"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Δευτέρα, 18 Μαΐου 2009

ΕΝΔΕΚΑΤΗ ΕΝΤΟΛΗ: ΟΥ ΔΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΟΠΟΥΛΟ ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΟ



Σάββατο, 9/5/09, μετά τα μεσάνυχτα.
Δέκατη εντολή στον Alpha και μετά θεωρητικά ύπνος.
Αμ δε...

Επεισόδιο 14 με τίτλο «ΟΡΦΑΝΗ ΜΗΤΡΟΣ».
Η Αλικάκη μόλις έχει μάθει την τραγική ιστορία των γονιών της και χτυπιέται στο αυτοκίνητο. Εγώ ακούω το κομμάτι που παίζει και χτυπιέμαι στον καναπέ.

Πούστη Κοκκινόπουλε... (με την καλυτερότερη έννοια αυτό!). Πότε θα κυκλοφορήσεις ένα soundtrack με τις μουσικάρες που βάζεις στις σειρές σου??? Πάλι θα κάνω να ξανακοιμηθώ όσο πάρει μέχρι να βρω κομμάτι που έπαιξε σε επεισόδιό σου???????? Φτουουουουουου!!!!!! (Αυτός ο άνθρωπος πρέπει να κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο... κάτι...)

Λίγες μέρες πριν η Μ. μου λέει ότι ένα χρόνο σχεδόν πριν άκουσε ένα κομμάτι σ’ ένα επεισόδιο, και μόλις εκείνη τη μέρα το βρήκε στο You Tube σε μια playlist που έχει ανεβάσει κάποιος με τραγούδια από την Δέκατη Εντολή.

Σηκώνομαι, ρίχνω κάτι πάνω μου και πάω στον υπολογιστή. Η νύχτα προβλέπεται μακρά...

Ακούω ΚΑΙ ΤΑ 36 κομμάτια της εν λόγω playlist. Τζίφος. Νεύρα κοτσίδες και το σκορπινίστικο πείσμα «άμα δεν γίνει το δικό μου θα σκάσω» να βαράει κόκκινα.

Ψάχνω να βρω το επεισόδιο σε κανά σχετικό site για να ξανακούσω το συγκεκριμένο σημείο. Είχα στο μυαλό μου καρφωμένο το πολύ συγκεκριμένο σημείο, το οποίο δεν είχε στίχους, ώστε να το αναζητήσω με τη γνωστή μέθοδο «γκουγκλίζω ό,τι έπιασε τ’ αυτί μου κι ελπίζω να το εντοπίσω από τους στίχους του». Πρέπει λοιπόν πάση θυσία να το ξανακούσω, γιατί έχοντας ακούσει και τ’ άλλα 36 κόντευε να μου «φύγει».

Βρίσκω το επεισόδιο, πάω όλο χαρά να το δω... Πάλι τζίφος. Μου έδινε μόνο 5 λεπτά να δω, εκτός κι αν κατέβαζα το Veoh, γινόμουν μέλος κι άλλα διαδικαστικά που τα σκυλοβαριέσαι σε νορμάλ ώρες, πόσο μάλλον 2.00 τα χαράματα.

Συνεχίζω να ψάχνω το internet. Βρίσκω την επίσημη σελίδα της Frenzy Films, την εταιρεία παραγωγής, και – ω του θαύματος – έχει αναλυτικά όλα τα επεισόδια με τίτλο, υπόθεση, συντελεστές και... κάτω κάτω έχει τα κομμάτια που ακούγονται στο συγκεκριμένο επεισόδιο!!!

Αρχίζω και τα γκουγκλίζω ένα προς ένα. Άλλα να βρίσκω, άλλα να μη βρίσκω... μια παράνοια... Είχα αρχίσει να μη θυμάμαι ποιο βρήκα που, κι αν το άκουσα τελικά...

Γύρω στις 02.30΄ χτυπάει τηλέφωνο.

Μ: Έλα, κοιμάσαι?
Σ: Όχι, έχω βρυκολακιάσει. Θυμάσαι που μου έλεγες προχθές τι είχες πάθει με τη Δέκατη Εντολή? Τα ίδια και χειρότερα.
Μ: Να σου δώσω link για τη λίστα που σου έλεγα?
(καμμία απορία για την ώρα της κλήσης... το θέμα... Αυτό το υπέροχο, που όταν συζητάνε δύο «τρελλοί» συνεννοούνται μια χαρά)
Σ: Άσε, την έχω ήδη βρει και την έχω ακούσει κιόλας ολόκληρη. Επίσης, μέχρι στιγμής έχω...
(της αναφέρω όλα τα παραπάνω που έχω ήδη κάνει και ψήνεται κι αρχίζει και ψάχνει κι εκείνη. Είπαμε, οι δύο τρελλοί....)

Είμαστε στ’ ακουστικά χωρίς να μιλάμε μεταξύ μας, απλά ακούμε η μία τους μονολόγους της άλλης, καθώς ψάχνει μάταια.

Σ: (Ανάμεσα σε μανιασμένο ήχο πληκτρολογίου) Το γαμίδι...
Μ: (γελάει δυνατά)
Σ: Τι γελάς, ρε? (γέλιο)
Μ: Μαλάκα, συνειδητοποιείς τώρα πως είμαστε και τι κάνουμε?
Σ: Ναι... Αλλά μας έχω απόλυτα ικανές! Το ίδιο κόλλημα τρώμε μ’ αυτά, γι’ αυτό καταλαβαινόμαστε!

Συνεχίζουμε για λίγη ώρα και μετά την αφήνω να πάει να κοιμηθεί, λέγοντάς της πως κι εγώ θα κάνω το ίδιο.

Κυριακή 10/5/09, ώρα 10.30΄.

Μ: Εμπρός?
Σ: Το βρήκα!
Μ: Καλημέρα! Τι?
Σ: Ναι, καλημέρα, ΤΟ ΒΡΗΚΑ, ΛΕΩ!!!
Μ: (τρελλό γέλιο) Ρε μαλάκαααααααα!!!!!!!! Δεν έχεις κοιμηθεί?????
Σ: Όχι καλέ, κοιμήθηκα, απλά αφού συνέχισα για λίγο τις προσπάθειες.

Κατάλαβα πως η μόνη μου ελπίδα ήταν να ξαναδώ το επεισόδιο. Να ακούσω πιο προσεκτικά, ή να το βάλω σε κάποιον να το ακούσει, μπας και του θυμίσει κάτι. Πάω και κάνω όλα εκείνα τα κέρατα που ήθελε το Veoh. Το βρίσκω και αρχίζω το download. Μόλις είδα με τι ταχύτητα κατεβαίνει, αποφάσισα να πάω να κοιμηθώ, γιατί πλέον το θεωρούσα παράλογο ακόμα ΚΑΙ για μένα να κάθομαι από πάνω να κοιτάω την μπάρα προόδου!

Με το που άνοιξα το μάτι μου, πριν κάνω καν καφέ, κοιτάω να δω αν έχει κατέβει. Download complete. Γιεεεεεεεεςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!! Κάνω καφέ, και πάω όλο χαρά να παλουκωθώ στο πισί. Σκέφτομαι πως και να μην το βρω, μπορώ να το «λιώσω» από το επεισόδιο... έστω και μόνο αυτό το μικρό μέρος που ακουγόταν εκεί. Συνεχώς.

Με το καθαρό μυαλό της ημέρας, παρατηρώ ότι λίγο πριν το σημείο που έπαθα εγώ την παράκρουση, παίζει ως χαλί κάτω από έναν πολύ σημαντικό διάλογο των πρωταγωνιστών για την πλοκή της υπόθεσης, ένα μέρος που έχει στίχους!!! Και δεν δείχνει να «κόβεται» και να παίζει άλλο μετά στην σκηνή με το αυτοκίνητο, είναι το ίδιο!!! Μη έχοντας τώρα κανένα ενδιαφέρον για τον διάλογο, μπορούσα να το προσέξω. Το βάζω και το ξαναβάζω παλεύντας ν’ ακούσω κάτω από τα λόγια τους.

Τον κόβω από τη ρίζα ότι αυτή η φωνή είναι του Damien Rice. Θυμάμαι ότι ένα από τα 6 τραγούδια που αναφέρονταν ως επένδυση του επεισοδίου, ήταν το Eskimo, το οποίο όμως είχα ακούσει και δεν το αναγνώρισα ως αυτό που με στοίχειωσε νυχτιάτικο.

Ξαναμπαίνω να το ακούσω στο You Tube, νομίζοντας πως κάτω από τις χθεσινοβραδινές συνθήκες και όλα όσα είχα ακούσει, κάτι «έχασα». Έτσι κι αλλιώς, είναι σύνηθες γι’ αυτόν, αλλιώς να ξεκινάει κι αλλιώς να καταλήγει ένα κομμάτι! Φαντάζεστε κάποιος να έχει ακούσει κάπου το δεύτερο μέρος από το I remember και ψάχντοντάς το, ν’ ακούσει την αρχή? Θα νομίζει ότι έκανε κάτι λάθος!!!

Έλα όμως που κάθομαι και το ακούω δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο και... καμμία σχέση??? Ξανά μανά πίσω στο επεισόδιο. Αν έβλεπε κανείς τις εκφράσεις προσπάθειας στο πρόσωπό μου, όταν πάλευα να «πιάσω» κανά στίχο για να τον γκουγκλίζω, θα ανησυχούσε... πραγματικά θ’ ανησυχούσε... Να μού ‘ρχεται να φωνάξω στους ηθοποιούς «ΣΚΑΣΤΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ Ν’ ΑΚΟΥΣΩ!!!»

Μετά από 3-4 προσπάθειες χωρίς αποτέλεσμα, προφανώς έβαλα τον ιδανικό συνδυασμό λέξεων που «έπιασα» και... ΤΣΟΥΠ!

DAMIEN RICE – PRAGUE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αφού λέω στη Μ. όλα αυτά από το τηλέφωνο, το βάζουμε στα ψαχτήρια/κατεβαστήρια και το βρίσκουμε... και το ακούμε μαζί από τηλεφώνου...

Ω, θε μου... Ω, ΘΕΕ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Όχι η τρίχα... όχι η πέτσα.... Κόντευαν να φύγουν από πάνω μου όλες οι πρώτες στοιβάδες της επιδερμίδας!!! Καλά, εκεί δε, που αρχίζει και σφαδάζει ο Damien…

Δεν υπάρχουν γραμματικοί συνδυασμοί που να αποδίδουν τα επιφωνήματά μας, αφού μας τέλειωσαν τα «άπαπαααααα», «ωωωωωωωωωωωχχχχχχχ», κλπ.

Σκέφτηκα πολύ με τι ανάρτηση θα το ανεβάσω στο μπλογκ. Θα ήταν παραπάνω από ιδανικό για κάποια κείμενά μου, τύπου Sugar… Flat lying… Αλλά μετά από ώριμη σκέψη, κατέληξα πως δεν θέλω να επιβαρύνω το κάρμα μου με αυτοκτονίες αθώων αναγνωστών του μπλογκ μου.

Προτίμησα να σας γράψω την ιστορία του, και να σας αποκαλύψω για μία ακόμη φορά, όπως σε μπλογκοπαίχνιδα στο παρελθόν, πόσο συγκροτημένος, ώριμος, λογικός και πάνω απ’ όλα μετρημένος άνθρωπος είμαι....

Υ.Γ.1 Ελπίζω να μας βάλουν σε διπλανούς θαλάμους, Μ. μου, ναι?

Υ.Γ.2 Με αφορμή το Damage Fatale της προηγούμενης ανάρτησης, είχα θυμηθεί την ονειρεμένη ταινία του Λουί Μαλ - στην οποία ακούγεται αυτό το αριστούργημα του Πράισνερ - με τον Τζέρεμυ Άιρονς και τη Ζυλιέτ Μπινος, το Μοιραίο Πάθος (Πρωτότυπος τίτλος: Damage). Από εκεί, η εξής θεϊκή ατάκα:

With love comes risk. With obsession comes... Damage.

31 σχόλια:

  1. Βρίσκω τα πάντα απόλυτα λογικά...

    Καλημέρα, ΠΟΛΥ καλή εβδομάδα.

    ιουιουιουβζιιιιιιιννν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, εσύ δεν πιάνεσαι... Μεταξύ μας? Εσύ απλά θα έρθεις λίγα χρόνια αργότερα να μας συναντήσεις.

    Έλα καλή βδομάδα νά 'χουμεεεε!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμ ... Τι μου θυμιζει ? ... Τι μου θυμιζει ???
    Κατι παρομοιο δεν ειχε γινει και στο παρελθον ???
    Οταν - πριν γινεις εξπερ ... οταν ακομα ημασταν τουβλα μοναχα και οι δυο μας, σχετικα με τα βιντεακια/photo stories - με πηρες καποια τετοια κουλη ωρα, μηπως και μπορουσα να σε βοηθησω με ενα βιντεακι που ηθελες να φτιαξεις (δεν θυμαμαι ... το πρωτο σου ??? ... αυτο με την ομπρελλα ???) ...
    Και να'χω σκαλωσει εγω ... Και γιατι δεν βγαινει μεγαλη η φωτο ??? ... Και γιατι δεν πιανει ολη την οθονη ???
    Κι εσυ να μου λες: "ρε συ ... εχω τυψεις, τετοια ωρα ..."
    Και σου απαντησα, οτι αν κολλησω με κατι, αν δεν το καταφερω, δεν σταματαω οτι ωρα και να'ναι ...

    Ξαναχμμμ ... ειμαστε πολλοι οι πυροβολημενοι τελικα ...

    χχαχαχχαχααχχαχαχχ

    Φιλουμπες κοριτσακι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θυμάσαι όταν ήθελα να ανεβάσω το βιογραφικό μου στη σελίδα μου στο myspace και δεν μπορούσα ως κείμενο και αποφάσισα να το κάνω μέσω φωτο, αλλά έπρεπε πρώτα να ανοίξω λογαριασμό σε ένα photo-hosting σάιτ, και έκανα στο photobucket, και έπρεπε να πάρω τον html κώδικα...........
    ..........................
    ....και όλα αυτά με εσένα στο τηλέφωνο, και έλεγα σόρυ που σε απασχολώ και σε έχω πρήξει και σένα....επειδή εγώ σκάλωσα και ήθελα να το κάνω ΤΟΤΕ;

    Πάντως το κομμάτι είναι γαμάτο, από έναν επίσης γαμάτο δίσκο, το "Ο" του Rice του 2002. Προτείνω (αφού σου αρέσει ο Rice τόσο πολύ) και το άλμπουμ "9" του 2006 (δεύτερο και τελευταίο του μέχρι ώρας). Και στα δυο με την συμμετοχή της Lisa Hannigan που σπάει, και έβγαλε πέρσι και η ίδια σόλο άλμπουμ. Τα υπόλοιπα σε μελλοντική ανάρτηση... Μη σας τα πρήζω και σε ξένο μπλογκ!!! Αρκετά τραβάτε στο δικό μου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    Αυτό το βράδυ μπορεί να γίνει ανάρτηση από μόνο του, όπως αυτό που έχω βάλει τώρα!

    Είναι ακόμα πιο άρρωστο, κι ας προσπαθείς να το "σουλουπώσεις" λίγο!!!

    Όλα ξεκίνησαν, από μία ανάρτηση, όπου ήθελα να έχω μια φράση (κωδικοποιημένη ήταν, μόνο εγώ ξέρω τι έγραφα, αλλά τώρα θα κάνω μια μικρή αποκάλυψη: ήταν μία ευχή η οποία... έπιασε!!!), μία συγκεκριμένη φωτό κι ένα συγκεκριμένο τραγούδι.
    Απόλυτα συνδεδεμένα - στο κεφάλι μου πάντα λέμε - και αδύνατον να υπάρχξει το ένα χωρίς το άλλο.

    Όλα τά 'χα, μού 'λειπε να βρω το τραγούδι στα ψαχτήρια. Πουθενά, ούτε Limewire, ούτε SoulSeek, ούτε τίποτα! Το βρίσκω από γιουτιούμπι, κατεβάζω πρόγραμμα το οποίο επιτρέπει να κατεβάζεις βιντεάκια, κατεβάζω πρόγραμμα το οποίο μετατρέπει σε MΡ3 τα βιντεάκια που έχεις κατεβάσει με το προηγούμενο πρόγραμμα, κάνω χαρά ότι μετά από όοοοολα αυτά, επιτέλους τα κατάφερα, το ανεβάζω στο ποντκαστ και... ακούγεται σαν χαλασμένο γραμμόφωνο!!!!!!!!!!!!!!!

    Έτσι μού 'ρχεται η ιδέα του βιντεακίου και ζητώ τη βοήθειά σου. Και το αποκορύφωμα της ικανοποίησης, δεν ήταν μόνο ότι έτσι βρέθηκε τρόπος να έχω το κομμάτι...

    Το κλου ήταν που όπως μιλούσαμε, σου λέω πως θα το προτιμούσα αυτό το κομμάτι, με κάποια κουπλέ να λείπουν κλπ αν θυμάμαι καλά, και εσύ όχι απλώς καταλαβαίνεις ΑΠΟΛΥΤΑ τι λέω, έχεις και τρόπο να μου το κάνεις!!!!!!!!!!!!!!

    Αχ, τι νύχτα, δεν θα την ξεχάσω. Εγώ σαν μωρό να κοντεύω να βάλω τα κλάμματα που δεν γίνεται αυτό που θέλω, κι εσύ να παλεύεις, να μην τα παρατάς!!!

    Κι όταν το είδα ολοκληρωμένοοοο...
    ΤΙ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!

    Και κυρίως ήταν η αφορμή να κατεβάσω πρόγραμμα και να μάθω να φτιάχνω μόνη μου βιντεάκια! Μία ασχολία την οποία λάτρεψα κι έφτιαξα αρκετά πραγματάκια από τότε!

    Αχ, βρε Γιώργο μου, αααχ, ΑΧ, ΛΕΩ!
    Τι έχεις τραβήξει κι εσύ...

    Αυτό το πράγμα θεωρώ ότι είναι το χειρότερό μου ελάττωμα, και το ότι υπάρχουν 3-4 άνθρωποι που όχι απλώς το παραβλέπουν, ή το αντέχουν, αλλά κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να με δουν να χοροπηδάω, να βαράω παλαμάκια και να τσιρίζω, αντί να έχω τη φατσούλα "πληγωμένο κουταβάκι"... θεωρώ πως είναι από τα μεγαλύτερα δώρα που μπορούσα να έχω στη ζωή μου!

    Φιλούμπες μανάρι μου!!!!!!!!!!!
    (καιρό είχα να τις πω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. (Το προγούμενο είναι για τον Dazed & Confused! Δεν το είχα γράψει, γιατί νόμιζα θα έμπαινε ακριβώς από κάτω, αλλά μπήκε του SOTR εν τω μεταξύ)




    @South Of The River

    Και τη φάση με το MySpace σου θυμάμαι, και την πιο πρόσφατη με κάτι στο μπλογκ σου! Χαίρομαι μ' αυτά τα σκηνικά, για τους εξής λόγους:

    1. Νιώθω πως δεν είμαι η μόνη "ένα βήμα πριν τη Λέρο".
    2. Ανταποδίδω αντίστοιχες χάρες.
    3. Χρησιμεύουν οι εμμονές μου και σε κάτι! Εκεί που κάποιος θα εγκατέλλειπε... εγώ συνεχίζω για λογαριασμό του!!! Οπότε παίρνει χαρά κάποιος άνθρωπός μου!!!!!
    4. Παίρνω ακριβώς την ίδια άρρωστη χαρά ότι "το νίκησα, δεν με νίκησε", είτε πρόκειται για δικό μου θέμα, είτε για άλλου. Από τη στιγμή που θα καταπιαστώ, είναι θέμα τιμής!!!

    (Πάντως με το MySpace που δεν τό 'χω και δεν μπορούσα να σε βοηθήσω, κόντευα να βγάλω κέρατα!!!!!!!!)

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Εγώ δύσκολα θα κάτσω ν' ακούσω κάτι ολόκληρο και το ξέρεις... Εγώ γυρνάω σαν την μελισσούλα και μαζεύω από δω κι από κει!

    Οπότε δεν "τραβάμε" κανένα ζόρι, ούτε εδώ όταν μας ενημερώνεις, ούτε στο δικό σου! Δεν θυμάσαι πόσες φορές έχω βρει διαμαντάκια από σένα και έχουν γίνει τα κατά καιρούς κολλήματά μου??????

    Φιλούμπες και σε σένα!!!!!!

    Υ.Γ. Είσαι πολύ τυχερός που δούλευες εκείνο το Σάββατο... ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Dazed & Confused

    Υ.Γ. Τι θυμήθηκα τώρα... Το βράδυ της ανάρτησης, μιλούσαμε μαζί στο τηλέφωνο, μου λες τα δικά σου, και όταν έρχεται η ώρα να σου πω τα δικά μου, σου λέω ότι είμαι κομμάτια, θέλω να κοιμηθώ, και θα στα πω άλλη μέρα! Ε, με το που κλείνουμε, αρχίζει η 10η εντολή και λεω "να δω λιγάκι μέχρι να ξεραθώ"...

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΟΝΤΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩΩΩΩΩΩΩ??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. re sy......

    μηπως δεν εισαι σκορπινα και εισαι λεαινα???

    οπως και να χει
    θα σου πω τωρα κατι που θα φριξεις


    εχω ολα του τα τραγουδια
    εδω και 2 περιπου χρονια

    ο λ α ..
    και το ειχα κι αυτο..
    θα το πιανα αμεσως.

    δεν τα ακουω πια
    -μπουκωσα !:)

    αλλη φορα
    οπως ξερεις αλλωστε
    σε τετοιες μανιακες κρισεις
    παιρνε κανενα τηλεφωνο!

    -που ξερεις!!!

    φιλια ΣτελλΙ1


    την αλλη φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Talisker

    Χαχαχαχαχαααααα!!!!!!!!!!!!

    Γελάω γιατί όποιος έχει μπει μέχρι στιγμής, ομολογεί ότι λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο!!!!!!!!

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!

    ΚΑΙ Η ΣΤΕΛΛΑ ΕΙΝ' ΕΝΤΑΞΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙ!!!

    Το ίδιο που μου λες, μου είπε ο Πάνος, την άλλη μέρα. "Μα το είχα, γιατί δεν με ρώταγες..."

    Το πρόβλημά μου δεν ήταν ότι ήξερα ποιο τραγούδι θέλω, και δεν το έβρισκα. Μόλις έμαθα ποιο είναι, αμέσως το βρήκα.

    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ!!!!!!!!

    Εκεί ήταν όλη η φρίκη...

    Πάντως... τόσοι πολλοί που μαζευόμαστε, δεν θα χρειαστούμε απλώς διπλανούς θαλάμους...

    Πρέπει να φτιάξουν νέα πτέρυγα για να μας υποδεχτούν!!!!!!!!

    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω παντως για τετοιες ομαδικες μανιες ειμαι μεσα και ειναι το μονο ειδος που ειμαι συνεργασιμη

    καθοτι ως γνωστο μισω τις συνεργασιες και τις δουλειες σε ομαδες η το να ανηκω σε ομαδα!

    θελω να τα κανω ολα μονη μου
    συγκεντρωτικα και χειρουργικα

    ξερω ξερω
    κι εσυ

    -γι αυτο οταν κολας κολας !

    ειναι η ηδονη του να ψαχνεις την ακρη μονος σου!

    εμμονικα πραγματα παιδι μου μονο ο ομοιος σε καταλαβαινει.

    παρακαλω μια σουιτα με τον αριθμο 7
    -αγαπημενος μου αριθμος!

    να εχει και αιρ κοντισιον
    εχει απιστευτη ζεστη..χχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τωρα εγω διαβασα ολο αυτο το κατεβατο για να δω ποσο μουρλη εισαι;; Το ηξερα ηδη!

    :)

    Με εχουν πιασει κι εμενα κατι τετοιες κρισεις. Ακομη ψαχνω μια μελωδια απο την σειρα "παραθυρο στον ηλιο"..... την θυμασαι;;;...στην ΝΕΤ ....π.Χ. :) Αντε, αμα ειναι τραγουδι, κατι πιανω κι εγω απο τα λογια και το βρισκω..... αν ειναι μελωδια;;;; Με φανταζεσαι να μουρμουριζω την μελωδια σε διαφορους σταθμους μηπως το ξερουν;;;


    Ασε το αλλο, υπαρχει ενα ελληνικο "να σε κοιτω, να σε κοιτω... κι ολος να γινω ματια" λεει στο ρεφρεν που το ψαχνω καμια δεκαρια χρονια και δεν το ξερει ΚΑΝΕΙΣ!!!! Ο καλλιτεχνης μαλλον το τραγουδησε κι αυτοκτονησε μετα!!!!

    Α..... πολυ ωραιο το Prague :)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Talisker

    Ναι, ναι!!! Ακριβώς αυτό! ΗΔΟΝΗ!!!

    Ευτυχώς δεν θα τα χαλάσουμε στα δωμάτια. Εγώ θέλω το 3, αυτός είναι ο αγαπημένος μου αριθμός.

    Το αιρ κοντίσιον δεν μου φαίνεται παράλογη απαίτηση...

    Εγώ που θέλω και τζακούζι?????

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @Dee Dee

    Καλά, το τι γέλιο έχω ρίξει με τον τραγουδιστή που "αυτοκτόνησε"...!!!

    Γι' αυτό δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά για το άλλο... κάτι έκανα!

    Αυτό το λινκ είναι για το "Παράθυρο στον Ήλιο":

    http://www.veoh.com/collection/GREEK-CHANNEL/watch/v15118753zfbqrGC5

    Εκεί θα δεις με το που ξεκινάει το βιντεάκι, τους τίτλους, οπότε και ακούς τη μουσική που θες και μαθαίνεις ότι είναι του Σπανουδάκη!

    Λυπάμαι που δεν μπορώ να κάνω κάτι και για το άλλο... :(

    Πάντως ένα τέτοιο περιστατικό έγινε η αιτία να γίνω κώλος και βρακί με μία συνάδελφο, όταν εκείνη είχε πρωτοέρθει στα γραφεία μας και την έβαλαν στον ίδιο χώρο με μένα.

    Εγώ μες τα μούτρα που δεν ήμουν πια μόνη, αυτή μες τα μούτρα που την μετέθεσαν... Ε, χαλαρώναμε κάθε μέρα και λίγο παραπάνω.

    Μια μέρα την ακούω να τραγουδάει ένα τραγούδι που νόμιζα ότι μόνο εγώ το ξέρω. ΤΟ ΤΙ ΣΟΚ ΕΠΑΘΑ!!! Μα λέω αν είναι δυνατόν! Μιλάμε σχετικά, απορούμε (ευχάριστα) που το ξέρουμε και οι δύο, αλλά όσο να πεις, έχει κυκλοφορήσει σε δίσκο, αν κάποιος τον είχε τότε, θα το θυμόταν.

    Και με αφορμή αυτό, προχωρώντας η κουβέντα, μου λέει: "Είναι κάτι που ψάχνω χρόνια, αποκλείεται να το ξέρεις, θα με περάσεις για τρελλή...". Πες πες, την πείθω να μου πει στοιχεία, και μένω ΚΟΚΚΑΛΟ! Όχι απλώς το ήξερα, αλλά πρόσφατα το είχα βρει! Αυτό πια που ήταν κι από ταινία... ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΛΑΚΕΣ σου λέω!

    Φυσικά της το έδωσα και λίγες μέρες μετά ήρθε στο γραφείο κρατώντας ένα δωράκι. Το ανοίγω, και βρίσκω μέσα ένα μωβ ρολόι, το οποίο φοράω και τώρα που σου γράφω!!!

    Καλή τύχη στο ψάξιμο, φιλιά πολλά!

    Υ.Γ. Το ότι κάνω αναφορά σε δύο τραγούδια και δεν λέω για ποια πρόκεται δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαίο... ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ!!! Γι' αυτό κολλήσαμε με την άλλη... Ξέρεις τι είναι να βρεις άνθρωπο ΚΑΙ να το ξέρει ΚΑΙ να του αρέσει???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τωρα εγω διαβασα ολο αυτο το κατεβατο για να δω ποσο μουρλη εισαι;; Το ηξερα ηδη!πες τα ντίντι !
    και γω το διάβασα όλο !!!!!!
    να δω λίγο τις αντοχές μου πρέπει ...


    φιλιάααααααααααααααα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. την αλεξάνδρα να φωνάξετε
    που άμα δεν βρει αυτο που ψάχνει
    παθαίνει ένα πολύ κάτι !!!
    αχαχαχα


    ξαναμανακαλημέρα και φιλιά
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kλείνω τον ήχο σε χρόνο ντετέ και κάνω την παραγγελία μας για την Λέρο.

    Ένα χωράφι καπνά
    Την Μύθος ζυθοποιία ΑΕ
    Την 3Ε και τέλος την universal μαζί με καμιά 15αριά ανεξάρτητες δισκογραφικές. Νομίζω πως θα έχουμε επάρκεια μέχρι την γιατρειά που ευτυχώς ποτέ δεν θα έρθει. Α! Συγνώμη. Και την Νescafe quality coffee since 1938.

    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ... μερικά από τα καλύτερα κομμάτια (από εκείνα τα σκοτεινά τα δικά μας) τα έμαθα εδώ...
    δε θα πω τίποτε άλλο:
    κόβω φλέβες φιλαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και πρέπει να σου μάθω το προγραμματάκι που μετατρέπεις τα Youtube videos σε Mp3 στο λεπτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @maya

    Την Αλεξάνδρα???????

    Ότι εσύ δεν ανήκεις σ' αυτήν την κατηγορία ανθρώπων, δηλαδή, ε??????

    ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ!!!

    Δεν πειράζει, καλό είναι αυτό... Θά 'χουμε κάποιον από τον έξω κόσμο να μας επισκέπτεται!

    Καλημέρεεεεεεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Χνούδι

    (Και πολύ καλά έκανες, δεν είμαστε για τέτοια)

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    Δεν παίζεσαι όταν έχεις όρεξη!!!!!!

    Ξέχασες όμως ένα βιολί και μια κιθάρα! Που θα πάμε χωρίς αυτά???

    Φιλιάαααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @adaeus 1

    Τι άλλο να μου πεις... Μόλις μου είπες ένα από τα πιο σημαντικά και όμορφα πράγματα που έχω ακούσει για το "σπίτι μου".

    Τυχαία βγήκε αυτό το "φιλαράκι"? Τόσα αίματα έχουν μπερδευτεί μεταξύ τους, από τα κατά καιρούς κοψίματα φλεβών...


    @adaeus 2

    NAI NAI NAI NA MOY MΑΘΕΙΣ!!!!!!!!

    Δεν ξέρω αν φταίνε τα προγραμματάκια που είχα κατεβάσει, αλλά ενώ στο πισί μου τ' ακούω κανονικά όσα MP3 προκύπτουν μ' αυτόν τον τρόπο, όταν τ' ανεβάζω στο ποντκαστ, ακούγονται σαν να χάνουν στροφές... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @maya

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!

    Μια πάπια, μα ποια πάπια?
    Μια πάπια με παπιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...θαρρώ πως μόλις πέρασε ένα
    και πάει στην ποταμιά !

    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαγια μου, τωρα το διαβασαμε ολο, ξεχνα το.... απλα καταλαβαμε οτι εκτος απο τρελλη ειναι και σαδιστρια.... με καθε λεπτομερια επρεπε να τα περιγραψει ολα;;;!


    Στελλαρα μου

    ευχαριστω για το link, παλι δεν εβγαλα ακρη, αλλα καποτε θα βγαλω, που θα μου παει. Ευχαριστως θα ξαναεβλεπα ολη τη σειρα απο την αρχη :)

    Το "να σε κοιτω" καποτε ισως να γραψω τα λογια στο μπλογκ μηπως το διαβασει κανεις και μαθουμε καμια πληροφορια :)

    Καλημερααα!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερούδια και από δω.
    Δεν έχεις άδικο φιλενάδα, η δέκατη εντολή έχει πολύ όμορφα playlists αλλά την έχω πατήσει σε άλλες εκπομπές και τηλεοπτικές σειρές(βλεπε παπακαλιάτης, υπέροχα πλάσματα και ούτω καθ'εξής).

    Και εννοείται ότι νυχτιάτικο έχω ανατρέξει στον υπολογιστή για να τα βρω, πιάνοντας μια φράση από το ρεφρέν ή τα ηχογραφώ στο κινητό μου για να τα ακούω σαν realtones μέχρι να τα αποκτήσω. Και σαφώς βρικολακιάζω μέχρι να τα βρω και πολλές φορές με βρίσκει το πρώτο φως της ημέρας αγκαλιά με το λαπ τοπ μου.....
    (ναι δυστυχώς, έχω πολύ ελεύθερο χρόνο για τέτοιες βλακείες).
    όμως η μουσική είναι μέρος της ζωής μας και ο χρόνος που σου παίρνει για να ακούσεις ενα τραγούδι με όλες τις αισθήσεις δεν θα ξαναγυρίσει ποτέ πίσω..............
    Οπότε χαλάλι.....!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. υγ.
    και μην ντρεπεσαι για μουσικες επιλογες. Θα εκπλαγεις ποσοι θα συμφωνησουμε μαζι σου :):)

    ψευτοκουλτουριαρηδες ειμαστε οι περισσοτεροι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. είσαι τρελή αυτό είναι σίγουρο. Άλλα με αρέσεις! χαχχαχα
    Δε λέω το κομμάτι τα σπάει άλλα οκ τόση δουλειά δεν θα την έκανα την λέω την αμαρτία μου.
    Καλημέρα κούκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @maya

    Αχ, καλε-εε πααα-πιιι-ιιι...






    @Dee Dee

    Να το κάνεις, να το κάνεις!
    Δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται...

    Φιλιάααα!!!



    @Aurangel

    Άει γειά σου! Αυτό το τελευταίο, πολύ μου άρεσε:

    "η μουσική είναι μέρος της ζωής μας και ο χρόνος που σου παίρνει για να ακούσεις ενα τραγούδι με όλες τις αισθήσεις δεν θα ξαναγυρίσει ποτέ πίσω..............
    Οπότε χαλάλι.....!!!!!!!!!!!!!"

    Αυτό κρατάμε, κι "αθωωνόμαστε" όλοι οι ως άνω τρελλοί!

    Φιλιά και καλημέρες!!!!!!!



    @Dee Dee

    Ουουουου όσο γι' αυτό!!!

    Χαχαχαχααχαααα!!!!!!



    @mahler76

    Για άλλα όμως θα την έκανες, μολόγα! Μην γίνουν δύο τα παπάκια, ναι???????

    Αλλιώς... πάνε στην ποταμιά κι εσύ με τη Μάγια!!!!!!!




    @φάβα

    Φιλιά, παλιοσκορπίδι μου!
    (Όμοιος ομοίω αεί πελάζει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έχει απίστευτη συλλογή δίσκων και γνώσεις ο Κοκκι....
    Καλημέρες (μετά απο καιρό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @anthrakoryxos

    Τι σημασία έχει ο καιρός?

    Πολύ χάρηκα που σε "είδα"!

    Φιλιά και καλημέρες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή