"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2009

Countless cubic rivers


- Δηλαδή πόσο πολύ;

- Πάρα πολύ!

- Ε, πόσο, ρε παιδί μου;

- ... τι να σου πω... ΠΟΛΥ!

- Δεν με βοηθάς...

- Πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ... άλλα πάρα!

- Πόσα «πάρα» ήταν αυτά;

- Δεν τα μέτραγα, στην τύχη τα είπα.

- Γιατί; Δεν ξέρεις ακριβώς;

- Εγώ ξέρω. Πως να στο δώσω να το καταλάβεις δεν ξέρω.

- Για άλλα πράγματα πως μπορείς;

- Δεν είναι «πράγμα»!

- Γιατί δεν είναι;

- Γιατί αν ήταν θα είχε μονάδα μέτρησης. Και θα μπορούσα να σου απαντήσω.

18 σχόλια:

  1. Πως δεν έχει μονάδα μέτρησης..
    Μετριέται με ζωές, οι πιο τυχεροί πρόλαβαν να μετρήσουν μία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Masterpcm..

    Για κάποιο λόγο με κάνατε να θυμηθώ τη φατσούλα που έπαιρνε ο γιός μου όταν του έλεγα να μου κάνει κάποια αριθμητική πράξη που απαιτούσε πάνω από δέκα δαχτυλάκια.
    Πως στεκόταν και τα κοίταζε και τα ξανακοίταζε σαν να ήλπιζε να έχει παραπάνω για να μπορέσει να μου απαντήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσην ώρα άφηνες σχόλιο στο δικό μου ιστολόγιο εγώ σκεφτόμουν τί να γράψω. Σαφώς καταλαβαίνω ότι η εν λόγω ανάρτησει αφορά το συγκεκριμένο βινύλλιο. Όμως εγώ εστιάζω σε αυτό το χωρίο με βάση αυτό που κατέθεσες εσύ περί μονάδα μέτρησης. Αν είναι άτοπο ή όχι δεν έχει σημασία. Ο καθένας κρατάει αυτό που θέλει. Αφήνω όμως αυτό:

    "ΟΤΙ ΒΑΘΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠ'ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ".

    Την καλημέρα μου αστερένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Aurangel

    Έτσι.

    Ίσως σε ζωές, όπως λέει παραπάνω ο φίλος, αλλά σίγουρη όχι σε κάτι που άπτεται του κοινού μετρικού συστήματος.

    Φιλιά πολλά, αγγελάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. -...πες λοιπόν κάτι! ό,τι νάναι.
    -μα με ρώτησες συγκεκριμένα.
    -και δεν μπορείς.
    -δεν ξέρω τι ΘΕΛΕΙΣ να ακούσεις.
    -ήλπιζα να μου πεις ΠΡΙΝ.
    -μα τώρα με ρώτησες.
    -περίμενα απο πριν όμως. πια δεν έχει το ίδιο νόημα.
    -να πω έναν αριθμό στην τύχη?
    -...τυχερό?


    υπάρχουν άτυχοι αριθμοί ?
    υπάρχουν τυχερές απαντήσεις ?
    μετριούνται οι προσπάθειες ?
    μετράνε όλα ?

    όλα.

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρκεί που είναι

    Μετριέται η αγάπη;
    Μετριέται η φιλία;
    Ο πόνος; η χαρά;

    Φτάνει που υπάρχουν...

    Αρκεί που τα ζούμε...

    Το τραγούδι υπέροχο, το άκουσε ο Γιώργος και ψάχνει να το κατεβάσει.

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μιας και ...δεν κατάλαβα τίποτα ( :-( )

    θα πω αυτό μονάχα:

    Η ζωή δεν μετριέται με τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά με τον αριθμό των στιγμών που μας κόβεται η αναπνοή... (Ανωνύμου)

    πολλά πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. -εμενα παντως δε μου φτανει θελω κι αλλο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω αν μετριέται. Πιθανότατα όχι. Άλλα κάθε φορά που λέμε "Σ'αγαπώ",ίσως χάνει λίγη δύναμη,φοβάμαι. Το "Σ'αγαπώ" είναι για λίγες στιγμές.Ελάχιστες..
    Όμορφο τραγούδι. Το έχουν διασκευάσει όμορφα και οι Nouvelle Vague. Θυμάμαι στη συναυλία τους για 10 λεπτά χωρίς μουσική τραγουδούσαμε όλοι "Love will tear us apart..." νύχτα ανάμεσα στα βράχια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @maya

    Ξεφεύγω από το θέμα (άλλωστε ποιο είναι το θέμα είπαμε???), και τρώω κόλλημα με το "δεν ξέρω τι θέλεις ν' ακούσεις".

    Εμ, άμα σου πω, να το χέσω μετά, σόρυ κιόλας. Τι να το κάνω, άμα το λες για να χαρώ? Που είναι η χαρά? Η χαρά είναι άμα το πεις από μόνος-η γιατί το νιώθεις και σου βγήκε, κάτι.

    Τέσπα... ψιλά γράμματα...

    Όλα μετράνε, φιλενάδα, Ο-Λ-Α !!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @Αλεξάνδρα

    Όχι, Αλεξάνδρα μου, κάποια "πράγματα" δεν μετριούνται με ούτε με το μέτρο ούτε με το κιλό. Αλλά ότι διαφέρουν, διαφέρουν.

    Ο Γιώργος το βρήκε ή να στο στείλω? Ή μάλλον όχι, βρήκα κάτι να σε εκβιάσω! Θα μου στείλεις τις φωτό που μου χρωστάς από το 2007 για να σου στείλω το τραγούδι!!!!! Νισάφι!!!!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά, κι άλλα τόσο στο Γιώργο για το γούστο του! Να τον βάζεις ν' ακούει την εκπομπή του Ναυάρχου, θα καραγουστάρει αν του αρέσουν αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @drunk tank

    Αχ, αυτό το λατρεύω και δεν θυμάμαι που το έχω ακούσει!

    ΣΥΜΦΩΝΩ Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Α!!!

    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!





    @Talisker

    ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!

    Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Eraserhead

    Κάποτε το πίστευα κι εγώ αυτό. Άλλαξα.

    Όσο το νιώθει κανείς, πιστεύω πως πρέπει να το λέει. Όταν το νιώθει ν' αναβλύζει από μέσα του, πρέπει να το βγάζει.

    Σού 'χει τύχει να το νιώσεις να σε πνίγει κι επειδή δεν μπορεί να γίνει λέξεις, να γίνεται δάκρυα?

    Μη σου τύχει. Ειδικά αν το πρόσωπο απέναντί σου δεν δείχνει να καταλαβαίνει τι σημαίνουν αυτά τα δάκρυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ψιλά γράμματα που κάποιοι μας θα διαβάζουμε πάντα .

    έτσι .

    γιατι είναι θεά η τάλι δηλαδήΣ ?
    δεν κατάλαβα κυρια μου !
    δεν την βλέπεις που χτυπάει το πόδι κάτω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι θεά, γιατί τολμάει να παραδεχτεί τα θέλω της, αντί να συμβιβάζεται με το όσο.

    Άρα είσαι ΚΑΙ εσύ, φυσικά, απλά το είπα σε εκείνη στην παρούσα φάση, γιατί κόλλαγε ΤΟΟΟΟΣΟΟΟΟ πολύ με το σχόλιό της...

    (Μέσα Σαββατιάτικο?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχαχαχα μαρέσεις που μου απαντάς !!!
    και πού να το πάρει πρέφα η ΑΜ !

    μέσα αν και είχα κανονίσει κάτι.
    αλλά πήγε για τις 12 .
    ε δεν την βγάζω με περίμενε ως τις 12 !
    άρα ναι, μέσα .
    και συ .

    άρα
    μια χαρά :)))))))))

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ....και τελικά θα βγω !
    γεια !

    πάω και θα πιώ κι ένα για τα "όλα" που λέμε !!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι μόλις τέλειωνα κάτι, σκόπευα να σε πάρω τηλέφωνο!

    Καλά να περάσεις, θα τα πούμε άλλη βραδιά!!!!!!!!

    (Ναι, ναι, για ΟΛΑ να πιεις!!! Πιες ένα και για μένα...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημέρα !!!

    αχ ναι, και γω το σκέφτηκα χτες
    αλλά δεν πρόλαβα !
    θάχουμε άλλες βραδιές ναι,
    και αυτά τα σκουλαρίκια μας πάνε πολύ :)))))


    φιλιά σκαστά
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή