"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2009

Sugar


Εγώ δεν θ’ αφήσω άλλο κουφάρι να σαπίζει και να το τρων οι μύγες.


Ούτε καν να πεθάνει δεν θα το αφήσω.


Ευθανασία θα του κάνω, όσο η αρρώστια του δεν αλλοιώνει την ομορφιά του.


Θα το πλύνω, θα το αρωματίσω, θα το τυλίξω στα σατέν του...


Και θα του κάνω μια μεγαλοπρεπή κηδεία... όπως του πρέπει.





Τις στάχτες του δεν έχω σκεφτεί ακόμα τι θα κάνω.


Στις αρχαίες τραγωδίες τις έπαιρναν με τις χούφτες τους και τις έριχναν στα μαλλιά τους.


Μάλλον δεν μου ταιριάζει, αν και για πρώτη φορά συναισθάνομαι τη χρησιμότητά του.


Εγώ μάλλον θα τις βάλω σ’ ένα από αυτά του κουτιά της κουζίνας που γράφει sugar, και θα το τοποθετήσω στο ψηλότερο ράφι, πίσω – πίσω.


Θα το φυλάω μόνο για μένα και μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις.








38 σχόλια:

  1. Εχω διαβάσει πολλά. Σχεδόν όλα σου. Μα αυτό, είναι ότι πιο όμορφο έχεις γράψει ποτέ, στο λέω με καθε ειλικρίνια.
    Και όμορφο κείμενο, είναι αυτό που σε χτυπά εκει αριστερά, στην λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας. Εκεί. Που κανένα φανάρι δεν είναι ικανό να σταματήσει την συγκίνηση που προκαλεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Χνούδι

    Σ' αυτή τη λωρίδα, εμείς είμαστε σεσημασμένοι.

    Και πως μ' αρέσει που δεν βάζουμε μυαλό, παρ' όλες τις συστάσεις...





    (Λέω ένα ευχαριστώ για το τραγούδι, γιατί για όλα τ' άλλα δεν υπάρχει λέξη να εκφράζει την ευγνωμοσύνη μου.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η πρώτη ανάγνωση έφερε τη δεύτερη και αυτή την τρίτη και αυτή την τέταρτη και αυτή...
    μετά από αρκετές αναγνώσεις αντιλήφθηκα (με τον δικό μου τρόπο) τις λέξεις σου, που στην αρχή φέρνουν παραλογισμούς ονείρων και μετά πολλές "όμορφες" μεταφορές.
    έτσι το "ψηλότερο ράφι" πήρε τη θέση του κεφαλιού σου και το "κουτί με τη ζάχαρη" του μυαλού σου...

    καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @
    μη !

    δεν είμαι για σκληρά, απόψε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εξαιρετική μελωδία
    συμβολισμοί και ατμόσφαιρα .
    ναι
    καλά είμαι εδώ ...

    ακόμα και στο τέλος, έβαλες κόμμα .

    πειράζει που είδα πάλι αισιοδοξία ?

    καλημέρα στελλάκι μου
    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @bright Φω

    Να ένας λόγος που αν και αρκετές φορές αμφιταλαντεύομαι, δεν κλείνω τελικά τα σχόλια.

    Για τις εικόνες που αντιλαμβάνεται ο καθένας με τον δικό του τρόπο.

    Πόσο μάλλον που ο "καθένας", σ' αυτήν την περίπτωση (κι ευτυχώς στις περισσότερες) είναι κάποιος εκλεκτός.

    Καλή βδομάδα, Φωτεινή μου, σε φιλώ!




    @quartier libre

    Μη σκιάζεσαι... δεν έχει αρρωστήσει καν... όχι ακόμα.

    Για αν και όταν λέω...

    :)





    @maya

    Μ' αρέσει που είσαι καλά εδώ.

    Μ' αρέσει η αισιοδοξία σου.

    Μ' αρέσει αυτό που έλεγα πριν και στη Φω. Οι εικόνες του καθενός σας.

    Καθόλου δεν πειράζει, λοιπόν, αντιθέτως!

    Καλή μέρα και καλή βδομάδα νά 'χουμε, Πεταλούδι μου!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ πάλι γιατί δεν θέλω ...ευθανασία?

    νομίζω ότι ...τα κουφάρια αυτά θέλουν απλώς ένα τελειωτικό χτύπημα
    κι έπειτα πέταμα στον κήπο, να γίνουν λίπασμα, να χρησιμεύσουν και κάπου


    καλημέρες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Κωνσταντίνος Π

    Α πα πα πα!!! Μου σηκώθηκε η τρίχα, πρωινιάτικο!!!

    Όχι, μωρέ Κωνσταντίνε μου...

    Αλλά πάλι, στα κουφάρια αναφέρεσαι, βλέπω, οπότε μπορεί και να τους πρέπει.

    Εγώ μίλησα για ευθανασία πριν προχωρήσει καν η αρρώστια βαθιά. Πριν φτάσει να λέγεται κάτι "κουφάρι".

    Πάντως... αγριεμένο σε βρίσκω...!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

    Καλημέρες και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Dee Dee

    Καλημέρα, Ντηντόνι! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. έχω πρόβλημα ε?
    έχω πρόβλημα!

    μέχρι να αντιληφθώ την αρρώστια ...έχει ήδη γενεί το κουφάρι!
    οπότε...φασολάκια η ευθανασία!

    είμαι λίγο αγριεμένος?
    κομματάκι!!!!

    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξέρεις τα κουφάρια είναι μαθημένα να αναμετριώνται με τη φθορά και το θάνατο.
    Απ' την πρώτη στιγμή που δημιουργούνται.
    Λειτουργούν σαν καταλύτες εμπειριών, γι' αυτό και βλέπεις τα σημάδια πάνω τους.

    Η ψυχή είναι που μένει αναλλοίωτη!
    Είναι εκείνη που μετατρέπει τα σημάδια σε ωριμότητα και μικρές σοφίες!

    Κλείσε τις στάχτες όπου θες, σε ένα κουτί που γράφει ζάχαρη.
    Και φρόντισε η ψυχή να περάσει ζάχαρη!

    Ξέφυγα εκτός θέματος;
    :)

    Φιλιά Στελλάκι ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ... μ'αρέσουν οι ευγενείς σκέψεις, τα ευγενή αισθήματα, εκείνα τα δυνατά, μετά από ενδοσκοπήσεις, μετά από δυνατούς χτύπους καρδιάς...
    ...μ'αρέσουν οι υποσχέσεις, ακόμη κι όταν χάνονται στο δρόμο της δια-τήρησης...
    Τι όμορφο ποστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Κωνσταντίνος Π

    Ποιος ΔΕΝ έχει? Ποιος???

    Απλά διαφέρουν του καθενός...

    Επειδή έχω πάθει μία φορά αυτό που λες, θα 'θελα να καταφέρω να προλάβω και να το κάνω έτσι όπως γράφω στο ποστ μου, αν ξαναχρειαστεί ποτέ.

    Μακάρι να μην χρειαστεί...

    Φιλούμπες πολλές κι από μένα!!!

    Υ.Γ. Θα μας κάνεις καμμιά έκπληξη αύριο στο live του Πάνου???????




    @Ηλιαχτίδα

    Καθόλου δεν ξέφυγες, γιατί πολύ απλά άλλο είναι για τον καθένα μας το "θέμα".

    Ας πως απλά ότι θά 'θελα να μετατρέψω κάτι σε στάχτη, όσο η γεύση του είναι γλυκιά.

    Και να κλέβω τζούρες να γλυκαίνω την ψυχή όταν θα είναι πικραμένη.

    Καλημέρες και φιλιά, Ρεγιόν μου!
    (τελικά θα μείνω στο πρωταρχικό μου νικ σου... αν μου επιτρέπεις!)




    @adaeus

    ... μ' αρέσει που ΠΑΝΤΑ με νιώθεις...

    ... μ' αρέσει που διαβλέπεις ακόμα και από που προήλθε κάτι...

    Σ' ευχαριστώ!!!

    Καλημέρα, φιλαράκι!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το ήθελα πολύ ρε γμτ να είμαι κάτω αύριο αλλά... προέκυψαν δουλειές και τρέχω πάλι.
    όχι άλλο τπτ αλλά έχω και πολύ καιρό που δεν έχω κατέβει.
    μάλλον για 10-12 απριλίου με κόβω.
    και πρέπει να πάω να επιβλέψω και την κατασκευή του ανακτόρου-εξώστη που παρήγγειλα στην μαλακάσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Κωνσταντίνος Π

    Κρίμα... Δεν πειράζει, θα σου στείλουμε φωτό και βιντεάκια!!!

    (Κύριε Θεοδωρόπουλε, η βιντεοσκόπηση θα επιτρέπεται ή θα έχετε ξαμολυμένα μπουλντόγκ που θα μας σπάνε τα κινητά?)

    Πάντως αν έρθεις, 12 Απριλίου... εμείς (καλώς εχόντων των πραγμάτων, μη λέμε και μεγάλο λόγο) θα φεύγουμεεεεεεεεε!!!!!!!!!

    Καλά, περί των ανακτόρων...

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

    Σ' έχωσε η Α.Μ., σ' έχωσε?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ... να της βάλεις και ιονιστές στα ανάκτορα, να μην την ενοχλούν οι "μπόφοι"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ναι, το θυμάμαι που θα είσαστε...
    κι ας θέλω να το ξεχάσω
    γκρμφχ#%^$#@%#^$$#^^&%#@

    έχω μπλέξει γμτ μου και δεν μπορώ ούτε καν να φύγω...


    περιμένω τα βίντεα λοιπόν!!!!
    κι απ'τα άμστερνταμ λέεεεεμεεεεεε!!!!

    όσο για το ανάκτορο...
    ...θα το δεις από κοντά!
    δεν το γλυτώνεις
    υπάρχει βασιλικό διάταγμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σιγά μην πάω εγώ στ' ανάκτορα!!!

    Εγώ θέλω να είμαι με την Πεταλούδα και την Ηλιαχτίδα στις λάσπες, με τα χαϊμαλιά, τους "μάφους", τις κουρελούδες, και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλες μαλακίες της έλεγαν για να την τρομάξουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. XAXAXAXAXAXAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

    Το δεύτερο, το δεύτερο!!!!!!!!!

    (Που κι ο Θεός τι να κάνει δηλαδή, μπροστά στην Τάλι... Μάλλον τίποτα δεν μας σώζει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. οπότε... στον πύργο κι εσείς!

    αν είναι θα φτιάξω κι ένα δωμάτιο με λάσπες και μπάφους να πηγαίνετε.

    αν και όταν πάρει μυρωδιά αυτό το διάλλογο μας βλέπω όλους μαζί στην γκιλοτίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    RUINS WOOOOOOOOOOLLLLLLL!!!!!!!!!!
    (πού 'ν' η Ηλιαχτίδα? Αυτή το λέει πιο ωραία...)

    Μπα δεν θα μας στείλει στη γκιλοτίνα... Παιδί της, είναι, το αίμα νερό δε γίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γενικότερα
    where's everybody?
    και ...όπως ευκόλως καταλαβαίνεις...
    πασιέντζες ρίχνω!
    κάνει λίγο βαρεμάρα σήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάφοι, κουρελούδες, λάσπες, επίβλεψη ανακτόρου στη Μαλακάσα, πύργοι, χαϊμαλιά, φασολάκια, ένας δίσκος των SEX PISTOLS,... δεν καταλαβαίνω χριστό!

    Κάτι ψιλοκατάλαβα με το Άμστερνταμ, και ότι το χαίρεστε εδώ μέσα μέχρι να σας πάρει γραμμή η Μεγαλειοτάτη να σας σκίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Κωνσταντίνος Π

    Έλα ντε? Να πάμε να τις μαζέψουμε λες?



    @South Of The River

    Μιλάμε για τους Placebo, που σκοπεύουμε να πάμε. Ξέρω, εσύ, ούτε που να τους χέσεις, αλλά εμείς τους περιμένουμε πως και τι!!!

    Η Α.Μ. έχει ένα θεματάκι με τον περιβάλλοντα χώρο, βάσει παραπληροφόρησης από Μάγια. Ο Κων/νος ανέλαβε να τον διαμορφώσει καταλλήλως για την Χάρη της.

    Αυτά χοντρικά...

    Απαντησούλα για την βιντεοσκόπηση του αυριανού σου λάιβ δεν βλέπω...
    (βλ. σε κάποιο από τα παραπάνω σχόλιά μου προς Κων/νο)

    Θα μας αφήνετε, θα μας αφήνετε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. επιτρέψτε την βιδεοσκόπηση κύριε Πάνο μας!
    σας παρακαλούμε!

    και πείτε κι ένα τραγουδάκι για τους μακρυνούς, για τους απόντες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βιντεοσκόπηση δεκτή, αλλά με μέτρο και διακριτικά, μην κατέβω κάτω και χάσετε κι αυτά που θα έχετε τραβήξει μέχρι τότε!!! (αγρίεψα και μόνο στη σκέψη...)γκργκργκρ...

    Μα δε λέτε ψέμματα για τη Μαλακάσα. Σαν την αλάνα του Woodstock είναι. Ντάξει, δεν θα πάθει και τίποτα αν βουτηχτεί λίγο στη λάσπη, πιεί μερικά από τα πέριξ που θα σκάνε ανα sec, φορέσει καμιά χλαμύδα, και την άλλη μέρα δεν θα θυμάται με ποιον έκανε και είπε τι! Άλλωστε αν θυμόταν, πάει να πει ότι δεν ήταν εκεί!

    Όχι μεγαλειοτάτη μου! Θα σε φτιάξει ο Κων/νος με το ανάκτορο και θα κοιτάς από ψηλά τις εν τη λάσπη έρπουσες παλιοροκούδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @South Of The River

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!

    Ναι, κούρδισέ την κι εσύ κι άλλο, κούρδισέ την!!!!!!!!!!!

    Μου έχει ήδη στείλει προειδοποιητικό μέιλ, ότι κάνει εμφάνιση όπου νά 'ναι...

    ΤΑ ΚΡΑΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. axaxaxa

    ΜΙΣΟ
    τωρα σας διαβαζωω

    αχ θα εχω παραθυρο εξωστη βασιλικο στο μερος με το αχαρο ονομα???

    στο μαλατετετοιο???

    μμμμ.......

    και πως ο πολ μηχανικος το κανει χωρις βασιλικες οδηγιες
    θα ειναι χρυσοποικιλτο??
    να γκρεμιστει παραυτα και να κανουμε καινουριο...

    (επανερχομαι με σοβαρο σχολιο δεν κρατηθηκα):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΟΥΣ


    γιατι πριν ειχα διαβασει μονο τα πρωτα και γελουσα ...


    ΘΑ ΣΑΣ ΡΙΞΩ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΠΑ


    εκτος του μηχανικου!!!!!

    Στελλα δεν καταλαβα!!! τι εννοεις θα κυλιεσαι στις λΑΣΠΕΣ εσυ μια Κυρια της αυλης μια Δονα !!
    πας καθολου καλα??
    και τι διαννοειται ο μεγαλειοτατος Παναγιωτης??
    οτι δεν θα συνοδεψει την αμαξα???


    ΠΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ????

    και τι ειναι δηλ αυτο που θα παμε??

    -γιατι με τρομαζετε τοσο??

    επισης ο μηχανικος και βασικος μου εμπιστος
    να αφησει ησυχο τον Απριλιο

    θα κατεβει στην Αθηνα τον Ιουνιο!
    -μαζι μου!

    τελος !
    (ελπιζω να ακολουθησει σοβαρο σχολιο..με αυτα και με αυτα γαματε τοσο ωραιες αναρτησεις ...και σε λιγο μας βλεπω σοβαρα ολους με τη χλαμυδα)

    πφφφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ουαου... (σιγανό όμως, μέσα απο τα δόντια)

    Ναι. Ουαου.

    Εκπληκτικό.

    Είμαι κι εγώ στη λωρίδα λίγα χλμ πίσω απο σας. Θα τρέξω όσο μπορώ. Άλλωστε δεν έχει φανάρια. Χνούδι μου, Στέλλα μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Eμένα
    που μου αρεσει πολυ
    να θαβω οτι με ποναει
    και να το βυθιζω στην ανυπαρξια ..
    για παντα ..

    αυτο το κειμενο
    μου αρεσε τοσο που θα το παρω και θα το βαλω στο μαυρο..

    νομιζω οτι δεν χρειαζεται να κανω αλλο σχολιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Talisker 1

    ΜΑΛΑΚΑσα το λεν το μέρος... άχαρο σου φαίνεται, ε?


    @Τalisker 2

    Κοιτάξτε Μεγαλειοτάτη...

    Ο Ναύαρχος Παναγιώτης, αρνείται να με συνοδεύσει εις την Μαλακάσαν.

    Ε, σαν κορίτσι κι εγώ, σκέφτηκα πως μια εικόνα με εμένα, την Ηλιαχτίδα και την Μάγια να κυλιόμαστε στις λάσπες κι ό,τι προκύψει... θα ήτο σημαντικόν δέλεαρ...

    Μη μου το χαλάτε, μη μου το χαλάτε!

    Υ.Γ. Οι αναρτήσεις δεν παθαίνουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, πίστεψέ με. Εκεί είναι. Δεν τις πειράζει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Chryssa

    Να τρέξεις... εκτός από φανάρια, δεν έχει και όριο ταχύτητας...

    :)



    @Talisker 3

    Το ότι αυτή η ανάρτηση έχει ήδη μπει στα προτεινόμενα του Χνουδίου, και τώρα θα μπει και στο Μαύρο σου, είναι για μένα σαν να έχω πάρει Νόμπελ...

    Ούτε εγώ χρειάζεται να πω κάτι άλλο, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πάντως να είσαι σίγουρη πως αν μου έκανες καφέ θα τον έπινα σκέτο!!!
    Καλώς σε βρήκα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @kanenas

    Θα το φυλάω μόνο για μένα και μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις.

    Είδες που κακώς σκιάχτηκες? Και πετιμέζι να τον θες, πιες άφοβα...

    Καλώς ήρθες

    ΑπάντησηΔιαγραφή