"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2009

Mercury Rev Live @ Athens 22/7/09



video



video


Επειδή είμαι πολύ φοβιτσιάρα μ' αυτά, συν το ότι δεν είχα καλό κινητό για λήψεις ως τώρα, δεν σας έχω δείξει ποτέ βιντεάκια από συναυλίες. Χθες ήταν αλλιώς.


Κατ' αρχάς ο χώρος επέτρεπε μια σχεδόν φυσική επαφή μεταξύ καλλιτεχνών και κοινού. Κοινώς, μπορούσαμε να αγγιχτούμε. Σαν να καθόμασταν όλοι μαζί παρέα, και απλά αυτοί σηκώθηκαν κι έπαιζαν. Αυτό ίσχυε φυσικά για όσους δεν κατσικωθήκαμε στα καθίσματα, αλλά κατεβήκαμε και κάτσαμε κάτω.


Ήταν πολύ ζεστά και όμορφα. Αυτό. Τα μουσικά ας τα αναλύσουν οι ειδικοί. Εγώ συνήθως στέκομαι σε ατμόσφαιρα, σε feeling, σε αύρες... Κι από αυτής της άποψης ήταν υπέροχα! Στα highlights: α) Η απίστευτη γλύκα που έβγαζε ο τραγουδιστής, σου ερχόταν να τον βουτήξεις να του κάνεις γούτσου γούτσου! (Καθόλου ερωτικά δεν το εννοώ αυτό, "παιδικά" θα έλεγα). β) Το τεράστιο χαμόγελο του ντράμερ! Αυτό το σχολιάσαμε όλοι μετά, φανταστείτε για τι χαμόγελο μιλάμε!!! Πέραν του ότι τά 'σπαγε ο άνθρωπος αυτό...


Από βιντεάκια έχω 2 στα 3. Τι εννοώ: Από τα τρία τραγούδια που θα ήθελα να είχα, με πρώτο και καλύτερο (για μένα) το Tides of the moon, έχω μόνο τα δύο, και δυστυχώς αυτό που δεν έχω, είναι το... Tides of the moon. Παίχτηκε νωρίς και δεν είχα ξεψαρώσει να βγάλω κινητό και τέτοια.


Σας έχω όμως το The dark is rising και το Goddess on a highway από το ανκόρ!!!


Α, έχω κι ένα bonus... Στο τέλος του ανκόρ, όταν χαιρετάνε, μπορείτε να απολαύσετε τον μπασίστα να έρχεται κοντά στην κάμερα, να χαιρετάει και να στέλνει φιλί και να ξαναχαιρετάει... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Παρασκήνιο: Εγώ είχα λυσσάξει να πάρω τα sticks του ντράμερ. Δεν τα είχε πετάξει, είχα κι ένα απωθημένο από τους Silversun που τα πέταξε ο "ΘΕΟΣ" και δεν πρόλαβα να πιάσω κανένα... Μού 'κατσε! (Δεν θέλω και πολύ εγώ για να μου καρφωθεί κάτι, όπως θά 'χετε καταλάβει...). Μια και δυο, τους είδα που 'χαν αράξει και πίναν στη σκηνή χαλαρά, ψήνω τον Πάνο (εδώ και η σχετική του ανάρτηση με την ευκαιρία) να πάμε μαζί να μην ντρέπομαι, με τον όρο ότι θα μιλήσω εγώ. Βρίσκω πρόχειρο τον μπασίστα και του το αμολάω. (Έβαλα και τη σχετική σάλτσα "που τα θέλω για το γιο μου", να φανεί "αμάρτησα για το παιδί μου" τύπου, μπας και ξεφτιλιστώ λιγότερο). Ε, γελάει ο άνθρωπος και λέει "θα πάω να τον ρωτήσω" (τον ντράμερ). Εκεί σκάει ένας παπάρας-ελληνάρας (aka διοργανωτής? παρατρεχάμενος?) μ' ένα ύφος δέκα καρδιναλίων και πάει να μας την πει, και καλά "τι θέτε, εμένα πείτε" και τέτοια. Του λέω τι θέλω, μου λέει "δεν γίνεται", τον γράφω στ' αρχίδια μου, και συνεχίζω να κοιτάω τον μπασίστα με το βλέμμα "πληγωμένο κουταβάκι" το οποίο ομολογουμένως πάντα πιάνει, τό 'χω η πουτάνα. Βρήκαν ένα σπασμένο εκεί και μού 'δωσαν, είπαμε σαν καλά παιδιά τα "ευχαριστώ" μας, εγώ επιδεικτικά ΜΟΝΟ μπρος τον μπασίστα και τον Χριστιανό που τό 'δωσε, αγνοώντας τον παπάρα-ελληνάρα. Ο οποίος δε, πήρε μετά "φιλικό" ύφος και μας άρχισε στα "αλήθεια παιδιά, τους έχουν τελειώσει, κι έχουν κι άλλα tour" και του κώλου τα εννιάμερα. Αυτόν τον άφησα στον Πάνο να τον τακτοποιήσει, που τό 'χει κιόλας μ' αυτά... του πέταξε ένα απαξιωτικό "κι έτσι νά 'ναι, που σιγά μην είναι, πάρτε το πρωί από τα Εξάρχεια καμμιά δεκαριά", αλλά μ' ένα τρελλό υφάκι "σε τα μας τέτοιες παπαριές???" που το καρακαταφχαριστήθηκα!!! Ακολούθησαν ονειρεμένες ατάκες από τον Κώστα (Fuzzy Snail) στο μοναδικό και απαράμιλλο Σαλιγκαρίσιο ύφος: "Πήγες κι είπες "I want the stick of the drummer"? Και δεν βγήκε το παλικάρι να σου πει "Come and get it"???" και άλλα τέτοια, μεταξύ γέλιων και φράσεων του στυλ "δώσμου να πιάσω κι εγώ λίγο", "εσύ τόση ώρα παίζεις, η σειρά μου είναι", κλπ. Ώριμα κι ενήλικα, ξέρετε...

1 σχόλιο:

  1. Μ' έχουν σκίσει στο spamming αυτές τις μέρες (προφανώς εκμεταλλεύονται το ότι πολλοί λείπουν για καλοκαίρι), γι' αυτό έχω βάλει moderation, λεκτική επαλήθευση, κι ό,τι άλλο βρήκα μπροστά μου, μες τα νεύρα πρωί πρωί...

    Εννοείται πως όλα αυτά θα φύγουν όταν γυρίσω με το καλό, μη φρικάρετε!

    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή