"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2009

Γέλα, κυρία μου...

UPDATED


Δεν ξέρω ποιος με δοκιμάζει...
αλλά οφείλω να του αναγνωρίσω,
ότι κάνει πολύ καλή δουλειά ο πούστης...




Πούστης - Στέλλα: 0 - 1
ή μάλλον...
Στέλλα - Πούστης: 1 - 0
(ούτε ότι είναι δικό του το γήπεδο δεν θέλω ν' αναγνωρίσω...)
ΧΑ!

18 σχόλια:

  1. Παρδον;; Ποιος σας ενοχλησε μανταμιτσα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. i don't want to start any blasphemous rumours but i think that god 's got a sick sense of humour and when i die i expect to find him laughing!

    δε φταίω!
    αυτό μου θύμισες!!!!!

    φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Dee Dee

    Δεν ξέρω ποιος, αυτό λέω... Αν είναι θεός ή δαίμονας, που λένε...

    Και ήθελα να το γράψω αυτό, αλλά τελικά δεν το έκανα για να μην θιχτεί η πίστη κάποιων (επειδή γράφω "πούστης" μετά), δεν έχω τέτοιο σκοπό.

    Μην ανησυχείς όμως, και μόνο το ότι το γράφω σαρκαστικά όλο αυτό, σημαίνει ότι "κρατάω γερά"!!! Γι' αυτό και θα μπω σε λίγο να κάνω ένα update... Χιχιχι!!!!!!!

    Φιλιά, καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    @drunk tank

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!

    Αυτό θα κόλλαγε ταμάμ να το βάλω να παίζει από δίπλα!!!!!!!!!!!

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΑΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, δεν μπορώ, ακόμα γελάω!!!!!!!!!!!!

    Καλημέρα, ρε Κωνσταντίνε, νά 'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να σηκώσω μανίκια ν'αρχίσουμε τα μπουνίδια ?????
    φτιάξε με !!!!!
    είμαι έτοιμη !

    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. επίσης... να θυμίσω αυτό:

    http://www.youtube.com/watch?v=aA8n_bWVZGI

    φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @maya

    Αν επρόκειτο για φυσικό πρόσωπο, θα σε είχα στα ΤΟΡ της λίστας "πάμε να δείρουμε"!

    Αλλά με το σύμπαν πως τα βάζεις?

    Εγώ ο μόνος τρόπος που ξέρω είναι το λυσσαλέο γαμωπείσμα να πας κόντρα. Κι ως προς αυτό, έχω να πω, πως και η χθεσινή μέρα ήταν υπέρ μου, οπότε το σκορ διαμορφώνεται σε 2 πόντους υπέρ της Στέλλας!

    Δεν λέω πως δεν έχω πάντα ένα ενδόμυχο φόβο, πως άμα γουστάρει, με βγάζει νοκ άουτ για την πλάκα του... Αλλά δεν τον αφήνω αυτόν το φόβο να με γονατίσει. Την παλεύω!

    Καλημέρααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @drunk tank

    OK... θα πεθάνω τώρα!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ, ΤΕΛΟΣ!!!

    Που το ξέθαψες αυτό, ρε θηρίο???

    Τι γέλιο είν' αυτό Παναγία μου, πρωί πρωί...

    Εγώ που τά 'χω ζήσει αυτά, τι σου λέει???????? Τα βλέπετε εσείς οι νέοι και γελάτε, αλλά είναι από τη ζωή βγαλμένα! ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    Φαίνεται πως όσοι υπήρξαμε "σατανάδες στα σχολεία", τώρα είμαστε "σατανάδες στη μπλογκόσφαιρα"!!!!!!

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    Πώπω, ρε Κωνσταντίνε, αυτή η ανάρτηση άξιζε και μόνο για τις παρεμβάσεις σου, ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Βρε τον πούστη...", "Βρε τον πούστη..."
    (πλημυρισμένο λεωφορείο... νιόκι απ' τη μύτη... σου θυμίζει κάτι;;;)

    Καλώς ήλθα (αυτοκαλωσορίζομαι...)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @SOTR

    Μωρέ εμένα μου θυμίζει και μου παραθυμίζει, και γελάω πάλι μόνη μου σα το βλάκα...

    Απλά σκέφτομαι πόσο σουρεάλ πρέπει να φαίνεται αυτό σ' όποιον άλλον το διαβάσει και δεν ξέρει τι λέμε!!! Κι άντε και να εξηγώ...!

    Πολύ χαίρομαι πάντως που η "επιστροφή" σου, επικεντρώθηκε σ' αυτό και όχι σε σχόλιο τύπου: "Μήπως στην ανάρτηση ν' αλλάξεις τα ονόματα στο update και να βάλεις Γκαντεμόσαυρος - Πούστης"?????

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΣ!

    ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

    (Καλώς σε βρήκα, πιο πολλά φιλιά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συγγνωμη λιγο

    εσυ βριζεις καποιον που δεν ξερεις
    και η αλλη ειναι και ετοιμη να σηκωσει τα μανικια για ριξετε μαζι και μπουνιες???

    -υπεροχα
    υπεροχα!!

    (ετσι θα λεω απο δω και περα οτνα δεν καταλαβαινω τιποτα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το γύπεδο είναι πάντοτε του κερδισμένου. είναι νόμος αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντι-πλέοντας!

    χεχεχε πόσα μου θυμίζει....

    Σαν τον σολωμό να πηγαίνεις κορίτσι μου. Και τότε όλα θα υποχρεωθούν να συνομωτίσουν υπέρ σου!

    φιλιά

    αύριο ε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Talisker

    Είναι γιατί είσαι ένα αθώο πλασματάκι... που να καταλάβεις εσύ στο ανάκτορό σου, τι τραβάει ο πτωχός λαός...

    ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΣΑΦΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΚΑΛΕ? ΟΎΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???

    Και πως να σου εξηγήσω τι τραβάω τον τελευταίο καιρό από αναποδιές, χωρίς να πω 356357673 "κακές" λέξεις το νανοσεκόντ, και μου λλλιγοθυμήσεις!

    ΓΑΜ***ΙΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΩΛΟΠ***ΟΥΣΤΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ Μ' ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΩ!!!!!!!!!!!!! (Ωραία δεν τα έκρυψα τα κακά λογάκια???)

    Τό 'χουμε τώρα?

    Τις καλημέρες και τα σέβη μου, Υψηλοτάτη!

    Υ.Γ. Το σχόλιο του Πάνου, μην στεναχωριέσαι αν δεν το κατάλαβες, μόνο εγώ μπορώ να το καταλάβω! Χααααχχααααα!!!



    @mahler76

    Μμμμ, τότε χθες μου πήρε και το γήπεδο και τα σώβρακα...



    @Αλεξάνδρα

    Σε πόσες ζωές από τώρα να ελπίζω, ρε φιλενάδα?

    Γιατί χθες το σκορ πήγε:
    Πούστης - Γκαντεμόσαυρος: 8 - 2

    Και σήμερα δεν έχω κουράγιο ούτε με το ρεύμα να κολυμπήσω...

    Το παρήγορο είναι ότι απ' όσο με ξέρω, δεν θα κρατήσει πολύ αυτό! Σύντομα θα του βγάλω πάλι κοροϊδευτικά τη γλώσσα... Πάλι όρθια!

    Λοιπόν, είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες που μελετάω αυτήν την ταινία, αλλά θυμήθηκα τώρα τον Πήτερ Σέλλερς στην πρώτη σκηνή στο "Πάρτυ" που τον γαζώνουν με τις σφαίρες κι αυτός συνεχώς ξανασηκώνεται και σαλπίζει?

    http://www.youtube.com/watch?v=t_JWywDqgRs

    Καλημέρες και φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ δεν μπορω
    μου τη δινει να μην καταλαβαινω


    τεσπα σου χω μαθει μια πολυ κακη λεξη μαντρα

    να τη λες και θα φυγει η κακη ενεργεια

    ασχετο (παντελως)
    ημουν στο μπλοκ μου και βλεπω παλιες αναρτησεις
    που χω κατεβασει
    (τι λοξα και αυτη που ειχα)

    και ειμαι στα χριστουγεννα του 2007

    ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΕς ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΛΛΑΧΤΕΣ

    ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ

    οκ αρα ειμαστε ακομα 28 ετων

    μια χαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Talisker

    Καλέ σιγά μην αφήσουμε εμείς να περάσει μέρα από πάνω μας!

    Εμείς, και το Πορτραίτο του Ντόριαν Γρέυ!!!!!!!!!!

    Χαχαχαααααααααααααααααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάλι καλά...εγώ έχω χάσει το μέτρημα στο σκορ...με έχει ισοπεδώσει αυτός ο τύπος..τεσπα, stay heavy όπως μου λέει και η κολλητή μου σε τέτοιες περιπτώσεις..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Νίνα

    Άρα, την "νιώθεις" στο πετσί σου αυτήν την ανάρτηση, ε?

    Αν έχεις δει και τον τελευταίο Ταραντίνο, φαντάζομαι θα συμφωνείς για την φωτογραφία που επέλεξα για τον "περιγράψω" τον τύπο...

    Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λοιπόν ώρα για τζόγο!
    Τι απόδοση δινουν στον πούστη?
    Λογικά κοντα στο 1.05
    Ισοπαλία -> 2
    Νegma -> 15.32

    Δυστυχώς είσαι outsider Negma. Αλλά θα πονταρω σε σένα γιατί ο πούστης έχει βάλει μερικά γκολ και στο γήπεδό μου!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Eraserhead

    "Όξω πούστη απ' την παράγκα"

    ;ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή