"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2009

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!


Κάποτε σας είχα πει για την ατάκα του Α., ότι στις 17/11 είχαν μπει τα... τρακτέρ! στο Πολυτεχνείο, και το είχα καταφχαριστηθεί που το παιδί μου δεν αναγνώριζε σ' εκείνη την τρυφερή ηλικία τα τανκς ως εικόνα (τους είχε δείξει φωτό η νηπιαγωγός).


Ε, ο Α. ξαναχτύπησε με τρελλή ατάκα, που αποδεικνύει και πόση σχέση έχει με τα εκκλησιαστικά (που επίσης το καταφχαριστιέμαι, χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν που τα θεωρεί ουσιαστικά για την πίστη):


- Καλή χρονιά, καλή πρόοδο, αρχίζεις αύριο μου είπε η μαμά, ε?

- Τι αρχίζω αύριο?

- Σχολείο!

- Α, νταξ... Δεν θα κάνουμε μάθημα... Έχουμε Ανάσταση...

23 σχόλια:

  1. :))))))))))))))))

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ!!

    Είμαι περήφανη πραγματικά!

    Καλό πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχαχαχααααααααααααααααααααααααααα

    ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ..............
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααααααααααααα


    να χαιρεστε ο ενας τον αλλον Αστερι μου..................

    ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗΗΗΗ!!!!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν ειδα τον τιτλο της αναρτησης ανησυχησα λιγακι..... ειπα.... ενταξει, φευγατη ειναι η Στελλα αλλα ξεφυγε εντελως τελικα!!!

    Απο την μαμα πηρε ο μικρος ε;;; Εκτος αν ειναι και ο μπαμπας σαν εσενα οποτε θα αρχισω να τον λυπαμαι τον γιο σου :):)

    Τι ταξη παει φετος;; Καλη προοδο ευχομαι Στελλα μου. Να ειναι μια υπεροχη χρονια γι' αυτον!!

    Αντε καλο καλοκαιρι να εχουμε :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν μπορω να παραβρεθω στην Ανασταση χωρις τη γραμματεα μου να κραταει τα ξυυλινα αυγα και τη Μαγια για να μου κανει μεταφραση

    δεν προκειται να καταλαβω!


    αφηνω το αυγο και τη λαμπαδα μου

    -ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα σου στείλω ένα πρώτο πρόχειρο ΑΜ αμαλία μου
    και μετά θα κάνουμε και επανάληψη .

    δεν βρήκα φετινα αυγά
    αλλά κράτησα το περσινό που δεν έσπασε
    για γούρι
    και λίγο αρνί .
    να τα φέρω ?

    πάλι καλά που τόπε ο Α.
    ήμουν σίγουρη ότι κάπου εδώ έχει γιορτή που πάλι ξέχασα !

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Axaxaxaxaxaxaxaxa

    Τον Α. γρήγορα να μεταφράσει της Talisker...

    Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    σκέφτομαι την μπόχα του περσινού αυγού να σπάει και την ΑΜ δίπλα.

    Αχαχαχαχαχααχααχαχα

    Ο Α. βλέπει μπροστά. Ηθελε να αποφύγει την σχολική σταύρωση το παιδί καιέκανε skip στην Ανάσταση απευθείας.

    Αχαχαχαχχαχαχαχαχα

    με κάνατε και γέλασα πάνω που σιχτίριζα στην δική μου ανάρτηση..

    Φιλιά
    αχαχαχαχαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Chryssa

    Ε, μα, είναι να μην είσαι!?

    Καλό Πάσχα κι από μένα!




    @Μαρίνα....

    Τι φθινόπωρο, τι άνοιξη... Μεταβατικές περίοδοι! Με την ομορφιά τους και τα καλά τους!

    Καλή χρονιά να έχουν όλα τα πιτσιρδελάκια μας και γιατί όχι? ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!




    @Dee Dee

    Εσύ κυρά μου, μην κοροϊδεύεις καθόλου γιατί δεν ξέρεις τι σε περιμένει!!!

    Δευτέρα δημοτικού πάΜΕ φέτος, αμέ, μεγαλώσαμε!!!!!!!!!


    Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές γλυκιά μου, άντε, εδώ νά 'μαστε να ευχόμαστε τα ίδια και στο "δωράκι" που σου έρχεται...

    Καλά κρασιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Talisker

    Καλά να μην καταλαβαίνεις τα κίνκυ και να θες μετάφραση... Αλλά να μην καταλάβεις και το περί Αγιασμού?????

    Αααα, θ' αρχίσω να ανησυχώ φιλενάδα...

    Αν δεν είχα διαβάσει την τελευταία σου ανάρτηση που μ' έστειλες αδιάβαστη, θα σού έλεγα να κοιταχτείς!

    Ευχαριστούμε για τα νονουδίστικα δώρα, ευτυχισμένο το νέο έτος ευχόμεθα!!!



    @maya

    Α, κι εσύ μια χαρά είσαι βλέπω!!!

    Τα ανθρωπάκια σου πέρασαν ωραία στη δική τους Ανάσταση???

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Αλεξάνδρα

    Χαχαχαχαχαχααααααααα!!!!!!!!

    Νά 'σαι καλά ρε κορίτσι, τι γέλιο έχω ρίξει! Αυτό το ταλέντο σου να το πηγαίνεις ακόμα παραπέρα... ΑΠΑΙΧΤΗ!!!!!!!!

    Καλή χρονιά στ' ανθρωπάκια μας και σ' όλα τ' ανθρωπάκια του κόσμου!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. Και κάτι σχετικό κάπως ΚΑΙ με την δική σου ανάρτηση... για να βλέπουμε πόσο γαϊδούρια μπορούμε να γινόμαστε οι μεγάλοι απένταντι στα παιδιά κάποιες φορές, χωρίς να το καταλαβαίνουμε:

    Ο Α., όπως όλα τα παιδιά, έχει πει άπειρα τέτοιου τύπου και το πρώτο που κάνω είναι να του λέω το σωστό, ανεξάρτητα από το τι γέλιο θα ρίξω, ή τι άλλα θα πω στην πλάκα.

    Αυτό το συγκεκριμένο το είπε σε ξαδέρφη μου, μπροστά σε πολλά άτομα. Εμένα μου το μετέφεραν λίγα λεπτά μετά, που είχα πάει να τον πάρω. Λέγαμε όλοι το μακρύ μας και το κοντό μας, για λαμπάδες, κι αυγά, και πυροτεχνήματα... και δώστου γέλια όλοι, και ο Α. μαζί, ευτυχώς δεν παρεξηγιέται εύκολα, σηκώνει από πλάκα.

    Έλα όμως, που στον δρόμο για το σπίτι μου λέει το καημένο:

    "Μαμά, δεν μου λες και πως το λένε το σωστό, να ξέρω, να μην με ξανακοροϊδέψουν?"

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΟΤΙ 8 ΕΝΗΛΙΚΕΣ, ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ "ΑΓΙΑΣΜΟΣ"!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα πεί όταν τον σηκώσουν κάποιο πρωί για προσευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mahler μου

    ΕΓΡΑΨΕΣ !!!!!
    αχαχαχαχα


    καλημέρα αστέρωμ'
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ την ίδια σκέψη με την Αλεξ έκανα (γιατί άραγε...): Μήπως θέλει να τελειώσει η χρονιά και πήγε κατευθείαν στο πάσχα;;; ΑΧΑΑΑΑ...

    Καλή χρονιά στον Α, και ακόμα καλύτερη στη μαμά του που φέτος θα είναι πιο ζόρικα, αλλά και πιο συναρπαστικά...

    Πολλά φιλιά και στους δυο σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το νινι σου ειναι απιστευτο.
    Σωστος μικρος κυριος (σ.σ το λεω γιατι ανεφερες οτι γελαγατε 8 μεγαλοι και ο Α. επεδειξε τρομερη ανωτεροτητα ειμαι σιγουρη!!!!)

    κι εριξα κι εγω απιστευτο γελιο με τη σειρα μου.

    Καλη Ανασταση και στους δυο ;)

    φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @mahler76

    Χαχαααχαααα!!!!!!!!!!

    Εγώ τι να σκεφτώ μ' αυτά που έχω ήδη ζήσει και ξεπερνούν κάθε φαντασία...

    Αγιασμός Νηπιαγωγείου: Πέραν του ότι δεν το βούλωνε και δεν παλουκωνόταν, με το που άρχισε να "καταβρέχει" ο παπάς... (δεν το είχε ξαναδεί το παιδί να σημειώσω...) αρχίζει να γκαρίζει:

    - "ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!! ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ, ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!"
    - "Σςςςςςςςςς, πως μιλάς έτσι παιδί μου!!!!!!!!!"
    - "ΕΓΩ????? ΑΥΤΟΣ ΑΡΧΙΣΕ!!!! ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΙΤΣΙΛΑΕΙ?????"

    Νομίζω κάπου τό 'χα ξαναγράψει αυτό τότε... Άσε, σκηνές απείρου κάλλους... Από αυτές που κοιτάς επιτιμιτικά το παιδί και τάχαμουδήθεν γύρω γύρω να δεις ποια είναι η μάνα του να το μαζέψει...



    @maya

    Τό 'χει πιάσει το νόημα ο Μάλερ, και δεν τον έχει γνωρίσει κιόλας. Που να γίνει κανά συναπάντημα! Ανάρτηση θα τον κάνει!!!

    Καλημέρεεεεεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 'πίσης ! 'πίσης !

    χχχχχχχχχχχχχχχχχ
    κοντρ λα μουτρ
    (που λέει κι η ζουζούνα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Άγγελος Σπύρου

    Καλημέρα, φίλε μου, καλή χρονιά!!!



    @South Of The River

    Πώπω ταύτισηηηη! Σαν να έχετε γεννηθεί την ίδια μέρα, ένα πράμα!!!!!!!

    Ευχαριστούμε πολύ πολύ και οι δύο και στέλνουμε κι εμείς φιλάκια!!!



    @alicia

    Πού 'σαι συ καλέ κορίτσι??? Εγώ χαίρομαι που χάθηκες, γιατί κάτι μου λέει πως είναι για καλό...

    Νά 'σαι καλά, και να περνάς καλύτερα!!!

    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά στον μικρούλη, καταπληκτική ατάκα …χαχαχαχαχαχαχαχα και στην μαμά του ευχόμεθα την δική της ανάσταση
    Καλή Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο Α ειναι ο αγιασμος??

    θα σταματησετε να με δουλευετε???

    καταλαβα λεω οκ!
    και που εισαι πριγκιπισσα Ιδιαιτέρα??
    πφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχαχαχαχα

    αυτο το παιδί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ απλά !

    κατάλαβα λέει !
    με πεθαίνει !!!!!!

    "Α είναι ο αγιασμός?"

    αχαχαχα

    ναι ναι Α = ο αγιασμός .
    να κάνουμε κι έναν εξορκισμό
    να βγει απο μέσα σου το αρνούμαι-να-καταλάβω ?

    "πριγκήπισσα ιδιαιτέρα" !
    έγραψες !
    αχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλησπέρα!
    Συγνώμη για το άσχετο με το ποστ σχόλιο, αλλά εδώ και μερικές μέρες που έχω ανακαλύψει το blog σου, έχω κολλήσει με τις ώρες να ακούω το τραγούδι που έχεις βάλει (το Lies από Broken Records)
    Δεν το βρίσκω όμως σε αυτή τη version που το έχεις στο μπλογκ. Μήπως θα μπορούσες να μου το στείλεις στο gyalinodakry@yahoo.gr;
    Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @pasta

    Κι ανάσταση κι ανάταση και μια σκέτη ανάσα, δεν θα μου κακοπέσει έτσι όπως είμαι, όλα ευπρόσδεκτα!

    Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε!!!



    @Talisker

    Το ότι απαντάω μια βδομάδα μετά, φαντάζομαι προσδιορίζει αρκετά το που βρίσκομαι, ε?

    Και μη χειρότερα...


    @Maya

    Όντως "έγραψε" το Πριγκήπισσα Ιδιαιτέρα, αλλά και το δικό σου "να βγει απο μέσα σου το αρνούμαι-να-καταλάβω ", "ζωγράφισε!!! Μα τι γέλιο έριξα...


    @quartier libre

    Νά 'σαι καλά, πάντα μου δίνεις χαρά όταν περνάς! ΧΧΧ



    @φάβα

    Χέλλοου, Φαβουλίνι!


    @Γυάλινο Δάκρυ

    Κανονικά εγώ θα έπρεπε να λέω "σόρρυ για την άσχετη ανάρτηση ως προς το τραγούδι"!!! Έτσι κι αλλιώς, την προηγούμενη αφορά...

    Δεν έχουμε παράπονο, ε? Εξπρές σέρβις!!!

    Καλώς ήρθες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή