"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2010

15 (ΠΑΡΑ ΜΕΡΙΚΑ) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

UPDATE: Εδώ υπάρχει μία από τις πρώτες αναρτήσεις αυτού του μπλογκ, που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει σ' αυτό το μπλογκοπαίχνιδο, πέρα από την τωρινή πλάκα...



Τα παιδία παίζει...

Δεν φαντάζομαι να ψάχνει κανένας για κανόνες,
προσκλήσεις και τέτοια, ε?





(Προς το τέλος, γελάμε, ναι?)

ΟΧΙ, ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΡΕΣ,
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΧΙΛΙΟΤΡΑΓΟΥΔΙΣΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑ!!!

20 σχόλια:

  1. ε τώρα
    είμαστε λίγο μαλάκες ...
    βάζουμε τόσα και τόσα τραγούδια στο παιχνίδι
    και να υπάρχουν ΤΟΣΟ πολλά με το όνομα σου
    κι ούτε ΕΝΑ να μπει ???
    τς τς τς


    το θυμάμαι ότι έχει πολλά "στέλλα" γιατι ήταν πολύ εύκολο να βρω όταν σε γιορτάζαμε στα γενέθλια σου κι είχα κάνει 'γιορτή/ποστ'.
    απίστευτο ε ??

    του μάλαμα δεν τόξερα ...

    καλημέεεεεερα !!!
    χχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααααχαχαχαχα
    "παρατησες τον γιο μου μωρ' στέλλα ..." ?????????

    αχαχαχαχα ΑΠΑΙΧΤΟ !!!!!
    και για δημοτικό έχει ροκ διάθεση έχω να πω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπα??
    και γιατι η Ιλιαδα να χει αφησει δυο σχολια?
    ΔΥΟ ΚΙ ΕΓΩ!

    -Οδυσσεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προφανως
    δεν εχετε ακουσει την απιστευτη συλλογη για τις Ελενες


    μεχρι και placebo παρακαλω

    αλλα οκ....
    και το Στελλα ειναι ενα "εμπνευστικο "ονομα


    οταν ακουω Παπακωσταντινου και Στελλα

    παντα ανατριχιαζω
    ακομα κι αν δεν μου λεγε τιποτα το ονομα
    θα το ειχα λατρεψει μετα απο αυτο το τραγουδι!!!!

    Κανονες??
    ποιος μιλησε για κανονες
    ?????????

    -κανε δουλεια σου κοριτσαρα μου
    οι κανονες ειναι για να τους παραβιαζουμε...


    φιλια πολλα
    καλο σκ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @maya

    Έλα ντε! Είναι δυνατόν όταν σκέφτεσαι τραγούδια που έλιωσες σε σημαντικές στιγμές της ζωής σου, να μην χτυπήσει καμπανάκι "Βιολάρης"?

    Απίστευτο ξεαπίστευτο, έτσι είναι και πολύ το καμαρώνω. Που να μπεις στο IMDb και να βάλεις στην εύρεση τίτλων ταινιών και σήριαλ τη λέξη stella να δεις πόσα κι από πόσες χώρες βγάζει από το '20 ως σήμερα!!!

    Είναι όνομα που εμπνέει, τι να λέμε...

    Έλα, καλή μας μέρααααααα!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    (η οποία παρεπιπτόντως άρχισε ΓΑΜΑΤΑ!!!!!!!!! μα τι θεϊκή βροχάρα ήταν αυτή??????????)


    @maya 2

    Καλή του ώρα του Χριστιανού, δεύτερη φορά σε 24 ώρες τον μελετάω (γιά άσχετους μεταξύ τους λόγους), μετά από 800 χρόνια...

    Λοιπόν, το "Στέλλα μωρ' Στέλλα" μου το τραγουδούσε ΚΑΘΕ φορά που με έβλεπε, ο Φυσικός μου στο φροντιστήριο! Αλλά έλεγε άλλα λόγια από αυτά που βρήκα, και δεν ξέρω ποιό είναι το σωστό, ή αν είναι απλώς παραλλαγές...

    Ο κ. Δ. πάντως μου έλεγε:

    "Στέλλα μωρ' Στέλλα
    κακιά κοπέλα
    δεν τό 'πραξες καλά
    παράτησες τον άντρα σου
    με δυο μικρά παιδιά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Talisker

    Μήπως, λέω μήπως, δεν την έχουμε ακούσει... επειδή... δεν υπάρχει???

    Και Placebo, ε? Χμμ... Μη σου πω έχω ακούσει για μια Ελένη έρχονται κάθε τρεις και λίγο Ελλάδα!

    Όσο για τον Παπακωνσταντίνου... του χρωστάω πολλά!!! Πόσες φορές το είχα ακούσει από το τηλέφωνο χωρίς να μιλάει κανείς... Και είτε προσπαθούσα να μαντέψω, είτε λιγωνόμουν επειδή ήξερα ποιος ήταν στην άλλη μεριά της γραμμής...

    (Αλήθεια, το κάνουν αυτό ακόμα οι νέοι της εποχής μας? Ως γιαγιά ερωτώ.)

    Καλά, για τους κανόνες, ναι, τό 'πα για να το πω, ξέρω που τους γράφουμε όλοι...

    Καλημέρες και φιλιά και ζουζουνιές!!!
    (σόρρυ, το παράχεσα, αλλά φταίει η χαρά της βροχής...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στελλα τωρα τι θες ??
    να κανω την ανθολογια της Ελενης???

    οχι αμα θες πες να παμε και μια κοντρα!


    Ξερω για ποια Ελενη ερχονται!

    Μια ξανθια , χαρισματικη και μοναδικη...


    Οι νεοι δεν κανουμε πια τετοια

    κανουμε αλλα πραγματα που δεν μπορω να σας πω διοτι ως ραμολι θα μου μεινετε στα χερια...


    λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυσικά και πάω κόντρα, μ' όποιον "του κοτάει", τό 'πα και στην ανάρτηση!!!

    Για κάνε λίστα να δούμε, για κάνε...

    Πάω στοίχημα τη μασέλα μου και το ακουστικό της κουφαμάρας, αμέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "...θα λένε η Στέλλα η Σμυρνιά απ το χασίσι έχει κολλήσει ...."

    "...στο ένα χέρι τον τζουρά στα μάτια το παράπονο ν αναρωτιέσαι πιά κανείς να ζεί η να μη ζεί..."

    ααα!!! αυτό είναι άσμα Στελλίτσα!!!

    Νάσαι καλά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @faraona

    Αχ, βρε Φάρα μου...

    Δεν τον πάω τον Σφανιανάκη με την καμία! Γι' αυτό και στην σειρά τό'χω τελευταίο.

    Αλλά, λόγω τιμής, χάρηκα τελικά που το συμπεριέλαβα, αφού σ' αρέσει εσένα τόσο!

    Κι εσύ νά 'σαι καλά, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι λες καλε??
    αφου θα κερδισω!!
    τι να τα κανω αυτα τα αξεσουαρ???

    -δεν σε παιζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μμμμμμ... όσα δε φτάνει η αλεπού...

    Σε τα μας τώρα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. nai κι οταν χανει η αλεπου μοιραζει μασελεςςςςς

    πφφφφφφφ

    να αλλαξεις περσονα
    τωρα

    γινε καλυτερα αλεπου
    η κοκκινοσκουφιτσα!!

    που απο το πρωι μου κανεις το ραμολι
    ΘΕΟΓΚΟΜΕΝΑ


    αιντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποιον είπες θεογκόμενα, μωρή παλιο-κουκλάρα??? ΕΕΕΕ????????????

    Αααα, σα να παραγνωριστήκαμε μου φαίνεται...

    Είπαμε, γνωριζόμαστε χρόνια, πλέον, έχουμε γίνει φίλες, αλλά όλα έχουν κι ένα όριο!

    Άκου θεογκόμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ασε με τωρα

    μολις ειδα οτι η πανω παραγραφος ηταν λινκ και πηγα...

    τι γλυκα...
    ποσα χρονια πριν...

    τι τραγουδια..

    ποσα σημαινει η μουσικη ρε γαμοτο στις ζωες μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ να δεις τι έπαθα, και πόσες αναμνήσεις μου ξύπνησαν.

    Και από τις περιόδους που αναφέρω σε σχέση με τα τραγούδια, αλλά και από την περίοδο που έγινε η ανάρτηση.

    Ααααααααααχχχχχχχχχχχχχχ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απο την οποια εγω και η αλλη λειπουμε

    (γι αυτο αλλωστε ητο ακομα μια φυσιολογικη αναρτηση με φυσιολογικα σχολια)


    εγω δε φταιω
    αυτην πες:)))

    παντως κατι τετοιες αναρτησεις
    εμενα τουλαχιστον
    καθε που παω να τα πεταξω ολα
    με γυρνανε πισω

    σαν μονοπατια παλια με χναρια γνωστα
    και ασφαλη

    τελος! λατρευω το μπλοκ μου!

    και τα δικα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έτσι, ακριβώς!!!

    Γι' αυτό ακόμα κι αν σταματήσω κάποια στιγμή, δεν θα το "κλείσω" ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 1.βρήκε κανείς την μασέλα μου ?
    κάπου εδώ την άφησα ...

    2.σε κάθε σημαντική στιγμή, σούρχεται ο βιολάρης ...?

    3.έχει υπάρξει ανάρτηση σου χωρίς moi ? χωρίς la reine ?
    τς τς τς
    πάω να δω το λινκ να καταλάβω .
    όποιον βρω εκεί, θα σου πω εγώ .

    4.πάλι μιλάτε για γκόμενες ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπα μπα μπααααααααααα !

    πρώτος πρώτος ο δούκας ?
    όλο ευγένεια και χαίρωπολλά ???
    ΤΙ ΔΗΛΑΔΗΣ ?
    ΠΡΩΤΑ σου έγραψε εκείνος ?!
    αααα δεν παίζω !

    πέρα απο την πλάκα
    πρέπει να βρούμε τα πρώτα σχόλια της μίας στην άλλη ...
    ε ? τρομερό ?

    και γω αμαλίτσω μου !!!
    λ α τ ρ ε ύ ω το μπλογκ μου και τα δικά σας :))))


    γαρδούμπες!
    χχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή