"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2008

Χαυτεία, 9.48'



(Άμα μου κολλήσει ένα τραγούδι...)

Ήχος τακουνιών. Αλογοουρά που ανεμίζει και μπερδεύεται με τα κρόσσια της εσάρπας. Προτεταμένα χέρια με φυλλάδια μου κλείνουν τον δρόμο και τα προσπερνώ με χάρη. Συννεφιά.

(Γελά ο ήλιος κι αμολιέται στα στενά)

Τα ξερά φύλλα στροβιλίζονται και ξαφνικά έρχονται όλα σαν βροχή από πάνω μου. Πολύ μου αρέσει η σημερινή σκηνοθεσία, εμπνευσμένη. Τινάζω όσα έμειναν πάνω μου, επίσης με χάρη, πως αλλιώς; Εντελώς φθινόπωρο.

(Το κόκκινο για τη ροδιά)

Έκατσαν έξω οι πιτσιρίκες σήμερα και ο «παραδείσιο πουλί» που γουστάρει την «άπειρα χαϊμαλιά», έχει στραβολαιμιάσει να κοιτάει. Λέει ένα ξερό ευχαριστώ για τον καφέ στην ξανθούλα και φεύγει περίλυπος. Όταν την πετύχει μέσα όμως, το τι λέει για να χασομερήσει μέχρι να (αλλά και αφού) πάρει τον καφέ! Μου θυμίζει τους στίχους από το «Εκείνη» του Δεληβοριά. Τόσο γλυκές χαζομάρες... Κι η άλλη τινάζει το μαλλί αδιάφορα...

(Το πράσινο για τα παιδιά)

Η ξανθούλα, ενώ δεν ρωτάει καν τι θέλω, που πάει να πει με γνώρισε, μου μιλάει μ’ έναν αμήχανο συνδυασμό ενικοπληθυντικού, προφανώς λόγω της αλογοουράς και της εσάρπας. Της κάνω λίγο μαντάμ φαίνεται σήμερα... Ίσως είναι κι αυτή η «χάρη» που λέγαμε. Εδώ μπερδεύτηκα εγώ, η κοπελίτσα δεν θα μπερδευτεί... Βλέμμα καρφωμένο στην Πανεπιστήμιου.

(Για της Μυρσίνης την ποδιά;)

Καίει το ρημάδι ακόμα. Αλλά ήθελα λίγο για το τσιγάρο. Βολεύομαι με νεράκι και μεταφέρω τις ελπίδες μου για έναν καφέ/καλημέρα στο γραφείο.


(Τσιγάρα, ΟΚ, κινητό, ΟΚ, πορτοφόλι, ΟΚ, χάρη, ... , χάρη, ... )

15 σχόλια:

  1. Πρώτον: Τι έκανες στα σχόλια και με το που πάτησα ανάρτηση άσπρισε ο τόπος;

    Δεύτερον: ΠΑΛΙ ΑΡΓΗΣΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;;;;;;;

    Τρίτον: Ίσως ό,τι πιο θεατρικό έχεις γράψει Στελλί μου!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @south of the river

    Πρώτον: Ε?
    Δεύτερον: Τζιτζί ήρθα, γιατί?
    Τρίτον: ... (ντροπούλες)

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α είστε σε σουρεάλ στιγμή.
    πρέπει να κοιμηθώ, να κάνω δέρμα και όνειρα
    και να ξανάρθω το απόγευμα...

    μην πω καμιά μαλακία δηλαδή
    γιατί ΕΔΩ τόχω!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.το άσμα, άπαιχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ καλό. με χάρη κινηματογραφικού στιγμιότυπου. φαντάζομαι την αλογοουρά με ροζ λαστιχάκι παιδικό και την εσάρπα μωβ με ροδοκόκκινα κρόσια.
    έτσι, ομορφιά μου, να ξεκινάς τις μέρες σου με χάρη...

    καλημέρες φωτεινές!

    υ.γ. κόλλησα με τη φωτογραφία, με μετέφερε σε μια άλλη πραγματικότητα-ψευδαίσθηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @maya

    Γιατί σουρεάλ καλέ? Εντελώς ρεαλιστική σκηνή...

    Μήπως ήσταντε σεις σε σουρεάλ μουντ όταν μπήκατε, μανδάμ?

    Εσύ τώρα για να ξαναμπείς δηλαδή, περιμένεις να σου φύγει η μαλακία από κει που την είχες???????

    θα κάνουμε μαύρα μάτια, αγάπη μου, έλα όπως νά 'ναι!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. Ω, ναι, γι' αυτό το άφησα και σε τούτη την ανάρτηση...




    @bright Φω

    Θεατρικό ο ένας, κινηματογραφικό ο άλλος... Πολύ χαίρομαι, ξύπνησε φαίνεται μια πολύ καλά θαμμένη πτυχή μου...

    Με χάρη προσπαθώ να τις ξεκινάω, αλλά η κατάληξή τους δεν εξαρτάται πάντα αποκλειστικά από μένα.

    Χθες πάντως, πήγε γούρι η "χάρη" μου φαίνεται, γιατί η μέρα μου είχε πανέμορφη κατάληξη...!!!

    Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν ήσταντε λέει....

    big time!

    επανΗΡΘΑ!
    όχι μόνη μου.
    με την μαλακία βέβαια!

    δεν μπορώ να ψάξω να το βρω...
    κάθομαι σε μια άκρη
    και παρακολουθώ το θεατρικό
    και χαμογελάω...

    είμαι σε άλλη διάσταση τις τελευταίες μέρες.
    δουλεύω άπειρες ώρες
    χάνομαι στα χρώματα
    τα μπλέκω με τις λέξεις μου και πετάω.
    κανείς δεν προσέχει πόσο μακρυά.
    σσσσςςςςςςς
    :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλενάδα με παρακολουθείς?
    Εγώ έπιασα τα μαλλιά μου αλογοουρά και ξεχύθηκα στους δρόμους.
    Όσο για το τραγούδι, τέλειο!!!!
    Καλή σου μέρα Στελλί.

    Και ναι. Μου αρέσει το νέο σου στυλ, ως προς αυτά που συζητάγαμε τις προάλλες!
    Το έχεις το θεατρικό!!!!!!
    Καλή αρχή!!!!
    angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. E ναι! τουλάχιστον συμφωνούμε όλοι στο τραγούδι ότι είναι υπέροχο!

    Εχει τα φόντα να γίνει κινηματογραφικό ή θεατρικό και yes μπορεί να το έχεις κι ας μην το ξέρεις... Μήπως τα σενάρια παρμένα απ΄την ζωή δεν είναι;

    Μαντάμ εσύ;

    χαχαχαχα άντε πάλι με έκανες να γελάσω...

    Φιλιά πολλά
    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @maya

    Δεν μπορούν να προσέξουν πόσο μακριά είσαι, ακριβώς επειδή έχεις περάσει σε άλλη διάσταση.

    Κατσικώσου εκεί, έρχομαι!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @Aurangel

    Καλημέρα κοριτσάκι!

    Δεν ξέρω αν άλλαξα στυλ, αν άλλαξα δρόμο, αν άλλαξε κάτι γενικώς. Κατάλαβα όμως ότι κάποια πράγματα δεν είναι να τα πολυσυζητάς, αλλά να τα κάνεις. Και τότε πάνε κάπου από μόνα τους. Ή αν δεν σου βγαίνει να μην τα κάνεις καθόλου.

    Θα δείξει λοιπόν που θα οδηγηθεί το θέμα ως προς την συζήτησή μας που λες...

    Φιλούμπες!!!




    @Αλεξάνδρα

    Μαντάμ, μαντάμ, μη σου κάνει εντύπωση, είναι που δεν μ' έχεις δει έτσι!

    Έχει πλάκα μια κοπέλα εδώ στη δουλειά, που της κάνει εντύπωση το γεγονός ότι μου πάει και το κυριλέ και το χύμα εξίσου και με λέει: "Το πρωί κυρία και το βράδυ εξάρχειο"!!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. xaxaaxaxaxaaxaaa......

    τι όμορφα πεταγματα ειναι αυτα Αστερι μου;;;;


    με παρασυρεις........σε χαμογελα
    με τραβας στην ....χαρα.!!!!!!!


    χαιρομαι χαιρομαι χαιρομαι...ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ........
    ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ.....

    " το πρωι κυρια , το βραδυ εξαρχειο";;;;;;;;;;;;

    καπου στην μεση ησουν όταν σε πρωτοΕιδα....:)))))))



    ΦΙΛΙ ΦΙΛΙ ΦΙΛΙ .....
    στο Αστερι με την αλογοουρα και την εσαρπα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. -Άμα σου κολλήσει ένα τραγούδι.
    Περπατάς και χτυπάς ρυθμικά τα τακούνια σου στους δρόμους.
    Σ'ακολουθεί κι η καρδιά σου.
    -Γελά ο ήλιος κι αμολιέται στα στενά.
    Τσακίζονται οι ηλιαχτίδες πάνω στο πρόσωπό σου.
    -Το κόκκινο για τη ροδιά.
    Μικρό κοκκινάδι στων χειλιών σου την άκρη, μικρό σημάδι στις πτυχές του χαρακτήρα σου.
    -Το πράσινο για τα παιδιά.
    Τραβάς μολυβιές στα πρόσωπα των περαστικών, πράσινες μολυβιές, απ'το παιδί μέσα σου.


    Πολύ μου άρεσες.
    Αυτοπεποίθηση.

    Σε φιλώ Στέλλα,
    καλό σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εξαρχειο??
    δεν ξερω αν με καταλαβαινετε
    αλλα καπου εκει σε μια γωνια στη Μαυρομιχαλη εχει ενα βεστιαριο

    με λαμε και παγετες

    ναι????


    το κειμενο σου υπεροχο Στελλα μου
    κι ας αργησα να το σχολιασω
    δεν εχω δει σχεδον κανεναν...
    ασε που μιλαμε και οι δυο για τακουνια ..

    μα τι να τα κανουμε τα τακουνια??
    λες και θα παμε στον Τερζη!

    πφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Μαρίνα Γ.....

    Καλημέρα Μαρινάκι μου!

    Να χαμογελάς... σου πάει πολύ!

    Αυτό το "κάπου στη μέση", μ' έκανε και γέλασα πολύ. Σκεφτόμουν ατάκες του τύπου "Μια κυρία στα Εξάρχεια", "Και γοργόνα και μάγκας"... και άλλα τέτοια!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά και καλή, χαμογελαστή εβδομάδα!



    @Ηλιαχτίδα

    Ε, λοιπόν κι εσύ μ' αρέσεις πολύ!

    Γελάω πολύ όταν σε συναντώ στα μπλογκς των φιλενάδων μου!!!

    Το σχόλιό σου αυτό, είναι μια ευχάριστη έκπληξη για μένα. Είναι τόσο "μέσα"... Για την αυτοπεποίθηση δεν ξέρω. Ποτέ δεν την είχα, δεν ξέρω πως είναι...

    Καλημέρες και καλή βδομάδα! ;)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Talisker

    Εσύ που τις ξέρεις τις "άκρες" για παγιέτες και λαμέ, Μεγαλειοτάτη???

    Με τα κείμενά μας, το πρόσεξα κι εγώ! Όχι μόνο τα τακούνια, θυμάμαι όταν ήρθα και σε διάβασα που βρήκα κι άλλα.

    Βίοι παράλληλοι, πάλι? Μακάρι! Μακάρι να "ταιριάξουν" κι άλλα, στο εύχομαι μ' όλη μου την ψυχή!!!

    Φιλούμπες, καλημερούμπες, καλοβδομαδούμπες και τουλούμπες!!!!!

    Υ.Γ. Ξαναέλα εσύ, και ο Πασχάλης θα μας περιμένει, δεν το κρατάει μανιάτικο που τον στήσαμε τις προάλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σώωωωω΄ώώ σε με δωσμου να πιω το δηλητηριοοοο ναναι η ζωη μου ενα μαρτυριοοοο τωρα που πια δεν μ αγαπααας ....Estrellaki τρεξε η Λαιδη Ντι μας διασουρνει ομαδικως.
    ΣΕ,
    ΜΕ,
    ΠΕΤΑΛΟΥΔΙ,
    ΗΛΙΑΚΡΙΔΙ,
    Miss Merenda
    ΑΝΤΙΠΛΑΚΙ(ΑΛΕΞ).

    ναι ,νιαι νιαι
    Παω να ειδοποιηξω και τις αλλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή