τι κάνεις όταν αγαπημένο πρόσωπο υποφέρει και σε παρακαλάει να του πεις ότι πετάει ο γάιδαρος? Υ-Π-Ο-Φ-Ε-Ρ-Ε-Ι, όμως.


Τον έχεις μπροστά σου και τον βλέπεις να κλαίει και να βασανίζεται, να κοιτάζει ψηλά στυλώνοντας τα μάτια του, να στον δείχνει με το δάχτυλο, να προσπαθεί να οδηγήσει εκεί το βλέμμα σου, να απορεί που δεν νιώθεις κι εσύ να σου φυσάει το πρόσωπο το φτερούγισμά του, που δεν χαμηλώνεις όταν είναι ακριβώς από πάνω σου μην σε χτυπήσει με τα πόδια του, που δεν σου γαργαλάει τα μαλλιά η ουρά του, που δεν σου κρύβει τον ήλιο όταν περνάει από μπροστά...


Τι κάνεις?


ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ???



























Τι να κάνω, που δεν πετάει ο πούστης...

31 σχόλια:

  1. Συμφωνείς πρόσκαιρα... και με την πάροδο του χρόνου που το συγκεκριμένο άτομο δει τα πράγματα αλλιώς θα μπορέσεις να του εξηγήσεις ότι ο γάιδαρος έχει προσγειωθεί και μένει σταθερός στη γη εδώ και χρόνια.
    Καλημέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!

    Δεν ξέρω...

    Μάλλον... δεν αναφέρομαι σε κάτι που δείχνει να μπορούσε να είναι παροδικό... Μακάρι δηλαδή, αλλά δυστυχώς όχι.

    Κι ό,τι πεις, ξέρεις ότι μένει και μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

    Ακόμα κι αν λυγίσεις και πεις εκείνη την ώρα "πωπω, και σε μεγάλο υψόμετρο", άντε πάρτο πίσω μετά, όταν σε αντίστοιχη περίπτωση, το πρώτο που θ' ακούσεις είναι "μα αφού τότε τον είδες κι εσύ!". Τι λες? "Τό 'πα γιατι δεν άντεχα να σε βλέπω έτσι"?.

    Είμαι σκληρή? Μπορεί και νά 'μαι και σκληρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ε πετάει.. υπερβολές.. μερίκους πήδους ρίχνει.. που λέει και το ανέκδοτο.. :):)
    πέραν πλάκας.. πως να τον κακοκαρδίσεις τον άλλο.. ασε που πόσο σίγουρη είσαι πιά ότι δεν πετάει.. δεν έχει δει τη σχετική διαφήμιση.. :):)
    την καλησπέρα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυσκολα μας βαζεις, γιατι σιγουρα δεν αναφερεσαι σε γαιδαρο που πεταει :):):)

    Αν σε παιρνει, μπορεις να φανεις οτι εισαι υπο σκεψη για την τελικη επιλογη σου. Οτι δεν εχεις κατασταλλαξει ακομη δηλαδη. Αν δεν σε παιρνει , λες την αληθεια.
    Γιατι εξαλλου δεν νομιζω οτι και με το να πεις οτι πεταει ο γαιδαρος θα βοηθησεις πουθενα τελικα :)

    Καλη επιτυχια κι ευχομαι να περασει γρηγορα αυτη η κατασταση και να σταματησει να ποναει το αγαπημενο σου προσωπο.

    υ.γ. περνα απο μενα, εχεις μωβ δωρακι

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν δεν ήσουν δοτική δεν θα παρακαλούσε καν.
    Κι αν δεν ήσουν δοτική δεν θα υπήρχε μέσα σου ούτε καν σαν ερώτημα.Θάταν a priori δεδομένο για σένα οτι τέτοιου είδους παρακάλια δεν υπάρχουν για σένα.
    Εννοώ οτι το κάνει γιατί ξέρει οτι "τον παίρνει να το κάνει".
    Και φυσικά Νέγκμα μου βρίσκεσαι κοντά σ ενα τέτοιο πρόσωπο γιατί κι εσύ έχεις μια πλευρά του εαυτού σου που ταιριάζει μαζί του.
    Αυτό το ανιχνεύει ο άλλος απ την πρώτη στιγμή.
    Οπως κι εσύ ανιχνεύεις και ξέρεις υποσυνείδητα η συνειδητά τις δικές του πλευρές αντίστοιχα που σε παίρνει η δεν σε παίρνει σε αιτήματα αυτού του είδους.
    "Πετάει η δεν πετάει ο γάϊδαρος" να μην σε πολυαπασχολεί είναι η ταπεινή μου άποψη.

    Η απαίτηση και το κλάμα να σ απασχολούν.
    Τώρα βέβαια κούκλα μου εγω είμαι γηραιά και παρωχημένη ...αν μου έκαναν όμως την ερώτηση τα παιδιά μου ας πούμε πούναι τριαντάριδες θα τους έλεγα τα ίδια που λέω και σε σένα και θα πρόσθετα ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ:
    "Εγω τώρα είπα την γνώμη μου.Απο κεί και πέρα εσείς να κάνετε ο,τι σας κατέβει αλλά να έχετε και μόνοι σας την ευθύνη των πράξεών σας"
    Η εμπειρία δεν μεταδίδεται.
    Με τίποτα όμως...κι αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις.
    ;)))
    Φιλώ σε κούκλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ koulpa

    Καλησπέρα!

    Αυτό που λες, παίζει με μία έννοια.
    Διότι γράφω εγώ, άρα γράφω υποκειμενικά, άρα πρόκειται για την δική μου πραγματικότητα. Στην οποία κάτι μπορεί να δείχνει τόσο "ξεκάθαρο και λογικό" όσο το ότι ο γάιδαρος - τι να κάνουμε? - ΔΕΝ πετάει.

    Στην πραγματικότητα ενός άλλου, προφανώς δείχνουν αλλιώς τα πράγματα. Τον κοιτάς στα μάτια, και βλέπεις να καθρεφτίζεται ο ιπτάμενος γάιδαρος... σαφώς και τον έχει μπροστά του και τον βλέπει!

    Πιασ' τ' αυγό, και κάντου χαλάουα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Dee Dee

    (Προφανώς... Συμβολισμό που βρήκα κι εγώ, ε?)

    Λοιπόν, το πόσο γέλασα μ' αυτό που πρότεινες... Όχι ότι είναι αστείο. Με τον εαυτό μου γέλασα. Το θεωρώ την επιτομή της διπλωματίας αυτό που είπες! Και γελάω με τα μούτρα μου, γιατί ξέρω πόσο ΔΕΝ τό 'χω με την ρημάδα την διπλωματία... Τι χρήσιμο χάρισμα για όποιον τό 'χει. Αξιοθαύμαστο το βρίσκω!

    Τραγικό, που εμένα ούτε καν λειτουργεί το μυαλό μου ποτέ έτσι???

    Πολύ γλυκά τα "περαστικά" αλλά δεν είναι μια συγκεκριμένη κατάσταση. Είναι πολλές παρόμοιες που έχω βρεθεί κατά καιρούς, απλά κάτι τις έφερε όλες μαζί έντονα στο μυαλό μου. Όλα καλά.

    Δωράκι??????? ΚΑΙ ΜΩΒ????????

    ΕΡΧΟΜΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ faraona

    Ουάου!!!!!!! Πώπω που το πήγεεεεες!!!
    Ααααχ, αυτό είναι η πείρα!!!!!!!!!!!!

    Μου γύρισες το πρόσωπο σε άλλη κατεύθυνση, για την οποία δεν έχει σημασία αν συμφωνώ ή διαφωνώ για το αν και κατά πόσο είναι το μείζον θέμα. Γουστάρω που έχω να κοιτάξω κι αλλού. Τροφή για σκέψη.

    Πάντως με μια πρώτη πρόχειρη προσέγγιση, δεν διακρίνω κάτι αρνητικό. Εντελώς ανθρώπινο το βρίσκω, όποιο συνδυασμό περιπτώσεων έντονου συναισθηματικού δεσίματος και να πάρω.

    Φίλη: "Αν δεν με καταλαβαίνει ούτε η κολλητή μου..."

    Σύντροφος: "Αν δεν με καταλαβαίνει ούτε ο άνθρωπός μου..."

    Παιδί: "Αν δεν με καταλαβαίνει ούτε η μάνα μου..."

    κ.ο.κ.

    Ξέρω 'γω?... Εντελώς θεμιτό μου κάνει... Είμαι αφελής? Κρύβεται κάτι που δεν πιάνω? Χμμμμ... Επαναλαμβάνω: ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ!!!!!

    Τι καλά που κάνεις και περνάς και ρίχνεις τα διαμάντια σου...

    Φιλιά πολλά κι από μένα, Φάρα μου!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εμ δεν το πήγα εγω...αυτό με πήγε...
    εντάξει
    αν το πήγα μακρυά μη δίνεις σημασία.
    Εξ άλλου όπου υπάρχει ενα ερώτημα.
    Οπως το "Πετάει ο γάΪδαρος?"
    προϋπαρχει μέσα σ αυτόν που ρωτάει και η απάντηση.
    Εγω αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατι χρειάζεται η ΔΙΚΗ σου επιβεβαίωση οτι πετάει.
    :)))
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θάμαι εκτός θέματος φοβάμαι μα
    θα σου πω τι μου ήρθε στο μυαλό όταν σε διάβασα :

    -μαμά, υπάρχουν τα ξωτικά ?

    (η νεράιδα των δοντιών? ο αη βασιλης?)

    ΤΕΡΑΣΤΙΑ ερώτηση .

    και δυσκολεύτηκα πάρα πολύ .
    γιατι απο την μία θέλω νάχουν την μαγεία φουλ για το λίγο όσο που κρατάει ,
    απο την άλλη είναι και ψέμα .


    απάντησα:
    -"υπάρχουν εφόσον τα πιστεύεις".


    τώρα βέβαια πρέπει να το σκεφτώ αν κολλάει αυτό και στα ΜΕΓΑΛΑ παιδιά ...











    μα πόση κωδικοποίηση στην γραφη σου πια ?!!!!
    με μπερδεύεις τρελλά πλέον !




    σε φιλώ μυστηριωδώς και γω
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ faraona

    Εμένα πάλι μου φαίνεται εντελώς ανθρώπινο. Θεωρητικά, ναι, γιατί να χρειάζεται ένας άνθρωπος την επιβεβαίωση... Αλλά ξέρεις πολλούς που να μην? Νομίζω ότι όσο σίγουροι και να είμαστε για κάτι, πολύ συχνά μας συμβαίνει να θέλουμε ν' ακούσουμε, τουλάχιστον άλλον έναν, και φυσικά όχι τον οποιοδήποτε έναν, να μας λέει, "έτσι είναι, όπως τα λες".

    Δεν μπορώ να εξηγήσω, γιατί την έχουμε, ξέρω όμως στα σίγουρα ότι την έχουμε. Η φύση μας? Ίσως...

    Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ maya

    Να το πούμε πάλι? Να το πούμε. Δεν υπάρχει ΕΝΑ θέμα. Μια ανάρτηση υπάρχει, μια αφορμή για συζήτηση, ανάλογα με το κλικ που κάνει στον καθένα. Είδες τι έγινε σε σένα με την τελευταία σου, ε? Από που το ξεκίνησες - όπως είπες - εσύ, και τι δρόμο έκανε. Και μας αρέσει!

    Αυτό ακριβώς που λες ότι απαντάς στα παιδιά, ενέπνευσε τον τίτλο της ανάρτησης (ή μάλλον τον έφερε στο μυαλό μου, γιατί ο Πιραντέλλο τον εμπνεύστηκε!).

    Στα μεγάλα παιδιά, απλά ισχύει. Έτσι είναι. Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να το πει σ' ένα μεγάλο, ποιος ο λόγος να το πει, γιατί να τεθεί καν θέμα να το πει. Απλά ισχύει.

    Κι αν κάποιος πιστεύει ακράδαντα κάτι, και ζει ΜΕ αυτό, ΒΑΣΕΙ αυτού, ΛΟΓΩ αυτού, βαλτε-ο,τι-αλλο-θετε-μπροστά αυτού... τι μπορεί να του πει κανείς? Εγώ τουλάχιστον σηκώνω τα χέρια ψηλά.

    Σιγά την κωδικοποίηση... αλλά αυτό μου βγήκε. Το πικρο-γλυκο-μαυρο-χιουμορ-ιστικό που μου βγαίνει εμένα σε κάποιες καταστάσεις, όπου αδυνατώ να επεξεργαστώ κάτι με ορθολογισμό.

    Αλλά τόσο χαρακτηριστικό πια, ε? Ό,τι κι αν είναι, μ' αρέσει που αναγνωρίζεται ως "Στελλίστικο".

    Εγώ σε φιλώ ξε-μυστηριωδώς!!!

    Καλημέρααααααααααααααααααα!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ..χαχαχα, μου άρεσε η παράφραση του ψευδωνύμου!
    Λέω και...επιμένω!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι κανεις?

    -δινεις ενα χαστουκι να συνελθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Talisker

    (Τώρα... να σου πω ότι δεν μού 'ρθε...)

    Ε, όχι, Τάλι, όχι, θεωρώ πως αυτό δεν είναι πρέπον, η βία δεν είναι λύση, οι άνθρωποι μιλάνε... μπλα... μπλα... πολίτακαλλυ κορρέκτ... μπλα... μπλα... σωστό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. του ρίχνεις μια κλωτσά στα αχαμνά μπάς και συνέλθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ mahler76

    (Έχει το ίδιο αποτέλεσμα και στα δύο φύλα?)

    Ε, όχι, Μάλερ, όχι, θεωρώ πως αυτό δεν είναι πρέπον, η βία δεν είναι λύση, οι άνθρωποι μιλάνε... μπλα... μπλα... πολίτικαλλυ κορρέκτ... μπλα... μπλα... σωστό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. φυσικά και έχει. επίσης, με κόβεις εμένα για πολύ politically correct?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. (Γιατί, κόβεις εσύ, εμένα?

    Τι να σου κάνω όμως, που κι οι μπλογκοτοίχοι έχουν μάτια...)

    Ε, όχι, Μάλερ, όχι, θεωρώ πως αυτό δεν είναι πρέπον, η βία δεν είναι λύση, οι άνθρωποι μιλάνε... μπλα... μπλα... πολίτικαλλυ κορρέκτ... μπλα... μπλα... σωστό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μαρέσει η τάλι και τα απόλυτα της !
    αχαχα


    όσο για το στελλιστικο
    είναι
    αλλά δεν ήταν πάντα .
    έχεις αλλάξει τον τρόπο γραφής σου πολύ απο την αρχή μας ...
    δεν λέω αν είναι καλό ή κακο,
    απλά είναι σαφής η αλλαγή .
    :)))


    όσο για τον ορθολογισμό
    αναρωτιέμαι πια πολύ κατα πόσο είναι αντικειμενική έννοια και μέτρο ...
    πολλά δεδομένα ανατρέπονται με τις εμπειρίες ...
    πολλά !


    καλησπέρααααααα κόντρα-μυστηριωδώς
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κι όμως η βία είναι λύση...

    το ξύλο άλλωστε βγήκε από τον παράδεισο...

    και...
    αν η βία δεν είναι λύση
    ή λία γιατί είναι βίσση?

    να πω και άλλα αχαχούχα ή θα με πάρεις με τις πέτρες?


    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ maya

    Είδες? Μπήκε, πέταξε μια ατάκα που τα συμπυκνώνει όλα, κι έφυγε. Έτσιιιιι!!!!!!!!! Τυχαία είναι Α.Μ.? Δεν νομίζω...


    Αυτό που λες με βάζει στον πειρασμό, όταν έχω χρόνο, να κάνω ένα ξεψάχνισμα στα παλιά... Δεν είχα αυτήν την εντύπωση εγώ, αλλά τώρα μου κέντρισες την περιέργεια, γιατί πιστεύω ότι κάποιος "παρατηρητής", κάποιος "απ' έξω" τα διακρίνει καλύτερα αυτά.

    Η αίσθηση που έχω εγώ, είναι ότι πρόκειται για δύο πράγματα, τα οποία είναι ΚΑΙ τα δύο εξίσου "εγώ", και πάντα συνυπήρχαν εδώ μέσα, ανάλογα τη διάθεσή μου. (Το συζητούσαμε αυτό κατά καιρούς κι όταν είχε πέσει το θέμα των δεύτερων μπλογκς, θυμάσαι? Και προτίμησα να τα έχω όλα τουρλουμπούκι!)

    Γουστάρω να την κάνουμε κι από κοντά αυτήν τη συζήτηση, μού 'ρχονται διάφορα τώρα να σε ρωτήσω, αλλά θα ξεφύγουμε!



    Ε, τώρα αυτό με την αντικειμενικότητα όμως, χτυπάει φλέβα: Αυτό θέλω να το "πιάσουμε"!

    Ναι, κι εγώ έχω δει τέτοιου είδους ανατροπές (κάποιες τις έχουμε δει και μαζί...) - αλλά, I can't help wondering (που λέει και η Κάρρυ):

    Μα δεν υπάρχουν κάποια πράγματα αμιγώς αντικειμενικά στα οποία να μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι??? Τίποτα? Νιέντε? Νάδα? Το κέρατό μου μέσα??????????????? Κάποιες βασικές αρχές?

    Για κάποιο λόγο θυμήθηκα τον Βέντερς και τα "Φτερά του έρωτα", όπου ακουγόταν το εξής:

    "κάθε Γερμανός έχει γίνει ένα ανεξάρτητο κρατίδιο, υψώνει μια σημαία και ανακηρύσσει τον εαυτό του κυρίαρχο"

    Αυτό, ειπωμένο το 80κάτι. Πλέον είναι όλοι οι άνθρωποι έτσι? Καθείς και το μπαϊράκι του? Δεν συγκλίνουμε πουθενά?

    Τι μ' έπιασε κι εμένα πρωινιάτικο, και τι φταις κι εσύ...

    Κυριάκος, λοιπόν,
    και ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. Στιχάκια, σού 'ρχομαι, αλλά νομίζω αυτό το σχόλιο θα σε κουρδίσει κι εσένα, κι ας μού 'ρθες χάι-χούι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ drunk tank

    Γιατί να σε πάρω με τις πέτρες, καλέ? Προσωπικά, κι απ' τις συζητήσεις και τις κόντρα συζητήσεις, ή κι απ' τη βία ακόμα ακόμα, ο καλύτερος τρόπος ν' αντιμετωπιστούν παρόμοιες καταστάσεις είναι το αχαχούχα και το χάι-χούι!!!

    Όσο για το φλέγον ερώτημα που έθεσες, έχω ν' απαντήσω πως:


    Για τον ίδιο λόγο που το
    πεπόνι παγώνει
    ενώ το
    παγώνι δεν πεπόνει.

    (τάδη έφη "ανθρωπάκιμου")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Α. Θεός για άλλη μια φορά!!!!

    δεν κουρδίζομαι, δεν κουρδίζομαι!!!!

    είμαι αχαχούχα και γουστάρω!!!!!

    θα μείνω μόνο στα "φτερά του έρωτα".
    ειχα κάνει ανάρτηση...παλιά...
    είχες γράψει
    και ακόμα κανονίζουμε να πάμε ομαδικώς Berlin!!!!!
    άιντεεεεεεεεε

    καλημέραααααα
    χχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. NAI
    NAI
    NAI
    NAI
    NAI
    NAI
    NAIAIAIAIAIAIAIAIAIAI!!!!!!!!!!!

    (Σαν την γκόμενα στη διαφήμιση που λούζεται??? Έτσι το "ναι"!!!)

    Μα δεν θα ήταν τέλεια να κανονίσουμε όλοι μαζί ένα ταξίδι???

    Πόσο μάλλον στο Βερολίνο, που πεθαίνωωωωωωωωωω να πάω, όλο ακούω από άλλους και ζηλεύωωωωωωωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τώρα να μη κάνω κι εγώ σαν τη γκόμενα στη διαφήμιση αλλά... ΝΑΙ!!!!!!

    οργανωνόμαστε? οργανωνόμαστε!!!!

    κι ας πάμε και με ιπτάμενο γάιδαρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κοντός ψαλμός αλληλούια!

    Στην προσεχή Γ.Σ. του Δ.Σ., να τεθεί στα θέματα!!! Ως ΕΠΕΙΓΟΝ, κιόλας!

    Ελάτε προετοιμασμένοι με ιδέες και προτάσεις, ΟΚ???

    Έστω κι αν όπως προκύψει από τα οικονομικά του Ομίλου μας, είναι εφικτό να το πραγματοποιήσουμε το 2023!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τι ακούω??????
    πάμε βερολίνο ????????????

    ΕΧΩ ΤΡΕΛΛΗ Κουβουλου ΝΑ ΠΑΩ ΒΕΡΟΛΙΝΟ !!!!

    πωπω έχουμε πολλά θέματα για την Γ.Σ.
    να δω πώς θα προλάβουμε !!!



    είμαι σε πυρετό δουλειάς
    σόρι
    δεν θα απαντήσω ΤΩΡΑ στο σχόλιο σχολιάρα που άφησες
    γιατι θα κολλήσω.



    σας φιλώ και τους δύο μέχρι να σας σκάσω απο κοντά φιλιά
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στέλλα μου
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ
    ΝΑΣΑΙ ΓΕΡΗ ,ΔΥΝΑΤΗ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ Σ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΣΕ ΦΙΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή