"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2008

Ανταλλαγή νυχτερινών δώρων

Μικρά ή μεγάλα... μ' αρέσει που υπάρχουν...
Καλύτερη η μέρα σήμερα???



Take me out tonight
Where theres music and theres people
And theyre young and alive
Driving in your car
I never never want to go home
Because I havent got one
Anymore

Take me out tonight
Because I want to see people and i
Want to see life
Driving in your car
Oh, please dont drop me home
Because its not my home, its their
Home, and Im welcome no more

And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten-ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well, the pleasure - the privilege is mine

Take me out tonight
Take me anywhere, I dont care
I dont care, I dont care
And in the darkened underpass
I thought oh god, my chance has come at last
(but then a strange fear gripped me and i
Just couldnt ask)

Take me out tonight
Oh, take me anywhere, I dont care
I dont care, I dont care
Driving in your car
I never never want to go home
Because I havent got one, da ...
Oh, I havent got one

And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten-ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well, the pleasure - the privilege is mine

Oh, there is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out

The Smiths - There is a light and it never goes out

48 σχόλια:

  1. πω ρε πρεγκρετ μου!!!
    πως μου τη δινει να μην καταλαβαινω τις αναρτησεις!!!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    λολ
    μολις ανοιξε η φωτο

    δεν ανοιγε πριν....


    α τωρα καταλαβα


    -ετσι ετσι!!

    τα μικρα και τα μεγαλα δωρα μας φερνουν πιο κοντα!

    υπεροχη φωτο

    ενα σκεφτομαι

    τη χαρα της Μαγιας

    σε παρακαλω ειδοποιησε με μολις το παθει το εμφραγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Talisker

    Το έπαθε στην από κάτω ανάρτηση!!!

    Ωραία δωράκια, ναι...

    Ομορφαίνουν γκρίζες μέρες ή νύχτες...

    Ή αναπληρώνουν για προηγούμενα γκρι... κι ας μην προκλήθηκαν από πρόθεση...

    Φιλούμπες και καλημέρες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχου τοοοοοοοοοοο!
    γουτσου γουτσουυυυυυυυυυυυυ

    μπορώ παρακαλώ να αυτοκαταστραφώ σε πέντε?!!!!!!!!

    βγάλε παιδί μου την καρδιά μπας και χαρώ τους υπέροχους smiths!
    αχ τι μου κάνεις...

    κι όμως...
    μου δίνεις σκυτάλη για μια σκέψη...
    αν προλάβω θα αγανακτήσω...

    και μένα μ'αρέσουν τα δώρα.
    ΤΑ ΔΩΡΑ!
    όχι με όρους.
    στο χαρίζω, με χαρίζω.

    τα άλλα εκεί που τους παίρνει!

    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @maya

    Ήθελα να είχαν emoticons τα σχόλια, να σου έδινα ΠΕΝΤΕ να τα φχαριστηθείς!!!!!!

    Και καρδούλες, και λουλουδάκια, και αστεράκια, και πυροτεχνήματα, κι ό,τι θέλω θα βάλω!!!!!!!!!!!

    Μουντρούχω! Ε, μουντρούχω!!!!!!!



    Την ανάρτηση που λες την περιμένω πως και τι!!! Αν πιστεύεις ότι αξίζει τον κόπο φυσικά...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι.
    αγανακτηση!
    και αν νομίζεις ότι καταλάβαμε το ίδιο πράμα!!!!!!!
    αχαχαχα


    βρε απλώσου είπα η κατάκοπη!
    τι β4ρίζεις?!!!!!!!!!!!!

    @#$%^&*^%$#@#$*#@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατ’ αρχάς το παρόν σχόλιο πρέπει να αντιμετωπιστεί με πλεονάζων σεβασμό, καθώς εδώ και δυο μέρες – λόγω χεριού – έχω το ποντίκι στο αριστερό και γράφω κατά 93,7% με το αριστερό επίσης!!!

    Είναι φορές που δεν φταίει ο άλλος για το γκρίζο που δημιουργεί, και εσένα επειδή στη σπάει και στεναχωριέσαι που έγινε γκρίζο ξεσπάς πάνω του, και ουσιαστικά σα μαλάκας γκριζάρεις και συ αυτόν που επειδή έλλειψε το χρώμα του έγινες έτσι. Κι ας ξέρεις ότι άμα το ήξερε ότι σε στεναχωρεί τόσο θα κινούσε γη και ουρανό να στο χρωματίσει αυτό το γκρίζο. Κι ανάθεμα αν έγινα κατανοητός…

    Κι ακολουθεί ένα νυχτερινό δωράκι!

    Κι αυτοί οι Σμιθς, αυτός ο Μόρισεϋ… μα πώς το κάνει να μιλά για τα πιο μακάβρια πράγματα, για νεκροταφεία και ξέρω γω τι άλλο και να νομίζεις ότι σου μιλάει για καταπράσινα λιβάδια και ανθοστολισμένες βεράντες με θέα το πέλαγος…;;; Καλά, αυτά θα τα πούμε και σε κάποια επερχόμενη ανάρτηση (μου)…

    @Maya

    Είσαι μεγάλο τεμάχιο λέμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @south...

    χμ...



    @Maya
    Είσαι μεγάλο τεμάχιο λέμε…


    ΑΤ maya
    δηλαδή laughing AT maya?!!!!!!!!

    αχαχα ααχ!

    αυτό το 'τεμάχιο'
    εμένα πάλι
    λόγω ανίατης αισιοδοξίας
    καλό μου ακούστηκε κι ας φέρνει προς χοντροπρόστυχο!!!!
    αχαχαχα τέλειο|!

    παραλυρώ... μην μου δίνετε σημασία.
    ή μάλλον δώστε λίγη γιατί θα χειροτερέψω!


    άκου με είπε η άλλη μουντρούχω!
    όλο καινούργιες λέξεις μου βάζετε1
    μ'αρέσει γιατι μαθαίνω!

    και δε με λες, κυρά αστέρωμ'
    πόσο χαμόγελο δηλαδήΣ?
    σαν την marie osmond ένα πράμα?
    απαπα σκιάζομαι!
    για καλό ήρθα?!!!!!!!!!!!


    πάνο μου φιλιά.
    τι ώρα είναι τα δώρα? θα ξανάρθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Maya

    Το ίδιο, το ίδιο... σιγά μην δεν καταλαβαινόμαστε εμείς!!!



    Από προκατάληψη σε βρίζω! Έχω το φόβο σου!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    (ΑΠΛΩΝΟΜΑΙΑΙΑΙΑΙΑΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!!!!)




    @South Of The River

    - Κατ' αρχάς για το χέρι... είναι σίγουρο αυτό το 93,7%??? Διαβάζοντας, μου φάνηκε πιο σε 92,24524 και μισό...


    - Πειράζει που έγινες απόλυτα κατανοητός?


    - Τι ώρα νυχτώνει;;; Αργεί...


    - Για τους Σμιθς σκεφτόμουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ!!!!!!! Μες το μυαλό μου είσαι... Περιμένουμε σχετική ανάρτηση!

    Φιλούμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @maya & SOTR

    θα τα ανοίξουμε και οι τρεις μαζί τα δώρα, δηλαδή??????????

    Αυτό θέλω να το δω...


    (το χαμόγελο κάτι μεταξύ της κουλής που λες - που τη θυμήθηκες? - και της Φάρα Φώσετ!!! - που τη θυμήθηκα?)


    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ to both of you!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ ναι ρε συ!
    φαρα φωσετ!!!! θεά!!!! χαμογελΑΡΑ!!!!

    αχαχαχα


    να πάτε να γα που θπαρθω εγώ ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΗ για δώρο!
    τσκ!
    μόνο με παρακάλια ειδικά εμφανίζομαι!
    αποφάσισα να δημιουργήσω στυλ και ύφος!
    φοριέται τελευταία!

    αααχ δεν άντεξα!
    νοιώθω καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @maya

    Το πόσο γουστάρω σήμερα, που ό,τι μα ό,τι και να γράφεις "μυρίζει από χιλιόμετρα" αυτό που θες να πεις και δεν λες και κοντεύεις να σκάσεις!!!!!

    Κάνε την αγανάκτηση, άμα είναι να μου πάθεις τίποτα!!!!!!!!!

    Το στυλ και το ύφος κράτα τα, σου πάνε!!! Εδώ τα έχουν άλλοι κι άλλοι... μη χέσω!

    Για πρόσκληση να απευθυνθείς στον φίλο σου τον Πάνο, εγώ δεν έχω ιδέα σε τι αναφέρεται... άντε, μπας και νιώσεις ακόμα καλυτερότερα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναι. έτσι ακριβώς είμαι!
    να σκάσω.
    ΕΔΩ τόχω!!!!!!!!!

    :)

    μάλλον θα κάνω αγανάκτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. AAAAAααααχχχχχ.......!!!!!!!

    (πω, πω, πολύ βαθύς βγήκε αυτός ο αναστεναγμός!)

    Aγγίξατε χορδή.
    Oι υπέροχοι Smiths, ο εξαίσιος Morissey, ένας από τους καλύτερους κιθαρίστες ο Johny Marr, αααχχχχ....

    (φαίνεται πως είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα ή να γράψω κι άλλα;)

    Nα πείτε στον κύριο Σάουθ παρακαλώ να το κάνει εκείνο το αφιέρωμα.
    Eγώ δεν του το λέω.
    Φοβάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Spy

    Αρκεί, είστε εκφραστικότατος!

    Θα το κάνει, θα το κάνει, κι εκεί να δείτε τι χορδές έχει να μας αγγίξει!

    (Μα γιατί εξακολουθείτε να τον φοβάστε? Πλέον...?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μια καληνύχτα πέρασα να πω κι έπεσα πάνω σε morrissey?
    αχ δε το γλυτώνω απόψε...


    πάντως κι εμένα αυτά με τις καρδούλες κάπως... δεν.. όχι... βγάλτην!

    @Πάνο
    τώρα την κατάλαβες τη μάγια ρε φίλε? γιατί νόμιζες ότι την αγαπήσαμε όλοι μας;
    και κανε το αυτό με τους σμιθς ρε σε. δίκιο έχει ο κατάσκοπος

    καληνύχτα για την ώρα
    ο κατάκοπος...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. PAIDIA ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ


    αλλα σημερα σκεφτομουν να κατεβασω παλι το you have killed me
    που εχασα στο φορματ

    καιμετα το ξεχασα και δεν ειχα ενεργοποιησει τα σχολια , νομιζα δεν ειχε γραψει κανεις .

    πφφφφφ



    @South Of The River

    το πρωτο σου σχολιο ειναι υπεροχο
    περαστικα για το χερι:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Στελλα

    ενα σου λεω
    σημερα ετοιμασου να εμπεδωσεις
    την εννοια του πισωπλατου στο σεξ!

    Ε ρε κατι γλεντια στο βασιλειο της Δανιμαρκιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kinky καταστάσεις...

    Μάλιστα...

    Χμμμμμμ...

    Καλημέρα...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Κωνσταντίνος Π

    Δεν την βγάζω που να κωλοχτυπιέστε όλοι μαζί! Μη με τσιτώνετε και μπείτε καμμιά μέρα και πάθετε πολιτισμικό σοκ από στραφταλίζουσες γκλίττερ καρδούλες σε φλούο χρώματα, νταξ?????????

    (Αυτό με τον "κατάσκοπο" και τον "κατάκοπο"... ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΑ!!!)

    Φιλιά και καλημέρες!!!




    @Talisker

    Βρε καλό μου...

    Βρε χρυσό μου...

    Βρε κορίτσι μου...

    Πες ότι κάποιος δεν έχει διαβάσει την ανάρτηση της Μάγιας, και βλέπει αυτό που γράφεις...

    και διαβάζει και τα παραπάνω σχόλια για τα νυχτερινά δώρα και τη συμμετοχή Σάουθ, Μάγιας, και εμού...

    φταίει να καταλάβει άλλα ντ' άλλα της Παρασκευής το γάλα και να καταλήξει σε συμπεράσματα του τύπου "βλ. Χρύσα από κάτω"????????

    Δηλαδή τι να βάλουνε με νου τους???

    Κι είμαστε κι άνθρωποι "εκκλησία σπίτι - σπίτι εκκλησία", θου Κύριε...




    @Chryssa

    Πάνε (με πολλές Βόρειες έχω μπλέξει, θ' αρχίσω σε λίγο τα σε και τα με) ματάκια μου να διαβάσεις την ανάρτηση της Μάγιας να δεις γιατί λέμε περί "πισώπλατου σεξ"...

    Μην κακοχαρακτηρίσεις και τη μανούλα...

    Καλημέρα και φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγνώμη μητέρα αλλά εγω με τα 'με' και τα 'σε' και τα 'βγάζω γούστα' (προχωρημένο επίπεδο) πολύ τη βρίσκω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σε αυτή την ανάρτηση, χώνομαι παντού ωσαν διαμαντής
    γι'αυτό:

    @χρύσσα?
    πες, πες! τι είναι βγάζω γούστο?
    πολύ ΜΕ αρεΖε!!!!!!!!!!!!!!


    όσο για σένα κυρία μανούλα - μη χέσω- που μου είσαι
    εκκλησία-σπίτι και tumbalin

    για (ξανα)μαζέψου
    που με διαβάλλεις για το πισώπλατο!
    άμα μεγαλώσεις λίγο θα στα πω όλα!

    ΆΛΛΟ ΠΟΥ ΓΕΛΙΈΣΑΙ ΌΤΙ ΜΕΓΆΛΩΣΕς!

    τεκνό! ε τεκνό!

    καλημέεεεεερα
    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Chryssa

    Είδα ότι πήγες παιδί μου...

    Άμα ξαναμπείς εκεί μέσα, μου υπόσχεσαι να κλείσεις τα ματάκια σου???

    Σόδομα και Γόμορα!!!

    (Όντως, πολύ προχώ, αυτό το "βγάζω γούστα"... μήτε που τό 'χω ξαναματακούσει!)



    @maya

    Μα εγώ δεν κατηγορώ εσένα, την άλλη την τρελλή, που δεν διαβάζει τα από πάνω σχόλια, και πετάει ένα "σήμερα θα μάθεις τι θα πει πισώπλατο σεξ" όταν ο άλλος μας τάζει νυχτερινά δώρα!!!!!!! Φταίει το παιδί (Χρύσα) μετά????????

    Ακόμα κι εγώ, ευτυχώς που είχα προλάβει να μπω στο μπλογκ σου και να καταλάβω γιατί το λέει όταν το διάβασα!!!!!!!!!!!

    ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΚΡΕΜΑΣΟΥΝ ΜΕ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΑ!!!!!!!!!!!!!!

    (Το τεκνό δεν το σχολιάζω, γιατί πλησιάζουν και (δύσκολα) γενέθλια και μια φρίκη όσο να πεις, την τρώω...)

    (Κι επαναλαμβάνω: Γιατί δεν κάνετε αυτά που τάζετε??? Μπαίνω και ξαναμπαίνω στο μπλογκ σου και τίποτα δεν βλέπω... Περιμένω!)

    Καλημέρααααααααααααααααααα!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κυρία μάγια... να σας πω κάτι με όλο το θάρρος... θα μου πείτε κι εσείς τι είναι πισώπλατο σεξ?
    Το βγάζω γούστα σημαίνει περνάω καλά. Με αυτό το πισώπλατο μπορώ να βγάλω γούστα? η να το αφήσω να πα στα διάλα?

    -ναι ρε μάνα, αυτά μαθαίνουμε στις καλόγριες!!!!!!!! Ω ρε πρωί πρωί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Chryssa

    Εγώ δεν μπορώ άλλο, να σ' αναλάβει ο πατέρας σου!!!!!!!!!!!!

    Πούντος κι αυτός πρωί πρωί????????

    Τσάμπα τα λεφτά στις καλόγριες τόσα χρόνια...

    (Απορία: Γιωργάκης στις καλόγριες που βρέθηκε???????????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απέναντι απο τις καλόγριες...
    (τα υπογλώσσια ΤΩΡΑ)

    Ελα ρε πατέρα να τη μαζέψεις, γιατί θα μου μείνει!!!!!

    μάνα, πλύνε το τζην μου γιατί θα βγω το βράδυ. ευχαριστώ. και μην μπεις στο δωμάτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. α ντάξ'
    λάθος κατάλαβα.
    βρε χρύσα παιδί μου
    δεν εννοούσες την γεωργία...?
    εκείνο το κοριτσάκι με το μουστάκι?
    του βαγελάκη την κόρη?

    μπα ε?

    κοίτα την ΛΥΣΣΑΡΑ!
    κοίτα!
    που μου λέει για εκκλησίες
    και μόνο τάμα που δεν μου κάνει για το πισώπλατο!

    απαπα

    ερωτησεις κρίσεως¨:
    γιατί πάντα τα πρόστυχα μας πιάνουν το πρωί...?

    αν δεν είναι κουδούνια...
    τι κρέμεται απο τα αυτιά σου?

    η χρύσα είναι αρκετά μικρή για να την χαλάσουμε εντελώς?

    ο πάνος ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?!!!!!!

    ποιός πίνει γάλα?

    θες να ξεκινήσουμε απο το μπροστόπλατο
    που είναι πιο απλό?


    θα με βρείτε στο γραφείο μου.
    μόλις ήρθε ο γιωργάκης για εξηγήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαμά μη μαγειρέψεις,
    θα φάω στης κυρίας μάγιας.

    (κέικ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάει...

    Το χάνω το παιδί μου...

    Θα μου το βγάλει στο κλαρί αυτή...

    ΠΑΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!

    ΤΗ ΖΩΣΤΗΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!

    (Μα είναι πατέρας αυτός τώρα;;; Που είναι όταν τον χρειάζομαι??? Γι' αυτό κατήντησε η κόρη μας σ' αυτά τα ρεζιλίκια! Άμα λείπει το πατρικό πρότυπο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημέρες!!!
    χαχα χα χα χα

    ευχαριστώ για το γέλιο
    μπαίνω να κάνω ένα διαλλειματάκι
    και περισσότερο ευχαριστο δεν το περίμενα!
    αφήστε τον Πάνο ήσυχο! 93.7% είπαμε, το ξεχάσατε;
    Περαστικά Πανούλη!!!!

    @Χρύσα
    δε μου λες; φοράτε και στολές στις καλόγριες; για το γιωργάκη ρωτάω, εμένα δε μου αρέσουν...

    @μάγια, στέλλα
    τελικά είσαστε πολύ πρωινές... στις προστυχιές...
    να το προσέξετε
    αλλά μου αρέσει
    μάλλον έχω πρόβλημα!!!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Talisker, Maya

    Μαζευτείτε και προσέχετε γιατί θα μου χαλάσετε το παιδί (Χρύσα). Τι πράγματα είναι αυτά; Πώς επεμβαίνετε έτσι στην διαπαιδαγώγηση του παιδιού; Πώς λησμονείτε έτσι τον τρυφερό χαρακτήρα της ανάρτησης τούτης; Το γάλα πού κολλάει;;;;;

    @Negma

    Τι θα γίνει με τις φίλες σου; Είναι αυτά τώρα πρότυπα να παίρνει το παιδί; Πισώπλατα και λοιπές γεωμετρικές περιγραφές του σεξ;;; Είναι ώρα να μας ρωτάει το παιδί από τώρα τι είναι το ένα και τι το άλλο;;; Κοίτα μην ξαναφήσεις το παιδί με τις φίλες σου μόνο του… Τι ήθελα και σε άκουσα και στείλαμε το παιδί στις καλόγριες;;;

    @Chryssa

    Εσύ παλιόπαιδο, μη χάσεις, κατευθείαν αυτά να σου κεντρίσουν το ενδιαφέρον. Τι είναι όδευση και τι είναι τριγωνισμός ποτέ δεν με ρώτησες, που τα ακούς κάθε μέρα απ’ τη δουλειά του πατέρα σου! Μόνο άμα η γεωμετρία μπλέκεται με το σεξ σε ενδιαφέρει (πλάκα πλάκα μήπως είναι κι αυτός ένας τρόπος να μάθεις γεωμετρία;;;)…

    Και δεν θα πας να φας στης κυρίας Μάγιας. Στη θειά σου θα πας μέχρι να έρθω εγώ απ’ τη δουλειά. Δεν σε αφήνω μόνη σου μαζί της, δεν θα σε αναγνωρίζω μετά. Άντε μην πάρω τη ζωστήρα που λέει κι η μάνα σου… Και δεν θα βγεις για ένα μήνα. Μηχανάκια, καφετέριες κλπ κομμένα! Ούτε στο πάρτυ της Ανθούλας θα πας. Και να συγυρίσεις και το δωμάτιό σου! Και κοίτα μην ξαναδώ να σε φέρνει σπίτι αυτός ο κοτσίδας με το πέτσινο, θα σας τσακίσω και τους δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. οι γκονις μου με μπαραντισαν ονταν ημουν ντυο. ντεν εχω κανενα στο γκοσμο. παρακαλο ιοθετισντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Κωνσταντίνος Π

    Εσύ τώρα νομίζεις δηλαδή, πως αν είχαν κάποια υπόσταση όλα αυτά, το πρόβλημά μας θα ήταν ότι ο Πάνος μπορεί να χρησιμοποιήσει το ένα του χέρι μόνο κατά το 93,7%...

    Μην το συνεχίσω, πάλι πρόστυχη θα με πείτε...

    ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΣΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ!!! (Πλισσέ κοντή καρώ φουστίτσα, σοσονάκι, λουστρίνι, στενό πουκάμισο με γραβάτα, κορδέλα στα μαλλιά...) (Επίσης η Χρύσα είναι και 2 μέτρα κοπελάρα...)




    @South Of The River

    Κατ' αρχάς, το γάλα κολλάει στο ότι η κόρη σου, πήγε στης Μάγιας κι έλεγε "μη με αηδιάζετε πρωί πρωί γιατί έχω μόλις πιει το γάλα μου" or something... Πάει αυτό, προχωράμε.

    Εγώ τι φταίω??? ΕΓΩ ΤΙ ΦΤΑΙΩ?????? Εσύ είχες λυσσάξει να την στείλουμε στις καλόγριες! Νά τα τώρα!!! Που σου φταίνε ξαφνικά οι φίλες μου... (τώρα συγκεκριμένα φταίνε, αλλά εγώ οφείλω να σου πηγαίνω κόντρα και να τις υποστηρίζω).

    Και που ξέρω εγώ αν το παιδί δεν έχει βρει τις βιντεοκασσέτες μας?????? Εεεεεεεε??? Λύσσα κακιά κι εσύ πια να τα βιντεοσκοπείς όλα!!!!! Στά 'λεγα, δε στά 'λεγα???? Θα τα βρει καμμιά ώρα το παιδί και θά 'χουμ' άλλα???? Λούσου τα τώρα, να μάθεις!!!

    Και μην την βάζεις τιμωρίες, γιατί μπορεί να μας εκβιάζει με ανεβάσματα σε γιουτιούμπ και τέτοια! Εκεί να σε δω!!!!!!!!!



    @Chryssa

    Άστα αυτά... Θα σου βρω ένα καλό και θα σε αποκαταστήσω πριν μας ξεφτυλίσεις τελείως... Ήδη (όπως θα πρόσεξες) κουρδίζω τον Κωνσταντίνο.

    Καλό παιδί, νοικοκύρης, σοβαρός, μετρημένος... και τον έχει τον τρόπο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. κάνεις ότι δεν είμαι εδώ
    ή ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ???????????????

    @#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*&^%$#@
    @#$%^&^%$#@!@#$%^&^%$#@
    23$%^&*&^#@!*%$@


    ΘΕς ΚΙ ΆΛΛΑ?

    είναι που δεν θέλω την πρώτη μου
    -άντε δεύτερη - εντύπωση
    στον πάνο
    να χαλάσει τελείως!


    @#$%^&*&^%$#@!#$%^&^%$#
    χαριστικά. δεν κρατήθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @maya

    Σςςςςςςςςςςς... κρύβε λόγια...

    Κάνω ότι δεν σου μιλάω, τώρα που σ' έχει νεύρα, μη με χωρίσει, κι έχω και κορίτσι της παντρειάς...

    Αφού βλέπεις ότι έρχομαι από σένα και τα λέω, μη ζορίζεις εδώ τα πράγματα, βρε κουτό...

    Αυτός δεν έρχεται από κει, τα λέμε ελεύθερα...

    Σςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. οι γκονις μου με πουλαν το βραντι σε αγκνοστους κε με ντα λεβντα γκυριζουν τζοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. (Άμα δεν απολυθώ σήμερα...

    Το βράδυ φεύγω για επαγγελματικό ταξίδι, έχω έρθει να τακτοποιήσω ένα σωρό εκκρεμότητες πριν φύγω, και αντ' αυτού, καπνίζω, πίνω καφέ, και χτυπιέμαι στο γέλιο από την ώρα πού 'ρθα...)


    @Chryssa

    Δεν τα χαλάμε όλα τα λεφτά εκεί! Είσαι άδικη! Ξέρεις πόσα θέλουμε το χρόνο για τις κωλοκαλόγριες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΟΛΟΟΟΟΟΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕΣ ΤΟ ΤΙΜΙΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΤΑΛΙΣΚΕΡ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΛΑΣΠΗ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!

    ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΒΡΕ ΠΕΤΡΑ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εγώ ξέρεις τι βλέπω??? Οτι ο μπαμπάς δεν μιλάει, άρα συμφωνεί.

    χε χε

    Εσυυυυυυυυυυυυυυυ μπάινεις εμπόδιο στην ευτυχία μου!!! Εσύυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αξιότιμη κυρία "πατρίς-θρησκεία- οικογένεια"

    πότε δήλωσα εγώ σοβαρός ε;
    μετρημένος;
    νοικοκύρης;
    ε; πότε;

    και μη με καλοκοιτάς για ...αποκατάσταση! τα διάβασα εγώ τα όργια με το γιωργάκη...
    the not knowing is easy and the suspecting that's ok που έλεγαν και οι tindersticks...

    όσον αφορά την τάλι, να την αφήσεις ήσυχη. δεν ξεκίνησε τίποτα. είδε και σχολίασε, δεν τα έβγαλε από το μυαλό της.
    το απόγευμα προβλέπω δεύτερο γύρο έτσι που την προκαλείς. και για να μάθεις εγώ είμαι μαζί της!
    Μόλκο Μόλκο Μόλκο
    ουπς αυτό είναι από άλλο σίριαλ...

    έχουμε τρελαθεί εντελώς νομίζω.
    και δεν έχει αρχίσει και το εκπαιδευτικό θέατρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @maya

    (τώρα βρήκα τι έχω ξεχάσει και τα πήρες πριν...)

    ερωτησεις κρίσεως¨:
    γιατί πάντα τα πρόστυχα μας πιάνουν το πρωί...?
    Γιατί "κάτι" ή δεν το έχουμε κάνει το προηγούμενο βράδυ, ή το έχουμε παρακάνει το προηγούμενο βράδυ

    αν δεν είναι κουδούνια...
    τι κρέμεται απο τα αυτιά σου?Μάλλον ξεκόλλησε η μονωτική ταινία που τα τυλίγω και τα διπλώνω πίσω από το σβέρκο και ρίχνω για κάλυψη το μαλλί, όπως έχω ξαναπεί

    η χρύσα είναι αρκετά μικρή για να την χαλάσουμε εντελώς?
    Η Χρύσα είναι σε πολύ καλό δρόμο όπως θα έχεις ήδη παρατηρήσει...

    ο πάνος ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?!!!!!!
    Μόλις τέλειωσαν στον υπέρηχο, πήραμε και το καρδιογράφημα και τώρα τον πάνε για το τρίπλεξ... Χήρα θα με αφήσει το κωλοκόριτσο...

    ποιός πίνει γάλα?
    Τά 'παμε αυτά

    θες να ξεκινήσουμε απο το μπροστόπλατο
    που είναι πιο απλό?
    Τέτοιες ερωτήσεις να υποθέσω ότι απευθύνονται στους αρχάριους έτσι? Αλλιώς θα προσβληθώ...




    @Chryssa

    Παιδί μου...

    Δεν θέλω να σε πληγώσω...

    Αλλά αυτό που δεν μιλάει ο μπαμπάς...

    ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!

    Τσουλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιί!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Κωνσταντίνος Π

    Κάτι πρέπει να κάνουμε... ένα λινκ... μια ονλάιν σύνδεση... κάτι... μου μπλέκεις ατάκες μου από της Μάγιας εδώ, και γίνεται που γίνεται τση πουτάνας, θα χάσουμε και τον όποιο μπούσουλα μας έχει απομείνει...

    Δεν είπα ότι τα δήλωσες, εγώ τα έχω συμπεράνει! Και τέλος πάντως, κάπως πρέπει να την ξεφορτωθώ! Ποιος θα την πάρει "χαλασμένη"????? Είπα μπας και τσιμπήσεις με το ωραιότατο πλασάρισμα που σου έκανα, με την στολή κλπ. Έπαιξα - έχασα, πάω πάσο!

    Την Τάλι μην την δικαιολογείς, σε παρακαλώ πολύ!!! ΑΥΤΗ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!!! Αν διάβαζε τα προηγούμενα σχόλια, θα πρόσεχε καλύτερα τι έλεγε, και θα αποφεύγαμε επικίνδυνους συνειρμούς! Ή αν απλά τα της Μάγιας, τα άφηνε στης Μάγιας, και δεν μου τα κουβαλούσε εδώ!

    Με τον Μόλκο, μην χτυπιέσαι σε μένα, εγώ τον γουστάρω τρελλά! Η Μάγια είναι που δεν ήξερε καν ποιος είναι!!! (άλλο ξεάλλο σήριαλ, να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους...)

    Όντως έχουμε λαλήσει σήμερα, κι εγώ έχω και καλή δικαιολογία: Φεύγω 3-4 μέρες ταξιδάκι και δεν έχω μυαλό για δουλειά! Εσύ που βγάζεις και λογαριασμούς, βρε????? Κι έχεις στο μυαλό σου στο πότε θ' αρχίσει η βιωματική πωςτηνείπε στο μπλογκ της Μάγιας περί πισώπλατου σεξ????????????

    Το απόγευμα, μπει δεν μπει η Τάλι, από μένα μην περιμένετε τίποτα...

    ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΓΕΙΑ, ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΡΟΥΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. δέκα-δέκα τα σούρνεις!
    κλείστο το ρημάδι1
    μας απειλεις ότι θα φύγεις!!!!!

    τι να προλάβω να απαντήσω?


    1.τους placebo τους γουστάρω τρελλά.
    αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να ξέρω το όνομα του μόλκοΥ?!!!!!
    ή έπρεπε να κάνω την γνωστική?

    νόου! όχι εγώ.

    2.για την χρύσα, ναι, είμαι πεποισμένη ότι είναι σε καλό δρόμο!
    αποκάλυψη!!!!!

    3.κωνσταντίνε μου
    άστην να λέει.
    της αρέσει να φέρνω και δω τα άπλυτα μου.
    να φέρνεις απο μένα ό,τι γουστάρεις.
    αφορμή να γκρινιάξει ψάχνει η θεούσα!

    4.η ΑΜ αμαλία είχε να πάει την χαρίκλεια στον γιατρό.
    της πέφτει το τρίχωμα... κάτι.

    5.έχω μια βιντεοκασέτα
    που είσαι πριν τον μπαμπά της χρύσας με την πλισέ φούστα.
    είσαι με τον σταμάτη γαρδέλη...
    πόσα δίνεις?
    ...το παιδί σου?!!!!!!!!
    αθεόφοβη!

    6.όλο απειλείς ξναλέω ότι θα φύγεις!
    τζους!
    μπαι-μπαι!
    ωρεβουάρ!
    γκουντμπάι.
    ατουταλερ!
    αριβερντέτσι.

    γειά λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αααααγκρρρρ
    τα μάτια μου!!!!!!!

    πεπΕισμένη εννοούσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @maya

    Στις 4 θα φύγω, μέχρι τότε θα υπερασπίζομαι την τιμή και την υπόληψη της οικογενείας μου, μ' όποιον τρόπο νομίζω καλύτερο!!! Για ένα κούτελο ζούμε!!!!!!!!!

    4. Να υποθέσω ότι ξέρει να διαβάζει η Χαρίκλεια και σήμερα το πρωί μπλογκάριζε?????

    5. Πάνοοοοοοοοοοοοοοο!!!!! Στ' ορκίζομαι στο στεφάνι που τρόμαξα να μου βάλεις, ότι ήταν μια απλή περιπέτεια της 35634576346236513ας βραδιάς!!! Και πολύυυυυυυυυυυυυ πριν από σένα, λεβέντη μου!!! (κάτσε ρε Σταμάτη, γράφω τώρα...)

    (Που να χάσω το καράβι μωρή, θα κατσικωθώ εδώ και θα σου απαντάω θα σου απαντάω θα σου απαντάω!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. μμμμμμμμμμ καλά...
    μάλιστα!
    καράβι το λεν τώρα?!
    εκεινο που σέρνει?

    να το χάσεις βρε!
    ένα με το πάτωμα το επιπεδο σου! τι κατάλαβες?!

    και στο λέω μπροστόπλατα!

    αι πισωπλατιάσου!!!!
    (που λέει κι ο στιχάκιας)

    άμάν ρε συ σταμάτη μου
    σλούρπ και σλούρπ!
    καρπούζι γίναμε!
    άστην κάτω και ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ!

    (πάρτα κάτω απο την ζώνη!
    χεχεχεχεχε)

    @*@*@*@*@*@*@*@*@*
    ωωωωωωωωωωωχ!
    σιγά ρε με τις αυτάρες!
    πονάει αυτό!!!!!!!!!!!

    γλυκό μου φιλεναδουλίνι...
    καλό ταξιδάκι είπα?
    :)


    (ύπνο λέμε... πριν εμφανιστεί η ΑΜ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. (εσένα από πάνω θα σε περιλάβω άμα γυρίσω με το καλό... ένα μόνο σου λέω: την ευχή περί πισωπλατιάσματος, κράτα τη για την επιστροφή, πάω ταξίδι χωρίς τον άντρα μου κι εγώ το στεφάνι μου το τιμάω, δεν το λερώνω!!!)

    ΠΑΙΔΑΑΑΑΑΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ...!!!!!!!!

    ΦΙΛΟΥΜΠΕΣ ΤΡΕΛΛΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
    ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΥΓΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

    (ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Η/ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ)...

    ΥΓ. Η κόρη σου σε πήρε; Πού να το θυμηθεί το παλιόπαιδο, την αφήσαν οι καφέδες και τα ξενύχτια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. συγνώμη!

    μ'έχετε μπερδέψει!!!!
    26 νοεμβρίου δεν γιορτάζουμε γενέθλια?!!!!!


    τόχω χάσει?!!!!!!!

    μιλάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή