"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 24 Απριλίου 2009

Flat Lying


Έτσι απλά θα γίνει. Μια μέρα. Μια μέρα σαν όλες τις άλλες. Απλά. Αθόρυβα.

Πως λέμε για κάποιον «έφυγε ήσυχα στον ύπνο του»?
«Δεν ταλαιπωρήθηκε»?

Έτσι.

Ούτε νεκροψία δεν θα ζητήσουμε.

- Από τι πήγε?
- Από ρηχά γεράματα.

20 σχόλια:

  1. @Μαρίνα...

    Όλα καλά, Μαρινάκι μου. Όλα καλά.

    Σε φιλώ πολύ, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...επειδή κάποτε θα γίνει κι είναι το μόνο σίγουρο,

    το λέμε και το ξαναλέμε κι ας το προσπερνάμε.

    Οπως έλεγε ο Γκάντι

    Να ζεις σαν να πρόκειται να πεθάνεις αύριο,
    Να μαθαίνεις σαν να πρόκειτο να ζήσεις αιώνια.
    Φιλιά καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, ναι, σίγουρα.

    Και συμφωνώ και προσπαθώ να το εφαρμόζω όσο μπορώ. Εγώ, αυτό.

    Καλημέρες και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Κάποτε, πρέπει να μεγαλώσεις, να συμβιβαστείς, να συμφιλιωθείς με την πραγματικότητα ξέρεις ...

    - Θα με πίστευες αν σου' λεγα ότι ξέρω και έχω διαλέξει να μην γνωρίζω;

    - Πως μπορεί να γίνεται αυτό;

    - Άκου λοιπόν. Όταν κοιτιέμαι στον καθρέφτη μου, βλέπω αυτό που είμαι. Όταν με βλέπουν οι άλλοι, είμαι αυτό που βλέπουν. Αυτό που είμαι και αυτό που βλέπουν, δεν συναντιούνται ποτέ. Εγώ συμπεριφέρομαι σαν αυτό που βλέπουν ότι είμαι. Δοκίμασα να κλείσω ραντεβού σ' αυτά τα δύο και είναι συνεχώς απασχολημένα, σε ένα συνεχές meeting και ...αφήστε το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσουμε.

    - Αυτό που είσαι είναι κάτι τόσο επικίνδυνο;

    - Καθόλου. Μικρό και ασήμαντο. Αλλά είναι εγώ. Μόνο αυτό που θέλω, που μπορώ, που αντέχω. Ένα πρόσωπο δηλαδή. Η μάνα μου έβλεπε το παιδί που ήθελε να έχει. Οι φίλοι μου, την ιδανική φίλη που ήξερε να ακούσει για να του κοκορεύονται. Οι δάσκαλοί μου, την ιδανική μαθήτρια που οι ερωτήσεις του δεν πρόδιδαν ποτέ τις ελλείψεις τους. Οι αγάπες μου, τον έρωτα που ποτέ δεν ζήταγε κάτι περισσότερο από το λίγο τους. Τα αφεντικά μου το εργαλείο που προωθούσε τη δουλειά τους αλλά δεν μείωνε το πάχος της τσέπης τους. Και τα άγνωστα πλάσματα μιας νύχτας, αυτή που τα άφηνε να είναι ο εαυτός τους. Δεν είμαι τίποτε άλλο. Αυτό είμαι. Είμαι ο άνθρωπος που πίνει καφέ στη μία το πρωί, αυτός που άνοιξε το λεξικό και νόμισε ότι η ζωή είναι ο τρόπος να δικαιώνονται οι λέξεις και που ποτέ του δεν κατάλαβε ότι οι λέξεις είναι η ζωή που είναι αλλά οι άνθρωποι τις εξηγούν, ζητώντας τους να είναι μόνο ότι συμφέρει τους ανθρώπους ... "

    Πάω να κλέψω καραμέλες από το ψάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πειράζει που προτιμώ να "μασουλάω πινέζες"*, παρά να εξηγώ?

    Ραντεβού στην αποβάθρα.






    *επειδή δεν διαβάζετε όλοι παντού, αυτό μην παλεύετε να το καταλάβετε... κάτι για τσίχλες και καραμέλες και πινέζες λέγαμε με το Χνου και το Χρυσόψαρο... σε μια αποβάθρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ τώρα τι να πω... προς τα που να πετάξω καραμέλες?????
    Χνου βάλε τα χέρια στις τσέπες. Στέλλα βάλε τα χέρια στην τσάντα.

    (Ρε χνου, τι είναι αυτό το πράγμα που άφησες για σχόλιο??? Τι να λένε τα καραμελάκια μου, εδώ μιλάμε για ταβανόπροκα... θα επανέλθω με γλειφιτζούρια και μαλλί της γριάς και όλη τη γριά μη σου πω)

    ιουιουιουιου (σειρήνα είναι αυτό, όχι χαριτωμενιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάλι, άκουσα πολύ παλιά μια φράση και από τότε την λέω πάντα, " η νεκροψία θα δείξη ...." και μέχρι τότε βλέπουμε.#
    Φιλιά πολλά.

    #: Καλά τα λες Αλεξάνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν θα πω τιποτα..
    μια αγκαλια και ενα φιλι απλα σου στελνω...
    καλημερα φιλη μου..
    hang in there...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μου αρέσει γιατί λες πολλά με τα λίγα
    και στο καρφι με τα πολλά .

    φτου.

    σε χαίρομαι .

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Εκεί που βόλτα θα πηγαίνω στο βουνό ,να πέσει μια χελώνα στο κεφάλι μου..."

    μπα! δεν της πολυέχω αυτές τις κουβέντες τώρα! σόρυ!
    γι'αυτό αφήνω ανέκδοτο:

    Συζήτηση σχετικά με την ευθανασία

    "Γυναίκα! Αν ποτέ η ζωή μου στηρίζεται σε ηλεκτρικές συσκευές να τις αποσυνδέσεις σε παρακαλώ"

    και η γυναίκα έκλεισε την τηλεόραση και τον υπολογιστή...


    καληνύχτα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ζωή μας πάντα θα υπάρχει ακόμη και αν χαραχτεί η τελευταία γραμμή.

    Απλά θα έχουμε κενό χρόνο μπροστά μας και γεμάτο πίσω μας. Μέσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Chryssa

    Πάει ο καιρός που μπορούσα ν' αρκεστώ σ' ένα μαλλί της γριάς.

    Μπορεί και να φταίει αυτό.




    @Vassilis Stranger

    Αυτή τη φράση τη λέω κι εγώ συνέχεια όταν προσπαθούν οι άνθρωποι που με αγαπούν να με πείσουν να πάω στον α ή β γιατρό (είμαι εξαιρετικά αμελής).

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @tzotza

    Καλοδεχούμενα και με το παραπάνω!

    Πάντα χαίρομαι να σε "βλέπω"!

    Φιλιά πολλά!!!



    @maya

    Ναι, όταν είμαι έτσι, "τό 'χω"...

    (Πειράζει που προτιμώ να είμαι στην κούνια και να γράφω μαλακίες?)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Κωνσταντίνος Π

    Και μακάρι να μην "τις έχεις" ποτέ!

    Χίλιες φορές καλύτερα να λέμε ανέκδοτα, χίλιες!!!

    Φιλούμπες και καλημέρες!!!!!!!!!!!!




    @Aurangel

    Ώρες ώρες, πόσο θά 'θελα να μπορούσα να συμμεριστώ τις απόψεις σου περί ζωής και θανάτου, ψυχής κι ενέργειας...

    Μάκια!



    @kanenas

    Because etsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ... ρηχά είναι μπείτε :)))
    Ως πιο έμπειρος στις άσπρες τρίχες (και τις λίγες τρίχες) ένα έχω να πω "δε θα παραδοθούμε εύκολα κουφάλα νεκροθάφτη" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ναι αλλά πρίν το flat line θα έχει μεσολαβήσει ένα καλό χέσιμο ή ένα καλό πέσιμο (αν μιλάμε για γέροντα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @adaeus

    ... ή καλύτερα: ρηχά είναι, βγείτε!
    (κολλάει περισσότερο μ' αυτό που αποτέλεσε την πηγή έμπνευσής μου)

    Το ότι δεν παραδίδουμε εύκολα τα όπλα, κολλάει παντού και στα πάντα, όμως, έτσι φιλαράκι μου?


    Μ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΣ ΘΕΛΩΩΩΩ!!!

    ;)*



    @mahler76

    Επειδή δεν μιλάω για γέροντα ("ρηχά" γεράματα, γαρ), για την ακρίβεια ούτε καν για άνθρωπο δεν μιλάω, το πιθανότερο είναι ένας συνδυασμός των δύο που λες, πεσίματος ΚΑΙ χεσίματος. Δηλαδή να έχει πέσει χέσιμο.

    Είτε επειδή κάποιος θα έχει "χεστεί πάνω του", είτε επειδή θα "φάει χέσιμο"...

    Ναι, ναι, αυτό είναι πιο πιθανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μωρέ κατάλαβα πως δεν μιλάς για άνθρωπο. άλλα δεν περίμενα να πέσω μέσα στο χέσιμο χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή