"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2009

EC* go home

- Έτσι.
- Έτσι;;; Σίγουρα;


- Ε, μάλλον σίγουρα...

- Μάλλον και σίγουρα... δεν πάει!
- Τι να πω... όλοι έτσι λένε πως θα είναι πάντως.
- Όλοι...
- Άμα δεν μπορείς, πήγαινε αλλού.
- Μα δεν θέλω να πάω οπουδήποτε... σου είπα...
- Τότε έτσι θα πας.
- ...
- Τι;
- Θέλω να πάω σπίτιμου...
- Άντε πάλι...
- Θέλω να πάω σπίτιμου.
- Ε, πήγαινε!!!
- Δεν μπορώ έτσι...
- Πάλι απ' την αρχή... Αφού έτσι είναι για εκεί που πας!
- Εγώ δεν μπορώ να πάω αλλιώς, δηλαδή;
- Πως αλλιώς;
- Ξέρω 'γω... έτσι;





*Extra Celestial

55 σχόλια:

  1. -Ετσι!!

    απιστευτα απολυτη,ναζιαρικη , πεισματικη , ξεροκεφαλη , αδιεξοδη
    και αγαπημενη λεξη!!

    -γιατι ετσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "μα αφού ΟΛΟΙ λένε..."
    "αφού ΕΤΣΙ είναι ..."
    "μα πώς κάνεις ΕΤΣΙ ?"
    "έτσι δεν γίνεται ΣΥΝΕΧΕΙΑ !"
    "γιατί επιμένεις ???????"

    γιατί μόνο το πείσμα μας κρατάει στο όνειρο
    και δεπανα λένε όλοι πώς 'είναι',
    πώς 'θάπρεπε',
    δεπανα γαμηθούνε οι νόρμες !!!
    αγαμίδια πρωινιάτικα μ'έφτιαξες !

    "ησυχία, τάξη και ασφάλεια"
    (απο τις χειρότερες εκφράσεις!)
    !@#$%^&^$#@!@##@!


    ψηφίζω πείσμα στο όνειρο .

    καλημέραααααααααααααα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.το πριν διεγραμμένο δικό μου λόγω ορθογραφικού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τώρα εγώ να βρίσω?

    εντάξει! το "έτσι" ενίοτε έχει ένα νάζι (και χάζι)
    αλλά συχνά πυκνά είναι λίγο σπασαρχί!
    είναι μη φωνάζεις!
    και κρύβει και έλλειψη επιχειρημάτων και ιδεών.
    γιατί?
    έτσι!

    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Talisker

    Ναι, έχει το γούστο του κι αυτό το "έτσι"! Εν προκειμένω, άλλο "έτσι" αφορά η ανάρτηση, αλλά τά 'χουμε χιλιοματαξαναπεί: το ωραίο σ' αυτό το αλισβερίσι είναι που ο καθένας βλέπει κάτι άλλο...

    Εμένα μ' αρέσει που σε πετυχαίνω στη διάθεση του "έτσι" σου. Γιατί? Γιατί... έτσι!

    Φιλιά πολλά!


    @maya

    Χαχχχαααα, στό 'πα βλέποντας την ανάρτησή σου... Τα δικά μας μουντ είναι πιο κοντά στην παρούσα φάση!

    Πείσμα στο όνειρο, λοιπόν, προσυπογράφω!

    Κι άλλα φιλιά!



    @drunk tank

    Και να βρίσεις, κι ό,τι γουστάρεις να κάνεις... Σα στο σπίτι σου!

    Γιατί να σου φωνάξω? Στο σχόλιο της Τάλι πάει αυτό που λες, όχι στην ανάρτησή μου...

    Αλλά μια που το εκφράζεις εδώ, να πω κι εγώ ε? Λοιπόν: Συμφωνώ στα όσα λες για το συγκεκριμένο "έτσι"... Άρα όποιος θέλει να έχει και το χάζι και το νάζι, θα πρέπει να έχει και γερά αρχί, ν' αντέχει το σπασαρχί. Γνώμη μου...

    Πάρε κι εσύ φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα πάλι δεν με παραξενεύει ούτε με χαλάει το "έτσι". Και πόσο μάλλον σ' αυτήν την ανάρτηση, που όλη η προσοχή και όλα τα λεφτά είναι στο "σπίτιμου", μια λέξη...

    Καλά για το τραγούδι δεν συζητάω...

    Με την εικόνα ταιριάζει και το Stairway to heaven, ε;

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @South Of The River

    Εμένα με χαλάει το "αλλιώς"... το δύσβατο, να μην πω αδιάβατο... Κι αυτό θα μπορούσε να οδηγεί "σπίτιμου", χωρίς τίποτα να είναι σίγουρο, αλλά θα 'θελα απλά για μια φορά στη ζωή μου να πάω κάπου "έτσι"... όπως η Stairway to heaven (τι ωραία που τό 'πες!) φωτό της ανάρτησης.

    Και με τόσο "τραινάκι του τρόμου" που έχει πέσει τελευταία, όσο πάει και ξεμακραίνει... και το σύννεφο και η σκάλα.

    Κι από μένα πολλά φιλιά, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Στελλί.
    Όμορφη ανάρτηση.
    Θεωρώ πως ταιριάζει για οποιαδήποτε κατάσταση. Μπορείς να ανατρέχεις σε αυτήν σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή όταν ψάχνεις απαντήσεις.
    Ρίξε την σκάλα των ματιών σου στης υδονής τα μάτια.
    Κοίτα απλά,Εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Aurangel

    Αυτόν τον τρόπο ξέρω κι εγώ, και θα δείξει αν και κατά πόσο αποδίδει. Στυλώνω το βλέμμα στο επιθυμητό. Δεν ξέρω άλλο τρόπο...

    Καλημέρα, σε φιλώ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ πάντως συνεχίζω το "άσχετο" των σχολίων με ανέκδοτο που μου είπε προχθές φίλη και γελούσα σα χαζό σκεπτόμενος την ανάρτηση αυτή!

    -Γιατί οι γυναίκες όταν έχουν περίοδο μαγειρεύουν δύο φαγητά?





    -Γιατί ... ΈΤΣΙ!!!!

    είμαι ό,τι να'ναι!!!!

    καλημέραααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Κων/νος Π

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    Καλώς τον μου, κεφάτο - κεφάτο!!!

    Γελάω, γιατί μου θύμησες μια φάση...

    Γενικώς, όταν έχουμε περίοδο οι γυναίκες τρώμε το καταπέτασμα, με τρελλούς συνδυασμούς γλυκού, αλμυρού... Ό,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ!!! Και μια φορά μια κολλητή μου, μετά από άπειρες ώρες που είχαμε περάσει στο σπίτι της και ήταν σε τέτοια φάση, μου λέει:

    - "Μού 'ρχεται να κάνω εμετό... Με γάμησε η περίοδος αυτό το μήνα... Το τι αναγούλα έχω τώρα...!"
    - "ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 4 ΩΡΕΣ???????? ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΑΣΕΙΣ?????????"

    Καλημέεεεεεεερεεεεεεεεεες!!!!!!!

    Υ.Γ. Τι γαμάτη αυτή η πρωινή μπόρα... Το καταφχαριστήθηκα ερχόμενη στο γραφείο! Αυτό, για όλους τους άλλους, εκτός από τον Κων/νο, που μόνο η βροχή που δεν του λείπει εκεί που ζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπορειτε να κατσετε λιγο φρονιμα
    και να μη σχολιαζετε σε αυτο το ποστ που τιποτα δεν εχω καταλαβει
    -και δεν προκειται οπως φαινεται???

    πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    καλημερα περααααααα ως περαααααααα

    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. AAAAAAAAA εδώ μου είστε ?!!!!!!


    καλημέρα !!!!
    υπέροχη μπόρα ...
    σκοτεινή και ατμοσφαιρική ...

    τέλεια ? τέλεια !

    να πω και γω ένα ?
    άσχετο αλλά καλό και αληθινή ιστορία παιδιού :
    (όχι δικό μου)

    Μα-μάααα !
    Τι?
    Διψάω … θα μου φέρεις λίγο νερό?
    Όχι. Σε ρώτησα πριν. Τώρα κοιμήσου.
    Μετά από πέντε λεπτά:
    Μα-μάαααα ?
    Ναι.
    Διψάω πολύ. Μπορώ νάχω λίγο νερό?
    Είπα όχι. Κι αν το ξαναπείς, θα σηκωθώ και θα φας ξύλο.
    Μετά από πέντε λεπτα:
    Μα-μάαααα ?
    Τι????
    Άμα έρθεις για την ανάποδη, μου φέρνεις και λίγο νερό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Talisker

    Ναι, μωρέ... Σιγά μη δε κατάλαβες ΕΣΥ!

    Αλλά έχω καταλάβει τι παιχνίδι παίζεις... Το παιχνίδι της Μενεγάκη! "Είμαι αθώα, ζεν καταβαίνω" και τέτοια, για να ρίχνεις τους άντρες!

    Τσκ!

    Μάκιααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Maya

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    Τέλειο, λες κι ακούω τον δικό μου, είναι!!!!

    -----

    Καραγούσταρες κι εσύ με την βροχή, έ?

    Αμ, αυτή η σκοτεινιά? Να νομίζεις πως είναι ακόμα νύχτα????


    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αχ δεν μπορω

    νομιζω πως ακουω την ηχω μου
    σκοτεινη ατμοσφαιρικη
    υπεροχη βροχη


    απαπαπαπαππαπαππαπααπαπαπα

    να πατε στους ηλιους και τα καλοκαιρια
    -να πατε αλλου!
    να φυγετε απο τις καταιγιδες μου

    θελω να ειμαι μονο εγω και ο Χηθκλιφ στον Πυργο!

    (αυτον ρε πουστη μου δεν εχω καταφερει να τον ριξω ακομα)

    -Ελενιτσα!

    .......παφ..........

    (τσιχλοφουσκα ηταν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. -και τωρα ησυχια μιλαει η Αση Μπιλιου για τους Ζυγους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και τι λέει ο επιστήμων άση (μα καλά τι όνομα είναι αυτό?) ????
    για το γαμήσι που μας ρίχνει ο κρόνος ?

    χηθκλιφ ?????!!!!!!!!

    λατρεύω !


    ΔΙΚΟΣ μου είναι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΤΕΛΛΑ ΠΕΣ Σ ΑΥΤΗΝ!!!

    ΠΕΣ ΤΗΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
    ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΔΕ ΜΠΟΡΩ
    ΔΕ ΜΠΟΡΩ


    !!!!!!!!!ΛΕΕΙ για τους Ζυγους η Αση παρα πολυ καλα πραγματα
    μπορεις να περιμενεις να ακουσω και τη Λιτσα και να τα πω μαζεμενα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΑΓΙΑ ΑΣ ΤΟΝ ΧΗΘΚΛΙΦ ΚΑΤΩ, ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΠΡΩΤΗ!

    Τάλι μου, μια που ακούς Ζυγό τώρα στα ζώδια, κάτσε λίιιιιγο παράπανω, πληζ!!! Στα καπάκια είναι ο Σκορπιός... πες κι εμέεεενααααα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΚ ΛΑΤΡΕΥΤΗ

    εχω αποτυπωσει στο πολυπλευρο μυαλο μου οσα ειπε η Αση για τους σκορπιους


    μολις τελειωσει η Μπαραμπαριγου τη μαχη με τις πρασιναδες (τιποτα δεν καταλαβα απο αυτη τη συνταγη )
    ελπιζω να βγει το λιτσακι και θα κρατησω σημειωσεις!!

    (παφ)
    (μπιγκ μπαμπλ ειναι)

    :)


    ΑΚΟΥΣΕ ΕΣΥ ??
    ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΥΓΝΩΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ


    ΕΙΜΑΙ ΖΥΓΟΣ
    ΕΙΜΑΙ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΗ
    ΘΕΛΩ ΣΤΟΡΓΗ
    ΘΕΛΩ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΖΥΓΟΥ
    ΘΕΛΩ ΧΗΘΚΛΙΦ
    ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγω που ειμαι ΛΕΑΙΝΑ ποσο να αντεξω την απο πανω καομαθημενηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    ΧΗΘΚΛΙΦ ΕΛΑ ΔΩ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. συγγνωμη

    με ειπε ο Ανακτας σπασαρχι??
    εγω λεω ετσι 10 φορες την ωρα

    ετσι
    ετσι
    ετσι!!


    δεν ειμαστε καθολου καλα εδω μεσα

    που τη θελει τωρα τη σκηνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. (ωχ... τώρα το πήρε πρέφα... ετεροχρονισμένο καβγά θά 'χουμε...)

    Καλοί μου φίλοι και φίλες, λέω να το γυρίσουμε πάλι στα ζώδια!!!

    (ή ό,τι άλλο για ξεκάρφωμα τέλος πάντων...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. FIGHT!


    FIGHT!


    FIGHT !


    χεχεχε



    (χηθκλιφουλίνι μου ?
    είδες που σούλεγα ...?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ναιναι\\\τωρα διαβασα το σπασαρχι

    ακου σπασαρχι

    μα που ειναι ο Κωσταντινος????

    τεσπα λοιπον αγαπητοι μου Ζυγοι ο Κρονος σας εχει γαμισει το συμπαν και εχει βγαλει επανωσας πολλες οικονομικες και συναισθηματικες δυσκολιες οι οποιες ομως με το περασμα του (δεν θυμαμαι) στον Λεοντα θα εξομαλυνθουν
    και θα ξαναβρειτε τη χαμενη σας ενεργητικοτητα και μαχητικοτητα

    επισης προβλεπεται ενα πολυ πολυ ερωτικο Σαββατοκυριακο


    εσεις αγαπημενα μου σκορπιουδακια
    εχετε καταφερει να βρειτε τις ισορροπιες σας
    μεσα απο πολυ δυσκολες καταστασεις
    ο Οκτβριος και ειδικα αυτη εβδομαδα που ερχεται μετα τη πανσεληνο θα σας φερει πολλα καλα και γιατι οχι εναν νεο ανανεωτικο ερωτα!!!

    η μια νεα αρχη
    οσοι σκεφτεστε να συγκατοικησετε η να προχωρησετε σε γαμο να το κανετε κατα τον Ιουνη και οχι τωρα..
    τα καλυτερα ερχονται


    και τωρα αυτο το σχολιο πρεπει να αυτοκαταστραφει

    αμεσσα !!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    Νιτσα η προσωπικη σας αστρολογος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τον καργιόλη τον ανάδοχο !!!!!
    !@$^&*(*&^@!~#$&^@!
    α ρε νίτσα !
    α ρε νίτσα !!!!!!!!



    αααααααααααχαχαχα
    θα πεθάνωωωωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. γιατι να αποδημησεις εις κυριον γλυκια μου Πιπιτσα????

    ασχετο
    χτες αργα πηγα στα παλια μου ποστ στο κοκκινο
    πω ρε Χριστε μου σαν να μη περασε μια μερα κι ας πανε δυο χρονια

    αλλα σας το λεω γελασα απιστευτα με ενα σχολιο της Κικιτσαας (στελλιτσας) οπυ δεν θυμαμαι τωρα τι ελεγε
    αλλα μετα ελεγε το αμιμητο

    ΑΜΑΛΟΥΣΑΝΘΗ ΠΙΣΠΙΡΙΓΚΟΥ!!!!!

    και ναι ναι μου το προτεινε ως νεο ονομα τετοιο θρασσος!!!!

    ολοκληρη Νιτσα Αστρολογιδου να με λενε Αμαλουσανθη Πισπιριγκου

    πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

    αντε μην αφησω τον ανακτα και παρω εσενα ετεροχρονισμενα

    -στη σειρα παρακαλω στη σειρα!

    εσυ Πιπιτσα μου τι νεα??

    εκει στον ροζουλι κοσμο ??

    εχεις βαλει ολα τ α γκλιτερ κατα σωστη σειρα η παλι ανακατα τα εχεις ? ροζουλι , χρυσαφι , βυσινομπορδοκοκκινοπορτοκαλι??
    ατακτως εριμμενα και παιζεις με την μπουκλα σου????

    πφφφφφφφφφφφ


    στερουμαι εμπνευσης
    θα μεινω εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. δε μου λες??
    παλι κακες λεξεις λες???

    ακου κ....-ολη!

    πφφφφφφφφφφφφφ

    -εγω ποτε θα αναρτησω?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τωρα αρχισε η Σκορδα

    μηπως θετε να σας πω τι λεει για Κουγια και Βατιδου??

    τι ποιοι ειναι αυτοι καλη μου διανοουμενη και εσυ υψηλοτατη ιδιαιτερα

    συγγνωμη γιατι με κοιταται ετσι??
    μια ερωτηση εκανα


    πφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. συγνώμη (πάλι!)

    το "πιπίτσα ... ΠΩΣ σκατά προκύπτει ?!!!!!!!!!!

    απο τι στο όνομα μου περικαλώ ????

    και το καργιόλης ήταν με την σκέψη να μην χαλαστείς με το 'πουστης' !
    τσκ!
    εγώ φταίω που σε σκέφτομαι !!!!!


    η αστερουλίτσα πού είναι ?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ερωτικό για τους ζυγούς ?
    εγώ αγανάκτησα ερωτικά
    αλλά ως εκεί με βλέπω ...
    :))))



    αστέρωωωωωωωωωωωωωωωω
    μην μ'αφήνεις μόνη με την νίτσα και την γυάλινη μπάλα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κατ' αρχάς με το μαλλί που έχω εγώ από χθες, και κυρίως σήμερα, εγώ θά 'πρεπε να παίξω το ρόλο της μελλοντολόγου... Τύφλα νά 'χει η μάγισσα Κλο-Κλο! (Γαμώ την υγρασία μου μέσα...)

    Εν συνεχεία να ρωτήσω πόσα κιλά προλαβαίνω να χάσω μέχρι τον Ιούνιο, γιατί απ' ότι έμαθα, παντρεύομαι και πρέπει να μπω σε νυφικό κι όχι σε αλεξίπτωτο.

    Τέλος, πριν λίγες μέρες έκανα αυτό που είπε η Τάλι... Χάζευα παλιές αναρτήσεις και γελούσα μέχρι δακρύων με διάφορα σχόλιά μας. Κι επίσης κι εγώ δεν μπορούσα να χωνέψω πως πέρασαν 2 χρόνια...

    Άσχετο: Τα εις -ίτσα, πως μας προέκυψαν? Γιατί τότε εγώ είμαι Θίτσα! (Από το Αμαλουσανθ-ίτσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ναι -αι ?
    για πες για την υγρασία ?
    γιατι αν εσύ είσαι η κλο-κλο
    εγώ είμαι το 6ο aδελφάκι των jackson5 !

    παρ'όλα
    θα είμαι παράνυμφος στον γάμο σου, εννοείται .

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αχ, ναι; τι ωραία!

    Φοβόμουν πως επειδή λόγω των ζωδίων, τον ανέβαλα για Ιούνιο (τσάμπα τα προσκλητήρια...), μπορεί να μου το ακύρωνες!

    Μ' αυτό το μαλλί λες να πάμε? Γουστάρω! Δεν θα χρειάζομαι και πέπλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μισο

    μισο

    ΣΤΕΛΛΑ σε παρακαλω ελα λιγο στη παιδικη χαρα

    στο σωμα αυτης εχει μπει ο Βελζεβουλης και μου μιλαει σαν τη Πολυαννα

    αυτο δεν μπορω να το ζησω μονη
    θελω ενισχυσεις


    -Μπουμπουκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εννοειται πως σας απαγορευω να γυρνατε σαν τις τρελλες του Σαγιω

    ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Από τώρα κομμωτήριο???

    Τον Ιούνιο παντρεύομαι κατά τα λεγόμενα της αστρολόγου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΑΙ πρεπει να βρει το καταλληλο χτενισμα

    = σφηκοφωλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εντάξει τάλι ...
    πάμε κομμωτήριο .



    ...θα κρατήσουν λες ως τον γιούνιιιιη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καθολου δεν μου αρεσει αυτη η στροφη

    καθολου

    μα καθολου!!!!

    οχι δεν παμε κομμωτηριο
    στραβωσα τωρα@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. γιατί ροζουλίτα μουυυυυυυυ ?
    θα κάνουμε και μασάζ στο λούσιμο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. δε μπορω
    δε μπορω
    δε μπορω αυτο το να λες ναι

    δε θελω λουσιμο
    θα μεινουμε απλυτες και θα παμε στο γαμο σαν ηρθαμε μολις απο τα Ματαλα

    μα που ειναι το ταγαρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. δίπλα στα χαϊμαλιά σου !
    τσκ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αυτό που κανονίζετε εσείς για το γάμο μου, πολύ μου αρέσει... Γιατί αν περιμένει κανείς να κανονίσω εγώ... Ώρα, ημερομηνία και μέρος να μην ξεχάσετε να μου πείτε, ώστε να φροντίσω να είμαι εκεί, ναι? Α, και τι θα βάλω, πως θα έχω το μαλλί, αν πρέπει να φιλήσω το χέρι της πεθεράς, τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. λοιπον πλακα πλακα
    Πιπιτσα
    αυτο θα ηταν καταπληκτικο σεναριο για ταινια

    μια σαν και σενα να παντρευεται

    και οι δυο της φιλες σαν και μας να ρυθμιζουν τις λεπτομερειες
    η μια χιπισσα και η αλλη γιαπισσα

    η μια να βριζει σαν τη μαρκησια του λιμανιου και η αλλη να κοκκινιζει στη λεξη κ...

    πω πω.................


    τρελλοκομειο

    α ναι και στη μεση εσυ τυλιγμενη στα τουλια

    ΡΕ ΛΕΣ!!!!



    (ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΜΑΛΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΠΙΣΗς η μια να ακουει Φραντουρη Τζον τικη και Τζο Ντασεν και η αλλη Ακτιβ μεμπερ και Ρομπυ Ουιλιαμ

    πωπω

    οσο παει γινεται θριλλερ


    επισης παρανυφακι θα ειναι ο Ζαφειρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 1ον ΠΌΣΕς ΦΟΡΈς ΝΑ ΠΩ ΌΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΩ ΤΗΝ ΦΑΡΑΝΤΟΎΡΗ!
    2ον τον τίκη... ε δεν θα το απαντήσω καν !
    3ον ΕΜΕΝΑ είπες χίπισσα ?!!!!!!
    έτσι με βλέπεις ?! αχαχαχαχα !
    4ον ΞΑΝΑσκέψου πριν βάλεις τον ρόμπυ στην ίδια αρέσκεια με τους active member !
    θα πάθουμε ηλεκτροπληξία !
    5ον είμαι καθ'όλα έτοιμη να οργανώσουμε τον γάμο.
    φτάνει να επιλέξω ΕΓΩ γαμβρό !
    αχαχαχαχα
    και 6ον τον λένε Ζαχαρία, νταξ ?!
    α και 7ον, ξήγα απο πού έβγαλες το κικίτσα, θα σκάσω !
    τελευταίο: 8ον χαϊμαλιά είναι οι πέρλες ας πούμε ...
    με πιστεύεις ?


    εστρέλλα μου ?
    θα σε ειδοποιήσουμε, μην ανησυχείς .
    πόση ώρα πριν πρέπει να το ξέρεις για να δω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. να διαλεξεις τον γαμβρο???

    μα ας κανει παιδι μου κατι και η νυφη!!!!!!!!!

    σε πιστευω

    θελω χαμαλια
    πολλα χαμαλια ..
    ροζ ακατεργαστα αν γινεται ...

    ωραια πολυ ωραια να σε κατι που συμφωνησαμε

    ελπιζω να μη φοραμε τα ιδια μονο!

    ελα ρεεεεε
    γιατι μου τη λες για τον Ρομπυ????

    αυτον τον παντρευομαι και τωρα!


    ΝΥΦΗ??

    που εισαι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ναι καλά!!!!!!
    το θεματάκι της σεχουαλικής του κατεύθυνσης να μην το κοιτάξουμε καθόλου λες ...?
    οκ!
    να σε δω σε γάμο με τις ροζ πέρλες..
    ή μάλλον να σε δει ο ρόμπυ και τίποτ'άλλο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. A, τι, εγώ πρέπει να βρω γαμπρό?
    Σόρρυ, δεν τό 'ξερα...
    Νόμιζα ότι το έχει φροντίσει η αστρολόγος αυτό, που τό 'χει και για σιγουράντζα!!! Μόνο ο μήνας του γάμου της στραβόκατσε!!!!!

    Πάντως πόσο δύσκολο θά 'ναι να βρω, ε? Το μόνο που έχω να κάνω είναι να πω στους ενδιαφερόμενους να αφιερώσουν λίγο χρόνο να διαβάσουν τι γίνεται εδώ δυο χρόνια τώρα και μετά να τους αφήσω να σφάζονται στην ποδιά μου ποιος θα με πρωτοπάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. OYAOY!!!!!!!!!! Μόλις βρήκα στα στατς μου αυτό:

    http://translate.google.de/translate?hl=de&langpair=el|de&u=http://stellanelcielo.blogspot.com/2007/07/blog-post_12.html&prev=/translate_s%3Fhl%3Dde%26q%3Dich%2Bwill%2Bdich%26sl%3Dde%26tl%3Del

    ΤΟ "ΣΕ ΘΕΛΩ" ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ!!!!!!!!!!!

    Αυτό κάποιος πρέπει να μου το διαβάσει... Και ξέρω και ποιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κάτι έπαθε ο κόσμος χθες... Ντάξει, πάντα έχω πολλές επισκέψεις από γκουκλο-εύρεση "σε θέλω", αλλά τόσες πολλές σε μία μέρα... Ο καιρός, φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. βγάλτην ποδιά γρήγορα !
    τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή