"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Heart-αετός


Απλό είναι.
Το λέγαμε και παιδιά.
"Αμόλα καλούμπα".
(Σαν "άμπρα κατάμπρα" δεν ακούγεται?)
Έτσι.
Αυτή είναι η μαγική φράση.
Και να δεις μετά τι ψηλά που πετάει...

Αν υπάρχει κι ένα φυσηματάκι που και που,
μια μικρή πνοή ανέμου,
ίσα ίσα να λικνίζεται η ουρά,
χορεύει στους ουρανούς...
για όσο...







Για όταν θα φύγει το διπλανό προσωρινό player:
Χαρταετός - Μανώλης Φάμελλος
Χαρταετός - Τάνια Τσανακλίδου

37 σχόλια:

  1. Συγγνωμη λιγο
    αλλα βαση του νομου 6564564
    που εψηφισθηκε μια νυχτα
    που ειχα τα πολλα μου τα νευρα και τα βατραχια ειχαν τρελλαθει να κραζουν στη λιμνη


    θυμαμαι παρα πολυ καλα
    οτι απαγορευσα αυτα τα τραγουδια στο τριο Στριντζες ες αει!!

    η ποινη ητο ο αποκεφαλισμος
    και τελευταια θυμαμαι
    οτι το κρινενιο σου λαιμουδακι
    ηταν λευκο και προκλητικο

    δηλαδη
    οτι πρεπει
    για την γκιλοτινα απο φρεσκους μισχους παπαρουνας!!!

    -αιντες !!!!!!!!!!!!!!!!

    (η θανατοποινιτισσα παραπεμπεται στη κοκκινη βιβλο ,ποστ φαντασμα νο 2, νομος περι καψουροτραγουδων γκιλοτινατων χαρακιρατων ποιοτικων ταχαμουδηθεν κλαψοτραγουδων)

    -εξαλλη μ εκανες!

    επισης εμεις εδω λεμε "αμολα"
    σ αυτον που μας τα πρηζει..
    δεν υπαρχει πιο εξευτελιστικη επωδος χωρισμου!


    ναι ναι ειμαι σε πολυ σουρεαλιστικο μουντττττττττττττ!!!!!!!!

    ματςςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάποιος να πει μαλακά στην τάλισκερ
    ότι πέρασαν οι απόκριες
    να βγάλει την στολή του σουρρεαλιστή δήμιου ?

    θα μπλέξουμε,το λέω !!
    και όχι αμόλα δεν μας σώζει ...


    καλημέρα σας
    χχχχχχχχχχχχχ

    υγ.και δηλαδή τώρα
    εννοούμε ότι είναι όλο δουλειά φυσήματος ...?
    όπως λέμε just a blowjob ?
    απλά ρωτάω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ... και ζυγιασμένη ουρά, έλεγε ο μπαμπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @maya

    hoooo boze mio!!!
    βασιλισσα ειμαι !!απο παντα!
    τις αποκριες τις σιχαινομαι και δεν βαζω τιποτα πανω απο το πενιουαρ του κοκουνιγκ!
    -οι δημιοι ειναι αυτοι που θα σου στειλω τωρα!!!

    πφφφφ!

    FFFFFFFFFFFFFF

    -φυσαω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. FFFFFFFFύσα εσύ, φύσα ...


    χεχεχε

    καλημέρα αμαλία !
    καλημέρα αστέρωμ' !

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. -TON AETO ΦΥΣΑΩ ΘΗΛΥΚΕ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!!!!!


    -ΤΟΝ ΑΕΤΟΟΟΟΟΟ!!

    πως με ταραζεις και δεν εχω παρει και το χαπι της πιεσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλά!
    πάρε εσύ το χάπι να βάλω εγώ το Χ το ακατάλληλο εδώ στην πόρτα ...


    και πούσαι ?

    ΦΦΦΦΦΦΦύσα !


    αχαχαχαχα


    "θηλυκέ ρασπούτιν" ?????????
    αχαχαχα


    στέλλααααααααααααααααα !
    χάνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπα που να λυσσάξετε πρωί πρωί... τώραααα, μισόοοοο, έρχομαιαιαιαι, καφέεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Talisker

    Ελπίζω να έρθεις και με το νορμάλ το μουντ!
    [Να κλείσεις και την μουσική αν σε ενοχλεί (προσωπικά δεν θεωρώ τον Φάμελλο "δήθεν...τέτοια" που λες, αλλά περί ορέξεως...)]
    Όσο για τις απαγορεύεις, εγώ μία λέξη ήξερα ότι απογορεύτηκε με βασιλικό διάταγμα, κι από τότε λέω "φτου κακά" αντ' αυτής, γιατί να αποκεφαλιστώ?

    Το "αμόλα καλούμπα" δεν ξέρω πόσες ερμηνείες επιδέχεται ανάλογα με τον τόπο που χρησιμοποιείται, πάντως όταν το λέγαμε εμείς παιδιά στο πέταγμα του χαρταετού, σήμαινε, "άσε χαλαρά, άσε λάσκα", δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω. Μ' αυτήν την έννοια υπάρχει εδώ. Καμμία σχέση με "πάρε δρόμο" δηλαδή.

    Καλημέρα και μάκια κι από μένα!
    (να ελπίζω ότι σηκώθηκες με άλλο πλευρό σήμερα ή μπα?)



    @maya

    Ναι, χρειάζεται δουλειά η κάθε "φτου κακά" και χρειάζεται τον άνεμο που σε παίρνει και σε σηκώνει όπως λέγαμε σε μια παλιότερή μου ανάρτηση, και η "φτου κακά" και ο κάθε άνθρωπος ως μονάδα. Αλλά όχι σκληρή δουλειά, αν θέλει κάτι τέτοιο δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο. Ξέρεις αυτό το trying too hard, που λέμε... Δε λέει. Θέλει τόσο όσο. Ίσα ίσα να στέκει ψηλά.

    (Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο, ναι, και αυτό που υπονοείς, μια χαρά βοηθάει τις "φτου κακά").

    Καλημέρα και φιλιά πολλά!!!



    @aniaris

    Και πολύ σωστά έλεγε ο μπαμπάς σου!

    Η ουρά επειδή είναι "πλουμιστή", ξεγελάει, και πολλοί μη γνώστες νομίζουν ότι είναι για στόλισμα, για φιγούρα.

    Η ουρά είναι σαν τιμόνι και μηχανή, μαζί.

    Είδες πόσο σημαντικό ρόλο μπορεί να παίζει επί της ουσίας, κάτι φαινομικά "απλά όμορφο"?

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. XAXAXAXAXAXAXXAXAXAXAXAXA!
    Ωραία!διαβάζω το post,μπαίνω στα σχόλια να σας μιλήσω για κάτι σοβαρό, υποκύτω οικειοθελώς στο πειρασμό να διαβάσω την κουβέντα και πάλι μπήγω τα γέλια.
    Το ζήτημα είναι σοβαρό. Σε εμένα δεν έπιασε το ξόρκι!!Μια μόλις φορά με πήγε ο πατέρας μου πιτσιρικά να μου δείξει πως πετάνε τον χαρταετό και τελικά πετάξαμε λευκή πετσέτα! Ήταν κι αυτοί οι γύρω χαρταετοί τόσο ψηλά που η δικαιολογία "Δε φυσάει!" του πατέρα μου έμοιαζε με δήλωση κυβερνητικού εκπροσώπου!Μήπως έπρεπε να πω "Αμόλα καλούμπα χόκους πόκους κολοτούμπα σε σαραντα μέρες έρχεται γαρδούμπα δε θα βλέπω ως αργά τιμόν και μπούμπα!" Δε ξέρω... σημασία έχει πως πρόκειται για παιδικό τραύμα και δεν εννοώ ψυχολογικό αλλά κανονικό αφού έφαγα και μια τούμπα εκείνη τη μέρα(ένα μπαλάκι του τένις καρούμπαλο)!Ουφ τα πα και ησύχασα! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Eraserhead

    Τι φταις κι εσύ... εσύ φταις? Οι γαλιάντρες!!!

    Μπορεί στο κυριολεκτικό πέταγμα χαρταετού να μην τα καταφέρνεις, αλλά κάτι μου λέει ότι με το "άλλο", αυτό για το οποίο μιλάω, τό 'χεις. Ή τουλάχιστον έχεις τις βάσεις για να προχωράς έτσι. Δε σε φοβάμαι εσένα...

    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μισό!
    πριν το ξεχάσω !!!!!
    θέλω να γραφτεί με μεγάλα γράμματα ως μόττο
    γι'αυτήν την α-φτουκακά περίοδο :
    (μπα, ΚΑΙ για όσους την έχουν την ρημαδοφτουκακά πάει)

    "Αμόλα καλούμπα χόκους πόκους κολοτούμπα σε σαραντα μέρες έρχεται γαρδούμπα δε θα βλέπω ως αργά τιμόν και μπούμπα!"

    eraserhead ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "τόσο όσο" ναι ...
    όχι ότι δεν είναι μια συνεχής προσπάθεια να κάτσει ψηλά .
    έχει μια τάση στην κατιούσα .

    κάτι που αφήνουμε την καλούμπα να χαλαρώσει
    κάτι μπύρες κάτι φυστικια ...

    μα γι'αυτό λέμε: Φφφφύσα !
    :)

    όσο για τα πλευρά της ΑΜ αμαλίας
    πολύ φοβάμαι ότι εξαντλήσαμε τις πλευρές
    όσο πολυδιάστατα κι αν θέλουμε να σηκωθεί!
    δεν υπάρχει περίπτωση !
    είναι αποφασισμένη.
    και απούσα !
    τσκ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ορίστε κι εγώ να γράψω σοβαρά ξεκίνησα και ...πάλι το "καταστρέψατε"!!!!!

    ωραίααααααααα

    τελικά? πέταξες χαρταετό?
    εγώ εντυπωσιαστικα με τους γάλλους και τον ιάπωνα της red bull kite team και ,δεν πέταξα που δεν πέταξα ποτέ, αποφάσισα να μην δοκιμάσω καν!

    γιατί μάλλον το "σκισμένος χαρταετός" των κρίνων θα επέλλεγα ως τραγούδι τότε!!!

    ααααααα
    και για να μη ξεχάσω υπάρχει και συγκρότημα
    amolakalouband!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια φορά πέταξα αετό, έκαψα και έκοψα τα χέρια μου και από τότε ούτε υποψία χαρταετού δεν θέλω να έχω!!

    Από μακριά και αγαπημένοι!! :D

    Καλησπέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @maya

    Ότι θέλει, θέλει, αλλά όχι την τρελλή προσπάθεια. Είμαι της άποψης αν το πολυζορίζεις, καλύτερα να το αφήσεις να πάει στο διάολο.

    Που και που μόνο πρέπει να δίνουμη, πνοή, ανάσα, cool summer breeze, τέτοια πράγματα. (Και φυσικά το άλλοπουπεςεσύ, εγώ δεν λέω τέτοια...)

    Υ.Γ. Φυσικά κι έγραψε ο Eraserhead, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΙΛΟΥΜΠΕΣ, ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ 'ΞΕΡΕ!!!
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!



    @drunk tank

    Κατάλαβες φίλε μου? Επειδή σηκώθηκε με λάθος πλευρό η Τάλι, μας γ...εί την ανάρτηση!!! Πάει, σας πήρε όλους η μπάλα, αλλά εγώ όπως θα πρόσεξες, παλεύω να το κρατήσω το πράμα...

    Χαρταετό, όχι, δεν πέταξα. Heartαετό, φροντίζω να πετάω μόνιμα...

    Καλημέρεεεες!!!

    Υ.Γ. Μήπως υπάρχει και συγκρότημα akoubakoulatabaoulallou???




    @Καίτη

    Με τον Χαρταετό, κι εγώ δεν το πολυέχω.

    Αλλά με τον Heartαετό... κι αν έχω καεί, κι αν έχω κοπεί...!!! "Ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα", που έλεγε κι ένα ανέκδοτο!

    Δεν σκοπεύω να το βάλω κάτω όμως... από κοντά και όσο πιο αγαπημένοι γίνεται.

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχαχα σωστόοοοοοο
    τις είχα ξεχάσει τις φιλούμπες !!
    μάλλον γι'αυτο μούταν γλυκά αστείο :)

    ναι καλά!
    μαρέσει που ξαφνικά είμαι εγώ η πάολα
    και συ η παρθενόπη !
    μμμμ καλά !

    εγώ λέω να αγοράσω το νέο single του συγκροτήματος akoumalakatileneallouantalloumilame !


    και για ΟΛΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    φταίει αποκλειστικά η ΑΜ !
    και γω έχω ιδρώσει να κρατήσω επίπεδο .
    τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλα που μου μαλώνετε την Παναγνοτάτη! Σας πείραξε εσάς! Μπήκατε να αφήσετε τα ποιητικά αριστουργήματα των early 10's και σας το χάλασε το επίπεδο αυτή! Άντε μπράβο Μάγια και Κων/νε!

    Λοιπόν, από χαρταετό έχω σημάδι στο δάχτυλο εδώ και 5 χρόνια, που μου το έσκαψε κυριολέκτικά ο σπάγγος. Από heartαετό, άστα. Πολλά τσιρώτα (όπα ρε μεγάλε...).

    Στελλί πώς κατάφερες πάλι με 5 γραμμές και ένα λογοπαίγνιο να προκαλέσεις τέτοιο χαμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @maya

    Είναι που παλεύω να κρατήσω το επίπεδο που λέγαμε ότι γκρεμοτσάκισε η σουρεαλιστοδήμια, γι' αυτό το παίζω Παρθενόπη. Αλλιώς φαντάζεσαι τι θα είχε πει ο στόμας μου με την πάσα που μού 'δωσες... (η οποία ήταν ΘΕΪΚΗ, για να λέμε και το σωστό!!!).

    ΚΑΙ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΡΩΤΗΜΑ??? Γυαλίζει την γκιλοτίνα? Ποτίζει τους μίσχους της παπαρούνας? Ε;



    @SOTR

    Μμμμ, ήρθε και ο Υπερασπιστής της Πανστριντζωτάτης...

    Άσε με, σε παρακαλώ, έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς από την προηγούμενη ανάρτηση εμείς, δεν ξέρεις εσύ, φόρα τη ζακέτα σου!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Τα "βαβά" ξέρεις σε ποιον θα τα πας, και τι θα στα κάνει, ναι? ;)*

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Δεν ξέρω πως έγινε πάλι όλο αυτό, μα τον Τουτάτη, που δεν έχω ιερότερο όρκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. συγνώμη τώρα !
    υπάρχει βαβατρείο ??????
    και δεν μιλάτε τόσον καιρό ?!
    τσκ.

    α δεν παίζω άμα κρατάς την μπάλα !
    την πάσα την κάνουμε για να μας την κάνουνε .
    τσκ2.

    η πανστριντζωτάτη επιβλέπει το χτένισμα της μπουχάρας
    απ'ό,τι ακούω ...
    η γκιλοτίνα έγινε λαμπίκο απο χτες .
    δεν χάνει χρόνο λέμε .
    τσκ3.

    κύριε σοτρρρρρρρρ μου
    μας κακομαθαίνετε με τόση επίπληξη !
    τσκ4.

    besa te mucho
    πάολα.

    (...
    πα+ΟΛΑ μα τον τουτάτη !
    και συ nada παρθενόπη μου?!!!!
    τσκ5.)


    και το ράβω γιατί έχω χάσει κάθε επίπεδο ΕΔΩ ΜΕΣΑΑΑΑΑΑ !
    γεια !



    γεια λέμεεε !
    .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @maya

    τσκ1
    Υπάρχει, υπάρχει...

    τσκ2
    Σου εξήγησα, μα αφού!
    Θα επανορθώσω.

    τσκ3
    Να πάω κι εγώ τότε για λεύκανση λαιμού...

    τσκ4
    Α, όχι, δεν έχει "τσκ4", για άλλον είναι αυτό, όχι για μένα.

    τσκ5
    Ορίστε, λοιπόν, επανορθώνω:

    - Ένα blowjob την ημέρα, τη Ρωσίδα κάνει πέρα.

    - Η blowjob είναι η ολόκληρη αρχοντιά.

    - Κάλλιο blowjob και στο χέρι, παρά alltheway και καρτέρι.

    - Si vis fuckem, para blowjobum.

    Φτάνει ή να ξεφτιλιστώ κι άλλο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αααααααχαχαχα θα πεθάνωωωωωωω !!!!!
    αχ όχι !!
    μην σταματάς !
    μην σταματάς ....
    κιάλλο ..

    (απο άλλο επεισόδιο είναι αυτό ε?)

    μιας και βρεθήκαμε εδώ παρείτσα που λενε
    είπα να μοιρστώ και γω κάτι σκέψεις μου
    πριν επιστρέψει η ΑΜ μπουχαροχαρής:

    στου καλού το blowjob, όσο θέλεις φύσα.

    give blowjobs, not lectures.

    practice makes blowjobs.

    τρείς και φύσα.

    κάλλιο blowjob, παρά no job.


    και βέβαια

    άσπρος λαιμός ξέξασπρος κι απ'την γκιλοτίνα ξεξασπρότερος.

    για να μην ξεχνάμε τι μας περιμένει ...


    δεν θα ξυπνήσει ?
    δεν θα βγάλει τα αγγούρια απο τα μάτια?
    και τα χρυσά μπικουτί απο τα μαλλιά ?
    και τα γυάλινα πασούμια?
    ε. ρε. γλέντια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @maya

    XAXAXAXAXAXAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

    Πώπω πόσα μπορούμε να κάνουμε έτσι... Δεν το συνεχΑΩ, άλλο, το παραξεμπουρδελέψαμε...

    ΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η Α.Μ.??????????????

    Το λαιμουδάκι μου έχει γίνει του γάλακτος, η γκιλοτίνα απαστράπτουσα, τι περιμένει πια???

    Λες να διάβασε αυτά τα τελευταία και να έχει πάθει αποπληξία? Α, όχι, δεν θα το ήθελα αυτό, όχι, όχι. Δεν της ταιριάζει τέτοιος μπανάλ θάνατος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εννοια σου καρα μια!!
    και τεσταρω τους δημιους

    εννοια σου γιατι εχω γυμναστηρια και μποτε
    το βραδυ ομως θα σε φτιαξω καλα!!!

    ΕΠΙΣΗΣ
    ΟΦΕΙΛΩ ΜΙΑ ΥΠΟΚΛΙΣΗ ΒΑΘΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ στον ΙΠΠΟΤΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΡΟΔΩΝ
    -ΣΑΟΥΘΟΤΟ ΝΤΕ ΡΙΒΕΡ ΛΑΝΣΕΛΟΤΟ


    ο οποιος ομοιαζει ως αγγελος και απορω τι δουλεια εχει εδω με τις κυριες που λενε κακες λεξεις!!!


    (ΠΑΝΟΟΟΟΟΟΟ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩΩΩΩΩ!!:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Talisker

    Ωωωωωωωωωωωω, τι ομορφιά είναι αυτή που πρόβαλε ξάφνου μες το βούρκο τούτου του μπλογκ????????

    Τι λεπτά κι ευγενικά συναισθήματα, τι ρομαντισμός... Ξεκινάει μια αγάπη σαν αυτή των ιπποτικών μυθιστορημάτων...

    Μάγια!

    Το βουλώνουμε εμείς!


    Ας μην λερώνουμε άλλο αυτήν την αγνή αγάπη με πρόστυχες λέξεις!

    (Θα λακίσει κι ο Σαουθότος που σοκάρεται μ' αυτά τα πράματα, ούτε να τ' ακούει δεν θέλει... )

    Στρώνω γαλάζια ροδοπέταλα στο διάβα σας, να καλύψουν τη βρώμα και τη δυσωδία που προϋπήρξε, και σας αφήνω να ζήσετε το όνειρο, τρυφερές υπάρξεις μου...


    Μάγια, έλα, πάμε εμείς. Θα σου στείλω με μέιλ τα λινκ που σου έλεγα από το ΥΡ, σχετικά με το φλέγον θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ωραια !!!!

    -και μην κανετε και φασαρια!!!

    -αντε μπραβο! (που λεει και ο πολυλατρεμενος !_


    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
    φευγω /μετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χα πουλάκια μου !!!!

    η παρθενόπη
    η αφροψηλομύτα
    και ο υπερανσελότος !

    καλά .
    εγώ θα κάτσω με τα κουβαδάκια μου στον βούρκο
    να παίξουμε καμιά πενιά ακόμη ...

    το "τέτοιος μπανάλ θάνατος" τέλειο !!

    και τι λινκ λες ?
    μ'έχασες με τα ΥΡ και τα αλλοιώς .
    ...με βρίζεις ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Talisker

    Εδώ θα είμαι και θα σε περιμένω!
    (με απειλητική φωνή, και στόμφο σαπουνόπερας όλο αυτό...)



    @maya

    Εγώ, εσένα? Ζαμαί! Στον ίδιο βούρκο κυλιόμαστε, αφού!

    Τα... άλλα... θα στα εξηγήσω ιδιαιτέρως, σε μέιλ, είπα! Έχει σχέση με τα φυσήματα πάντως, για να μην σε φάει η αγωνία και η περιέργεια, νταξ?

    Εεε... για το ζευγαράκι των γαλάζιων ρόδων... όταν λέμε "φυσήματα", εξυπακούεται πως εννοούμε την γνωστή καρδιακή πάθηση... ντ'ακόρ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. xaxaxa έβλεπα μια ταινία με τη ζωή του παυλου μελλά το μεημέρι.. θυμήθηκα τα μυστικά του βάλτου.. εδώ τι ειναι; τα φανερά του βάλτου; :):)
    καλά κι εγώ σε μουντ φαίνεται.. :):)
    μια χαρά σας βρήσκω.. πολύ μου έχουν λέιψει κάτι τέτοια.. :):)
    κι ας ήλθα αργά.. :):)
    καλησπερούδιααα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @koulpa


    Αφήστε τα, Κούλπιέ μου...

    Τουλάχιστον ως τώρα, λέγαμε και κάτι για την ανάρτηση στην αρχή και μετά καταλήγαμε έτσι.

    Τώρα... κατ' ευθείαν στα Τάρταρα!

    Καλά έκανες κι ήρθες, βρε, δεν έχει εδώ αργά και γρήγορα...

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ναι ναι
    είναι φρικτό το επίπεδο τούτου του βλόγιου ...
    τς τς τς

    απορώ !


    μα τι λέγαμε ?
    μήπως αυτό που λεει ο heartαετός είναι κομματάκι
    απο τα δύσκολα ...?


    σας φιλώ
    πάω στοΝ σινεμά !
    και ναι θα πιώ στην υγειά σας αφτερ !

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα αστερένια μου!
    Εύχομαι να είσαι ακόμη εκεί...ψηλά!Παρέα με τον ήλιο και τα αστέρια.

    Τί να κατέβεις χαμηλά;
    Δίπλα από το σχοινί της καταπίεσης;

    όμορφο τραγούδι!!!
    Να έχεις ένα μοναδικό και υπέροχο σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. μόνο μην αμολήσεις πολύ καλούμπα και μετά χάσεις την οπτική επαφή. Καλημερούδιαααααα.

    Το τραγούδι είναι υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ακόμα πετάει κει ψηλά,

    έχει ξεμείνει.

    Σαν αγάπη απ' άνθρωπο ένα πράγμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φιλαράκι μου? Σου χω πει ότι λατρεύω τους χαρτ-αητούς :)))
    Αμόλα καλούμπα για τα παιδιά... και μετά μένω μόνος (τα παιδιά βαριούνται)... να βλέπω μια το γαλάζιο του ουρανού, μια το γαλάζιο της θάλασσας... και τη χρωματιστή κουκίδα μου από πάνω τους :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @maya

    Όχι, μωρέ, δεν είναι από τα δύσκολα... Τουναντίον... Ελεμένταρυ, μάι ντήαρ Γούωτσον!

    Τι είδες στοΝ σινεμά, δεν μας είπες, καλό?

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @Aurangel

    Δύσκολο να μένεις πάντα εκεί, αν και θα ήταν το ιδανικό. Προσφάτως δε, όπως φαίνεται κι από το πόσο καιρό έκανα να γράψω, καθώς και από την επόμενη ανάρτηση, βρέθηκα στο ακριβώς αντίθετο μέρος. Μαύρη τρύπα να το πω... μαύρο λαγούμι... κάτι τέτοιο!

    Το καλό είναι πως το κομμάτι της ζωής μου που αφορά τον heartαετό και τα ύψη του, καλά κρατεί και βοηθάει τα άλλα κομμάτια που βυθίζονται/βουλιάζουν να ξανάρχονται τουλάχιστον στην επιφάνεια, αν όχι στα αντίστοιχα ύψη.

    Φιλιά, αγγελάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @mahler76

    Όχι, όχι, τα προσέχουμε αυτά. Τόσο - όσο. Κανόνας πασπαρτού!

    Καλημέρεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!!
    ΧΧΧ






    @Aggelos Spyrou

    ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό το πράγμα. Μα ακριβώς.

    Καλή σου μέρα!





    @adaeus

    Εσύ δεν θα τους λάτρευες?

    Τα παιδιά θα το εκτιμήσουν μεγαλώνοντας. Όταν θ' αρχίσουν να παίζουν και με τους heart-αετούς.

    Νά 'ναι πάντα γεμάτο χρωματιστές κουκίδες το γαλάζιο σου, φιλαράκι μου!

    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή