"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2009

Please xempourdeliaseis what you want


OK... αυτό δεν γίνεται να το απολαμβάνω μόνο εγώ...
θά 'ταν τεράστια αδικία!


Λοιπόν:


Μπήκε κάποιος στο μπλογκ μου από την Οκλαχόμα (ναι, μέχρι εκεί έχει φτάσει η χάρη μου, όπου νά 'ναι "μεταφράζομαι" ΚΑΙ στα Τρίκαλα...) και προφανώς δεν καταλάβαινε Χριστό. Είχε λοιπόν την φαεινή ιδέα να ενεργοποιήσει αυτές τις αυτόματες μεταφράσεις του Γούγλη.


Έτσι βρήκα στα stats μου αυτό το αριστούργημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Δεν συζητώ τι γέλιο έχω ρίξει, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ!!! Εννοείται ότι τα περισσότερα δεν τα αναγνώριζα καν, ανάθεμα κι αν καταλάβαινε τι στο διάολο ήταν το ελληνικό. Ευτυχώς όμως, αν μείνει λίγο ο cursor πάνω σε μια φράση, βγάζει balloon με το original κείμενο. Κι εκεί είναι πια που δεν σου μένει άντερο... Ειδικά στα σχόλια... ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ ΛΕΜΕΕΕΕΕ!!!!!!!!


Αφήνω εδώ μερικά highligths, αλλά σαν το αυτούσιο...


even the most kopsofleviko to waste away in crying

ακόμα και το πιο κοψοφλέβικο που λιώνω στο κλάμμα


tespa now I have the yeast in tents

τεσπα τώρα έχω τη Μάγια σε σκηνή

(από σχόλιο της Τάλισκερ)


ruins WOOL!

χαλάει το ΜΑΛΛΙ!

(και πάλι από Τάλι)


And not to start the xempourdeliaso and diminutives, other than close.

Και για να μην το ξεμπουρδελιάσω και αρχίσω τα υποκοριστικά, τα υπόλοιπα από κοντά.

(από σχόλιο της Χρύσας)


good morning my sweet beach ...

καλημέρα γλυκό μου πλάΖμα...

(από σχόλιο της Μωβένιας)


tocho match.

τόχω ταιριάξει.

(από σχόλιο της quartier libre)


gkount morningk par'ola.

γκουντ μορνινγκ par'ola

(από σχόλιο της Μάγιας)


Please xempourdeliaseis what you want in the right part you are

Να ξεμπουρδελιάσες ό,τι θες, στο σωστό μέρος είσαι


The mother yourself, tell;;;

Στη μάνα σου, τό 'πες;;;


Loco to see to speak and to kounaei finger in the face

Τρελαίνομαι να την βλέπω να του υψώνει τη φωνή και να του κουνάει το δάχτυλο στα μούτρα


KANA meil tsou the look;

κανά μέιλ κοιτάτε ή τσου;

(από σχόλιο της Μάγιας)

22 σχόλια:

  1. χαχαχαχ καλά καταπληκτικό!!!! άλλα όταν λές το βρήκες στα στάτς σου τι εννοείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, μιλάμε ούτε με την μετάφραση από κάτω δεν αντέχω να τα διαβάσω...

    :)
    :)
    :)

    Τι κάνετε;
    Καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα !!
    Που είσαι συ βρε παιδί;!

    Νααααααα σου πω,
    τι θα γίνει με σένα και το μπλογκ σου;
    Το μπλογκ σου, αυτός ο ξένος.

    Τι τζόιντες θα ζητάνε,
    τι θα xempourdeliazoyn,
    τίποτ' άλλο;
    Θα τους χρεώνουμε; Να ξέρω!

    Κι αυτό το "ruins WOOL"
    της μητέρας Τάλισκερ
    δεν ακούγεται του τύπου
    " -κάτι- RULES!! " ;;


    Κι επιτέλους κατέβα απ' την κούνια!!
    Το μαθα κι εγώ!!

    Σε φιλώ γλυκά και με τρέλα!
    *******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mahler76

    Έχεις δει αυτό το παπαράκι που έχω προς το τέλος της δεξιάς στήλης? Σαν "δισκάκι με βελόνα" που δείχνει κάποια στατιστικά? Ε, μπαίνοντας σ' αυτό, δείχνει από που σού 'ρθε ο επισκέπτης, κλπ.

    Το τι έχουν δει εκεί τα ματάκια μου...

    Καλημέρες!!!



    @Spy

    Καλέ, έγινα ρεζίλι στη δουλειά, λέμε... Υποτίθεται ότι δουλεύω όταν ασχολούμαι με τα του μπλογκ μου, κι είχα κατακοκκινήσει, δάκρυζαν τα μάτια μου και τέτοια... Μερικά είναι κορυφαία!

    Εμείς καλά, εσείς οι τρεις??? Όλα καλά???

    Μάκια to all!!!



    @Ηλιαχτίδα

    Καλημέρα! Εδώ είμαι καλέ! Γιατί, με χάσατε??? Ή κι εσύ δεν πήρες χαμπάρι ότι τα βιντεάκια είναι δικά μου δημιουργήματα/αναρτήσεις και νόμιζες ότι τό 'χω ημίκλειστο το μαγαζί κι ανεβάζω διάφορα από You Tube???

    Τώρα τι θα γίνει με το μπλογκ μου κι εγώ το σκέφτομαι... Θα κονομούσα χοντρά αν το εκμεταλλευόμουν... Δεν έχεις ιδέα με τι λέξεις-κλειδιά στις μηχανές αναζήτησης οδηγούνται εδώ!!!

    Η ατάκα της μάνας σου ακούγεται ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ όπως την περιγράφεις, κι έχω ψοφήσει στο γέλιο που κι εσένα "σού 'κανε" ως τέτοια! Μα ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ την σκεφτόμουν!!! Θα γίνει σλόγκαν αυτό, να μου το θυμηθείς!

    Όσο για την κούνια... den ime stin kounia, kardia mou... Είμαι πολύ καλά, παράλληλα "τρέχουν" και κάποια αρνητικά... Μια μέση κατάσταση δηλαδή... Εδώ είμαι. (Που μου τό 'μαθες κι εσύ ακόμα δεν βγήκες απ' τ' αυγό σου!!! Αλλά τι φταις κι εσύ, με τέτοια μάνα και τέτοια θεία, παιδί πράγμα...)

    Πολλά πολλά φιλιά κι από μένα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ηλιαχτίδα

    Να, κοίτα ένα που βρήκα σήμερα:

    Αποτελέσματα για τους όρους: ΓΑΜΙΟΥΝΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΙΤΕΟ

    Και είναι για μια καρα-κατα-άσχετη ανάρτηση, που απλά στα σχόλια, ξεφύγαμε πάλι...

    ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΒΙ(Ν)ΤΕΟ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΥΣΙΑΖΟΣΑΝΤΕ??????????????



    (Παρατήρηση: Είναι για κοινωνιολογική μελέτη πάντως το γεγονός, ότι όσοι ψάχνουν τέτοιου περιεχομένου θέματα, είναι ανορθόγραφοι... Ρε ΕΝΑΣ να μην έχει ορθογραφικό, τι στο διάολο... Μιλάω πάντα για όσους έχω ανακαλύψει μ' αυτόν τον τρόπο.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εξαιρετικό !


    καλύτερο κι απο του cinestef το κατεβατό
    γιατι είναι εντελώς καινούργια !!!!
    αχαχαχα

    είσαι μια διάσημη λοιπόν ?!!!!!!
    βρε βρε βρε ...

    και μόλις είδα ότι έχεις βάλει λινκ σε κείμενο μου .
    :))))
    καλά ντε, μη βαράς .
    ναι λίγο αργώ αλλά στο τέλος τα βλέπω όλα .


    είχα βάλει απο μόνη μου μετάφραση στο βλόγιον
    λόγω μια ς φίλης μου στην αγγλία
    αλλά όταν το δοκίμασα και είδα τι καταφέρνει
    κατάλαβα πόσο άσκοπο είναι !!!
    και αστείο βέβαια .

    νάμαστε καλά να γελάμε .

    όσο για το ανήψι
    έχουμε τις καλύτερες δασκάλες
    και προχωράει με γοργό ρυθμό !
    έυγε ανήψι :))))


    αρλούμπες πολλές
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @maya

    Έχει τύχει πολλές φορές να δω επισκέπτες από άλλες χώρες, αλλά είτε ήταν οι αναζητήσεις τους στα αγγλικά ή στα γαλλικά κι έπεφταν σε στίχους (που είναι σύνηθες εδώ μέσα), είτε ήταν στα ελληνικά, που σημαίνει ότι επρόκειτο για έλληνες του εξωτερικού.

    Αλλά να δω άτομο από την Οκλαχόμα, να βρίσκει την ανάρτηση για "τα τραγούδια που με συγκινούν", και να του τραβάει ΤΟΟΟΟΟΣΟ το ενδιαφέρον, που να μπει στη διαδικασία να το μεταφράσει για να βγάλει άκρη...

    Νά 'ξερα τι σκατά κατάλαβε από αυτή τη μετάφραση, και τι στον κόσμο, δηλαδή!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μια χαρά είναι το ανήψι, αν κάνει κάτι και για το νικ που της λέγαμε... ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    Φιλιά και καλημέρες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και στην Οκλαχόμα μεγάλη η χάρη σου!!!!

    απίστευτο γέλιο πραγματικά!

    συγνώμη αλλά
    το πισωπλάτιασμα πώς το μεταφράζει;
    το φοινικάκι;
    ε; ε;

    καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ δεν το βλέπω, καλά τυφλός είμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Κωνστανίνος Π

    Λοιπόν, επειδή δεν ξέρω πως το κάνουν αυτό εξ αρχής, μπήκα στο μπλογκ μου από το λινκ που σας έδωσα, μετακινήθηκα στην σημερινή ανάρτηση και την βρήκα "μεταφρασμένη". Ορίστε λοιπόν, πως βγαίνει το σχόλιό σου, για να σου φύγει και η απορία για τα πισωπλατιάσματα και τα φοινικάκια:




    Oklahoma and much thanks you!

    laughter truly incredible!

    sorry but
    pisoplatiasma how to translate?
    the foinikaki?
    huh? huh?

    good morning!



    Νομίζω ότι η πρώτη φράση είναι όλα τα λεφτά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Είδες πως έκανε το "και στην Οκλαχόμα μεγάλη η χάρη σου"???????

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    Καλημέρες και φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @mahler76

    Ακριβώς κάτω από το μπλογκ-ρολ μου και πάνω από μία φωτό που έχω βάλει και οδηγεί σ' ένα άρθρο για τις "τέλειες μαμάδες" (παρεπιπτόντως, μην μπεις στην διαδικασία να το διαβάσεις, θα σκυλοβαρεθείς... αυτό θα το "νιώσουν" μόνο όσες είναι μαμάδες...)

    Αλλά μόνο να το δεις μπορείς εσύ ως επισκέπτης, ή να το πάρεις να το βάλεις και στο δικό σου. Τα στατς μπορεί να τα δει μόνο ο εκάστοτε ιδιοκτήτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. from the city i come and cinnamon on the top!!!

    από τον κλάιν έρχομαι και στην κορφή ο μάιν, κοινώς!!!

    θα φτιάξουμε βιβλίο μου φαίνεται με όλες τις αρλούμπες μεταφρασμένες!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Κωνσταντίνος Π

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    Είχες δει την σχετική ανάρτηση του Σινεστέφ που αναφέρεται και η Μάγια??? Αν όχι:

    http://ticklemysoul.blogspot.com/2009/01/live-my-may-to-eat-clover.html

    Εκεί είναι γραμμένα επί τούτου ένα σωρό τέτοια... παροιμίες, εκφράσεις... ΤΡΕΛΛΟ ΓΕΛΙΟ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έλα καλημέρες ζωντανές ζωντανές!
    Σε όλα τα παιδάκια!

    ruins WOOL λέμε!
    χου χου!

    Τα βιντεάκια Στελλί υπέροχα ,
    τα είδα και καθόλου κονσέρβα-γιουτούμπια δεν μου φάνηκαν!

    Αλλά η κούνια κούνια, bad the lies!!

    Πάντως μετά τη μετάφραση αυτή
    θα γίνεις διάσημη στην Οκλαχόμα
    και θα ξεκινήσεις δικό σου συντακτικό.

    βιΤεο
    τΖοντες.

    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ

    ruins WOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL!!

    Να σου πω, εκτός από μετάφραση,
    ορθογραφικό δεν έχει πουθενά;

    Λέω να κάνεις μια ανάρτηση και να γράψεις για βίΤεα και Ζόντες φοινικάκια και γαριδούλες
    να μαζεύονται εκεί μια και καλή
    και επισήμανε πως θα πέφτει χρέωση ανα δευτερόλεπτο!

    και μετα θα οσυ πω εγω xempourdema που θα πέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. οκ ...

    ξεκίνησα το οργανωμένο έγκλημα ...

    στέεεεεεεεελλα !
    ηλιαχτίιιιιιιις !
    κωνσταντίνεεεεεεεεεε !

    για ελάτε απο την παιδική χαρά λίγο .

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αααχαχαχχαχαχαχααχαχαχααχχα ...

    Ρε κωλοπαιδοοοο ...
    Εχω λυθει λεμεεεεεε ...
    Και να φανταστεις οτι δεν μου ειναι και τοσο πρωτογνωρο ...
    Εχω παθει το ιδιο σκηνικο πριν κανα μηνα με καποιον που ειχε κανει το ιδιο στο δικο μου σε αραβοκατασταση ...
    Αλλα στο δικο μου, περα απο το οτι το εβλεπα σαν σε καθρεφτη (απο δεξια προς τα αριστερα τα ορνιθοσκαλισματα) και ειδικα οι αμεταφραστες λεξεις που ηταν σε greeklish αλλα αντι να εχουν τη σειρα που ειχαν στο δικο μου κειμενο ηταν κι αυτες με τη σειρα απο δεξια προς τα αριστερα ... εεε ... περα απο αυτο δεν ειχε πολυ γελιο ...

    Ααα ... δεν σκεφτηκα ο βλακας να ζητησω την βοηθεια σου τοτε ... που κατι χαμπαριαζεις απο Αραβικα ... αχαχαχχχααχχ


    Να'σαι καλα ρε κοριτσακι ...
    Πολυ γελασα ...

    :-DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ααα ... και κατι αλλο ...

    ΡΕ ΣΥ ...
    εμεινα πολλη ωρα για να διαβασω ολο το αριστουργημα και ακουσα και πιο παλια τραγουδια ...

    αυτο το "βοσκαγε στολισναγια περεστροικα" που ειχες στην "αναρτηση χιονι" ... δεν το αντεχω ρε γαμωωωωτο ...

    ξερω ... ξερω ... θα μου πεις παλι για κολοκυθοπιττες ...

    αλλα εγω αν δεν το'λεγα θα'σκαγα ...
    :-b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βρε μέχρι που έφτασε η χάρη σου!!!!

    good morning my sweet beach!

    χαχχαχαχαχαχ

    φιλιάααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εμ άι ιν δε ράιτ παρτ; ορ νοτ;
    καλημέρες μετά από καιρό, μωβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Ηλιαχτίδα

    Λοιπόν, αυτό το ruins wool!!! το λες υπέροχα, σου πάει τρέλλα... μπας και να το σκεφτείς ως νικ που καθόμαστε και ψαχνόμαστε???

    (Θενκς για τα βιντεάκια ΧΧΧΧΧΧΧΧ )

    Την ιδέα σου, θα την σκεφτώ πολύ σοβαρά, γιατί έχουν πέσει κάτι έξτρα έξοδα τελευταίως... όλο και κάποια τρύπα θα βουλώσω, ακόμα κι αν δεν γίνω ζαμπλουτίδου!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @maya

    Με το που είχες αφήσει αυτό το σχόλιο, ήρθε το μποςς και "μαζεύτηκα". Κάτι ψιλοέβλεπα, αλλά δεν μπορούσα να συμμετάσχω όπως θά 'θελα... Κρίμα!

    Τώρα πια φαντάζομαι θά 'χει τελειώσει το πανηγύρι, αλλά τώρα ξαναβρέθηκα σε υπολογιστή, τι να κάνω???

    Έχω περάσει το τριήμερο της συμφοράς, ας τα να παν στο διάολο...

    Τέσπα...

    Τώρα, χομ σουήτ χομ, ατ λαστ!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @dazed n' confused

    Ποτέ δεν είν' αργά... Μπορώ να σε βοηθήσω και τώρα! Κοίτα να δεις τι έχω να σου πω επ' αυτού:

    شتبشهقلجضخصثقلتقلطش جهقجلصتق ل جشهقلغتجه لشجسهقيلتجه شجهتلجشهقل شللج ج جشجلتشج

    حشخهل شخيل شش
    شل شحخهلشخلاجشخضلقجشخهاقل
    شلحيخلهقشاجيخنل شجهلاش
    ش لشحيهل شلحهش لجخهشالجش

    ش لشكعال شحخعلاشحخثقاشحخهيبخشيمرىشيرشخبعشصثخلشسي
    ر
    شيسكلخشهاسجيلخبهشاكلخهش


    Ελπίζω να μην διαφωνεί κανείς...

    Σαλαμαλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Πως να σου θυμώσω για το κράξιμο, όταν διαβάζω αυτό το "βόσκαγα στολίσναγια" και πέφτω κάτω... πως???




    @Αλεξάνδρα

    Και που 'σ' ακόμα!!!!!!!!!

    Εν τω μεταξύ, ευτυχώς που αυτό ήταν beach και όχι bitch!!!!!!!!!

    Κισσούμπεεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @F

    Ε, να τώρα... αυτά είναι...

    Έχω ανεβασμένα τα βιντεάκια μου, για τα οποία έφτυσα αίμα, εδώ και κανά μήνα, και μπαίνεις πάνω στα ξεμπουρδελιάσματα...

    Άντε να ξαναπατήσεις τώρα...

    Φτουουουουουουου!!!!!!!!!!!!

    (Καλησπέρες, γαλάζιε!!!!!!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή