"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009

Ένα τραγούδι για την ειρήνη

Η πρόσκληση έρχεται από τον Μάκη και το Άρωμα του τραγουδιού. Δεν είναι ένα παιχνίδι για διασκέδαση. Αφορά το θέμα που μας πονάει όλους εδώ και βδομάδες. Με την ελπίδα να τηρηθούν τα όσα ειπώθηκαν, και να μην ξαναχρειστούν τέτοιες αναρτήσεις, συμμετέχω κι εγώ στο "παιχνίδι" με την παρακάτω φωτό (την αφήνω ασχολίαστη) και την επίκαιρη-όσο-ποτέ ποίηση του Ντύλαν... Ευχαριστώ τον Μάκη για την πρόσκληση και καλώ όποιον ενδιαφέρεται να συμμετάσχει, χωρίς ιδιαίτερες προσκλήσεις.

Blowin' In The Wind

How many roads must a man walk down
Before you call him a man?
Yes, 'n' how many seas must a white dove sail
Before she sleeps in the sand?
Yes, 'n' how many times must the cannon balls fly
Before they're forever banned?
The answer, my friend, is blowin' in the wind,
The answer is blowin' in the wind.

How many times must a man look up
Before he can see the sky?
Yes, 'n' how many ears must one man have
Before he can hear people cry?
Yes, 'n' how many deaths will it take till he knows
That too many people have died?
The answer, my friend, is blowin' in the wind,
The answer is blowin' in the wind.

How many years can a mountain exist
Before it's washed to the sea?
Yes, 'n' how many years can some people exist
Before they're allowed to be free?
Yes, 'n' how many times can a man turn his head,
Pretending he just doesn't see?
The answer, my friend, is blowin' in the wind,
The answer is blowin' in the wind.

28 σχόλια:

  1. Υπέροχο τραγούδι.

    Κι όλο το νόημα στο στίχο:

    "how many times can a man turn his head,
    Pretending he just doesn't see?"


    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι συνθήκες και το θέμα σαφώς και υπερτερούν, και ως εκ τούτου δεν θα σε κατσαδιάσω που μου πήρες το τραγούδι μέσα από τα χέρια (μάλλον απ' το πισι ΜΟΥ). Για την ακρίβεια, πολύ καλά έκανες...

    Χωρίς πλάκα, όπως είπες, επίκαιρος όσο ποτέ ο μεγάλος Bob.

    Φιλιά σκεπτικά (για το θέμα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα! Τραγουδάρα! Εξαιρετική η επιλογή σου, παραλίγο να ήταν και δική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε θα περίμενα κάτι λιγότερο από σένα!
    Σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
    Έμεινα να κοιτώ τη φωτογραφία για ώρα…
    Και η ποίηση του Ντύλαν δε λέει να παλιώσει, κι ας την σιγοτραγουδάμε απ’ την εφηβεία μας μέχρι και σήμερα.

    Ας μην χρειαστεί ξανά να παίξουμε τέτοια “παιχνίδια”.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι ακριβώς αυτο που γίνεται όμως !

    κάτι πολύ σοβαρό να γίνεται 'παιχνίδι' ...

    αυτο είναι το συνταρακτικό .

    ποτέ δεν ακούγεται ανέμελα αυτό το τραγούδι .
    και όσο μεγαλώνουμε
    οι εμπειρίες και οι κακές 'εικόνες'
    καφασώνονται σκληρά μέσα μας .

    τώρα πώς να πω καλημέρα ?

    καλημέρα
    μπας και .

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Aggelos Spyrou

    A-K-Ρ-Ι-Β-Ω-Σ αυτό το σημείο με κεντρίζει κι εμένα!

    Καλή σου μέρα!



    @South Of The River

    Δεν κρατήθηκες, βρε, ε? Ακόμα το φυσάς και δεν κρυώνει φαίνεται...

    Να πω κι εγώ στους φίλους μας πως μου μιλάς, ε; ε; ε; να πω???

    Θα πω:

    Ήθελα κι εγώ αυτό το τραγούδι γι' αυτήν την ανάρτηση. Ψάχνω το πισί μου και βλέπω ότι δεν το έχω. Ανοίγω το Limewire ως συνήθως και δεν ξέρω τι έχει πάθει (να θυμηθώ να το ψάξω να μην έχω και "κανέναν" ανάγκη...) αλλά δεν έκανε search ΤΙΠΟΤΑ!

    Σε ποιον προστρέχεις όταν χρειάζεσαι Ντύλαν μες τη μαύρη νύχτα? Ποιος τον έχει εικόνισμα πάνω από το προσκεφάλι του? Ο Πάνοοοος!!!!!

    ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ 1
    - "Πάνοοοοοοο μουουουουου... Μήπως μπορείς να μου στείλεις μ' ένα μέιλ... κλπ... κλπ..."
    - "Τι, το βιάζεσαι???"
    - "Ξέρω ότι είσαι απασχολημένος, αλλά αααααν μπορουουουούσεεεες..." (σλουρπ - σλουρπ)
    - "Καλά στο στέλνω..." (η απορία στη φωνή σχεδόν ζωγραφίζεται... τι τον θέλει αυτή τον Ντύλαν τέτοια ώρα κι επείγεται κιόλας???)

    ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ 2
    - "Α, έκανα και ανάρτηση... ένα μπλογκοπαίχνιδο... έχεις κι εσύ πρόσκληση..."
    - "Ναι; Ποιος; Που; Τι; κλπ"
    - "Να... από το Μάκη... "Ένα τραγούδι για την ειρήνη" λέγεται, όπου πρέπει ο καθένας μας να -"
    - "Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!! (αλά Ζουμπουλία). Ρε @#%@#^@%!$!$! @##$#$%@#@!$!, γι' αυτό μού 'θελες ΕΣΥ τον Ντύλαν ΜΟΥ νυχτιάτικο????? Τι @#$@#%#@@# !$@#%@#$%@ που είσαι!!!!!!!!!!!!"
    - "Πως κάνεις έτσι καλέ, δεν στον φάγαμε... Μήπως ήθελες - λέω εγώ τώρα - να το βάλεις εσύ άμα παίξειειειεις???"
    - "Είσαι... είσαι... "

    Κατάλαβες τι τραβάω κυρία μου??? Το τι μπινελίκι άκουσα... Τόλμησε να νομίσει ότι εγώ, το αθώο πλασματάκι, εκ του πονηρού, πρώτα του το ζήτησα κι ύστερα του είπα για το παιχνίδι... Ποια; Εγώ! Τσκ τσκ τσκ...!!!

    (Μάγια/Τάλι/Αλεξάνδρα: ΚΙΧ! ΚΙΧ, είπα!)

    Πέρα από την πλάκα, έχεις κάνει μια υπέροχη ανάρτηση, μέσω της οποίας, όπως κάθε φορά, μας μαθαίνεις κάτι υπέροχο, που πολλοί μπορεί να μην γνωρίζαμε. Καλύτερα δεν είναι?

    Φιλιά έχω-κάνει-τη-σκατιά-μου-και-καλοπιάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μιχάλης Τσαντίλας

    Όντως, τραγουδάρα, Μιχάλη. Πιστεύω ότι έτσι ακριβώς έχει καταγραφεί τη μνήμη των περισσότερων από μας: Ως ο απόλυτος ύμνος για την ειρήνη. Ως εκ τούτου είναι φυσικό να πηγαίνει όλων μας το μυαλό σ' αυτό, όταν μας ζητούν να σκεφτούμε "Ένα τραγούδι για την ειρήνη".

    Σ' ευχαριστώ που πέρασες, καλή σου μέρα!


    @το Άρωμα του Τραγουδιού

    Άστα, Μάκη, έχω αρρωστήσει μ' αυτή τη φωτογραφία... Το "τραγικό" είναι πολύ λίγο για να περιγράψει...

    Και, όχι, δεν παλιώνει η ποίηση του Ντύλαν. Αυτά τα λόγια που διαπερνούν την καρδιά μας, δεν τα αγγίζει ο χρόνος.

    Κρατάω αυτήν σου την ευχή, και προσεύχομα για το ίδιο...

    Καλή μέρα νά 'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @maya

    Είναι εντελώς "άκυρη" η λέξη παιχνίδι στην προκειμένη περίπτωση. Το βλέπω περισσότερο σαν μια αφορμή να μοιραστούμε αυτά που μας βαραίνουν τις τελευταίες μέρες, μερικοί άνθρωποι που κάτι μας ενώνει. Μ' αυτό το σκεπτικό συμμετείχα, γιατί πάντα μετράει το ποιος σε καλεί σε κάτι. Κι είμαι παραπάνω από σίγουρη ότι μόνο "διάθεση να παίξει" που δεν είχε ο Μάκης, μ' αυτό το θέμα.

    Θα την πω την "καλημέρα" γιατί αλίμονο αν δεν... Έτσι κι αλλιώς η "καλημέρα" ευχή είναι όχι διαπίστωση...

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ, λοιπόν!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αντιλαμβάνεσαι ότι δεν το εννοούσα για σένα
    ότι χρησιμοποιείς την λέξη !?!

    το έλεγα πικρά για ό,τι προκτάσεις έχει αυτό παγκοσμίως και ανθρωπίνως .

    ξέρω απόλυτα πώς λειτουργείς
    και τι σημαίνει αυτό .


    παρ'όλα αυτά
    είσαι μεγάαααλη σουπιάααααα !
    πάνοοοοοο!
    τι τραβάς και συ ο μουσικός !!!!!
    τς τς τς !

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ε ναι είπες κιχ!

    ε τι ...?


    τα ίδια θα λεμε ?

    ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δυστυχώς αιωνίως επίκαιρος ο Ντύλαν,
    δυστυχώς...

    κι η απάντηση μπορεί να υπάρχει στον αέρα,
    να υπήρχε από πάντα,
    αλλά ο αέρας γέμισε χημικά από τις βόμβες τους.

    και για να το προχωρήσω παραπέρα,
    όταν τα παιδάκια , του "ανεπτυγμένου" κόσμου,
    μαθαίνουν μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή να σκοτώνουν τέρατα,γερμανούς και ό,τι άλλο βρουν,
    ο πόλεμος, ο πραγματικός, θα τους φαίνεται παιχνίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να
    αυτή είναι η μια εκ των προεκτάσεων
    που εννοούσα πριν
    με τον όρο παιχνίδι .

    καλημέρα στιχάκια μου
    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @maya

    (κάνε φίλες να δεις καλό...)

    ΣΟΥΣ ΜΠΡΕ!!!




    @Κωνσταντίνος Π

    Κωνσταντίνε μου, δεν θυμάμαι που το έχω ξαναγράψει, σε σχόλιο εδώ ή αλλού, αλλά τώρα μου κολλάει πολύ και θα το ξαναπώ:

    Ο μικρός μου, όταν ήταν στο νηπιαγωγείο, είδε φωτογραφίες που τους έδειξε η δασκάλα με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, κι όταν ήρθε σπίτι και τον ρώτησα τι έκαναν στο σχολείο, μου είπε: "Μάθαμε για τότε που μπήκαν τα τρακτέρ στο Πολυτεχνείο"!!!

    Δεν είχε ξαναδεί το παιδάκι τανκς! Κι είχα φροντίσει εγώ γι' αυτό. Πολεμικό παιχνίδι δεν έχει μπει στο σπίτι μου. Ηλεκτρονικό παιχνίδι δεν του έχω πάρει ακόμα, κι ας ζητάει. Τα καρτούν που βλέπει, είναι υπό την επίβλεψή μου. Όσο μεγαλώνει, τόσο πιο δύσκολος γίνεται αυτός ο "έλεγχος", αλλά όσο περνάει από το χέρι μου θα το παλέψω. Ό,τι αποφεύγει, καλό είναι.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Οι κουβέντες κι οι μουσικές μας, είναι "φίλτρα καθαρισμού" από τα χημικά τους, Κωνσταντίνε μου... Όσο γίνεται...


    @maya

    Δυστυχώς, ναι, φιλενάδα μου... Όχι απλώς προεκτάσεις... Κάτι σαν Λερναία Ύδρα, ένα πράγμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μεγάλωσα βλέποντας πολλά γουέστερν και πολλά πολεμικά (ή κατ'ευφημισμόν(;) αντιπολεμικά) έργα.

    απλώς είναι θέμα αντίληψης πιστεύω το πώς θα περάσει μέσα σου η φρίκη του πολέμου.
    και αυτό που λέω για τις νέες γενιές είναι ότι φοβάμαι πώς ο πόλεμος περνάει μέσα τους σαν καθημερινότητα, σαν κάτι το απλό.
    και η αφαίρεση μιας ανθρώπινης ζωής θα είναι κάτι που δεν θα ενοχλεί τη συνείδησή τους.

    φοβάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέρα!!!

    ευχή είναι, ας μη ξεχνάμε να τη λέμε, όπως σωστά είπες!

    υγ: μάγια μου;
    πολλή επιθετική σου είναι η στέλλα μας! πρόσεχε μη σου πετάξει πάνω σου το μελάνι της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Κωνσταντίνος Π

    Εγώ να δεις πως φοβάμαι...



    @Κωνσταντίνος Π / 2

    Τελικά δεν ισχύει μόνο το "κάνε φίλες να δεις καλό", αλλά και το "κάνε φίλους"...

    Νά 'στε καλά βρε φιλαράκια, κι εγώ σας αγαπάω!

    ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Κων/νος Π., Μάγια, Τάλι (όταν μπει)

    Παιδιά ξέρετε καμιά πατέντα να κάνω μια σχισμή στα σακάκια μου να χωράει το μαχαίρι από την πισώπλατη (ωχ, κάτι μου θυμίζει αυτό) μαχαιριά που έλαβα χθες; Πήγα να ντυθώ το πρωί και κάτι με ενοχλούσε. Τι να έκανα, το φόρεσα πάνω απ'το στιλέτο και φαινόταν σαν καμπούρα. Μη με λένε και καμπούρη!

    Αφήστε που τελευταία στιγμή είδα τον λεκέ, από μελάνι θαρρώ ήταν. Άντε να βγεί αυτό τώρα...

    Στα σοβαρά, δεν ξέρω τι αισθητήριο και τι φίλτρο μας χαρακτήριζε εμάς ως παιδιά ρε γαμώτο. Όπως λέει κι ο Κων/νος τόσα γουέστερν, τόσα (αντι)πολεμικά, κι όμως (θέλω να πιστεύω) ότι τα αντανακλαστικά είναι άμεσα. Και τα παιδάκια σήμερα σε λίγο θα αγοράζουν τα βιντεοπαιχνίδια με δώρο 2 λίτρα αίματος, έτσι να το νιώθουν πιο ζωντανά το παιχνίδι. Άντε μετά να συγκινηθεί από έναν πόλεμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @SOTR

    Μπαααα? Κάνουμε κόμμα, κάνουμε κόμμα???

    Χρησιμοποιείς και προσφιλείς φράσεις (και δραστηριότητες) της Μάγιας, για να την πάρεις με το μέρος σου??? (Βλ. πισώπλατη)

    Ο λεκές δεν είναι μελάνι... Αίμα μου είναι, από την "μπροστόπλατη" μαχαιριά που μου έριξες εσύ!

    Κόμμα με τους φίλους μου... Όλοι εναντίον μου... Ένα μικρό αθώο πλασματάκι, και το βάλατε όλοι στη μέση και βαράτε...

    Καλά σας...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Με τρομάζει το σκηνικό που περιγράφεις... ίσως γιατί ακούγεται πολύ αληθινό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. HEAL THE WORLD

    Written and composed by michael jackson.
    Produced by michael jackson.


    Theres a place in
    Your heart
    And I know that it is love
    And this place could
    Be much
    Brighter than tomorrow
    And if you really try
    Youll find theres no need
    To cry
    In this place youll feel
    Theres no hurt or sorrow

    There are ways
    To get there
    If you care enough
    For the living
    Make a little space
    Make a better place...

    Heal the world
    Make it a better place
    For you and for me
    And the entire human race
    There are people dying
    If you care enough
    For the living
    Make a better place
    For you and for me

    If you want to know why
    Theres a love that
    Cannot lie
    Love is strong
    It only cares for
    Joyful giving
    If we try
    We shall see
    In this bliss
    We cannot feel
    Fear or dread
    We stop existing and
    Start living

    Then it feels that always
    Loves enough for
    Us growing
    So make a better world
    Make a better world...

    Heal the world
    Make it a better place
    For you and for me
    And the entire human race
    There are people dying
    If you care enough
    For the living
    Make a better place
    For you and for me

    And the dream we were
    Conceived in
    Will reveal a joyful face
    And the world we
    Once believed in
    Will shine again in grace
    Then why do we keep
    Strangling life
    Wound this earth
    Crucify its soul
    Though its plain to see
    This world is heavenly
    Be gods glow

    We could fly so high
    Let our spirits never die
    In my heart
    I feel you are all
    My brothers
    Create a world with
    No fear
    Together we cry
    Happy tears
    See the nations turn
    Their swords
    Into plowshares

    We could really get there
    If you cared enough
    For the living
    Make a little space
    To make a better place...

    Heal the world
    Make it a better place
    For you and for me
    And the entire human race
    There are people dying
    If you care enough
    For the living
    Make a better place
    For you and for me

    Heal the world
    Make it a better place
    For you and for me
    And the entire human race
    There are people dying
    If you care enough
    For the living
    Make a better place
    For you and for me

    Heal the world
    Make it a better place
    For you and for me
    And the entire human race
    There are people dying
    If you care enough
    For the living
    Make a better place
    For you and for me

    There are people dying
    If you care enough
    For the living
    Make a better place
    For you and for me

    There are people dying
    If you care enough
    For the living
    Make a better place
    For you and for me

    You and for me
    You and for me
    You and for me
    You and for me
    You and for me
    You and for me
    You and for me
    You and for me
    You and for me
    You and for me
    You and for me

    Αν υπάρχει η ειρήνη μέσα μας, μπορούμε απλά να την μεταδώσουμε και στους γύρω μας!!!
    Ωραία κίνηση Στέλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κομματάρα :) πως το λένε? all time classic???
    Μ'αυτά έφηβος μεγάλωσα και ένα μικρό βιβλιαράκι τους στίχους του Ντίλαν στην κωλότσεπη...
    Σωπαίνω και αφήνω τον Μπομπ να τα πει όλα :)
    Καλό βράδυ Στέλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Aurangel

    Σ' ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας.

    Καλημέρα.



    @adaeus

    Τι ωραίο μεγάλωμα... Έτσι εξηγείται σε μεγάλο βαθμό το πως διαπλάστηκε ο άνθρωπος που έχω γνωρίσει (όσο αυτό είναι δυνατόν) μέσα από το μπλογκ σου.

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kala!

    εγω ηρθα να σου σκασω ενα μεγαλο φιλι!
    γιατι επιτελους αλλαξες αναρτηση


    και εδω θα παραμεινω σοβαρη...
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kai ξαναδιαβαζοντας λιγο πριν φυγω

    @SOUTH OF THE RIVER
    ΤΙ σχολιο ειναι αυτο???

    Η Ταλι- ναι οταν μπει-
    γιατι ενα προβλημα με το μπες βγες το εχει στο περιβαλλον και στην πραγματικοτητα


    αλλα τωρα που μπηκε
    ενα θα σου πει!

    Τετοια σακακια
    τετοια κουστουμια τα ραβουμε μονοι μας

    -προβλεπουμε παντα μια σχισμη για τη μαχαιριά

    να μη φαινεται..

    στο καλο υφασμα
    σχεδον αορατη σαν λεπτη αμυχη


    -αλλα προβλεπομενη

    να υπαρχει
    γιατι η μαχαιρια δεν ξερεις ποτε απο που θα σου ερθει

    -ενα μας σωζει για να μη παρασυρει και ξεσκισει το υφασμα


    ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ

    ολα τα αλλα παλευονται φιλε μου

    -με το υπεροχο σχολιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γμτ ...
    Με τον ερωτα μου για σενα να τρεχει απο τα μπατζακια και τα απλυτα μου που βγηκαν ολα στη φορα στο δικο μου, αργησα να το παρω χαμπαρι ολο αυτο ...

    Αλλα εστω και αργα το'σωσα ...
    Εγραψα ολες τις σκεψεις μου ...

    Τι ? ... Που τις εγραψα ???


    Ε ΣΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ BLOG !!!

    :-bbbbbbbbbbbbbbbb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Talisker

    Φιλί, ελήφθη, όβερ!

    (σιγά καλέ, βούιξε τ' αυτί μου!)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Dazed

    Ου να μου χαθείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή