"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2009

Στέλλα

Η ονομαστικές γιορτές δεν μου πολυλένε... Δεν θεωρώ ότι είναι όσο σημαντικά είναι τα γενέθλια, ανεξαρτήτως του αν μου προκαλούν θετικά ή αρνητικά συναισθήματα.

Στη χώρα και στην κοινωνία που ζούμε, το τι όνομα θα αποκτήσεις, ξέρουμε όλοι από τι παράγοντες εξαρτάται. Κλασσική μου ατάκα όταν ακούω δηλώσεις του στυλ "θα την βγάλουμε Πουλχερία επειδή έτσι λένε την πεθερά μου" είναι η "αυτό λέγεται κακοποίηση ανηλίκου".

Πάντα με θεωρούσα πολύ τυχερή που η γιαγιά μου από τον μπαμπά μου λεγόταν Στέλλα. Το αγαπώ πολύ το όνομά μου, από μικρή. Κι αυτό είναι κάτι πολύ σπάνιο για μένα. Ως άνθρωπος πάντα δυσκολευόμουν πολύ να βρω πράγματα σχετικά με μένα που να τ' αγαπώ. Όλο ελαττώματα και προβλήματα έβρισκα και βρίσκω. Μερικά τ' αγάπησα μεγαλώνοντας, άλλα απλά τ' αποδέχτηκα. Αλλά για το όνομά μου και τα μάτια μου ένιωθα πάντα περήφανη.

Σε κάποια ηλικία ήρθε στη ζωή μου και η "Στέλλα". Τέλος. Η απόλυτη ταύτιση. Τότε κι αν την ψώνισα. Θεωρούσα ότι δεν είναι καθόλου τυχαίο που λέγομαι έτσι. Πως όσες έχουμε αυτό το όνομα, έχουμε και στοιχεία από αυτόν τον χαρακτήρα, από αυτήν την προσωπικότητα. Καλά, δε, όταν τύχαινε να λένε άνθρωποι που με πρωτογνώριζαν "έχει ματάρες σαν την Μερκούρη", πρέπει να είχα μικρούς οργασμούς. Αφήστε που αν γνώριζα καμμιά Στέλλα και ήταν ό,τι πιο συμβιβασμένοκατινοσάμθινγκ, εκνευριζόμουν γιατί θεωρούσα ότι ξεφτιλίζει τ' όνομα. Για ΤΟΣΟ ψωνάρα μιλάμε.

Ίσως στη δική μου ζωή, να χρειάστηκε να πω πολύ περισσότερες φορές, απ' ότι η Μερκούρη στην ταινία (μ' εκείνον τον ασύλληπτο τρόπο): "φτού σου Στέλλα!". Παρ' όλα ταύτα, θεωρώ ότι το έχω τιμήσει τ' όνομά μου. Ίσως ακόμα, κι ακριβώς γι' αυτό. Επειδή ήξερα πότε ήμουν για να με φτύσω. Κάποιοι δεν το αντιλαμβάνονται ποτέ.

~~~

Ακολουθούν δύο βίντεο με αγαπημένες σκηνές από την ταινία. Δυστυχώς 2-3 άλλες που ήθελα ακόμα, δεν υπήρχαν μόνες τους. Ήταν μέσα σε 8λεπτα βίντεο που θα κούραζαν. Ήθελα να το βάλω κι αυτό το "φτού σου Στέλλα!" μια και το ανέφερα...





Ε, ναι! Γιορτάζω! Λοιπόν, ξέρετε τι θα γούσταρα? Πέρα από ευχές κλπ, να γράψει όποιος θέλει, τι του έρχεται στο μυαλό όταν ακούει αυτό το όνομα. Πολύ θα μου άρεσε!!!

40 σχόλια:

  1. "Stella By Starlight"

    The song a robin sings,
    Through years of endless springs,
    The murmur of a brook at evening tides.
    That ripples through a nook where two lovers hide.

    That great symphonic theme,
    That's Stella by starlight,
    And not a dream,
    My heart and I agree,
    She's everything on this earth to me.

    That great symphonic theme,
    That's Stella by starlight,
    And not a dream,
    My heart and i agree,
    She's everything on this earth to me.


    Κάποτε, ίσως να ευχόμουν να μου το τραγουδήσει κάποιος. She 's everything on this earth to me... Δεν το έχω ανάγκη πια. Μου έχουν τραγουδήσει κάτι παραπλήσιο... Και δεν θα το ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου, ΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν ακούω το Στέλλα, μου έρχεται ένα άρωμα που για πολλά χρόνια με ξυπνούσε το πρωί να πάω στο σχολείο. Αυτό της μαμάς μου της Στέλλας. Δεν είναι τυχαίο που και εσένα αγαπημένη μου Στέλλα σε λέω μαμά.

    Χρόνια πολλά πολλά πολλά. Από πολύ μέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Chryssa

    Αχ, τι ωραία! Η κορούλα μου πρώτη πρώτη και δεν έχει πάει καν 12...

    Από εξίσου μέσα και το "ευχαριστώ" μου. Το ξέρεις, ναι?

    Φυσικά και δεν μας έχει βγει καθόλου τυχαία αυτό το μαμά-κόρη.

    Και για να το ελαφρύνω...

    ΙΔΙΑ ΒΓΗΚΕΣ! ΚΑΡΜΠΟΝ!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Στέλλα". Όταν το ακούω μου θυμίζει αναπόφευκτα την ταινία. Την είχα δει μικρός. Μετά την ξανάδα και την ξανάδα.
    Ακόμα,μου θυμίζει στιλέτο. Γόβα στιλέτο. Γυναίκα στιλέτο. Κραυγή. Κραυγή δυνατή που σπάει τα κρυστάλλινα ποτήρια.
    Στέλλα θα μπορούσε να είναι ο τρόπος που ένα κύμα σπάει στο βράχο.Θρυματισμένος πάγος που λιώνει στο whiskey...."Στέλλα" και πολλά ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυο μωβ "γάντια". Οχι όποια κι όποια. Δύο μωβ "γάντια" που μια άγνωστη -τότε- Στέλλα δεν δίστασε να μοιραστεί, δίνοντάς μου χωρίς δεύτερη σκέψη το ένα.
    Χρόνια Πολλά! Θέλω να στο φωνάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα Στελλαρα μου

    εμενα το ονομα σου μου θυμιζει την Ιταλια. Μια λατρεμενη μου χωρα. Ειναι επειδη με ειχε εντυπωσιασει πολυ οταν μικρη ειχα μαθει οτι το ονομα σου σημαινει αστερι στα ιταλικα!!

    Χρονια πολλα κι ευτυχισμενα αστερι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οταν ακούω την λέξη Στέλλα δυό πρόσωπα σχηματίζονται στο νου μου. Το ένα είναι το δικό σου!

    Στέλλα στα λατινικά σημαίνει αστέρι που είπε παραπάνω η Dee Dee. Ισως να μην είναι τυχαίο που έχεις ματάρες που λάμπουν σαν Αστέρια...

    Ομως το Στυλιανή από όπου προέρχεται το όνομά σου στην δική μας γλώσσα συνδέθηκε με την επιθυμία των γονιών να στεριώσει "σαν στύλος" το νεογέννητο. Κι αυτό γιατί οι Στυλίτες μοναχοί (στύλος=κίονας, κολώνα)ασκήτευαν πάνω σε στύλους...

    Με την ευκαιρία λοιπόν της γιορτής
    να ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ και ΠΟΛΛΑ!!!

    Για μας να στεριώσει η φιλία μας και να υψώνουμε τα χρόνια στο όνομά της.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Eraserhead

    Υπέροχες εικόνες... Ειδικά αυτό με τον θρυμματισμένο πάγο που λιώνει στο ουίσκυ... Εξαιρετικό!

    Καλημέρα!



    @Χνούδι

    Και τα δύο, αν και όποτε χρειαστεί, και το ξέρεις. Α, ρε φιλενάδα μου... Τι έχουμε ζήσει από τότε...

    Νά 'μαστε καλά, να μοιραστούμε άλλα τόσα, αυτό εύχομαι.

    Ευχαριστώ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Dee Dee

    Μπράβο ρε κορίτσι!!! Απορώ πως μου διέφυγε!!!!!!! Μισή θα ήταν η ανάρτηση χωρίς αυτό... ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΜΑΘΕΙ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΔΕΙΣ ΨΩΝΙΙΙΣΜΑΑΑΑΑΑ!!!!! ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!!!

    Και είμαι ακόμα πιο απαράδεκτη που μου διέφυγε, γιατί ειδικά εδώ, στην "μπλογκοχώρα" πάνω σ' αυτό έχω βασιστεί, τόσο για το όνομα του μπλογκ, όσο και για το νικ μου!


    Σ' ευχαριστώ πολύ, μανουλίτα, νά 'σαι καλά κι εσύ κι η όμορφη οικογένεια που δημιούργησες!





    @Αλεξάνδρα

    Όχι, που δεν θα μάθαινα κάτι νέο, από σένα!

    Εξαιρετικά ενδιαφέρον το βρίσκω. Μ' αρέσει! Και ως ρήμα, το "στυλώνομαι", θεωρώ ότι μου ταιριάζει σ' ένα μεγάλο βαθμό, σ' ότι έχει να κάνει με το πείσμα και την επιμονή μου.

    Γουστάρω, τώρα θά 'χω να ψωνίζομαι ΚΑΙ μ' αυτό!

    (Είναι που δεν θέλω ν' αναφερθεί ποτέ το επώνυμό μου εδώ, αλλιώς σκέφτεσαι πόσο θα κόλλαγε τώρα να κάνουμε ΚΑΙ σ' αυτό την ετυμολογία της λέξης??? Χαχαχαααα!!!! Μιλάμε, Η ψωνάρα!!!!!!!!!!!)

    Σ' ευχαριστώ για όλα, Αλεξάνδρα μου, ΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!! Κι εύχομαι κι εγώ να είσαι στη ζωή μου και να μπορώ να σ' ευχαριστώ για πολλάαααα χρόνια ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Και εγω σου λέω Στέλλα, στην αγκαλιά μου έλα, να κοιμηθείς ζεστά"....

    Αστερένια μου, Χρόνια Πολλά!Να χαίρεσαι την γιορτή σου!!!!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, αισιόδοξη και όλες οι χαρές να χτυπάνε την δική σου πόρτα!!!!
    Όσο για το όνομα, το οποίο είναι κοινό με της μητέρας μου, μόνο χαρισματικό, ευλογημένο και αυτόφωτο μπορώ να το χαρακτηρίσω!!!

    Υ.Γ "ό,τι πιο συμβιβασμένοκατινοσάμθινγκ" ???
    ίσως από τις καλύτερες ατάκες που άκουσα τον τελευταίο καιρό!!!
    Να'σαι πάντα καλά φιλενάδα!!!Λύθηκα στα γέλια!!!!!
    Και για να μην ξεχνιόμαστε,
    Χρόνιαααααα Πολλάάάάάάάάάά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αυτό το R μέσα στον κύκλο ντε...
    αυτό σου ταιριάζει
    είσαι μοναδική
    χωρίς κανένα c(L)opy + paste
    είσαι η στέΛΛα
    η δική μου στεΛΛίνα
    ΤΟ αστέρι
    φέτος μαθαίνω ιθπανικά (αυτά με μάραναν!!!!!ολοκλήρωσα αγγλικά, ιταλικά βλέπεις & προχωρώ ακάθεκτη να κατακτήσω την υπόλοιπη ευρώπη!!)
    εκεί το όνομά σου είναι estrella (και προφέρεται εστρέγια)
    δεν είναι κι αυτό εύηχο? ε?

    σου εύχομαι να πετάξεις μακριά ό,τι σε πονάει & να κρατήσεις μόνο τα αγαπησιάρικα, τα πιο παρήγορα & τα πιο ανανεωτικά ;))
    απόλαυσε τους ανθρώπους σου & ξεζούμιζε χαρές αβέρτα
    σ'αγαπάω έστω κι από μακριά
    αλλά πολύ
    ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ

    η αλλη ακομα δεν εχει παρει χαμπαρι (της εστειλα μεηλ μολις)
    κι εγω μολις μπηκα
    προλαβαινω να κανω ενα ντουζακι μαλλια νυχια το κοκκινο βελουδο τα μανολο στο χερι και να ανεβω τη σκαλα??

    -προλαβαινω οκ!!!

    ξαναρχομαι σε κανα δυωρο μακια
    (δεν ευχομαι τιποτα:)
    ακομα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δνε διαβάζω τα πριν
    για να μην μπερδευτώ
    αφού μας έβαλες διαγώνισμα !
    δεν θα κοιτάξω απο τον διπλανό μου, αλήθεια !


    λοιπόν

    πρώτ'απ'όλα ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ
    και να συνεχίσουμε να σε χαιρόμαστε
    γιατι πάντα υπάρχουν λόγοι !


    τι μούρχεται εμένα με το στέλλα ?
    ΕΣΥ !
    πια το όνομα είσαι εσύ.
    και να χέσω τις μερκούρη και όλα .
    εσένα σκέφτομαι με το όνομα αυτό .


    *σούχω πει ότι παλαιότερα σε sign up διαφόρων site
    ΑΥΤΟ το όνομα είχα ?
    το λατρεύω .

    μετά μου θυμίζει την estrella
    μια μηχανή κάβλα της kawasaki που ήθελα να πάρω .
    (τελικά δεν την βρήκα όπως την ήθελα ... μούμεινε απωθημένο)

    σκέφτομαι πάντα τους αστερίες της θάλασσας .
    την διαρκή νωχελική κίνηση τους ...
    τι ομορφιά ...

    μετά έρχονται τα αστέρια .
    έχω μανία με τον ουρανό την νύχτα .
    είχα πάρει ένα κάρο βιβλία να μάθω τους αστερισμούς ...

    και μαρέσει που είναι ίδια εύηχο σε όλες τις γλώσσες
    χωρίς να του γαμούν την μάνα οι προφορές .
    αυτο πού το πας ?


    να, αυτά στο πρόχειρο .


    χρόνια πολλά είπα ?

    ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    σκαστά φιλιά αστέρωμ'
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χα!

    μ'έδωσε η ΑΜ αμαλία ?!!!!!!!!!!

    δεν το πιστεύω !
    και ήρθα με ύφος "το θυμήθηκα μόνη μου !"

    !@#$%^&*(*&^%$#@!@#^$@!~


    κρύψε τα μανόλο πριν ξυπνήσει .
    να την δω να κατεβαίνει ξυπόλητη !!
    χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα τι άλλο αστερόσκονη :))) Και πολλά χρωματιστά σούπερ νόβα και άλλα ουράνια σώματα, απ'αυτούς του μακρινούς γαλαξίες, που μόνο σούπερ σπουδαίοι αστρονόμοι μπορούν να δουν ... αλλά και μεις (με γυμνό μάτι, ή μάλλον γυμνή καρδιά)...
    Φιλαράκι μου αγαπημένο... πάντα αστερόσκονη να μας γεμίζεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. να μαι κι εγω Στελλινα..
    εσυ βεβαια τωρα ενας θεος ξερει που εισαι αλλα εγω τα παπουτσια μου τα βρηκα .
    Τα ειχε βαλει το μικρο κοκκινομαλο τερας μεσα στη σουπιερα της μαμας σου.
    Θυμασαι ποση κουβεντα καναμε γι αυτη τη καλη σουπιερα?

    Λοιπον ,
    λενε πως πρεπει πια να παψουμε να ευχομαστε Χρονια Πολλα ..
    πως ειναι μια ευχη ολιγον παρωχημενη

    καλο ειναι να ευχομαστε
    πραγματοποιηση στοχων και επιτευξη σκοπων,
    καινουρια ξεκινηματα και νεες απολαυσεις..

    αλλα δεν ξερω γιατι εσυ αυτες τις ευχες κατ ουσιαν δεν τις εχεις αναγκη..!::)

    ετσι παλαιων αρχων ουσα :)
    επιμενω στα πατροπαραδοτα Χρονια Πολλα με ολα τα αλλα μεσα

    Χρονια Πολλα και καλα
    γεματα αγαπη

    φιλια πολλα Στελλι!!!!!

    (μενανε:) αυτο το ονομα μου θυμιζει τη φιλη της μαμας μου τη κυρια Στελλα ! συζυγο συνταγματαρχη..
    -ειχε κατι γουνεςςςςς!!!!

    χχχχχχχχχ
    πλακα κανω αν και οντως
    τα αλλα ολα τα ειπανε οι αλλοι τοσο καλα που δε θελω να συπμληρωνω:::)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μα ήμουν ΣΙΓΟΥΡΗ ότιδεν θυμόσουν την σουπιέρα 'μαλίτσα !
    μου χάλασες το παιχνίδι... :(


    αλλά.
    συμφωνώ ΤΟΣΟ πολύ στην μονοτόνια του "χρόνια πολλά" !
    σαν να μην το ακούμε πια .
    γίνεται μια λέξη. αναγνωριστική.
    όχι πραγματική πια .


    πο την άλλη
    όταν αρχίζουν οι φανφάρες
    είναι το ίδιο "δήθεν" ...

    τι να κάνουμε λοιπόν ?
    να λέμε ? να μην λέμε ?

    μάλλον κι εδώ
    σημασία έχει να νοιώθουμε τις ευχές μας .
    τότε πάνε και πιάνουν ένα αστέρι
    σαν τούτο δω
    και γίνεται πάρτυ !

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.και βγάλε την καρφίτσα/παγώνι .
    είναι δική μου ! 'μαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χα χα χα!!!!
    τελευταίος και καταϊδρωμένος!!!

    λοιπόν, γιορτούλα με stand up comedy από μάγια και τάλι!
    αυτό σου εύχομαι να έχεις κάθε χρόνο!
    ή μάλλον αυτό να έχεις αλλά από κοντά κι όχι εδώ μέσα!!!!
    για πολλά χρόνια, όπως και για τους λόγους που έγραψε η σοβαρή φωνή της Αλεξάνδρας!!

    δε λέω περισσότερα, δε νομίζω ότι χρειάζονται.

    πολλά πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!
    Νομίζω πως η συγκεκριμένη ευχή περιέχει το πλήθος των προσδοκιών κάθε ανθρώπου, πόσο μάλιστα Στέλλας με μώβ;;; μάτια!

    :-))

    Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Aurangel

    Κι άλλη φιλενάδα με μαμά-Στέλλα! Σας κυνηγάει το όνομα μου φαίνεται! Μήπως με σένα δεν μου βγαίνε το μαμαδίστικο??? Με την καλή έννοια όμως, ε? Του νοιαξίματος, όχι του μπίρι-μπίρι, του εγωστάλεγα, κλπ!!!

    Σ' ευχαριστώ πάαααααααααρα πολύ, αγγελάκι μου, και σε σένα όλα τα καλά του κόσμου εύχομαι!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    (Καλά, θα διαβάζει κανένας που δεν με ξέρει και θα νομίζει ότι είμαι 800 χρονών στο τέλος... ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΜΟΥ, 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΝΑΩ, ΝΤΑΞ???????)



    @mAuVe

    Καλώς τη μου! Πάντα με τις ενέσεις αυτοπεποίθησης παραμάσχαλα...

    Ωραίο και το Εστρέγια! Μου θυμίζει και αυτό το Εστρέλλα που με λέει η Μάγια μου και το λατρεύω! (Δεν έχω ιδέα τι γλώσσα είναι, αλλά ακόμα κι αν είναι "Μαγιάτικα", εγώ ψοφάω να το ακούω!!!)

    Σου 'χω πει εσένα στο παρελθόν γιατί αγαπάω το "Στελλίνα" ή "Στελλίνι", θυμάσαι? Εκεί με πας όταν με λες έτσι...

    Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου, Μωβένια μου, ξέρεις τι νιώθω κι εγώ, ανεξαρτήτως αποστάσεως.

    Οι δρόμοι διακλαδώνονται κι άλλες φορές μας φέρνουν κοντά, άλλες μας απομακρύνουν. Όσα νιώσαμε ή ζήσαμε όμως, δεν χάνονται στους δρόμους.

    Σε φιλώ πολύ πολύ!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Talisker 1

    Βρε καθαρματάκι, αφού τό 'κανες που τό 'κανες το καλό, γιατί τη δίνεις έτσι στεγνά μετά???

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!




    @maya 1

    Μπράβο, μπράβο, το καλό κορίτσι! Δεν θέλω εδώ μέσα σκηνικά "εγώ κοίταγα την Γιαδικιάρογλου, που αντέγραφε από την Ταλισκεροπούλου, που έριχνε ματιές στης Μαγιοπούλου..."


    Συνεχάω, αφού παρκάρω το καλάμι μου, γιατί όταν διάβασα τα πρώτα λόγια σου... καταλαβαίνεις...

    Ααααα, από μηχανή έχει βγει αυτό το Estrella??? Δεν τό 'ξερα, και μόλις πριν λίγο το μελετούσα απαντώντας στην Μωβούλα!!! ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!! (Αν και από άντρες περίμενα τέτοιους συνειρμούς, από σένα μου βγήκε! ΤΕΛΕΙΑ!!!)

    Τι μου θύμησες τώρα με τον αστερία... ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ, ΛΕΩ!!! Έτσι μ' έλεγε ένας καθηγητής που είχα ερωτευτεί στα νιάτα μου. Χημικός. Ε, κι επειδή ήμουν του 20, μού 'χε μια αδυναμία. (Φυσικά εγώ γι' αυτό ήμουν του 20 στη Χημεία, για να μού 'χει αδυναμία...). Οπότε, όταν απαντούσα κάτι σωστά, ή όταν έδινα πρώτη πρώτη την κόλλα μου στο διαγώνισμα κι έβγαινα, μου χάιδευε τα μαλλιά και μου έλεγε "Αστερίιιααααα μουουουουου"!!! Και λιώωωωωωωωωωωμα η Στέλλα... Πώπω, από τότε έχω να το ακούσω!!!

    Ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!! Για όλα, ΟΛΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @maya 2

    Δεν πειράζει, Πεταλούδι μου, σάμπως έχουν λιγότερη αξία τα λόγια ή οι ευχές σου???

    (Σιγά μην της τραβήξουμε και το κόκκινο χαλί, ρε! Άστην, ένα σφάλμα έκανε! Είμαι ανωτέρου σήμερα, λόγω εορτής!)




    @adaeus

    Πού 'σαι συ, καλέεεε??????? Ρεεεε... Μου λείπειειειεις... :(

    Να, να, να, αυτά μου λες, και μ' είχες καλομάθει και μετά... Πως να κάνω εγώ μετά χωρίς τέτοια λόγια?

    Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ που αν και απέχεις, με τιμάς σε σημαντικές περιστάσεις. Αυτό θα πει "Κύριος με Κάπα Κεφαλαίο!" (που λέει κι η μάνα μου...)

    Ελπίζω κι εύχομαι να περνάς τέλεια, γι' αυτό να σ' έχουμε χάσει. Φιλαράκι μου... πως να μην πλημμυρίζω αστερόσκονη μ' όλους εσάς εδώ? Γι' αυτό "βγαίνει" αστερόσκονη!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Talisker 2

    Ναι... κι εσύ με λες Στελλίνα... Να θυμηθούμε κάποια στιγμή να σου πω κι εσένα ιδιαιτέρως γι' αυτό...

    (Μα που τη θυμήθηκες τη σουπιέρα??? Δεν παίζεσαι, κούκλα μου, απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!)

    Στις ευχές, δεν παίζουν τόσο ρόλο τα λόγια, όσο το συναίσθημα και η θετική σκέψη πίσω από αυτά. Ξέροντας ότι θες το καλύτερο για μένα, εγώ είμαι πλήρης. Τι άλλο να θέλω να μου πεις? Έχει δείξει τόσες φορές την αγάπη σου... ΔΕΙΞΕΙ.

    Φιλιά πολλά πολλά κι από μένα!!!

    Υ.Γ. Μμμμ... για να συνοψίσω ως εδώ... Ως Στέλλα λοιπόν, είμαι ο θρυμματισμένος πάγος που λιώνει σ' ένα ουίσκυ, κάνοντας σούζες με ιλιγγιώδη ταχύτητα και από πίσω ανεμίζει η γούνα μου σαν τον αστερία που ακολουθεί το κύμα... (Τους φάγαμε λάχανο τους σουρρεαλιστές...)




    @maya 3

    Χα! Υποτίμησες τον αντίπαλο!

    Να λέτε, να λέτε... Να λέτε ό,τι θέτε... Όσο σημαντικό και ουσιώδες κι αν είναι το "δείχνω" που έγραφα και πριν στην Τάλι, είναι πολύ όμορφο για τον "παραλήπτη" και ν' ακούει... Τό 'χουμε ανάγκη βρε αδερφέ, τι να κάνουμε?

    Υ.Γ. Είχες εσύ καρφίτσα παγώνι??? Δεν στό 'χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @drunk tank

    Τι σημασία έχει η ώρα, μαναράκι μου? Είσαι εδώ. Αυτό.

    ΤΕΛΕΙΑ Η ΕΥΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!

    Να, αυτό δεν απαντάει εν μέρει στην παραπάνω συζήτηση??????

    Αλλά εγώ θέλω κι εσένα και όλη τη μουρλοπαρέα που έχουμε γίνει εδώ! Και σύντομα, ελπίζω κι από κοντά, ναι? Σ-Υ-Ν-Τ-Ο-Μ-Α!!! (Κανονίστε μόνο πάλι να το οργανώσετε για καμμιά ημερομηνία που θα γαμ@!$! το σύμπαν και εγώ δεν θα μπορώ, ΠΑΛΙ!!!!!!!!)

    Σ' ευχαριστώ, Κωνσταντίνε μου, φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @Masterpcm

    Μας είδατε και στα γιορτινά μαααας...! Αμέ!

    Κοιτάξτε... Οι φίλοι παραπάνω μ' αγαπούν και υπερβάλλουν λίγο... Ας πούμε... Ελίζαμπεθ Τέιλορ, δε με λες! ;Ρ

    Πέρα από την πλάκα, αυτά τα μωβ μάτια, πολύ μου άρεσαν, σας ευχαριστώ! :)

    Καλημέρα, νά 'στε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχαχαχα

    καλημέρα !!!!

    και μια σημείωση γιατι όλο τα ακούω :

    όντως στα ισπανικά προφέρεται εστρέγια .
    το ξέρω αλλά εμένα μου αρέσει εστρέΛΛα γιατι για σένα το λέω και έχω τον συνειρμό του στέ-λλα .

    δεν είχε μπει και μια ξινή μπλογκερ
    να με διορθώσει ...?


    αγαμίδια .


    εστρέ ΛΛα !
    έτσι γουστάρω .



    ώστε έτσι με τον αστερία και το 20άρι ?
    μάλιστα !
    άμα λέω εγώ ο έρωτας σέρνει σύμπαντα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @maya

    Άρα, καλά το σκέφτηκα... Στα Μαγιάτικα λέγεται το Εστρέλλα!!! Τώρα μ' αρέσει ακόμα πιο πολύ!!!!!

    (Ναι, παιδί μουουουου... 20άρια σου λέω!!! Για να μου χαϊδέψει το μαλλί και να με πει έτσι, μέχρι και Νόμπελ Χημείας θα "χτύπαγα"!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @mahler76

    Φχαριστώ, μαναράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αργησαααα!! Χρονια πολλα Στελλιτσα μου! Λοιπον εμενα μου ερχεται το σταματα και το ελα, και κατι μου λεει πως σου ταιριαζει :)
    Ακουσα και τα τραγουδια, υπεροχα φυσικα, αλλα ειδα και τα βιντεακια (μιλαω για αυτα με τσ σμσ που μου εγραψες στο μπλογκ) και τρελαθηκα, δεν τα ειχα δει... τα λογια ειναι περιττα... η μαλλον..
    Σταματα και ελα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @φάβα

    Μα θα σου έβαζα εγώ ό,τι κι ό,τι για το γάμο σου??? ΚΑΛΕ ΠΑΝΤΡΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΑΣ!!!

    Περιμένω πως και πως να μάθω ποιο διάλεξες τελικά, μας κρατάς σε αγωνία και συ! Θα το πεις μετά το γάμο να υποθέσω, ε? Ψυχοβγάλτραααα!!!

    Σ' ευχαριστώ, κοριτσάκι μου, που παρ' όλες τις φούριες σου μέρες πού 'ναι, πέρασες να μου ευχηθείς, είσαι γλύκα!

    Για σένα δεν εύχομαι... δηλώνω! ΘΑ ΕΧΕΙΣ τον γάμο των ονείρων σου!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΣΕΡ νταρλιγκ ...::::::::))))))))


    θα σας φτιαξω μετα καλα

    ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΑΚΙΟΛΙ!!

    (μα τη λεξη)


    -Η ΘΕΑ!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. λολ καλο μηνα

    βασικα γι αυτο περασα αλλα παρασυρθηκα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αχ ναι ναι ναι

    Κ Α Λ Ο Μ Η Ν Α !!!!!!!!!!!!!!!


    βγάλτο φακιόλι όταν κάνουμε επισκέψεις μισέλ !
    τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Talisker
    @Maya


    Καλό μήνα Μισέλ!
    Καλό μήνα Σούζαν!

    Σερ, σπήκινγκ...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. http://famousmonstersoffilmland.com/wp-content/uploads/2008/08/witches-of-eastwick-film.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και μία μόνη μου...


    http://www.lasvegasadvisor.com/userfiles/image/cher.jpg


    Απλή και καθημερινή... όπως έρχομαι στο γραφείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αχαχαχαχαχα τέλειο ????????


    ο τζακ την είδε ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. αχαχα είδα και την δεύτερη !!!!

    αλλά είσαι και ψέυτρα !

    στο γραφείο δεν έχεις ποτέ το μικρόφωνο μαζί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. O "Τζακ" άμα τη δει στο μπλογκ του, θα γίνει από Νίκολσον... Αντεροβγάλτης!!! Μόνο εδώ την έβαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έχεις δίκιο... Στο γραφείο φοράω "ψείρα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή