"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2008

Έναρξη



- Ήρθα!

- Ήρθες;

- Μα, ναι.

- Πάμε τότε.

- Πάμε.

- Α! Ξέχασα...

- Τι;

- Σ' ευχαριστώ!

- Για ποιο πράγμα;

- Και για το μαλλί της γριάς,

και για το γλειφιτζούρι κοκκοράκι

42 σχόλια:

  1. Αυτή ήταν μία κρίση καλοσύνης που με έπιασε εχθές το βράδυ που αξιώθηκε να με πάει στο λούνα παρκ και να μου πάρει τα όσα λιγδερά αναφέρει.

    Συγκινήθηκε τόσο που το έκανε ποστ...
    Ρε μάνα, είσαι μεγάλη καρδιά τελικά!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Ας μην αναφερθώ στο 'α! ξέχασα', τα ευκόλως εννοούμενα...)

    :)))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Chryssa

    Ακόμα κι αν δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι, υπάρχει ένα ηθικό δίδαγμα για το παιδί μου:

    Δεν ξεχνάμε να λέμε "φχαριστώ"!
    Ναι, μικρή μου???

    ;)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MISO
    ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ

    ΝΑΙ ΝΑΙ
    ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ

    ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ ΠΗΓΕΣ ΣΤΕΛΛΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Talisker

    ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!!!!!

    Αλλά αυτή τη φορά, όπως ήθελα...

    Τίποτα δεν μού 'λειψε! Μη σου πω και με το παραπάνω, δηλαδή!!!

    ΕΥ-ΠΟ!!!
    ΕΥ-ΠΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. apapa

    έχουμε χαζέεεεεεεψει!!!!!
    κρούω των κωδωνα της σαχλαμάαααρας!!!!
    κορίιιιτσια!!!!
    συνγκεντρωθείτε!
    παρακαλώ πάρα πολύ!

    συγκρουόμενα πήγες?
    αρκουδάκι κέρδισες?
    απ'τ'άλλο?

    μπράβο παιδί μου!
    ΑΞΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @maya

    Αυτά τα είχα κάνει και την προηγούμενη φορά.

    Για τα "περιττά", τα "επιπλέον", είχα παραπονεθεί ότι μου έλλειπαν.

    Τώρα τα έχω κι αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η φωτογραφία με ταξίδεψε.... όσο την κοιτάω με ταξιδεύει!!!!
    κ η μουσική σου προσθέτει την κατάλληλη μουντή πινελιά.
    άντε πάμε να βγάλουμε και αυτόν τον μήνα... σε μια παραλία με καλήήήή παρέα!!!!!

    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εδω ησασταν?
    νομιζα λειπατε !!παλι δεν ειχα ενργοποιησει τα σχολια
    πφ


    ποια μιλησε για σαχλαμαρα
    να τη ψεκασω γκλιτερ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xaxaxaxax....
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ευχαριστω για την γευση...
    απ το μαλλι της γριας ...( τι ονομα δωσαμε κι εμεις σ΄αυτη την ζαχαρενια απολαυση!!!! το χε βαψει ροζ η γιαγια ή στο φυσικο της ασπρο το γευτηκες;;;;;;;)

    ευχαριστω για την γλυκα....του κοκκινου κοκοριου...

    ευχαριστω για την ελευθερια....του μπαλονιου φιδακι....( μονο σε αυτη την μορφη δεχομαι το φιδι...:)))))) )


    ευχαριστω που δεν ξεχνας
    " ευχαριστω " να λες....


    χαρουμενο μου....μωβ ΑΣΤΕΡΙ...
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ...

    ΜΕ ΦΙΛΙ...ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ ΠΟΛΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. hello???????????
    γιορτάζει ο στιχάκιας μας!!!!
    τρέχτε ποδαράκια σας!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @bright Φω

    Κι εμένα... Τη θεωρώ υπέροχη!!!

    Όσο για τη μουσική, μιλάμε για απίστευτη κομμάταρα, που το τι έχουμε κάνει για να το βρούμε αυτές τις μέρες με 2-3 φιλαράκια, δεν περιγράφεται!!!

    Θα το βγάλουμε κι αυτόν τον μήνα, γιατί να μην τον βγάλουμε??? Κι αν έχουμε καλή παρέα, όπως λες, η παραλίες είναι μέσα μας...

    Φιλιά και καλημέρες!!!



    @Talisker

    Εδώ, εδώ...

    Την ψέκασες? Λαμπυρίζει τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. nai nia

    και παραπαταει
    φευγω
    παω να ψηφισω
    θα σας δω μετα
    μακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Μαρίνα Γ...

    Χαίρομαι αφάνταστα που έκανες ακριβώς τους ίδιους συνειρμούς...

    Φαντάζομαι πως όσοι είμαστε από μια γμφρχγφ ηλικία και πάνω, τους ίδιους κάνουμε.

    Θέλω να μην ξεχνάω να λέω "ευχαριστώ". Πιστεύω πως το καταφέρνω. Για να το αναφέρεις φαντάζομαι πως συμμερίζεσαι την άποψή μου. Σπανίζουμε, το ξέρεις???

    Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά!!!



    @maya

    Φχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!

    Φρόντισα άμεσα!!! Μην πάθω τα καλά που έπαθα με τα γενέθλια της Μωβένιας μου...

    Καλά που έχουμε και σένα, Καζαμία μου!



    @Talisker

    XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAAAAAAAAA!!!!!

    Μάκιααααααααααα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιχ!

    πούστη στέλλααααααααααααααααααααα!

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΥΡΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΕΡΣΥ ΣΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ!!!!!!!

    αχαχαχαχαχαχαχα


    ααααααααααααχαχαχαχαχαχα


    να μας ζήσει σαν τις ψηλές χορδές!

    καζαμάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maya

    Ε ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!

    ΜΑΛΑΚΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΟΣΕΣ ΤΗ ΔΙΑΛΕΞΑ????????

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΨΑΧΝΑ!!!!!!!!!

    ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΕΣΥ ΠΕΡΣΥ????????????????

    Ε, ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ω ναι!!!!!

    δες!!!


    αχαχαχα

    great minds think alike,eh?

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρωτη φορα
    στριβοντας τη γωνια
    ειδα ενα μωβ κοριτσακι ...που κρατουσε μωβ μπαλονακι φιδακι,
    ετρωγε μωβ μαλλι της γριας και εγλυφε μωβ κοκορακι...
    μονο στο στηθάκι του απάνω ειδα μια κόκκινη καρδούλα ...παραξενο...!!!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (Συγνώμη που δε σχολιάζω το ποστ)

    Ευχαριστώ πολύ Στελλίτσα μου!
    Και που ήξερες πόσο πραγματικά μου είχε αρέσει η τούρτα της Μάγιας πέρισυ που κάθισες κι έφτιαξες την ίδια;
    Ευχαριστώωωωωω!!!
    Για όλα...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά να περνάς!
    Να χαιρόμαστε τον Κωνσταντίνο μας και να λιώνουμε τα λεφτά μας στο Λούνα Πάρκ!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @faraona

    Τι όμορφη εικόνα...

    ΜΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΕΙΚΟΝΑ!!!!!!!!!!

    Αυτό θέλω να μου το ζωγραφίσει η Μάγια, γίνεται???

    ΤΟ ΘΕΛΩ!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιά και καλημέρες!


    @Κωνσταντίος Π

    (Μη ζητάς συγνώμη, είναι έτσι κι αλλιώς από αυτές τις αναρτήσεις που θα μπορούσαν να είναι και με κλειστά τα σχόλια)

    Άσε, το τι τράβηξα για να κάνω όσο πιο πιστή αντιγραφή γίνεται από το πρωτότυπο... Και δεν ήταν και καμμιά τυχαία τούρτα, μιλάμε ότι ήταν made by the great master!!!!!! Τράβα φτάσε την γκουρού-της-τούρτας-Μάγια, τώρα!!!!

    Τι ευχαριστείς, καλέ, σιγά... Νά 'μαστε όλοι καλά και να γιορτάζουμε! Και πάλι Χρόνια Πολλά και Καλά!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες!!!



    @Alejandra
    (είχε ξεμείνει το πληκτρολόγιο στο λατινικό, κι ύστερα που το είδα, μου άρεσε και το άφησα!)

    Καλά περνάω, είναι ωραία στο Λούνα Παρκ... πια.

    Να τον χαιρόμαστε, να τον χαιρόμαστε!

    Άντε και τον Φεβρουάριο που θα ξανακατέβει για Τίντερστικς (σιγά μη δεν...) να ξανακανονίσουμε καμμιά συνεύρεση!

    Φιλούμπεεεεεεεεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. παραγγελιάααααααααα!


    το αλεχάντρα μου άρεσε πολύ.
    κατοχυρώθηκε.

    τα παραλές για την τούρτα.
    έλα!
    πες κι άλλα!
    :))))))))))))))))))))))))))

    τι κάνεις γυναικάρα με τους αναπτήρες?
    σαποθύμησα!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. α και πούσια?
    tindersticks και γω.
    νταξ'?

    κωνσταντίιιιιιινε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 21/02 τιντερστικς!
    το είπαμε: αν δεν είμαι εγώ εκεί δε θα είναι και ο στιούαρτ (σσ τραγουδιστής των τιντερστικς).

    ελπίζω να έχω ξανακατέβει πριν τη συναυλία βέβαια αλλά...
    κάποτε ερχόμουν μια φορά το μήνα τώρα... ας είναι.

    φιλιά
    μια καληνύχτα πέρναγα να αφήσω και έπεσα σε καινούριο πανηγύρι!
    Στέλλαααααα θέλω κι εγώ λούνα παρκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @maya

    Όντως θα το ήθελα πολύ, αλλά ξέρω ότι ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να λειτουργήσει με "παραγγελιές" και δεν θα στο ζητούσα ποτέ... ;)*

    Κι εγώ σ' αποθύμησα... περιμένω πότε... ξέρεις!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. "Και πούσια"??? ΠΟΥΣΙΑ???
    Σιγά μην "και μαραμπού"!!!!!!!!!!



    @Κωνσταντίνος Π

    Επίσης, αν είναι και η Μάγια εκεί, όπως λέει, δεν ξέρω μη φύγει ο Στιούαρτ... ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    Θέλεις Λούνα Παρκ, ε; Αααχ, ποιος δεν θέλει... Στο εύχομαι, ρε φίλε, μ' όλη μου την καρδιά στο εύχομαι!!!

    Αλλά όλο το πακέτο! Με τα κοκκοράκια, και τα φιδάκια, και τα όλα του!!!!!!!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κολόπαιδο!
    μην και το αφήσεις να πέσει ΧΑΜΟΥ!
    ουστ!

    θα σου ζωγραφίσω.
    μία γλώσσα ΝΑ!
    ναι,ναι,μωβ.

    κολόπαιδο.

    και συγνώμη τώρα?
    με είπες γκαντέμω?
    να πεις του στιουαρτου
    να τσακιστεί και νάρθει, νταξ?
    άκου λεει...


    τσκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αφού το παιδί σου λέει ευχαριστώ και αναγνωρίζει τις προσφορές σου πρέπει να είσαι ευτυχισμένη. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αχ τέλεια, συζήτηση μανούλας με γιο.
    την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν ήθελα να διαβάσω όλα τα σχόλια. Ήταν τόσο έντονη η επιθυμία μου να σου πω πως τα πιό όμορφα και αληθινά ευχαριστώ είναι αυτά που αφορούν σε μικρές καθημερινές προσφορές που μπορεί να τις θεωρούμε δεδομένες...
    Ίσως από τα πιό τρυφερά πόστς που έχω διαβάσει.
    Μπλέ Καληνύχτα μωβίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εγω ποτε θα γινω πατερας;;;;




    οσο για το τραγουδι, το 2001 εφαγα τα λυσακα μου να το βρω οταν το ακουσα πρωτη φορα στον rock fm οταν ηταν ακομα τετοιος...
    δεν κυκλοφορουσε πουθενα και δεν ημουν και πολυ υποψιασμενος με νετ και τετοια.
    κομματαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @maya

    Ας με ζωγραφίσεις εσύ, και κάνε όπως θες!

    Κι εγώ σ' αγαπάω!

    Και θα σε πάω και Τίντερστικς εγώ!

    (Όχι σε κανά Τερζή!!!)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @island

    Καλημέρα και καλώς ήρθες!

    Τώρα δεν φταις εσύ βέβαια για τα μηνύματα που εισέπραξες, αν διάβασες τα σχόλια των τρελοκομείων που συχνάζουν εδώ... :Ρ

    Αυτή η ανάρτηση είναι κάτι σαν συνέχεια μιας άλλης, παλιότερης. Εκεί ζητούσα, εδώ ευχαριστώ για αυτά που έλαβα. Κάπως έτσι, χοντρικά...

    Δεν μπαίνω ποτέ σ' αυτή τη διαδικασία, μ' αρέσει να διαβάζω στα σχόλια τις διαφορετικές οπτικές των φίλων που μπαίνουν στον κόπο ν' ασχοληθούν με κάτι που έγραψα.

    Απλά εδώ, ένιωσα ότι το οφείλω, επειδή τα σχόλια που προηγήθηκαν με κάποιους από τους "παλιούς" στα πλαίσιας της πλάκας που συνηθίζουμε να κάνουμε εδώ μέσα, ήταν αρκετά παραπλανητικά για κάποιον τρίτο, οπότε κατά κάποιο τρόπο, αυτά "οδήγησαν την οπτική" κι όχι το κείμενο αυτό καθαυτό.

    Πάντως στο "ευτυχισμένη" μέσα έπεσες, κι ας είναι για άλλους λόγους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @mahler76

    Καλημέρα Μαλεράκο μου!

    Κι εσένα σε μπέρδεψαν, ε;

    Αααααχ!!! Αχ, τι θα τις κάνω!!!!!!!



    @bluesmartoulis

    Στην συγκεκριμένη ανάρτηση, καθώς φαίνεται, την καλύτερη δουλειά έκανες!

    Γιατί, πιο "μέσα" δεν θα μπορούσες να έχεις πέσει! Και συμφωνώ πολύ μαζί σου! Τίποτα δεν είναι δεδομένο και τίποτα δεν κρατάει για πάντα. Όταν το έχουμε και για όσο το έχουμε, καλό είναι να εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας.

    Μωβ καλημέρα Μπλεδένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @αν ακούς

    Έλα βρεεεεε... θες να σου δώσω έναν από τους δύο να μην ζηλεύεις;;; Ποιον θες, τον Κων/νο ή τη Χρύσα??? Άντε γιατί θα με κάνουν πολύτεκνη όπως το πάνε...

    Καλά, με το τραγούδι εμείς να δεις τι πάθαμε!!! Και νά 'ναι καλά ο Πάνος τελικά, που το βρήκαμε!

    Τεράστια κομματάρααααααααα!!!!!!!!!



    @Talisker

    Καλημέρα φιλενάδα!!!

    Ποιο δεν κατάλαβες, καλό μου? Δεν ξέρω που βρίσκονταν τα σχόλια όταν άφησες το δικό σου, γιατί προφανώς γράφαμε παράλληλα.

    Φιλιάααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τερζης
    -ισως?

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Talisker

    Αααααααααχαχαχαχααααα, ΟΚ, τώρα τό 'πιασα!!!

    Όντως, θά 'πρεπε να το είχα καταλάβει, αλλά έπεσες στην περίπτωση που απαντούσα πολλά μαζί, λόγω μικρής αποχής.

    Τι έγινε, κυρά-Τάλι, σου θίξαμε τον Τερζή???????? Συγκρίνονται????? Έκαστος στο είδος του... Αναγνωρίζω ότι στο είδος του, είναι καλός, απλά με το είδος έχω ένα θέμα... Και δύο μπορώ να σου πω...

    Στο κάτω κάτω ας διαλέξει η Μάγια!

    Μάγιαααα!!!!!

    Που θες καμάρι μου εσύ να πας? Τερζή ή Τίντερστικς????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τιντερστικς???

    στην παραλιακη βγαινει?
    δεν εχω ακουστα !!

    θεματολογια?

    βαρυ? ελαφρυ?


    χιπ χοπ?

    δεν πιστευω να ειναι τιποτα εθνικ
    να πατε μονες σααααααας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Talisker

    Βάλε να ψάξεις το Another night in, (έχει παίξει παλιότερα εδώ, αδιάβαστη σε πιάνω!), και θα έρθεις τρέχονταααααααααααααααας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. οι tindersticks?
    ρωτάει η ΑΜ?
    εεεε... βαρύ λαικό. νταξ'?
    όχι στην παραλιακή.
    σ'ένα μαγαζί στην εθνική...
    παγκόσμιο το λένε. το ξερς?

    εκεί θα σε πάω. κανόνισε να πας κομμωτήριο!
    αχαχαχα

    ααααααααααααααααχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κάποτε υπήρχε κι αυτό το μήλο, με κρουστό κόκκινο περίβλημα (όμοιο με του κοκκορακίου), αγνώστου προελεύσεως, προκλητικής (για τα παιδιά) γεύσεως, και ο γύρος του θανάτου και η γυναίκα γορίλλας και και και...
    Αναμνήσεις με γεύση λέγονται μάλλον αυτές.
    Ευχαριστώ negma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @anthrakoryxos

    Ναιαιαιαι! Το θυμάμαι! Καραμελωμένο, νομίζω το έλεγαν, αλλά δεν έχω φάει ποτέ, κάτι με απωθούσε...Νομίζω αυτό το "αγνώστου προελεύσεως" που λες!

    Εγώ σ' ευχαριστώ, φιλιά πολλά και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή