"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2008

Νεγκμογενέθλια

Γύρισα! Πέρασα υπέροχα, γέμισα μπαταρίες, αλλά... δεν προετοίμασα καμμία ανάρτηση της προκοπής με αφορμή τα γενέθλιά μου! Φέρνω εδώ το δώρο του Κωνσταντίνου Π, τον οποίο ευχαριστώ πάααααααααρα πολύ, για να δώσω μια εορταστική νότα στο μπλογκ!



Πάντως - μέχρι στιγμής - περνάω τα ομορφότερά μου γενέθλια... Φρόντισε κάποιος γι' αυτό... Φοράω ήδη τα δώρα του: Ένα στο λαιμό μου, και τα υπόλοιπα στην καρδιά μου... Και ξαφνικά η ευχή "ό,τι επιθυμείς" μου φαίνεται ήδη εκπληρωμένη...

Εδώ γύρω θά 'μαι... ίσως με κάποιες δυσκολίες σήμερα, λόγω προβλημάτων στη δουλειά. Τι να κάνουμε; Δεν γίνεται να πηγαίνουν όλα καλά φαίνεται! Δεν πειράζει... Άλλα είναι τα σημαντικά και σ' αυτά είμαι τρισευτυχισμένη!!!

UPDATE: Οι ευχές και τα δώρα των φίλων μου!!!
Maya, Talisker, Κωνσταντίνος Π,
Αλεξάνδρα, Χνούδι

57 σχόλια:

  1. (μεταφέρω από την αποκατωανάρτηση)

    South Of The River είπε...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΥΓΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

    (ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Η/ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ)...

    ΥΓ. Η κόρη σου σε πήρε; Πού να το θυμηθεί το παλιόπαιδο, την αφήσαν οι καφέδες και τα ξενύχτια;;;

    29 Οκτώβριος 2008 9:36 πμ



    maya είπε...
    συγνώμη!

    μ'έχετε μπερδέψει!!!!
    26 νοεμβρίου δεν γιορτάζουμε γενέθλια?!!!!!


    τόχω χάσει?!!!!!!!

    μιλάτε!

    29 Οκτώβριος 2008 9:40 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια καλά, να γερνάς όρθια και όμορφη, να βγάζεις τη γλώσσα στους γερασμένους στην ψυχή...
    Καλημέρα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Πάντως - μέχρι στιγμής - περνάω τα ομορφότερά μου γενέθλια... Φρόντισε κάποιος γι' αυτό... Φοράω ήδη τα δώρα του: Ένα στο λαιμό μου, και τα υπόλοιπα στην καρδιά μου... Και ξαφνικά η ευχή "ό,τι επιθυμείς" μου φαίνεται ήδη εκπληρωμένη"...

    δε χρειάζεται να ευχηθούμε τίποτε παραπάνω
    πέρα από
    αυτά τα γενέθλιά σου να είναι τα χειρότερα από όσα ακολουθούν!

    φιλιά πολλά
    Στελλίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για μια στιγμή χαζεύοντας το βίντεο, νόμιζα πως κλείσατε τα 19 και μπαίνατε στα 20. Μετά είδα το προφίλ σας και κατάλαβα πως στην πραγματικότητα είσαστε 17.
    Χρόνια πολλά, καλά, γεμάτα, αληθινά, περιπετειώδη, τρελλά, ανέμελα, δημιουργικά και γαλήνια, σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Happy birthday to you, you belong to the zoo, with the monkeys and the donkeys and the others like you!!! (και όλα τα λεφτά η απάντηση σου στο τραγουδάκι μου)

    Ο πατέρας μου την είπε πάλι... αλλά που να ήξερε ότι έχω βγάλει τα γενέθλια σου σε λαικό προσκύνημα στο msn!!!

    (Πατέρα,Τι θες ρε και μου τη σπας πρωί πρωί? Ναι ρε, ήπια καφέδες, 3, στις πλατείες, και αν θες να ξέρεις το Σάββατο ανέβηκα σε μία μηχανή και μετά πήγα και ήπια μπύρες και έφαγα και βρώμικο. Ποοο πο πια, τα είπα και ξαλάφρωσα)

    Χρόνια πολλά μαδερ! Λοβ γιου λοβ γιου!! Να σε δω όπως επιθυμώ! χε χε
    Να χαίρεσαι την κόρη σου την γκομενάρα! (μα τι παιδί έχεις κάνει και εσύ? τέτοιο 2μετρο ξανθό μωρό, έξυπνο, καλλιεργημένο, σέξυ, γαλανομάτικο, φτου φτου!!!)


    :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @South Of The River

    Ευχαριστώ πολύυυυυυυυυ!!!!!!!

    Πήρε πήρε, και νωρίς το πρωί μάλιστα!!! Δεν την ξέχασε τη μανούλα!

    Τώρα βέβαια... μπορεί να είχε μόλις γυρίσει από τις κραιπάλες και να με πήρε πριν ξεραθεί για ύπνο, αυτό δεν το ξέρω...

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    Φιλούμπες μαναράκι, και πάλι ευχαριστώ!!!



    @maya

    Σήμερα γενέθλια και 26/11 γιορτή.

    Δεν τό 'χεις χάσει λοιπόν, κοντά έπεσες!!!

    Φιλιάααααααααααααααα!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @adaeus

    Τι όμορφη ευχή!!!

    Νά 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!




    @Κωνσταντίνος Π

    Το πως μ' αρέσει αυτό το Στελλίνα...!!!

    Χίλια ευχαριστώ φιλαράκι μου, εύχομαι να βρεις κι εσύ αυτό που επιθυμείς!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Spy

    Ήταν τόσο ωραίο το βιντεάκι, που δεν με πείραξε που μου προσθέτει χρόνια!!!

    Ευχαριστώ θερμά, φίλτατε, οι ευχές σας είναι πολύτιμες!

    Κάπου εδώ κοντά - λίγο πριν; λίγο μετά; - έχει γενέθλια και άλλη μία Σκορπίνα, άκρως σημαντική για εσάς, αλλά δυστυχώς το Αλζχάιμερ με βρήκε στα 17 μου, και μου διαφεύγει τώρα η ακριβής ημερομηνία...

    Να την χαίρεστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Chryssa

    Μα τι άλλο θα μπορούσα να σου απαντήσω, καλό μου???
    (για τους υπόλοιπους: άρχισα να γκαρίζω ωσάν γαϊδάρα...)

    Αυτό με το ΜΣΝ δεν τό 'πιασα... ΤΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ??????????

    (Αυτά μην τα λες στον πατέρα σου, μετά τα βάζει μαζί μου που σ' έχω λάσκα και σ' έχω κάνει σαν τα μούτρα μου!!!)

    Σ' ευχαριστώ πολύ, σπλάχνο μου, κι εγώ σ' αγαπώ τρελλά!!!!!!!!!!!!!

    (Τώρα, εγώ με τον Πάνο, πως θα μπορούσαμε να έχουμε βγάλει ξανθό γαλανομάτικο μωρό... Αλλά εδώ έχουμε 25χρονο παιδί, στα χρώματά του θα κολλήσουμε!!!! ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ!!!!!)

    Φιλούμπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια πολλα
    καλα
    ζωντανα
    δημιουργικα
    γεματα υγεια
    χαρες
    και πολλη πολλη
    αγαπη και
    ερωτα!!!
    Νασαι παντα ετσι οπως εισαι τωρα.
    Τα φιλια μου.

    που ειναι τα αλλα
    «τρελλοπαιδα?»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πριν περάσω στις ευχές (ε, να γράψω και στο επίσημο ποστ)... ΠΟΙΟ ΞΑΝΘΟ, ΓΑΛΑΝΟΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ;;; ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ;;; ΠΩΣ ΒΓΗΚΕ ΞΑΝΘΟ ΚΑΙ ΓΑΛΑΝΟΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;;; (Θα μου πεις κι εγώ τώρα που έγινε 25 το θυμήθηκα;;;). Καλά, θα τα πούμε στο σπίτι...

    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΣΤΕΛΛΙΙΙΙΙΙΙΙ

    @Χρύσα

    Κι εσύ νωρίς στο σπίτι σήμερα, έχουμε ετοιμασίες, θα έρθει κόσμος, γιορτάζει η μάνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @faraona

    Σ΄ευχαριστώ πολύ ρε κοριτσάρα!!!!!!

    Δεν ξέρω που πήγαν οι άλλες... να ανησυχήσω???????????

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    (Την άδειά τους, την πήρες πριν μπεις να ευχηθείς, ή θα στο βγάλουν απ' τη μύτη????)

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @South Of The River

    Ξαναευχαριστώ, μανάρι μου!!!

    Τώρα για το παιδί... Κοίτα να δεις... Είχα έναν μπατζανάκη του προπροπροπάππου μου από τη μεριά της μάνας μου, που ήταν ξανθός και γαλανομάτης... Ξέρεις πως είναι αυτά... Μπορεί να εμφανιστεί γενεέεεεες μετά το γονίδιο... Σου ορκίζομαι ότι ο Φριτς ήταν ένας απλός οικογενειακός φίλος... μην τα σκαλίζουμε πάλι αυτά... αυτό που είχες δει... δεν ήταν αυτό που νόμιζες... πάλι θα τα λέμε???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Happy birthday to you,Happy birthday to you,Happy birthday dear Negma,Happy birthday to you!

    Δεν πειράζει για την δουλειά. Σιγά.
    Αν μου βρείς έναν άνθρωπο-εκτός ενός πολιτικού προσώπου-που να του αρέσει αυτό που κάνει και να τον γεμίζει, ψέμματα θα είναι.
    Σημασία έχουν όλα τα παραπάνω!
    Μια αγκαλιά τρυφερή, αληθινή και κάποιος να σε περιμένει στο σπίτι για να μάθει πώς ήταν η μέρα σου.
    Είδες που οι ευχή πραγματοποιήθηκε?
    Σκέψου την επόμενη λοιπόν.

    Εύχομαι και σε άλλα με υγεία!!!!!!!
    Γιορτινές ευχές κοριτσάκι.
    Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. YΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ
    ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ
    ΧΑΡΑ ΧΑΡΑ ΧΑΡΑ ΧΑΡΑ ΧΑΡΑ

    ΣΕ ΦΙΛΩ, ΟΜΟΡΦΗ ΣΚΟΡΠΙΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επισης καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως εχει κανει ο Κωσταντινος στον Μολκο μου πριν βαλω τις φωνες..
    ανοιξα το βιντεο και παραλληλα με τη μουσικη του μπλοκ
    εζησα ενα σ υ σ τ ρ ι γ κ λ ο!!


    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Stella nel cielo
    και Στελλα του ουρανου
    εχεις τις καλυτερες ευχες μου
    για τα ε χμμ εικοστα ; ειπαμε γενεθλια σου....
    και μια χωρια
    να τιμας αυτον τον αντρα που σε κανει τοσο ευτυχισμενη
    -οπως το αξιζεις...και οπως το αξιζει..
    αλλωστε μονο τοτε εχει νοημα η αγαπη .
    Δεν ευχομαι λοιπον "οτι επιθυμεις "αφου το εχεις ..αλλα κρατησε το!!

    -φιλια πολλα πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εχει καποιο προβλημα το πισι μου μετα το φορματ και αλλαζει σειρα οταν γραφω σβησε το πρωτο σχολιοοοοο, μπερδευτηκεε!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥΣΙΚΑ....


    Με πολλά «ΑΧ» ευχάριστα
    Με ελάχιστα έως καθόλου «ΑΧ» δύσκολα πια…..

    Να χαίρεσαι και χορεύεις ΖΩΗ….
    Να σε αγαπούν και να σε χαίρονται όλο και πιότεροι…υπέροχοι
    Να περνάς πάντα……ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!!!!!!


    ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΟ ΑΣΤΕΡΙ!!!
    ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΠΑΝΤΑ…..ΖΩΗ….


    Φιλί…Σκέψη κι Αγάπη…
    Φιλι…ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. xaρούμενα τρελά γενέθλια!!!! κάθε ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χρονια πολλα καρδουλα μου


    φιλακια πολλα πολλα


    *μου ελειψες



    _Κυβελη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πώς και δεν με κορόιδεψες που μπερδεύτηκα?
    μπράβο, μπράβο!
    μεγάλωσες και σοβαρεύτηκες?

    ελπίζω όχι!!!!!!!!!!!

    :)))))))))))))


    και σε παρακαλώ
    βγάλε την κουρτίνα απο τον λαιμό σου.
    μα καλά δεν βρέθηκε ΕΝΑΣ να σου πει τι είναι αυτο που σου πήρε δώρο...?

    έλα, δεν θέλω να σε κοροιδεύουν.
    κάνει και ζέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ουφ ουφ ...
    τελευταιος και καταϊδρωμενος ...
    αλλα δεν ανησυχω ...
    ξερω οτι με συγχωρεις ...
    τα ειπαμε τηλεφωνικως πρωι πρωι ...
    ανωτερα βια ...
    λοιποοον ... ...


    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΚΙ !!!

    δεν λεω "ο,τι επιθυμεις" ...
    μονο ...


    Να εισαι παντα ετσι !!!
    Χαρουμενη και ευτυχισμενη και να εκπληρωνονται ολες οι επιθυμιες σου !!!

    <3
    <3
    <3

    (τωρα ξερεις τι ειναι αυτο: <3 ετσι ???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στέλλα φιλενάδα
    Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α
    γεμάτα Υ γ ε ί α,
    Ε υ τ υ χ ί α και Χ α ρ ά ! ! !

    Να σε χαίρονται τα αγόρια σου και να σε αγαπούν.

    Σε χαίρομαι σε αυτό που μου αναλογεί σαν φιλαράκι.

    Να είσαι πάντα έτσι ευτυχισμένη και χαρούμενη!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εκ μάγιας ορμόμενος.. χρόνια πολλά ότι (άλλο) επιθυμείς.. με τραγούδια γέλια και χαρές και μικρούλια δάκρυα ίσα για καρίκευμα..:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αστέρωμ'
    τράταρε λίγο τούρτα τον κύριο κούλπα μας!
    είναι υπέροχος δεν είναι?
    που ήρθε ως εδώ να σου ευχηθεί?
    σήκω λέμε!!!!
    και ρώτα και καφέ αν θέλει!


    απαπα όλα πρέπει να στα λέω...

    @κούλπα μου
    καρασμάτς!!!!!
    είσαι πολύ γλυκός!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εχθές ήταν τα γεννέθλια της άλλης της σκορπίνας, στις 28. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που το θυμηθήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ελεγα κι εγω θα σου ευχηθω το απογευμα που θα εχω περισσοτερο χρονο....να σκεφτω και κανενα δωρακι....μπαααα....με αδεια χερια ηρθα....τρεχω και δε φτανω....εφερα ευχες ομως....αληθινες ;)

    Χρονια πολλα Στελλαρα μου

    σου ευχομαι καθε χρονος που περναει να σε γεμιζει απολαυση και ορεξη για ζωη....για ερωτα...για δημιουργια...για ταξιδια...ξανα....και ξανα...και ξανα....ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΩΒΕΝΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους πάρα πάρα πολύ!!! Έχει πλακώσει κόσμος και δεν μπορώ να είμαι στο πισί, θα απαντήσω όμως σ' όλους σας ξεχωριστά μόλις μπορέσω!!! Είστε γλύκες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. το νόημα των κανονικών ανθρώπων
    είναι να είναι με φίλους τέτοιες ώρες
    και βέβαια όχι στο pc!

    να περάσετε ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!

    να πιείς κι ένα για/από μένα στελλάκι μου!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χαχα maya μου
    κοκκινίζω κατω από το ξεθοριαμσένο μου μαυρισμα..:):)
    μη φορτώνεις καλέ την οικοδέσπινα.. έχει και εργασιακά προβλήματα γιορτιάτικα..:):)
    καληνυχτούδια:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kαλε?
    Πηρες το μειλ μου με το δωρο η μου το εφαγε ο αερας που μου κοβει σημερα το νετ????
    Κι ελα μετα στην Αψινθο για παιγνιδι...ειναι καλεσμενο ολο το κονκλαβιο.

    ματσα μουτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έμαθα απο Talisker και Μαγιοπεταλούδι πως κάποιος έχει γενέθλια.

    Αν και περασμένες δώδεκα,
    οι ευχές είναι ευχές κι εγώ
    σου εναποθέτω τις καλύτερες.

    Πάνω απ'όλα να έχεις την υγεία σου
    και εύχομαι να πραγματοποιείς τα όνειρά σου πάντα.

    -Κάνε όνειρα συνέχεια!

    Να είστε πάντα αγαπημένες :)

    Καλώς σε βρίσκω
    και ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!

    Καληνύχτα *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καταϊδρωμένη... Ουφ, ούφ στάσου να πάρω μια ανάσα...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΥΓΕΙΑ
    ΑΓΑΠΗ
    ΥΓΕΙΑ
    ΑΓΑΠΗ
    ΥΓΕΙΑ
    ΑΓΑΠΗ
    (πολύ πρωτότυπο, το ξέρω, αλλά είναι ό,τι θεωρώ καλύτερο σαν ευχή ψυχής)
    Σε φιλώ γλυκά Μωβίτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ουφ!!!!! νιωθω ανακουφισμενος που πετυχα τα γενεθλια σου!!!

    χρονια πολλα στελλα, να γινεσαι καθε χρονο ακομα πιο ομορφη και γαμάτη.

    φιλια στα μαγουλα σβουριχτα για ΝΑ ΑΚΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Aurangel

    Όντως, κοριτσάκι μου... Αν είναι να μπορεί να πηγαίνει μόνο ένα πράγμα καλά κι όχι όλα, προτιμώ να πηγαίνει καλά η προσωπική μου ζωή. Σε γεμίζει τόση δύναμη αυτό, που όσο σοβαρά και να είναι τα προβλήματα της δουλειάς, τα αντιμετωπίζεις υπό άλλο πρίσμα.

    Εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ, αγγελουδάκι μου!!!



    @bright Φω

    Το απόλυτο τρίπτυχο!!! Τι καλύτερο???

    Ευχαριστώ και ανταποδίδω εις την ν!!!

    Φιλιά πολλά κοριτσάρα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Talisker

    (Κλείνε βρε κοπέλα μου το ποντκαστ όταν ανοίγεις βιντεάκι...)

    Τι ωραία λέξη... "Να τιμάς"... Ναι, αυτό αξίζει! Και κάνω ό,τι μπορώ γι' αυτό!

    Κι εσύ φιλενάδα μου δεν αξίζεις τίποτα λιγότερο από τα καλύτερα. Σου τα εύχομαι μέσα απ' την ψυχή μου!!!

    Σ' ευχαριστώ για την αγάπη και την στήριξη που μου χαρίζεις ένα χρόνο τώρα!!!

    Πολλά πολλά πολλά φιλιά κι αγκαλιές!!!



    @Μαρίνα Γ...

    Μαρίνα μου γλυκιά!

    Κάθε σου εμφάνιση εδώ είναι πάντα σαν τονωτική ένεση!

    Πόσο γλυκά και ζεστά πάντα τα λόγια σου...

    Μόνο ομορφιές να σε βρίσκουν, ματάκια μου, μόνο ομορφιές!!!

    Χιλιάδες ευχαριστώ, χιλιάδες φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @mahler76

    Σ' ευχαριστώ φιλαράκι μου, νά 'σαι κι εσύ γερός κι ευτυχισμένος!!!



    @Κυβέλη Δραγούμη

    Κοριτσάκι μου γλυκό!

    Πάρα πολύ σ' ευχαριστώ!

    Μπορεί να μας λείπει η τακτική επαφή, αλλά η κερδισμένη εκτίμηση, δεν χάνεται για τέτοιους λόγους.

    Νά 'σαι πάντα καλά, νεραϊδάκι, φιλιά πολλά κι από μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @maya

    Όχι, καλέ! Σιγά μη σοβαρευτώ... Απλά έχω "μερώσει"...

    Καλά την ατάκα περί κουρτίνας... Δεν περιγράφεται το γέλιο, ρε μαλάκα!!! Μέχρι και το βράδυ με τα φιλαράκια σπίτι, το σχολιάζαμε και γελάγαμε!!! Έγραψες, έγραψες!!!!!!!

    Εν τω μεταξύ... πέραν της (πανέμορφης!) ανάρτησής σου...

    ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΜΩΡΗ ΞΕΜΥΑΛΙΣΜΕΝΗ ΟΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΥΧΗΘΕΙ???????????

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!



    @dazed n' confused

    Εσύ τελευταίος βρε??? Από τους πρώτους!!! Δεν έχει σημασία το μέσο...

    Σ' ευχαριστώ πάααααααααααραααα πολύ, κουτσούνι μου, για όοοοοοοολααααααα!!!!!!!!!!

    Εύχομαι σύντομα ν' ανακαλύψει ένα πλάσμα εξίσου αξιόλογο με σένα τον θησαυρό σου!!!!!!

    Τίποτα λιγότερο δεν σου αξίζει και για τίποτα λιγότερο δεν αξίζει να χαλιέσαι, πίστεψέ με! Όλα τα όμορφα μπροστά μας είναι, μα αργά μα γρήγορα, θά 'ρθουν!!!

    (Ξέεερω, ξέεερω... Τό 'μαθα τώρα!)

    Φιλούμπες σβουριχτές!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Αλεξάνδρα

    Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!
    Επίσηηηηηηηηηηηηηης!!!!!!!!!!!

    Σ' αυτό που σου αναλογεί?

    Σ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ??????

    Ξέρεις πόσο σου αναλογεί???????

    ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!

    Κι εσύ φιλενάδα μου, πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη! Σκορπάς τόση αγάπη και χαρά στους γύρω σου...

    Σε φιλώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!



    @koulpa

    Καλώς τον μου!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες να ευχηθείς, πολύ γλυκιά κίνηση!!!

    Έχουν πέσει κάτι καρικεύματα τελευταίως, αλλά είναι τόσο πλούσιο το κυρίως γεύμα που εξισορροπείται το θέμα!

    Κι εσύ ό,τι επιθυμείς, νά 'σαι πάντα καλά!!!

    (Σου αφήνω ένα τεράαααααααστιο κομμάτι τούρτα, γιατί ποιος την ακούει την άλλη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @maya

    Καλά, για πόσο γαϊδούρα μ' έχεις πια???????????

    Εμείς κυρά μου μπορεί να μην τελειώσαμε τις καλόγριες, αλλά μια Α ανατροφή την πήραμε!

    Μπορεί τα χέρια μου να έχουν κάλους από την τσάπα κι απ' τον αργαλειό, αλλά το κούτελό μου τό 'χω καθαρό, εγώ, εμένα που με γλιέπ'ς!!!

    Δεν μπορείς εσύ μέσα από τα πλούτια σου να με προσβλαίνεις!!!!!

    Συγχίστηκα τώρα... Πάω να ρίξω ένα μωβ μαντήλι στα χρυσά μακριά μαλλιά μου, να πάρω και το λαούτο μου, να κάτσω στο παραθύρι τση κάμαρής μου και να τραγουδήσω τον πόνο μου...


    @Spy

    Πα ντε κουά, μεσιέ Σπαΐ! (τον προσέξατε τον τόνο στο "ι", ε?)

    Πολύχρονη και πολύχρωμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Dee Dee

    Αυτές μετράνε κούκλα μου!

    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, και στις γυρνώ όλες πίσω διπλές και τρίδιπλες!!!

    Εύχομαι τα λακάκια σου, να στολίζουν μόνιμα τη φατσούλα σου!!!

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!



    @maya

    Τό 'χεις και πρόσφατο εσύ, και ξέρεις πως είναι να κάθεσαι με τους φίλους σου, και ν' ακούς παράλληλα όλα αυτά τα πίου πίου που κάνουν τα εισερχόμενα από άλλους φίλους στο πισί σου!

    Αλλά πόσα κομμάτια να γίνουμε???

    Ήπια, ήπια!!! Βότκα δεν ήταν, αλλά δεν πειράζει... Έτσι κι αλλιώς δεν την δίνω σε κανέναν, για σένα τη φυλάω!!! Σε περιμένει-ουμε...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @koulpa

    Μη σκιάζεσαι την έχω συνηθίσει... Άστα τα εργασιακά, μην τα πιάσω... Αυτές τις μέρες στρουθοκαμηλίζω σε βαθμό κακουργήματος, προκειμένου να απολαύσω όσο το δυνατόν απερίσπαστα τα όσα καλά μ' έχουν βρει... Δυστυχώς κάποια στιγμή θα πρέπει να τ' αντιμετωπίσω όμως! Άστα, άστα, λέμε...

    Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @faraona

    Κοπελάρα μου,
    όταν καταφέρω να τελειώσω από δω, (ξεκίνησα στις 9 που ήρθα, έχει πάει 11.15, κι ακόμα απαντάω...), θ' ανοίξω και το μέιλ να τσεκάρω!

    Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων όμως!!!

    Παιχνιδάκι??? Μμμμ... ελπίζω να προλάβω σήμερα να δω!

    Μούτσα μάτσα




    @Ηλιαχτίδα

    Εγώ καλώς σε βρίσκω, rayon du soleil!!!

    (Σόρρυ για το γαλλικό, αλλά τ' όνομά σου, μου θύμισε το παρατσούκλι που είχε κολλήσει ένας φίλος Γάλλος κάποτε στο Παρίσι!!!)

    Πανέμορφες οι ευχές σου, χίλια ευχαριστώ!!!

    Θα τα λέμε! Καλημέρες και φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. σιγά μην σε έλεγε έτσι άνθρωπος!

    μάλλον rayon du sommeil έλεγε
    αλλά εσύ τα δικά σου!

    τεσπα.
    μη σε στεναχωρώ ΜΕΓΑΛΟκοπέλλα...

    χρόνια πολλάαααααααααα!

    (όντως εδώ δεν ευχήθηκα!!!!
    είχα δουλειές στην κουζίνα...
    έκοβα τούρτα...
    σε έβριζα πέρα-δώθε...)

    πάντα πολύχρωμη
    μ'αυτό το απίστευτο γέλιο σου1
    έτσι σε σκέφτομαι πάντα!
    :)))))))))

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @bluesmartoulis

    Φιλενάαααααααδαααααααααα!!!!!!!!!!

    Δεν χρειάζομαι πρωτοτυπίες, βρε!!!

    Εγώ σ' αυτό το "ψυχής" στέκομαι... Κι από αυτό... Έχω φιλαράκια - ψυχάρες, και πολύ χαίρομαι!!!!!!!

    Τα καλύτερα και σε σένα, κοριτσάκι!!!

    Πολλά πολλά φιλιά κι αγκαλιές σφιχτές!!!!!!!!!!!!



    @αν ακούς

    Έτσιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αυτά είναιαιαιαιαιαιαι!!!!!!!!!!

    Όλα καλά κι όλα ωραία, αλλά έχουμε και μια γαμημένη ματαιοδοξία, και το θέλουμε και το κομπλιμέντο μας, ρε γαμώτη!!!!!!!!!!!!

    Νά 'σαι καλά, ρε Λεό, μου τόνωσες το εγώ σε απίστευτο βαθμό!!!!!!!

    (Για όποιον δεν ξέρει, ο Λεό δεν μ' έχει δει ποτέ... κι αν έχει τέτοια εικόνα, ούτε πρόκειται!!! Χαχχαχαχαχααααα!!!! Σιγά μην του τη χαλάσω!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @maya

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    Rayon du sommeil!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Είσαι απίστευτη, ρε κωλοπαίδι, έχω λιώσει από το γέλιο!!!!!!!!!!!!!

    Κι όμως, μ' έλεγε!!!!!!!!! Μα την Παναγία!!!!!!!! Ο Συλβάν, καλή του ώρα... Κι αυτό είναι το λιγότερο... Το πιο απίστευτο που είχε πει, είναι ότι αν του πω μια κουβέντα, μα μια κουβέντα μόνο, ότι τον θέλω κι εγώ, θα ερχόταν στην Ελλάδα να γίνει έστω και σκουπιδιάρης, αρκεί να είναι μαζί μου!!!!!!!!!!!!! Τρελλή καψούρα!!!!!!! Αλλά δεν την είπα ποτέ... Τό 'σωσα το παιδάκι!!!!!!!!



    όντως εδώ δεν ευχήθηκα!!!!
    είχα δουλειές στην κουζίνα...
    έκοβα τούρτα...
    σε έβριζα πέρα-δώθε...)


    Πρόσεχες τουλάχιστον μη στάξει δηλητήριο σε κανά πιάτο????????




    Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές που σχεδόν δια της βίας σου απέσπασα!!! χαχαχαχαχαααα!!!

    Σ' αγαπάω πολύ μωρή σκατούλα! Κι ένα τεράστιο μέρος από αυτό το γέλιο που υπάρχει στη ζωή μου εδώ κι ένα χρόνο περίπου, οφείλεται σε σένα!!!

    Πολλά πολλά πολλά φιλιά,
    πολύχρωμο κωλοπεταλούδι μου!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. μωβ κοριτσι,

    χρονια καλα, ευτυχισμενα, τρυφερα, με αγαπη πολλη , με αναπαντεχα ομορφες στιγμες να ξεπηδουν μπροστα σου διαρκως, με χερια αγαπημενα να ακουμπησεις, με μουσικες ηλεκτρικες, με φιλους καλους , αυθεντικους.

    σε φιλω πολυ πολυ ομορφη μας.

    ΥΓ : και μην αμφιβαλεις για τα κοπλιμεντα ;) αρκει να δεις αυτο που εκπεμπουν τα ματια σου για να καταλαβεις :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. λίγο αργοπορημένη (με πιό προχωρημένο alzheimer απο σένα)ήρθε και η δεύτερη σκορπίνα να ευχηθεί Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με χαμόγελα και όνειρα να πραγματοποιούνται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ το
    "stella matutina"
    το έχω πάρει από ένα βιβλιαράκι
    του 18..τόσο,
    φερμένο απ' την Αίγυπτο...

    θα το εξηγούσα, ως
    "άστρο της αυγής"
    ή απλά
    "Αυγερινό".

    Στο χαρίζω με φιλία,
    για τα γενέθλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τώρα που σώπασαν οι πολλές φωνές βρήκα την ευκαιρία να περάσω κι εγώ για να σου ευχηθώ τα καλύτερΑ.....αν και διάβασα ότι αυτά βρίσκονται δίπλα σου και χαίρομαι πολύ γι αυτό....

    Λίγο ετεροχρονισμένα λοιπόν Χρόνια Πολλά και "ζωντανά" κούκλα μου !!!

    Απ ότι καταλαβαίνω η ζωντάνια δεν σου λείπει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @alicia

    Να κι η άλλη γενεθλιάζουσα Σκορπίνα!

    Πως σε ξέχασα έτσι???? Τι γαϊδούρα!

    Το ταξίδι, το βζιιιιν μόουντ, τα λόγια του παππά...

    Να σε χαιρόμαστε κουκλίτσα μου!!!

    Καλά, τα περί ομορφιάς... Να σου αποκαλύψω τώρα κάτι που είχα μάθει για σένα πριν σε δω?

    "Είναι απίστευτα όμορφη, και δεν το ξέρει..."

    Ε, στο λέω ΚΑΙ εγώ να το μάθεις, λοιπόν!!!! Χαχαχαχαχααχαχαααα!!!

    Πολύχρονη, πολύχρωμη, πολύ..., πολύ..., πολύ...

    Όλα από πολύ, τίποτα μίζερο για σένα!

    Φιλιά πολλά κουκλάκι μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Naf

    Επίσης, επίσης!!!

    Εσύ καλέ τώρα έχεις το απόλυτο άλλοθι για τα πάντα, μη λες για Αλζχάιμερ!

    ΜΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ θα σου δικαιολογούν, εκμεταλλεύσου το στο έπακρο, λίγοι μήνες είναι!!! Χαχαχαχαχαααα!!!!!!

    (Του χρόνου ξέρεις τι θα έχεις στην αγκαλιά σου όταν θα σβήνεις τα κεράκια σου, ε???)

    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @quartier libre

    Τι ωραία! Έμαθα από που προέκυψε!

    Κάπως έτσι το καταλάβαινα κι εγώ, απλά δεν ήξερα από που προέρχεται.

    Πάντα όμως μ' άρεσε πολύ όταν μ' έλεγες έτσι... ;)

    Σ' ευχαριστώ πολύ, νά 'σαι καλά!!!

    Φιλιά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Kryos

    Καλώς ήρθες!

    Ευπρόσδεκτες οι ευχές, όποτε και νά 'ναι!

    Σου εύχομαι αν δεν τα έχεις κι εσύ ήδη δίπλα σου αυτά που ποθείς, να τα βρεις πολύ σύντομα στην αγκαλιά σου!

    Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. για πολλοστή φορά στην καρακοΖμάρα μου

    θα με συγχωρέσεις άραγε???

    ήμουν εκεί

    αλλά δεν άνοιξα (υ)πολογιστή

    δεν ήθελα να (υ)πολογίσω απολύτως τίποτε

    εκτός...

    από την άγια μέρα που γεννήθηκες αστέρι ΜοΥ

    σου εύχομαι να λάμπεις από χαρά, έρωτα, δημιουργία
    & να παίρνεις πίσω στο δεκαπλάσιο (κ λίγο λέω) αυτά που εσύ προσφέρεις

    σ'αγαπώ κι αυτό δεν αλλάζει με τίποτα

    ζητώ ταπεινά συγγνώμη που δεν ήμουν εδώ ... δώσε μου λίγο χωροχρόνο... είσαι τόσο γενναιόδωρο πλάΖμα εσύ!!!!

    σε φιλώ στη μούρη (κ όχι μόνο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καράβια να σε βγάλουν σε λιμάνια που θ’ αγαπήσεις, με νερά γαλήνια δίχως ασπάλαθους και πέτρες κοφτερές.
    Κλείσε στα χέρια της ψυχής, τα δικά σου γνωρίζουν τον τρόπο να κρατούν τα πολύτιμα, φεγγάρια, όνειρα, μελωδίες κι ανθρώπους.

    Χρόνια σου πολλά με αγάπη βγαλμένη από τους δρόμους της καρδιάς.

    Συγχώρεσε με που άργησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @mAuVe

    Τι λες κοπέλα μου???

    Εγώ να κρίνω εσένα???????

    Ρωτάς το άγχος μου αυτές τις μέρες, που απλά θυμάμαι ποιοι είμαστε οι Σκορπιοί, αλλά δεν θυμάμαι Χριστό ποιος έχει γενέθλια πότε?????

    Κι όσο κι αν ντρέπομαι ομολογώ ότι ούτε τα δικά σου θυμάμαι...

    Σιγά μη σου βάλω και χέρι λοιπόν!!!

    Τις ευχές σου τις παίρνω και τις ράβω φυλαχτό... Παραπάνω από πολύτιμες...

    Η αγάπη κι η εκτίμησή μας, δεν έχουν να κάνουν με συχνότητα μπλογκοεπισκέψεων!

    Φιλούμπες πεθυμιάς!!!!!!!!!!!!!!



    @ήχος πλάγιος. μόνος...

    Ήχε μου!

    Έχει καμμία σημασία το πότε ήρθες?

    Τα λόγια σου τα όμορφα, τα από καρδιάς, είναι που μετράνε!

    Σ' ευχαριστώ που είσαι εδώ και με τιμάς!!!

    Άλλο ένα φυλαχτό για την αριστερή μου πλευρά...

    Νά 'σαι πάντα καλά, φίλε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημέρα Εστρελίτα!
    Ευτυχώς που οι γιορτές κρατούν 40 μέρες.
    Έτσι, μπορώ και για τα γενέθλια σου και για την ονομαστική σου γιορτή να σου ευχηθώ καθυστερημένα μεν, ταυτόχρονα δε!

    Θα σου έχουν ευχηθεί όλοι οι φίλοι τα πάντα, άρα τι άλλο μπορεί να ευχηθεί κανείς to the girl που της ευχήθηκαν τα πάντα;

    Τότε μία ευχή: Tα πάντα τα καλά και όλες οι καλές ευχές να διπλασιαστούν!!!!

    Φιλιάααααααααα από
    CineStef και CineDog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. xmmmm...
    εδώ φλυαρείς κύρστέφανε!
    εκεί που σου λέω εγώ...
    δεν μου λες!

    γράψε μουυυυυυυυυυ!
    ξύπνα!
    πα-ρα-σκε-υή!!!!
    :)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή