"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2008

Γράμμα




Αγαπημένο μου Γαλάζιο,

. . . . .
. . . . .
. . . . .

(deep breath)

Αυτά... σε φιλώ!



Υ.Γ. Η φωτό μου, τραβήχτηκε λίγους μήνες πριν.
.
.
.
.
.
.
UPDATE: Έχω δει ένα βιντεάκι στον φίλο μου τον Dazed n' confused εδώ και λίγες μέρες και το έχω ερωτευτεί! Μια γλύκα είναι!!! Κι έχει μια θέση ως προς την διαφορετικότητα, η οποία ταυτίζεται με την δική μου, σε πολύ μεγάλο βαθμό. Το θυμήθηκα ξανακοιτάζοντας την φωτό με το μωβ μπαλόνι, ανάμεσα στα γκρι...

23 σχόλια:

  1. ...σαν να σε βλέπω μπροστά μου να τα λες και να τα κάνεις...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι αυτά που δεν λέγονται έχουν τη δύναμή τους. Τα ανείπωτα, βρίσκουν άλλους δρόμους και καταφέρνουν να δηλώσουν το παρόν τους. Καμμιά φορά ξεχειλίζουν από όλους τους πόρους...

    Φιλιά back!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    ΔΕΝ ΠΙΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!

    :))))))))))

    (είναι που κάνω κάτι εγκεφαλικά restart τελευταία και μάλλον μόνο το μαλλί έμεινε)

    Για ξηγήσου κοπελιά...

    Δύναμη...
    Ανείπωτα...
    Κάτι πάει κι έρχεται αλλά δεν είμαι για διδακτορικό.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (είναι που κάνω κάτι εγκεφαλικά restart τελευταία και μάλλον μόνο το μαλλί έμεινε)

    XAXAXAXAXAXAXAXAXAAAAAAAA!!!!!!!!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAXAXXAXAXAAAA!!!!!!!

    Δεν πειράζει... μη στεναχωριέσαι...
    Κρίνοντας από το τηλεφώνημά σου, εκτός από μαλλί, έμεινε και αρκετή φαντασία!!! Σιγά σιγά θα επανέλθουν και οι άλλες λειτουργίες!

    Και τότε είμαι σίγουρη πως θα καταλάβεις. Ειδικά εσύ!

    Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο να καταλάβεις... για την δύναμη του ανείπωτου κουβεντιάζουμε...

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψιτονεγκμοχρυσοχνουδοκατασταση δηλαδή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα το κάνουμε όλο το γκρίζο θαλασσί και κόκκινο και πράσινο που θα πάει.

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @χνούδι

    Απαρτία! :ΡΡΡΡ :))))))

    @νεγκμα

    να μη σου πω και για την ανείπωτη δύναμη...

    λιποθυμώ τώρα γιατί προσπάθησα αρκετά να σκεφτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ενταξει, εσυ ξερεις...

    οσο για το βιντεο ειναι οντως τρελλό.
    με ενα χαμογελο σ'αφηνει θες δεν θες.
    μια ομορφιά.

    επανεκτελεση των faithless σε ενα τραγουδι τους που πριν απο δεκα περιπου χρονια το ειχε τραγουδησει ο boy george (!!!).
    βεβαια τοτε σε πολυ πιο στεναχωρη version. (why go, when you can stay a while...when you can stay with me...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πρωτοπώ?
    Για τη φωτό?
    Το κομμάτι που παίζει?
    Το βιντεάκι στο λινκ? (το χα ανεβάσει και γω πριν καιρό σε άλλη εκτέλεση)
    Την (μη) εξομολόγηση στο γαλάζιο?
    Υπέροχα όλα!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Αλεξάνδρα

    Καλημέρα κορίτσι!

    Αμ θα το κάνουμε, στο χέρι του είναι?

    Φιλούμπες!!!



    @Chryssa

    Τι ωραία που σας έχω όλους εδώ...

    (Μη μου λιποθυμήσεις, άστο να πάει στο διάολο, μην το ζορίζεις! Δεν έχουμε πει για τις αναρτήσεις? Ο,τι καταλάβει ο καθένας! Βγαίνουν όμορφα πράγματα, όπως αυτό που είπε η Αλεξάνδρα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @αν ακους

    Ναι... ΚΑΙ εγώ...




    Το βίντεο το είδα εντελώς αυτόνομα. Το τραγούδι, ειλικρινά ούτε που το πρόσεξα... Σαν ταινία μικρού μήκους, με μια απλά όχι ενοχλητική μουσική υπόκρουση.

    Εμένα μου έβγαλε και μια γλυκιά συγκίνηση... ξέρεις... μαζί με το χαμόγελο που λες...



    @adaeus

    Σ' ευχαριστώ!!! :)))))
    (Ομολογώ ότι με εντυπωσίασες!)

    Το κομμάτι είναι πανέμορφο... ναι!
    (αυτή η "οφειλόμενη" αγάπη, με τη (μη) εξομολόγηση, κάπως μου έκατσαν...)

    Φιλιά και καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τωρα εγω ...
    ... πρεπει να πω κατι ;;;




    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @dazed n' confused

    Το <3 που έβαλες κάτω κάτω είναι και καλά αντεκδίκηση???

    "Μας έχωσες να ψάχνουμε να βρούμε τι θέλει να πει το ποιητή με την κωλοανάρτηση -> πάρε σχόλιο να κωλοχτυπηθείς κι εσύ, τι θέλω να πω εγώ?" τύπου;;;;

    Ή είναι κάτι πολύ απλό, κι έχω βραχυκυκλώσει εγώ και δεν το καταλαβαίνω;;;

    (μεταξύ μας, αυτό δεν πρόκειται να το καταλάβει άλλος, μην την παλέψετε: Ζωρζ; Τα επίπεδα άικιού, είναι σαν ραδικιού, αυτήν την περίοδο. Μη μου βάζεις περίπλοκα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εμένανε αυτό που με άγγιξε πιο πολύ
    είναι το . . . . . στην τρίτη σειρά
    που τα λέει όλα.
    μα όλα!?

    με συγκλόνιιιιισες μπα σε καλό σου πάλι!
    deep breath.

    κολοτούμπες
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις...!!!





    (Τι κόλλημα έχετε φάει οι περισσότεροι τούτη τη φορά, να καταλάβετε "κάτι"... Πόσες φορές τά 'χουμε πει αυτά... Ό,τι εισπράττει ο καθένας...)


    Τουλούμπες!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ βραχυκλωμα εχει πεσει εδω μεσα :)

    αλλα πολυ μ αρεσει.
    που ο καθενας εισπραττει αυτο που θελει.
    ειναι απιστευτη η αναρτηση σου στελλι!! απιστευτη

    οσο για το <3 ειναι απλο...

    χτυπαει στο αριστερο μας μερος μεσα στον θωρακικο κλωβο και μας βασανιζει απο τη μερα που αρχιζουμε να νιωθουμε πραγματα σαν αυτα που περιγραφουν οι τελειες σου.

    το βρηκες τωρα; (απλα ο dazed το εγραψε κωδικοποιημενα)

    φιλια τεραστια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μ' αρέσει που παράλληλα με την επεξήγηση του "εμότικον" σχολίασες και την ανάρτηση!!!

    Τώρα που το είπες, το κατάλαβα. Προφανώς, έπρεπε, σε αντίθεση με τις φατσούλες, να γείρω το κεφάλι μου δεξιά κι όχι αριστερά για να το καταλάβω (να μην πω σαν τι μοιάζει από αριστερά...).

    Χαίρομαι όμως που δεν κατάλαβα! Αλλιώς πως θα μου έγραφες αυτά τα υπέροχα????? Γέμισες τις τελίτσες μου με τον καλύτερο τρόπο!

    Πολλά φιλιά κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kalhmera!
    Φευγω!
    Ολα καλα!
    Μετα!

    υγ παιρνω και το μπαλονι!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    -καλα ντε!:)
    θα παρω το κοκκινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γαλαζιο δε βλεπω πουθενα....αλλα κατι θα ξερεις εσυ παραπανω!

    Χθες ξερεις ποιο τραγουδι πετυχα στο ραδιο;;;;

    "Στελλα σ' αγαπαω Τακης
    Στελλα σε ποναω Τακης
    Στελλα μακρυα απο σενα δε μπορω να ζω"

    το θυμασαι;;;;;; :):):):)

    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Talisker

    Καλημέρα!

    Αφού είναι όλα καλά... ΟΚ!

    Μετά? Μετά, λοιπόν.

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    (Για ποιο μπαλόνι έλεγες, για το μωβ ή για το γαλάζιο? Όπως και νά 'χει προτιμώ που διάλεξες το κόκκινο!!!)



    @Dee Dee

    Ναι, στη φωτό δεν φαίνεται, αλλά όπως λέω, είχε τραβηχτεί καιρό πριν.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Καλά το τραγούδι... ΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝΕ????????????

    Αν το ξέρω λέει??? Το τι άκουγα τότε που είχε κυκλοφορήσειειει... ΜΑ ΤΟ ΤΙ ΑΚΟΥΓΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλημέρες και φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μιάς και σήμερα μου έκανε την τιμή το ίντερνετ να εργασθεί, πέρασα για μιά τεράστια καλησπέρα...
    Η φωτό είναι έξοχη (όπως πάντα) κι όσο για το αγαπημένο, επίτρεψέ μου να πω: Αγαπημένο μου Μπλέ!
    Έχω χάσει επεισόδια, το ξέρω, ζητώ ταπεινά συγνώμη...
    Θα ξανάρθω! (απειλή)
    Γλυκειά Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @bluesmartoulis

    Καλώς το κορίτσι μου!!!

    Δεν έχεις χάσει κάτι, όλα εδώ είναι!

    Μην ξανακούσω "συγνώμη", πληζ... Έχουμε και ζωές "όξωαποδώ", εννοούνται αυτά.

    Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή