"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2008

Merry Christmas λέμεεεεεεε...!!!


ΟΚ... αποφάσισα...

ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΦΕΤΟΣ!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Εύχομαι να λιώσετε όλοι από έρωτα και

να κυκλοφορείτε μ' ένα ηλίθιο χαμόγελο!

(να μάθετε, να με κοροϊδεύετε...)


28 σχόλια:

  1. Αστερι;;;;;;;;;;;;

    ποιος σε κοροιδευει;;;;
    ε;;;;;;;;;


    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ....
    ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ...ΕΤΣΙ ΛΙΩΜΕΝΑ ΠΑΝΤΑ...
    ΠΑΝΤΑ.....

    ει!!!!!!!!!!!!!!!!!


    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ....
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ.....



    ΣΕ ΦΙΛΩ ΣΕ ΦΙΛΩ ΣΕ ΦΙΛΩ....

    ΜΩΒΕΝΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. faraona είπε...

    Στελλινι μου σου ευχομαι καλες γιορτες με υγεια,αγαπη και μονο χαρές να σου χτυπουν την πόρτα!!!

    Σε φιλω!

    22 Δεκέμβριος 2008 11:14 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μαρίνα Γ.....

    Πρώτη και καλύτερη, εγώ με κοροϊδεύω, Μαρινάκι μου!

    Χαχαχαχαχαχααααααααα!!!!!!!!!!!

    Κι εσύ νά 'σαι πάντα καλά, κοριτσάρα μου!!!!!

    Άπειρες ευχές και φιλιά, Πράσινό μου Αστέρι!!!!!!!!!!!!!



    @faraona

    Κι εσύ, κοπέλα μου, καλά να περάσεις, και μόνο καλά να σε βρίσκουν!!!!!!

    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΦΕΤΟΣ!"

    ωραία απόφαση!!!!
    εύχομαι όλες οι αποφάσεις σου από τώρα και στο εξής να είναι έτσι... δυναμικά θετικές!!!!

    πολλά πολλά πολλά ηλίίίίθια χαμόγελα να στολίζουν τις μέρες όλων μας!!!!!!

    το χαμόγελο είναι μεταδοτικό όπως και το κρυολόγημα... ήδη χαμογελάω!!!!


    να λάμπεις στελλάρα, να λάμπεις!!!!!!

    και να χαίρεσαι ότι σε κάνει να χαμογελάς!!!!

    φιλιάάάάά΄!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και κανονικά πρέπει να σε τιμωρήσω που με έχεις καταξεφτυλίσει με "το πόνυ με τα 1000 πρόσωπα" (λες και μένα δε μ' αρέσει...), σου εύχομαι...

    ...αυτές τις γιορτές να κινδυνέψεις με αφυδάτωση από τα πολλά δάκρυα χαράς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ (όπως ήδη ξέρετε) κυκλοφορώ ήδη με αυτό το χαμόγελο μόνιμα... Το δικό μου βρέφος θα γεννηθεί μετά το Πάσχα, αλλά το γιορτάζω από τώρα.

    Καλές Γιορτές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ!!! Ευτυχώς μπήκε ο South Of The River πριν από μένα, και άφησε σχετικό σχόλιο και δεν έπεσε σε μένα ο κλήρος.

    Αλλά δυστυχώς το 2008 απέκτησαα μια συνήθεια που δεν μπορώ να την αποβάλλω εύκολα.Ποιά είναι?

    Μα να μην αφήνω κουβέντα να μου πέσει κάτω.

    Πάνο μου σου πάνε πολύ αυτά τα χρώματα, τα ροζ, τα μωβ. Να τα φοράς!!!!

    Στελλί, ωραίο βιντεάκι.
    καλέ που το σκέφτηκες?
    Δίνει ωραία Χριστουγεννιάτικη διάθεση στο ιστολόγιο!!!!
    Christmas Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @bright Φω

    Ε, τελικά είναι τα αποφασίζεις αυτά φαίνεται... κόντρα στα πάντα!

    Το τι το χαίρομαι αν κατάφερα να σου "κολλήσω" ένα χαμόγελο, δεν λέγεται!!!

    Αυτό που με κάνει να χαμογελάω και να λάμπω, το χαίρομαι όσο δεν παίρνει, νά 'σαι σίγουρη!!!

    Εύχομαι, εκτός από το χαμόγελο, να κολλήσεις από μένα κι όλα τα "γύρω-γύρω", πίστεψέ με, αν ήξερες τι ζω, θα το ήθελες κι εσύ!!!!!!!!!

    Καλές γιορτές εύχομαι και στέλνω φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!!!!!!




    @South Of The River

    Το ξέρω ότι δεν στραβώνεις, Ποταμάκι μου... το ξέρω...

    Γι'αυτό για Χριστούγεννα, σ' έχω "στολίσει" παντού... My little Pony - Tribute τό 'κανα!!!

    Όσο για την ευχή σου... Μ' αρέσει να ζω μέσα στον κίνδυνο! Αν πρόκειται για τέτοιου τύπου...!

    Κι εσύ εύχομαι να κινδυνέψεις να πάθεις ασφυξία, από χαρές που κόβουν την ανάσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Spy

    Εσείς έχετε λοιπόν πολύ σημαντικό λόγο να γιορτάζετε αυτά τα Χριστούγεννα!

    Φαντάζομαι τι έχει να γίνει τα επόμενα, που θα βγει ο "λόγος" από εκεί που "κρύβεται" τώρα, και θα τον κρατάτε στην αγκαλιά σας...

    Καλές Γιορτές και σε σας και την οικογένεια Spy!




    @Aurangel

    Άστα, έχω βρει την "Πηγή του Πόνυ", το τι εμφανίσεις σας ετοιμάζω ακόμα, δεν λέγεται!!!

    Γλύκα δεν είναι το βιντάκι??? Τόσο in the mood... Κι αν δεν είσαι, μπαίνεις, δηλαδή!!!

    (Έλα ντε... που να το σκέφτηκα? ;Ρ )

    Φιλούμπες εορταστικές!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στελλί μοναδικό,
    Όπως έγραψα και πριν στον Πάνο, αυτή η χρονιά σημαίνει για μένα φιλία. Όχι απο αυτές του Σαββατοκύριακου. Ούτε της υποχρέωσης. Απο τις κανονικές. Του πρώτου πλυθηντικού. Του είμαστε, περνάμε, τραβάμε, γελάμε...

    :)

    Σ΄αγαπώ πολύ.
    (η κόρη σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Chryssa

    Πραγματικά, ακριβώς έτσι είναι! Κι αν αυτό δεν είναι ευλογία, τότε δεν ξέρω τι είναι...

    (Γιατί αυτό που "απαντάμε" και σε πρώτο πληθυντικό, σαν δικηγόροι? Ξέρεις, κάτι ατάκες που ακούγονται σαν "είμαστε αθώοι κύριε πρόεδρε!". Χαχαχαχαχαχααα!!!)

    Εγώ να δεις πόσο σ' αγαπάω...
    (η μαμά σου)

    Υ.Γ. Αυτήν την πλάκα του "μαμά-κόρη" την ένιωσα πιο αληθινή από ποτέ όταν στολίζαμε το δέντρο... Θα το θυμάμαι για πάντα αυτό το συναίσθημα... Θυμάσαι πως σε αγκάλιασα και σε φίλησα όταν το τελειώσαμε και το κοιτούσαμε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγω τις βαριεμαι λιγο τις ευχες, ξερεις.....
    ηρθα ομως γιατι ζηλεψα αυτο που περιεγραφες στον Κωνσταντινο π και ειπα μην ειναι κολλητικο......και να 'μαι :):)

    :):):):):):):):):)

    κολλητικο ειναι :):)

    Να περασεις οπως ακριβως το εχεις αναγκη!!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χε χε ... Στελλινι μου ...
    Πραγματικα my little Pony tribute ειναι το ποστακι ...

    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΕΕΕΕΡΟΧΟΟΟΟΟ !!!

    Μπραβο μπραβο !!!
    Ευχομαι παντα να εχεις τετοια Χριστουγεννα !!!
    Κι οχι μονο Χριστουγεννα ...
    Παντα να εχεις τετοια διαθεση !!!
    (γιατι ειναι αληθεια οτι ειναι και μεταδοτικο ... ηρθα με μουρτζουφλικη διαθεση και φευγω μ'ενα χαμογελο μεχρι τ'αυτιαααα !!!)

    Πολλα φιλια κοριτσακι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποσο ακομα ηλιθιο μπορει να γινει το χαμογελο μου?
    για να δω το δικο σου?
    α καλα εσυ δεν παιζεσαι!!!!!!!!:::))

    Φιλια πολλα Στελλι μου
    φυσικα και να σε αφησεις να εισαι χαρουμενη
    στο επιβαλλω!
    Και σου αξιζει
    και σου πρεπει
    Φιλια πολλα πολλα πολλα
    και αυριο τηλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο μωβάκι μου!
    Ολόσωστη απόφαση
    Υπέροχες ευχές
    Ανταποδίδω
    Μπλέ Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι ναι ααα ναι!!! Χρονια πολλα με υγεια κ με ολα τα καλα που ποθεις :)
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ STELLA MATUTINA,

    μ' αρέσει η χαρά, όπου τη συναντώ !

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    με χαρά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μεταφέρω από τα δικά μου

    "το καταλαβαίνω αυτό που λες
    και χαμογελάω
    για εσένα πάνω από όλα
    γιατί ξέρω τι σου αξίζει
    κι αυτή η νιρβάνα, που λες, με το ηλίθιο (υπέροχο κατ'εμέ) χαμόγελο
    είναι το ελάχιστο.

    προσωπικά θέλω μόνον ξεκούραση
    αλλά
    δε θα πω και όχι στα υπόλοιπα!!!

    πολλά πολλά φιλιά σε όλους"

    υγ:μη τολμήσεις και δεν τηρήσεις την υπέροχη απειλή σου "ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΦΕΤΟΣ!"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μerry Σκόρδου που εύχεται και η Soula!!!

    να περάσεις καλά τέλεια υπέροχα με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή μου φίλη, με τις ωραίες μουσικές :))))
    Εμένα τα Χριστούγεννα μ'αρέσουν, γιατί αρέσουν στα παιδιά (τα δικά μου και όλου του κόσμου) :))))
    Ως εκ τούτου σου στέλνω πολύ χιόνι, γλυκά, κουδουνάκια, λαμπιόνια... και κυρίως χιονόμπαλες και αμπούλες γέλιου (σούπερ ήταν αυτό) :))))
    merry xxxxxxxxx-mas :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω ήδη ένα ηλίθιο χαμόγελο στη μούρη μου!!!

    Νιανια νια νια νια!



    Πολλές ευχές, γεμάτη με όνειρα χρονιά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όμορφη παρέα με φίλους να ναι η χρονιά σου ομορφιά και σαν τις χειμωνιάτικες σταγόνες τα φιλιά που θα δώσεις και θα πάρεις

    όσο για το χαρούμενη
    και να θες αλλιώς,
    μπορείς;
    κι αν μπορείς,
    θες;

    ό,τι καλό να σ' εύρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Mayaaaaaaaaaaaaa


    οταν γυρισεις απο την κρασοκατανυξη

    θυμισε μου

    α υ τ η ν εδω........

    αυτην αυτην
    που εχει σκαρφαλωσει στα μωβ συννεφα μη της δωσω καμιααα

    τη ξερουμεεεεεεε?????????

    μμμμμμμμμμμμ??????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ πρωϊνό αστέρι
    STELLA MATUTINA,

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    για σένα και όλον τον κόσμο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Dee Dee

    Τι έγινε τελικά, κόλλησες???

    Χαχαχαχαχαααααααααα!!!!!!!!!

    Πάντα τέτοια, λοιπόν!

    Φιλιά πολλά και καλή χρονιά!



    @dazed n' confused

    Κι άλλος που κόλλησε! Πολύ χαίρομαι που "έπιασε"!!!

    Και Χριστούγεννα υπέροχα, και Πρωτοχρονιά υπέροχη... Παράπονο δεν έχω!

    Άπειρες φιλούμπες κι ευχές να σε βρει μία από τα ίδια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Τalisker

    Μπορεί να γίνει ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ηλίθιο, πίστεψέ με!!!!!

    Εγώ λέω ότι και σε σένα αξίζουν τα καλύτερα, και κοίτα τι θα κάνεις για να σε βρουν, νταξ??????

    Αν και τά 'παμε και τηλεφωνικά, ευχές πολλές κι από δω, φιλενάδα μου!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @bluesmartoulis

    ٍΣμαρτούουουουουλαααα μουουουουου!!!

    Νά 'σαι καλά, καλή χρονιά!!!!!!!!!



    @φάβα

    Το αυτό επιθυμώ και δι υμάς!!!!!

    Πολλά φιλιά, κουτσούνι μου!!!!!!!


    @quarter libre

    Εύχομαι τότε να την συναντάς όσο συχνότερα γίνεται!!!!!

    Καλή χρονιά, σε φιλώ κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Κωνσταντίνος Π

    Να είσαι κοντά να μου το θυμίζεις αν δεις ότι δεν την τηρώ, ναι?

    Κι εγώ θα προσέχω εσένα...

    Φιλιά πολλά, φιλαράκι, να έχουμε μια υπέροχη χρονιά!!!!!!!!



    @mahler76

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!

    Ζωγράφισες πάλι, κι εσύ κι η Σούλα!

    Το ίδιο κι εσύ, καλό μου, πανέμορφες οι ευχές σου!!!!!!!



    @adaeus

    Νά 'σαι πάντα καλά κι εσύ και τα παιδάκια σου, να τα γλεντάτε αφού σας αρέσουν τόσο!!!!!!!

    ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    Σ΄ ευχαριστώ πολύ πολύ, καλή χρονιά!



    @Aggelos Spyrou

    Να κι ο τρίτος που κόλλησε! Βρε τι καλά που έκανα τελικά, κι ας ντρεπόμουν!!!

    Ευχές και φιλιά κι από μένα, νά 'σαι πάντα καλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Κώστας

    Κι εσένα Κωστή μου, κι εσένα! Όλα τα καλά του Θεού!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Talisker

    Πάει?

    Αυτό ήταν?

    Με ξεγράψατε επειδή απουσίασα?
    (και θα απουσιάζω δηλαδή, λόγω της ανάρτησης που έκανα για τη Μαρία Δημητριάδη ξαναμπήκα, επειδή... επειδή δεν γινόταν να μην κάνω...)

    Ωραίες φίλες, ρε, μπράβο!!!!!!!!

    ;-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή