"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 1 Απριλίου 2009

Πρωταπριλιάτικοι μπουναμάδες - UPDATED!!!

Ναι... πριν αρκετά χρόνια, τέτοια μέρα,
"έσκασαν" δύο λατρεμένα Κριαράκια
σαν μπουναμάδες για τις ζωές κάποιων ανθρώπων.


Χαίρομαι Α-Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Α που είναι και στη δική μου...

Κριαράκια μου γλυκά, σας αγαπώ πολύ
κι εύχομαι να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!



Για την Αλεξάνδρα:


Για τον Πάνο:


UPDATE:


Δεν φαντάζομαι να είχε κανείς την αυταπάτη ότι θα γλίτωνε ο Πάνος από τα Μικρά Πόνυ... Απλά για να μην χαλάσει η έκπληξη, δεν έβαλα εδώ αυτά που τον περίμεναν το βράδυ!!! Σιγά μην έχανα την ευκαιρία να δω την έκφρασή του όταν θα έβλεπε το ντεκόρ και την τούρτα που τον περίμεναν!!! (Μα τι κακός άνθρωπος που είμαι...)


Απολαύστε με σειρά εμφάνισης:




Το πόστερ στην πόρτα του μπαρ






Τα καρτελάκια για το ρεζερβέ στο μπαρ






Η τούρτα





Εκατοντάδες χιλιάδες ευχαριστώ στους δημιουργούς των Μικρών Πόνυ και στο Deviantart που τα βρήκα!!! Ακόμα δεν το πιστεύω ότι υπάρχουν, λέμεεε!!!!!! ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΤΑ 'ΧΑ ΚΑΝΕΙ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και του χρόνου, νά 'μαστε καλά...

18 σχόλια:

  1. αντε να τους χαιρομαστε και απο δω...

    Πανοοοοοοοο
    θελω μαργαριτεςςς!!!
    -πολλες ! πολλες! και παγωμενες κανονισε:)

    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Π Ο Λ Υ Χ Ρ Ω Μ Ο Ι !!!!!!!!


    τι καλά !
    έχει γίνει πολύ σημαντική μέρα για όλους μας έτσι !

    νάμαστε καλά να γιορτάζουμε μαζί πάντα !


    φιλιά στελλάκι μου
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ


    και καλό μήνααααααααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια τους πολλάααααααααά!!!

    να είναι πάντοτε τυχεροί να έχουν φίλους να τους κάνουν τέτοιες τούρτες!
    ε, να τους αγαπάνε εννοούσα!!!

    φιλιά πολλά Στελλί μου
    καλημέρα και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, καλό μήνα
    και πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας, παιδιά!!!

    Να τους χαιρόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κουκλίτσα μου πόσες τούρτες θα έχω από σένα σήμερα τελικά; Θες να γίνω 534 κιλά ή έχεις κανα ξάδερφο οδοντίατρο που παίρνεις ποσοστά;;;;;;;

    Ευχαριστώ πολύ πολύ, και σένα και όλα τα διαλεχτά φιλαράκια, κι εδώ μέσα και παντού!!!


    Και πολλές ευχές και στην Άλεξ μας, που ήταν και πτώμα προχθές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @South Of The River

    Καλώς τον εορτάζοντα!!!

    Έλα βρε, η βίρτσουαλ δεν παχαίνει...

    Αλλά άμα δοκιμάσεις την κανονική... δεν σε κόβω να κερνάς άλλον άνθρωπο!

    Μία που θα σβήσεις τα κεράκια, και μία που θα την ξαναβάλεις στο κουτί να την πάρεις σπίτι, να την φας μόνος σου!!!!!!!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρονια πολλάάάάάάάάά΄!!!!!

    Πολύχρονοι παιδιά!

    Να σας χαιρόμαστε.

    Πατέραααααα: Υπάρχει περίπτωση να κάνεις αυτά τα αίσχη που λέει η μάδερ... ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΑΩ ΤΟΥΡΤΑ???????

    Ε? Ε? Ε?

    Θα τα βγάλω στο γιουτούμπι τα βιντεάκιαααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Chryssa

    Μήπως να του τη φέρω ήδη κομμένη και μοιρασμένη, και να του βάλω τα κεράκια μόνο στο κομμάτι του???????

    Και τη βγάζω μια φωτό, πριν την κόψω, να δει και πως ήταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στελλί !!

    Να τους χαιρόμαστε ! ! !

    και πάντα τέτοια , φιλία και αγάπη
    γιατί είμαστε όλοι γαμώ τα παιδιά !

    κι αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει!

    RUINS WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!!!!

    :))))))))))))))))))



    και να θυμηθώ να σου κρατήσω λίγο ακόμα μούτρα.
    ξέρεις εσύ.

    Σε φιλώ φειδωλά *

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οσο πτώμα κι αν ήμουν σε απόλαυσα κρίαρε...

    Και να ξέρεις πως έλιωσα το "έτσι ήταν πάντα" γιατί δεν μας έκανες το χατίρι να μας το τραγουδήσεις.

    Να μας χαίρονται και να μας αγαπούν.

    Να σε χαιρόμαστε negma!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σήμερα την είδα την ανάρτηση φιλενάδα.
    Πολλές ευχές για την Αλεξάνδρα και τον Πανούλη.

    Να είστε πάντα ευτυχισμένοι και να ακολουθείτε πιστά τα όνειρά σας.

    Στελλί πολύ όμορφη η προσπάθειά σου και φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Τo all (πάλι μαζικά απαντώ, αλλά είναι η συγκεκριμένη ανάρτηση...)

    Νά 'στε καλά όλοι παιδιά, νά 'μαστε όλοι καλά και να γιορτάζουμε αυτούς που αγαπάμε!!!



    @Aurangel

    Εσένα οφείλω να σου γράψω μεμονωμένα, μια που είσαι η νονά του!

    Όπως βλέπεις... ΤΟ ΤΙΜΗΣΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ!

    Κανόνισε τι λαμπάδα θα του βρεις φέτος!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Peite μου οτι οταν βγηκατε πηγατε στον Πανο να την παθω την κριση τωρα
    γιατι δεν ακουγα απο την φασαρια,νυσταζα και δεν ηθελα και να το διανοηθω

    οχι πειτε μου γιατι κατι τετοιο καταλαβαινω και ξεχασα και να ρωτησω λεπτομερειες!

    ΑΚΟΥΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ δεν ξέρω τίποτα !!
    δεν με κάλεσαν :(
    τέτοιοι είναι, τέτοια κάνουν !

    τσκ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. -ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!


    ΚΥΡΗΣΩ ΤΡΙΜΗΝΑ ΜΟΥΤΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Κυρίες ανωτέρω

    Πριν αρχίσει η τριμηνία των μούτρων, να λύσουμε την παρεξήγηση, που κόβω το κεφάλι μου ότι έχει γίνει??????

    (Κι ας κοιμάμαι όρθια ακόμα, κι έχω αργήσει στη δουλειά, κι έχω υπερλειτουργήσει τα εγκεφαλικά κύτταρά μου για να βρω δικαιολογίες και... και... και...)

    Κάτι, λοιπόν, μου λέει ότι έχετε μπερδέψει το λάιβ του Πάνου με τα γενέθλιά του!!!

    Στο λάιβ είχε έρθει η Άλεξ, όχι στα γενέθλια!!!

    Άντε... αμέσως... ΜΟΥΤΡΑ!!!

    (Φεύγω για γραφείο, κι αν έχω ακόμα δουλειά και δεν έχω απολυθεί, τα λέμε από κει...)

    Καλημέραααααααααααααααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή