"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2010

STAR WAR(DS)

Είπα κι εγώ να δω τι λένε τ' άστρα για το ριζικό μου
τη νέα χρονιά... Δε βγάΝω άκρη...
Πάρτε λίγα highlights από τα όσα ξεσκόνισα,
με τη γνωστή μέθοδο copy-paste:

- Αν ένας Καρκίνος μπορεί να γίνει καρκινάκι, ή ένας Ιχθύς ψαράκι ποτέ μα ποτέ δεν έχει διανοηθεί κανείς να αναφερθεί σε ένα Σκορπιό ως σκορπιούλη γιατί φοβούνται- κι όχι άδικα- ότι η ματιά που θα τους επιστρέψει ο Σκορπιός είναι ικανή να τον στείλει στη Σιβηρία με one way ticket για πάντα. Ήθελα νά ‘ξερα ποιος διαδίδει αυτές τις ανυπόστατες φήμες για τους γλυκύτατους Σκορπιούς, και τους τρέμει ο κόσμος τΖάμπα κι άδικα. Που να τον ήξερα, να τον έπιανα στα χέρια μου τον καρ...λη, να του γ...σω το σόι του π..στη... @@@... ###...

- Ας μιλήσουμε στα ίσα. Μερικές φορές οι σεξουαλικές ανάγκες δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από τους ανθρώπους που η οικειότητα έχει σκοτώσει την επιθυμία. Αν σε τσακώσουν πάντως, κατηγόρησε τη νέα Σελήνη που σε ξεμυάλισε ή τον Ουρανό που σε κεραυνοβόλησε υποκύπτοντας σε κάποιον ή κάποια που δεν έπρεπε- έπρεπε; Μα εσύ δεν είσαι που γεννήθηκες για να λες ΝΑΙ στα απαγορεύεται; Και σου λέω εγώ ότι άμα με τσακώσει, θα προλάβω να μιλήσω κιόλας... είναι δυνατόν να θέλω να είναι my famous last words αυτές οι παπαριές?

- Ο Δίας στους Ιχθείς το πρώτο εξάμηνο του έτους είναι σχεδόν μαθηματικά βέβαιο πως θα φέρει ένα νέο έρωτα κοντά σου (ίσως και από το εξωτερικό) Πολλά σήριαλ του Μανουσάκη πρέπει να έχει δει ο γράφων... ή θα κατορθώσεις να αυξήσεις την οικογένεια σου με ένα (ακόμα) απόγονο. ΓΚΝΤΟΥΠ! Το θέμα είναι κατά πόσο είσαι έτοιμος/η να υποστηρίξεις αυτή την αλλαγή που έρχεται στη ζωή σου. Αντιλαμβάνεσαι πως μπαίνεις σε μία νέα φάση της ζωής σου που θα αρχίσει να φαίνεται μετά από 2-3 χρόνια; Αντιλαβού, σώσον, ελέησον και διαφύλαξον ημάς…

- Η ηλικία δεν αποτελεί σοβαρό εμπόδιο όταν ο Δίας βρίσκεται στο 5ο οίκο σου εφόσον η καρδιά σου λειτουργεί και τα πόδια σου μπορούν να χορέψουν. Άμα βρίσκεται στον 6ο ? Η καρδιά των πιτσιρικάδων χτυπάει σαν μετρονόμος σε εξοντωτικούς ρυθμούς ενώ οι μαμάδες τους είναι έτοιμες να κυκλοφορήσουν το πρώτο τους άρλεκιν, ή οι πατεράδες τους να αρχίσουν το banjee jumping, ή να τινάξουν την μπάνκα του καζίνο στον αέρα. Αν υποψιαστώ πως όλοι αυτοί είναι μέλη της ΙΔΙΑΣ οικογένειας... Κανείς από όσους ζουν τη διέλευση του Δία στους Ιχθείς δεν μπορεί να μην τραγουδήσει στο μπάνιο του δυνατά το I feel love κι αφού δεν υπάρχει τρόπος να κρύψεις τα αισθήματά σου άφησε τα ελεύθερα. Όταν ο Δίας περνάει από τον πέμπτο γενέθλιο οίκο σου η ζωή γίνεται ζωή ζωάρα και αν δεν μπορείς να κάνεις τον κόσμο μια τεράστια σκηνή για να παίζεις τουλάχιστον θα θελες να ήταν ένας τεράστιος παιδότοπος. Ή μάλλον ένα λούνα παρκ για ενηλίκους όπου ο έρωτας, το παιχνίδι, η δημιουργικότητα, το χόμπι, οι εμπνευσμένες ιδέες, τα όνειρα και το σεξ μπερδεύονται γλυκά. Καλά, τόση ώρα λέει, τι θά ‘θελα??? Τι θά ‘θελα, τα ξέρω κι από μόνη μου, τι σκατά ΘΑ ΓΙΝΕΙ δεν υποτίθεται ότι προβλέπει η αστρολογία?
Αυτή η διέλευση συνήθως γεννάει την επιθυμία να βγαίνεις πιο συχνά έξω- στο θέατρο, στο σινεμά, σε συναυλίες, για βόλτα, για ποτό, για φλερτ ή ακόμη να φεύγεις εκτός πόλης για συχνά γουικ εντ. Μιλώντας πιο γενικά η λέξη κλειδί είναι η Απόλαυση- και ναι μερικοί παίρνουν ευχαρίστηση από την ανάγνωση ενός βιβλίου για το ρωμαϊκό δίκαιο και άλλοι βλέποντας όλους τους κύκλους του in treatment, άλλοι τρελαίνονται να παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια, άλλοι δουλεύοντας στον υπολογιστή τους, άλλοι σκηνοθετώντας, ερμηνεύοντας, ή γράφοντας. Κι άλλοι εκστασιάζονται με το καινούργιο προϊόν που σκέπτονται να κυκλοφορήσουν στην αγορά. Και φυσικά o Έρωτας ubber alles. Ναι, όοοολα αυτά δεν τα είχα ΠΟΤΕ ως ανάγκες ή επιθυμίες, το ξαφνικό θα με βρει στο 2010, όλα τα πρωτόγνωρα μαζΩμένα θα σκάσουν... Πολλοί ερωτεύονται ή μπαίνουν σε μια καινούργια σχέση και σίγουρα οι περισσότεροι θα είναι πιο σεξουαλικά ενεργοί. «Πιο»? «ΠΙΟ»?? «ΠΙΟΟΟΟΟΟΟΟ»??? ΟΚ... Για όσους έχουν ήδη παιδιά τους δίνεται η ευκαιρία για να συνδεθούν πιο ουσιαστικά και σε βάθος μαζί τους. Για τους καθηγητές, τους ηθοποιούς, τους αθλητές, τους ηθοποιούς, τους καλλιτέχνες, τους δημιουργούς τους δάσκαλους και τους χορευτές αυτή η διέλευση σημαίνει επιτυχία κι έμπνευση- κυρίως αν ο ωροσκόπος τους είναι Σκορπιός. Υ.Γ. Εάν διαθέτεις οποιοδήποτε ταλέντο ή σταγόνες δημιουργικότητας βάλτες στο μίξερ και ξεζούμισέ τες. Ούτε λεπτό χαμένο. Όσο για το θέμα των παιδιών έχε πρόχειρο το καπέλο σου και κλείσε ραντεβού στο Ιασώ. Αυτό, δεν μπορώ να κάνω δεύτερη φορά ότι δεν το είδα... Ή μάλλον μπορώ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΠΟΡΩ! "Δεν το είδα, δεν το είδα, δεν το είδα..."


*Θερμές ευχαριστίες στο STARDOME!

46 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχχα!!!
    Που το θυμήθηκες αυτό το τραγούδι???
    Και φοβήθηκα βέβαια όταν διάβασα πως δε σου πήγαινε το χέρι να πατήσεις autoplay αλλά δεν το περίμενα! Τα σχόλια εξαιρετικά!
    Άκου να σε τσακώσουν και να λες "Είναι αυτό που νομίζεις! Η Σελήνη μπήκε στον 4ο οίκο μου"
    Μόνο αν σε τσάκωνε ο Χορταρέας θα είχες ελπίδες! ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Eraserhead

    "Από πότε μωρή αυτό που σου μπήκε λέγεται ΣΕΛΗΝΗ και εκεί που σου μπήκε λέγεται 4ος ΟΙΚΟΣ, μου λες???"



    O ΧΟΡΤΑΡΕΑΣ!!!!!!!!!!!!!!

    Μα που σού 'ρθε??? ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    Και λες για τον Πανταζή μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω πεθανει στο γελιο :):):):):):):)

    Εμενα κανεις δεν με προετοιμασε οτι θα γινω μανα και μου ηρθε αποτομα. Εσυ τουλαχιστον δεν θα πεσεις απο τα συννεφα με γδουπο αν σου συμβει ξανα το 2010 :):):)

    Μην κανεις οτι δεν το ειδες.... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Dee Dee

    Λες να πρέπει ν' αρχίσω να το παίρνω απόφαση σιγά - σιγά?

    Άσε με, γιατί με είχαν που με είχαν ζώσει τα φίδια, ενημερώθηκα σήμερα από μια φίλη μου, που μπήκε με αφορμή την ανάρτησή μου στο stardome να δει κι εκείνη τις προβλέψεις για το 2010, ότι ΚΑΙ το "επίμαχο" ζώδιο (ο "κρίνος" ντε!) προειδοποιείται (τρις!) για πιθανό ερχομό μωρού!!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΒΑΡΝΑ ΤΑ ΛΗΤΩ???

    Αααχ, πέρα από την πλάκα, πόσο αφελείς πρέπει να είναι ορισμένοι για να τα πιστεύουν... Είμαι σίγουρη ότι αν είχα χρόνο για σκότωμα (κυριολεκτικά όμως!) κι έμπαινα να τα διαβάσω όλα τα ζώδια, ΣΕ ΌΛΑ θα άφηνε αιχμές για τα πάντα! Να είναι "μέσα" όπως και να του έρθουν του άλλου τα πράγματα. Αυτή είναι η τέχνη τους...

    Φιλιά, Ντηντόνι μου, χαίρομαι που το διασκέδασες, αυτός ήταν ο σκοπός!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλύτερη ανάλυση ζωδιακού δεν θα μπορούσα να διαβάσω!!
    λέω να σε επισκεφτώ να μου κάνεις τον γενέθλιο χάρτη μου!

    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. hahahaha Πάλι καλά...εμένα έχει ενα κατεβατό απο συμφορές και στο τέλος έχει και το κερασάκι στην τούρτα...ότι "όλα αυτά είναι απλα μια πρόγευση για το τι θα ακολουθήσει το 2011"..!!! :P

    (μετακόμισα btw :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε καλα, σε καποια ηλικια ολες τα πιστεψαμε κι ελπιζαμε μεσα απο τετοιες προγνωσεις να πραγματοποιηθουν τα ονειρα μας. Αντι να τα κυνηγησουμε, τεμπελιαζαμε και περιμεναμε μια ανωτερη δυναμη να μας τα φερει στο πιατο :)

    Μετα καταλαβαμε οτι δεν εχει πλακα ετσι τελικα ;) Ή μηπως οχι ολοι;; :)

    Καλημερα Στελλαρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Καίτη

    Καλώς την!

    Μα ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί να είχα όρεξη και χρόνο να κάτσω να γράψω "και καλά" ζώδια? Θα έπεφτε πολύ γέλιο...!

    Καλημέρα! :)



    @Nina

    Άρα εσένα είναι σαν να σου λέει "αυτοκτόνησε από φέτος να γλιτώσεις τα βάσανα ενός έτους παραπάνω"... Ωραία!

    Άστα κούκλα μου... όσο πιθανό είναι να γεννοβολάω εγώ φέτος, άλλο τόσο είναι να σε βρουν εσένα οι 7 πληγές του Φαραώ!!!

    (που μετακόμισες καλέ?)




    @Dee Dee

    Μπα, εγώ το μόνο που παραδέχομαι, κι αυτό από την εμπειρία μου πλέον, είναι ότι όντως υπάρχουν κάποια κοινά αδρά χαρακτηριστικά στα άτομα του ιδίου ζωδίου. Προβλέψεις και μαλακίες... ποτέ!

    Όσο για την ανώτερη δύναμη που φέρνει πράγματα στο πιάτο... εγώ μάλλον έχω κάτσει εκ γεννετής σε λάθος τραπέζι... μόνο το self service παίζει... άμα περιμένω να σερβιριστώωωωωω... "νηστικιά" θα μείνω!

    Φιλιά, και πολύ πολύ καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "και καλά ζώδια" !!

    Δεν υπάρχεις!

    Αλήθεια τώρα, όταν τυχαία ακούσω κανένα ζώδιο στο χαζόκουτο τρελλαίνομαι! Όλο τα ίδια και τα ίδια.. Λες και δεν μας τρώει όλες/όλους το επαγγελματικό, η υγεία ή ο γκόμενος! Με τον πόνο μας παίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Καίτη

    Γιατί αυτό που όλα τα λένε και έτσι και γιουβέτσι? Μην και δεν πέσουν μέσα όπως και νά 'χει?

    "Ο Φούφουτος στην 7η μπαλκονόπορτά σας δείχνει τάσεις φυγής, οπότε μπορεί και να χωρίσετε, αλλά αν ο Καβουρογαμόσαυρος κλείσει την μπαλκονόπορτα περνώντας να πάει στον 8ο λουτροκαμπινέ σας, παίζει και να μείνετε για πάντα μαζί"

    Δεν μας χε...

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πες τα βρε Στέλλα!!

    "να προσέξετε σήμερα οικονομικές συναλλαγές και σημαντικές αποφάσεις"

    γιατί βρέ ηλίθια? κάθε μέρα δεν πρέπει να τις προσέχω αυτές? τί το ιδιαίτερο έχει το σήμερα?

    τα νεύρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://www.youtube.com/watch?v=sPy03xjSmmU&feature=related


    δεν υπάρχει!

    τώρα δέσαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Καίτη

    Χαχαχαααααα!!!!!!

    Η προσωποποίηση της ευφράδειας και της σαφήνειας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημέρα αστέρωμ' !!!!!

    καλά σε ρωτούσα χτες αν σχολίασα ή όχι !!!!
    ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ !!!!!!!!
    με αποσυντόνισε ο ΛεΠα !
    αχαχαχα


    δεν το πιστεύω τι ζω σ'αυτο το μπλογκ !!!


    το μόνο που μπορώ να πω
    διαβάζοντας το τρομερό σου ποστ είναι :

    "ΤΑ ΛΟΥΛΟΎΔΙΑ ΣΤΗΝ ΣΚΟΡΠΊΝΑ ΑΠΟ ΜΈΝΑΑΑΑΑΑΑΑ "!!!!!


    έγραψες πάλι !!

    πολλά πολλά φιλιά
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ


    υγ.ακόμη θυμάμαι το τρομερό φαί απο το χτεσινό κουτούκ'...
    σούπερρρρρρ !
    :))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΕΙΑ ΣΑΣ
    παρακαλω μην υποκλινεστε γιατι φοραω τον μανδυα της φασινας!!!!

    απλα πριν μπω επισημως ηθελα να εχω λυσει καποιες αποριες??


    ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΛΙΓΟ ΕΙΣΑΙ ΣΚΟΡΠΙΝΑ????

    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΖΥΓΙΝΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΝΚΑΚΙΩΤΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΑΓΙΑ???

    ΑΦΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΟΛΟΙ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ??


    συγγνωμη εισαι σκορπινα??
    και πως εισαι φιλη μου??

    ειναι το μονο ζωδιο που δεν αντεχω
    γιατι μπορουν να γινουν πολυ κακοι
    σκληροι
    κυνικοι
    εκδικητικοι
    και τελικα
    οταν ολα δεν τους πανε οπως θενε
    η οταν φριχτα απογοητευττουν
    καταστρεφουν τα παντα

    στρεφοντας το αγκαθι τους πρωτα στον εαυτο τους...

    ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΗΤΗ ΜΟΥ ΕΣΥ??
    που εγω ειμαι μια τοσο καλοκαρδη , γλυκια και χαμογελαστη ροζ βασιλισσα???

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΑΝΙΜΑΡΚΙΑΣ

    -να αλλαξεις ζωδιο τωρα!!!

    (θα επανελθω μετα σκηπτρου , στεμματος κλπ)
    απλα ηθελα να αφησω το πρωτο μου σοκαρισμενο διαγγελμα

    τουτεστιν μεθερμηνευομενον
    -ΣΚΟΡΠΙΝΑ?????????

    ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. -ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ οτι μπαινοντας εδω παιζει λεπα!!!

    θα λιποθυμισω
    δεν εχω ακομα ανοιχτο τον ηχο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. -ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ
    ΟΝΤΩΣ ΔΕΞΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΛΕΠΑ


    -κουκουρουκιασες κι εσυ παει!

    (μετα οταν βαζω εγω Πασχαλουκο η αλλη πεφτει στα πατωματα

    -να τωρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ....μισό να μαζέψω την βασίλισσα απο την μπουχάρα
    που λιποθύμισε ...


    για να πάρω σειρά !


    συγνώμη τώρα !!!!

    κοπυάζω και κάνω τσεκ :

    ειναι το μονο ζωδιο που δεν αντεχω
    γιατι μπορουν να γινουν πολυ κακοι ΤΣΕΚ
    σκληροι ΤΣΕΚ
    κυνικοι ΤΣΕΚ
    εκδικητικοι ΤΣΕΚ
    και τελικα
    οταν ολα δεν τους πανε οπως θενε
    η οταν φριχτα απογοητευττουν
    καταστρεφουν τα παντα ΤΣΕΚ

    στρεφοντας το αγκαθι τους πρωτα στον εαυτο τους...

    ΧΜΜΜ ΕΔΏ ΔΕΝ ΞΈΡΩ/ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΏ!


    ΑΜ για σένα γράφεις ?????????
    γλυκιά μου αμ ?????????????



    αω θα με πεθάνετε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    εγω ολα αυτα???

    το ροζουλι συννεφακι??
    πατε καλα αγαπητη βασιλισσα των Ινκας?


    τετοιες ειναι ΟΙ ΣΚΟΡΠΙΝΕΣ
    εγω ειμαι μια τιμημενη λεαινα
    δεν εχω αγκαθια

    εχω χαιτη μεγαλοπρεπη και

    μεγαλο στομα μονο
    - και στο τελος κανω "μαμ!"

    πφφφφφφφφφφφφφ

    ΟΙ ΣΚΟΡΠΙΝΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΑΖΟΝΤΑΙ σου λεω!!

    παπαπα μηπως να την κοψουμε απο φιλη ??

    λολ οχι πια σεξ μονο φιλοι δε λενε??

    εμεις θα της πουμε

    οχι πια φιλες μονο μπλοκινγκ!!!

    απαπαπαππαπαα

    -νο νο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. θα αποσυρθω ολιγον στη Νοτια Πτερυγα να συνελθω
    και θα επανελθω ενδυναμωμενη
    και επιρρεπης εις στον ακρατο σχολιασμο !!!

    (και ενυδατωμενη)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχαχαχα χρυσοφουρφουλάκι μου εσύ
    γλυκιά σαν μέλι
    ροζ σαν μαλλί της γριάς
    ανεκτική σαν ΣΦΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !

    ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙς ?!

    και μη μου κουνάς την χαίτη!
    μου μπαίνει στα μάτια .
    άντε τώρα !


    αχ, όχι μην την κόψουμε .
    το φαντάζεσαι να μας κάνει κανα σκορπίνικο με τα μάτια της ...?
    όχι το φαντάζεσαι ?

    εγώ προσώπικally δεν θέλω να με κοιτάξει με θυμό !
    απαπααααα

    ..άλλο λεπα έχουμε ??
    να κάνουμε κέφι ?
    πολύυυυς ντόρος με τις φιλίες και τα συναφή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @maya 1

    Τουλάχιστον δεν τον έβαλα στο ώτοπλέυ...

    Γαμάτα ήταν χθες!!! Και η παράσταση και τα κοψίδια!!!

    Και ερωτώ:

    ου ε μα σατ?

    ΟΥ Ε ΜΑ ΣΣΣΑΤ??????

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ



    @Talisker 1

    Εσύ τώρα για καλό μπήκες?
    Μέλι στάζει το στοματάκι σου!!!
    Δεν πας για την φασίνα πού 'λεγες?????




    @Σκατόπαιδα

    ΤΩΡΑ βρήκατε να οργιάσετε? Και το χάνω ΓΑΜΩΩΩΤΟΟΟΟ!!!

    Που θα πάει, δεν θα φύγει για κανά ραντεβού, δεν θα μπει σε κανά μήτινγκ, το μποςς???

    ΑΣΤΑ ΛΑ ΒΙΣΤΑ, ως τότε, και δεν θά 'ναι για πολύ...

    I'LL BE BACK DRIMITERI!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αυτο το χοντρο
    φαλακρο
    μποςςςς

    -το απολυω!!!!!

    @Τσουγδιστερ...

    εχω εγω μαλλι της γριας??????
    πφφ ειπε η τσουχτρα τη Ταλι σφηκα..
    πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

    -αποσυρομαι λεω ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kαλημερούδια αστερένια μου!!!
    Εντυπωσιακή ανάρτηση για τα δικά σου δεδομένα!Όλα καλά θα πάνε!Και ας έχει δείξει το αντίθετο μέχρι στιγμής.Λένε οι αστρολόγοι ότι οι Σκορπιοί,οι Ταύροι,οι Δίδυμοι και οι Υδροχόοι μετά τις 12/2,θα βιώσουν τα καλύτερα!!

    Εν αναμονή λοιπόν των προβλέψεων αυτών,κάνε υπομονή!!!Μία εβδομάδα έμεινε!!!
    Φιλούμπες γλυκές!!!
    Φιλιά πολλά αστερένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχαχα το μαλλί της γριάς δεν περιέγραφε την κομψότατη κουπ και μιζανπλί σας μεγαλειοτάτη !
    να πέσει το παλάτσο να με πλακώσει !!!!!!!!!!!!

    αναφερόμουν στην ευγενέστατη απόχρωση του ροζ που έχετε σε όλες σας τις συναλλαγές με το απλό κοινό :))))


    αστέρωμ'
    δεν μπορώ να το ξεπεράσω το ΟΥ Ε ΛΑ ΣΣΣΣΣΑΤ!
    ...μήπως να πάω να παίξω λίγο κρΟκετ να μου περάσει ?
    ή μήπως μια γύρα κρικέ ...?


    συνυπογράφω την άμεση απόλυση του μποςςς !
    δεν μπορεί να μας χαλάει το χαπενινγκ !
    δεν. μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. (Τώρα, συγχωρήστε μου που δεν θα βάζω @κάποιον κλπ, απαντάω όπου κι όπως μού 'ρθει, γιατί το κάνω μετά φόβου θεού και πίστεως, λόγω μποςς. Αν και φεύγει σε λίγο... μάλλον!)


    Κατ' αρχάς δεν θα διαφωνήσω σε τίποτα απ' όσα είπε η Τάλισκερ για τις Σκορπίνες. Μα σε τίποτα. Το θέμα είναι όμως ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ για να συμπεριφερθούν έτσι. Γιατί δεν βλέπω να λέει πουθενά η Α.Μ. πως είναι με τους ανθρώπους γύρω τους και πόσες ευκαιρίες δίνουν και πόση κατανόηση, σε βαθμό μαλακίας πολλές φορές, ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΈΤΣΙ!

    Οπότε το μόνο που έχω να πω, είναι ότι όποιος λαμβάνει αυτήν την συμπεριφορά, ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ.

    ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. στελλάκι μου ?
    γλυκοχρυσανθεμάκι μου ?
    :)
    εγώ έχω πάρει μεγΑΑΑΑλη βαλίτσα για τις ευκαιρίες μου !!!
    και μαθαίνω τα μαθήματα μου ΚΑΛΑ
    και ακόμη κι ο λεπα καλός μου ακούγεται :)))











    ουφ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι άλλο να πω, έχω χάσει και την μπάλα...

    Α,

    Μάγια θενκς για την υποστήριξη, χώστης κι άλλα!

    Αγγελάκι μου, έπεσες σε γατοκαυγά, αλλά σε είδα! Μη σου περιγράψω πως είναι ΤΩΡΑ η κατάσταση, θα σου πω μόνο ότι για να φτιάξει κάτι μέσα τόσες λίγες μέρες που λες, θα πρέπει να γίνει κανά θαύμα! Κι εγώ δεν έχω μάθει να περιμένω ή να ελπίζω σε θαύματα, ΠΡΟΧΩΡΑΩ! Και περνάω και καλά, μέσα σ' ό,τι!!! Αμ, πως?


    Ξαναμάγια: Χαχααααααααα, αυτό με το κρικέ, δεν το σκεφτήκαμε χθες, ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλέ μη με φοβάσαι, δεν δαγκώνω... Είπαμε, ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΩ ΝΑ ΔΑΓΚΩΣΩ, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.

    End of story!!!

    Όσο - ξέρεις ότι είμαι - χαλί να με πατήσεις, μην σκιάζεσαι ντιπ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και ξέρεις κάτι κυρά Τάλι????????

    Επειδή τον καλό-καλό, τον περνάνε και για μαλάκα, νομίζουν ότι μπορεί να "σηκώσει" τα πάντα! Γι' αυτό σκιάζονται όταν ξυπνήσει "το τέρας". Σου λέει "από που μού 'ρθε τώρα αυτό, αυτή ήταν αλοιφή"...

    Για να αναλογιστούν όμως τι του έχουν κάνει ως εκείνη τη στιγμή??? Και πόσοι "από άλλα ζώδια", θα είχαν αντέξει ως εκεί?????????

    ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ Ο ΣΚΟΡΠΙΟΣ!!!

    ΡΕ ΘΑ ΦΑΕΙ Η ΜΥΓΑ ΣΙΔΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ ΑΤΣΑΛΙ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. θα κανετε ρε λιγη ησυχια??
    -μου σπαει η μασκα!!!

    (το κερατο μου!!@@@@@@)

    να πουμε μια αλλη ωρα που θα εχω ενυδατωθει να καλιαρντεψουμε??
    το κερατο μου??

    δουλειες δεν εχετε?
    μεσημεριανα δεν βλεπετε??
    μασκες με αργιλο δεν κανετε??

    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο/Η maya είπε...
    στελλάκι μου ?
    γλυκοχρυσανθεμάκι μου ?


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    νομιζω εχω πεθανει και βρισκομαι στην κολαση

    -και ακουω ΦΩΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή και αθώα μου Τάλισκερ...

    Δεν ξέρω τι εικόνα θα σχημάτιζαν οι συνάδελφοί μου αν με έβλεπαν στο γραφείο μου να δουλεύω (δουλεύω? λέμε τώρα...) με τα μούτρα πράσινα από αργιλόμασκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ένα τσιγάρο μαζί σας,
    γιατί πρέπει να τσιρτσιρίσω σνίτσελ
    και
    κάτι η αργιλομάσκα
    κάτι το ατσάλινο κουνούπι
    έχω αποσυντονιστεί !!!!

    θα αργήσω λέμε !!

    και γιατί δαγκώνεις ?
    άσχετο: δαγκώνουν οι σκορπιοί ή τσιμπάνε ...?
    με μπερδέψατε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ψψψψψψςςςςςςςςτττ... Μάγια... μεταξύ μας...

    Ούτε δαγκώνω, ούτε τσιμπάω, να φρικάρω και να κουρδίσω την Α.Μ. θέλω... Αλλά αυτή προκειμένου να μην κάνει καμμιά ρωγμή η μάσκα της... δεν ταράζεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

    Τζίφος, τζίφος, άστα...


    Καλό τσιρτσίρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. -ΝΑΙ ΚΑΛΑ!!!!

    παλι η στριντζιστερ φταιει!! ελατε τωρα!!!!!!!!!!!

    λοιπον περι σκορπιων
    επαναλαμβανω

    απο μακρια και αγαπημενοι

    μισο μια απορια πριν κοψουμε τις διπλωματικες σχεσεις

    το μεινε μαζι μου εγγυος καλο μου που κολαει ???

    χαθηκε ενας Πασχαλουκος βρε συ να μας φτιαξεις??????

    Μαγια προσεξε μη τσιτσιρισεις κανενα φτεροοοοο!!:::)))))

    -τσιγκλιστηκα τωρα!
    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κολλάει με την ανάρτηση, που λέει ότι μες το 2010 θα μείνω έγκυος!!!

    Έχεις ξαναδεί ποτέ εδώ μέσα τέτοιου επιπέδου άσμα ή καλλιτέχνη???

    Ενώ εσύ άμα βάζεις τον Πασχαλούκο (θου κύριε...), ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΣ!!!!!!!!!!!

    Τσκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αχ ναι

    ειχα ξεχασει και αυτο το γεγονος
    (που δεν θα το αντεξω στο λεω)

    παιδι μου ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΑΣΤΡΑ???

    μονο τα χαρακτηριστικα μας ενδιαφερουν
    οι προβλεψεις ειναι για τα σιδερα

    εισαι ας πουμε με τα φουτερ και το μπολ ποπ κορν και δυο λιτρα κοκα κολα , τις παντοφλες σκυλακια ,και το μαλλι στα ροζ ρολευ 5,5cm
    -σαββατο βραδυ σπιτι....

    και τα αστρα προβλεπουν

    "ενα συγκλονιστικο ερωτικο σαββατοβραδο με τον καλο σου, με πολυ σεξ και ιδανικες καταστασεις "


    πφφφφφφφφ
    σοο μποοοοοοουυυυυυυυρινγκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Να σου πω...

    Μπας και σου μπήκε καθόλου άργιλος στα μάτια?

    Τι λέω εγώ παιδί μου σ' όοοοολη την ανάρτηση και σ' όοοοολα τα σχόλια????????

    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!!!

    Πήρες φόρα από το πρωί αποφασισμένη να διαφωνήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ~~~~ΤΣΙΓΚΛΙΣΤΗΚΑ ΑΦΟΥ@@@@

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ειναι τα λιονταρια αντιδραστικα;;; Ζαμε!


    Διαφωνουμε για να διαφωνουμε χρυση μου, κανε μου τη χαρη και ασε την Ταλι να εκτονωθει !

    Που ειστε;;;; Σχολασατε;;; Κι εγω που εχω διακοπη νερου και δεν μπορω να δουλεψω τι θα κανω;;

    Ουφ!

    Καλα.... θα ψαξω για τραγουδακια για τον γαμο μου :)

    Φιλια ...... και μην επιστρεψω και δω να ενοχλειται την λεαινα μου!

    xxxxxxxxx

    υ.γ. κατι τετοιες στιχομυθιες σας ειναι καταπληκτικες .... να τις κανουμε αναρτηση καμια φορα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΝΑ!!!

    -ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ H NTH!!!!!!!!!!

    μα οχι εσυ Κατερινακι ηξερες πως εχουμε μια σκορπινα στον κορφο μας???

    μπρρρρρρρρ!!!!!!!!!!

    (ασχετο οποτε ακουω το "σημερα αποχωριζεται η μανα απο την κορη κλπ κλπ" ..ασε ..και ξερεις εμεις εκει στα μερη μας ποσο το λεμε αυτο πφφ)
    (εσυγκινηθειν τωρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το "σημερα γαμος γινεται" ειναι αγαπημενο της μαμας μου και περιμενει πως και πως να το ακουσει. Να δεις που θα δακρυσει στην φραση που λες κι ας εχει 5 χρονια που ζω με τον Δημητρη :)

    Κατι τετοιες στιγμες ειναι ολα τα λεφτα στους γαμους :)

    Μην αποσυντονιζεσαι ομως.... ειχατε ενα ΘΕΜΑ εδω που "διαφωνουσατε" .... συνεχιστε.... εγω θα παρω σπορια και κατσω εδω σε μια γωνια να απολαμβανω :)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. χμ.χμ...μετά από τόσο καιρό που΄χω να σχολιάσω εδώ (μπαρδόν δεν το έκανα επίτηδες, απλά δεν μου΄ρχόταν ο οίστρος) έπαθα πλάκα! Θέλω κι εγώ προβλέψεις ΤΩΡΑ! Δεν είμαι καρκίνος, Καρκινάρα είμαι και δαγκώνω κι εγώ (επειδή το πόστ ξεκινά με μνεία στο θεϊκό αυτό ζώδιο, γι΄αυτό και αναφέρομαι...)
    Έτρεξα και το είπα στη μαμά μου πως πρέπει να προετοιμαζόμαστε για το ΜΗΤΕΡΑ - δεν αντέχω το ΙΑΣΩ - και της είπα πόσο χαρούμενη είμαι που θ΄αποκτήσω αδερφάκι.... Αχ μπράβο, μπράβο...ν΄αγιάσει το στόμα του μέντιουμ (μέντιουμ δεν είναι?)
    Γλυκά πολύ γλυκά φιλιά κοριτσάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εδώ, λόγω τρελλού φόρτου εργασίας και τριημέρου στη συνέχεια, έχασα λίγο τη μπάλα στα τελευταία σχόλια.

    Επανορθώνω:


    @Ντη & Τάλι

    Άστε τα, κι εγώ κλαίω με μαύρο δάκρυ όταν το τραγουδάνε αυτό σε γάμου, και φαντάσου ότι τους έχω και ψιλοχεσμένους γενικώς... Άβυσσος η ψυχή του Σκορπιού!


    @bluesmartoulis

    Κοίτα που έπεσες, μετά από τόοοοσο καιρό, όχι, κοίτα που έπεσες!!!

    Το τι γέλιο έχω ρίξει που θα σου κάνει η μαμά σου αδερφάκι...!!!!!!

    Το φοβερό και τρομερό, είναι που το συνεχίζει ο αθεόφοβος! Πήρα τις προάλλες μια Athens Voice που περιφερόταν στο εξοχικό για να πάω εκεί που και ο βασιλιάς πάει μόνος του (μόνο για εκεί χρησιμεύουν αυτά τα έντυπα) και διάβασα κάτι του τύπου "Συγχαρητήρια, θα γίνετε μητέρα/πατέρας", δεν το θυμάμαι κι ακριβώς τώρα. Ε, άντε να χ...ς μετά, για καλό την πήρα???

    Φιλιά κι από μένα, βρε, πολύ σε χάρηκα, είχες λείψει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή