"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2010

Δέκα - μικρά (?) - πράγματα που αγαπώ


Μπλογκοπαίχνιδο, λοιπόν, μετά από τόοοοοοσο καιρό, κι έχουμε όλοι χαρεί πολύ γι' αυτό.
Σχετικά με το συγκεκριμένη παιχνίδι, στον συγκεκριμένο χρόνο, ό,τι είχα να πω το είπα, αλλά αφού καλέστηκα, θα παίξω. Απλά θα ασχοληθώ για άλλη μια φορά με τις αγαπημένες μου λεπτομέρειες...

Πριν περάσω στο παρασύνθημα, να καλέσω κι εγώ αφού συνηθίζεται. Ποιον να καλέσω... ποιον να καλέσω... Λοιπόν. Επειδή δεν νομίζω να είδα πουθενά να τον κάλεσαν κι επειδή πήξαμε στο φουστάνι, θα καλέσω αγοράκι. Συγκεριμένα το ΦιλαράκιΜου!!! Αγορά-κιιιιι??? Παίζουμεεε???


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Αγαπώ,

1. Ν' ακούω τον πατέρα μου να λέει ιστορίες που έχουμε ακούσει 2456732 φορές και να προσποιούμαι τρελλό ενδιαφέρον κι ενθουσιασμό, ενώ: - Πηδάει συνειρμικά απ' τη μία ιστορία στην άλλη και χάνω τη μπάλα - Κολλάει να θυμηθεί κάποιο όνομα με τις ώρες (κάνοντας εεεεεεεε...), λες και θα τον ξέρω άμα τον θυμηθεί - Όποιον μα όποιον και να αναφέρει, ακόμα κι αν θυμηθεί αυτόν που έλεγα πριν, θα βάλει κι ένα συγχωρεμένος-η. Μα τι φατσούλα είναι αυτή που έχει... το καταγλεντάει! Άντε να του το χαλάσω.

2. Ν' ακούω τον Α., εμ να επιχειρηματολογεί μέχρις εσχάτων γι' αυτό που πιστεύει, εμ χρησιμοποιώντας το ύφος και τις ατάκες μου. Ξέρω πόσο εγωιστικό ακούγεται, αλλά... λιώωωνωωωω!!!!!! Αυτές οι φάσεις που αναφωνείς (από μέσα σου) "Ω, ναι, αυτό είναι παιδί μου!"

3. Να ανταλάσσω e-mails σε τρίο. Και να γίνεται της πουτάνας. Να φεύγουν ασύλληπτες ατάκες, και να τα διαβάζω καιρό μετά και να ξαναγελάω. Ιδανικοί συνδυασμοί: Με ΤαλιΜάγια και με ΧνουδόΨαρο.

4. Να "πέφτω μέσα". Πωπω, τι κάβλα είναι αυτή... Που το πιάνω από Λαμία, "θα σου πει έτσι, και μετά θα κάνει έτσι, κι επειδή τα προηγούμενα, δεν θα μπορεί παρά να...", και καταλήγω κάπου. Μα - σχεδόν - ΠΑΝΤΑ μέσα η πουτάνα??!! Αυτό έχει και τη άλλη πλευρά, βέβαια. Όταν οσμίζομαι κάτι αρνητικό, που παρακαλάω να βγω "ψεύτρα". Ε, εκεί, δεν το χαίρομαι, όντως...

5. Να κάνω χαζομικροδωράκια, που όμως σημαίνουν κάτι. Που δείχνουν ότι όταν σου μιλάει κάποιος, δεν μπαίνουν από το ένα αυτί και βγαίνουν από το άλλο, ούτε περιμένεις να τελειώσει για να πεις τα δικά σου. Τον ακούς, τον προσέχεις, και ΘΥΜΑΣΑΙ.

6. Να ξαπλώνω και να ονειρεύομαι ξύπνια, απίστευτα σενάρια που πλάθω μόνη μου. Με πρόσωπα υπαρκτά ή φανταστικά. Το κάνω από τότε που με θυμάμαι και με βοηθάει να βγαίνω από το σώμα μου, μ' ότι αυτό κουβαλάει μαζί του. Ακόμα κι αν "μου βγει" σε δραματικό, με λυτρώνει το ότι κλαίω για κάτι άλλο εκτός από αυτά που με αναγκάζουν να κλαίω.

7. Να είμαι ερωτευμένη και να νιώθω ότι κάποιος είναι/παραμένει ερωτευμένος μαζί μου, μέσα από μικρούτσικα τοσοδούλικα πραγματάκια, όπως ένα ΣΜΣ, ένα e-mail ή ένα τηλεφώνημα, που θα λέει ένα εφηβικό, χαζοχαρούμενο γλυκόλογο, ή μια βαθιά κουβέντα αγάπης. Δεν έχει σημασία πόσες φορές έχει ειπωθεί στο παρελθόν και αν το ξέρω ή όχι. Αγαπώ ή μάλλον ΛΑΤΡΕΥΩ να το ζω αυτό, για όσο κρατάει η σχέση. (Γιατί να είναι μόνο στην αρχή, ρε πούστη μου?)

8. Να κερδίζω σε επιτραπέζια, να τσακώνομαι σε επιτραπέζια, να ξεφτιλίζομαι σε επιτραπέζια...

9. Να έχω στο βάζο του σπιτιού βιολέτες. Είναι μωβ και μυρίζουν τέλεια.

10. Να έχω τη δυνατότητα να πω αμέσως "ναι" σε μια ενδιαφέρουσα πρόταση, χωρίς να πρέπει πρώτα να σκεφτώ τι και πόσα έχω να κάνω από υποχρέωσεις προς άλλους.


(Κάπου είδα ότι θέτε και τρεις στιγμές? Άντε, πάρτε και τέτοιες.)

1. Όταν άκουσα τ' όνομά μου και τη φράση "σας τα φέραμε να τα ταΐσετε", άνοιξα τα μάτια μου παρόλη τη νύστα και την ταλαιπωρία, τον είδα δίπλα μου να με κοιτάει μέσα από το πυρέξ, και σκέφτηκα ότι "να που γεννήθηκε ο άνθρωπος για τον οποίο ΔΕΝ θα δώσω προτεραιότητα στον ύπνο μου".

2. Όταν με πήρε τηλέφωνο και μου είπε αυτά που περίμενα πάνω από χρόνο ν' ακούσω, κι έτρεξα κλαίγοντας κάτω στην παραλία, μες τα μαύρα σκοτάδια με ελάχιστο φεγγάρι, γονάτισα στην κρύα άμμο, και ούρλιαζα από χαρά προς τη θάλασσα, απευθυνόμενη δεν ξέρω που, "είμαι ευτυχισμένηηηηηηηηη, ευχαριστώωωωωωωωωωωωω".

3. Όταν έπαιξα τον Βαλμόν κι ένιωθα κάτω από τον κόσμο, κάτι που δεν υπάρχουν λόγια να το μεταφέρω. Κι απλά ήξερα ότι είχα καταφέρει κάτι σχεδόν ακατόρθωτο, για το οποίο πάσχιζα μήνες.

30 σχόλια:

  1. wow...

    αυτές είναι ΜΙΚΡΕΣ στιγμές και αγαπώ σου ?

    εστρέλλα μου
    ειλικρινά έπαιξες ΤΕΛΕΙΑ !
    να αυτό ναι .
    πέρα απο γενικότητες και βαρύγδουπα .
    αληθινά μικρά θαυματάκια που είναι ΟΛΗ η ομορφιά .


    ΤΕΤΟΙΟ θα μάρεσε να παίξω :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχο όλο .
    πραγματικά .

    ακούω μια φασαρία ...?
    ποιός μιλάει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. /Η Talisker Stt. είπε...
    ναι ..επειδη ειμαι και ρομαντικη κατα βαθος

    και εχω βαλει τα κλαμματα με τη δευτερη ευχη αλλα και με το 1 γιατι το κανω κι εγω στον μπαμπα μου ...

    να ερθω μετα??



    Απολυτως Στελλα ολα!!!!!!!!!!


    -και τι καλα που επαιξες σωστα!!!
    οχι σαν κατι αλλες!!::))




    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το εμπεδώσαμε μανδάμ
    που το βάζετε και 2η φορά το σχόλιο το ΞΙΝΟ !


    τσκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. π ω πω

    σαν τον λυκανθρωπο ενα πραγμα
    παλι μεταμορφωθηκε!!!!


    εχω χασει τη μπαλα!!!

    θα επαιζες κι εσυ ετσι??

    ποτε???
    τεσπα
    ας μην το κανουμε εδω οτι το καναμε και σε μας
    ας αφησουμε ενα
    ενα
    ενα μπλοκ
    χωρις να σουρεαλισουμε!!
    (απο την αρχη εννοω!!::)))

    χχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κολησεεεε

    απο τη γκρινια σου κολησε!!!!

    παντως πραγματικα αφοπλιστική εισαι Στελλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΊΜΑΙ ΤΗς ΜΕΤΆΛΛΑΞΗς ΕΓΏ !
    αχαχαχα

    μαλακώνω σληραίνω ξαφνικά .
    :)))


    ΣΟΥΤ!
    ΜΗΝ πεις κουβέντα !


    εντάξει λοιπόν
    δεν χαλάμε την ανάρτηση της φίλτατης .
    εντάξει λέω.
    οκ!

    οκέι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τάλι, να υποθέσω ότι όταν λες "ευχή" εννοείς "στιγμή"? Μάλλον, ε?

    Δεν έχει σωστό και λάθος στα παιχνίδια, βρε σεις, όπως του βγει του καθενός!

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση, καιρό είχα να παίξω, και το διασκέδασα! (ΟΚ, ομολογώ Τάλι, κι εγώ κάποια όταν τα έγραφα, έβλεπα λίιιγο "θολά" την οθόνη...)

    Επίσης,

    Πείτε και κάντε ό,τι γουστάρετε, εδώ τό 'χουμε κάνει σε άλλες κι άλλες αναρτήσεις εδώ μέσα, στο μπλογκοπαίχνιδο κολλήσατε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρεις στιγμες -τρεις ευχες
    και η Μαγια να χει βγαλει παλι τα φωτοστεφανα
    ε μπερδευτηκα

    ναι η δευτερη στιγμη εννοουσα και θυμομουν ταυτοχρονα οτι εχουμε παιξει και τις τρεις ευχες ..

    οχι εγω δε λεω! θα ειμαι σοβαρη! απο το πρωι στης Ντη στης Φαρα σε μενα σε αυτηνα στις Στριντζες με εχει κανει πολλαπλα καρδιακη ..
    εδω θα ειμαι σοβαρη

    (ελπιζω λολ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναι ΕΓΩ φταίω που τα μπερδεψες ε ?

    πότε παίξαμε 3 ευχές ???
    δεν το θυμάμαι αυτό .


    άκου "αυτήνα" !!!
    μα το χοντράινεις πια !!!!!!!!!!!

    στελλάκι δεν έχει έξοδο σήμερα ?
    τι κάνεις ακόμη εδώ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εσυ εσυ εσυ
    εγω ειμαι εΓωτευμενη με μενα !!!
    δεν μπορει να κανω λαθος ποτε!

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αααα πονήρω !!!!
    δεν σου άρεσε η αγανάκτηση μου
    αλλά αυτο το "ΕΓΩτευθεί" 2η φορά που το θυμάσαι σήμερα
    άρα μια χαρά σου άρεσε !!!!!!!!!

    :)))))))

    πού είναι η μικρή των στιγμών στελλίνα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εδώ εδώ!

    Εδώ ΔΕΝ ταλαιπωρούμαι!!!

    Θα πάω πλατεία με τον Α. να κάνει αυτός ποδήλατο και να πιω εγώ καμμιά μπύρα να πνίξω τα νεύρα μου (ξέρετε εσείς...).

    Αυτό που λέτε παραπάνω, είναι το τραγούδι του Σάκη????


    "Σ' έεεχωωωω εεεεεΓωωωωτευτείειειεί
    είσαι ό,τι έχω σκεφτεί...
    ό,τι έχω ονειρευτείείεί,
    σ' έχω εεΓΓΓωωωτευτεί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το "Μικρή των Στιγμών Στελλίνα" είναι θεϊκό, αλλά όχι σαν το "Πεταχτή Τσουπωτή που βρίζει σαν λιμενεργάτης" ή κάπως έτσι, που είχε πει η Τάλι!

    Και τα δύο τα λατρεύω, αλλά μήπως πρέπει ν' ανησυχώ που ενώ είναι εκ διαμέτρου αντίθετα, με περιγράφουν και τα δύο απόλυτα??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χα!
    αδιάβαστη άτακτη μικρή των στιγμών στελλίνα !
    το λέω στην αγανάκτηση μου στην παιδ. χαρά !

    άκου του σάκη !
    όχι κυρία μου .
    ο ΣΑΚΗΣ δεν μιλάει με το ro !


    και τι εννοΑεις ?
    να γράφουμε εμείς εδώ
    ενώ εσύ θα πας βόλτα ??????????
    ορίστε μας
    που θέλει και entertainment να την βρει στο έμπα !


    τσκ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μικρη των στιγμων Στελλινα

    ειδες τι γκρινια???

    μα καλα ειναι τωρα ο Σακης πλασμα να τον θαυμασεις ??εντελως ασεξουαλ!!

    τεσπα

    σου αφηνω ενα ματσακι βιολεττες να τις βρεις το πρωι!!!(εγω πως δεν σκεφτηκα να γραψω για βαζα με λουλουδια??)

    ματςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1. Σε καλεσα κι εγω εδω
    http://katkag.blogspot.com/2010/09/blog-post_10.html
    :P

    2. Καλεσα και τον adaeus :P :P

    3. Δεν θα παιξουμε ποτε επιτραπεζιοο μαζι....δεν μπορω τον ανταγωνισμο. Πολλες φορες χανω επιτηδες για να χαρει ο αλλος (ειμαι τοοοοοσο καλο ατομο!!!)

    4.Να ρισκαρω να μου πεις τα προγνωστικα σου για τη δουλεια μου μεχρι τα Χριστουγεννα;;; Εχω τοση αναγκη να ακουσω κατι καλο.... προσεξε τι θα πεις :):):)

    5. Μονο στο 6 ταιριαζουμε :):):)


    Καλη εβδομαδα Στελλαρα μου!!!!!!!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απλά υέροχη(έτσι για να μη ξεχνιόμαστε)ανάρτηση!
    Εσύ έχεις το μπαμπά σου,εγώ έχω την μαμά μου να μου λέει ιστορίες!

    Οι φυλακές του αλκατράζ κατά που πέφτουν περίπου γιατί το Δαφνί γνωρίζω πολύ καλά που βρίσκεται!Τρόφιμο με βλέπω στα σίγουρα!
    Ξέρεις, η κασέτα μαγνητοφώνησης χάλασε.Γέμισε δεδομένα,λόγια και παράπονα!
    Δεν την παλεύω άλλο!
    Αχ αυτή η ευγνωμοσύνη.Χτυπάει πάνω στις ανασφάλειες των άλλων!
    Καλή εβδομάδα αστερένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. την επόμενη φορά που θα έρθω πού θα πάμε για επιτραπέζια?
    θα μας διώξουν από το μαγαζί, το βλέπω!!!! ...και γουστάρω

    γελάω με τα σχόλια κυρίως
    και δεν προλαβαίνω να πω περισσότερα γμτ.

    σε κανα μήνα επιστρέφω πιστεύω δριμύτερος!

    missed u
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @maya

    Καλά, χαζό είσαι? ΦΥΣΙΚΑ και το είχα διαβάσει βρε, τό 'χα πει και νωρίτερα σε κάποιο σχόλιο... εδώ? σε σένα? στην Τάλι?

    ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αααααα, ανησυχώ... Πραγματικά ανησυχώ... Μήπως τα καναρίνια και τα φουρφουλίνια κι οι παπαρούνες, δεν είναι τυχαία συμπτώματα...

    Τσκ, εις το τετράγωνο!


    @Talisker

    Είδα είδα... λες γι' αυτό να ήταν τόοοοοσο ωραία η εν λόγω βόλτα, τελικώς??? Πα πα πα ... Σαββατογεννημένη είναι?????


    Αλλά... με το Σάκη θα διαφωνήσω μαζί σου και θα συμφωνήσω με την φαρμακόγλωσσα... Ο ορισμός του οφθαλμόλουτρου είναι!

    (Τις βιολέττες τις είχα βρει, και πολύ τό 'χα χαρεί!!!)

    Ματςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Dee Dee

    1. Συγκνώμη, πως ειπατέ???

    2. Αλλό, πάγτε το μηντέν??????

    3. Α, άμα είσαι έτσι, όντως... Μπορεί και να τρομάξεις, μη σου πω! Ή να βλέπεις εφιάλτες το βράδυ!!!!!


    4. Δεν μυρίζω τα νύχια μου, αγάπη μου, αναλύω στοιχεία και καταλήγω σε πιθανά συμπεράσματα. Μιλάμε για επιστημονική διαδικασία, όχι μαλακίες!!! Αυτά τα έχω μία διαίσθηση, έχω ένα προαίσθημα, σπάνια μου έχουν τύχει...

    5. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ?????????? Δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρά πήρα... Αυτή τη χαρά που λες "δεν είμαι ανωμαλάραααααα"!!!!!!!!!!! (Πως όταν ακούς ότι κι άλλοι διαβάζουν τ' απορρυπαντικά στην τουαλέττα? Κάπως έτσι...)

    Καλημέρα Ντηντόνι!!!!!!!!!
    (τρελαίνομαι να σε πειράζω!!!)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @Aurangel

    Αχ, που το θυμήθηκες το "υέροχη" και τι ωραίες εποχές μου θύμησες!!! Να πω τότε κι εγώ...

    ΚΛΑΗΜΕΡΕΣ!!!!!!!!!

    Μαναράκι μου, από το υπόλοιπο κάτι χάνω, μου λείπουν δεδομένα για να το καταλάβω ή έχω αποχαζέψει???

    Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @drunk tank

    Τι μαγαζί, καλέ??? Σπίτι μου παίζουμε συνήθως! Μπορούμε να σφαχτούμε με την άνεσή μας, να κόψουμε την καλήμέρα, ό,τι θες!!!

    Άντε άντε, αναμένουμε επιστροφή λέμεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!

    (Κι εμάς μας λείπεις, βρε!)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιατι ψυχανεμιζομαι οτι λειπει ο ακατανομαστος!!!!!!!

    τον εξοντωσες???


    χχχχχχχχχκαλημερααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχαχαχαχα


    το χειρότερο είναι ότι

    ΕΙΜΑΙ σαββατογεννημένη !!!!!!!!!

    ααααααααχαχαχαχα

    τρρρρρρρρέμετε στρίντζες !
    μπρρρρρ που λέει κι η στέλλα !


    (γιατι ανησυχείς, δεν τόπιασα αλλά μεγάλη είσαι, ΕΣΥ ξέρεις ...)


    το καναρίνι θα το σφάξω σε λίγο
    αν δεν μου κάνει παράδωση γεωμετρία !
    καίγομαι λέμε για τον όγκο !
    λέγε βρε δασκάλα με τα χρυσά μαλλιά και την γαλλική μυτούλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ουπς ...

    "καιγομαι για τον ογκο "


    SILENCE ΌΛΕς ΣΑς !!!!!!!!
    ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΚΙΧ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αχαχχχαχαχα


    παιδι μου

    μετρας τη βαση
    μετρας το υψος
    τα πολλαπλασιαζεις
    και οτι βρεις το διαιρεις δια δυο!!!!


    ποιο καναρινι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ συνεχίζεται μια τρέλα κι εδω...τι γέλιο ειν αυτό Στέλλα ...που είσαι καλό μου?
    Εσύ δηλαδή εδω αγαπάς και στις Στρίντζες ξαναγαπάς?Κι εκεί 10 δεν εγραψες?

    Μ αρέσει που αγαπάς τον μπαμπά σου μ αυτό τον τρόπο...μ αρέσει που είσαι γεμάτη δυνατή διάθεση για ζωή.
    Πάντα έτσι.

    Για ποιό καναρίνι μιλάει η Ταλίτσα?
    Τι ειναι το yoy-know-who?

    Λέγε θα με σκάσεις.
    Εχω πόση ώρα που ρώτησα στη Ντιντίκα και δεν απαντάει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Ταλι

    Ποιος είναι ο ακατανόμαστος, και γιατί να τον εξοντώσω?

    Τι δεν καταλαβαίνω πάλι Χριστέ μου?



    @μάγια


    Κι εσύ??????????????

    Χριστέ μου, με ποιους έχω μπλέξει, τι με περιτριγυρίζουν??????????

    (Είναι κι ο you-know-who...)

    (H παρένθεση είναι για να κουρδίσω κι άλλο τη Φάρα...)

    Αυτό με το καναρίνι, θυμάμαι ότι την ώρα που τό 'γραφες, κάτι είχα καταλάβει... μου φαίνεται ήταν γλυκόλογο από Τάλι? Αλλά τώρα μ' όλα αυτά που κάνουμε όλη μέρα, έχω χάσει τη μπάλα!

    Το θέμα με την γεωμετρία έληξε? Το λύσαμε? Εγώ λόγω δουλειάς, έκανα ό,τι μπορούσα μέσω μέιλ, ελπίζω να βοήθησα...

    Επίσης:

    Λες τέτοια ατάκα, και μετά μας ζητάς να μην βγάλουμε ΚΙΧ????????

    ΑΔΙΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!



    @faraona

    Ω ναι, η τρέλλα τελικά είναι οπουδήποτε αλλού εκτός από τα βουνά. (Εξαιρείται το Καϊμακτσαλάν λόγω επισκέψεων της Τάλι).

    Σ' ευχαριστώ πολύ για το "πάντα έτσι", είναι κάτι που θα το ήθελα πολύ, οπότε ελπίζω να πιάσει η ευχή σου!

    Για το καναρίνι, είπα και πιο πάνω, πως κάπου τό 'χασα... Μην ρωτάς εμένα! Τις άλλες τρελλές!!!

    Για το άλλο που ρωτάς... καλά κάνεις και ρωτάς εμένα... αλλά... όχι εδώ... γκούχου γκούχου... μη τζηζ... πιπέρι...

    (Δεν είναι τυχαίο που δεν σου απαντάει κανείς, καλήηηη μουουουου!!!!!!!)

    Θα στο πω στ' αυτί, αλλού, ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή