"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010

ΤΟP 5 ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ

- Που είναι το ωραιότερο μέρος του κόσμου?

- Αν το έχω πάρει μαζί μου, τότε είναι οπουδήποτε πάω.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

.

.

.

.

Β' μέρος (αυτοσαμποτάζ του Α'...)

TOP 5:

1. Ξεκινώντας από το κεντρικό σημείο του στέρνου, προχωράμε αριστερά με κατεύθυνση ελαφρά προς τα πάνω, μέχρι να καταλήξουμε στην άκρη του κορμού, ακριβώς κάτω από την ένωση με το χέρι. Προτείνεται για: Ύπνο, παρηγοριά, αίσθημα ασφάλειας.

2. Έχοντας ως αφετηρία τον ίδιο σταθμό με το 1, προχωράμε ευθεία επάνω και κάνουμε στάση στο πλευρικό μέρος του λαιμού. Προτείνεται για: Βαθιές εισπνοές, γευσιγνωσία, μικρή ανάπαυλα.

3. Βρισκόμενοι στην κορυφή του κεφαλιού, κατηφορίζουμε από την πίσω πλευρά μέχρι να φτάσουμε στους πρόποδες ή αλλιώς αυχένα. Προτείνεται για: Διασκέδαση, έκπληξη, υπονοούμενα.

4. Εδώ, key point είναι το μέσο μεταφοράς, το οποίο είναι τα γνωστά σε όλους "βαρελάκια", ήτοι: Κυλάμε από τους προαναφερόμενους πρόποδες προς την πεδιάδα της πλάτης, για να καταλήξουμε στην κοιλάδα της μέσης. Από τα ελάχιστα θέρετρα που η ορολογία "γούβα", θεωρείται προτέρημα. Προτείνεται για: Διάβασμα, ταβάνing, φλογαστοτζάκing.

5. Ως "ποδιά" είναι ευρύτερα γνωστή η τοποθεσία αυτή, και δεν είναι άλλη παρά η γνωστή πάνω πλευρά των μηρών όταν αυτοί σχηματίζουν ορθή γωνία με τις κνήμες και βρίσκονται τοποθετημένοι είτε παράλληλα, είτε σταυρωτά. Εδώ υπάρχει μια ιδιαιτερότητα. Ανάλογα με το πως θα φτάσουμε και προς τα που θα είναι το πρόσωπό μας, αλλάζουν τα highlights. Έτσι ο προορισμός αυτός, προτείνεται για: α) Κλάμμα, δενσουχωπιαμούτρα, χουζούρι β) extreme sports, προσκύνημα σε αγίους τόπους.

26 σχόλια:

  1. ΑΙΣΧΟΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ!!!!

    θεμουσχώραμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Chryssa

    Γιατί καλέ? Δηλαδή εσύ που κόλλησες από ολόοοοοκληρη ανάρτηση και σκανδαλίστηκες???

    Α, άστο, μου απάντησες ήδη...

    Τώρα πρόσεξα το "θεμουσχώραμε". Άρα θεούσα... Άρα εστίασες στους αγίους τόπους... ΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω γελαω ακομα!
    και με αυτα που γραφεις (χαμογελαω) και με της αντιδραση της χρυσας :Ρ

    αχ, ερως ανιχατε μαχαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. but when i crawl into your arms
    everything comes tumbling down

    δηλαδή άστα να πάνε. νόου γουέι μπακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. - Που είναι το ωραιότερο μέρος του κόσμου?

    - Αν το έχω πάρει μαζί μου, τότε είναι οπουδήποτε πάω.

    Αυτες οι δυο γραμμουλες εσβησαν ολη την υπολοιπη αναρτηση. Ωραιο και το μαθημα ανατομιας αλλα με μουδιασαν οι πρωτες σου γραμμες :)

    xxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @alicia

    Χμμ... δεν φτάνει που έφτυσε ολόκληρη ανάρτηση το κωλοπαίδι, παρασύρει κι άλλους... Άστην, θα την φτιάξω εγώ! ;Ρ




    @ο αποτέτοιος

    Ορίστε που στέκεται ο σωστός ο μπλόγκερ! Έτσι, έτσι, άστα να πάνε, πολύ σωστά το έθεσες!!!



    (Δεν το έχω συμπαθήσει τυχαία εγώ αυτό το παιδί! Χάθηκε να κάνει παρέα μαζί του η προκομένη η δικιά μου? Ποιος ξέρει με ποιους έχει μπλέξει και μου χάλασε έτσι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Dee Dee

    Μα αυτές είναι η ανάρτηση.

    ;)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδες όμως, η αδερφή Αλίσια με καταλαβαίνει.

    Πάντως πολύ '' πάνε έλα'' και όλο αυτό για να καταλήξουμε σε ένα τόπο άγιο, ούτε καν εξωτικό... Ενα σχεδιάγραμμα χρειάστηκα για την τελευταία παράγραφο και όταν έφτασα στον προορισμό ένα ''ούγκ'' μου βγήκε αυθόρμητα. (θέμουσχώραμε)

    (εμένα βρίζεις πάλι μέσα στην παράγραφο ΕΕΕΕΕΕΕ????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα χα χα. Ωραία κουβέντα. Στις επαναλήψεις του Δούση τα ξημερώματα στην επανάληψη των "εικόνων" δεν τα δείχνει αυτά! Τσάμπα ξενυχτάω και καίω μου φαίνεται! Που μπορώ να κλείσω εισιτήριο;;; :Ρ
    Καλό βράδυ! Να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εν αρχή,χρόνια πολλά και καλή χρονιά αστερένια μου!!!!
    Θα βγάλω για λίγο την μάσκα του αγγέλουαπό πάνω μου για να σε ρωτήσω κάτι σχετικό με την ανάρτηση.

    Την διαδρομή σε όλα αυτά τα ευχάριστα και λάγνα μέρη,την κάνεις με τα χείλια,τα μάτια,τα χέρια ή την γλώσσα;
    Είδες;χάλασα και εγώ!
    Μπορείς να μου αλλάξεις και όνομα αν θέλεις πλέον!!!
    Δεν πιστεύω να σε έθιξα πάντως.
    Καλό βράδυ καρδιά μου.
    Και μια συμβουλή!Επειδή αυτές τις βόλτες σε αυτά τα όμορφα μέρη τις κάνω σπάνια πλέον,συνέχισε εσύ απτόητη!!!!
    Keep walking baby....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Chryssa

    Φυσικά ΕΣΕΝΑ βρίζω! Μου έχεις διαστρεβλώσει όλη την ανάρτηση! Είπα εγώ ότι υπάρχει κανάς στόχος να καταλήξουμε εκεί που έχει κολλήσει το μυαλό σου, και δεν στο βγάζω ούτε με τυρμπουσόν???????

    Μόνο ΕΝΑΣ από τους ΠΕΝΤΕ προορισμούς είναι, κι αυτός όχι απαραίτητα με τις προθέσεις που σε σκανδάλισαν! Μην πιάσω την παντελή απαξιώση του πρώτου μέρους! Μόνο η Ντιντί στάθηκε σ' αυτό!

    Θα σε στείλω στον Αποτέτοιο για σεμινάρια, πάει και τέλειωσε! Εγώ με τέτοια παιδιά θέλω να συναναστρέφεσαι μπας και μπεις στον ίσιο δρόμο, γιατί τελευταία κάποιος σε χάλασε εσένα!!!

    Όλο στο κεχριιιιιιιιιιί το μυαλό σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Eraserhead

    Ναι, τον άτιμο τον Δούση, μόνο το Εδιμβούργο ξέρει να μας δείχνει και να μας αρρωσταίνει που δεν έχουμε αξιωθεί ακόμα να πάμε! (Άσχετο, αλλά αυτό έπαθα πριν κανά μήνα που το είδα...)

    Όσο για το εισιτήριο... δεν είναι αυτό που καθορίζει την ομορφιά του ταξιδιού ή του προορισμού. Η ομορφιά καθορίζεται από αυτό που σε συντροφεύει και στα δύο.

    Καλημέρα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Aurangel

    Καλή, τρίκαλη, χρονιά, ματάκια μου!

    Τη διαδρομή αυτή την κάνεις με την καρδιά σου και την ψυχή σου. Μ' όλα τ' άλλα που ανέφερες, γίνονται απλά ταξιδάκια αναψυχής. Μια χαρά είναι κι αυτά, απλά εγώ μιλάω για τα πρώτα. (Σε παρέσυρε κι εσένα που είσαι ένα αγνό πλασματάκι η άλλη η σουρτούκω!)

    Δεν θίγομαι, βρε, πως να θιχτώ? Εγώ το διασκεδάζω όταν λοξοδρομεί κάτι. Έχω και την ταμπέλα της Σκορπίνας και νομίζατε ότι μιλάω για τις απολαύσεις του σώματος! (Καλύτερα να σου βγει το μάτι, παρά τ' όνομα, δε λένε??? Χαχαααα!!!)

    Κι όσο είναι ανοιχτός ο δρόμος προς αυτά τα μονοπάτια, ναι, θα συνεχίσω να τα περπατάω, μ' όλο μου το είναι...

    Καλημέρες και φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτές οι οδηγίες χρήσεως πάνε μαζί με εκείνες που έδινες και στην δική μου ανάρτηση;

    Κι αν "αναστατώθηκε" η Χρύσα με αυτές, με εκείνες εκεί τι θα πάθει;

    Όχι μόνο επειδή καταλαβαίνω τι εννοείς, αυτή είναι μια φοβερή και κατατοπιστική ανάρτηση! Ορίστηκαν επιτέλους όλα αυτά τα φοβερά...

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @South Of The River

    Ναι... μάλιστα... Πως είναι αυτά στο δικό σου? ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!

    (Κι αν δεν καταλάβαινες κι εσύ... γαμώ την πουτάνα μου! Θα την κατέβαζα σούμπιτη την ανάρτηση)

    Δεν μαζεύεις λίγο την κόρη σου?

    Χρύυυσααα!!! Στου μπαμπά να πας! Εκεί έχει θεματάκια που σ' ενδιαφέρουν (στην κατάστασή σου)!



    Καλημέρα, ποταμάκι μου, φιλιά πολλά κι από μένα ;)********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταρχήν καλημέρα σας,

    (στρίντζω απο το πρωί κράζεις πάλι)

    Γίνονται όργια απο κει??? Στα ιδιαίτερα του πατέρα??

    Δεν πιστεύω να με στέλνετε σε τίποτα ''εκπαιδευτικού περιεχομένου'' και ξενερώσω τη ζωή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Chryssa

    Στρίντζω, η μανούλα? Συγχαρητήρια!

    (Πήγαινε άφοβα, είπαμε, δίνω ΕΓΩ συμβουλές! Ως προς αυτό, ξέρω ότι μ' εμπιστεύεσαι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχα ...
    μουρλοκομεια ...
    δεν παιζεστε !!!

    (παρασυρθηκατε απο το ταξιδι μου, και το κανατε Αμερικαν Μπαρ εδω μεσα ???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @dazed n' confused

    Βρε καλώς τον ταξιδιώωωτηηηηη!!!

    Τι γίνεται εκεί στο Τσικάγκο-Αμέρικα???

    (κάπου τώρα δεν γυρνάς εσύ καλέ?)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΘΕΛΩ Μ Ο Ν Ο

    ΤΟ 1

    ΤΟ 1
    ΤΟ 1
    ΤΟ 1

    οχι τωρα ..


    -Δεν θελω το 1!


    Αλλαξα γνωμη

    το 1 !
    ΧΑΡΑΚΙΡΑΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. προορισμός το ταξίδι ...

    τι άλλο να πω ?
    θα στο χαλάσω .
    συμφωνώ .
    άλλη ανάρτηση είναι το β' μέρος .

    δεν θα πω για τα ιερά οδοιπορικά τώρα .
    θέλω να μείνω στο απόλυτο ...
    υπάρχει .

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Talisker

    Μμμμ, μάλλον τελικά τα κατάφερα να ταράξω τα νερά της λίμνης...

    Δεν φταίω εγώ, αυτή η ηρεμία της επιφάνειας, με προκαλεί να της δημιουργήσω ομόκεντρους κύκλους.

    Χαίρομαι πολύ που ανάρτησή μου, ήταν βοτσαλάκι.

    (Αχ, αυτό το 1... Ο παράδεισος ο ίδιος...)

    Καλή σου μέρα, νά 'χεις μια βδομάδα γεμάτη νούφαρα!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @maya

    Ναι, είναι δύο αναρτήσεις.
    Και, ναι, υπάρχει.
    Κι όποιος το αξίζει δεν πρέπει να συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο.

    Ξέρεις, ΠΟΣΟ σου αξίζει, ναι?

    Καλή βδομάδα, φιλενάδα μου, για μένα έχει πολλές πιθανότητες να είναι, γιατί πήρα γερή πεταλουδο-δόση το ΣΚ και οι μπαταρίες γέμισαν στο τέρμα!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. νάταν κι άλλοοοοοοο :)))))))))

    μισώ την λέξη συμβιβασμός .
    προτιμώ μόνη με 20 γάτες παρά να στριμώξω την αξία μου
    για να φτάνουν .

    ...τα κρεμαστάρια ...?
    έ όχι και να τάχουμε ετοιμοπαράδωτα !
    άγαμίδια συγχύστηκα πάλι .



    ...
    λες θάναι καλή εβδομάδα ε ?
    οκ. μαζί σου !
    μαγνήτης στα όμορφα ! :))))


    πολύ πολύ καλημέρα μας
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χαχαχαχαααααααααααα σκανδαλίζομαι μεσημεριάτικα..! Εγώ θέλω ένα 2..αλλά οποιοδήποτε απο τα 5 βήματα ή και όλα μαζί δεν θα με χαλούσαν καθόλου :D!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή