"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010

Anathema & Porcupine Tree @ Technopolis, Athens - 9/9/10


Τελικά αυτήν την μπλούζα θα φοράω από εδώ και μπρος όποτε πηγαίνω σε συναυλία, τέρμα. Αυτήν φορούσα και στους Mercury Rev, που κοντεύαμε να κάτσουμε πιο μπροστά κι απ' τα μόνιτορς. Χθες ήμασταν αγκαλιά με το μπροστινό κάγκελο, αριστερά της σκηνής. Ψώνιο.

Μ' αρέσει που ξεκινάω να γράψω εγώ τώρα... αφού δεν έχω λόγια, και το ξέρω... τι το παλεύω?

Τεσπα... αφού το άρχισα, κι αφού δεν μπορώ να εκφραστώ ως προς τα θετικά, να πω πως τα μόνα αρνητικά, ήταν τα προβληματάκια του ήχου στους Anathema, το ότι ΔΕΝ είπαν το Flying, και κάποια από τα καινούργια των Porcupine Tree που με κούρασαν για κάποιο - ευτυχώς μικρό - διάστημα.

Κατά τ' άλλα... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μερικές Νεγκμίστικες λεπτομέρειες, εντός, εκτός και επί τα αυτά, του θέματος:

1. ΑΠΟΡΙΑ: Γιατί τόσες λιγοθυμιές βρε κορίτσια? Νηστικά ήρθατε? Ορθοστατική πίεση έχετε? Το παραχέσατε σε ποσότητα, αυτό που πήρατε/ήπιατε? Τι???????

2. ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Όταν στέκεστε μπροστά στο κάγκελο, προσοχή στον υπέρμετρο ενθουσιασμό σας. Δεν κοπανιέστε απλά, ως συνήθως, κοπανιέστε πάνω στα σίδερα, δεν αστειεύονται αυτά. (ακόμα πονάω...)

3. ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ (ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ): Θέλω να σας πω για ένα παιδί, γιατί με αφορμή ένα σκηνικό που θα σας περιγράψω, μού 'κατσε μετά από κάποια έτη φωτός που τον ξέρω, καθαρά και μόνο φατσικώς, να τον "ψάξω".

Αυτόν και που δεν τον έχω τρακάρει. Επαναλαμβάνω, δεν γνωριζόμαστε. Τον θυμάμαι ως μπάρμαν, ανάθεμα όμως που. Για κανά Wild Rose το κόβω, βάλτε λοιπόν με νου σας, για πόσα χρόνια πίσω μιλάω. Τον θυμάμαι να παίζει στη διαφήμιση του Drambuie. (Βάσει των δύο προηγουμένων στοιχείων, τον γκούγκλισα και τον βρήκα). Τον έχω πετύχει σε δενξέρωκιεγωπόσες συναυλίες. Σε μπαρ ως θαμώνα. Δεν μού 'ρχεται τώρα κάτι άλλο. Γενικώς, αυτό που λέμε "γνωστή φάτσα". Ε, ήταν και χθες. Γιατί όμως ΤΩΡΑ αποφάσισα να μάθω πως τον λένε και να κάνω εδώ και ειδική μνεία? Για μια τόοοοοση δα απειροελάχιστη λεπτομέρεια, από αυτές που εγώ τρώω κολλήματα και κρίνω ανθρώπους. Γιατί τό 'χω πει κατά καιρούς, ότι σπάνια στέκομαι στα μεγάλα και βαρύγδουπα... για μένα οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.

Το "παιδί", λοιπόν, το λένε Γιάννη Λεουνάκη, και πολλοί τώρα ίσως γελάτε, γιατί αφού τον έψαξα, είδα πως δεν είναι κανάς τυχαίος, και πιθανότατα μόνο εγώ δεν τον ήξερα. Μπάρμαν στα μεγαλύτερα κλαμπ της Αθήνας, ραδιοφωνικός παραγωγός στον Rock FM, παρτίδες για χρόνια με διοργάνωση συναυλιών, με πιο πρόσφατη ενασχόληση, την Eleven του Ντέμη Νικολαΐδη, και ίσως πολλά ακόμα που μου διαφεύγουν γιατί δεν έψαξα παραπάνω, αρκετά μαλάκας ένιωσα. Νταξ, τι να κάνουμε, δεν τό 'χω με celebrities και τέτοια... Δεν έχω ιδέα λοιπόν για το αν και πόσα και τι σημαντικά πράγματα έχει κάνει στη ζωή του ο άνθρωπος, ούτε έχω καμμία διάθεση να τον κρίνω επ' αυτών. (Σας προλαβαίνω, μην αρχίσει κανείς να μου λέει διάφορα περί mainstreamαδούρες, κλπ).

Εμένα, άλλο είναι το θέμα μου. Επειδή καθόμασταν όπως είπα μπροστά μπροστά στο πλαϊνό κάγκελο, πέρασαν από μπροστά μας, ένας σκασμός άνθρωποι. Μα δημοσιογράφοι, μα φωτογράφοι, μα τεχνικοί, μα σεκιουριτάδες, μα διασώστες... τι θες και δεν πέρασε. Εννοείται πως ήταν άνθρωποι του "σιναφιού" για να κάνουν αυτήν τη δουλειά, σ' αυτό το χώρο, έτσι? Ε, όλοι αυτοί, περνούσαν/στέκονταν μπροστά μας, σαν να μην συμβαίνει τίποτα, να κι αν βλέπει ο άλλος, να κι αν δεν βλέπει. Και από τα περίπου 20? 30? άτομα που μας έσπασαν τ' αρχ@@@, περνάει κι ένας, δυο φορές, μία προς το μπαρ, και μία που γύρισε στη θέση του, ΣΚΥΦΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ!!!!!!!!!

Το πόσο εντύπωση μου έκανε, ρε παιδιά... Δεν το πίστευα! Είναι τόση η καφρίλα που κυκλοφορεί, που έχουμε φτάσει να βλέπουμε το φυσιολογικό, και να το θεωρούμε ύψιστη χάρη! Ε, και τέλος πάντων, τον "έκοψα", από περιέργεια να δω τι μέρος του λόγου είναι ο μόνος άνθρωπος που σκέφτηκε το αυτονόητο, κι ήταν αυτός ο Γιάννης... που δεν με νοιάζει στην τελική τι άλλο είναι. Για μένα παραμένει "εκείνη η γνωστή από χρόνια φάτσα"...

4. ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΩΣ: Ήταν πολύ γλυκό να βλέπω την Μ. και τον Π., που είναι μουσικοί, να βλέπουν τα stands με τις κιθάρες των Porcupine, σαν παιδάκια σε βιτρίνα με ζαχαρωτά. Ειδικά ο Π.! Είχε τη φατσούλα "αγοράκι, να κάνω κι εγώ λίγο?". Ζήλευε τον τυπά που τις καθάριζε και τις κούρδιζε!!! Ή η Μ. που έκανε έναν πρόχειρο υπολογισμό του κόστους τους, και συμπέρανε πως ο σεκιουριτάς που στεκόταν μπάστακας μπροστά της, θα είχε λόγο ύπαρξης, αν στεκόταν δίπλα στις κιθάρες και οπλοφορώντας.

5. ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ: Τη λαχτάρα που πήρα όταν έπεσε από τη σκηνή ο Richard Barbieri, μπροστά στα μάτια μας, και σχεδόν μπροστά στα πόδια μας...!!! Πραγματικά, άργησα να συνέλθω, γιατί εγώ όταν τρομάζω, μουδιάζω ολόκληρη από τη μέση και κάτω, και δεν με κράταγαν τα πόδια μου μετά. Ευτυχώς ήταν προς το τέλος. Τά 'δα όλα! Και δεν έφταιγε κιόλας ο δόλιος! Μη φανταστείτε κανάν τελειωμένο/κόκκαλο που αλλού πατάει αλλού βρίσκεται. Απότομα από τα φώτα στα μούτρα, πήγε στα σκοτεινά, ήταν κι όλα μαύρα εκεί, δεν μπορούσε να δει καλά. Ήταν και στην ευθεία του άτομα στο ύψος του, θεώρησε ότι είναι όλο ενιαίο, ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ! Πώπω, άργησε και να σηκωθεί... Κοψοχολιαστήκαμε σας λέω!!!!


6. To whom it may concern: Ρε άνθρωποι, εκεί στο μπαρ... Ζεστές μπύρες? ΖΕΣΤΕΣ ΜΠΥΡΕΣ??? ΜΑ, ΖΕΣΤΕΣ ΜΠΥΡΕΕΕΕΣ??????????? Ντροπή...

~ ~ ~

Τώρα από μουσικές και βίντεο -


Στους U2, είχα μπαταρία, αλλά καθόμουν διαόλου μάνα. Χθες ήμουν φάτσα μόστρα και δεν είχα μπαταρία. Δεν με θέλει τελικά με τα βιντεάκια... Θα βάλω από αλλού όμως γιατί θέλω ν' ακούσετε!

Από Anathema, θα βάλω το Flying για το ξεκάβλωμα, κι ας μην τό 'παιξαν, με σκηνές από μία αριστουργηματική ταινία, και το Lost Control, με σκηνές από μια απλώς αγαπημένη ταινία (δεν λέω άλλα, θα τις δείτε).








Από Porcupine Tree, μιας και δεν με άφησαν παραπονεμένη, θα βάλω το λατρεμένο μου Way out of here... όχι κάποιο τυχαίο βίντεο, αλλά φυσικά από την χθεσινή βραδιά στο Τεχνόπολις!




Υ.Γ. Εύχομαι σε όλους τους γονείς και όλα τα παιδιά για την Δευτέρα... ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

13 σχόλια:

  1. εγώ τώρα
    μπορώ να κάνω τον μάγκα ότι ΞΕΡΩ ποιοί είναι
    και τραγούδια τους ε ?
    νάσαι καλά για το σεμινάριο εξπρές !!

    μάλλον θέμα ηλικίας είναι ...
    κάποια γκρουπ
    -και δεν είναι λίγα-
    τα ξέρω σαν όνομα αλλά δεν έχω ιδέα !
    τς τς τς

    η αίσθηση της συναυλίας δεν ξεπερνιέται .
    όχι στο καθιστό βέβαια .
    έχω πολύ καιρό να παίξω αρένα
    και δεν είναι το ίδιο .

    σουρτούκω !
    δεν έχεις σταματήσει φέτος !!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!!
    και κούλουμα βεβάιως-βεβαίως μέρα που είναι !!!
    ποδιά, τσάντα κι αγιασμός !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και το οδοιπορικό συνεχίζεται από τα νησιά του Αιγαίου στις όμορφες μουσικές σκηνές που δεν τόλμησα να παρευρεθώ λόγω ανασφάλειας με το χέρι μου!!!

    Όσο για τον Γιάννη,τι να λέμε τώρα!!!
    Μια εποχή ήμουν έτοιμη να ενταχτώ στους Α.Α εξαιτίας του!
    Σου εύχομαι από καρδιάς να έχεις μία υπέροχη εβδομάδα αστερένια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://talisker-talisker.blogspot.com/2007/06/blog-post_13.html


    το flying
    ηταν η δευτερη μου αναρτηση ...χρονια πριν

    το εχω ακουσει χιλιαδες φορες..

    το κινητο μου χτυπαει εδω και χρονια με το j'ai fait une promesse

    στο μπλοκ μου επαιζαν αυτα τα δυο και το parissiene moonlight
    σρι τουλαχιστον ενα χρονο

    τον πρωτο πολυ δυσκολο χρονο ...

    και φτασαμε στο 2010 για να μαθω οτι αγαπας αναθεμα και πηγες στους αναθεμα??
    αναθεμα σε????


    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ !!


    παντως οντως το εχεις ριξει εξω και παρα πολυ καλα κανεις!:)
    (μηπως ξερεις τι εχει γινει με την Αγγελικα??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @maya

    Σιγά το σεμινάριο... Απλά "ακούγαμε δίσκους" πάλι!!!

    Περί καθιστού, η μόνη φορά, ήταν τις προάλλες στους U2. Κατά τ' άλλα, αρένα κι άγιος ο Θεός!

    Μη με λες "σουρτούκω" γιατί ξύνεις νεύρωση! Είναι τόσες που ήθελα μες τον Σεπτέμβρη (Tindersticks, Archive, Placebo...), και δεν πρόκειται να πάω, επειδή είναι ο πολύ συγκεκριμένος Σεπτέμβρης, που γνωρίζεις.

    Άρα "έχω σταματήσει φέτος"... :(

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    (Αμολήσατε χαρταετό χθες στο σχολείο? Μπράβο, και του χρόνου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Aurangel

    Υπομονή, θα περάσει το χεράκι, και θ' αλωνίσεις κι εσύ!

    Εγώ, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, αλλά ναι, είναι μικρός ο κόσμος!

    Καλή βδομάδα, αγγελάκι μου, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ξέρω! ξέρω !
    αλλά τουλάχιστον οι δύο που πήγες ήταν πετυχημένες .

    "ακούγαμε δίσκους" αλλά με εκπαιδευτικό χαρακτήρα !!!
    εγώ πάντως έμαθα κάτι !
    :))


    αχ ναι
    ήταν υπέροχα εχτές στον αγιασμό .
    βγήκε κι ο διευθυντής κι τσούγκρισε με ένα-ένα τα παιδιά της 1ης, αυγά ...
    πολύ συγκινητικά σου λέω !

    (εννοείται ότι το 2 δεν ισχύει ακόμη ...
    αναμένουμε !
    1:15 και αύριο και ΘΑ δείξει !)

    εσείς ?
    πώς παν οι χρονιάρες μέρες ?

    καλημέρα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Talisker

    Έλα, ρεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!
    Ά στο καλό, σαν συγκίνηση μού 'ρθε ένα πράγμα που μπήκα και είδα ημερομηνία!!!

    Ναι, φτάσαμε στο 2010...

    ΜΑ ΚΙ ΕΣΥ ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕΣ ΝΑ ΠΑΜΕΕΕΕΕΕ??????????????
    (γέλασα πάααααααααρα πολύ όπως το είπες με όλα τα "ανάθεμα"... σχεδόν όσο με το "τακατακατακτοποίησέ τον")

    Έχασες γαμώτο, ήταν φανταστικά, και θα σου άρεσαν πολύ και οι Porcupine...

    Next time!!!

    (τό 'ριξα δεν τό 'ριξα, τώρα πάλι πίσω στα γνωστά...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @maya

    Εννοείται πως δεν είναι ούτε στο δικό μας σχολείο έτοιμοι για το 14.00, οπότε 13.15 κι εμείς μέχρι να μας πουν!

    Και για το 16.15 ούτε λόγος, έτσι? Όπως κάθε χρόνο, ακούσαμε στον αγιασμό τα γνωστά: "Μας λείπουν ΑΚΟΜΑ εκπαιδευτικοί για Αγγλικά, Πληροφορική, Θέατρο, Μουσική, Φυσική Αγωγή... Όταν καλυφθούν οι θέσεις, θα σας ενημερώσουμε."

    ΜΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ?????????

    Γιατί το συμπληρώνουμε από τον Ιούνιο το μπουρδελόχαρτο????? ΠΟΤΕ περιμένουν να βγάλουν τις ανάγκες και να φροντίσουν να είναι καλυμμένες οι θέσεις όταν αρχίσουν τα παιδιά??????

    ΚΑΘΕΕΕ ΧΡΟΟΝΟΟΟΟΟ, ΡΕ ΠΟΥΣΤΗΗΗΗ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!!!

    Δηλαδή, αν εγώ δεν είχα τον πατέρα μου και τη μάνα μου, να το παίρνουν και να το κρατάνε, τι θα το έκανα το παιδί μέχρι τις 16.15 που έχω υπολογίσει πως θα βρίσκεται εκεί???????

    Εδώ τρομάζουμε τι θα το κάνουμε από τις 16.15 και μετά, γιατί φυσικά κανείς εργαζόμενος δεν σχολάει τέτοιες ώρες, ε?

    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ?????

    Θέλει και σχολείο τύπου εξωτερικού η Αννούλα, "αφήνουμε την τσάντα στο σπίτι" κι έτσι... Δεν θα χρειάζεται να μελετούν σπίτι, θα παίρνουν πτυχίο Αγγλικών...

    Μου ρώταγε χθες μια ξαδέρφη μου, αν έχει ο Α. την ΤΥΧΗ να είναι σ' ένα από τα 800 σχολεία που θα λειτουργήσουν έτσι... Και της λέω "μωρέ είναι, αλλά πιστεύεις εσύ ότι μπορεί ποτέ να γίνει πράξη αυτό το πράγμα στο Ελλαδιστάν? ως θεωρία, μια χαρά είναι!".

    Χέστα... έχω νεύρα... τρελλά νεύρα μ' αυτό το θέμα, και πήρα αμπάριζα και ξεσπάθωσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχαχαχα


    ΧΩΣΤΑ!!!!!!!
    ναι μέχρι νεοτέρας το "προτυπο" τεστ των 2.

    όσο για το ολοήμερο
    ισχύει σε μας για 1η και 2α μόνο απο σήμερα και "βλέπουμε" ...

    το οποίο σημαίνει ότι θάχω το μικρό τερατάκι να κουράζεται (θα δείξει) εκεί
    και να ΞΕΡΕΙ ότι η άλλη είναι σπίτι !
    χειρότερο σενάριο δεν γινόταν !!!!


    το απίστευτα κουλό, θετικό και ευχάριστο σε μας
    είναι στην τάξη της μεγάλης που (λόγω μεταγραφών) ήταν 26 στο τμήμα χτες
    ΣΗΜΕΡΑ δημιούργησαν 3ο τμήμα
    και θα είναι απο 18 στο τμήμα.
    αλλού ????????
    κουφάθηκα .

    πολλή σχέση με την συναυλία σου η κουβέντα ε ????????
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @maya

    Α, όχι, όσο γι' αυτό, σε μας είπαν, ότι θα λειτουργεί μεν το ολοήμερο μόνο για πρωτάκια-δευτεράκια, αλλά αν κάποιο έχει αδερφάκι σε μεγαλύτερη τάξη, θα μπορούν να το κρατάνε, για να παίρνει ο γονιός αργά, και τα δύο!

    Δεν το διπλοτσεκάρεις?

    (Μπορεί να μην είναι σχετική με την συναυλία, αλλά είναι με το υστερόγραφο της ανάρτησης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήρθα!

    Ήταν τόσο ωραία, τόσο ωραία...
    αλλά δεν ξέρω τελικά αν ήταν η μουσική ή ο αποπίσω μου/ δίπλα μου/ ποτέ μπροστά μου. (ένας είναι όλοι αυτοί)

    Καλό φθινόπωρο κυρίες μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συγνώμη λίγο αστέρωμ'
    με ακούς εκεί στην αρένααααααααααα ??

    έχεις πρόσκληση για παιχνίδι .
    για έλα μία απο την παιδική χαρά για κούνια ...


    καλημέρααααααααααααα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Chryssa

    Καλώς το!

    Καλό φθινόπωρο και σε σας κυρία μου, ήταν όντως πολύ ωραία.

    Που να δεις πως θα είναι εκειπουμουπες μ' αυτόν τον ενανπουειναιπολλοί...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @maya

    Αρχίσαμε???

    Αργοτέρως, αργοτέρως...

    (Θυμάσαι ένα ανθρωπάκι πού 'χα σπίτι? Ε, ξανάρθε!)

    Καλημέραααααααααααααα!!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή