"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2009

Too long


Ναι, και πάνω στην κούνια καπνίζω.
Αρπάζουν βλεφαρίδες, τρυπάνε ρούχα, μπαίνουν στάχτες στα μάτια...
Αλλά ναι, κι εκεί καπνίζω.
Βρίσκω.
Τι που τα βρίσκω, ξέρεις πόσοι προσφέρονται να μου τα πετάξουν με σφεντόνες για να τα πιάσω; Ευτυχώς αρκετοί.
Ακούω. Ακούω, όλα τα πιάνω.
Να μιλήσω δυσκολεύομαι, αλλά καπνίζω.
Να κατέβω;
Σιγά μην κατέβω!
Θα μάθω και να μιλάω από εδώ.

21 σχόλια:

  1. Το σώμα μας έχει δυό αυτιά κι ένα στόμα. Για να ακούς δυό φορές και να μιλάς μία, λένε οι σοφοί...

    Οσο για το τσιγάρο, όταν κάπνιζα έλεγα πως είναι φίλος μου και ο μόνος μάλιστα που καίγεται απ την ανάσα μου...

    Τώρα με την τελευταία σου πρόταση, συνειρμικά μου ήρθε το "Κούνια που σε κούναγε" που μου έλεγε η μάνα μου. Ή που της έλεγα εγω; δεν θυμάμαι....

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax αυτές οι κούνιες. Κάθε φορά που πηγαίνω με τρομάζουν.κυρίως γιατί μάγκωνα τα μαλλιά και τα δάχτυλά μου.

    όμως όταν καταφέρνω να αιωρούμαι στον αέρα, τα ξεχνάω όλα!
    Απογειώνομαι.
    Και αν κράταγα και τσιγάρο τα δαχτυλίδια καπνού θα έφτιαχναν υπέροχα θολά για μένα οράματα.

    Καλημερούδια αστερένια μου.
    Να προσέχεις, και κάπου κάπου να ξεχνάς.
    Φιλάκιαααααααα πολλάάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οσο κι αν λατρευω τον τροπο που γραφεις, για ενα πραγμα λυπαμαι..... γιατι καπου νιωθω οτι λυπασαι κι εσυ που καπνιζεις τοσο!

    Ευχομαι καποτε να εισαι πανω σ' αυτη την κουνια και να δεις πως ειναι να περνεις αληθινα ανασα απο ψηλα!!! Γεματη ανασα!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το τσιγάρο που είναι ποίηση παγιδευμένο σε αλυσίδες ? Σειρές κρίκων με τσιγάρα…....μάλλον αδύνατο ο καπνός να παγιδεύεται

    «Ο καπνός είναι απόλαυση όλων των αισθήσεων, της όρασης , της οσµής, της αφής. Αν µου έδεναν τα µάτια και µου έβαζαν ένα αναµµένο τσιγάρο στο στόµα, θα αρνιόµουν να το καπνίσω. Μ’ αρέσει ν’ αγγίζω το πακέτο στην τσέπη µου, να το ανοίγω, να δοκιµάζω µε τα δάχτυλά µου τη στερεότητα του τσιγάρου, να αισθάνοµαι το χαρτί στα χείλια µου, τη γεύση τού καπνού στη γλώσσα µου, να βλέπω τη φλόγα να ξεπηδάει, να την πλησιάζω, να πληµµυρίζω, τέλος, από ζεστασιά». "Τελευταία πνοή"
    Bunuel Louis (τα παραπάνω ισχύουν φυσικά και για τα στριφτά τσιγάρα)
    Υ.Γ. Υπέροχη ασπρόμαυρη φωτογραφία.
    Όπως διαβάζω την εικόνα προβληματίζομαι σε ποια μεριά είναι η φυλακή? στην αλυσίδα, στο τσιγάρο ή παραπέρα ?
    Ακόμα μια απαγόρευση προστίθεται στις υπάρχουσες (στις μέρες τσιγαροαπαγορευσης, με καπνοφρουρούς να επεμβαίνουν).
    Φαντάζομαι εγκλωβισμένα τσιγάρα να ξεφεύγουν και να ταξιδεύουν σε ένα ρέμπελο και ανέμελο σουλάτσο έξω από κρίκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υ.Γ. Αχ τρελλλλαίνομαι για αυτές τις κούνιες με τις απογειώσεις τους, πότε με τσιγάρα και δυνατές τζούρες στα ψηλά πετάγματα και πότε με σκέτες ανάσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Αλεξάνδρα

    Από τα μεγαλύτερα προσόντα είναι το ν' ακούς περισσότερο και να μιλάς λιγότερο, ήξεραν τι έλεγαν οι σοφοί.

    Το τσιγάρο κι εγώ φίλο το θεωρώ, αλλά είναι αυτό που λέμε "κακές παρέες". Δεν πειράζει, έχουν το νόημά τους κι αυτές...

    Μα καρμπόν όλες οι μανάδες αυτής της γενιάς? ΜΑ ΚΑΡΜΠΟΝ??? Η δικιά μου, ΜΟΥ το έλεγε, αλλά μεγαλώνοντας, ΤΗΣ το έλεγα. Κι εγώ ήξερα ή έμαθα ποια κούνια με κουνάει... εκείνη ως τώρα εξακολουθεί να έχει πλήρη μεσάνυχτα για ΠΟΛΛΕΕΕΕΕΕΕΣ κούνιες!!!

    Φιλιά και καλημέρες!!!


    @Aurangel

    Χαχαχαααα, το θυμάμαι που το έλεγες όταν είχα πρωτοκάνει την ανάρτηση με την κούνια (και μού 'μεινε τελικά, έγινε κάτι σαν σύμβολο!).

    Πάντως αφού απολαμβάνεις αυτήν την αίσθηση της αιώρησης και της απογείωσης, έχουμε τον ίδιο στόχο. Απλά εσύ αφού έχεις θεματάκι με την κούνια, μπορείς να βρίσκεις άλλο μέσο να σε οδηγήσει εκεί.

    Εννοείται ότι τον καπνό τον αφήνουμε ελεύθερο να κάνει τα δαχτυλίδια του και γενικώς τα δικά του (πάσα για από κάτω που θέλω ν' απαντήσω στην Πάστα είναι αυτό)! Πως μ' αρέσει να τον χαζεύωωωωω!!! Με τις ώρες μπορώ να κάθομαι...

    Καλή σου μέρα, αγγελάκι μου, σε φιλώ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Dee Dee

    Ααααααα, θά 'πρεπε να το περιμένω! Το λένε, ότι οι πρώην καπνιστές, όταν το κόψουν, γίνονται οι φανατικότεροι αντικαπνιστές!!!!!!!

    Σε πειράζω... ξέρω με πόσο νοιάξιμο το λες και μου φαίνεται πολύ γλυκό που μου "βάζεις χέρι"!

    Θα σε στεναχωρήσω, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ να καπνίζω και δεν θέλω, ούτε και θέλησα ποτέ να το κόψω. Νά 'χω την υγειά μου να καπνίζω, που λένε! Σίγουρα θα προτιμούσα να μην το είχα μάθει ποτέ, για να μην ξέρω τι χάνω... Αν δεν άρχιζα μικρή, τότε που έχουμε τα μυαλά μας πάνω από το κεφάλι μας, νομίζω δεν θα έπεφτα ποτέ στην παγίδα. Αλλά τώρα που είναι αναπόσπαστο κομμάτι μου, ούτε να το διαννοηθώ να το κόψω!!! Όσο θυμάμαι τη φρίκη που έζησα για 1,5 χρόνο περίπου λόγω εγκυμοσύνης και θηλασμού που το είχα κόψει... ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!!

    Αφού όταν μου λένε φίλοι "μικρή είσαι, να ξαναφτιάξεις τη ζωή σου, να κάνεις κι άλλο παιδάκι", μέσα σ' όλες τις δυσκολίες που σκέφτομαι στην ιδέα μιας ακόμα γέννας, το κόψιμο του τσιγάρου είναι από αυτά που με φρικάρουν περισσότερο!!! (Είμαι μουρλή, το ξέρω...)

    Το μπεμπέ τι κάνει??? Εσύ?????? Διαβάζω, διαβάζω και μαθαίνω εγώ, την είδα και στις φωτό... ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    Φιλιά σε σένα και τσιμπηματάκια στη μπέμπα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    @pasta

    Ναι, και μένα μου άρεσε πολύ η φωτό και ειδικά για μένα που έχω ένα "θέμα" με την κούνια και τον συμβολισμό που έχει πάρει στο μπλογκ μου από παλιότερη ανάρτηση, την θεώρησα ιδανική. Ούτε παραγγελία να την είχα κάνει!

    Μάλλον - όπως συμβαίνει με τα περισσότερα "έργα τέχνης" - το βλέπουμε από άλλη οπτική. Για μένα:

    Δεν είναι τσιγάρα, είναι αποτσίγαρα. Πόσο μάλλον δεν είναι καπνός. Τίποτα δεν είναι αλυσσοδεμένο ή παγιδευμένο. Αυτό που μένει από ένα τσιγάρο κι όλοι το πετούν, εδώ έχει πάρει μία θέση κι εξυπηρετεί κάτι. Συμπηρώνει τα κενά στους κρίκους μιας αλυσίδας. Και τι αλυσίδας? Όχι, από αυτές που σέρνουν στο πόδι μας μια σιδηρόμπαλα... Από αυτές που σε πετάν στα ουράνια με ασφάλεια, κρατώντας την επαφή με τη γη.

    Για τον καπνό, το είπα και πιο πάνω στην Aurangel... Χαζεύουμε τα δαχτυλίδια του να χορεύουν στον ουρανό. Αυτό.

    (Σ' ευχαριστώ για τα λόγια του Bunuel, ταιριάζουν απόλυτα με την ανάρτηση)

    Anyway, είναι ωραίες οι πολλαπλές αναγνώσεις και η δική σου είναι και αρκετά επίκαιρη μ' όλο αυτό τραβάμε λόγω της απαγόρευσης!

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγώ τι να πω τώρα ...?
    μήπως να αδειάσουμε το τασάκι να κάνουμε χώρο ????????
    :)))))

    κούνια μπέλλα
    ΚΟΥΝΙΑ ΕΣΤΡΕΛΛΑ λέω !

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.ακούω πάλι το προηγούμενο άσμα το 'εφηβικόν'
    μα τι κομματάρα ρε συ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τυχαία περνώντας (δεν θυμάμαι για πού..) είδα την καπνιστική σας σύνθεση που ομολογουμένως μου άρεσε, όπως επίσης και το ότι καπνίζατε αντί να μιλάτε...
    Σιγά μην κατέβετε!

    Εκείνο που με έκανε να σας αφήσω κομμάτι της σκέψης μου είναι το Black Dog - Babe Ruth.... θαυμάζω την επιλογή σας και θα ήθελα να σας το πω.


    Σταματώ την φλυαρία.

    Καλή σας νύχτα

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @maya

    Δεν χρειάζονται τασάκια εκεί πάνω.
    Έχει τόσους κρίκους η αλυσίδα...

    Καλή μέρα ΘΑ 'χουμε!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. Άσε, κι εγώ μπαίνω συνέχεια για να το ακούω και όχι απλώς δεν το βαριέμαι... ΔΕΝ ΤΟ ΧΟΡΤΑΙΝΩ!!!


    @Masterpcm

    Κι εσείς με το Black Dog, ε? Όπως βλέπετε και από πάνω, αν και αφορά προηγούμενη ανάρτηση, ακόμα μ' αυτό ασχολούμαστε κι εμείς. (Να υποθέσω πως είστε της "κλάσης" μας? :) )

    Σας ευχαριστώ που αν και τυχαία περαστικός, σταθήκατε. Και καταλάβατε.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν καμιά φορά σας βγάλει ο δρόμος από το λημέρι μου δεν θα δυσκολευτείτε να βγάλετε συμπέρασμα και να καταλάβετε κι εσείς...

    :)

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. aaaa εφέτως δε μας ενημέρωσε το πεταλούδι για να γεννέθλια.. :):)
    ήλθα αργά.. αλλά δε πηράζει.. καταπληκτικό το γεννεθλιακό.. χαχαχα μα πιο πολύ μου άρεσε η μαλούμπα.. έχω ένα θεματάκι.. έλιωσα δε με τα συτερόγραφα.. :):)
    πάμε στα νεα.. εγώ για πρακτικούς λόγους θα ήθελα να το έκοβα.. αλλά κι εμένα μου αρέσει πολύ πανάθεμά το.. ο πατέρας μου κάπνιζε 5-7 πακέτα την ημέρα.. και το έκοψε στα 48.. μαχαίρι.. πλησιάζω κι εγώ στην ηλικία.. αλλά δε με βλέπω να έχω διάθεση.. για να δούμε.. :):)
    καληνυχτούδια.. :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αααααα.. που πάω ο Καραμήτρος;;;;
    ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΑΛΆΑΑΑ.. ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΑ ΚΑΙ ΣΟΛΑΡΙΣΤΆΑΑΑ :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κούκλα η μουσικούλα και η φωτογραφία σου κοριτσάρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΑ ΜΑΙ KI EΓΩ !!!!!!!!

    Συμφωνω με τον φιλο mahler !!!!

    ΝΑΙΙΙΙΙ ΘΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΝΤΟΥ !


    Πάμε να πιάσουμε ΟΛΟΙ κι από μια ΚΟΥΝΙΑ !!!!!!


    φιλακια αστεράκι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οταν καπνιζα μου αρεσε να ευχαριστιεμαι τα τσιγαρα. Αποφασισα να το κοψω οταν αρχισα να μην ευχαριστιεμαι τα 8 στα 10 τσιγαρα που εκανα. Δεν εχω γινει αντικαπνιστρια και υποστηριζω οτι αν αρεσει σε καποιον δεν χρειαζεται να το κοψει. Οπως λεει κι ενα αστειο αποφθεγμα "αν δεν κανπιζεις δεν ζεις περισσοτερο, σου φαινεται περισσοτερο!" :)

    Και τον Δημητρη μου τον εχουν πρηξει ολοι επειδη το εκοψα εγω (επειδη καπνιζα περισσοτερα χρονια απο εκεινον) και με την αφιξη της μπεμπας , να το κοψει. Πολλες φορες τους μαλωνω οταν του το λενε συνεχεια. Ειναι μια αποφαση που θα πρεπει να παρει ο καθενας μονος του, οσο κι αν ουρλιαζουν τα θερια τριγυρω. Μεχρι να το παρει αποφαση (επειδη το θελει, γι΄αυτο το λεω) μου αρεσει να του ετοιμαζω το καφεδακι του καθε πρωι να το ευχαριστιεται με 2-3 τσιγαρα πριν τη δουλεια.

    Και ουτε αρχισε να μου μυριζει ο καπνος και να με ενοχλει τωρα που το εκοψα. Μονο οσο με ενοχλουσε και οταν καπνιζα σε καποια μικρομαγαζα χωρις εξαερισμο.


    Ολο αυτο το κατεβατο ηταν για να "αποδειξω" οτι δεν εγινα φανατικη αντικαπνιστρια :)

    Βεβαια μεσα μου ευχομαι να μπορεσουν να κοψουν ολοι το τσιγαρο.... αν δοκιμασεις μια πεντανοστιμη τουρτα δε θελεις να δωσεις και σε αλλους να φανε; :)

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Masterpcm...

    Πέσατε σε λίγο περίεργη περίοδο, κατά την οποία το μόνο με το οποίο θέλω να απασχολώ τον εγκέφαλό μου είναι το mahjong... μέχρι εκεί φτάνω.

    Όταν αποφασίσω να τον βγάλω από την νάρκη, σίγουρα θα σας επισκεφθώ.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @koulpa

    Καλώς το έτερο Σκορπίδι!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!

    Το "θέμα" με τη μαλλούμπα, ναι, τρελλό, ακόμα την έχω, και δεν νομίζω να την αποχωριστώ ποτέ.

    Εγώ το τσιγάρο δεν θέλω να το κόψω. Δεν θέλησα ποτέ, κι ελπίζω να μην αναγκαστώ ποτέ. Η μόνη περίοδος που το είχα κόψει, ήταν της εγκυμοσύνης και του θηλασμού, δηλαδή αναγκαστικά, όχι επειδή το γούσταρα. Και μόνο που τη θυμάμαι αυτήν την περίοδοοοοοοοοοοο... ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ!!!!!!

    Φιλιά και καλημέρες!!!

    Υ.Γ. Πολύ γλυκό αυτό που είπες για τα υ.γ. :) Αααχ, ευαισθητάκια είναι τα Σκορπίδια, μόνο το κακό όνομα που τους έχει βγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @mahler76
    @Κυβέλη Δραγούμη

    Πάντα χαίρομαι να σας βλέπω, νά 'στε καλά!

    Φιλιάααα!!!!!




    @Dee Dee MOY!!!

    Και μόνο το ότι μπήκες σ' αυτή τη διαδικασία... ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    Δε σε είπαμε και καμπούρα!!!!!!!!

    Έχω γελάσει πολύ, γιατί φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα αντιδρούσα κι εγώ με κάτι που θα το ένιωθα σαν βρισιά, κι ας είναι ψιλά γράμματα για άλλους.

    Δηλαδή τι φαντάζομαι... είμαι σίγουρη! Ήδη μου έχουν έρθει κάποιες αντίστοιχες φάσεις στο μυαλό!

    Σε φιλώ πολύ πολύ, καλημέρα κοριτσάρα μου!!!

    (σκάσε μια δαγκωματιά στη μπέμπα κι από μένα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να κάνω τράκα ένα τσιγάρο??
    Όμορφο blog!
    Θυμάμαι μικρός χρειαζόμουν πάντα κάποιον να με κουνάει. Δε μπορούσα να κουνάω την κούνια με τα πόδια μου. Κι όταν έμαθα δε σταμάτησα να κάνω πέρα δώθε.
    Μεγάλος δεν μπορούσα να στρίβω τα τσιγάρα μου. Έμαθα τελικά και δεν σταμάτησα να καπνίζω.Η ιδέα να τα κάνω και τα δυο μαζί μου φαίνεται ενδιαφέρουσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Eraserhead

    Φυσικά και να κάνεις.

    Τα τσιγάρα δεν πετιούνται μόνο από κάτω προς τα πάνω, μπορώ να σου πετάξω κι εγώ.

    Πιάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή