"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

You, too!



Φυσικά και πήγα. Αλίμονο αν δεν. Για όλα όσα υπήρξαν. Γενικώς. Και ειδικώς. Για μένα. Δεν με νοιάζει αν ο Μπόνο πλέον προσπαθεί να πραγματοποιήσει την ευχή των απανταχού εστεμμένων κορασίδων. Ας σώσει τον πλανήτη, ας φέρει την παγκόσμια ειρήνη, ας επισπεύσει τα έργα του ΗΣΑΠ... Λες κι όλοι οι άλλοι καλλιτέχνες, διάγουν βίον ροκ-άρεστον. Χέστηκα. Πήγα προς τιμήν όλων των ραβασακίων, τα οποία έχω επιστρέψει, γράφοντας από κάτω:Y U2".

Δεν έχω να σχολιάσω κάτι από τη συναυλία, ΕΓΩ πέρασα μία βραδιά που θα θυμάμαι για όλη μου τη ζωή. Μόνο να ευχαριστήσω θέλω την Μ. και τον Α. Θα είναι πάντα και οι δύο συνυφασμένοι με την μαγεία που έζησα.



Υ.Γ.1 Α, πήρα κι αυτό το μπλουζάκι, γαμώ?

Υ.Γ.2 Με καλύπτει παραπάνω κι από απόλυτα, αυτό. Αν το επισκεφθείτε, μην παραλείψετε να μπείτε στα λινκς, είναι ακριβώς ό,τι θα διάλεγα κι εγώ. Ειδικά το Moment of Surrender, το λινκάρω κι εδώ, για δύο λόγους: Πρώτον, το τραγούδι είναι από τα καινούργια, το πρωτοάκουσα εκεί και μου άρεσε ΠΑΑΑΡΑ πολύ. Δεύτερον και σημαντικότερο, προηγείται του τραγουδιού μία μαγική/μοναδική στιγμή, όπου ο κόσμος "παίρνει τα ηνία" και... θα δείτε και θα καταλάβετε, γιατί τα λόγια περιττεύουν!

Υ.Γ. 3 Παλεύω εδώ και ώρα ν' ανεβάσω τα βιντεάκια μου και γαμιέται ο μπλόγκερ. Τι κάθομαι και τα μετατρέπω σε άλλες μορφές αρχείου, τι , τι , τι, ... δεν μπορώ άλλο, νύσταξα, θα ξαναπροσπαθήσω άλλη στιγμή!

UPDATE:

video
With or without you


video
In the name of love

Γρμφχδφςεσςςςς@$#$@#%@^@#^@^... μόνο αυτά με άφησε, στο τρίτο κόλλησε πάλι...
Σε συνέχειες θα μπαίνουν τα βιντεάκια, σαν σήριαλ...

19 σχόλια:

  1. Εκεί, πίσω σου, εκεί, σου λέω...ήμουν κι εγώ!!!
    Τα ΄χασε ο Bono (μήπως); Χιχι!
    Υπέροχη-once-in-a-lifetime-συναυλία α (κι ας λένε τις κακίες τους διάφοροι..)!
    Καλημέρα!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @new-girl-on-the-blog

    (Πωπω, κανά χαϊδευτικό, έχεις, για να μην σε λέμε όλο αυτό?)

    Καλώς τη!

    Εκεί, λοιπόν, you too??? Άρα ξέρεις για τι μιλάω...

    Λοιπόν, με κούφανες, γιατί χρησιμοποίησες ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες λέξεις που είπα κι εγώ για να περιγράψω την αντίδραση του Μπόνο στο συμβάν, όταν το μετέφερα στον South που δεν είχε έρθει!

    "Τά 'χασε", είπα κι εγώ!!!!!!!! Τουλάχιστον έτσι το εισέπραξα, και αναρωτιόμουν αν ήταν η ιδέα μου, λόγω της όλης συναισθηματικής φόρτισης. Φαίνεται από το "μήπως" σου στην παρένθεση, ότι κι εσύ το λες με την αντίστοιχη επιφύλαξη, και σε καταλαβαίνω. Αλλά πάλι? Είδες που δεν φάνηκε έτσι μόνο σε σένα?

    Τέρμα, πάει, το κατοχυρώσαμε, "ο Μπόνο, τά 'χασε".

    Κι από τα υπόλοιπα λόγια σου, βλέπω πάντως πως συμφωνούμε!

    Νά 'σαι καλά, και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγγνωμη λιγο!!
    θα πεις - αποκαλεσεις εσυ ανθρωπο με χαιδευτικο!!????


    Οταν λεμε Μπονο εννοουμαι εκεινον με τα γυαλια και το καφε λαμε παντελονι που σε καποια στιγμη νομιζα θα κανει σπαγγατο και θα βρεθει στο δαπεδο!!?
    Υστερα μου λετε για τον ΜΟΛΚΟ ΜΟΥ!

    οκ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ U2 alla




    σημασια εχει οτι περασες καλα!!
    (και φαινεται!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. * Στέλλα, κατοχυρώθηκε! Μια στρογγυλή σφραγίδα του λείπει (μην ανησυχείς, έχω τα μέσα, εύκολο να τη βρούμε) και είναι official!!
    Ναι, συμφωνούμε..πώς γίνεται να μην συμφωνούν δυο πανέξυπνα κορίτσια (γκουχ, γκουχ..για μας λέω);-χαχαχα!!
    Πάντα τέτοια, συμφωνώ-καλά να είμαστε!
    Έλειπε ο South; ..τσ..τσ... ;-)

    Αααα...να μη το ξεχάσω...μπορείς να γράφεις τ΄ακρωνύμιο (σικ!), ngotb δηλ., ή να χρησιμοποιείς τ΄όνομά μου, το οποίο είναι..Μαρία!

    * Talisker, σπαγγάτο ο Bono;;; E, δε νομίζω..ούτε στα νιάτα του!!
    Τον Molko σου, ε; Αν εννοείς τον Brian, αυτή την Παρασκευή θα του δώσω χαιρετίσματα αν θέλεις-δεν χάνω τη συναυλία τους!! (πλάκα-πλάκα, από Παρασκευή σε Παρασκευή όλο σε συναυλίες είμαι..)

    Χαιρετώ σας!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α! Χαϊδευτικό ζήτησες, ε; Χιχι...βρες ένα που σου αρέσει, να μου το προτείνεις (με όλα τα πρωτόκολλα κλπ) και θα έχεις την απάντησή μου!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @new-girl-on-the-blog

    ετσι εξυπηρετικη εισαι παντα???
    Θα ειμαι στο Γης ,grazie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γουστάρω που το φχαριστήθηκες ΤΟΣΟ !
    άργησα νάρθω λόγω αυτής της απομάκρυνσης πούχω πάθει με τον μπόνο
    αλλά
    χαίρομαι για το όλο.

    το t-shirt ΓΑΜΑΤΟ! με γειά !

    έχω πάλι απορίες :
    σπαγγάτο ο μπόνο ???????
    και γιατι 'τάχασε' ???
    θα μου πείς κάποια στιγμή γιατι δεν θα πάω να δω τα βίντεο ?


    αυτά για τώρα !
    και βάλε κάτι πάνω σου θα πουντιάσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. * Talisker, είμαι πάντα τόσο εξυπηρετική, ναι (όταν θέλω)!!
    Θα είσαι εκεί;
    Ραντεβού εδώ την επόμενη μέρα, ν΄ανταλλάξουμε εντυπώσεις!
    :-)

    * Maya, να σου πω για τον Bono (ελπίζω κι η Στέλλα να μην ένοχληθεί που παίρνω το θάρρος)!
    Τα ΄χασε απ΄το πάθος, την ενέργεια και τη δυναμική του κόσμου!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Μπονο Μαγιουλι εμενα μου εμοιασε ενα ραμολι που τα χει ψιλοπαιγμενα
    αλλα εγω τοτε που εσεις ακουγατε αυτον ακουγα Μποτσελι
    ειλικρινα δεν ε χω αποψη..
    και ω ω ω δεν θελω να αδικω!:)
    θα παρακαλουσα θερμα εις τις Στριντζες ..να εχετε ενα αφιερωμα ..προς επιμορφωση μου

    ευχαριστω!

    Στελλι ...δεν θα σε δω με τετοιο τι- σερτ ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ...
    μονο που διαβασα τωρα το moment of surrender ανατριχιασα ολοκληρη οπως και οταν το ακουσα!!!
    :)))))
    και εγω εκει ημουνα...αλλα διαφορετικα... αλλα και παλι εκει...
    (δες να δεις πως στο blog μου στελλα μου αν θελεις :)))
    οπως παντα,συμφωνουμε στις μουσικες που μας ταξιδευουνε...αλλα πρεπει να θελει κανεις να ταξιδεψει κιολας με τις νοτες για να το καταφερει αυτο το μοναδικα συναισθημα που αισθαναιται κανεις οταν ακους τις πρωτες νοτες απο ενα αγαπημενο σου τραγουδι live...
    τι καλυτερο natural high?
    δεν υπαρχει!!!
    :)))))

    φοβερη η tshirt!!!
    καλη σχολικη χρονια στο μικρο σου και σε ολα τα παιδια στελλα μου!!!
    υπομονη στους γονεις αλλα πιο πολυ σε μας τις μανουλες!!!

    φιλια πολλα!!!
    :))))

    υγ...
    μη κοιτας που δεν σχολιαζω συχνα..
    συνεχεια περναω απο εδω!!!
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μόνο για όσα υπήρξαν θα μπορούσε να πάει κάποιος, τώρα δεν είναι τίποτα. Χαίρομαι πάντως που πέρασες καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Talisker

    Μάλλον χρησιμοποίησα λάθος λέξη. Εννοούσα κάτι συντομότερο από όοοοοολο εκείνο το μακρυνάρι...

    Υποθέτω τον ίδιο λες, αν και δεν τον έχω πετύχει σε αντιστοιχη φάση. Πάντως, εμένα μην με μπερδεύεις με τους άλλου, δεν έχω πει ποτέ κακό για τον Μόλκο, γιατί απλούστατα τον λατρεύω!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @Μαρία (άει γειά σου, κάτι τέτοιο εννοούσα!)

    Και πανέξυπνα και πανέμορφα και πάνω από όλα σεμνά και ταπεινά, χωρίς ξεροβήξιμο, πληηηηζζζζ!!!!!

    Ναι, ναι, έλλειπε, άμα του κατσικωθεί κάτι εξ αρχής αυτού του ανθρώπου, δεν του το αλλάααζειειειειεις... ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΜΙΑ, ΟΜΩΣ!!!

    @Τάλι & Μαρία

    Επίσης, παρακαλώ θερμά και τις δυο σας, να μην βγάλετε κιχ εδώ μέσα για την συναυλία, αν πάτε, γιατί θα πεθάνω από τη ζήλεια μου. Στα μπλογκς σας, ξου ξου ξου, μπρος!!!



    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Μάγια

    Να κάνεις παρέα με τον Σάουθ εσύ!

    Είδες τι ωραίο που είναιαιαιαι?????
    Πες πες πες και στην άλλη, τώρα που το είδες και λάιβ, ΤΙ ΩΡΑΙΟ που είναι???????

    Γιατί μου τη λέειειειειειει???????

    Την απορία για το σπαγγάτο να στη λύσει αυτηπουδεντηςαρέσειτουμπλουζάκιμου, εγώ δεν ξέρω!

    Για το ότι "τά 'χασε", ήταν μια στιγμή που "πήρε πρωτοβουλία" το κοινό, που καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο είναι να συμβεί, όταν μιλάμε για περίπου 75 χιλ άτομα!

    Και το βίντεο μπορείς να το δεις, πρώτον γιατί είναι πρώτα η φάση κι ύστερα τραγούδι, οπότε δεν είσαι αναγκασμένη να το ακούσεις, δεύτερον, ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΞΕΚΟΛΛΑ!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    Υ.Γ. Το τελευταίο, δεν τό 'πιασα...


    @Μαρία

    Ελεύθερα για εξηγήσεις, σου είπα μόνο τι σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ!!!!!! ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ!!!!!!!!!!!



    @Τάλι

    Στις Στρίντζες δεν κάνω τίποτα, γιατί δεν γουστάρει Μπόνο η άλλη, και το σέβομαι. Όχι όπως μερικές μερικές που κάνουν αφιερώματα Μαζώ πχ, κι όποιον πάρει ο Χάρος!

    Αν αξιωθούν ν ανέβουν τα βιντεάκια μου, κάνε φροντιστήριο εδώ.

    Και τώρα ... ΜΟΥΤΡΑ!

    (που θα μου πεις για το μπλουζάκι μου... ουάαααααααααααααα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είμαστε βεβαίως όλα αυτά που λες, Στέλλα!!
    Μόνο και μόνο γι΄αυτό κι επειδή σέβομαι την παράκλησή σου...θα κρατηθώ και δε θα πω κουβάντα για Placebo (αν κι έχω νεύραααα)!

    Καλημέρα, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @tzotza

    Καλημέρα!

    Είμαι σε ξένο σπίτι τώρα, κι έχω κάνει κατάληψη στο λαπτοπ, αλλά θα μπω κάποια στιγμή από το σπίτι!

    Μόλις έπαθα ένα σοκ, γιατί χθες το βράδυ, με αφορμή μια συναυλία που θα δεις στην επόμενη ανάρτηση, έλεγα σε μια φίλη μου, ακριβώς αυτό που περιγράφεις, με το συναίσθημα που μας κατακλύζει ακούγωντας τις πρώτες νότες του αγαπημένου μας τραγουδιού σ' ένα λάιβ! Ναι, ναρκωτικό!!!

    Το λάτρεψα αυτό το μπλουζάκι, αμέσως μόλις το είδα, ανάμεσα σ' όλα!

    Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, καλή πρόοδο και στα δικά σου τα παιδάκια!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @mahler76

    Συμφωνούμε, μαλεράκο μου!

    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μαρία

    Εδώ είσαι? Καλημέρα!

    Τώρα εσύ, σέβεσαι μεν αυτό που είπα, αλλά... προσπαθείς και να μου εξάψεις την περιέργεια... σουπιά!

    Ίσως άμα είμαι στις καλές μου, περάσε από σένα να δω και για Placebo, μέχρι εκεί μπορώ να υποσχεθώ... :Ρ

    Γεια χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χιχι, είδες;
    Όόόχι, δε θα γράψω στο blog μου για τη συναυλία...αρνούμαι!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 45 λεπτα ολα κι ολα!!!

    χχχχχχχχχχχ

    χι χι χι

    και δεν καταλαβα!!
    ΔΕΝ σεβομαι εγω την αλλη και με σεβεται αυτη με το τακα τακα τακατατατατατατα...


    δεν ειμαστε καθολου μα καθολου καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή