"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009

Bitter Orange


Ακόμα κι αν περπατάω μέσα σε βομβαρδισμένο τοπίο, με κίνδυνο της ζωής μου,
αν δω μπροστά μου νεράντζι, θα πάω να το κλωτσήσω.

Δεν θα το προσπεράσω.

Μην κάνεις σαν να λέω πως πετάω νεράντζια γεμισμένα με ξυραφάκια. Ότι τα κλωτσάω, λέω. Κι όσο πιο μακριά πάει, τόσο μεγαλύτερη χαρά θα κάνω, κι ας με κοιτούν περίεργα οι περαστικοί. Κι αν σφηνώσει κάπου και δεν φύγει όπως ήθελα, θα πάω να το ξανακλωτσήσω. Κι ας έχω αργήσει στα σημαντικά Σας ραντεβού. Και κάθε τέτοια εποχή που είναι πολλά πεσμένα κάτω, θα κάνω και ζιγκ-ζαγκ, μη μου ξεφύγει κανένα, τώρα που τα βρήκα. Κι αν μου ξεφύγει ένα, θα το σκέφτομαι όλη μέρα στο γραφείο. Ειδικά αν το έχασα για ηλίθιο λόγο, όπως "με κοιτάνε όλοι καλά - καλά...".

Και θα προτιμούσα χίλιες φορές, αντί να τσακωνόμαστε επειδή τα κλωτσάω, να τσακωνόμαστε για το ποιος είναι ο πιο ζαβολιάρης, και κλώτσησε νεράντζι που ήταν στην μεριά στου άλλου.




UPDATE: Είδα προλίγου αυτό, κι έχω μείνει άφωνη. Νομίζω ότι κάπου εκεί μέσα χωράνε και τα νεράντζια μου... (Φιλενάδα μου, πόσο σ' ευχαριστώ...)

13 σχόλια:

  1. Τι να σχολιασω;; Οχι, πες μου !

    Αν κλωτσας μονο νερατζια καλα...

    δεν σου υποσχομαι ομως οτι δεν θα γελασω αν σε δω να κανεις ζιγκ ζαγκ, ενταξει;; :):):):):)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ακόμα σας παιδεύει αυτός ο πούστης;

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Dee Dee

    Επειδή μ' αρέσει να το κάνω και κυριολεκτικά αυτό, πλέον με τον μικρό, έχω το τέλειο άλλοθι, οπότε δεν γελάει κανείς. Νομίζουν ότι το κάνω για χάρη του...

    Καλημέρα! ΧΧΧ



    @ ο αποτέτοιος

    Αποτέτοιε μου, ο Πούστης δεν μ' έχει εγκαταλείψει ποτέ στη ζωή μου, είναι συνεπέστατος. Πρέπει νά 'μαι ένα από τα αγαπημένα του παιχνίδια.

    Αλλά μία ανάρτηση, του είναι αρκετή, δεν του χαλαλίζω παραπάνω. Την άξιζε, γιατί είχε δώσει ρέστα για κανά δυο βδομάδες. Τώρα πάλι πίσω στους θνητούς. Σ' αυτούς που αξίζει να καταπιάνεται κανείς.

    Καλή σου μέρα! ;))))))))

    Υ.Γ. (Εξάλλου με τη βοήθεια όλων όσων σχολίασαν, τον έχουμε γελοποιήσει τόσο τον Πούστη, που ο στόχος μου πέτυχε και με το παραπάνω. Γελάω αντί να χαλιέμαι. Μόνο έτσι αντιμετωπίζεται αυτός.

    Ξέρεις τι μ' αρέσει πολύ στο σχόλιό σου? Που τώρα δείχνει να έχει γίνει τύπου internal joke. Κάποιοι εδώ μέσα, θα λέμε κατά καιρούς κάτι για τον Πούστη και θα ψοφάμε στο γέλιο, κι άλλοι θα προσπαθούν να καταλάβουν ποιον βρίζουμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Stella μου,
    Καλημέρα καταρχήν. Μην ξεσπάς μωρό μου στα νεράτζια. Σύμφωνα με την ψυχολογία αυτό λέγεται μετατόπιση θυμού.

    Πες αυτό που έχεις να πείς σε αυτόν που θες να του το εκφράσεις.

    Τι φταίνε τα κακόμοιρα τα νεράτζια, δεν φτάνει που γεννήθηκαν όντας θεόπικρα ας μην πληρώνουν τις δικές μας αμαρτίες και λανθασμένες επιλογές.
    Δεν σε μάλωσα.
    Από αγάπη στα λέω ψυχή μου.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Aurangel

    Τι να πω, Κων/να μου, δεν το είχα σκεφτεί καθόλου έτσι...

    Είχα στο μυαλό μου αυτήν την παιδική συνήθεια να "παίζεις ποδόσφαιρο" με τα νεράντζια στο δρόμο. Που κάποιοι έχουμε κρατήσει ακόμα και στην ενήλικη ζωή μας, και μόλις δούμε νεράντζι πάει το πόδι από μόνο του, αυτόματα. Χωρίς να προλάβει να ακούσει το μυαλό να του λέει "δεν είναι για την ηλικία σου αυτό!"...

    Πραγματικά, δεν έχω κάτι με τα νεράντζια!!! :Ρ

    (Άμα έχω νεύρα κλωτσάω άλλα πράγματα... Επίσης σπάω! Αυτό, ναι, να το κοιτάξω...)

    Φιλιά πολλά, κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι αδικία..η γειτονιά μου δεν έχει νεράντζια!!! να τα κλωτσάς καλά κάνεις keep κλωτσing :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Νίνα

    Τι ευδοκιμεί στα μέρη σας, Νίνα μου? Όλο και κάτι θα φύεται, δεν μπορεί...

    Ακόμη κι αν δεν έχετε καρποφόρα, όλο και κανά φυλλοβόλο θά 'χετε. Οπότε υπάρχει και η άλλη ώριμη και ενήλικη συνήθεια που μπορείς να εξασκήσεις...

    Αυτό που πατάς ξερά φύλλα μ' όλη τη δύναμη του ποδιού σου για να ακούσεις το "κρατς!"?

    Μ' αυτό κι αν σε κοιτάνε καλά καλά! Τραβάει και τη προσοχή λόγω ήχου... Ενώ το κλώτσing (τέλειο αυτό, έγραψε!), το κάνεις και λίγο στη ζούλα άμα ντρέπεσαι!

    Καλημέρα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το να κλωτσάς νεράτζια είναι εσύ

    εντελώς όμως

    να ανησυχείς όταν δεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κοριτσάρα κι εγώ το κάνω αυτό με τα νεράντζια χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα με τις βροχές να προσέχετε που τα κλωτσάτε. Μπορεί να χτυπήσετε κανένα σαλιγκάρι και να του γ@μ...τε το σπίτι.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να κάτι τέτοια μας κρατάνε τελικά ψύχραιμους και σε 'επαφή' .
    πόσο κοντά αλλοιώς είναι το αστείο με το γελοίο .
    το σοβαρό, το σημαντικό, το επείγον και το απαραίτητο ...

    ω ναι keep κλώτσing !!
    τέλειο ???? αχαχαχαχα


    καλημέρα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @kostas_patra

    Ω, ναι, τότε θ' ανησυχήσω πραγματικά!

    Και όσοι με ξέρουν (ΤΟΣΟ καλά).

    Καλημέρα!




    @mahler76

    Χθες το πρωί έπρεπε να έβλεπες τη φάτσα δυο πιτσιρικάδων που όπως έπαιζαν πασούλες στον πεζόδρομο κοντά στο σπίτι μου που είναι ΤΙΓΚΑ στο νεράντζι, μπήκα στη μέση και τους έκλεψε την "μπάλα"... Της τρελλής έγινε, πολύ γέλιο!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Spy

    Εμείς τα Σαλιγκάρια τα αγαπάμε κι ως εκ τούτου τα προσέχουμε σαν τα μάτια μας, όπως φαίνεται και σε μπανεράκι παραδίπλα αλλά και στο κάτωθι λινκ:

    http://www.myspace.com/thesnailsathens

    ;)))))




    @maya

    Ναι, ναι, έγραψε η ατάκα, θα μείνει!!!

    Keep κούνιαing και keep κλωτσing!!!

    (Για κάποιο λόγο, ίσως για το "παιδικό" που βγάζει, το συνδυάζω και με άλλα "κολλήματα" τύπου: εσύ και η σοκοφρέτα!, ιφ γιου νόου γουάτ άι μην...)

    Καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή