"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 25 Μαρτίου 2010

Fatal

Updated

Αν χαθούμε σ' αυτήν,
ραντεβού στην επόμενη,
στο άγνωστο μέρος.

Δεν ξέρω ως τι θα έχω έρθει,
αλλά θα φοράω κάτι μωβ.

Μη φοβάσαι, θα με καταλάβεις.
"Όπως ο Χάιλαντερ έναν αθάνατο"?
Έτσι.

13 σχόλια:

  1. Έτσι,
    Όπως το κύμα τον κοφτερό του βράχο
    Όπως το θύμα το μονάκριβο θύτη του
    Όπως η μάγια η μέλισσα το λουλούδι της
    Έτσι,
    "Όπως ο Χάιλαντερ έναν αθάνατο"
    Αναπόφευκτα κι εξαιρετικά :)

    Ας πιούμε κοκτέιλ με ηλιαχτίδες στις ζωές που είναι να έρθουν παρέα με το θάνατό της η καθεμιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Eraserhead

    Αυτό το "εξαιρετικά" είναι που κάνει όμορφο το "αναπόφευκτα".

    Και κάτι κοκτέιλς με ηλιαχτίδες που βοηθάνε να πάει κάτω ο καθένας θάνατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και μόνο η 'σιγουριά' του άγνωστου
    κάτι ζεστό μου έκανε .
    στον κόσμο των ανάποδων όλα σωστά.

    είναι σαφές ότι ειμαι εκτός θέματος
    αλλά αυτό σου λέω απλά:
    κάτι ΚΑΛΟ ένοιωσα με την μυστική συμφωνία αυτή ...

    σε φιλώ
    χχχχχχχχχχχχχ

    υγ.τραγουδάρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @maya

    Καλημέρα Πεταλούδι μου!

    Μια χαρά "μέσα" είσαι, αφού "είδες" τη σιγουριά στο άγνωστο. Και μόνο το "καλό" που ένιωσες δηλαδή, πάλι μέσα σε βάζει.

    Φιλιά πολλά πολλά!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. Το τραγούδι είναι που είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, λιώνω, κλπ, από την Κυριακή το πρωί και μετά, έχω κάθε λόγο να το λατρεύω... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίος γρίφος :))
    Δεν πολυκατάλαβα και συγχώρεσέ με...
    Ακούω την τραγουδάρα, παίρνω μπόλικο μωβ για το αυριανό μου ταξίδι...
    Διαισθάνομαι ότι είσαι καλά φιλαράκι μου κι αυτό μου φτάνει...
    Θα ακούω μουσικές στο ταξίδι... και Pearl Jam εννοείται...
    Καλά ταξίδια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @adaeus

    Μη με στεναχωρείς, βρε φιλαράκι! Απολογείσαι? Προς Θεού! Δεν υπάρχει τίποτα σ' αυτό το μπλογκ για να "καταλάβει" κανείς. Μόνο για να νιώσει. Οπότε... ό,τι ήταν να "πιάσεις", μια χαρά τό 'πιασες!

    Κι εγώ για ταξιδάκι είμαι σήμερα, με το κινητό τιγκαρισμένο μουσικές και τα ακουστικά στην τσέπη. Αλλά νομίζω πως τσάμπα το γέμισα. Πιθανότατα σε όλη τη διαδρομή θα ακούω το Fatal, αλλά όχι από Pearl Jam. Θα το ακούω από μία εκτέλεση που έχω την τιμή να έχω μόνο εγώ. Και θα το "λιώσω"...

    Να περάσεις πανέμορφα, φιλαράκι μου, και να γυρίσεις με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σήμερα περίμενα μία άλλη ανάρτηση να έχεις ανεβάσει!
    Πιο χιουμοριστική,αποθεωτική,ευχετήρια!

    ....Προς Θεού,μια χαρά είναι και αυτή έτσι;

    Σου εύχομαι από καρδιάς,
    Καλή Ανάσταση σε κάθε τομέα της ζωής σου!
    Φιλιά πασχαλινά κοριτσάκι μου όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το καλό που σου θέλω να φοράς μώβ, γιατί σου πάει τρελά. Καλό σου βράδυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Aurangel

    Αααχ, οι εποχές στις οποίες αναφέρεσαι, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί! Και δεν το λέω ως "κακό", απλά όλα κάνουν τον κύκλο τους. Και οι ευχές πάντα βρίσκουν δρόμους να φτάσουν στον προορισμό τους, μην ανησυχείς!


    Σε περιμένω πως και πως να σου πω για το backround αυτής της ανάρτησης. Μια... πρόγευση σου έδωσα τηλεφωνικώς για να σε δελεάσω!!! Χαχαχαχαααα!!!!!!!!

    Ανάσταση παντού, και για σένα εύχομαι, Αγγελάκι μου, σε φιλώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @mahler76

    Ξέρεις τι θυμήθηκα τώρα? Το πρώτο μας "ραντεβού", που εκ των πραγμάτων ήταν blind date... Και σε τόσο πολυσύχναστο μέρος... Κι όμως καρφώθηκες κατευθείαν πάνω μου!

    - Πως με γνώρισες?
    - Είδα κάτι μωβ κι ανέβαινε...

    ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πω πω

    ηρθα ως η -απαραδεκτη,
    - τελευταια και καταιδρωμενη

    -παρακαλω να μου συγχωρεθει..ειχα υψηλους προσκεκλημενους στο ανακτορο..

    ευχες και τετοια μεταξυ μας δεν εχει στο λεω

    αλλωστε τα ειπαμε αλλου::)))


    Και τωρα μετα λυπης μου....

    μετα μεγαλης μου λυπης
    (αυτους που παντα συμφωνουνε μεταξυ τους
    ακομα και οταν ακουν Μπι Τζιζζζζζζζζ):)

    θα συμφωνησω λοιπον μαζι τους..
    οτι το τραγουδι ειναι τραγουδαρα

    Ευγε Στελλι ...και κρατα αθανατο μεσα σου το καλο που σου συμβαινει ..


    (για την τιμη που εχεις , την οποια και φυσικα καταλαβαινω κωλοφαρδη γυναικα..τι να σου πω ..απηλαυσε το διοτι απο φωνη ..φωναρα!!!!)

    φιλια πολλλααααα

    (και το δευτερο τραγουδι μου αρεσει
    εχω να πω!!!χχχχχχχχχχχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Talisker

    Καλημέρα!!!

    (μην ακούω χαζομαρουλίτσες περί "τελευταίας" κλπ... έχουμε τέτοια εμείς???)

    Μη λυπάσαι, εγώ χαίρομαι τρελλά που με αφορμή "δικό μου" τραγούδι συμφωνήσατε επιτέλους όλοι σας! Γιεεεςςςς, έφερα την ειρήνη! Το όνειρο κάθε υποψήφιας καλλιστείων ανά την οικουμένη!!! ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    Αααχ, "το καλό"... Ελπίζω να έχω ελάχιστο μυαλό που απαιτείται για να μπορώ πάντα να το αναγνωρίζω και να το κρατάω.

    (Τό 'πιασες, διαολάκι, έ? Σιγά που δεν θα τό 'πιανες... ΣΥΜΦΩΝΩ 100%!!! Έχω διαλύσει την μπαταρία του κινητού μου, πλύση εγκεφάλου μου κάνω!)

    Φιλιάααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    (δεν ξέρω ποιο ακούς δεύτερο, γιατί το κωλο-πλέυερ, εμένα μου πηδάει καμμιά φορά ένα... τον Κέιβ, ή τον Μόρρισσέυ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχουυυυυυυυυ!
    Τι γλυκά κουτσούνια είναι αυτά!
    Θέλω να τα γαργαλήσω!:)))))))))))))))))))))
    Όταν είχε προτοδημοσιευθεί το post δεν είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου, αλλά τώρα χαίρομαι που έχω την εικόνα αυτή!

    Σημείωση:
    Νομίζω πως οι συζητήσεις στα σχόλια που πραγματοποιούνται στο υπέροχο αυτό blog πρέπει να γίνουν ένα blog από μόνες τους! Το ίδιο πιστεύω και για τα σχόλια από Talisker τα οποία έχουν συλλεκτική αξία!

    Φιλιά σε όλους!!!!!!!!!!!
    Θα σταματήσω να φλυαρώ και θα κάτσω ν'ακούσω τη μουσική εδώ που ταιριάζει με το κομμάτι λιακάδας που με χαστουκίζει στο κακό μου προφίλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Eraserhead

    Ούτε εγώ!

    Αλλά έπεσε στα χέρια μου, κι όταν είδα ένα μωβ κι ένα γαλάζιο λουράκι... άσε τι έπαθα! (Δεν είσαι κι από παλιά εδώ για να καταλάβεις τι θα πει "μωβ" και τι "γαλάζιο", αλλά δεν πειράζει...).

    Πάντως, ούτως ή άλλως, έλεγα πριν το update ότι δεν ξέρω "ως τι θα έρθω". Και τεριέ του Γιορκσάιρ να είμαι, κάτι μωβ θα έχω! Χαχαχααα!!!


    Όσο για τη σημείωσή σου, όντως, πολλές φορές που τυχαίνει να διαβάζω παλιές αναρτήσεις, βρίσκω κάτι διαμάντια στα σχόλια... ΜΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ!!! Είμαι πολύ τυχερή που έχω τους μπλογκοφίλους που έχω! Κι ακόμα πιο τυχερή που οι περισσότεροι πλέον είναι ΦΙΛΟΙ. Μέρος της ζωής μου, κι από τα λατρεμένα μάλιστα.

    Φιλιά και σε σένα, καλημέρα!
    (Εσύ, κακό προφίλ? Τς τς τς, δεν νομίζω... Μήπως εννοείς "αυτό που δεν αρέσει στους πολλούς?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή