"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Κυριακή, 8 Μαρτίου 2009

Nude


Θυμάσαι τον αχινό που πάτησα ένα καλοκαίρι;

Εκείνον, που μου φώναζαν όλοι «μπροστά σου είναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ! μα τι κάνει, δεν τον βλέπει?». Και πρώτος και καλύτερος εσύ.

Και μετά που δεν έκατσα να μου βγάλουν τ’ αγκάθια; Θυμάσαι;

Αυτά ξέρεις τα αποβάλλει το σώμα από μόνο του με τον καιρό, με μένα έτσι έγινε τουλάχιστον.

Όχι από μόνα τους. Ποτέ από μόνα τους.

Κάθε φορά που έκανες το αίμα μου να κοχλάζει, σαν να πεταγόταν από την πίεση έξω κι ένα αγκάθι.

Δεν κοχλάζει εύκολα το αίμα μου, ο σκορπιός ανήκει στα ψυχρόαιμα ξέρεις...

Θυμάμαι με την παραμικρή λεπτομέρεια την κάθε φορά που έφευγε κι από ένα και σου χρώσταω χάρη για όλες τους. Ψυχρόαιμο γαρ... Μόνη μου ή με ομοειδή δεν θα τα κατάφερνα ποτέ.

Όχι, δεν ήταν πάντα ευχάριστο. Μάλλον δεν ήταν μόνο ευχάριστο. Από τη μία η ανακούφιση κι από την άλλη η ανάκληση του συμβάντος.

Όσο να πεις, ήταν επώδυνο συμβάν. Σου χαλάει όλες τις διακοπές. Υπάρχει πάντα η θάλασσα εκεί, και πάντα ο ήλιος, αλλά εσύ κουτσαίνεις.

Αλλά είναι κι αυτή η αρρώστια που κουβαλάω από πάντα, η οποία δεν με βοηθάει. Χαιρόμουν για λίγα δευτερόλεπτα με το αγκάθι που έφυγε και μετά σφάδαζα από πόνο για τα όσα παρέμεναν στον οργανισμό μου.

Λοιπόν πιο γαμημένη αρρώστια από αυτή, ξέρεις, δεν υπάρχει.

Κι αναρωτιέμαι...

Γι’ αυτό το ένα... αυτό που έχει μείνει...

Πόσο πέρα από το σημείο βρασμού πρέπει να φτάσει το αίμα μου για να φύγει κι αυτό το τελευταίο;

Ή αν πατήσει κανείς αχινό, μένει πάντα ένα αγκάθι;

Ένα μόνο, αλλά αγκάθι;






UPDATE: Πολλά πολλά ευχαριστώ στην Νανά Τσούμα και την εκπομπή της στην ΝΕΤ 105,8 "Κάτω από το κιόσκι" που με τίμησε με την επιλογή της να διαβάσει αυτό το κείμενο!!!



video

36 σχόλια:

  1. Ax αυτό το αγκάθι!!!!!
    Ένας είναι ο γιατρός που θα το βγάλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Aurangel

    Αυτό είναι το μόνο σίγουρο, απλά μάλλον άλλον θεωρεί ως τον "γιατρό" η καθεμιά μας...

    Φιλούμπες!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τ' αγκάθια του αχινού βγαίνουν εύκολα. Ε;

    Καλησπέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Aggelos Spyrou

    Θυμάμαι τη συγχωρεμένη τη γιαγιά μου να "μαλακώνει" την περιοχή με ζεστό λάδι και μετά να καίει τη μύτη μιας καρφίτσας και να μου τα βγάζει.

    Αν ξέρεις, Άγγελέ μου, κάποιον ευκολότερο τρόπο, σε θερμοπαρακαλώ να μου τον πεις, γιατί αυτός που περιέγραψα παραπάνω δεν ήταν καθόλου μα καθόλου εύκολος, ούτε γι' αυτόν που τα έβγαζε, ούτε γι' αυτόν που του τα έβγαζαν!

    (Όλη η γειτονιά μας είχε ακούσει!!! Χαχαχαχαααα)

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάντως όταν ήμανε μικρός (πριν από 35 χρόνια περίπου) πάτησα έναν αχινό και μου μπήκε ένα αγκάθι στο πόδι. Κάποιος αθεόφοβος μου είπε πως θα βγει μόνο του, αλλά αν δεν βγει σε μια-δυο μέρες, τα πράγματα θα γίνουν επικίνδυνα, γιτί μπορεί να προχωρήσει μέσα στο σώμα μου, να φτάσει στην καρδιά, να την τρυπήσει και να με σκοτώσει.
    Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ. Κοίταζα το πόδι μου και περίμενα να βγει το αγκάθι. Τίποτα. Ούτε και το άλλο βράδυ κοιμήθηκα.
    Τώρα που το καλοσκέφτομαι, μάλλον δεν έχω κοιμηθεί από τότε καθόλου.

    Γαμημένο αγκάθι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μεχρι να εξατμιστει όλο το αίμα ισως;;;
    ε;;;
    Αστερι;;;

    ενα μονο...αλλα αγκαθι, αυτο το τελευταιο, φευγει μονο με την εξατμιση...
    εξατμιζεται κι αυτο...
    τελευταιο ομως....
    τελευταιο.....

    καληΑυγη αστερι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ... γιατί κάτι μου λέει ότι αυτό το αγκάθι μπορεί να μείνει για πάντα!
    Χωρίς αγκάθια κι αχινούς θάλασσα δε γίνεται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα βγει μόνο του ε;
    ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός και σε αυτή την περίπτωση;
    ΒΟLLOCKS!
    μάλλον η συνταγή της γιαγιάς είναι σωστή...
    ...σοφές οι γιαγιάδες...

    καλημέρα Στελλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Spy

    Εγώ ήμανε μεγαλοκοπέλα όταν τον πάτησα. Για πότε έφτασαν τα αγκάθια από τη φτέρνα στα περίχωρα της καρδιάς, δεν φαντάζεσαι.

    Εγώ δεν φοβάμαι μην τρυπήσει το αγκάθι την καρδιά. Φοβάμαι μην την τρυπήσω από μόνη μου στην προσπάθειά μου να το βγάλω.

    Οπότε ούτε εγώ κοιμάμαι.



    @Μαρίνα....

    Εάν με τη λέξη "πάντα" εννοούμε την διάρκεια της ζωής μας, τότε φαντάζομαι πως εννοείς κι εσύ ότι μένει για πάντα το αγκάθι. Όταν εξατμιστεί όλο το αίμα, θα έχει τελειώσει κι η ζωή, έτσι δεν είναι;

    Καλή σου μέρα, Μαρινάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @adaeus

    Κι εσύ λοιπόν στο "για πάντα" κλίνεις, ε; Να δεις που έτσι θά 'ναι...

    Και ξέρεις - είμαι σίγουρη ότι ξέρεις γιατί σ' έχω κόψει για θαλασσινό τύπο από τις αναρτήσεις σου - ένας τρόπος να βεβαιωθείς ότι είναι καθαρά τα νερά μιας θάλασσας είναι δεις να έχει αχινούς.

    Άρα και να βγάλουμε τ' αγκάθια, πάλι στους αχινούς θα ξαναπάμε... Γιατί χωρίς θάλασσα δεν μπορούμε, μπορούμε;




    @Κωνσταντίνος Π

    Ο Χρόνος, αρχίδια γιατρός είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων - προσωπική άποψη πάντα. Πιστεύω πως γιατρός είναι ο εαυτός μας. Αλλά για πολλούς από μας ισχύει το "νύχτα το πήρες το δίπλωμα???".

    (Για όποιον έχει άγνωστες λέξεις, να επισημάνω πως κατά βάση συμφωνούμε με τον Κων/νο. Αυτό το bollocks, αρχίδια σημαίνει. Απλά ως ευγενικό παιδί, κάθε φορά βρίσκει κι άλλους τρόπους να το πει. Σαν τα "κοχόνες" που έλεγε παλιότερα σε άπταιστα ισπανικά? Αυτό!)

    Καλημέρα, Κωνσταντίνε μου, ευγενικέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στέλλα μου

    ενίοτε χρησιμοποιώ και τη συνώνυμη, με τις blollocks και κοχόνες, λέξη "φασολάκια"!
    έτσι για να είμαι περισσότερο (καλυμμένα) ευγενικός!!!

    με τα αγκαθάκια πάντως είχα κάνει ανάρτηση ένα ποίημα του κούντερα που το ασπάζομαι (ή ασπαζόμουν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ακόμα)

    http://drunktank5.blogspot.com/2007/09/t.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Κωνσταντίνος Π

    Φασολάκια;

    ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ;;

    ΦΑΣΟΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΑΑ!!!

    ΟΚ, αυτό ομολογώ δεν θα το "έπιανα" αν το χρησιμοποιούσες. Εκτός πια αν ήταν πασιφανές από τα συμφραζόμενα.

    Μα φασολάκια...;;;;;;;;

    Θενκς για το λινκ, θα μπω να δω!

    Υ.Γ. Μα τώρα έχω φάει κόλλημα... Πως συσχετίζονται με τα φασολάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ένα αληγορικό υπερ-κείμενο, όσο περιεκτικό πρέπει για να σε κάνει ασήκωτο, όσο μικρό πρέπει για να το έχεις πάντα μαζί!

    Ο χρόνος είναι ο χειρότερος γιατρός, έχει πει ο Γιάνναρος (ο Αγγελάκας ντε!). Σε κάνει μεν "καλά", με τον χειρότερο και πιο επώδυνο τρόπο δε!

    Αχινοί και φασολάκια (κανονικά). Μου θυμίσατε καλοκαίρι Στελλί και Κων/νε Π!

    Φιλιάα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Stella nel cielo
    τώρα και σε βιβλίο τσέπης, ε Πάνο?

    "ο χρόνος είναι ο χειρότερος γιατρός/σε καίει, σε σκορπάει και σε παγώνει"

    τα "φασολάκια" που λέμε, είναι κρυπτογραφία της εδώ παρέας μου για να μη λέμε όλη την ώρα ...αρχίδια!
    π.χ.
    -τι έγινε με το χαλόνι(σσ. γιαννιώτικα ..η γκόμενα) χθες?
    -άσ'το φασολάκια!

    -κερδίσατε χθες?
    -φασολάκια! ο διαιτητής ήταν πουλημένος.

    και υπάρχει κι ο υπερθετικός βαθμός:
    "φασολάκια με κιμά"!

    αυτά εν συντομία!
    καλό μεσημέρι
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @South of the river

    Έχω πρόβλημα... δεν θέλω να σου πω τίποτα άλλο από αυτό που μού 'ρχεται, κι αυτό που μού 'ρχεται δεν ξέρω πως θα το πάρεις.

    Επειδή είμαι και κοριτσάκι και ντρέπομαι, θα το βγάλω με τη συνηθισμένη μου άμυνα (χιούμορ), και φοβάμαι μην το θεωρήσεις κοροϊδευτικό, ενώ εγώ θα σοβαρολογώ 1000%.

    Άστο, θα στο στείλω με μέιλ.

    Φιλιά πολλά!!!

    Υ.Γ. Η διευκρίνηση στα φασολάκια μ' άρεσε...





    @Κωνσταντίνος Π

    Εγώ ξεκινώντας το μπλόγκινγκ είχα δύο διπλώματα σε δύο γλώσσες.

    Από τότε και μετά, συναναστρεφόμενη εδώ μέσα εκλεκτούς Ρουμελιώτες, είμαι στο Ιντερμήντιεϊτ στα Ρουμελιώτικα. Συναναστρεφόμενη εκλεκτές Θεσσαλονικιές, είμαι στο Ελεμένταρυ στα Σαλονικιώτικα. Τώρα πήρα μια γεύση Γιαννιώτικων από εσένα, άλλον εκλεκτό φίλο.

    Τελικά δεν είναι μόνο για ψυχοθεραπεία που λέγαμε το μπλόγκινγκ... ΙΕΚ έχει γίνει!!!

    Υ.Γ.1: Το χαλόνι ακούγεται λίγο σαν μπάζο-γκόμενα ή μου φαίνεται? Λέγεται για γκόμενες παντός καιρού ή για τα μπάζα?

    Υ.Γ.2: Η απορία για το πως προέκυψε η λέξη φασολάκια για τ' αρχίδια, παραμένει. Τον συσχετισμό δεν βλέπω, δηλαδή... Αλλά θα μου πεις, εμείς σε τυραννάμε τόσους μήνες με το φοινικάκι, να μην μας σιγοψήσεις κι εσύ με κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με φόβο να αποπροσανατολίσουμε "το κοινό" από το θέμα της ανάρτησης, μετά από 2 σχεδόν χρόνια στα Γιάννενα, να συμπληρώσω:

    -χαλόνι είναι η γκόμενα γενικώς, μιας και ρώτησε η οικοδέσποινα.

    Αφήνω στον Κων/νο (ε, μην του πάρω και τα σκήπτρα, πώς θα μπορούσα άλλωστε;) να διευκρινήσει - μεταφράσει τα παρακάτω (εγώ φυσικά ξέρω τι σημαίνουν):

    -τζες (πληθ: τζέδες)

    -διπλωμένος,-η,-ο (δεν ξέρω αν είναι γιαννιώτικο, πάντως εγώ εκεί το πρωτοάκουσα)

    -πελέ (καμία σχέση με τον ποδοσφαιριστή)

    -σαλάτα του χειμώνα (έχω σκάσει, εδώ μου έχει κάτσει. Αυτό δεν θα το ξέρει ούτε ο Κων/νος, και φυσικά το αναφέρω επειδή μόνο εκεί το έχω συναντήσει)

    Επίσης έχει πολλή πλάκα ο αόριστος στον πρώτο πληθυντικό: πήγαμαν, φάγαμαν, πληρωθήκαμαν...

    Αν θυμηθώ κι άλλα μπορεί να επανέλθω!

    ΥΓ. Κων/νε δεν πιστεύω να πειράχτηκες ε; Με χαρά να αναφέρουμε και ιδιωματισμούς από τα δικά μου μέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΚ...

    Κων/νε, παράτα τη δουλειά σου και μπες για μετάφραση, γιατί θα με φάει η περιέργεια...

    Και ναι, να πούμε και Ρουμελιώτικα! Μακάρι να έμπαινε και ο Κωστής, να αρχίσει τα δικά του, να μη μας μείνει άντερο.

    Ή να λέμε εγώ κι η Χρύσα, να μας εξετάσετε κιόλας?

    Σάουθ, δηλαδή εσύ τα φασολάκια τά 'ξερες κι από πριν?

    Να ξέρω δηλαδή τι εννοούσες κάθε φορά που μου έλεγες "έχω απίστευτα φασολάκια, χάνεις!!!"... πως να το εκλάβω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
    ΤΟΥΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΜΑ!

    ΑΠΕΙΡΑ ΦΙΛΙΑ Κ ΑΓΚΑΛΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπερα...τα αγκαθια τα αποβαλλει ο οργανισμος πλην ομως παιρνει καιρο και ποιος αντεχει;;;;
    Πολυ ωραιο...να το διαβασω στην αποψινη μου εκπομπη ή αν δεν το δεις στην αυριανη;;;
    θα σου στειλω και μειλ..
    Νασαι καλα
    Νανά Τσουμα ΝΕΤ 105,8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημέρα .

    δεν αποβάλουμε πλήρως τα αγκάθια .
    κάθετι που μας τρυπάει μες την χαρά
    έχει τον ρόλο του .
    και μένει ...
    άλλοτε προχωράει κι άλλοτε αφομοιώνεται μέσα μας .

    έχει τον ρόλο του .

    και λόγω του συνδρόμου της πολυάννας
    το θεωρώ πλέον και θετικό πράμα !
    και μόνο που έχουμε κάπου να εκτοξεύουμε τα νεύρα μας ,
    να μπορούμε να θυμόμαστε το αλλοιώς
    και να αναφωνούμε
    "δεν θα κουτσαίνω για πάντα, κουφάλα αγκάθι ...!"
    καλό είναι .
    πολύ .

    καλημέρα !
    πας για καρανέα διαθήκη με τις αλληγορίες σου !!!!
    αχαχαχαχα

    τι καλό το τραγούδι ...
    θα ήταν επίσης επίκαιρο των sex pistols
    το never mind the bollocks .
    :)))))

    φασολούμπες
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μου άρεσεμαν το τζες !
    και το χαλόνι, όλα τα λεφτά ...
    και θέλω την συνέχεια των επεξηγήσεων !!!!

    ποιά είναι τα ρουμελιώτικα ????

    ξαναμανακαλημέρα
    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Νανά Τσούμα

    Καλημέρα Νανά!

    Χαίρομαι πολύ που σε συναντώ κι εδώ!

    Ποιος αντέχει, ε; Μάλλον όλοι, θέλοντας και μη, απλά άλλος υποφέρει περισσότερο κι άλλος λιγότερο... Μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς?

    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, κι κυρίως που με τιμάς με την επιλογή σου. Φυσικά και μπορείς να το διαβάσεις, θα μου δώσεις μεγάλη χαρά!

    "Συντονιζόμαστε" το βράδυ, λοιπόν, ως τότε φιλιά και καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Maya

    Έπιασες κάτι που μου είχε ξεφύγει, ενώ το πιστεύω ακράδαντα. Μα το πως μ' αρέσει αυτό, που αλληλοσυμπληρωνόμαστε...

    Η αφομοίωση.

    Όντως, δεν υπάρχουν μόνο τα άκρα, ή αποβάλλεται, ή μένει ως έχει και παιδεύει. Μπορεί να μείνει και να αφομοιωθεί.

    Ξέρεις, σ' εκείνο το σημείο, θα υπάρχει μια αλλοίωση. Ένα σημαδάκι. Από αυτά που τα δείχνουμε και λέμε "ποιό, αυτό; ααα, αυτό το είχα πάθει τότε που..."

    Και πως τα απολαμβάνω αυτάαααα!!!!! Πάντα λάτρευα τις ιστορίες που ξεκινούν από ένα σημάδι στο σώμα μου ή στο σώμα του αγαπημένου μου. Που καθόμαστε και τα λέμε αγκαλιά, γελάμε ή κλαίμε, και καταλήγουμε μ' ένα τρυφερό φιλί πάνω στα χνάρι αυτό που άφησε η ζωή πάνω μας.

    Λοιπόν, μόλις συνέλαβα ιδέα για ανάρτηση: Θα γράψω 2-3 μικρές ιστοριούλες με αφορμή σημάδια που έχω πάνω μου. Κι επειδή σιχαίνομαι να καλώ για παιχνίδια, ή να βάζω κανόνες, απλά θ' αφήσω μια σημείωση, ότι θα χαρώ πολύ να διαβάσω αντίστοιχες από φίλους-ες μπλόγκερς!!!

    ΓΙΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!

    Φτιάχτηκα τώρα...

    Καλημέρες, Πεταλούδι μου, φιλούμπες ξεγυρισμένες!!!!!!!!

    (Υ.Γ. Εσύ τώρα με αποχαιρέτησες με αρχιδούμπες, ή μου φάνηκε??? ΟΚ... Δε 'ν' κακό...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ





    @maya 2

    Μα που είναι ο Κων/νος??? Έχω λιώσει από την περιέργεια από χθες, θα σκάσω!!!

    Βρε Πάνο μου, δεν ρίχνεις κανά Ρουμελιώτικο να μάθει κι η Μάγια, μέχρι να έρθει ο Κων/νος για τη μετάφραση των Γιαννιώτικων???

    Άντε γιατί λυσσάξαμαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Chryssa

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    Η κακούργα μάνα, τώρα τό 'δα το παιδί μου...

    Χρόνια Πολλά κι από δω Ψαράκι μου, να τα εκατοστήσεις!!!

    Δεν έκανα τίποτα, βρε, μια απλή τουρτίτσα...

    Το δωράκι σου, από κοντά!

    Μεγάλωσε το λουλουδάκι μας... Ξέρεις πόσο συγκινημένοι είμαστε με τον μπαμπά σου???

    Άντε, μπες να πεις κανά "πστ'τσκ" να καμαρώσει κι ο μπαμπάς που μιλάς τη γλώσσα του!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γι αυτο τη φοβαμαι τη θαλασσα
    Δεν βλεπεις που πηγαινεις
    Δεν ξερεις απο που θα σου ερθει ....

    Οσο για το αγκαθι ναι το αποβαλλει ο οργανισμος
    αλλα
    κανει και καλο στο αιμα..
    οπως και το κεντρι της μελισσας

    Μπορει να πονας
    αλλα ολο το χειμωνα δεν αρρωσταινεις

    ...που σημαινει μεταφορικα μιλωντας
    (παντα)

    ......μαθαινεις..!




    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    φιλια πολλαααα!!:::))))
    ΜΑΣΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΧΙΝΟ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Talisker

    Εμένα πάλι που γι' αυτό ακριβώς μ' αρέσει η θάλασσα?

    Αχ, τι καλό αυτό με το κεντρί, δεν τό 'ξερα!

    Φιλιά πολλά κι από μένα φιλενάδα μου!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ, ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άντε ξανά μανά, τό έγραψα και πριν χωρίς να το κάνω κόπυ πουθενά, και φυσικά ο μπλόγκερ που μην πω τι κάνει με τιμώρησε!

    Έλεγα, ότι μακάρι χθες στην εκπομπή της Ν. Τσούμα στην ΝΕΤ 105.8 να πήραν μια μικρή γεύση της γραφής σου όσο το δυνατόν περισσότεροι Στελλί! Μπράβο, και εμείς περήφανοι για σένα!!!

    Επίσης έλεγα μήπως να το έψαχνες λίγο. Κανένα κείμενό σου, σε καμιά στήλη, ας πούμε μια φορά τη βδομάδα. Δεν ξέρεις τι γίνεται.

    Φιλάκια πολλά και μπράβο ξανά!!

    Θέλουμε και τα χαφτεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @South Of The River

    Σε τιμώρησε ο μπλόγκερ επειδή υπερβάλλεις!

    Κόψε κάτι!!!

    (φχρστ...πλ...)

    Φιλιά κι από μένα!!!

    Υ.Γ. Σ' άρεσ'ν τα Χαυτεία, μάνα μ'?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. και σόρι τώρα
    εγώ ρουμελιώτικο ΔΕΝ κατάλαβα !
    γιατί κυρ πάνομ' δεν ρίχνεις κανα τέτοιο?

    καλημέρα σταράκι μου
    έγινες εχτές λαμπιόνι ?
    μες τα φώτα ?

    τσελεμπριτυ ?!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @maya

    Ε, μια χαρά την πήρα, εδώ που τα λέμε, κακά τα ψέμματα! Κυρίως για το ότι έχουν υπάρξει προηγούμενες επιλογές της Νανάς, κειμενΑΡΕΣ τύπου Τάλι, Μάγια κλπ, οπότε... καταλαβαίνεις... θεωρώντας οποιαδήποτε σύγκριση με μένα σαν να συγκρίνουμε την βούρτσα με την #ούτσα... ένα καμάρι, τό 'νιωσα!

    Φρόντισε το καλό μας ζεύγος Σπούτνικ να το έχω και σε αρχείο ήχου, οπότε θα βρει τη θέση του κάπου εδώ γύρω...

    :))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. έεεεεεεεεελα τώρα !!!!!
    τι είναι αυτά που λες !!!να κοκκινίζω ΕΓω τώρα?!
    ντροπή!


    ωράια
    πάλι καλά που έχουμε και τους σπούτνικ
    που όλα τα καταφέρνουν!
    :)))))


    άιντα
    πάω να φάω.

    εσύ αγανάκτησε!
    :)

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπαίνω βιαστική βιαστική.
    Και θα επανέλθω να σχολιάσω την ανάρτηση με χρόνο μπροστά μου,
    δε μου αρέσει να τις ξεπετάω,
    προτιμώ να μη σχολιάσω καθόλου!

    Συγνώμη αλλά χτες,
    η Νανά σε διάβασε;;;;;;;

    Ήμουν συντονισμένη να το ακούσω,
    είχα κατεβάσει το ραδιοσιντί και το είχα βάλει δίπλα στο λαπ-τοπ όπου είχα την ανάρτησή σου ανοιχτή
    και είχα σηκωμένες τις κεραίες μόλις ακούσω "αχινό" να στηθώ!!

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ
    ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ! ! !

    Και εσείς μου λέτε
    για τσελέμπριτις
    και ηχογραφημένα αρχεία;;;



    Στου κουφού την πόρτα βάλανε κουδούνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @maya

    Αγανάκτησα, αγανάκτησα...

    Ελπίζω να έχεις προλάβει να φας πριν ξαναμπείς εδώ...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Ράγιω

    (τελικά το κρατάμε το "Ράγιω" ή όχι?)

    Διαβάστηκα, διαβάστηκα. Μη χολοσκάς, θα το ανεβάσω το ηχογραφημένο, δεν το χάνεις και να θες!

    Να σχολιάσεις ό,τι, όποτε, και όπως θες!

    Φιλιάαααα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 1. έφαγα φασολάκια !!!!!!
    (λαδερά ρε, δεν ντρέπεσαι λίγο 1
    αμέσως το μυαλό σου εκεί!)

    2. κρατάμε το Ράγιω !
    ψηφίζω δαγκωτό !

    3.έχω τον σπούτνικ στην τηλ. γραμμή .
    μόλις κλείσω, βλέπω αγανάκτηση .
    μετά πάω για ορθογραφία και μαθημάτικους. ...

    τι ζω κυρία μου !!!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @maya

    1. Που θες να πάει το μυαλό μου, Σκορπιός άνθρωπος? Στο Μπαρμπα-Στάθη?

    2. Ό,τι πει τ' ανήψι...

    3. Να μου τη φιλήσεις!!! (Το περί ορθογραφίας και μαθηματικών, το προσπερνώ... κάνω σαν να μην συμβαίνει... ότι θα ξαναζούσα κάποτε τον εφιάλτη του σχολείου, ούτε στους χειρότερους εφιάλτες μου!)

    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Ηλιαχτίδα

    Επιτέλους αξιώθηκα να το ανεβάσω!

    Φιλιάααααααα!!!!!!!!!!!!!





    @Αλεξάδρα

    Φιλενάδα, χίλια ευχαριστώ και σε σένα και στον Νίκο!!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή