"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2008

Πεταλούδα με 40 χρώματα



Πριν έναν χρόνο, στις 19/10, είχε γενέθλια μία μπλογκοφιλενάδα μου.


Φέτος, στις 19/10, έχει - φυσικά - πάλι γενέθλια το ίδιο άτομο... με μια διαφορά... τεράστια διαφορά...

Φέτος, στις 19/10 έχει γενέθλια μία φίλη μου.
Μια πολυαγαπημένη φίλη.


Χρειάζεται να πω κάτι άλλο????

Δεν χρειάζεται, αλλά θέλω να πω κάτι ακόμα:

Το ότι πέρσι έψαχνα φωτό με τούρτα να ανεβάσω από το διαδίκτυο, και το ότι φέτος ανεβάζω φωτογραφία με Την Τούρτα Της,
για μένα τα λέει όλα.

Πολ
ύχρωμη και πολύχρονη,

Μάγια μου!!!

Υ.Γ. Του χρόνου βρε μάτια μου, πρόσεξε που βάζεις τα δάχτυλά σου!!! Πάει η "ταμπελίτσα" με την ευχή!!! Ήταν νόστιμη η σαντιγύ τουλάχιστον???

20 σχόλια:

  1. ήταν εκπληκτική!
    όλη η τούρτα
    όλα τα φαγητά
    όλη η βραδιά
    όλοι οι φίλοι
    ΚΙ ΑΣ ΕΛΕΙΠΕ Η ΤΑΛΙΣΚΕΡ ΟΙΚΤΡΑ!

    κι αν την έκανα άγαλμα να έρθει!
    και μέχρι τελευταία στιγμή ήλπιζα πως θα κάνει την έκπληξη...

    αυ΄το που λες...
    ναι
    είναι αλλοιώς φέτος.
    και μόνο η χαρά μου
    που μου παρήγγειλες τούρτα!
    με την πεταλούδα ΜΟΥ
    και μου τραγουδήσατε για τα επόμενα χρόνια...

    τι να πω πραγματικά!


    και γιατί δεν έχεις μουσική?
    κάτι έκανα λάθος?
    για να δω...



    (δεν έχει μείνει πολλή τουρτα...
    κάτι ανθρωπάκια έκανα επιδρομή...)


    ευχαριστώ για ΟΛΑ εχτες!
    θάχουμε κι άλλα!

    οι φίλοι που γίναν αληθινοί
    ήταν εκεί
    ακόμη και μόνο σε σκέψη.

    α ρε τάλι...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τρελαίνομαι για τούρτες, για γενέθλια, για φιλίες για το πόστ σου αυτό. πολύ καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @maya

    Αν έλλειπε, λέει???

    Δεν πέρασε στιγμή που να μην την σκεφτώ...

    Λέγαμε πράγματα, κι ένα μέρος του μυαλού μου σκεφτόταν, ότι με το τάδε θα γελούσε πολύ, με το τάδε θα θύμωνε, στο τάδε κόβω το κεφάλι μου θα απαντούσε το δείνα...

    Και με το τηλεφώνημα έσκασα!!! Το "έχασα" εντελώς κινηματογραφικά!!!!!! Πρόλαβα να δω ίσα ίσα το νούμερο και να το σηκώσω όλο λαχτάρα, ίσα ίσα για να δω "1 αναπάντητη"... Και μετά το call back το τίποτα... Τι σκατά έγινε γαμώτο, δεν το άκουσε καν να χτυπάει λέει...

    Κι εγώ ήλπιζα... λέω θα θέλει η ΑΜ να κάνει εντυπωσιακή εμφάνιση, και μας δουλεύει ότι δεν θά 'ρθει για να μας κάνει έκπληξη και να ουρλιάζουμε στις εξώπορτες!!!!!!!

    Σκατούλα...




    (χαίρομαι που την τίμησαν δεόντως τα ανθρωπάκια την τουρτοπεταλούδα!)



    Μην ακούω ευχαριστώ και τέτοια! Αφού όλοι συνέβαλαν σ' αυτό!!! Και την τούρτα, δεν χρειάζεται να την πω αν την έκανα με την καρδιά μου κλπ...


    (δε θα πω κι εγώ "ά ρε Τάλι"... μήπως την στεναχωρούμε παραπάνω... θα πω "Next time, Tali!!!!!"...

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Υ.Γ. Καλέ σου έχω βάλει το Party Girl - U2!!!!!!!!!!!! Και το ακούω κανονικότατα κι ανέβηκε κι αμέσως!!!!!!!! Δεν το ακούτε οι υπόλοιποι???????

    Το λατρεύω αυτό το τραγούδι, όσοι με ξέρουν, το ξέρουν. Δεν θα το αφιέρωνα όπου κι όπου... Χαλάλι στην Πεταλούδα μου... Πάντα Party Girl νά 'ναι...



    @mahler76

    Κι εγώωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!

    Πάντα τέτοια νά 'χουμε!!!!!!!!!!!

    Καλό βράδυ κουτσούνι μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω τωρα κλαιω
    ειστε υπεροχες
    ολες ρε..
    και μετανιωνω για δυο

    και που δεν ηρθα
    και που δεν ηθελανα κανετε τιποτα στα γενεθλια μου

    ποσα εχασα!!!

    η τουρτα υπεροχη

    εχεις παντα εναν τροπο Στελλα
    εναν δυναμικο και εκθαμβωτικο τροπο να δειχνεις την αγαπη σου

    χαιρομαι που περασατε τοσο καλα
    και χαιρομαι που σας ελειπα

    κι αλλο τοσο λυπαμαι


    και παμε για αλλα
    νεξτ ταιμ σιγουρα

    ποια ειπαμε εχει γενεθλια συντομα??
    δεν ξερω ..κι αν δεν εχει να αποκτησειιιιιιιιιι


    φφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

    υπεροχα ολα υπεροχα
    ολα υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να την χαιρόμαστε (μάλλον πλέον μπορώ να χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικό) όλοι, να ζήσει όπως αυτή θέλει, με χρώματα και χαμόγελα. Και γέλια για μας όταν την πειράζουμε και τα παίρνει σοβαρά...

    Χωρίς εσένα Στελλί φυσικά δεν θα γινόταν τίποτα, είναι αυτονόητο φαντάζομαι!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @South Of The River

    κι εσυ
    κι εσυ Αρχοντα Βρουτε ......

    -να σκασω ειμαι

    ΝΑ ΣΚΑΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eννοω κι εσυ ησουν εκειιιι
    ::::((((((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Talisker

    Αχ, όχι... Μην μου κλαις μάτια μου, στεναχωριέμαι τώρα...

    Έλα εσύ, και να δεις τι θα σου στήσω εγώ!!!!!!!

    Μετά τις ευχαριστίες, θ' αρχίσει τ' αγαμίδια η Μάγια, που θα ζηλεύει ότι για σένα έκανα τόσα κι άλλα τόσα, ναι?

    Μη μου στεναχωριέσαι μόνο...

    (Μια Σκορπίνα έχει σύντομα γενέθλια... γκούχουμ γκούχουμ...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ




    @South Of The River

    Όχι απλώς μπορείς, επιβάλλεται!

    Χαχαχαχαχα, μ' αρέσει που την "έπιασες" στο φτερό... "την πειράζουμε και τα παίρνει στα σοβαρά"!!!!!!!!!

    (Άντε βρε... χωρίς εμένα... γιατί, χωρίς εσένα, θά 'χαμε τέτοια μουσική επένδυση ή σαλάτα???)

    Φιλούμπες!

    Υ.Γ. Έρχεται τώρα "το παιδί" (Χρυσοψαρόνι για όσους δεν ξέρουν) να κάνουμε βραδυνή επιδρομή σ' ό,τι απέμεινε! Νιώθω λίγο γαϊδούρα που την Κις την έχω τσακίσει από το μεσημέρι κιόλας, και δεν της άφησα ούτε να δοκιμάσει... Αλλά δεν τό 'ξερα, τ' ορκίζομαι, τώρα το κανονίσαμε νά 'ρθει, αλλιώς θα είχα συγκρατηθεί και της είχα αφήσει κανά ψιχουλάκι...




    @Talisker

    Μη σκας βρε είπαμε!!! Κι αυτόν θες? Κι αυτόν θα σού 'χω!!!!! Έλα συ, κι άστα σε μένα όλα τ' άλλα...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ταλισκερ

    Κι εγώ ήμουν, ναι! Ελπίζω να την έβγαλες καθαρή χθες, πολύ μελέτη έπεσε γύρω απ' το άτομόν σου μεγαλειοτάτη...

    Την επόμενη φορά (και δεν εννοώ του χρόνου στα επόμενα γενέθια της Μάγια) κανόνισε την πορεία σου να λείπεις πάλι... Όχι τίποτα άλλο, θα αρχίσω να σε μελετάω κι εγώ. ΚΑΙ δεν ξέρω αν θα είναι καλό αυτό ΓΙΑ ΣΕΝΑ (ε Στελλί; πες της...)

    Φιλιά Α.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα που ειναι το μεξωτο μου μαντηλι
    παλι με φτηνοχαρτομαντηλα ειμαι...

    φφφφφφ
    Αρχοντα Βρουτε υποσχεσου πως θα μου τα πεις ΟΛΑ!!
    Ο Λ Α !
    νταξ????

    αχ ευχαριστω σας νιωθω καλυτερα με τοσες υποσχεσεις

    και ποτε ειπαμε εχεις γενεθλια πριγκιπισσα Στελλα??????


    φ
    φ
    φ
    φφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @South Of The River

    ΜΗ ΠΑΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!

    ΣΕ ΕΚΛΙΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!

    ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ!!!!

    ΜΗΝ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ... ΟΡΚΙΣΟΥ ΜΟΥ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!




    @Talisker

    Τάλι μου, σε εξορκίζω σ' ό,τι έχεις ιερό! Αν αγαπάς τη ζωή σου, μην λείψεις σε άλλη συνάντηση.

    ΘΑ ΣΕ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αθώο μου, μικρό Ταλισκεράκι... Δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει αυτό...

    ΟΙ ΕΦΤΑ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ θα σε βρουν!!!!!!!!!



    (Σιγά μη σας πω από μόνη μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας αφήνω, γιατί έχει έρθει η Χρύσα, και κάθομαι και γράφω, κι είναι γαϊδουριά!!!!!!! (Μεγαλύτερη από το ότι δεν της άφησα καθόλου Κις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. xairetismata:)

    Παυλε ?
    κανεις βουντου???
    τι λεει??
    και δεν ειπε ποτε εχει και γενεθλια
    πφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...ήταν μια υπέροχη βραδιά χθες.

    Πάνο μπράβο για τις μουσικές σου προτιμήσεις που χεχε ταιριάζουν με τις δικές μου και Χαίρομαι!!!

    Τalisker στην σκέψη μας, στην κουβέντα μας, στην έννοια μας ήσουν εκει!

    Και σε λίγα λεπτά επίσημα τα γενέθλια της πολύχρωμης maya.

    Να την χαιρόμαστε και να την αγαπάμε!!!

    Και να μην αργήσει η επόμενη συνάντηση παρακαλώ με τους απόντες παρόντες!

    Είπα πως σας αγαπώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα!!!!

    Μάγιααααα χρόνια πολλά!!!! Ότι επιθυμείς!!!!
    Τάλι επίσης καλημέρα.
    Εγώ μπορώ να πω για αυτά που έφαγα χθες?????????

    Καταρχήν η Στέλλα έκανε το ανάλογο introduction πριν ακουμπήσω πιρούνι και μου σύστησε τα φαγητά καθώς και την προέλευση τους.

    Τι μοσχαράκι με ρύζι...(της τα πα και χθες)
    Τι σουφλέ με καθόλου λιπαρά...(το φλερτάρεις, σου κάθεται και μετά κάνεις κολασμένο...ύπνο)
    Τι σαλάτα με καθόλου πράσινο...(εσύ πρόσεχε γιατί θα σε βάλω να μαγειρεύεις συνέχεια)

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ:

    ΤΙ ΚΕΙΚ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ????
    ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΑΛΕΙΒΟΜΑΣΤΑΝ?

    Αυτό δεν είναι να το τρως με το σεις και με το σας.

    Τώρα δλδ του χρόνου πάλι?????????

    σνιφ...
    :(((((

    :)))))))))))))))))))

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Talisker

    (κι ούτε πρόκειται να πει από τώρα)

    Όχι, δεν κάνει βουντού... δεν το κάνει επίτηδες (τουλάχιστον έτσι θέλουμε να πιστεύουμε)

    Απλά είναι λίγο... πως να το πω ευγενικά μην τον πληγώσω κιόλας...

    Μητσοτάκη να τον πω?
    Γρουσούζη να τον πω?
    Γκαντέμη να τον πω?
    Κατσικοπόδαρο να τον πω?

    Σχημάτισες εικόνα, ή να συνεχίσω να τον θάβω??????????



    @Αλεξάνδρα

    ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΙ!!!!!!!!!!

    (Να μας το λες, μας αρέσει... Αμοιβαία η αγάπη!!!!!!!!!!!!)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Chryssa

    Λίγο πριν αφήσεις το σχόλιο, περιέγραφα τηλεφωνικώς στη Μάγια το άγριο σεξ που κάναμε χθες στο κέικ της!!!!!!!!

    Μπα, μη σκιάζεσαι, δεν θα είναι του χρόνου πάλι... Έχει καταλάβει το πάθος μου και κάνει ό,τι μπορεί για να μου το ικανοποιεί!

    Τυχαία νομίζεις ότι την αγαπάμε τόσοι και τόσο?????????

    Φιλιά και καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με πρόλαβες με το υστερόγραφο!!!
    Ήθελα να τα πω εγώ για την "ταμπελίτσα"!!!!
    Αλλά ούτε ένα καλό λόγο για το φωτογράφο; Ούτε καν μια απλή αναφορά;

    Έχε χάρη που είμαι τόσο χαρούμενος για όλα που σταματώ να γκρινιάζω.
    Στελλίτσα μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα.
    Να την χαιρόμαστε!

    "Πριν έναν χρόνο, στις 19/10, είχε γενέθλια μία μπλογκοφιλενάδα μου.

    Φέτος, στις 19/10, έχει - φυσικά - πάλι γενέθλια το ίδιο άτομο... με μια διαφορά... τεράστια διαφορά...

    Φέτος, στις 19/10 έχει γενέθλια μία φίλη μου.
    Μια πολυαγαπημένη φίλη."

    Με αυτό τα είπες όλα...

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Κωνσταντίνος Π

    Ασυγχώρητη παράλλειψη!!!!!!!!!!!!!

    Ναι, κυρίες και κύριοι, την φωτό την τράβηξε ο καλός μου ο Κωνσταντίνος, λίγο μετά που βούτηξε το δαχτυλάκι της η Μάγια...

    Πως αφήνουμε να μωρά να βουτάνε λίγο δαχτυλάκι και δεν τα μαλώνουμε??? Κάτι τέτοιο!!!

    ΘΑ την χαιρόμαστε λοιπόν, οπωσδήποτε! Μόνο για χαρές είναι έτσι κι αλλιώς αυτό το πλάσμα...

    Εγώ ευχαριστώ, το χάρηκα όσο δεν φαντάζεσαι!!!

    (Εν τω μεταξύ... ΤΙ ΠΗΓΕΣ ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΒΡΕ??? Ποιο ακριβό δεν βρήκες να πάρεις???????? Ο κούκος αηδόνι σου βγήκε το τραπέζι...)

    (Η πλάκα είναι που σήμερα το πρωί, πήγα στο στάνταρ καφέ μου για τον πρωινό μου καπουτσίνο και ήταν κλειστό. Έτσι έκανα μια γύρα να βρω κάτι εναλλακτικό, μη μείνω χωρίς καφέ Δευτεριάτικο, και βρήκα ένα στο οποίο δεν είχα ξαναμπεί ποτέ. Κι όπως χάζευα τριγύρω μέχρι να μου τον ετοιμάσουν, είδα στο ράφι πίσω από τη μπάρα, να βρίσκονται δίπλα δίπλα ένα OBAN μ' ένα TALISKER!!!!!!!!!!!!)

    Καλημέρα και καλή βδομάδα, φιλαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ήταν το ελάχιστο που μπορούσα να κάνω και δε δέχομαι κουβέντα!
    η συζήτηση επ' αυτού τελειώνει εδώ...

    απλώς, μη τολμήσεις και βάλεις πάγο, νερό ή αναψυκτικό! απαγορεύεται δια ροπάλου!!!
    και θέλει ρέγουλο...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απ' όλα αυτά, μόνο για την ρέγουλα δεν παίρνω κι όρκο...

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή