"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2008

Ελαττωματική παρτίδα


Κι όταν θα είναι σκοτεινά στο δάσος,
εγώ θα περπατώ τραγουδώντας

(κι ο λύκος θα λουφάζει μπροστά μου)

Κι όταν θα πλέουμε με καρυδότσουφλο στην τρικυμία,
εγώ θα μένω τελευταία χωρίς σωσίβιο, με κουπιά τα χέρια
(κι η θάλασσα θα μερεύει μπροστά μου)

Κι όταν θα έχουν αρπάξει όλα φωτιά κι όλοι θα τρέχουν έξω,
εγώ θα ορμάω μέσα να σώσω ένα σημείωμα σε χαρτοπετσέτα
(κι οι φλόγες θα υποκλίνονται μπροστά μου)

Κι όταν το γκρι θα πνίξει το σύμπαν,
εγώ θα γεννάω μωβ μπουμπούκια
(κι η φύση θα δακρύσει μπροστά μου)

Κι όταν θα με ρωτούν "γιατί",
θα λέω "γιατί έτσι είμαι"...
(κι αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ)

91 σχόλια:

  1. χαίρομαι πολύ που πέρασα
    διαμαντάκι ψυχής έχεις αναρτήσει
    σ'ευχαριστώ
    "γιατί έτσι είμαι"
    γιατί έτσι είσαι
    (κι αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ)

    μια αγκαλιά γεμάτη συγκίνηση σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Poso χαιρομαι που εισαι φιλη μου
    και ποσο χαιρομαι που εισαι ΕΤΣΙ!
    οσο γι αυτο για τις φλογες ..
    ξερεις γιατι θα υποκλινονται?
    -γιατι εισαι ομοια φλογα και σε ξεχωριζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. and DON'T YOU DARE change!!!!

    έτσι και όποιος αντέχει!
    και πιστεύω κάθε σου λέξη.
    και αυτο σε κάνει εκτυφλωτική.
    και υπέροχα ζωντανή.

    και λες για ένα σημείωμα...
    μα για τα πιο μικρά που μας κάνουν μεγάλους τρέχουμε!
    αυτά που πολλοί προσπερνούν
    δίχως να βλέπουν την σημασία τους.


    αλλά γι'αυτό αυτοί είναι THEM
    και μείς είμαστε US.
    and it's always a case of US AND THEM.

    υγ.και κάτι πρέπει να κάνω με αυτό το τραγούδι...
    όλο μου βγαίνει στα σχόλια...

    στελλάκι ωραίο cοmeback...
    και γράφε.
    και μετά γράφε, ναι?
    θέλω να σε διαβάζω, πώς το λένε?!


    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πού εισ'?!!!!!!
    καλημέρα για!

    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @bright Φω

    Χαρά μου κι εμένα όταν περνάς!

    Εγώ σ' ευχαριστώ, Σκορπιδάκι!

    Καλημέρες και φιλιά!!!



    @mahler76

    Γιατί μανάρι μου, δεν είναι από τα κοψοφλέβικά μου...

    Για πάρτο αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Talisker

    Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα καλό όλο αυτό, σίγουρα όμως χαίρομαι που κάποιοι, όχι απλώς το αποδέχονται, αλλά με αγαπούν ακριβώς γι' αυτό.

    Καλημέρα φιλενάδα!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ






    @maya

    Σχετικά μ' αυτό με τα μικρά και τα μεγάλα...

    Σε μια από τις τελευταίες κουβέντες που ανταλλάξαμε με τον ex, ειπώθηκαν τα εξής:

    - Μα στέκεσαι σ' αυτά?
    - Ναι
    - Ξέρεις πως θα έδινα τη ζωή μου για σένα! Και κολλάς σ' αυτά?
    - Το ξέρω, δεν έχω καμία αμφιβολία. Είμαι απολύτως σίγουρη πως αν χρειαζόταν να δώσεις τη ζωή σου για μένα, θα το έκανες. Αλλά τι πιθανότητες υπάρχουν να συμβεί ποτέ αυτό ή αν προκύψει ανάγκη να το δεχτώ? Τα άλλα, τα μικρά, συμβαίνουν καθημερινά.



    I rest my case...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @maya

    Εδώ είμαι.

    Κι όταν γράφω κι όταν δεν γράφω.

    Είναι μια περίοδος που δεν έχω να πω πολλά. Έως τίποτα.

    Αν δεν είχα ερέθισμα από την ανάρτηση της Τάλι, ούτε ξέρω πότε θα ξανάγραφα.

    Και πάλι, θα ξαναγράψω... όποτε!

    Δεν ζορίζονται αυτά, μωρέ...

    Απλά δεν φτάνω σε ακραίες καταστάσεις του τύπου "κλείνω το μπλογκ" κλπ. Πέρασε από το μυαλό μου, αλλά δεν ακούμπησε καν.

    Ο χώρος αυτός θα υπάρχει και θα εξυπηρετεί την ανάγκη μου, όποτε αυτή υπάρχει. Έτσι λειτουργούσε μέχρι τώρα, κι έτσι θα συνεχίσει να λειτουργεί. Αν αυτό συμβαίνει σε αραιότερα διαστήματα, so what?

    Κι αν δεν τα λέμε εδώ, θα τα λέμε στα "σπίτια σας" που θα σας κατσικώνομαι. Με θέτε, δε με θέτε???

    Φιλιά πολλά και καλημέρες, Θαλάσσιο Πεταλούδι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν είναι? βρε λές απλά εγώ να είμαι σε τέτοια διάθεση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι όταν θα είναι σκοτεινά και κρύα στο δωμάτιο,
    εσύ με τη φωτιά σου θα το φωτίζεις και θα το ζεσταίνεις...
    (και το κρύο θα πνίγεται...)
    (κι ούτε αυτό θα αλλάξει ποτέ, ευτυχώς...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mahler76

    Α, δεν ξέρω, να το κοιτάξεις αυτό...

    ;-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ





    @South Of The River

    Η φωτιά δεν συντηρείται από μόνη της. Θέλει οξυγόνο.

    Όσο θα έχω το οξυγόνο μου, θα καίω...

    (κι εύχομαι ούτε αυτό ν' αλλάξει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βλέπω φουλ δουλειά!!!!!!
    'σαισυμία!

    :)))))))))))))
    φιλιά
    και ας μην έχεις να γράψεις.
    απ'ότι ουρλιάζει, σου πάει!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στελλί;

    σου είπε κανείς να αλλάξεις;
    και δεν τους είπες αγαμίδια;
    άντε πισωπλατίσου, έστω;

    "Κι όταν θα με ρωτούν "γιατί",
    θα λέω "γιατί έτσι είμαι"...
    (κι αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ)"

    αααα! το είπες! ευγενικά!
    χαίρομαι που το είπες και που το κάνεις πράξη!

    αυτοί είμαστε
    σε όποιους αρέσουμε


    κι αν ήσουν κάποια άλλη
    θα σε αγαπούσαμε;


    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. miso

    μισο


    αυτο το πισωπλατισου..

    εξηγηστε μου λιγο

    αχαχααχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Κωνσταντίνος Π

    Άμα πισωπλατιαζόσαντε που και που αυτοί οι άνθρωποι, δεν θα τράβαγαν τέτοιου είδους ζόρια...

    Έχει - ευτυχώς - καιρό να μου συμβεί, πάντως.

    Κάτι περσινά ξινά σταφύλια θυμήθηκα...

    Φιλιά κι αγάπες κι από μένα!!!




    @Talisker

    Διάβασε τι έγραψα στον Κων/νο, κι αν έχεις ακόμα απορίες, θα στις εξηγήσω από κοντά την επόμενη φορά που θα έρθεις.

    Α, κάνε επανάληψη και το "γάρο", γιατί θα σε εξετάσω, ναι?

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και πάντα έτσι να είσαι Στέλλα μου

    και μετά σου λέω για αυτοπεποίθηση
    και μου λες "δε τη ξέρω"

    Κάνεις πως δε τη ξέρεις.

    Εκείνα τα μωβ μπουμπούκια σου,
    μοσχοβολούν και σπάει η δυσωδία
    από τα "δήθεν" στόματα που όλο λένε.


    @Τάλισκερ

    κείνο το μάθημα πισώπλατου δεν γίνηκε ποτέ.

    Μόνο ο Θεός και η ψυχή της Μάγιας γνωρίζουν.


    Ούτε μάθημα δια του φοινικακίου γίνηκε.


    Φιλιά***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ηλιαχτίδα

    "Μόνο ο Θεός και η ψυχή της Μάγιας γνωρίζουν"...

    σε ευχαριστώ που με αποκαλείς ...Θεό!

    μόνον γι'αυτό το φοινικάκι μου έχει μείνει μια απορία γμτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Κων/νε μ'

    Μ'ακούς εκεί πάνω;

    γιατί δε πιάνει η σύνδεση
    χερουβείμ τελεκομ
    να σου στείλω mail.

    Εσύ δε ξέρεις για το φοινικάκι;

    Σε τα μας;
    Σε τα μας;

    σου λέω πφφφφφφφφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. λέω αλήθεια!
    δεν ξέρω για το φοινικάκι!!!!

    θα μου πει κάποιος γμτ κέρατό μου
    ή πρέπει να στείλω καναν κατακλυσμό;


    @τάλι

    σου ετοίμασα ένα μικρό επιμορφωτικό ποστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σιγά μην έχει απορίες ο θεός!
    άσε μας τώρα.
    αυτοαναιρέθηκες!
    πατ κιουτ.

    σε σένα λέω κυρκωνσταντίνε!

    άσε που με φτιάχνει που έχεις κολλήσει
    και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!!!!!!

    ααααααααχαχαχαχαχα



    ηλιακρίδα μου
    πας καλά!
    και πάει κι η δευτέρα.
    και πάω να φάω.
    και θα πάμε ιταλία?
    και οι άλλες που πήγαν?


    τόκλεισα όλο.
    εξουθενώθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Ηλιαχτίδα

    Όντως δεν την ξέρω, καμάρι μου! Αυτογνωσία, ναι. Αυτοπεποίθηση... σπανίως!

    Είπα και κάπου παραπάνω, ότι δεν το θεωρώ απαραίτητα καλό όλο αυτό.

    Και κάτι κρίσεις που μ' έχουν πιάσει κατά καιρούς και "μου λέω καλά λόγια", πιο πολύ για να τα πιστέψω πρώτα εγώ είναι!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Κι εσύ με το φοινικάκι κόλλησες???

    Σςςςςςςςς... τσιμουδιά!

    Φιλιά! ΧΧΧ



    @Ηλιαχτίδα και Κωνσταντίνος

    ΒΡΕ ΔΕ ΣΑΣ ΛΕΜΕ, ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!

    Αυτό θα το πάρουμε στον τάφο μας!

    Κι αν ανοίξει καμμία το στόμα της, θα την στείλω εγώ στον τάφο της!

    ΟΜΕΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    @maya

    Εσύ σε καλό δρόμο θα είσαι, θα ζήσεις...

    Καλημέρααααααααααα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. και οι θεοί έχουν τις απορίες τους!
    τι; πρέπει να ξέρω εγώ και στα ρεπά μου τι έκαναν οι άλλοι;

    δεν είδες; ένα βράδυ κοιμήθηκα και ανακαλύφθηκε το φοινικάκι.
    και κανείς δε μου λέει τι είναι αυτό το μαμημένο!!!!!

    ωχ ωχ ωχ
    σαν να ξεκίνησα και τον κατακλυσμό που λέγαμε...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λοιπον,

    ΑΝ το φοινικάκι ΔΕΝ έχει σχέση
    με την ανάρτηση του Κων/νου Π.

    τότε θα πω τη βλακέια μου
    και θα πω πως μου κάνει κάτι
    σε τατουάζ. (?)

    -αλλά ποιός θέλει τατουάζ φοινικάκι;;

    Ούτε για το πισώπλατο έμαθα,
    ούτε για το φοινικάκι θα μάθω.

    Και κάπως έτσι,
    χωρίς πληροφορίες,

    χάνονται τα μεγάλα ταλέντα!



    Όσο για κείνη την αυτοπεποίθηση,
    θα σε μαλώσω!

    Για σε παρακαλώ να τη βρεις
    και να τη κρατήσεις μακριά απο εκείνους που φοράνε τα ρούχα της ευτυχίας ενώ η ψυχή τους μυρίζει φορμόλη.

    Σε φιλώ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πες τα βρε ηλιακρίδι μου!
    ουφ πια!
    μην ακούσω ξανά μαλακίες!
    και "πού είναι η αυτοπεποίθηση ο-ε-ο?"
    και τέτοια!
    ινάφ λέμε!

    ένα κάρο μαλάκες γύρω-γύρω να κοκορεύονται
    και συ να την ψάχνεις!????????
    σε παρακαλώ!

    άιντε!

    και φιλιά
    πούσ'?

    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μηπως να αλλαζαμε την παρτιδα να το γιορτασουμε;;; :)

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ...
    κοριτσαρα μου, σου ευχομαι να ειναι η ζωη σου οπως ντροπαλα ονειρευτηκες στα πιο θρασυ σου ονειρα!!!!!! Να αρπαξεις τη ζωη απο τα μαλλια και να της δωσεις να καταλαβει....γιατι μου φαινεσαι τσαμπουκαλου και ειναι κριμα να παει χαμενη :)

    Ο,τι μα ο,τι επιθυμεις και παντα μα παντα χαρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΜΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ!!!!

    Στελλόνι μου αγαπημένο, να σε χαιρόμαστε. Να σε βλέπουμε χαρούμενη και ανέμελη πάντα!

    :)))))))))))))))))))))))))))


    Σ΄αγαπώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σου εύχομαι χίλια μωβ μπουμπούκια να γεννάς ...
    Χίλιες ευχές για τη γιορτή σου...

    Πολύχρονη να είσαι, Αστέρινη, κι ευτυχισμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρονια πολλα Στελλα
    Χρονια ομορφα
    Χρονια δημιουργικα
    γεματα δυναμη και υγεια.



    πολλα φιλια μωβ κοριτσάρα
    ...μη σου χαλασω και το ντεκορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α !!!!!!!!!



    ματς μουτς

    και χαρές και χαμόγελα
    και ωραίες εκπλήξεις
    και αγκαλιές απρόσμενες
    και συγκινήσεις ηδονικές
    και σπίθες στις ματάρες σου!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ



    ΑΦΗΝΩ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΦΟΙΝΙΚΙΑ


    -ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΩ


    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    υγ: προς Κωσταντινο ο λογος ειναι λογος

    για την ωρα δεν υπαρχει χρονος αλλα θα τον βρω!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μπα!



    εδώ είναι ΑΥΤΗ?


    τσκ.γρμφ.γκρ.ουφ.φύγε μυγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Κωνσταντίνος Π

    Φυσικά και οι θεοί έχουν τα ελαφρυντικά τους, πόσο μάλλον εσύ που είσαι "θεός, ήλιος καλοκαιρινός"!!!

    Αλλά που να μαζέψεις τους θεούς όλων των θρησκειών για συμπαράσταση, για το μαμημένο φοινικάκι, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ, ούτε εσύ, ούτε κανένας!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιάααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    @Ηλιαχτίδα

    Λοιπόν,

    Το φοινικάκι ΔΕΝ έχει σχέση με την ανάρτηση του Κων/νου, ούτε με τατουάζ.

    ΖΟΝΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ξαναπέρνα τον Σεπτέμβρη...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Η έλλειψη αυτοπεποίθησης, δεν έχει να κάνει με τους άλλους, με τον εαυτό μας έχει να κάνει. Κι εγώ είμαι σχιζοφρενής. Ή που νιώθω μηδενικό ή που καβαλάω το καλάμι και τρέχω. Μέση οδός με μένα, δεν υπάρχει, των άκρων, παιδί μου, των άκρων...

    Φιλιά κι από μένα, μικρό μας!



    @maya

    Σε κάλυψε η απάντηση στην Ηλιαχτιδααποπάνω??????????

    Σμμμμμμμμμμμμμμμουτς!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Dee Dee

    Καλά, ΤΕΛΕΙΑ ΑΤΑΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    "Ντροπαλά ονειρεύτηκα στο πιο θρασύ μου όνειρο"!!!!!!!!!!!!!!!

    Μα ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι??????????????????

    Πιο μέσα δεν γινόταν να πέσεις!!!!!

    Χίλια ευχαριστώ, ζουζούνα μου!!!!!!



    @Chryssa

    ΠΑΙΔΙ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!

    ΚΟΡΑΚΛΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!

    Με μια κόρη σαν κι εσένα, τι άλλο να θέλω στη ζωή μου, καμάρι μου???

    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!!!!!

    (Εγώ να δεις πως σ' αγαπάω...) :)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Δανάη

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες κι ήρθες εδώ αγκαλιά με τόσο όμορφες ευχές!!!!!!!!!!!

    Χίλια καλά και για σένα!!!!!!!!!!!



    @faraona

    Τρελλοκομείο μου γλυκό...

    Μωβ φιλιά, μωβ ευχές και μωβ ευχαριστώ!!!!! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

    (Πιστή στο ντεκόρ κι εγώ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @maya

    Πως μι φτιάχνς, πως μι φτιάχνς!!!!!

    Με τρελλαίνεις που ξέρεις τι θέλω ν' ακούσω και μου το λες!!!!!!!!!!

    ΝΑΙ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!

    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!

    Μία από τα ίδια και για σένα, Πεταλούδι μου λατρεμένο!!!!!!!!!!!!

    ΦΙΛΟΥΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!




    @Talisker

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!

    ΞΑΝΑΕΕΕΕΕΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΦΙΛΟΥΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!



    @ΜΑΓΙΟΤΑΛΙΣΚΕΡ

    Μην τσακώνεστε ρε, μέρα πού 'ναι...

    ;-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. XΡΟΝΙΑ ΟΜΟΡΦΑ...
    ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ....

    ΜΩΒΕΝΙΟ ΑΣΤΕΡΙ....

    (να γεννας ΠΑΝΤΑ μωβ μπουμπουκια...μεσα στο γκρι που μας ΕΠΝΙΞΕ....)...ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΤΕΡΟΣΚΝΗ

    φιλι ....χαμογελο ΜΕΓΑΛΟ
    γιατι σημερα ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Μαρίνα Γ.....

    Μαρίνα, Πράσινό μου αστέρι...

    (καιρό έχω να σε πω έτσι!)

    ΝΑΙ, ΓΙΟΡΤΑΖΩ!!!!!!!!!

    Γιορτάζω από τη χαρά μου, που έχω τόσα υπέροχα πλάσματα να με γεμίζουν αγάπη και χαμόγελα!!!!!!!!

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, μάτια μου, νά 'σαι πάντα καλά!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιά κι αγκαλιές σφιχτές-σφιχτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στελλί μου!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    όπως εδώ βρέχει συνέχεια
    έτσι και πάνω σου να βρέχει διαρκώς ευχές που να γίνονται πραγματικότητα!


    και πάντοτε εμπρός σου να λουφάζουν οι λύκοι
    πάντοτε να μερεύει η θάλασσα
    πάντοτε να υποκλίνονται οι φλόγες
    πάντοτε να γεννάς μωβ μπουμπουκάκια
    και πάντοτε (μα πάντοτε) να μένεις η ίδια ακριβώς που είσαι!

    και να σε αγαπάνε γι'αυτό ακριβώς
    όπως σε αγαπάμε!

    πολλά πολλά
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Κωνσταντίνος Π

    Άτιμο πλάσμα! ΛΙΩΜΑ Μ' ΕΚΑΝΕΣ!!!

    Πόσα ευχαριστώ να σας πω πια!!!!!!!

    Κι εγώ σας αγαπάω πολύ, σκατόπαιδα!

    Κωνσταντίνε μου, είσαι απίστευτα υπέροχο πλάσμα, κι εύχομαι να σε βρουν τα καλύτερα! ΝΑ ΣΚΑΣ ΑΠΟ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!

    Άπειρα φιλιά κι από μένα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αναρτηση θα αλλαξουμε να το γιορτασουμε ή κανεις αλλου παρτυ και δεν το μυριστηκα ακομη;;

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Dee Dee

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    Μωρέ το σκέφτηκα, αλλά μετά άλλαξα γνώμη.

    Θεωρώ ευτυχή σύμπτωση το ότι "έκατσε" αυτή η ανάρτηση και την μέρα της γιορτής μου.

    Ειδικά τώρα που είδα πόσο όμορφα την "χρησιμοποίησε" ο Κωνσταντίνος...

    Ωραία δεν γιορτάζουμε κι έτσι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αντε καλα

    θα ξαναρθω....εστω κι ετσι...

    xxxx
    υ.γ. ο Κωνσταντινος μας φταιει τωρα....πες οτι βαριεσαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Dee Dee

    Δεν βαριέμαι, απλά δε γουστάρω εδώ αστυνομίες...

    Ας μπαγλαρώσουνε τη Μάγια, που 'χει και υψηλά κονέ, και θα "καθαρίσει" την ίδια μέρα!

    Έβαλα "ταμπελίτσα" για το πάρτυ, οπότε... αν σου βαστάει, έλα από κει!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο απαράδεκτος τελευταίος, αλλά τι να κάνω, τρέχω...

    Κουκλάρα μου όμορφα και ξέγνοιαστα χρόνια, να σιχαθείς τον εαυτό σου να περνά καλά και όπως εσύ θες Στελλίνα μου...

    Αυτά, τα υπόλοιπα στην επόμενη φορά που θα συνεχίσουμε αυτά που έμειναν στη μέση. Έχουν εκπληρωθεί μόνο κανας δυο από τους όρους εξιλέωσης...

    ΥΓ. Χρύσααααααααααααααααααααααααα...
    να γυρίσεις νωρίς να πας απ' τη θειά σου τη Μελίνα να πάρεις το μεγάλο το ταψί και να τσακιστείς να φτιάξεις το γλυκό που θα έρθουν η θεία Ευτέρπη και ο θείος Αγυσίλαος το βράδυ για τη μάνα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. αααααααααααααααχαχαχαχαχα!!!!!
    τώρα το είδα τι έκανες!!!!!!!!!!

    απαπααααααα
    γρήγορα!

    περιπεράστε!
    εδώ πάντα ασφουγγάριστα τάχω
    αλλά οι πονηροί παντού βολεύονται!!!!

    στιχάκια
    πέσε το πρώτο άσμα:
    ...


    (πάω να σουλουπώσω... τις μαξιλάρες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @South Of The River

    Τι λες βρε μαναράκι, έχει σημασία το πότε?

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Ποταμάκι μου... είμαι σ' αυτό το δρόμο... δεν φτάσει στο επίπεδο της σιχαμάρας βέβαια, αλλά ναι, περνάω όμορφα!!!

    ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΗ ΕΞΙΛΕΩΣΗ?????
    ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ "ΠΛΗΡΩΝΩ"??????????????

    Και δεν θέλω καθόλουουουουουου...

    Αλλά τι να κάνω, είναι χρέη τιμής αυτά... θα σταθώ συνεπής!

    Φιλιά πολλά!!!

    (τα λέμε το βράδυ με τον Αγησίλαο και την Ευτέρπη, αν ζήσουν μετά το γλυκό της κόρης μας...)



    @maya

    Έτσι όπως προβλέπεται το πάρτυ, καλό θα ήταν ν' αλλάξεις και βρακί...

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ

    (ό,τι προλάβουμε πριν έρθει η ΑΜ και μας αφορίσει!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. stellitsaaaaaa...
    κανω ενα διαλειμα απο την καφεπαραγωγη για να σου πω:
    χροοοοοονια πολλαααααα!!!
    οτι επιθυμεις κοπελα μου.
    αυτα, φορ ναου,γυριζω στους καφεδες μου.
    Πολυχρωμη μικρη μου.

    Δημος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Δήηηημοοοοοο μουουουουουουου!!!!

    Βρε θηρίο, τι έκπληξη ήταν αυτή???

    Χίλια ευχαριστώ και μόνο που πέρασες, ξέρω πόσο πνίγεσαι, ρε μανάρι!!!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά (to both...)!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ε αστα διάλα πια πατέρα(συγνώμη μαμά μέρα που ναι) αμέσως χώσιμο!!!
    Έχω και δουλειές (εξωτερικές μαμά ναι, ασχολούμαι με κάτι αγριοτριανταφυλλιές, τις μπολιάζω)!!!

    Να φέρω και το γκομενάκι στο σουαρέ? (υ π ο γ λ ω σ σ ι ο)

    :))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. χρονια πολλά κουκλάρα!!!!
    Να σε χαίρονται οι δικοί σου άνθρωποι και πάντα να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Chryssa

    Η μανούλα είναι προχώ, αγάπη μου...

    Όσα γκομενάκια γουστάρεις να φέρεις!

    Όσο για το "μπόλιασμα"... τ' αγκάθια να προσέχεις!!!!!!!!!!!

    ;)



    @mahler76

    Κι εσύ κουτσούνι μουουουουου!!!!!!

    Φχαριστώωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολλά πολλά πολλά πολλά (δεν ξέρω αν το τόνισα αρκετά...) πολλά ευτυχισμένα χρόνια να έχετε, και να χαρίζετε χαρά και ομορφιά στους γύρω σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΩΒΕΝΙΑ
    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ! ! !

    Να είσαι ευτυχισμένη
    και πάντα να ανθίζουν εκείνα τα μωβ μπουμπούκια σου, να φλυαρεί το άρωμά τους!

    Να μείνεις ακριβώς αυτή που είσαι,
    ξεχωριστή!

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!!

    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ
    για κάθε σου όνειρο
    που δε βρήκε ακόμα το δρόμο του..!

    ΣΕ ΦΙΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. AAA!!!
    Τι ωραια παρτυ με παραπομπη ....μ αρεσει μ αρεσει...ολα τα τρελλα εσυ θα τα κανεις?
    Παω να βαλω τα μίνια μου,να πάρω cidakia με Μιχαλακη {αν κι αυτος μονο παιδια ξερει να κανει (18 εχει φτου σκορδα) εμενανε ο αλλος ειναι η αδυναμια μου,ο Κιθ ντε} ...εεε αυτα φτάνουν...ταλλα θα τα φέρει η Τάλι μαζι με τα σοροπιαστα!

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια πολλά πέρασα να σου ευχηθώ...
    Και είδα ένα σπάνιο "γιατί έτσι είμαι".
    Όμορφο να σε βρίσκω τη μέρα της γιορτής σου.
    Το "μου" της Dee Dee με οδήγησε εδώ...

    Σου εύχομαι τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. μου πήρε 5 λεπτά να δω αν πρέπει να πω χρόνια πολλά..:):)
    χρόνια πολλαάαααααα:):)
    θα επανέλθω πιο ήρεμα:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ να πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !

    με υγεία σε ψυχή και σώμα
    με αγάπη ανελέητη
    με φίλους αληθινούς :)

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    stella matutina !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χρόνια όπως τα ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ να έχεις!!!!!!!!
    Να χαίρεσαι το γιό σου και τους αγαπημένους σου!!!!!!!!!

    ένα ματσάκι μωβ αγριομπίζελα σου στέλνω και τα φιλιά μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Spy

    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ (άλλο ένα μού 'μεινε για να 'μαστε ίδια) πολύ!!!



    @Ηλιαχτίδα

    Νά 'σαι κι εσύ καλά, όνομακαιπράγμα Ηλιαχτίδα μου!

    Πραγματικά "φωτίζεις"...

    Εύχομαι να μην χάσεις κι εσύ ποτέ αυτή την λάμψη. Κανείς δεν αποφεύγει κάποιες στιγμές που σκοτεινιάζεις μέσα σου. Εσύ θα τις βουτάς και θα τις λούζεις στο φως, ναι?

    Φιλιά πολλά μικρούλι μας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @faraona

    Και πού 'σ' ακόμα... τίποτα δεν έχετε δει!!!!!!!!!!

    Ζήλεψα τώρα, αλλάζω, βάζω κι εγώ μίνια, και ξαναματάρχομαι!

    Οι μπότες μου έχουν παραμάνες αντί για καρφιά, πειράζει?????

    Φιλούμπες!!!



    @Κόκκινη Ομπρέλα

    Και πολύ καλά έκανες! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

    Δεν είναι τυχαίο αυτό το "μου"...

    Είναι απίστευτο πλάσμα το Ντηντόνι! Μόνο από το άβαταρ που την βλέπω, μού 'ρχεται να της ταράξω τα μαγουλάκια στις τσιμπιές!!! Σκέτη γλύκα αυτό το παιδί!!!!!!!!

    Νά 'σαι πάντα καλά, εύχομαι τα καλύτερα και για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @koulpa

    Μα άδικο έχεις??? Ποιος να σε κατηγορήσει?????

    Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!



    @quartier libre

    "ανελέητη αγάπη"

    Τό 'κανες πάλι το θαύμα σου!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!

    Χίλια ευχαριστώ, κοριτσάκι, όλα τα όμορφα να σε βρουν!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @bright Φω

    Κι εσύ κοριτσάρα μου, κι εσύυυυ!!!!

    Αγριομπίζελα? Ξέρω τα μοσχομπίζελα... Λες να λέμε τα ίδια?

    Είναι πανέμορφα και μυρίζουν ονειρεμένα...

    Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΤΥ:




    Αλεξάνδρα said...

    Με προβλημάτισε η Στέλλα τι να φέρω απ΄τα τρία;

    Να αφήσω το SEX Α-Π-Ο-Κ-Λ-Ε-Ι-Ε-Τ-Α-Ι ! ! !
    Να αφήσω το
    Rock n'Roll? μπάααα δεν νομίζω...

    Στελί μας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γεμάτα έμπνευση πολύ sex και ατέλειωτο rock n'roll.

    Και χαμόγελα, πολλά χαμόγελα!

    Σμοουουουουουουουουτςςςςςςςςςςςςςςς

    November 26, 2008 6:48 PM



    mAuVe said...

    μΩβ αστερόνι ΜοΥ

    χρόνια ποΛΛά... τι ποΛΛά μωρέ... ατέλειωτα

    μαζί με έρωτα / φαντασία / έμπνευση / αγαπημένα χαμόγελα τριγύρω / ανθισμένες αγκαλιές / σγουρομάλλικα που ξεστομίζουν λόγια ασύλληπτης εξυπνάδας & ομορφαίνουν τη ζωή σου

    θέλω να τα έχεις όΛα

    γιατί όΛα θέλουν να έρθουν να στολίσουν την καθημερινότητά σου

    διατάζω όλους τους θετικούς μαγνήτες να έρθουν κοντά σου κοριτσάκι μου

    i mAuVe YoU μορ δαν έβερ

    ....................

    i mAuVe You aLL (ρε)

    πινελοφόρε
    ταλιχωριςκερακι
    στιχάκια
    φάρα
    ντιντόνι
    ψιτ ψουτ
    bowling master (ήτοι: αλεξάνδρα)

    φιλοΥρες στις μοΥρες σας

    November 26, 2008 7:20 PM



    Cinestef said...

    What a partaaaayyyyyyyy!!!!

    Χρόνια Πολλά Εστρελίτα μας και φιλααααρεςςςςςςς για να τις μοιραστείς με την Μάυαίταααααααα!!!!

    November 26, 2008 8:16 PM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @Αλεξάνδρα

    (Σημείωση: Επειδή χάθηκε στη μεταφορά, να πω ότι το "rock 'n' roll" λειτουργούσε ως λινκ, και παρέπεμπε σε βιντεάκι του γνωστού τραγουδιού της Τζόαν Τζετ!!!)

    Γεια σου ρε φιλενάδα που ξέρεις τι να ευχηθείς σε μια Σκορπίνα!!!!!!!!
    ΧΑΧΑΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    Κι επειδή ως Κριάρι, δεν πας πίσω, ανταποδίδω τις ευχές πολλαπλάσιες!!!

    Τα χαμόγελα, όσο σας έχω στη ζωή μου, είναι εγγυημένα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!!!!!!!!!

    Πολλά πολλά πολλά φιλιά, φιλενάδα μου, ευχαριστώ για όλα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @mAuVe

    Εσύ και μόνο που εμφανίστηκες για χάρη μου, είναι το μεγαλύτερο δώρο!

    Υπέροχες και εμπνευσμένες οι ευχές σου, και ξεχωρίζω αυτό το "διατάζω"! Πολύ μου άρεσε αυτό το "αυταρχικό", σου πάει, σου πάει!!!

    I mAuVe you back, για την ακρίβεια I aDoRe you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Να σε βρουν και να σου κατσικωθούν ΟΟΟΟΟΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑ τα καλά του κόσμου!

    Φιλούμπες ασφυκτικές!!!!!!!!!!!!!



    @Cinestef

    Σ' άρεσε καμάρι μου??? Είδες τι ωραία πάρτυ στήνει το μουρλοπεταλούδι μου????????

    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΥΤΟ, ΕΧΩ ΨΟΦΗΣΕΙ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ:

    Από τα stats μου, είδα ότι κάποιος μπήκε στο μπλογκ μου, βάζοντας στο search του Google την φράση:

    φωτογραφιεσ απο τζοντεσ

    Εννοείται ότι αμέσως ρολλάρισα προς τα κάτω, να δω ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ GOOGLE ΜΕ ΜΕΝΑ ΜΕΣΑ!!!!!!

    Και... βρήκα το κάτωθι:

    Stella nel cielo: Ανταλλαγή νυχτερινών δώρων

    οι γκονις μου με πουλαν το βραντι σε αγκνοστους κε με ντα λεβντα γκυριζουν τζοντες. .... (πατήστε στη φωτό για την πλήρη ανάρτηση της Talisker) ...

    stellanelcielo.blogspot.com/2008/10/blog-post_22.html - 203k -

    Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες σελίδες

    ΧΡΥΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!




    No further comments...!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. kalhmera!!!!!
    (please dont faint poy me blepeis!!!)
    τι ομορφο ποστ!!!
    σε διαβαζω ολο αυτον το καιρο να ξερεις και χαιρομαι που επιτελους σχολιαζω μετα απο κατι τοσο ομορφο!!!

    φιλεναδα μου..χρωσταμε μια κουνιες αν θυμαμαι σοστα ε??
    αντε να μας δω!!!

    σε φιλω γλυκα!!! (i think i'm back again!!!εγραψα κιολας!!!wow!!!!)
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. εχμμμ... φωτογραφιες απο τσοντες εψαχνα και με πεταξε στο blog σου...

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙς ΚΑΜΙΑ!!!! ΑΙΣΧΟΣ...

    αλλα αφου ηρθα να σου πω ενα χρονια πολλα για χθες γιατι ο αχαιρευτος δεν στα ειπα στην ωρα τους και τωρα εσυ θα μου πεις σημερα τι να τα κανω; κι εγω θα σου πω εχεις δικιο αλλα... και εσυ θα μου πεις τι αλλα; δεν εχει αλλα. κι εγω θα σου πω ο,τι και να πεις εχεις δικιο κι εσυ θα μου πεις τι να το κανω το δικιο να το βρασω να το φαω κι εγω θα πω ΟΥΦ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. αν ακούς έχει καιρό να πάει με καφέ...

    βρε κέρασε τον κάτι
    έχει κέφι για κουβέντα!
    δεν βλέπεις?!
    αχαίρευτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Βρε,

    φωτογραφίες απο joint-ες
    θα έψαχνε ο άνθρωπος!

    πφφφφφφφφ

    με τόσα φοινικάκια εδώ μέσα!!


    ματσά μουτσά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ναι, λέμε για τα ίδια μοσχομπίζελα

    καλό ξημέέέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @ καλά, κοντεύω να κατουρηθώ πάνω μου ΑΠ ΤΑ ΓΕΛΙΑ με τις τζτζτζόντεσ.
    γελάω σα χαζό, μες τις νύχτες, μονάχο μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. αχ!!!
    χρονια πολλα στελλα μου!!!
    πολυχρωνη να εισαι!!!
    να σε χαιροναται οσοι σαγαπανε και εμεις που σε διαβαζουμε!!!!
    (πωπωπω!!!δεν ηξερα ΚΑΝ πως ητανε του αγ.στυλιανου!!ειμαι ελεος το ξερω!!!!)
    σε φιλω γλυκα!!!
    καλημερα!!!!
    :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @tzotza

    AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaa!!!!!!!!!!
    (but I won't faint, don't worry...)

    ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ ΕΣΥ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ????????

    Τώρα που σε ξαναβρήκα... ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΙΣ ΚΟΥΝΙΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!!!!!

    Πολύ χάρηκα, βρε κοριτσάκι, θα τα λέμε πάλι!!!

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!



    @αν ακούς

    Πριν μου πεις να πα να γαμηθώ κι εγώ κι ο γρύλλος μου...

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!

    Όσο για τις φωτό... λυπάμαι για την ασυνέπεια, θα επανορθώσω εν ευθέτω χρόνω...

    (τουτέστιν, νά 'χω χάσει κανά κιλό)

    Άντε, κι άμα αρχίσω με φωτό, κοντά είναι και τα βίντεο... θα βάλω και διαφημίσεις του τύπου "Fuck tonight a hot girl near Athens"... θα βγει το ψωμάκι...

    Κορίτσια μου μένει να βρω, για αντίκρυσμα στις διαφημίσεις.

    Όποια θέλει να στείλει CV και "σχετικές" φωτό, υπάρχει μέιλ στο προφίλ του μπλογκ.

    Α! Πάνω από 18, ε? Μη μας πάνε και μέσα...

    (όλα τ' άλλα είναι νόμιμα δηλαδή...)

    Λεό? Σάουθ? Ντέιζντ? Κων/νε? και άλλα αρσενικά "μέλη" του μπλογκ?

    Ενδιαφέρεστε να αναλάβετε το κάστιγνκ όταν μαζέψω το υλικό??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @maya

    Χθες ψόφησα στη δουλειά...

    Τώρα έχω λίγο χρόνο...

    Νομίζω φαίνεται από την απάντηση που του έδωσα, έ???????

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @Ηλιαχτίδα

    Μμμμ... κοίτα...

    Το φοινικάκι, αν αυτό τον τράβηξε κατά δώθε μεριά, είναι πιο κοντά στις "τζόντεσ" παρά στις "joint-ες"

    Άρα μία η άλλη, έρχεται...

    Μάκιαααα!!!



    @bright Φω

    Καλημέρα με χρώματα κι αρώματα από μοσχομπίζελα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @quartier libre

    Άστα φιλενάδα...

    Έπρεπε να υπήρχε μία κάμερα να απαθανατίσει τη φάτσα μου, την ώρα που το είδα... Στο You Tube θα το ανέβαζα!!!!!!!!!!!

    Έχω και χειρότερο από αυτό, προ καιρού:

    Βλέπω στο πεδίο της εύρεσης "αγαπημένη μου ξαδελφούλα"... θυμάμαι κάτι αντίστοιχο που είχα γράψει και δεν με ξενίζει που βγάζει και το μπλογκ μου... σαν δεύτερη σκέψη όμως, μου ήρθε η απορία, τι στο καλό μπορεί να θέλει να βρει κάποιος, βάζοντας κάτι τέτοιο στο "ψαχτήρι"... ρολλάρω λοιπόν να δω τα υπόλοιπα sites που έβγαλαν τ' αποτελέσματα...

    Τι τό 'θελα...

    ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ (Ή ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ) ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΟΥΣ ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΕΣ!!!!!!

    Φαντάζεσαι απογοήτευση ο τύπος, όταν μπήκε στο μπλογκ μου, ενώ έψαχνε για κάτι τέτοιο???????

    Τσάμπα τη χαρά που θά 'κανε με το που είδε ότι γράφει και "γκόμενα" το εν λόγω κείμενο!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!




    @tzotza

    Σ' ευχαριστώ πολύ, κοριτσάρα μου!!!

    Κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!!!!!!!!

    Καλημέρες και φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλά, τι σκέφτηκα τώρα...

    Μετά το σχόλιο που έγραψα στον Αν Ακούς, το μπλογκ μου θα φιγουράρει και στις ευρέσεις για:

    "Fuck tonight a hot girl near Athens"

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ
    ΧΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ναι.
    πες μας ότι δεν σαρέζ'!!!!!
    λυσσάααααααααααρααααααααααααααα
    (με φωνή σαπφούς!)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Λοιπόν.

    Καταρχήν να σου πω πως αν πας στη Μάγια θα δεις ΗΔΗ πως με κατηγορούν για μια κακιά λέξη.

    -Οι σαύρες.

    και γιατί λέω ΗΔΗ;
    γιατί θα πω άλλη μια(περίπου) εδώ;

    Το φοινικάκι έχει σχέση με κάτι
    που αρχίζει απο Δ
    και τελειώνει σε -ονητής;

    -έτσι όπως το γραψα δε θα στο βρουν στο ψαχτήρι.

    μα δε γίνεται.
    κάτι τέτοιο είναι για να μου λες
    καλά μπήκε ο Τζοιντάς.

    Τέλος των πάντων,
    ακόμη και που δε ξέρω τι είναι,
    κοιμάμαι τα βράδια καλά.

    Μωβένια μου,
    ΟΜΟΡΦΗ ΞΑΝΘΟΜΑΛΛΟΥΣΑ,

    σε φιλώ!

    ΜατσΆ μουτσΆ
    που λέει και η Μάγια.
    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. δεν την γλυτώνω!!!!
    θα κάνω κοιλιακούς απο τα γέλια!!!!

    αχαχαχαχα
    ηλιακρίδα μου
    δονητής?!!!!!!!!!!!!!!
    η συσκευή μασάζ για το πρόσωπο
    που λένε και στο τελεμάρκετινγκ?!!!!

    δεν είναι να λέιψω λίγο!
    πάλι παρεκτρέπεσαι
    (υπέροχαααα!!!!!!!!!)


    αχαχαχαχα


    ματσΆ μουτσΆ!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.και είπες ξανθιά την τουρκάλα μας?
    μα καλά δεν έχεις ιδέαααα?!!!!!
    η στέλλα μας είναι total black.
    μέχρι και τα δόντια... ναι...ναι...
    αλλά επειδήΣ την αγαπάμε μα αφού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Χρονια πολλα για την γιορτη σου μωβουλα Στελλα μας :)))
    Ευχομαι να στα πω και απο κοντα μια μερα, φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Μάγια θα με τρελάνεις;;

    Στις φωτό που ανέβασε η Άλεξ,
    ένα τσουλούφι που πετάγεται της Στέλλας είναι
    ξανθό!

    μαύρα ΚΑΙ τα δόντια του Στελλιού;;


    Μάγια.
    Δυό λέξεις έχω να σου πω.


    1: ΘΕΣ

    2: ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ



    -Συσκευές μασάζ προσώπου
    τα λένε τώρα;;

    Α τις σιγανοπαπαδιές!


    -Βλέπεις και τα τηλεμάρκετινγκ ρε;


    Καλό σου/κου
    ΜατσΆ μουτσΆ *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @maya

    Κυρά Σαπφώωωω...;;;

    Μπας και θες να περάσεις από κανά κάστινγκ να σε "στολίσω" στο νέο προφίλ που θα πάρει το μπλογκ???

    Θα "προάγω" πολιτισμό, εγώ, εμένα που με βλέπεις...

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ



    @αν ακούς

    Μόλις μου απαντήσει η Μάγια, θα σου στείλω τις φωτό της... Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. @Ηλιαχτίδα

    Μμμμ... πως να το θέσω τώρα... ότι συσχετίζονται, συσχετίζονται... με την ευρύτερη έννοια... και με τη στενότερη θα έλεγα... αλλά δεν πρόκειται για το ίδιο και το αυτό, αν ρωτάς κάτι τέτοιο...

    Ήμουν σαφής?

    Με το ψαχτήρι μη σκιάζεσαι, έχουμε πει πολύ χειρότερα εδώ μέσα... απορώ πως δεν μου το έχουν "κλείσει" ακόμα το μαγαζί...

    ΠΩΣ ΜΕ ΕΙΠΕΣ?????????????

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!

    Σιγά μην είμαι και ξανθή αγαπημένη Παναγιά...

    Που σού 'ρθε παιδάκι μου???????

    Υπονοείς κάτι για το άι κιού μου???

    ΕΓΩ Σ' ΕΒΡΙΣΑ????????????????????

    Μάτσα μούτσα προς το παρόν και βλέπουμε...


    @maya

    Καλέ ποια διαδίδει ότι είμαι ξανθιά?????

    Να σας πω... όλα κι όλα!!!

    Νάνος, καραφλή, Ντάμπο... έχω το χιούμορ κι έχω δεχτεί πολλά...

    ΑΛΛΑ ΞΑΝΘΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ???????????????

    Τόσο χιούμορ, ΔΕΝ ΕΧΩ!!!!!!!!

    Υ.Γ. Καλά αυτό με τον δονητή που τον λένε για ξεκάρφωμα "συσκευή για μασάζ προσώπου"... ψόφησα στο γέλιο!!!!!! ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ?????

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    Μούτσα μάτσα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. @φάβα

    Σ' ευχαριστώ πολύ, κοριτσάκι!

    Μακάρι, κι εγώ θα το ήθελα πολύ!!!




    @Ηλιαχτίδα

    Α, από εκεί ξεκίνησε το κακό?????

    Καστανά ανοιχτά είναι... τώρα πως έπεφτε το φως... πως βγήκε στη φωτό... ο Θεός κι Αλεξάνδρα ξέρουν!

    Σε συγχωρώ τότε!

    Μάτσα Μούτσα μετηνκαρδιαμουτώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. αυτή η άτακτη η ηλιακρίδα με την φαντασία!!!
    αυτή! αυτή διαδίδει ότι είσαι ξανθιά!

    ουφ! τόσο καιρό τόκρυβα...


    όσο για τον δονητή με ευσπλαχνία
    ξεχνιέται τέτοια ατάκα?
    είναι σαν την πίπα magic life.
    "για να μην τον παίρνετε απο πίσω...
    πάρτε του μια πίπα... magic life!"


    το θυμάσαι φαντάζομαι?
    ή ήσουν ακόμη νήπιο?
    μάλλον.
    παρ'όλο που όλο κάνεις την μεγάλη!

    σούχω στείλει με κούριερ τις φωτό για το μπλογκ σου
    έβγαλα πολλές...
    απλά λόγω διαστάσεων, η ολόσωμη έπρεπε νάναι αφίσα.
    έχω ελπίδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. @maya

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΘΙΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

    Είμαι καστανόξανθη... Έχει διαφορά!

    Φυσικά και τη θυμάμαι τη διαφήμιση! Έχει γαλουχήσει τη γενιά μας αυτό το σύνθημα! Εγώ μάλιστα το έχω κεντήσει και σε καδράκι τύπου "Καλημέρα", κι αντί για χελιδόνι, έχω την πίπα...

    Περιμένω το κούριερ, να τις περάσω ένα πρώτο χέρι και μετά να τις προωθήσω στον πρόεδρο της κριτικής επιτροπής, αξιότιμο κύριο Αν Ακούς (Αν είναι το όνομα και Ακούς το επώνυμο...).

    Πάντως και χωρίς να δω το υλικό, έχεις πολλές ελπίδες και μόνο που είσαι της θρυλικής γενιάς "Πάρτε του μια πίπα"!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή