"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 20 Απριλίου 2010

ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΥΤΣΟΥ ΑΝΗΜΕΡΑ

(Φίλε-η που σοκαρίστηκες από τον τίτλο, φύγε όπως είσαι!)





Λοιπόν, σήμερα έκανα μια τεράστια ανακάλυψη για την ανθρωπότητα. Ανακάλυψα πότε ακριβώς είναι η ημερομηνία αυτής της πασίγνωστης εορτής, στην οποία όλοι αναφερόμαστε κατά καιρούς. Θα σας εξηγήσω ευθύς αμέσως πως κατέληξα στο ασφαλές αυτό συμπέρασμα:

Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, με το που μπήκα πρωί πρωί στο γραφείο μου, είδα το καλώδιο του τηλεφώνου μου έτσι:


Αμέσως χαμογέλασα, το φωτογράφησα, το είπα και σε μια φίλη, "αχ καλέ, τι σημαδιακό", κι άλλα τέτοια ώριμα και λογικά.

Σήμερα, με το που μπήκα πρωί πρωί στο γραφείο μου, είδα το καλώδιο του τηλεφώνου μου έτσι:


Δηλαδή εσείς ποιανού ανήμερα θα συμπεραίνατε ότι είναι σήμερα?






(Άντε, μεγάλη η χάρη του, και οι πιστές μην ξεχάσετε να προσκυνήσετε μέρα πού 'ναι...)

50 σχόλια:

  1. ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ??????

    Του Αγιου Ταυρου ανημερα!!!

    μα καλα δεν παρακολουθεις ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΓΙΑΤΑΚΗ

    αυτο ειναι το συμβολο του Ταυρου

    μμμμ τωρα που το σκεφτομαι και του Κριου!!!!

    επισης σημερα απεκτησα δυσλεξια

    γιατι να φυγω????????

    με σοκαρει εμενα η λεξη πουστης??
    τοσο Μενιο εχω φαει στη μαπα!!

    (ασε που με τοσες πουστιες τριγυρω οι πραγματικοι μου φαινονται αγγελοι)

    τοσο Μενιο εχω φαει στη μαπα!!

    αιντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααα, τώρα που το λες, με τον Κριό, βλέπω κάποιες ομοιότητες... έναν συγκέκριμενο Κριό όμως, για όλους δεν ξέρω...!

    Επίσης... ο Μένιος ποιος είναι???
    Εγώ τον Κουτσόγιωργα - θεόςχωρέστον - θυμάμαι να είναι γνωστός μόνο με το μικρό του ως Μένιος... Εσύ σε ποιον αναφέρεσαι? Γιατί τέτοιες φήμες που υπονοείς, δεν υπήρχαν για τον μακαρίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω εννοω του ....Φουρφουρη!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    Κριο ??ποιον Κριο??
    πφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έναν... δεν τον ξέρεις... τουλάχιστον όχι στον βαθμό που να μπορείς ν' αναγνωρίσεις ομοιότητες!

    Τώρα δηλαδή που είπες "Φουρφούρη" εγώ κάτι πρέπει να καταλάβω? Γιατί δεν...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πφφφφφφ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στελλιτσα


    θα μου κανεις μια χαρηηηηηηη??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να!!

    οταν μπει η μαγιουλιτα να εχεις αλλαξει αναρτηση

    δεν θα το αντεξωωωωωωωωω

    Αλλωστε αυτη ουτε δυσλεξια εχει ,
    ουτε ζωδια παρακολουθει!!!

    αρα δεν μπορω να φανταστω τι θα επακολουθησει

    αυτη θα τα διαβασει ολα αλλιωςςςςςςςς



    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό θα ήταν ασέβεια, στην χάρη του! Μη μου ζητάς ν' απαρνηθώ την πίστη μου!!!

    Μήπως εσύ απλά να συνεχίσεις την επιλεκτική δυσλεξία? Τι λες? Ό,τι και να γράφουμε, να διαβάζεις αυτά που αντέχεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. -αποχωρω!

    αυτο εχω να πω !



    Δεν θα αντεξω αυτο που θα επακολουθησει!

    ::::::::::::::((((((((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ φοβάμαι πως, ναι.

    Ύπαγε!

    Βοήθειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι απίστευτη…… χαχαχαχαχα

    Ευτυχώς που μας το΄πες εγκαίρως… 20 Απρίλη ανήμερα, μη χάσουμε τέτοια γιορτή σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @pasta

    Καλώς τη!

    Σε μεγάλη μέρα, επανήλθες!

    Όχι, όχι, μην την χάσεις, ειδοποίησε από τώρα τον "παπά της ενορίας σου" να προετοιμάζεται!!!

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    (Άμα δεν πέσει φωτιά να με κάψει σήμερα, δεν θα πέσει ποτέ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοιτα να δεις

    και σημερα κανονισα να βγουμε γυναικοπαρεα
    .... μηπως να ακυρωσω τα αυριανα ραντεβου;; :):)

    Βοηθεια μας!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Dee Dee

    Ας μην γινόμαστε και θρησκόληπτες!

    Βγες εσύ με το παρεάκι, πέρνα καλά, σήμερα, κι αύριο... φροντίζεις τα θρησκευτικά σου καθήκοντα.

    Λες να παρεξηγηθεί ο άγιος, αν τον προσκυνήσεις αύριο αντί για σήμερα?

    Φιλιάαα!!!

    (Πάει, την έχω εξασφαλίσει πλέον την κόλαση... πρώτο τραπέζι πίστα θά 'μαι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επειδή την ιστορία με την πρώτη φωτό την ξέρω καλά, θα εστιάσω στη δεύτερη και θα πω... ΑΙΣΧΟΣ. Άλλαξε καλώδιο, καταστρέφει την αποδοτικότητα και την συγκέντρωση. Έ μα το γαμημένο, να μη σε αφήνει να αγιάσεις.

    Ώστε σήμερα εορτάζαμε τον Αγιο? Μεγάάάάλη να ναι η χάρη του. Και κάθε μέρα μεγαλύτερη. Πόντο πόντο. Να τον προσκυνάμε γονατιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Chryssa

    Μα δεν το άφησα έτσι... Κατ' αρχάς όταν είναι μπλεγμένο το καλώδιο, πας να το σηκώσεις και αποκτάς αυτόματα μελανιά, είτε στο μάτι από κάτω, είτε στο πλάι, μεταξύ αυτιού και ματιού, ξέρεις... Οπότε μην ανησυχείς, δούλεψα απερίσπαστη!

    Απλά, όπως και με την καρδούλα, πρόλαβα να το φωτογραφήσω πριν το χαλάσω, γιατί αλλιώς δεν θα με πίστευε κανείς, τι βλέπουν τα ματάκια μου πρωινιάτικο! Ειδικά για το δεύτερο... λες και σας ακούω, τι θα μου απαντούσατε, για το τι έχω στο μυαλό και τι "νομίζω" ότι βλέπω, κλπ!!!

    (Τς τς τς, τι φανατισμός είναι αυτός? Έτοιμη να σε βγάλουμε να προσηλυτίζεις είσαι εσύ! Να θυμηθώ να σου πάρω αυτά τα μαξιλαράκια που βάζουν στα γόνατα αυτές που ανεβαίνουν στην Παναγία της Τήνου γονατιστές από το λιμάνι.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στέλλα μόλις έλυσες μία από τις μεγαλύτερες απορίες του πλανήτη!
    Μπράβο!!!
    άντε και τουχρόνου, μιας και δεν πρόλαβα φέτος, θα το ανακοινώσουμε με κάθε επισημότητα σε οργανωμένη press conference.
    και για το επιτυχημένο του εγχειρήματος θα έχουμε καλέσει και τον μένιο.
    άκου δεν ξέρεις τον ΜΕΝΙΟ!
    τον παππούστης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @drunk tank

    Ναι, ναι, θέλει κάτι στο πιο επίσημό του. Το αφήνω σε σένα, μια που το αναγνώρισες και το εκτίμησες όπως του πρέπει.

    Εν τω μεταξύ, θα σκάσω! Ποιος είναι ο Μένιοοοοοοοοοοοοοος????? Θα μου πει κανείς τελικά????????

    (Μα να τον ξέρεις κι ΕΣΥ??? (Η Τάλι από μόνη της δεν πιάνεται μ' όλα αυτά που βλέπει στην τηλεόραση...) Εγώ δηλαδή που ζω, τι είμαι???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μένιος φουρθιώτης, γνωστός και ως παππούστης, μάνατζερ της εθνικής μας πορνοσταρ?
    δε σου λέει τίποτα?
    εκείνος με τα φωτοβολταικά στο κεφάλι?
    ράδιο αρβύλα λιγάκι δε βλέπουμε?
    τς τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ααααααααααα, κατάλαβα νομίζω...

    Καλά που μου τη θύμησες εν τω μεταξύ... δεν πήρα τη Τζούλια για τα "χρόνια πολλά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ok !

    ΤΩΡΑ εξηγούνται πολλά !
    γαμώ τα ασύρματα μου μέσα
    που δεν με βοηθάνε να τηρώ τις γιορτές!
    !@$%#@!@#$%#@!

    με το καλώδιο γίνεσαι και ένα με τα έθιμα .

    έχω μερικές απορίες ...
    ναι ναι το ξέρω ότι ακούγομαι σαν την ΑΜ αμαλία
    αλλά ΑΦΤΗ με μπέρδεψε κυρίως !
    λοιπόν :

    1.υπάρχει άγιος ταύρος ?..?
    2.γιατι η ΑΜ αναφέρεται σε πούστη όταν το ποστ αφορά ανΉΜΕΡΟ πούτσο ? έχει κάμια έννοια ο αναγραμματισμός ?

    *σημείωση: και γω τον κουτσόγιωργα σκέφτηκα . όταν τον ανέφερε ο κωνσταντίνος έκανα το κλικ. τώρα αυτό να το δουμε ?
    όχι λόγω αρβύλας κωνσταντίνε!!! λόγω τζούλιας!

    συνεχίζω:
    3.επηρρεάζουν τα ζώδια την γιορτή του αγίου πούτσου ?
    ποιές οι ομοιότητες, όχι πείτε μου!
    4.να προσκυνήσουμε καθώς πρέπει, δεν λέω
    αλλά θέλω να ξεκαθαρίσουμε σε ποιόν :
    είναι στον υπαινιγμό του καλωδίου ?
    είναι στις μέρες του 'ποτέ' που μεταφράζεται η γιορτή?
    στην αγιοσύνη της απραξίας?
    ή στην δυνατότητα του πετάγματος του ομώνυμου εκεί που δεν τον σπέρνουν?


    έχοντας πει όλα αυτά
    θέλω να σε συγχαρώ για την σημαντική σου αυτή ανακάλυψη αστέρωμ' .
    είναι παρήγορο να ξέρεις κάτι μες την ασάφεια !


    αααα τελευταία ερώτηση;
    είναι μεταβλητή η γιορτή ?


    εννοείται ότι μου απαντάει και προσωπικά σε πολλά ερωτήματα
    που θα μπορούσα να απευθύνω σε... μέντιουμ ...
    για διάφορα σχέδια μου
    (γαμώ την τέφρα της ισλανδίας μέσα!).
    δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι το πήρα πρέφα ΣΗΜΕΡα και ΗΔΗ πέρασε !!!!!!!!
    !@$%$!~!#$%$@!~@#$$@!~$@!







    ...

    εντάξει. ήρεμη είμαι .

    φιλιά πολλά
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @maya

    Είδες, είδες? Πώς η πρόοδος και η τεχνολογία μας αποκόπτουν από τα ήθη και τα έθιμα?

    Κάτσε να δω τώρα τι μπορώ να παλέψω από τις απορίες σου (αφού τέλειωσα ένα κουτί χαρτομάντηλα από το "κλάμμα" που έχω ρίξει με τόσο γέλιο!!!):

    1. Θα σε γελάσω, αλλά αν υπάρχει σε καμμιά Ινδία θά 'ναι... το αρσενικό της αγελάδας δεν είναι αυτό?

    2. Κατά τη δική της δήλωση, έπαθε μια προσωρινή δυσλεξία. Τώρα τι την χαλάει στη λέξη "πούτσος" και τι την στρώνει στη λέξη "πούστης"... όποιος το βρει κερδίζει εικονίτσα με τον Άγιο. Ή μάλλον, για να είναι και χρηστικό το δώρο, κερδίζει "αγαλματίδιο"...

    * μην σε ανησυχεί, απλά πάλι καρφωθήκαμε με τις ηλικίες μας... από μια ηλικία και κάτω ξέρεις τον Φουρφουροσάμθινγκ, από μια ηλικία και πάνω τον Κουτσόγιωργα... Η Τάλι ας πούμε, είχε άγνωστη λέξη όταν διάβασε περί Κουτσόγιωργα.

    3. Για ομοιότητες μίλησα όσον αφορά σε κάποιον Κριό και στο καλώδιο του τηλεφώνου μου κατά τις πρωινές ώρες στης 20ης Απριλίου. Πέραν τούτου, έχω πλήρη μεσάνυχτα. Αυτά να τα ρωτήσεις σ' αυτές που βλέπουν Πατέρα και Παγιατάκη. Απλά πρόσεξε να πεις "Αγίου Πούστη" αλλιώς δεν θα σε καταλάβει.

    4. α. Σωστό (θες να σου εξηγήσω και γιατί?)
    β. Πλέον, μετά την κοσμοϊστορική ανακάλυψή μου, δεν μεταφράζεται σε "ποτέ". Μεταφράζεται σε "στις 20 τ' Απρίλη".
    γ. Δεν βρίσκω καμμία αγιοσύνη στην απραξία. Εγώ με την απραξία διαολίζομαι δεν αγιάζω.
    δ. Εδώ θα σε διορθώσω. Αυτό που λες είναι η σφηνόπουτσα. Δεν ξέρω πότε είναι η χάρη της. Άμα πεταχτεί στα μούτρα μου ξαφνικά το καλώδιο καμμιά μέρα όπως μιλάω, θα σε πάρω να σου πω.

    Ευχαριστώ, ευχαριστώ, δεν κάνει τίποτα! Χαίρομαι που έβαλα ένα λιθαράκι στον κόσμο της επιστήμης και της γνώσης.

    Μεταβλητή? Δεν ξέρω... Θα παρακολουθώ στενά το καλώδιο και θα σας ενημερώνω με updates.

    Μη στεναχωριέσαι που πέρασε η μέρα πάντως! Για μας ισχύει η θέση που έχουμε και για του Αγίου Βαλεντίνου, βρε! Οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε μέρα, δεν χρειάζονται μια συγκεκριμένη, κλπ? Ε, αυτό...

    Φιλιά πολλά κι από μένα, η συνεισφορά σου στην ανάρτηση αυτή ήταν ανεκτίμητη!!!

    Υ.Γ. Για την γκαντεμιά σου με την τέφρα, δεν έχω λόγια. Ένα ταξιδάκι είπες να πας κι εσύ... ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΜΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΕΜΕΝΑ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟ!!! (Συγνώμη φιλενάδα μου που βγάζω τ' απωθημένα μου στην δική σου πλάτη, αλλά που θα ξαναβρώ πιο γκαντέμη άνθρωπο από μένα? Δ-Ε-Ν Υ-Π-Α-Ρ-Χ-Ε-Ι αυτό που έπαθες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αχαχαχαχαχα
    δεν! υπάρχεις !
    αχαχαχαχα


    ξέρεις τι έκανες ?
    έκανα το μπλογκ μου μπουρδέλο
    με την έμπνευση σου !!!!
    τς τς τς


    για το 2. θέλω να κάνω αίτηση για το αγαλματίδιο !
    όλες τις διόδους απόκτησης να εξαντλήσουμε παρακαλώ !!!

    *(4.)σημείωση: αναφερόμουν στην έκφραση "τι πετάγεσαι σαν τον πούτσο στο χορτάρι?"
    το οποίο είχε πάντα πολύ ενδιαφέρον για μένα σαν εικόνα εξ'ου και μούχει μείνει .


    τώρα,
    για την γκαντεμιά τι να πω ?
    να βγάλω λόγο αποδοχής του βραβείου ?
    γίνεσαι αυτομάτως πρωην μις γκαντεμιάς ελλάς
    και γω νυν ?!!!!!!!!!!!!
    τσκ ! ωραία ....
    αχαχαχα


    alors on danse ! δεν βαριέσαι !


    πολλά φιλιάαααααααα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


    καλά! δεν τελειώσαμε!
    40 (χρόνια) δεν κρατάν τα νταούλια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. υγ.εννοείται ότι είναι αφιερωμένη η αγανάκτηση μου σε σένα για την έμπνευση
    αλλά δεν ήθελανα σε βάλω εκεί με ... καν και καν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @maya

    Υπάρχωωωωωω
    κι όσο υπάρχεις θα υπάρχωωωω...

    Τι έκανες καλέ στο μπλογκ σου? Να πα να δω? (Αν και δεν ξέρω αν προλαβαίνω, ετοιμάζομαι να φύγω) (ναι, στην "εκκλησία" πάω, δεν πρόλαβα χθες! σαράντα χρόνια δεν είπαμε?)

    Για το αγαλματίδιο, δεν έχεις παρά να το κερδίζεις απαντώντας στο κουίζ! Έχεις πολλές ελπίδες εξάλλου, την ξέρεις καλύτερα από τον καθένα την Τάλι, μπες στο μυαλό της λοιπόν!

    Για το 4.: Έχω μεγαλώσει σε αστικό περιβάλλον, γι' αυτό φαίνεται δεν είχα ακούσει για τα χορτάρια... Εγώ ξέρω το "πετάχτηκε σαν σφηνόπουτσα". Αυτά λέγαν στα σαλόνια που μεγάλωσα οι γαλλίδες νταντάδες...

    Σου παραχωρώ την κορώνα, το σκήπτρο, την κορδέλλα μου και ... φεύγωωωω!!!! (Θα φέρεις εσύ την παγκόσμια ειρήνη, να μείνω ήσυχη, νταξ?)

    Μάκιααααααααααααααααααα!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    (ίσως επανέλθω αργότερα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ena σας λεω


    ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΡΩ!!!!!!!!!!!!!

    ημουν με ανοιχτο υπολογιστη στη δουλεια
    εδειχνα με τον προτζεκτορα ενα θεμα
    ειχα παει στην οθονη εναρξης


    το ξεχασα και μιλουσα
    και εσκαγαν πισω απο την πλατη μου οι ειδοποιησεις με τα μειλ
    με τον τιτλο του ποσττττττττττττττ


    τον τιτλοοοοοοοοοοοοοο


    ενα παρακαλαω το Θεο

    να εχουν ολοι μυωπιααααααα

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΙΣΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. φυσικα και θα επανελθω

    μολις συνελθω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ε, όχι! Αυτά δεν τα χάνω!

    ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να μπω αργότερα, δεν γίνεται!!!

    Πάω τώρα, γιατί εσείς δεν θα με αφήσετε ν' αγιάσω!!!!!!!!!!!!!

    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @εστρέλλα
    ναι ναι και την ειρήνη και θα εξαλείψω την φτώχια
    (και της ελλάδας! κομμάτια να γίνει!)
    και θα βοηθήσω αυτούς που με χρειάζονται .

    καλά ...
    νάναι καλά τα γαλλικά !!!



    @ΑΜ αμαλία μου ?
    μα είναι δυνατον να παρουσιάζεις
    όταν παίζουν ΤΕΤΟΙΑ θέματα ???????
    τς τς τς

    περιμένω την επάνοδο !!!
    θα το αντέξω ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Talisker

    Μα τι κουλό είναι αυτό? Φαινόταν στην ειδοποίηση ο τίτλος του ποστ? Εμένα γιατί μου βγάζει μόνο τον σχολιαστή? Ρε μπας και τ' άνοιγες, γιατί είσαι και περίεργη, και ΤΟΤΕ φαινόταν ο τίτλος????????????? ΜΟΛΟΓΑ!!!!!!!!!

    Και γιατί δεν επανήλθες? Ακόμα να συνέλθεις? Τσκ τσκ τσκ...




    @maya

    Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις και ως προκάτοχός σου, εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο σου!

    (Να δεις που η άλλη έκανε αυτό που της γράφω, μόνη της την πάτησε, και βρίζει εμάς!)



    @Τάλι & Μάγια:

    Της τα συγχωρώ όλα για τον ΥΠΕΡΟΧΟ τίτλο τιμής, που μου έδωσε στο μπλογκ σου! Από τα καλύτερα που έχω ακούσει για μένα! Ήδη χρησιμοποιείται, και λατρεύω να το ακούω:

    Τσουπωτή Πεταχτή Που Βρίζει Σαν Λιμενεργάτης!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΤΕΛΕΙΟ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. γιατι εμενα οι ειδοποιησεις του τζι μεηλ μου ερχοντι με αποσπασμα
    ετσι το εχω ρυθμισειιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ!!!!!!

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. E, τι να σου κάνω, καλά να πάθεις τότε! Αφού τις ξέρεις τις παρέες σου, γυρεύοντας πήγαινες!

    :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δεν παυουν να με ξαφνιαζουν οι παρεες μουυυυυυυυ

    ειναι ανεξαντλητες

    τσουπωτες και πεταχτες
    κΜαρκησιες του Λιμανιου ομιλουσες ΚΑΙ λιμενεργατικην!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. xaxaxa πεταλούδι μου.. όμοιος ομοίω αει βελάζει.. μπε μαααν (που λέει το μαύρο πρόβατο).. :):)
    το πρώτο που σκέφτηκα είναι τι στερεί η τενολογία των ασυρματων σε κάποιους.. :):)

    το δεύτερο.. ένα άλλο σενάριο.. μήπως κάποιος ήθελε κάτι να σου πει με το πρωτο σχηματισμό στο καλώδιο.. και με το προχθεσινό απλά εξέφραζε τη δυσαρέσκιά του που δε πήρες το μήνυμα;; :):)
    είμαι το σύγρονο ανάλογο του άπιστου θωμά.. :):)
    χάρηκα εντελώς για την γνωρημία σε περίπτωση μου δε το καταλάβατε :):)
    την καλησπέρα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. axaxaxa κούλπα μου!!!!
    μπε μαααν (που λέει το μαύρο πρόβατο).. :):)
    ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!
    αχαχαχα τέλειο ?

    όσο για το χθεσινό
    εντελώσΤΑΤΑ και γω κι γω !
    χάρηκα πολλά !
    και κυρίως το γέλιο και τις ατάκες
    που ΕΜΕΙΝΑΝ!!!!

    ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ...


    αχαχαχα


    καλημέρααααααα
    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κορίτσι, εκτός του ότι λιποθύμησα με το πόστ, διάβασα και μονορούφι όλα τα σχόλια....είστε απίστευτες!
    αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μα είναι φως φανάρι. του Αγίου Πούτσου ανήμερα!!! αχαχαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Talisker

    Κι ελπίζουμε να μην πάψουμε ποτέ!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @koulpa

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑ, ΛΕΣ?????????

    Όχι όχι, επειδή μου το ρώτησαν κι άλλοι αυτό... Δεν παίζει το σενάριο να μου το έχει στήσει κάποιος, γιατί τελευταία φεύγω, πρώτη έρχομαι.

    Αλλά αν ήταν έτσι, θα μπορούσε να μεταφραστεί και διαφορετικά: Το πρώτο "θέλω αγάπες και λουλούδια", και το δεύτερο "οκ... καμμιά ξεπέτα, τότε?".

    Κι εγώ χάρηκα πολύ, φαντάζομαι φάνηκε!!!!!

    Καλημέραααααααααα!!!!!!!!!



    @maya

    Δεν το συζητώ αν και κατά πόσο θα μείνει η ατάκα! Ήδη χρησιμοποιείται!

    ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΜΠΙΝΑ!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ





    @bluesmartoulis

    Έτσι έτσι, γιατί έχουμε όλοι τρελλή ανάγκη να σκάσει λίγο το χειλάκι μας...

    Χαίρομαι αφάνταστα που με αφορμή αυτό το ευτράπελο, έχουμε μαζευτεί μετά από καιρό όλοι και έχουμε γελάσει τόσο!

    Είδες τελικά σε πόσα πράγματα βοηθάει η παρουσία του Άγιου???

    χαχαχαχαχαχαχαχαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @mahler76

    Πραγματικά περίμενα πως και πως πότε θα σκάσεις μύτη. Δεν γινόταν να την χάσεις αυτήν την ανάρτηση!

    Κι εσύ αμέσως στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξες, ε?

    Μα είναι ηλίου φαεινότερον!!! Δεν χωρεί αμφιβολία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ωχ σe μεγάλη μέρα βρήκα να σε επισκεφτώ πρώτη φορά!
    μήπως είναι σημαδιακό;
    μήπως έχει να κάνει και με τη δική μου ανάρτηση; λες η χάρη του να σταματήσει να μας φροντίζει τώρα που συμπληρώσαμε το εννιάμηνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αχαχαχα δεν υπαρχει αυτο το ποστ!!! RESPECT!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Θα λερωσω παλι τα γοβακια μου στο λιμανι

    αλλα εκτος του οτι ηρθα να γκρινιαξω που δεν αλλαζει ο καταπτυστος τουτος τιτλος

    ηρθα να σε παρω και μαζι μου στις 7 στο μαυρο


    κερναω τσαι και καμμενη ζαχαρη!!!

    Τι γιατι??

    Γιατι ειμαι ευτυχης και υγιης και καθολου μονη ! ε θελω να το γιορτασω::))

    πφφφφφφφφ
    γκρινια μεσημεριατικα

    (ελπιζω να εχει μαζευτει και η αλλη ως τοτε εκτος αν μεινει για παντα εκειιιιιιιιιιιι

    και γω μετα θα δυστυχησω και θα την αποκληρωσω)

    που εισαι
    εμφανισου με τα εξοχικα σας πια πανε ελα!

    @Φαβι εισαι κουκλα
    βρε τονμπισκοτοοοοοοοο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @logia

    Ωχ... φαντάζομαι το πολιτισμικό σοκ που μπορεί να προκαλέσει η ανάγνωση του σχολίου μου στην ανάρτηση της Τάλισκερ και στα καπάκια η ανάγνωση αυτής μου της ανάρτησης...

    Ναι, η ίδια είμαι...

    Βάστα γερά, αυτό που έρχεται θα μας "πάρει σβάρνα" όλους. Κανείς δεν θα μείνει ανεπηρέαστος.



    @Φάβα

    ΤΙ ΚΟΥΚΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!

    Ήμουν σίγουρη, ήμουν σίγουρη, ήμουν σίγουρη!!!!!!!! Κάπως έτσι σε φανταζόμουν!!!!!!!!!

    Και τώρα που σε είδα... μού ΄ρθε ιδέα! Να ποιος θα μας φιλοτεχνήσει το εν λόγω αγαλματίδιο!!!!!!!!

    Αλλά όχι παπιέ μασσέ και τέτοια, ανθεκτικό υλικό, ναι????????

    ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Τalisker

    Πωπω, μού 'χει έρθει Η ατάκα να σου απαντήσω περί του "κατάπτυστου" αλλά θα το χοντρύνω πολύ. Ακόμα και στη Μάγια δεν θα το έλεγα, ΤΟΣΟ ΧΟΝΤΡΟ. Πόσο μάλλον σε σένα... Αντιπαρέρχομαι λοιπόν και προχωρώ:

    Ρώτησα εγώ γιατί? ΟΧΙ, ΡΩΤΗΣΑ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ??? Ήρθα, και ήρθα χωρίς ερωτήσεις, αλλά χαρούμενη για την απάντηση που έδωσες στην ανύπαρκτη ερώτηση. Πάντα έτσι λοιπόν: Ευτυχής, υγιής και καθόλου μόνη!

    Και ήρθα και το χάρηκα! Πολύ ωραία ιδέα ήταν!!!

    (Η άλλη γύρισε γύρισε, αλλά νομίζω μόνο ως ολόγραμμα! Η υπόστασή της, εκεί παραμένει, βάζω στοίχημα!!!)


    @Ταλι-Φαβι

    Μ' αρέσει που συναντιέστε και τα λέτε "σπίτι μου"... Τι ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. είναι ιστορική η στιγμή .
    χάσαμε σίγουρα ΚΟΡΥΦΑΙΑ ατάκα που δεν απάντησες για τον 'κατάπτυστο' ...

    κρίμαααααααα (μοιρολόι)
    κρίμαααα αααααααα .............

    καλημέρααααααααααααααα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @maya

    Καλημέρα, Πεταλούδι μου!

    Τά 'θελε εσένα η αφεντιά σου, ε???

    Τι να σου κάνω, που θα μου το μπανάρουν στο τέλος το μπλογκάκι μου... Άσε τι θα πάθει η Τάλι... ΑΣΕ! Οι λάσπες στα γοβάκια της θα είναι το λιγότερο!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. Έλααααα... ΕΣΥ δεν είναι δύσκολο να φανταστείς πάνω κάτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. αχαχαχα μα επειδή ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ, μου λέιπει !!!!!!
    αχαχαχαχα


    μμμμμμμμ... πρωί-πρωί ...

    άντε πάω για δουλειαί!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή