"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Δευτέρα, 6 Απριλίου 2009

ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΩ ΣΜΠΑΡΑΚΟΥΑΚ!*

Όπου "ΣΜΠΑΡΑΚΟΥΑΚ" σημαίνει ότι για λίγες μέρες θα βρίσκομαι...


... εδώ...




... κι εδώ!!!




Τα λέμεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


UPDATE 7/4/09
Και ο Σαλίγκαρος, μετά τις μουσικές, συνεχίζει να μας κουρδίζει με φωτό:


ΟΥΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!

93 σχόλια:

  1. Το τραγούδι που ακούμε από δίπλα είναι ευγενική χορηγία του αγαπητού Σαλιγκαράκου μας, ... έτσι... για να φτιαχνόμαστε σγα-σγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπον


    "ομολογω να πω" (ακα Μπεζαντακου)
    οτι απο την γραμματειακη υποστηριξη του βασιλειου της Δανιμαρκιας
    με ενημερωνουν για τη πληθωρα μεηλ απο πριγκιπισσες Μαγια και Στελλα
    πως "ητανε μια απλη παρεξηγηση"
    η οποια και προκληθηκε απο το δυσερμηνευτον του μυαλου μου κωλυμα...

    ως εκ τουτου
    δηλωνω παυση των μουτρων!!

    ΚΑΙ ΚΥΡΗΣΣΩ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΜΟΥΤΡΙΑΣΗ
    εκ νεου!!!

    που θα παςςςςςςς?????????

    επιτρεπεται να πας???


    πφφφφφφφφφφ


    τεσπα

    φυσικα και καλα να περασεις

    πολυ πολυ πολυ καλα

    νομιζω οτι αυτο που χαμογελαει δεν ειναι ο ηλιος αλλα το προσωπο σου...

    φιλια Στελλα!!!
    χχχχχχχχ

    -ξεχασα εχω μουτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Talisker

    Ομολογώ κι εγώ να πω (πολύ με άρεσε αυτό!!!! τά 'σπασε η συνωνόματη!!!!!!!), λοιπόν, ότι:

    - Χαίρομαι αφάνταστα που διαλύθηκαν τα πρώην μούτρα!

    - Απαιτώ να εξαφανιστούν πάραυτα και τα νυν μούτρα!!!

    Θέλω να βλέπω παντού φατσούλες-ήλιους!!!!!!!!! (μα τι υπέροχο αυτό που είπες, με κομμάτιασες πάλι, άτιμο θηλυκό...)

    ΧΑΜΟΓΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά κοριτσάρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nai nai
    χαμογελαμε

    γιατι να μη χαμογελαμε αλλωστε

    εχουμε εναν πριγκηπα κατω απο το παραθυρο προθυμο να προταξει τα στηθη του σε οτι μας ενοχλει

    και ετοιμο να μας κανει ταξιδια στα περατα της γης...

    γαλαντομος , αριστοκρατης και υπεροχος συζητητης..
    και κυριως γενναιοδωρος!!

    και να μη χαμογελαμε??
    αχ οχι οχι χαμογελαμε ...

    (δεν ειναι τιποτα με εχει η Μαγια σε καταστολη και εχω παραισθησεις..)

    τα μουτρα ομως παραμενουν

    καταστολη καταστολη αλλα δεν ειμαστε και τοσο υπερανω!!!


    πφφφφφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Talisker

    Χίλιες φορές σε προτιμώ μουτρωμένη,
    παρά σε καταστολή!!!

    Δεν μπορώ να σε διανοηθώ χωρίς το γνωστό σου νεύρο/ταπεραμέντο...

    ΕΣΥ νά 'σαι, κι όπως νά 'σαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στελλίιιιιιιιι !!!

    Κανονικά θα σου κράταγα κι εγώ μούτρα αλλά εφόσον θα σου κρατήσει η μανούλα ,
    είναι σα να σου κρατάμε όλοι . :)

    Λοιπόν, ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω !!!
    Γιατί την Ολλανδία την ΛΑΤΡΕΥΩ !
    Είναι το δεύτερο σπίτι μου!

    Φυσικά και να περάσεις ΓΑΜΆΤΑ
    να επιστρέψεις πίσω ανανεωμένη και
    με ένα χαμόγελο δεμένο φιόγκο πάνω στο κεφάλι σου !!

    Σε περίπτωση που χωράω στη βαλίτσα
    παρακαλώ να με ενημερώσεις ,
    ώρα και μέρος , θα είμαι εκεί .

    Ομολογώ να πω πως κρατιέμαι να μη σου κρατήσω μούτρα !

    Σε φιλώ πολύ και να περάσεις τέλεια τέλεια τελειΆ !!!



    -Μανούλα ,
    κατέβασε τη γιγαντοοθόνη που μετράει ανάποδα μέρες για να επιστρέψει !
    μα δε την πετάξαμε αυτή όταν γύρισε η θειάκα Μάγια τότε;

    και σταμάτα να ξεμαλλιάζεις τον μαλλιά μου.
    έχεις δικό σου , ξέσπασε σε κείνον.

    -Αχ βρε Στελλί , φεύγεις και αρχίσαν οι ζημιές !


    Σε φιλώ κοριτσάρααα ! ! ! !

    dui dui
    που χαιρετάνε κι οι Ολλανδοί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλάαααααααα

    αφού δεν κρατάει κανείς άλλος μούτρα
    (κι η τάλι που κρατάει λόγω της αυξημένης επίδρασης των κατασταλτικών που της χορηγεί η μάγια θα το ξεχάσει ότι κρατάει)

    ΚΡΑΤΆΩ ΕΓΏ!

    θα πάτε που θα πάτε
    είναι ανάγκη να το διαλαλείτε;
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?
    ΕΊΝΑΙ ΑΝΆΓΚΗ?



    ΤΈΛΟΣ





    ΜΟΎΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. axaxxaxa

    axaxxaxa
    να αλλαξει ο τιτλος

    να γινει το ΜΟΥΤΡΟΠΟΣΤ!!!

    ΑΧΑΧΑΧΑ

    ΚΩΝ/ΝΕ ΘΥΓΑΤΗΡ
    ΜΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΥΤΡΟΠΟΣΤ!

    αλλά να σου πω κάτι τάλι?
    εκεί που ΑΥΤΗ θα παρακολουθεί έναν κυριούλη στα 70+ του να προσπαθεί να τραγουδήσει,
    εκεί που εκείνη θα είναι πνιγμένη στας μπάφους και δε θα καταλαβαίνει καν ποιος είναι ο κυριούλης αυτός...

    ...ΕΜΕΊΣ θα περνάμε καλύτερα!
    ΧΑ!

    αλλά


    ΜΟΎΤΡΑ!


    μη ξεχνιόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ηλιαχτίδα

    Αααααααααααα, δε μας τά 'χες πει αυτάαααααα.........

    Η μάνα σου τα ξέρει???????

    Τι σχέσεις έχεις εσύ με τα Ολλανδά?????? Μμμμμμ????????

    Ξέρνα τα όλα εδώ και τώρα!!!!!!!!!

    (Ευχαριστώωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @Κωνσταντίνος Π

    Κατ' αρχάς εσύ μη μιλάς καθόλου, από την αρχή σου είπαμε νά 'ρθεις μαζί μας!!!

    Εν συνεχεία, ομολογώ να πω ότι όταν έκανα την ανάρτηση είχα τη γελοία αυταπάτη ότι θα χαρείτε με τη χαρά μου, ζηλόφθονα πλάσματα, που σας έχω και για φίλους μου!!!!!!!

    Μόνο το Ηλιακρίδι μου, μου ευχήθηκε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Γι' αυτό θα είναι η μόνη που θα ειδοποιήσω αν έχω τελικά κενό χώρο στη βαλίτσα... ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ!!!)

    Η Βασιλομήτωρ δεν πιάνεται, γιατί ήταν υπό την επήρεια των κατασταλτικών...



    @Talisker

    Τα κατασταλτικά σας προκαλούν και γέλωτα, μανδάμ????????????

    (Καλόοοοοοοοοοοοο!!!!!!!! ΜΟΥΤΡΟΠΟΣΤ!!!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΑ!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Κωνσταντίνος Π

    Έλα μ' ντε!!!!!!!!!

    Τώρα το θυμήθηκα!!!!!!!!!!

    Το είχα απωθήσει για να μη χαλιέμαι...

    ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΚΗΝΗ ΕΣΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΣ??????????

    Λες και δεν τα ξέρω τα χαμπέρια σας για την εν λόγω ημέρα!!!!!!

    ΜΟΥΤΡΑ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ... Εν τω μεταξύ τώρα η Α.Μ. θα έχει απορία, γιατί τρώγοντας μάφφινς, έχει κανείς προσωρινή απώλεια συνειδητότητας/μνήμης και δε συμμαζεύεται...

    Θά 'ναι με γέμιση "σοκολάτας", μεγαλειοτάτη μου, γι' αυτό!!!!!!!

    Η σοκολάτα τα κάνει αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άρα;....


    ΜΟΥΤΡΟΠΟΣΤ!!!!



    πάω για ύπνο!
    κάπως πήγε το όλον γέλιο να με ξυπνήσει αλλά... δεν!!!

    να περάσετε καλα.
    που θα περάσετε το ξέρω.
    κι ας σκέφτεσται εμάς που θα περνάμε καλύτερα
    ή που μαζί θα περνάγαμε όλοι καλύτερα!

    και κοίτα να φέρεις τίποτα από τα άμστερδαμ
    για την εκεί καταστολή της τάλι!

    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Κωνσταντίνος Π

    Μωρέ κανά μάφφιν θέλει ΑΥΤΗ να ισιώσει, να δεις για πότε θα μάθει να το λέει και σωστά! Είναι εμπειρική, βλέπεις...

    Καλό νάνι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. βζουιουνννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννν
    (θα κάνει σε λίγο το αεροπλάνο)

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Xνούδι

    Νομίζω ότι το δικό μου θα επισκιάσει αυτό του αεροπλάνου.

    ;)))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. α ώστε θα πας τελικά ?!
    Μ Ο Υ Τ Ρ Α και γω !!!!!
    σιγά που θάναι καλά εκεί .
    σιγά .

    κλανγκ κλανγκ οι ολλανδοί με τα σαμπώ
    παφ πουφ οι ανεξέλεγκτοι μπάφοι στα μπαρ
    ντριν ντριν τα ποδήλατα να μην μπορείς να περπατήσεις
    γκραντζ γκρούντζ ο bob ο φάλτσος
    αψού οι άλλοι μισοί απο την γύρη των τουλιπών
    σλουρπ οι σοκολάτες στα τραπεζάκια έξω
    τσιν τσιν οι φρικτές μπύρες
    χαρ χουρ να μιλάνε οι ακατανόμαστες στις βιτρίνες
    σαλ μουτς γλυψ τα ερωτευμένα ζευγάρια στα κανάλια ...

    δεν καταλαβαίνω τι το ωραίο θάχει ...


    Μ Ο Υ Τ Ρ Α !

    και την χειρότερη εποχή !
    μα άνοιξη ?!
    quelle idée !
    τσκ !



    χαμογελάς ακόμα ε ?
    ...

    σαισυμίαααααααα !!!!
    κιειν'αυτόςένας !!!!!!!!!!
    και το χαμόγελο πολύ συμπάθιο να !



    φτου σκόρδα .
    τέλεια θάναι .
    ωλλ δη μπεστ :))))))))))))))















    όχι όχι .
    μην ζηλεύεις .
    εμείς χάλια θα περάσουμε ναι .
    τίποτα .
    άμα σου λέω χάλια, χάλια .
    ούτε γέλιο, ούτε κοκακόλες και μπύρες
    ούτε μπέρδεμα στον κατάλογο
    ούτε τίποτα.
    και κυριως καθόλου γέλιο .
    μα καθόλου !
    και κακή παρεααααααα !
    πολύ κακή παρέα !



    ντάξ' ?


    (χεχεχε αμ πώς!)



    φιλιά πολλά
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @maya

    Ωωωω, μα οποία γλαφυρή περιγραφή... Ανατσουτσούρωσα!!!

    Να υποθέσω ότι είναι και για εσάς, φιλτάτη, ως δεύτερη πατρίς αι Κάτω Χώραι? Ομολογείτε να το πείτε???

    κλανγκ κλανγκ: Ακόμα έχει ψοφόκρυο εκεί, λες νά 'να με σαμπώ? Τά 'χουν παντός καιρού?

    παφ πουφ: Υπόσχομαι να το έχω υπό έλεγχο!

    ντριν ντριν: Αν διανοηθεί κανείς από την παρέα να με βάλει να κάνω ποδήλατο, θα μετανιώσει πικρά...

    γραντζ γκρουντζ: Αν διανοηθώ εγώ να πω κάτι τέτοιο, ξέρω τουλάχιστον 2 άτομα από την παρέα που θα με κάνουν να το μετανιώσω πικρά...

    αψού: Λόγω της αμέριστης χαράς όλων σας, για τη δική μας χαρά, ήδη για 2 άτομα της παρέας έχουν αρχίσει και αψού, και γκούχου, και κάτι δεκατάκια! (Θα πάμε και με 40 πυρετό, ρεεεεεεεεε!!!!!!!!!)

    σλουρπ: και στα τραπεζάκια μέσα, και στα τραπεζάκια ολούθε!!!!!!!! ΣΟΚΟΛΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    τσιν τσιν: εδώ θα διαφωνήσω, νομίζω σωστότερο είναι το γκλαντς γκλαντς...

    χαρ χουρ: Δεν τό 'χω... Κάτι σε Μπεν Χουρ?

    σαλ μουτς γλυψ: Και λίγα λες, μιλάμε για ένα τσακ πριν τη σύλληψη για προσβολή της δημοσίας αιδούς!!!

    Ναι... ούτε εγώ καταλαβαίνω τι ωραίο θά 'χει...

    Και δε σας ζηλεύω... όχι, καθόλου λέω, δε σας ζηλεύω... καθόλου, καθόλου, καθόλουουουουουουουουου... ουάαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου, κι εσείς να περάσετε (που ΘΑ περάσετε...) ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!)

    Καλημέρες και φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο σας ρε! Ωραίοι φίλοι!

    Ήδη είμαστε (από τις κατάρες σας και τα μισά σας μάτια) με δέκατα, βήχες, και ένα πόδι τούμπανο από καπάκι κατσαρόλας που ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ έπεσε λίγο πριν φύγουμε, εντελώς κάθετα, πάνω σε ένα ποδαράκι!

    Η κακία να σας μείνει!

    Κων/νε, ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΦΗ, μόλις γυρίσω θα σας μεταφέρω ΜΕ ΚΑΘΕ ΓΛΑΦΥΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΗΤΑ (και ξέρεις πολύ καλά ότι μπορώ να το κάνω) πώς ο κύριος των 70+ "προσπάθησε" απεγνωσμένα ο έρμος να τραγουδήσει ο καψερός! Ειδικά εσάς τους δυο ξέρεις ότι θα σας πατήσω εκεί που πονάτε. Και ξέρω ότι ΠΟΝΑΤΕ ΠΟΛΥ ΕΚΕΙ!

    Αειιει! Να μάθετε. Κων/νε τι θα έλεγες για απευθείας μετάδοση μέσω τηλεφώνου του Hurricane? Δε σε χαλάει ε; Ή προτιμάς το Ballad of a thin man? Και το Things have changed μια χαρά μου φαίνεται!!! Κάλά, θα δω. ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΣΕ ΟΛΑ!!!

    Μάγια, Τάλι, δεν πέφτουμε κυρίες μου! Ντάξει, δίκιο έχετε και σεις!!! Μπάφινς και παλιο-Ολλανδοί στα κανάλια!!! Και τεράστια λειβάδια με μωβ τουλίπες! ίσως σας φέρουμε και από μια. Αν φυσικά τη βγάλουμε καθαρή έτσι όπως μας πάει (μάλλον μας πάτε) μέχρι ώρας!!! Αλλά εμείς σας αγαπάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σας παρακαλω μπορειτε να σκασετε
    γιατι δεν μπορω να σας παρακολουθησω και κοντευω να σκασωωωωωωω

    εεε????

    ε?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ήσυχος ήσυχος
    (περπατώ στις μύτες των ποδιών τώρα)

    μην ενοχλήσω την τάλι που δουλεύει
    (εγώ πάλι σήμερα ...ξύνομαι)

    λέω ότι ξεκινάω τα βουντού
    να είσαστε όλοι καλά
    και να περάσετε υπέροχα στα dutch mountains!!!

    και κάνω μία μικρή παρασπονδία θορύβου:
    Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΦΑΛΤΣΟΣ Ο ΜΠΟΜΠ!!!!
    είπαμε να κοροιδεύουμε τα παιδιά, αλλά όχι και να γινόμαστε ιερόσυλοι!!!


    σσσσσσσσσσσσ


    φεύγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αααα

    και στη μάγια δε ξαναγράφουμε!
    έβαλε λεκτική αναγνώριση!

    μόλις την απεγκαταστήσετε παρακαλώ να ειδοποιηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κωσταντινε χαρα μου


    τα μουτρα ειναι τριμηνα

    συνελθε!!

    και μη τα ξεχνας ευκολα
    γιατι μου χαλας το ιματζ

    πφφφφφφφφφφφφφφφφ



    ασε με την λεκτικη

    αλλα καλα να παθει
    να δω τωρα πως θα κανουν 200 σχολια

    μμμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @South Of The River

    Όχι, εμείς δεν πτοούμαστε!

    Θα πάω έστω και με Π !!!!!!
    (ναι, δικό μου είναι το ποδαράκι που λέει ο Πάνος... Δεν το είχα αναφέρει για να μην χαρούν όσοι κάνουν βουντού, ότι έπιασαν οι κατάρες τους...)

    Η τιμωρία του Κωνσταντίνου πολύ μου αρέσει, αν και θα κοστίσει πολύ ακριβά!!!!!! Κινητό από εξωτερικό και τόση ώρα???? Τσκ τσκ τσκ... Ξανασκέψου το!


    @Talisker

    ΟΧΙΙΙΙ!!!! ΔΕ ΣΚΑΩ!!!!!

    ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΟΙ ΟΧΤΡΟΙ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ!!!!!!!!

    (Υ.Γ. Πλάκα πλάκα, για να μην παρεξηγηθεί στο τέλος και κανένας... εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε όλους εσάς που γράφετε αστειευόμενοι εδώ κακιούλες, ενώ ουσιαστικά ξέρω ότι μας αγαπάτε και χαίρεστε... η γλωσσσοφαγιά είναι πιο επικίνδυνη από αυτούς που ΔΕΝ γράφουν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. άμαν πια γκρίνια !
    τσκ !


    την έβγαλα την λεκτική να δω τι θα καταλάβετε
    άμα γεμίσετε και σεις γιαπωνεζάκια σπαμ !


    ΘΑ περάσετε τέλεια
    και ας είναι αυτές οι γκαντεμιές πριν ξεκινήσετε .
    μετά ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ !
    Τ Ε Λ Ε Ι Α Ο Λ Α !


    φιλιά πολλά σε όλους
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Κωνσταντίνος Π

    Καλά, εσύ πήγαινε ακροποδητί...

    ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΦΑΣΑΡΙΑ, ΝΤΑΞ??????

    ΕΓΩ ΤΟ ΓΛΕΝΤΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!

    Πάντως η αλήθεια είναι πως πλάκα-πλάκα, της ξέφυγε βαριά κουβέντα της Μάγιας.

    Να της βάλουμε πιπέρι και μετά να την αναγκάσουμε να το πλένει με ροδόνερο πριν τον ξαναπιάσε στο στόμα της? Τι λες???

    Λεκτική επαλήθευση?
    ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΗΗΗ???

    Ήταν που ήταν σκιαχτικό πλέον το νούμερο των σχολίων για να αποφασίσει να μπει κάποιος, έβαλε κι εμπόδια?????

    Μάγια μου? Άμα δεν μας θες, πες το! Μην καταφεύγεις σε φτηνά τερτίπια, θα το αντέξουμε σαν μεγάλοι, ναι???


    @Talisker

    Βλέπω κι εσύ το αναφέρεις...

    Κυρά-Μάαααγιαααα... ξανασκέψου το!!!

    (Μα που είναι αυτή σήμερα... την κουρδίζω, την κουρδίζω... Μου λείπειειειειει!!! Θέλω να έρθει να στάξει φαρμάκι κι αυτήηηηηη!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @maya

    ΝΑΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!

    ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!

    Έγραφα και δεν σε είδα...

    Ναι, μωρέ, μια χαρά θα πάνε όλα! Χαβαλές να γίνεται, έχουμε όρεξη όπως βλέπεις!!!

    Ο Κωνσταντίνος δεν έχει δουλειά, εγώ έχω δουλειά αλλά δεν έχω μυαλό για δουλειά, η Τάλι έχει δουλειά αλλά δεν την αφήνουμε ν' αγιάσει...

    ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΕΙΙΕΕΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εσένα βρήκε το καπάκι της κατσαρόλας?
    άουτς!

    περαστικά!

    αλλά μούτρα συνεχίζουμε να κρατάμε
    βασιλική απόφασις
    τέλος


    δεν έχω δουλειά
    αλλά έχω φέρει ένα βιβλιαράκι μαζί μου και με βλέπω να το τελειώνω!

    καλά περνάμε

    που να τρέχουμε στα άμστερδαμ τώρα

    το'χεις δει αυτό;
    http://www.youtube.com/watch?v=48A6Jytg794

    για δες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. την έβγαλα που να σκάσετε !
    ουφ αμαν πια σταδιαλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Κωνσταντίνος Π

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    Όχι, δεν το είχα ξαναδεί!!!!!!!!!

    ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!

    Πρέπει να φροντίσω να τραβήξω κάτι αντίστοιχο και ν' ανεβάσω μετά... Αλλά στη Ρουμελιώτικη βερσιόν του...


    @Maya

    Μ' αρέσει που υποκύπτεις στις πιέσεις του λαού σου...

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΈΒΑΛΕ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ Η ΜΑΓΙΑ; Τι, σου επιτέθηκαν γιαπωνέζικα σχόλια; Και γιατί δεν επιτέθηκαν σε κανέναν από μας αλλά μόνο σε σένα; Κάτι έχεις κάνει εσύ μαγιούλα...

    Κων/νε βασιλική απόφαση; Πότε θα χτυπήσουμε το βασιλικό κατεστημένο; Είπε κάτι η Βασίλισσα και αμέσως να το υποστηρίξει ο λαός; Έτσι θα κάνουμεν επανάσταση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. να συλληφθεί ο κύριος παρακαλώ!
    άκου επανάσταση ενάντια στη βασίλισσα!
    στο δήμιο τώρα!

    @Στελλί

    ρε δεν έχει λευκό πύργο! πού πας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Δύο κύριοι ανωτέρω

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ?????????????

    ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!

    Την πατήσαμε... Πεταμένα τόσα λεφτά...

    (Πάνο, κρύψου, που σε πιάσαν τα επαναστατικά σου... δεν θέλω να πάω με την ασώματο κεφαλή, σε θέλω in one piece... Φτάνει που θά 'μαι τόσες μέρες σ' ένα μέρος που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ...) (ελπίζω να είδες το βιντεάκι που μας έβαλε λινκ ο Κων/νος και να καταλαβαίνεις τι λέμε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΦΣΣΣΣΤ ΜΠΟΙΝΓΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μη φυγετε .......
    σε λιγο τελειωνω!!

    μετα ο δημιος θα αποκεφαλισει τον αποστατη Στρατηγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Aurangel

    Ευχαριστώωωωωωω!!!!!!!!!!!

    (Να σου πω βρε φιλενάδα μου... Μαζί με το "φσσσσσστ μπόινγκ", δεν κάνεις και κανά "φσσσσσσσσσστ" να στείλεις λίγη θετική ενέργεια??? Ξέρω εγώ τι σου λέω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Talisker

    Χαχαχαχαχαχαααααα!!!

    Το πως σε καταλαβαίνω...

    Ξέρω ακριβώς πως είναι να δουλεύεις και να βλέπεις από τα μέιλ ότι οι άλλοι οργιάζουν!!!

    Ελπίζω να είμαι εδώ όταν τελειώσεις... Παρακάλα μη με φωνάξει μέσα ο δ/ντής μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. τι λές μαρή θα πάς Ολλανδία να δείς Μπόμπ Ντίλαν? αααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. a καλα!!

    εσυ εισαι

    "-Καλημερα Λαμπρο..."


    πφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μπα !


    εδώ είσαι ?
    χμμμ...

    συνεχίστε εσείς με τις τουλίπες
    κάτι ήθελα να πω για την ΑΜ ...

    για τον κωνσταντάρα λέει
    ή για του πάσχατΟΣ ?
    δεν καταλαβαίνω τίποτα ώρες-ώρες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. lol
    κι εσυ εδω εισαι??
    εγω ημουν τωρα δεν ειμαι!


    χχχχχχχχχχχ
    ματςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. όπου είσαι είμαι .
    που είμαι τώρα ?
    δεν μου ξεφεύγεις !
    σε βλέπω παντού .
    εσύ δεν είσαι που δεν με αντέχεις είπες ?
    χα !
    τώρα θα δεις αυτοκολλητίαση !!!!

    άκου σκούρα κόκκινα ...
    τι ακούω κυρία μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. δεν μπορώ να συνεχίσω να απαντώ σε ήχους εδώ μέσα πια !
    ασταδιαλαμεταπφφφφφφφφπια !

    ατμόπλοιο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συγνώμη τι έγινε εδώ πέρα;;;

    Ακόμα δε πήγα στη θειάκα μου,
    έβαλε λέει λεκτική;
    Και εμένα μου φώναζε να τη βγάλω όταν είχα;

    Θειάκα στην κουνουπιέρα.

    Στελλί σου την έπεσε κατσαρόλα;
    Δε πειράζει παιδί μου, μην πτοηθείς!
    Κι αν έχει γίνει το πόδι τούμπανο, τα ξύλινα σαμπώ είναι ευρύχωρα!

    Η βαμμένα κόκκινα μαλλιά μανούλα Τάλισκερ που είναι;

    κάνει Πφφφφφing?

    Ο Κων/νος ακόμα ουρλιάζει;


    Αχ Στελλί.. φύγετε τώρα που δεν έχουν αρχίσει τα χειρότερα!!!

    Θα τους κρατάω εγώ σε καταστολή,
    έχω παραγγείλει χάπια με τον γιατρό.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. το νου σου εσύ αβάπτιστη νεαρά.
    μην αρχίσουμε να σου κρατάμε κι εσένα μούτρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κωνσταντίνε .
    Αν μου κρατήσετε μούτρα θα σας εικδικηθώ έναν προς έναν.
    Μην κοιτάς το Στελλί που είναι μάλαμα,
    εγώ είμαι διαόλου κάλτσα.

    Μια χαρά θα περάσει το Στελλί και
    μια χαρά θα περάσουμε κι εμείς.

    Πφφφφφφφφφφφφφφφφ
    που λέει κι η μανούλα
    και πολύ καλά κάνει.

    έτσι και μου κρατήσεις μούτρα Κων/νε..
    έτσι και.

    το νου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. μη μου μιλάς έτσι γιατί σκιάζομαι!
    εντάξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εντάξει.

    Όχι δες τι καλή είμαι.


    Κι εγώ σκιάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ατμοπλοιο και στα μουτρα σου!!

    ας ελεγες τουλαχιστον μια θαλαμηγος
    ενα κατι

    -ατμοπλοιο!

    σιγα μην ειμαικαι μαουνα!

    σιχτιρ και συ
    με εβαλαν σε λιστα αναμονης
    συχασες τωρα?

    -ετσι ετσι ηλιαχτις ειδες τι ειναι η θειακα σου?
    μονο για τους αλλους ξερει να λεει
    τσκκκκ


    Κων/νε μην μου την αγριευεις
    ξεχνας πως ειναι κορη μου??
    νταλε κουαλε

    ?????????

    πφφφφφφφ

    Λοιπον
    ολοι εδω στο μουτροποστ
    να πανε
    να ερθουν
    κι εμεις εδω να κανουμε μουτρα

    εγω μαλιστα λεω να τους στελνω και μνμτα

    ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΥΑΛΟ!!!


    (ΜΑ καλα ζει ο Μπομπ Ντυλαν ρε παιδια?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. (ΜΑ καλα ζει ο Μπομπ Ντυλαν ρε παιδια?)

    αααααααααααχαχαχαχα
    θα με πεθάαααααααανει η ΑΜ !!!!!
    αααχαχαχα


    μαρέσει που τσιμπήσατε στο φάλτσο !
    σας πήρε λίγα σχόλια για να σοκαριστείτε ε ?!


    τον λατρεύω τον bob dylan .
    αλλά
    είναι κομματάκι φάλτσος .
    αυτή είναι και η γοητεία της φωνής του .
    η μοναδικότητα του στην ερμηνεία .



    μη βαράτεεεεεεεεεεεε !
    θα βγάλω τα σαμπώ και θα γίνει πόλεμος !

    πώς παν τα δέκατα ?
    ελπίζω να ανακάμπτετε όλοι .
    μη μασάτε !
    όλα καλά θα πάνε !



    το δε κάνει Πφφφφφing? της ραγιούς για την μανούλα ΑΜ
    εξαιρετικό !!!!
    που μου θες και νάσαι θαλαμηγός !

    το μουτροπόστ μας κάνει πολύ καλό .
    μόνο αυτό έχω να πω .
    εύγε !

    (λίγο με τρόμαξε η ράγιω που μάλωσε τον κωνσταντίνο...
    αχ πάρ πολύ μοιάζει με την μητέρα της ώρες-ώρες!)

    ...πού είστε ?
    φύγατε κιόλας ????????

    καλημέραααα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. sovara zei??

    εδω ειμαστε και κανουμε πουφιγκ

    επισης εχω χασει τη μπαλλα
    κατι θελω να ρωτησω για τα μαφφινς
    αλλα δεν θυμαμαι πια που το διαβασα
    χτες παιζαμε σε τρια μπλοκ

    επειδη σημερα ειμαι εξαντλημενη μπορειτε να ειστε φρονιμοι???

    επισης
    Κωσταντινε μπορεις να μας ενημερωνεις μια μερα νωριτερα για τις μερες εμπνευσης να κανονιζω κανενα ρεπο


    εχεις δωσει ρεστα

    σου θυμιζω να ξυπνησεις με μουτρα

    μη ξεχαστεις ..

    Κορη,
    εσενα θελω να σε μαλωσω αλλα πια δεν θυμαμαι γιατι

    και κατ αρχην δεν εχουμε σταβλο


    Οι ταξιδιωτες εφυγαν?
    μμμμμμμ
    πφφφφφφφ Ολλανδια

    πφφ κε ντεκανταντζα...

    ας πηγαιναν στο Γκστααντ
    ακομα εχει χιονι...

    (αντε καλε, για το ματι τα λεω!!
    -βουντου θα κανω να μη σας ματιαξουμε(

    πουφιγκ τωρα
    εχω να βαψω γυψινα αυγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Να πω οτι δε ζηλευω.... ψεμα θα ειναι.... μπηκε η ανοιξη οι τασεις φυγεις επιβεβλημενες...... να μη μας σκεφτεσαι και να περασεις ξενοιαστα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. -a οχι οχι Λαιδη

    δεν την μπορω τοση ανωτεροτητα
    εδω ειναι Μουτροποστ!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @mahler76

    Ναι, μπρε, αυ-ι-τό, λέγω!

    Ααααααααααααααύριοοοοοοοοοοοο!!!!!!




    @Talisker

    Αυτό το "Καλημέρα Λάμπρο", είναι αντίστοιχο του "Τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω"??????????

    Αν κρίνω από το "πφφφφφφ", μάλλον...



    @Maya

    Νιώθω πολύ καλύτερα που ούτε εσύ καταλαβαίνεις!



    @Maya-Talisker

    Αυτό με τα "σκούρα κόκκινα" δεν τό 'πιασα, μάλλον από άλλο μπλογκ είναι, ε? (Πως λέμε "από άλλο ανέκδοτο"???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @Talisker-Maya
    (άλλαξα και τη σειρά στη μαρκίζα, να κρατάω τις ισορροπίες)

    Αυτά με τα πφφφφ, τα ατμόπλοια και τις θαλαμηγούς, παρακαλώ να σημειωθούν στα πρακτικά. Έγραψαν!!!!



    @Ηλιαχτίδα

    Την έβγαλε, τελικά, ας μην της τα χώνουμε άλλο... είχε άμεση ανταπόκριση μετά το κράξιμο που έφαγε!

    Ρεγιόν μου, όπως τα λες είναι, ήρθε καταπάνω μου μια μοβόρα κατσαρόλα με πολύ άγριες διαθέσεις! Αλλά το ποδαράκι έχει ξεπρηστεί σήμερα, κατάφερα κι έβαλα κανονικό παπούτσι! (Ως χθες φορούσα αθλητικό με λυτά κορδόνια...) Έβγαλα και τον επίδεσμο... μια χαρά, ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα!

    (Προς άγνωστο-η που έκανε τα βουντού: ΔΕΝ ΠΟΝΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!! ΘΑ ΠΑΩΩΩΩΩΩ!!!!!!)

    Αυτό με τα μαλλιά με μπέρδεψε κι άλλο... Νόμιζα ότι η αναφορά θα αφορούσε πασχαλινά αυγά... Για μαλλί λέγανε τελικά? Ποια τα βάφει???

    (Να μπει στα πρακτικά και το πφφφing, παρακαλώ!!! Με μεγάλα χρυσά γράμματα, κάτι σαν το RUINS WOOL!!!)




    @Κωνσταντίνος Π

    Εσύ έχεις γίνει βασιλικότερος του βασιλέως, ή με φαίνεται????????

    Τσκ τσκ τσκ... πως χάλασες έτσι, επαναστάτης άνθρωπος??? Τι σου έταξε πια???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αχαχαχα


    ναι απο άλλο μπλογκ
    -τρομερή έκφραση !!!-
    είναι μια ιδέα κομήτης της ΑΜ να βάψει σκούρα κόκκινα τα χρυσά της μαλλιά !
    ε μόνο πφφφφφφφ μπορώ να πω σε αυτό !



    τι δεν κατάλαβα ...?
    για να δω ...


    πάλι δεν καταλαβα τι ΔΕν κατάλαβα .
    για εξπλαίην ./


    αύριοοοοοοο ??????????
    φτου φτου φτου !!!!
    :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. τι εγινε??
    εφυγε ο μαεστρο ο εξω απο δω??
    ηρθες και συ ??

    θα με πεθανετε και σημερα?
    δεν θα βαψω γυψινα αυγα και σημερα??

    τι του εταξα του Κωσταντινου???

    ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΜΟΥ ΦΥΣΙΚΑ!!

    ΠΦΦΦΦΦΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Talisker

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΟΠΟΣΤ, ΘΕΛΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!

    (και μόνο που ήρθα πρωί πρωί στο γραφείο και "σας βρήκα εδώ" να οργιάζετε κατά την απουσία μου... μου έφτιαξε τη μέρα, μακάρι ν' αρχίζει πάντα με τέτοιο γέλιο!!!)

    Και τώρα... για να βγουν τα γέλια ξινά...

    ΑΝ ΖΕΙ Ο ΜΠΟΜΠ ΝΤΥΛΑΝ??????????????

    ΠΑΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!! Για έλα λίγο, έχουμε ένα καθεστώς να ρίξουμε!!!!!!!!!!!!!!



    @Maya

    Τώρα για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν τον λες και καλλίφωνο... Απλά έχει κάτι πολύ ιδιαίτερο! Και κυρίως ότι τον κρίνουμε ως πακέτο τραγουδοποιού όχι ως έναν απλό ερμηνευτή.

    Τα δέκατα και τα λαιμουδάκια με τις βραχνές φωνές καλά κρατούν. Αλλά... δε μασάααααααααμεεεεεεε!!!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!



    @Talisker

    Εδώ είσαι και κάνεις πούφινγκ?????

    Με τα δωράκια που θα σου φέρω από τα ξένα θα κάνεις και ΜΠΑΦΙΝΓΚ!!!!!

    Να δεις μετά, το ξαναξεχνάς???????

    Οι ταξιδιώτες είναι εδώ ακόμα, φεύγουν αύριο, και σήμερα ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι δουλεύουν...

    Που σκατά δουλειά δηλαδή, εγώ από την ώρα που ήρθα, απαντάω εδώ, μιλάω στα τηλέφωνα, απαντάω σε μέιλ, φτιάχνω λίστες "τι θα πάρω μαζί" μην ξεχάσω τίποτα...

    Και κυρίως... ΧΑΜΟΓΕΛΑΩ ΣΑ ΧΑΖΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @Dee Dee (και εν μέρει Talisker)

    Να μη ζηλεύεις καθόλου! Χάλια είναι εκεί που θα πάμε! Τι, δεν με πιστεύεις??? Δες το βιντεάκι που μου άφησε λινκ ο Κων/νος!

    ΟΥΤΕ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ, ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Το οποίο χθες το έπαιξε ο Λαζό στο Τσαντίρι!!!!!!! Απίστευτο?????)

    Και μετά μας λέει η Τάλι, για ντεκαντάντζα... Άδικο έχει???

    Πάμε σε μέρος "μες τη μπίχλλλλλα" και ΧΩΡΙΣ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ????????

    Ντηντόνι μου, σ' ευχαριστώ πολύ, κι εγώ αυτό ελπίζω κυρίως, να είναι ξένοιαστα... το έχω μεγάλη ανάγκη, ανεξαρτήτως μέρους!!!

    (Τάλιιιιιιι!!!! Ας το κορίτσι να εκφραστεί ελεύθερα!!! Δεν είναι όλοι υποτακτικοί σου, σαν τον ονόματαμηλέμεσπίτιαδενκαίμε!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Όλα καλά, όλα μπορώ να τα καταπιώ. Αλλά ΑΝ ΖΕΙ Ο ΝΤΥΛΑΝ? ΤΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΑΛΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ;;;;; ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΡΙΧΝΩ, ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ;;;

    Ο στρατηγός αυτομολεί Μεγαλειοτάτη, και μαζί του παίρνει αρκετούς έμπιστους από την αυλή σου (που νόμιζες δηλαδή ότι σου ήταν έμπιστοι)!!! Η καλή ανατροπή καθεστώτος από "μέσα" γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. χεχεχε της πουτάνας θα γίνει
    και θάναι κι ολλανδέζα !!!

    αν δεν κάνω λάθος
    νομίζω ζει κι ο μέγαλέξανδρος ...
    θα το διπλοτσεκάρω μη σας πάρω στον λαιμό μου
    αλλά αυτήν την εντύπωση έχω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΣΤΡΑΤΗΓΕ
    θα σε ριξω στην πυρα αποστατη μολις βαψω το επομενο αυγο!!


    ε αποστατη


    την κεφαλι σου επι πινακι..
    δηλ θα πατε να δειτε ενα ραμολί
    (αφου ζει θα ειναι 100 χρονων)
    και παραφωνο???/



    δεν ειμαστε καλα νεοι μου!!!

    Κωσταντινε τα μουτρα να γινουν ετησια..
    αυτο θα μας τρελλανουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @Maya

    TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII???????????

    KOKKINOMAΛΛΑ Η Α.Μ.????????????????

    Ελπίζω να μη αξιώσει ο Θεός να το δω αυτό... Δεν θα το αντέξει η κράση μου... (Είμαι και λεπτεπίλεπτος άνθρωπος...)


    (Για το "καλημέρα Λάμπρο" έλεγα που "κόλλησες" κι εσύ.)

    ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!!!!!
    ΑΥΡΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!

    ;))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Talisker

    Γύψινα αυγά??????????

    Τι έχω χάσει πάλι????????????

    Γιατί όχι κανονικά????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 1.αμαλία σταμάτα με τον μπομπ γιατί θα γίνει όντως πόλεμος τελικά
    την βλέπω την δουλειά !
    100 ο ντύλαν παιδί μου ?!!!!!!!
    τσκ !

    2.αααα για τον λάμπρο .
    ναι, δεν.
    αλλά πάντα ξέρει τουλάχιστον η ΑΜ τι λέει .
    εμείς θα κουνάμε κεφαλάκια .
    ο γιατρος είπε να της λέμε ναι .
    (άσε που πλήρωσε και υπέρβαρο με όλα τα φάρμακα που του ζητήσαμε !)


    3.γύψινα αυγά ναι .
    γιατί όταν την εκνευρίζουν τα γλυκά ανθρωπάκια
    τους τα πετάει στην κεφάλα !


    4.πάνομ'
    μιας και σε βρήκα πάνωστηνγραμμή
    καλό ταξίδι και σε σένα
    και περαστικά αστραπιαία !
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Xriste mou

    πεθαινει κανεις απο γελιο???

    καλα ρε ρωτας αν ζει ο Μεγας Αλεξανδρος??

    -και ποιος θα με συνοδευει αυριο αν δεν με συνοδευει ο Μεγας
    ??

    λυπαμι πολυ που δεν θα σας δω γμτ


    και ειμαι στα τοσο καλα μου!!

    πφφφφφφφφ
    τι ελεγα

    α ναι
    το καλημερα Λαμπρο
    το ελεγα στον ΜΑΛΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
    ΝΑΙ ΝΑΙ


    μισο με φωναζει η γοργονα

    ψαχνει οαλι τον αδερφο της στο
    ....κρεββατι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @South Of The River

    Επαναστάτη μου, εσύ!!!!!!!!!!!!

    Με τα δεκατάκια σου, με το λαιμουδάκι σου, με το συναχάκι σου... ΚΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ, ΑΓΩΝΑΣ!!!!!!!!!!!

    (Μια χάρη μόνο... μη μου την πας και στη λαιμητόμο... την κρυφαγαπάω κατά βάθος... σ' ένα κυριλέ μπουντρούμι/μπουντουάρ αν γίνεται χώστην, ναι?)


    @Maya

    Ένα θα σου πω: Με το που το διάβασα αυτό με την πουτάνα την Ολλανδέζα, γέλαγα τόσο δυνατά, που χέστηκα αν με άκουγα η διπλανή συνάδελφος.

    ΕΧΩ ΚΑΤΟΥΡΗΘΕΙ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!

    (Της είπα απλά ότι σήμερα ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΥΑΛΟ, ΟΚ?????????) (Ντάξ, δικιά μας είναι αυτή, δεν έχουνε έρθει οι "γραβατωμένες" ακόμα...)

    Ο Μεγαλέξανδρος ζει, η Α.Μ. δεν ξέρω πόσο θα ζήσει... Ήρθε αγριεμένος ο μπολσεβίκος, αν πρόσεξες...

    (Αυτό που μπερδεύω ιστορικά στοιχεία από Γαλλία, από Ρωσία... να το κοιτάξω!)



    @Talisker

    Ας τ' αυγά και φάε ότι παντεσπάνι προλάβεις... Τελειώνουν οι μέρες σου!!!!!!!!!!!!

    Και μη συνεχίζεις να βρίζεις τον Μπομπ, γιατί επιβαρύνεις την ήδη δυσμενή θέση σου! Είδα κι έπαθα να τον καλοπιάσω να μη σε καρατομήσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @Maya

    Έτσι είναι ΜΕ τα φάρμακα????????

    Μον ντιε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Καλή ιδέα αυτή με τα γύψινα αυγά τότε! Το σκέφτομαι σοβαρά...)


    @Talisker

    Ελπίζω να ΜΗΝ πεθαίνει κανείς από γέλιο, γιατί δεν τη βγάζω τη μέρα, αν συνεχίσουμε έτσι!

    Ο Μέγαλέξανδρος... λες ότι ΚΑΙ ζει, ΚΑΙ θα σε συνοδεύσει, ΚΑΙ έχεις επαφές με τη γοργοναδελφή του?????

    Αυτά τα φάρμακα που σου δίνουν κι είχαν κι υπέρβαρο... μπας κι ήταν ληγμένα για να τ' αγοράσουν κοψοχρονιά????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. pffffffff

    σιγα μην με καρατομησει
    ειναι απλα μια κριση εναντια στο στεμμα


    αυριο θα του περασει

    εγω θα φαω οσο παντεσπανιι προλαβω

    κι εσεις καντε γρηγορα
    μυριζει χωματιλα

    προλαβαινετε δεν προλαβαινετε ζωντανο το Μουσειο!

    ε τον Μομπυ Ντικ
    [πως το λενε ξεχασα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. λοιπόν
    αρχίζω και χάνω την επαφή ...


    ...έλα τάλι ?
    ...

    ...μακούς ?

    την έχασα γαμότο ...

    τι εννοεί η βασίλισσα :
    1.α ναι
    το καλημερα Λαμπρο
    το ελεγα στον ΜΑΛΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
    ΝΑΙ ΝΑΙ


    και ξαναρωτώ: λάμπρο κωνσταντάρα ή του πάσχαΤΟΣ ?
    ή το μικρό του μάλερ ήταν
    γκουσταβ λάμπρος μάλερ ?!

    2.μισο με φωναζει η γοργονα

    ψαχνει οαλι τον αδερφο της στο
    ....κρεββατι μου!


    ποιά είναι η γοργόνα ?
    ο αδελφός της ... καλός ?
    η ΑΜ σηκώθηκε απο το κρεββάτι ?




    @εστρέλλα μου
    να γελάς και μην δουλέψεις καν σήμερα.
    σωστά το χειρίζεσαι .
    εσύ ΗΔη πετάς !

    γαλλική ιστορία που έβαλες ?
    ααα η λαιμητόμος ?
    μου άρεσε ο μπολσεβίκος !!!
    αχαχαχα

    μη σκας .
    σε λίγο θα της πει "ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ" ο πάνος
    και θα πιάσουμε και το κυπριακό .


    @ΑΜ αμαλία
    εγώ δεν ρωτώ για τον μέγα .
    ξέρω λέμε .
    μετά αν θες να πιάσουμε κι άλλους .
    α έχεις φιλιά απο τον έλβις .
    με πήρε χτες να του στείλω ένα τραγούδι που ψάχνει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @Talisker

    Συνεχίζεις να προκαλείς την τύχη σου βλέπω...

    Κι έτσι όπως το πας, σκέψου από που ακριβώς σου έρχεται η μυρωδιά της χωματίλας... γιατί κάτι μου λέει ότι εσένα θα σε φάει το μαύρο χώμα!!!!!!!

    Ο υποτακτικός σου, που είναι να σε υπερασπιστεί??????? Στα δύσκολα, λάκισε??????

    Τσκ τσκ τσκ...



    @Maya

    Ότι το λέει στο Μάλερ, ήτο προφανές! Ως έκφραση τι σημαίνει, δεν ήτο πολύ σαφές, αλλά είπα τι νομίζω πως σημαίνει.

    Εσύ λες ότι ήταν το middle name του Γουστάβου, ε? Παίζει κι αυτό...

    Αυτές τις ανωμαλίες στα βασιλικά κρεββάτια με μακαρίτες, γοργόνες, κλπ, εγώ ως απλός λαουτζίκος δεν τα καταλαβαίνω... Εμείς στα τρελλά κέφια, άντε να βρεθούμε με τον μπάρμαν, τον ντι-τζέι και τη γκαρσόνα β'...

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑ, τέλειο και το Κυπριακό!!!!!!!

    Εννοείται ότι δεν δουλεύω, τουλάχιστον μέχρι να έρθει το μποςς, και μάλιστα τελικώς η διπλανή συνάδελφος συνδράμει στο γλέντι. Είδε ότι είμαι "ώπα" σήμερα, ότι γελάω μόνη μου μπροστά στην οθόνη, κλπ, και έχει βάλει μουσικές από το κινητό της και τραγουδάμε κιόλας!!!!!!!

    (Δεν λέω ΤΙ ΑΚΟΥΜΕ όμως, γιατί είναι που είναι τούρμπο ο μπολσεβίκος, άμα μάθει τι ακούω και τι τραγουδάω, μία μέρα πριν με πάει στον Μπομπ, δεν θα με πάρει μαζί του...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. αιχχχχχχ!
    τα καλύτερα μου χαλάς !
    όχι .
    θα πεις !
    εδώ ολόκληρη βασίλισσα λέει
    και θα κολλώσεις εσύ ?
    τι ακούς παιδί μου ? καρρά ?!!!!!!
    τάμτα ? θώδη ? μπεζαντάκου ?
    ΖΑΖΟΠΟΥΛΟ ????????????????????

    ΚΑΙ την γκαρσόνα β' ?!!
    ούτε εναν γαλαζοαίματο ?
    αχαχαχαχα εντάξει λοιπόν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. einai τουρμπο ο μπολσβικος???

    ΜΑ ΓΙΑΤΙ???/

    (δν αντεχω αλλο λεμε

    φτανει)

    ο υποτακτικος μου πηγε να δει τι κανει η μπουρζουαζια
    και δεν ειναι υποτακτικος μου

    βασιλοπαις ειναι

    τον υιοθετησα


    αιντες

    το καλημερα Λαμπρο

    το λεω οταν καποιος καταλαβαινει

    ε λιγο αργα το νοημα


    Δεν θυμαστε την Πασταφλωρα???

    απο κει η ατακα

    ηρθε ο Παπαγιαννοπουλος
    μιλησανε
    μαλωσανε
    τα ειπανε
    και ξαφνικα του λεει ολο απορια

    "α καλημερα...ηρθες??
    ποτε ηρθες???"

    πφφφφφφφφ
    ΟΛΑ ΕΓΩ ΤΑ ΛΕΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ναι
    να πω και γω λοιπόν άμυαλη αμαλία
    ότι ΣΤΕΛΙΟΣ ήταν ο παπαγιαννόπουλος εκεί, όχι ΛΑΜΠΡΟΣ !!!!!

    watch me pfffff :

    πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πφφφφing
    πούφινγκ
    Μπάφινγκ.

    Τι γίνεται πρωί πρωί;
    Του Λάμπρου για της Ολλανδέζας πουτάνας;

    Και τι δουλειά έχει ο ΜέγΑλέξαντρος και η γοργόνα του;

    Αν ο Μπομπ τα τινάξει τα πέταλα πάνω στη σκηνή, να ξέρετε ποιοί θα φταίτε.
    Τον στείλατε τον άνθρωπο μια ώρα αρχίτερα να δει τα ραδίκια ανάποδα.

    Βέβαια αν τα τινάξει, το εισητήριο θα είναι συλλεκτικό, να το μοσχοπουλήσουμε μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. tΟ ΞΕΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    αλλα εγω λατρευω τον Κωστανταρα
    κι οταν λεω Λαμπρο αυτον σκεφτομαι!!

    για μενα ο Κωστανταρας ειναι ο παπαγιαννοπουλος


    τι θες τωρα!!!

    20 χρονια ετσι το λεω και ετσι θα το λεω


    ΑΜΑΛΙΑ

    κορη μαζεψε τη θειακα
    μου παει κοντρα
    κι ο στρατηγος κανει ανταρσια

    δεν νιωθω καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ααααα ναι
    βγάζεις πολύ νόημα σήμερα .
    σιγουρεύτηκα !

    ναι ναι και γω
    την βουγιουκλάκη την λέω καρέζη
    γιατι την προτιμούσα ...

    μμμ....

    και το ανήψι άφαντο
    και την αστέρω πάλκο
    και τον κωνσταντίνο λούη
    και τον πάνο άλαλο
    και σένα ...
    εσένα τι να σε λέω ?

    ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ θα σε λέω !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. @Maya

    ΟΚ, λοιπόν... ομολογώ! (να πω)

    Η τύπισσα είναι κοντά στις ηλικίες μας (όχι Ηλιαχτίδα τύπου, δηλαδή) και μου έβαζε eightίλες love songs! Άκουσα Roxette και τέτοια... αλλά την ώρα που τραγουδούσα δυνατά και με μεγάλη μου έκπληξη παρατήρησα ότι θυμόμουν και όλα τα λόγια... ήταν το...

    FOOLISH BEAT - Debbie Gibson !!!!

    "I could never love again
    the way I loved you-ou-ou,
    oooooohhhhhhh,
    I could never cry again,
    like I did when I left you-ou-ou..."

    KAI ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΚΙΟΛΑΣ, ΝΤΑΞ?????????

    Ερώτηση: Ο Ζαζόπουλος ποιος είναι? Αυτό ούτε ως όνομα δεν τό 'χω...



    @Talisker

    Κακώς τον υιοθέτησες, θα μας γυρίσει σε αρχαία τραγωδία το θέμα, γιατί μου μυρίζεται αιμομιξία... Δεν έχει καταλάβει ότι καλοβλέπει την Πριγκήπισσα Ηλιαχτίδα????????

    Το υπόλοιπο το αφήνω ασχολίαστο γιατί πρόλαβε και σε διόρθωσε η Μάγια... ΣΤΕΛΙΟΣ, ναι???


    @Maya

    Καλά που τό 'πες εσύ, γιατί για λίγο είχα κολλήσει με το "Λάμπρος" και δεν μου ερχόταν το "Στέλιος". Απλά ήμουν σίγουρη ότι είναι κάτι άλλο. "Επαιζα" συνεχώς στο μυαλό μου τη σκηνή με το ραδιόφωνο ("κάποιος έπρεπε να μπει σ' αυτό το δωμάτιο, το ραδιόφωνο είχε αρχίσει να μ' ενοχλεί") και πάλευα να βρω το σωστό όνομα!!!



    @Ηλιαχτίδα

    Και του Λάμπρου, και του Στέλιου, και της Ολλανδέζας πουτάνας, και του Κουτρούλη ο γάμος!!!

    Υπερπαραγωγή θα μας βγει αυτό το ποστ!!!

    Εσύ καλέ, αυτό το "γερολαδάς σπίριτ", από τη μάνα σου τό 'χεις πάρει???? Α πα παααα... αγριεύτηκα! Για πότε τον έθαψες, για πότε βρήκες τρόπο να το εκμεταλλευτείς οικονομικά...



    @Talisker - Maya
    (με σειρά εμφάνισης)

    Μιλάμε έχετε πάει τον σουρεαλισμό ένα βήμα παραπέρα...

    Ρησπέκτ!

    RUINS WOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!

    Κι εγώ θα λέω τη Φρειδερίκη, Τσε, επειδή τον προτιμώ, με τη λογική που το πάτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ο βελουχιώτης σου απαγορεύει και τύπου roxette
    ως ελαφρολαικό ?!
    (πήγα και γω τον μπολσεβίκο πιο πέρα λίγο.
    να δω πού θα φτάσουμε μετά την βεράντα ...!)

    άμα σου πω εγώ τι θυμήθηκα και θυμόμουν τα λόγια
    θα ισιώσουν τα ξανθά !
    :)

    ζαζόπουλος = big time λαικός ασματράβας που έχω δει σε αφίσσες στην ιερά οδό
    και μούμεινε !
    βέβαια !
    μα ζαζόπουλος ?!!!!
    αχαχαχαχα

    έλα! με βλέπς?
    στην βεράντα είμαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @maya

    Άντε ντε!!! Μα που εξαφανιστήκατε ξαφνικά κι απότομα???

    Ένα ψιλοστερητικό, τό 'παθα...

    Αφού σας λέω είμαι σε κωλοβαρέισον μουντ σήμερα στο γραφείο.

    Λοιπόν, ο Βελουχιώτης, (πολύ του ταιριάζει αυτό, του φέρνει και στο φυζίκ...) δεν είναι της απαγορεύσεως. Μ' αφήνει ν' ακούω ό,τι θέλω, είναι φιλελεύθερος άνθρωπος. Απλά, απλούστατα, αν διαφωνεί με κάτι από τα ακούσματά μου... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!! Κατά τ' άλλα είναι δημοκρατικότατος, κλπ, κλπ, κλπ...

    Πες κι εσύ όμως από ποιο θυμόσουν τα λόοοογιαααα... έεεελαααα... εγώ πως είειειειπαααα!!!

    Το Ζαζόπουλος, δεν το συζητώ, είναι όνομα για καριέρα, στάνταρ! Εμένα μού 'χει κάτσει μια που βλέπω στις αφίσσες Πειραιώς και Χαμοστέρνας (μα το τι βάζουν σ' αυτές τις αφίσσες, στο συγκεκριμένο σημείο, δεν περιγράφεται... ούτε έναν/μία δεν ξέρω!!!), η οποία λέγεται, αν θυμάμαι καλά, Χαρά Βέρρα!!!!!!!!!!!! Κι έβγαλε και νέο δίσκο!!!!!!!!!!!!!!

    Μα Χαρά Βέρρα???????????? Γίνεται πιο fake ψευδώνυμο??????? Δεν ακούγεται τύπου "Εγγυημένη διασκέδαση"?????? (Δες το ετυμολογικά!!!)

    Θα ζήλεψαν από τον Bono Vox!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Χριστε μου τι λεει η απο πανω μου???

    πας καθολου καλα??

    ΚΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΤΣΕ ΚΑΙ Ο ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΣ!!!!!

    ΦΕΥΓΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @Talisker

    http://www.eamb.gr/aris/aris01.jpg

    Μπες να δεις... Όχι, ΜΠΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ!

    Έχεις δει τον Στρατηγό με το χακί αμπέχωνο και τα μούσια???

    ΦΤΥΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Κυρίως αν μακρύνει λίγο και το μαλλί και το μούσι... τότε πια θα τον μπερδεύουν με τον Άρη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. α καλά !
    χαρά βέρρα ε ?
    με πας αλλού τώρα .
    σκέψου james bond girls ?
    honey ryder
    pussy galore
    holly goodhead
    xenia onatopp
    plenty o'toole
    chew mee
    και πάει λέγοντας !!!!!!

    η χαρά βέρρα απο κει σκέφτηκε ορθώς .
    τώρα καθόμαστε ΕΜΕΙΣ και την συζητάμε !
    κατάλαβες ?!!


    λοιπόν
    άσμα 80ς, παλιότερο απο roxette κατά πολύ.
    "baby, i;d love you to want me ..."
    ....το θυμάσαι ?
    απαπαααααα

    εγώ έλειπα .
    κολοβαρέσιον ακόμη ?
    όλη μέρα δηλαδή ε ?
    μια χαρά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. @maya

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑ
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ!!!!!

    Έχω λιώσει στο γέλιο, λέμεεεεεεε!!!

    Έχω πλήρη άγνοια του θέματος, και μου πέσανε και μαζωμένα... ΜΑ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ???????????

    Είναι δηλαδή ονόματα ηρωίδων σε ταινίες του Τζέιμς Μποντ??????

    Ασύλληπτο... ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ!!!!!!!!!

    Το τραγουδάκι... δεν μού 'ρχεται κάτι έτσι... Τίτλο; Τραγουδιστή/στρια?

    Ναι, τρελλό κωλοβαρέισον... Αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μου βγει ξινό. Κάτι μου λέει ότι την ώρα που θα είναι να φύγω, θα θυμηθεί ό,τι τού 'ρθει στο κεφάλι ο δικός μου, και καλά "κάνε κι αυτό επειδή θα λείπεις", και θα τον πιω ως αργά...

    Ας μη γρουσουζεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. κανονικότατα ονόματα !
    δεν τάχεις δει τα μποντ ?
    ευφυέστατα !!

    θα σου το στείλω .
    το ξέρεις σίγουρα !
    παλιό εποχής εντελώς .


    @φρειδερίκω ?
    φτιάξε ένα καφέ στον άρη, έτσι θα κάθεται ο άνθρωπος ?
    πού πήγαν οι τρόποι σου ?
    ...
    στην βεράντα ?!
    δεν είναι, ήμουν εγώ εκεί και δεν κουνιέται φύλλο .
    άστα αυτά !


    αστέρωμ' μην το γρουσουζεύεις .
    άστο. μπορεί και όχι .
    πόση κανονική ώρα σου μένει ?
    θα κάνουμε ινδικές προσευχές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ποιον Αρη Βεατρικη??
    αυτον τον εστειλα στη ΛΕΡΟ
    παει τωρα

    και ασε με

    μολις εφαγα με τον Αλεξανδρο τον Μεγα
    και θελω να κοιμηθω........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. κι ο αλέξανδρος για κει τον βλέπω
    αν συνεχίσει την παρέα μαζί σου !
    πολύς κόσμος στην λέρο !
    δύσκολα βρίσκεις πια σουίτα !

    κοιμήσου λέμε !
    να δούμε τι θα καταλάβεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Το ειδα το βιντεακι ...... αν ειναι να πας σε ενα μερος χωρις Λευκο πυργο και μπιχΛα..... δε ζηΛευω :):):)


    (αψογη η προφορα του νεαρου ετσι;;;; Ουτε ΒαΛτος να ητανε !!)


    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ... πω πω ... Ζηλεύωωωωω
    (με την καλή έννοια και φωνή Ψινάκη)
    ... κυλήσου σμπαρακουάκ στις τουλίπες φιλαράκι μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ... σου χω πει ότι ο Γερόλυκος Μπομπ είναι ο αγαπημένος μου????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. καλά ρε?
    ένα πρωινό έλειψα κι εγώ και τι βρήκε να λέει ο στόμας σας και να γράφει ο κίμπορντ σας?


    τς τς τς τς τς


    υποτακτικός ε?
    επειδή προστατεύω το δίκαιο και το ορθόν?
    θα λογαριαστούμε μετά το άμστερδαμ εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. και...


    ...



    ...DEBBIE GIBSON??????????

    αν το μάθει ο Dylan δε θα σε αφήσει ούτε απέξω να τον ακούσεις, εντάξει?
    (αλλά δε θα του το πω, αφού δε θα του πεις κι εσύ ότι έχω βινύλιο της κυρίας!)


    λοιπόν, κι επειδή πολύ "το χάσαμε το τόπ πατριώτ" εδώ μέσα:

    να περάσετε καλά,
    προσοχή στις ολλανδές πτάνες,
    στους μαροκινοκαλαματιανούς μπάφους και κέηκ,
    καλή ακρόαση του χαράλαμπου ντυλανίδη (πόντιος απ'την καλαμαριά είναι αλλά δεν το ξέρει)
    και μη ξεχασττείτε και μείνετε εκεί δια παντός.
    ή αν ξεχαστείτε πάρ'τε τελέφωνο να έρθουμε κι εμείς!!!

    πολλά φιλιά
    (κρατώντας μούτρα πάντοτε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. καλημέρα to everybody!!!

    Φύγαμε?
    όλοι?
    end of party?
    end of μουτροποστ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή