"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 30 Απριλίου 2009

Thorn apart



Το αγκάθι κάνει πάρτυ μέσα στη σάρκα μου.

Σκάει μύτη στην επιδερμίδα, που και που,
και μου βγάζει γλώσσα περιπαικτικά.

Ύστερα τρέχει και ξανακρύβεται ακόμα βαθύτερα,
ματώνοντας τα πάντα στο πέρασμά του.

Φωλιάζει με θράσος στα σπλάχνα μου και θρέφεται από τα γιατί μου.

Γιγαντώνεται.

Πρέπει νά 'χει γίνει τουλάχιστον συρματόπλεγμα ως τώρα.

14 σχόλια:

  1. Όλη μέρα προσπαθούσα ν' αποφασίσω αν θα βάλω το κομμάτι από Smiths ή από Low.

    Όταν αποφάσισα να βάλω και τα δύο, δεν μπορούσα να καταλήξω ποιο θα βάλω πρώτο και ποιο δεύτερο.

    Τελικά σε οποιαδήποτε αναμέτρηση η μεγάλη αγάπη θα κερδίζει.

    Αφού δεν υπάρχει αυτός ο άνθρωπος, δεν υπάρχει αυτή η φωνή...

    Ακούμε φυσικά πρώτο τον Morrissey.

    Και η φωνή του μας σκίζει όμορφα, όχι όπως το αγκάθι της ανάρτησης.

    Δείτε... ούτε σταγόνα αίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε γω γιατι δεν ακουω τιποτα??

    τεσπα οτι και να ειναι θα μου αρεσει μου αρεσει πολυ .



    "Φωλιάζει με θράσος στα σπλάχνα μου και θρέφεται από τα γιατί μου"

    -το αγκαθι ναι!!

    Φωλιαζει ομως και η δυναμη σου

    αυτη που τωρα κοιμαται.
    με κεινον τον υπνο του δικαιου καιτου σιγουρου

    πως οταν ξυπνησει

    οταν το ενστικτο την αφυπνισει

    θα κοψει τα αγκαθακια

    σαν πεταλακια..

    με μιας και διαπαντος...

    ασε τωρα να θεριευουν τα αγκαθια..

    δοκιμες ειναι ολα σε μια πλατη που ξερει να αντεχει

    και σε μια ψυχη που αναμετρα τη δυναμη της

    -σε φιλω Στελλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρίξτε το παλτό σας πάνω του και περάστε άφοβα.
    Αρκεί να μην είναι ηλεκτροφόρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω πολλές εκφράσεις που μπορεί να σημαίνουν καλό μήνα.
    Μία απ'αυτές είναι:
    ΜΕ ΕΞΟΝΤΩΣΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ποτίζουν οι αναμνήσεις σου Στέλλα.....
    Οι αναμνήσεις σου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πάψε και εσύ πια αυτά τα "γιατί"...

    τι σου λέω τώρα και εγώ;;;;

    καλό μήνα!


    (με τσιμπιδάκι για τα μάτια δοκίμασε να το βγάλεις όταν ξαναεμφανιστεί...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρεις Στελλί
    πολλές φορές ο δρόμος των ματιών μας
    έχει αγριόχορτα .

    Και μέσα μας πάντα υπάρχει μια ποικιλία αγκαθιών .

    Λέω πως καμιά φορά
    είναι καλό να ματώνουμε .
    Ανοίγει η ψυχή μας .

    -κι ότι δε σου αρέσει
    βάψ' το κόκκινο
    και κρύψ' το στις φλέβες σου .


    Μεγάλο φιλί *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Talisker

    Στο έστειλα με μέιλ, πιστεύω να σου άρεσε.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Αυτή η κρυμμένη δύναμη, πολλές φορές είναι καλύτερα που κοιμάται. Όταν ξυπνάει είναι σχεδόν ανεξέλεγκτη. Άμα πάρει φόρα δεν θα κόψει μόνο αγκαθάκια και πεταλάκια. Αυτό προσπαθώ να αποφύγω.

    Κι αυτή η πλάτη... Αναγκάστηκε να ξέρει να αντέχει κι έχει ψιλοκουραστεί...

    Φιλιά και καλημέρες, φιλενάδα!






    @Spy

    Με την πορεία που ακολουθεί θα γίνει σίγουρα και ηλεκτροφόρο. Ποιος θα "καεί" δεν ξέρω. (Εκτός από μένα, φυσικά, πάντα πρώτα εγώ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Chryssa

    Αυτό το τηλεφώνημά σου, δεν θα το ξεχάσω. Ήταν τόσο πικρά αστείο!

    "Είπα κι εγώ να μπω στης Στέλλας ν' ανέβω λίγο... Πρωτομαγιά, λέω, θά 'χει βάλει λουλουδάκια και τέτοια..."

    Λυπάμαι που αντί για τριαντάφυλλα βρήκες αγκάθια.




    @Μικρός Πρίγκηπας

    Το πόσο "μέσα" έχεις πέσει, Πρίγκηπά μου... ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @bright Φω

    Εσύ καλά τα λες. Αν μπορούσες να μου υποδείξεις και τον τρόπο που κάνουμε τα "γιατί" μέσα μας, να το βουλώσουν, πολύ θα μ' εξυπηρετούσες!

    Καλό μήνα, φιλιά!

    (τι να σου κάνει κι ένα τσιμπιδάκι...)





    @Ηλιαχτίδα

    Συμφωνώ, απλά όταν γίνει μόνιμη η διαρροή, το θεωρώ ανησυχητικό.

    - Τι να πρωτοχωρέσουν πια κι αυτές οι φλέβες?

    Πιο Μεγάλο Φιλί!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δες εδω

    http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&sid=650


    της Πηγης Καφετζοπουλου. Νομιζω σου ταιριαζει :)

    Καλημερααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, Ντη μου...

    Δεν νομίζω να έχω πονέσει περισσότερο για χαμό ανθρώπου που ΔΕΝ γνώριζα. Δεν την πρόλαβα.

    Βρήκα όμως πολλά που άφησε πίσω της, κι ήταν αρκετά για να την βάλω στην καρδιά μου.

    Με τον καιρό νιώθω σαν να την γνώριζα κι εγώ. Συμπάσχω μ' αυτούς που την θυμούνται στα γενέθλιά της, ή και σε μη σημαδιακές ημερομηνίες και αφήνουν ακόμα σχόλια στο μπλογκ της. Λόγια αγάπης και πεθυμιάς.

    Τα δύο παιδικά βιβλία της, τα πήρα με το που κυκλοφόρησαν και τα διάβασα αμέσως στον μικρό μου. Χωρίς μια πρώτη δική μου ανάγνωση, κάτι που συνηθίζω πριν μεταφέρω κάτι στο παιδί. Τυφλή εμπιστοσύνη πως η ψυχούλα του είναι σε πολύ καλά χέρια.

    Και σήμερα μ' αυτό σου το σχόλιο, ένιωσα σαν να ήρθε για πρώτη φορά κι εκείνη να με συναντήσει. Με τον τρόπο της. Σαν μια φίλη από μακριά που με σκέφτηκε σε μια δύσκολη στιγμή και μέσω μιας κοντινότερης μου έστειλε ένα δώρο.

    Καταλαβαίνω πόσο "χαζό" μπορεί να ακουστεί αυτό σε κάποιους, αλλά ποτέ δεν έγραφα εδώ μέσα σκεπτόμενη αυτούς.

    Αυτοί για τους οποίους γράφω, είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνουν τι λέω και πως το εννοώ.

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, Ντη μου. Πάρα πολύ!

    Υ.Γ. Βλέποντας το προφίλ της στο σάιτ που με παρέπεμψες, είδα στα στατιστικά της αυτό:

    Τελευταία βόλτα : 27.05.07, 14:01

    Αυτό γράφουν σε όλων τα προφίλ για το τελευταίο log in του μέλους. Αλλά για την Πηγή συγκεριμένα, αυτό το "τελευταία βόλτα" ακούγεται κάπως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το site που σε παρεπεμψα μου στελνει μειλ με μουσικα νεα. Την Πηγη Καφετζοπουλου την γνωρισα την επομενη του θανατου της απο ενημερωτικο μειλ της συγκεκριμενης σελιδας.

    Οταν διαβασα τις δημοσιευσεις της την ενιωσα δικο μου ανθρωπο!! Μια ζεστασια και μια οικειοτητα λες και την γνωριζα χρονια. Αυτη η αμεσοτητα της ειναι πολυ σπανιο χαρισμα και τα μονοπατια που βαδιζε μου ταιριαζουν πολυ!


    Χαιρομαι που σε εκανα να χαρεις τοσο :)

    xxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάποια αγκάθια δεν θα φύγουν αν δεν, δεν τα ξερνά ο οργανισμός, αφομοιώνονται αφήνοντας μόνο τη θύμηση της ύπαρξής τους, υπάρχουν για να θυμάσαι τον αξεδιάλυτο πόνο, τον τώρα αποκοιμισμένο και πλέον ελεγχόμενο, τυχερή που πόνεσες-καθώς πανέμορφα μια ηλιαχτίδα σου πε παραπάνω- μιας και οι άνθρωποι που πονούν είναι οι ακόμα ζωντανοί

    Το αγκάθι, ο πόνος που ακινδυνοποιήθηκε κάποια στιγμή σε βάθος άγνωστου χρόνου, μια στιγμή που το ταλαίπωρο καντάρι ισορρόπησε και έγειρε από τη επιθυμητή μεριά

    Ζωντανή σημαίνει να σαι σαν την γκάιντα, πάντα να χάνεις λιγότερο αέρα απ όσο βάζεις, μην φοβού πως θα ξεμείνεις, έχεις ωραία τραγούδια να πείς, γιατί πάντα θα έχεις γύρω σου πιο αγαπημένα πρόσωπα από της φοινικιάς στην έρημο

    το αγκάθι αν το πιέσεις μπορεί να βγεί, τα λόγια όχι,
    επώδυνες επουλώσεις τις λέν και απο τα δύο

    έστε ευτυχείς αναμετάξυ σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή