"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

Sex & the Pity

Και η Βοσκοπούλα, παντρεύτηκε τον Πρίγκηπα,
κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!
Άντε... νάνι τώρα...




Ναι, ΟΚ, πήγα. Και πήγα όπως και την άλλη φορά. Μες τη χλίδα. Στην Gold αίθουσα των Village με cocktails και finger food. Μία στα δύο χρόνια, νομίζω μου το χρωστάω. Σαν να παίζω ρόλο είναι, τόσο έξω από μένα. ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΡΙΣΚΩ! Αφού όταν περπατάω – να βγω για τσιγάρο με το ποτήρι στο χέρι, πχ – νομίζω ότι ακούγεται το μουσικό θέμα, με ακολουθούν κάμερες, θα σκάσει μύτη κάποια από τις άλλες τρεις... (δεν χρειάζεται να πω ποια «μία» είμαι εγώ!).


Η μόνη διαφορά αυτήν την φορά ήταν ότι χάρηκα μόνο όλο το γύρω γύρω. Γιατί η ταινία... Η απογοήτευση η ίδια. Υποτυπώδες σενάριο για να στηρίξει ένα fashion show. Στο οποίο μέγας χορηγός είναι ο οργανισμός τουρισμού του Άμπου Ντάμπι. Σκηνές τραβηγμένες από τα μαλλιά «για να γελάσουμε», αλλά δεν... Μόνο αν ήταν παρωδία αμερικάνικης μπαλαφάρας υπήρχε περίπτωση να γελάσει κανείς με κάτι τέτοια, αλλά επίσης δεν... Στα σοβαρά τις είχαν.




Τα κορίτσια φόρεσαν αυτά τα ρούχα ειδικά,
για να μπορέσουν να είναι πιο άνετα πάνω στη καμήλα.


Ελάχιστα ψήγματα υπήρχαν διάσπαρτα στην ταινία από αυτό που μ’ έκανε ν’ αγαπήσω την σειρά. Και την πρώτη ταινία. Γιατί εγώ ποτέ δεν το έβλεπα για τα ρούχα και τα παπούτσια. Αυτά τα παρέβλεπα. Χθες απλά ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ να το παραβλέψεις αυτό το κομμάτι γιατί ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. Οπότε μόνο να εκνευριστείς μπορούσες που έβλεπες τις «φιλενάδες σου» να εξευτελίζονται. Πραγματικά έτσι ένιωσα. Και στην πρώτη και στην δεύτερη ταινία, ένιωθα σαν να πηγαίνω να συναντήσω φίλες από τα παλιά, να δω τι γίνεται στις ζωές τους, που βρίσκονται, να μάθω νέα τους. Αλλά χθες θα ήθελα να μην τις έχω δει έτσι. Σαν να «έπεσαν στα μάτια μου» ένα πράμα... Μόνη εξαίρεση κάποιες κατ’ εξοχήν θεϊκές σεξενδεσίτυ ατάκες, που πραγματικά γέλασα. Ελάχιστες βέβαια, αλλά έτσι, για το γαμώτο, το αναφέρω.

Ίσως φταίει και το πώς είμαι γενικότερα αυτόν τον καιρό, με την όλη κατάσταση, που ενώ δεν θέλω να μιλήσω για την οικονομικοκοινωνικοπολιτική κατάσταση, δεν έχω διάθεση να μιλάω και για τίποτα άλλο πέραν αυτού. Αφού αυτό μας καίει όλους περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, πως θα γίνει? Το ‘κανα, για να το κάνω χθες. Μπας και ξεχαστώ. Αλλά σήμερα νομίζω ότι είμαι χειρότερα. Δεν πειράζει... το προτιμώ από το να είχα κάτσει σπίτι μου να κλαίω τη μοίρα μου. Άξιζε τον κόπο και μόνο για το ευτράπελο που προηγήθηκε της συνάντησης με την κολλητή που θα πηγαίναμε. Αλλά αυτό είναι ανάρτηση από μόνο του, οπότε θα επανέλθω!




Τα κορίτσια λόγω της κρίσης τρώνε κατάχαμα και με τα χέρια.

Υ.Γ. Α, ξέχασα... Έγιναν και κάποιες αναφορές στην κρίση. Η Κάρρυ με την Μπιγκ, μετακόμισαν από το Penthouse σε διαμέρισμα 12 όροφους πιο κάτω... ναι... μεγάλη «πτώση»... και βέβαια η Κάρρυ παράλληλα πληρώνει νοίκια και κρατάει το παλιό γνωστό διαμέρισμα για να πηγαίνει να γράφει που και που... και το έχει ανακαινίσει κιόλας... τώρα που ΔΕΝ μένει! Κι όταν πρότεινε ο Μπιγκ να έχει κι αυτός ένα δεύτερο δικό του καβάντζα για όταν θέλει κι αυτός να απομονωθεί, η Κάρρυ πέταξε κι ένα «μήπως είναι too much ως έξοδο τέτοιες εποχές???»... Επίσης το ασύλληπτης χλιδής ταξίδι στο Άμπου Ντάμπι έγινε με έξοδα του Σεΐχη, γιατί αυτές δεν θα είχαν τέτοια δυνατότητα, επίσης λόγω κρίσης... αφού η σουίτα που έμεναν είχε 22.000 δολάρια την βραδιά, εκτός όλων των άλλων. Προσωπικό μπάτλερ, προσωπική λιμουζίνα...


Λοιπόν, ξέρετε τι μού ‘ρθε τώρα? Πως στην μεταπολεμική περίοδο όλες οι ταινίες ήταν με την φτωχιά που παντρεύτηκε τον πλούσιο και ζούσε βασιλικά? Και τα έβλεπαν τα φτωχοκοριτσόπουλα κι ονειρεύονταν? Ζούσαν μέσα από τις ταινίες για λίγη ώρα όλα αυτά που δεν θα κατάφερναν καν ν’ αγγίξουν ποτέ? Ε, τελικά, αυτό μου θύμισε η ταινία. Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Φάτε μάτια ψάρια, να ξεχάσετε ότι σε λίγο δεν θα έχετε ούτε φαΐ να φάτε.

.

.

MINI UPDATE: Διάβασα κι αυτό προλίγου στην Καθημερινή, οπότε το προσθέτω, γιατί κολλάει.

18 σχόλια:

  1. Φιλενάδααααααααα μουυυυυυυυυυυυ!!!!
    Καλέ τι έγινε εδώ;Γιατί τέτοια νέκρα;Απογοήτευσες τις φανατισμένες της σειρας και σου δείχνουν την αντίδρασή τους δια της απουσίας τους;
    Και δεν είπες τίποτα εντέλλει....
    Έχω ξενερώσει τόσο μα τόσο πολύ από την ταινία που κρατάω στην μνήμη μου,μόνο όσα πρόκειται να αναρτήσεις στο προσεχές μέλλον.
    Δυστυχώς,θα δικαιωθεί το ανδρικό φύλο που έβριζε την σειρά τόσα χρόνια,έχοντας ηλίθια επιχειρήματα του στυλ,είναι τέσσερις χαζογκόμενες που τους ενδιαφέρουν μόνο το σεξ,η φιγούρα,οι άντρες,έχοντας τους και πατώντας τους με τα ακριβά Manolo Bhlanik παπούτσια τους.
    Προσπαθούσα πάντα να τους διαψεύσω,λέγοντας ότι κοιτούν μόνο την επιφάνεια των πραγμάτων και ότι η εν λόγω σειρά θίγει σημαντικά θέματα πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις.
    Θεωρώ άτοπη την μεταφορά της σστην μεγάλη οθόνη,και αν όχι,ας έμεναν μόνο στο 1ο μέρος αυτής.
    Ταξίδεψα στην έρημο,νερό μόνο δεν ήπια!
    Στελλί μου,την δική σου συνέχεια την περιμένω,όσο δεν φαντάζεσαι.
    Φιλιά πολλά!
    Κάποιοι δικαιώθηκαν,κάποιοι διαψεύτηκαν.
    The end of an era has arrived

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέστα, Κωνσταντίνα μου, πέστα!

    Τι απογοήτευση... Τελικά το μεγαλύτερο κέρδος της βραδιάς, ήταν που μάθαμε για εκείνη την υπέροχη Μαργαρίτα, ότι υπάρχει έτοιμη σε μπουκαλάκια στα σούπερ-μάρκετ!!! (ΟΚ, κι αυτό που φάγαμε ήταν πάαααααααρα πολύ ωραίο!)

    Άσε που θά 'χουμε πάντα να θυμόμαστε ΤΟ ΠΩΣ βρεθήκαμε!!!!!!!!!
    (Οι ευχαριστίες σ' αυτούς που συνέβαλαν στο να καταφέρουμε να βρεθούμε, θα αποδοθούν στην σχετική επερχόμενη ανάρτηση...).

    Υ.Γ. Από όοοοολη την ταινία, θα κρατήσω μόνο την ατάκα/απάντηση της Κάρρυ στον Μπιγκ, περί του τι είναι χειρότερο να σου τύχει νυχτιάτικο σε όμορο δωμάτιο ξενοδοχείου: μωρό που σφαδάζει στο κλάμα ή η Σαμάνθα που βγάζει τα μάτια της με γκόμενο? "Η Σαμάνθα, γιατί το μωρό ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ θα κουραστεί και θα κοιμηθεί"!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στελλι μου

    να σου πω την αληθεια τα τελευταια δυο χρονια, ζητημα να την εχω δει 2 φορες την σειρα. Νομιζω οτι αρχισαν να ξεφευγουν απο ενα σημειο και μετα, με επαναλλαμβανομενα θεματα.

    Δεν ειδα ουτε την πρωτη ταινια, ουτε την δευτερη για να συμμεριστω την απογοητευση σας κοριτσια :):) Αλλωστε ημουν ανεκαθεν περισσοτερο στυλ "friends" εγω. Ουδεμια σχεση ειχα ποτε με τα Manolo Bhlanik (απο αυτη τη σειρα τα εμαθα) :)

    Εγω ειμαι ενα κοριτσι που η μαμα μου ακομη ψαχνει να βρει σε ποια στροφη εχασα την θυληκοτητα μου (ασχετα αν εγω νιωθω να την βρηκα μεσα στα σπορτεξ που αγορασα περσι) :)

    Καλο Σαββατοκυριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxa δε το πιστεύωωω.. μου έχει κολήσει μέρες το "sex and the pity" σαν τίτλος.. αλλά δεν κατάφερα να τον αξιοποιήσω.. :):)
    σειρά μου άρεσε.. τις ταινίες δεν τις είδα.. πάω σπάνια πια.. :):)
    αναμένω την επόμενη ανάρτηση λοιπόν.. :):)
    α κι εγώ σε όλες τις περιπτώσεις προτιμώ τα αθλητικά.. δε κατανοώ κάν των λόγο ύπαρξης των διαφόρων μανώλο κάτι.. :):)
    την καληνύχτα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Giati??

    ΓΙΑΤΙ

    ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΘΑ παω σημερασ
    και δε θελω να ξενερωσω
    αλλωστε εγω αυτες τις γνωρισα μετα την ταινια

    ειμαι καινουρια και ακουραστη φαννν

    ελα ρεεεεεεεεεεεε
    (θα επανελθω(

    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxa τάλι μου μη απογοτεύεσαι.. ο καθένας ζητά διαφορετικά πράγματα από κάθε έργο.. κάποιοι λένε ότι το 2 είναι πιό κοντά στη σειρά από το 1.. εγώ δε ξέρω.. μόνο τη σειρά βλέπω.. :):)
    καληνυχτούδιαααα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγνώμηηηηηηηηηη ????????

    "δεν καταλαβαίνει την ύπαρξη των μανώλο κάτι" ...?????????

    κούλπαααααααααααα !
    ΣΥΓΚΕΝΤΡΏΣΟΥ !

    παρ'όλο που είμαι πιο christian louboutin
    δεν παίζει η μη-αντίληψη του ΚΑΒΛΑ παπουτσιού!
    σταμάτα !!!


    σόρι στελλάκι μου .
    λες πιο σημαντικά πράμγατα
    αλλά διάβασα και τα σχόλια απο κεκτημένη ταχύτητα ΠΡΙΝ σχολιάσω
    και έμεινα με το "τς τς τς" στο σχόλιο του κούλπα μας .
    ιππότα, πάρτο πίσω ! :))))))))))


    σαν σημείωση θα πω ότι καταλαβαίνω ότι μπορεί νάναι αυτο που λες :
    φιλμάκια παραμυθένια για να ονειρευόμστε εμείς εδώ κάτω στην χαβούζα ...

    αλλά πραζ' να μας το κάνανε και με χιούμορ ????

    εγώ δεν θα πάω .
    η σειρά είχε άποψη τρελλή και θανατηφόρες ατάκες
    αλλά ΚΑΙ η πρώτη ταινία για μένα ήταν μέτρια .
    αν λες ότι αυτή είναι χειρότερη, μου φτάνει να μην πατήσω .


    περιμένω και γω την ΑΛΛΗ ανάρτηση .

    άιντες !
    να σου ξύσω το μολύβι ?

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποια ειναι τα christian louboutin ;;;
    Παω να ψαξω :)

    Εγω ειμαι λιγο Camper styl.... το περιμενατε;;; :):):)

    Στελαααααα που εισαι;;; Περιμενουμε τα παρελκομενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έλα βρε ντίντιιιιιιιιιιιιι !!!!
    :))))
    δεν έχεις δει έστω την μαύρη του κλασσική γόβα στιλέτο με την κόκκινη σόλα ??

    ψάξτον .
    camper ξε-camper, δες την τέχνη .
    και δεν συζητώ την άνεση του καλού παπουτσιού !!!
    απαπααααα μημιφτιάνετε !

    (φοβάμαι ότι με τα χρόνια μου γίνεται εμμονή το θέμα παπούτσι...
    εγώ και η ιμέλντα ένα πράμα!!!
    σουτ αμαλία! κιχ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτη την αισθηση μου δινει κι εμενα η ταινια αλλα θα τη δω ενι χαου

    θελω να δω χλιδα μεχρι αηδιας και να κοροϊδεψω ρουχα και συνολα που ακομη δν μπορω να εκτιμησω

    αλλα θα θελα θερινο σινεμα να μπορω να καπνιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. maya μου

    εγω τα παπουτσια μου δεν τα προσεχω καθολου. Τα camper ειναι τα μοναδικα παπουτσια που τα νιωθω σαν να μη φοραω τιποτα και τα εχω κρατησει χρονια. Μου ταιριαζει πολυ και το στυλ τους.

    Μαυρη γοβα με κοκκινο τακουνι θυμαμαι, αλλα νομιζω ηταν τα prada της αδερφης μου :):) Δεν φοραω τακουνια καλη μου. Μου αρεσουν παρα πολυ αλλα δεν μπορω να ισορροπησω. Εδω με φλατ και σκουντουφλαω συνεχεια :):)

    Φετος ομως φλερταρω πολυ με την ιδεα να παρω ενα ζευγαρι. Δεν εχω προσεξει τι μαρκα ειναι (ειμαι και λιγακι ασχετη με μαρκες οπως καταλαβες).

    Καλο μηνααααα!!!!!

    xxxxxx

    υ.γ. περιμενω την διαιτολογο....καντε βουντου να με δειξει 10 κιλα μειον η ζυγαρια. Αυτο της υποσχεθηκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχα απουσιάζουσας της γάτας.. χωρεύουν τα ποντίκια.. :):)

    πεταλούδι μου.. λέω να μην επεκταθώ.. αλλά οι γώβες είναι για τις γυναίκες ότι υπήρξαν και τα αυτοκίνητα για τους άνδρες.. το τυράκι στη καταναλωτική φάκα.. :):)
    όσο για μένα.. δε με φτιάχνει ότι κι αν φορούσε η γυναίκα δίπλα μου.. μου αρκεί να το έχει βγάλει.. :):)
    καλησπερούδιαααα καλό μήνααααα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαζί έπρεπε να πάμε να το δούμε θα είχαμε ψοφήσει στα γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Dee Dee

    Κι εγώ λατρεύω "Φιλαράκια", αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους.

    Παρά το εκ διαμέτρου αντίθετο λάιφ-στάιλ, μ' αυτές τις τσούπρες έχω άλλη ταύτιση. Αν καταφέρει κανείς να βγει έξω από την εικόνα και σταθεί στις καταστάσεις, στις σχέσεις, στις στιχομυθίες... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΙΚΕΙΟ!!!

    Πάνω κάτω όλοι έχουμε βρεθεί σε κάποια αντίστοιχη θέση, έχουμε πει ή ακούσει κάτι παρόμοιο, έχουμε κλάψει ή γελάσει για τους ίδιους λόγους...

    Τεσπα... γούστα!!!

    Όσο για την θηλυκότητα... δεν έχει να κάνει με το ύψος του τακουνιού... ούτε καν με την ύπαρξη ή την παντελή απουσία του! Αυτό το υπογράφω!!!

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!


    @koulpa

    Καλώς τον μου!

    Τι έγινε, συναντήθηκαν τα μεγάλα πνεύματα??? Χαχαχαααα!!!

    Ανέβηκες πολλά σκαλιά στην εκτίμησή μου τώρα που ξέρω ότι σ' αρέσει η σειρά! Πρέπει νά 'σαι κι ο πρώτος και μοναδικός στρέιτ που ξέρω να του αρέσει!!!!!!!!!!!!

    Την ταινία... άστο... μην την δεις. Αν καταφέρεις, δες την πρώτη, αυτή έλεγε!

    ΧΧΧ


    @talisker

    Σόρρυυυυυυυυυυυ, δεν ήθελα να στη σπάσω! Ελπίζω να μην επηρεάστηκες (πολύ)!!!

    Θα μας πεις γνώμη τώρα που την είδες???

    Μμμμματς!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maya

    Εγώ δεν κατέχω από αυτά... μ' αρέσει να τα βλέπω, θά 'θελα πολύ νά 'ξερα να τα "δουλέψω", αλλά... δεν τό 'χω! Και να μου τα χάριζαν, θα τά 'χα να τα βλέπω μόνο, δεν παίζει να τά 'βαζα!!! Απλά θα ξεφτιλιζόμουν!!!!!!

    Πήρα πρώτη φορά στη ζωή μου γόβες φέτος το χειμώνα, κι ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού μάλλον ακόμα θα με θυμάται... Στην αρχή νόμιζε ότι υπερβάλλω που 'χα κάτσει και τις χάζευα χωρίς να τις δοκιμάζω επειδή "δεν ξέρω να περπατάω εγώ μ' αυτά", αλλά όταν το είδε το θέαμα μπροστά στα μάτια του, δεν το απέφυγε το πολιτισμικό σοκ!

    Θα ευχαριστώ για πάντα την πωλήτρια που μού 'πε το κόλπο με τους αντιολισθητικούς πάτους, κι έβαλα κι εγώ γόβες στη ζωή μου...

    Με την σημείωσή σου συμφωνώ απόλυτα! Το χιούμορ το έψαχνες με το κυάλι! Κάτι χοντροκομμένα ηλίθια τραβηγμένα "αστεία", που μόνο βλάχοι Αμερικάνοι πρέπει να γελάνε!!! Το γνωστό λεπτό καυστικό χιούμορ, το συνάντησα σ΄ελάχιστες φάσεις.

    Τώρα, για την άλλη ανάρτηση... επειδή την έταξα και την περιμένετε... νιώθω άσχημα που σας τη σπάω... αλλά... ΔΕΝ! Πάει το μουντ, έφυγε και το χάσαμε. Ίσως πω περιληπτικά τη φάση, όταν τελειώσω με τα σχόλια, ίσα ίσα να σας φύγει η απορία.

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Dannossiel

    Μια χαρά σε βρίσκω, αν πας ΤΟΣΟ συνειδητά, μια χαρά θα περάσεις!

    Όσο γι' αυτό το τελευταίοοοο...

    ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΙΠΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!

    Παιδιά, λόγω τιμής, νόμιζα ότι θα πάθω τίποτα από την έλλειψη τσιγάρου, δεν νομίζω να μού 'χει ξανατύχει ποτέ σε τέτοιο βαθμό! Και διάλειμμα να κάνει στο χειμερινό, δεν βγαίνω πάντα για τσιγάρο. Κι έχω δει καν και καν ταινίες.

    Αυτήν την ανάγκη να καπνίσω παράλληλα με την ταινία... ΜΑΡΤΥΡΙΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!

    Ναι, ναι, θερινό, δαγκωτό!!!!!!!!!

    Καλώς ήρθες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @all the above

    Νομίζω με το θέμα των παπουτσιών, πρέπει να σας κάλυψα με την απάντηση στη Μάγια, ε?

    (Κούλπα μου, έλλειψε πολύ η γάτα και θα ξαναλείψει... διάθεση υπό του μηδενός... Αλλά έχοντας τόσους φίλους κι ωραίο παρεάκι εδώ, δεν γινόταν να λείψω άλλο!)


    @mahler76

    Όσο γι' αυτό...

    Πήγες τελικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ:


    [Μέσα σ' όλο αυτό το υπέροχο κλίμα που επικρατεί, δεν θα μπορούσα φυσικά να μείνω ανέγγιχτη. Έχουν ακολουθήσει πολύ χειρότερα από αυτό που σκόπευα να αναφέρω, και αναμένονται και τρισχειρότερα (γι' αυτό και η διάθεση που έλεγα πριν...). Και δυστυχώς ενώ το αρχικό συμβάν κατάφερα να το δω με χιούμορ, τα υπόλοιπα... δεν...]



    Μια δυο μέρες πριν πάμε σινεμά με την Κων/να, σκάσαν μύτη τα μανατζέρια (που τα λέει κι ο Πάνος) και μας είπαν να δώσουμε πίσω τα εταιρικά κινητά. Στα πλαίσια των περικοπών λόγω κρίσης και του κώλου τα εννιάμερα. Ίσα που πρόλαβα να γράψω στην ατζέντα μου μερικά ΣΟΣ τηλέφωνα. Πέρασα μαύρες στιγμές, διότι μέχρι και το ξύπνημά μου, από το κινητό εξαρτιόταν, δεν είχα άλλο. Μ' έπαιρναν τα πρωινά να με ξυπνάνε με τα τηλέφωνα...

    Έτσι, ενώ είχαμε φροντίσει να είμαι σε σταθερό μέχρι να φιξάρουμε το ραντεβού, καταφέρνουμε και χανόμαστε. Και να μην ξέρω ούτε τον αριθμό της. Αφού πέρασε ο πρώτος πανικός, πήγα σε κάτι κοπέλες σε μια καφετέρια πίσω μου, ζήτησα ένα κινητό, αφού εξήγησα τι παίζεται και με βοήθησαν. Δεν βγήκαν χαμένες, ακόμα πρέπει να γελάνε. Διότι το μόνο τηλέφωνο που θυμάμαι απ' έξω, είναι το σταθερό της Μ., η οποία δεν έχει όμως το τηλέφωνο της Κων/νας. Οπότε: πήρα τη Μ. και της είπα να πάρει τον Π. να της δώσει το τηλέφωνο της Κων/νας, να την πάρει η Μ. να της δώσει "αυτό που βλέπει να καλώ", και να της πει να με πάρει...

    Μακάρι να είχα όρεξη να σας τα πω όλα αυτά με τις γνωστές ανατριχιαστικές μου λεπτομέρειες. Έτσι σκόπευα, γι' αυτό έλεγα είναι ανάρτηση από μόνο του. Το όλο σκηνικό κι οι ατάκες που έφυγαν ήταν όλα τα λεφτά!!!

    Θα σας πω μόνο πως οι κοπέλες που βοήθησαν - καλή τους ώρα! - επειδή μέσα σ' όλα άκουσαν ότι "πάμε σινεμά", μου είπαν "τι να πάτε να δείτε μετά από αυτό... ΑΥΤΟ πρέπει να γίνει ταινία να πηγαίνουμε να βλέπουμε!!!"

    Φιλιά σε όλους, και πάλι σόρρυ που σας το γάμησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ποιό είναι "το κόλπο με τους αντιολισθητικούς πάτους" ?????
    τι μαντζούνι είν' τουτ' ?

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !!

    όσο για την άλλη φάση
    οκ. όσο και άμα θες . φτάνει .


    καλή εβδομάδα λέω .
    χαμένο δεν πάει :)))))))

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή