"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2008

Μπλογκοπαίχνιδο των 13 ερωτήσεων

Με κάλεσε η Φαραώνα, κι εγώ μη χάσω... Πάμε!



1. Ποιό μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις;
Αυτό που είναι εκεί ψηλά εκεί ψηλά εκεί ψηλά στον Υμηττό


2. Πόσους ανθρώπους του αντίθετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά;
Μου σηκώνεται η τρίχα όταν το ακούω αυτό, σόρρυ κιόλας!
Τι διάολο θα πει "πραγματικά"??? Ή έχεις αγαπήσει ή δεν έχεις!



3. Αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομα σου.Τι όνομα θα διάλεγες;
Νεραϊδοσκονισμένη (πάει σε limited target group αυτό, ζητώ συγνώμη από τους υπόλοιπους, αλλά δεν κρατήθηκα... όσο σκέφτομαι πόσο θα γελάσουν οι limited...)


4. Τι θα χάραζες στην ταφόπετρα σου; (φτου φτου φτου)
ΦΤΟΥ ΞΕΛΕΦΤΕΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!


5. Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις πως σου ταιριάζει απόλυτα.
Η μεγαλοκοπέλα με τους αναπτήρες


6. Διάλεξε καινούριους γονείς.
Βενσάν Κασσέλ και Μόνικα Μπελούτσι


7. Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου.
Μόνο πότε θα πεθάνω δεν ξέρω η πουτάνα... Τώρα το ξέρω ΚΑΙ αυτό!


8. Αν ήσουν συγγραφέας, ποιος θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος.
Τρεις μπουνιές μες το σκοτάδι κι ο φτωχός ο μάγειρας.


9. Αν ήσουν αυτοκίνητο, τι μάρκα θα ήσουν;
Hot wheels


10. Αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν;
Καβουρογαμόσαυρος ο αμμώδης


11. Για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Για τη μία φορά στη ζωή μου που κότεψα και σκέφτηκα τι θα πουν οι άλλοι.
Αυτή η μία ήταν αρκετή για να αλλάξει η ζωή μου για πάντα.



12. Πες κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται.
Νομίζω για το ίδιο που μου λένε μια ζωή ως πιο χαρακτηριστικό μου:
Για το χιούμορ μου, το οποίο στα δύσκολα όχι απλώς δεν χάνεται, αλλά οξύνεται.



13. Θα θυσίαζες τη ζωή σου για κάποιον;
Αν έπρεπε να πεθάνω για να ζήσει το παιδί μου, θα το έκανα.
Να ζω ως ζωντανή νεκρή για το παιδί μου, ποτέ!


37 σχόλια:

  1. Συγνωμη που μπηκα σε αλλη αναρτηση και ετεροχρονισμενη...Δεν το ξεχασα, δεν ξεχναω ποτε και τιποτα, το ξερεις αυτο!
    Σκεφτομουνα... μωβ λουλουδια, μωβ παστουλες ειδικα για σενα, μωβ...ολα μωβ ηταν και δεν εκανα τιποτα!
    Χαιρομαι απιστευτα που περασες υπεροχα negmoγενεθλια!
    Παντα ετσι Στελλι μου, απο καρδιας!

    Υ.Γ Τελεια μουσικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @το αερικό

    Μη ζητάς συγνώμη, ξέρεις πως είναι εδώ... Καλοδεχούμενοι όποτε και όπου!

    Είμαι σίγουρη πως αν τα είχες κάνει θα ήταν ακριβώς έτσι! Δεν έχει σημασία αν έγιναν πράξη ή όχι.

    Σαν να τα βλέπω είναι έτσι όπως τα περιέγραψες!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    Υ.Γ. Μμμ... δεν ξέρω αν είχε προλάβει να μπει το τραγούδι της νέας ανάρτησης όταν μπήκες, αλλά κάτι μου λέει με τέτοιο ενθουσιασμό εσύ θα μιλούσες για τους Σμιθς, σωστά??? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AN ΣΕ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΝΕΡΑΙΔΟΣΚΟΝΙΜΣΕΝΗ
    ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΠΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ
    ΘΑ ΣΕ ΚΟΨΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΠΑΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα σου στείλω μέιλ με εξηγήσεις να καταλάβεις! Φυσικά και είναι κοροϊδευτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά ρε μάνα.
    Τι λέει?
    Φτιάξε κανα φαί σήμερα, γιατί πεινάω.

    Α! μπορείς σε παρακαλώ να μου δείξεις πως κάνει ο καβουρογαμόσαυρος ο αμμώδης? (Στο σπίτι μη γίνουμε ρόμπα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Spy

    Μωρέ πολλά παρέλλειψα, για ευνόητους λόγους...

    Δροσοσταλιδοανθόφιλα!



    @Chryssa

    Δεν μπορώ να σου δείξω πως κάνω...

    Ρώτα τον πατέρα σου, τον Παραποταμιοκαβουρογαμόσαυρο τον νοτιοβραχώδη...

    Αυτός ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2- Ε μα πές τα
    4- ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    7-ΟΚ RESPECT!!!!
    9-Προσυπογράφω
    10-ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ!!!!
    11- Αυτό θα το συζητήσουμε από κοντά είμαι περίεργος
    12-είναι σίγουρο
    13- ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΕΡΑΪΔΟΣΚΟΝΙΣΜΕΝΗ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
    ΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΔΡΟΣΟΧΡΩΜΑΤΟΗΧΟΣΤΑΛΙΔΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
    ΑΧΑΧ
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑ

    Ωπα, μισό λεπτό...

    ΤΙ ΕΙΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΙΙ;;;;;
    Καλά, θα τα πούμε σπίτι (πόσες φορές το έχω πει αυτό...) μην ξεφτυλιστούμε μπροστά στον κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάλλον θα αποκληρώσω τη Χρύσα και θα υιοθετήσω τον Κων/νο Π., άλλο πράμα το αγόρι ρε παιδί μου. Την ζωή με φάγατε μάνα και κόρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μείγμα χιούμορ και ευαισθησίας!

    καλό απόγευμα Στελλάρα!!!!!!

    υ.γ. το blog σου είναι το μόνο στο οποίο η απλή σύνδεσή μου σέρνεται και δεν ξέρω γιατί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ απόλυτα με το 13 μωβίτσα μου. Αλλά,η φωτό είναι όλα τα λεφτά! Μουρλάθηκα...την κοιτάω συνέχεια και γελάω
    Να΄σαι καλά κοριτσάκι!
    Μπλέ Καληνύχτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μας μπερδεύεις...
    δε γίνεται να γράφεις χιουμοριστικά και μετά στο 13 να μας στέλνεις...
    ζαβολιά!!!!!

    Ναι σε όλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαβουρογαμοσαυρε
    την καλημερα μου !

    -Σιμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @mahler76

    11 - Φυσικά και θα τα πούμε, αλλά αν το καλοσκεφτείς, δεν χρειάζεται και μεγάαααααλη φαντασία για να καταλάβεις.

    Φιλιά και καλημέρες!




    @South Of The River

    Τι είπα, καλέ? Ολόκληρη κοπέλα είναι... Σιγά!

    Την αποκληρώσεις δεν την αποκληρώσεις, το κορίτσι μου θα πάρει τον καλύτερο! Έχει προίκα την τιμή και την αγνότητά της..

    Ο Κων/νος, άσε να διαλέξει μόνος του με ποιον απ' τους δυο μας θέλει να πάει!

    Σου φάγαμε και τη ζωή... μη χέσω! Αλλά είπαμε, αυτά σπίτι, δεν θα ρεζιλευτούμε εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @bright Φω

    Καλημέρα και καλή βδομάδα!

    Δεν ξέρω γιατί σέρνεται... Σίγουρα βάρυνε, όταν έβαλα τα βιντεάκια μου δεξιά, αλλά και πάλι πιο βαριά απο του Γιώργου δεν είναι! Σέρνεται σε μένα, και ρολάρει κανονικά στου Γιώργου δηλαδή?????



    @bluesmartoulis

    Λογικό, ως μάνα κι εσύ, να κρατήσεις το 13... Μα έτσι δεν είναι???

    Μωβ καλημέρες και φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. argei h dikh mou apanthsh?
    svviiin zvinn synexeia to mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @adaeus

    Είμαι ζαβολιάρα γυναίκα, τι να κάνω... ;)

    Καλημέρες!!!



    @Talisker

    Μόλις έγραψα το όνομά σου, έσκασε και το μέιλ ότι ξανάφησες σχόλιο...

    Θα σου έγραφα "Καλημέρα Σίμπα", αλλά μετά από αυτό... Μάλλον δεν είσαι Σίμπα... Ξέρεις τι είσαι;;;

    Παπατρεχολέοντας ο Αγωνιώδης!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. axaxaxaxxaa

    re sy se 2 exw mathima
    ..

    ta oikogeniaka ta lynetai allh wra!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx
    papatre....den thymamai na pw thn ypografh mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. γαμώτοσαβουροσαυρό μου γαμώ!
    μπερδεύτηκα!

    και ακόμη δεν έχω πάιξει.
    και ποιός είναι ο βενσαν κασέλ?
    και hot wheels, εννοούμε τα κιτ?
    και άμα δεν πεις τι μετάνιωσες
    νάχει και ενδιαφέρον...
    δεν πάιζω!

    και σιγά που μας έστειλες!
    σιγά βρε adaeus, της δίνεις και θάρρος!
    η μάρθα στελλούρτση!
    και αμμώδης!

    την πήρες σοβαρά?
    γίνεται αυτο τώρα?

    άντε κι ένα γαρδουμπάκι
    και τραβάχο.

    χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @maya

    Δεν είναι κανά μυστικό, ρε...

    Απλά θα παραβάραινε...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Λίγες μέρες πριν παντρευτώ, είχα σκυλομετανιώσει. Ήθελα να πάρω δρόμο και να φύγω. Σκεφτόμουν γονείς, συγγενείς, φίλους... Όλους αυτούς που με θεωρούν "τρελλάρα" τόσα χρόνια και φανταζόμουν τι θα λένε για μένα αν το έκανα. Και για πρώτη και μοναδική φορά στη ζωή μου, άφησα να με επηρεάσει αυτό. Μου φαινόταν too much... Ήδη, θεωρώντας ανέκδοτο τύπου "Αλβανός τουρίστας" το "η Στέλλα παντρεύεται", μόνο στοιχήματα που δεν έβαζαν πόσο θα κρατήσει. Γεγονός αυτό, όχι σχήμα λόγου. Είχε φτάσει στ' αυτιά μου. Μου είχε πει ξαδέλφη μου, ότι ρώτησε άλλη ξαδέλφη μας τι θα μου πάρουν για δώρο γάμου, κι η απάντηση που πήρε ήταν "κάτσε να δούμε αν θα γίνει... κι αν γίνει πόσο θα κρατήσει... Στέλλα είναι αυτή!". Πως γίνεται να σε πληγώνουν και να σε επηρεάζουν τόσο πολύ καμμιά φορά, άτομα που έχεις εντελώς χεσμένα... Αυτή η συγκεκριμένη, ας πούμε, ξέρω ότι είναι παντρεμένη τόσα χρόνια με κάποιον ο οποίος είχε παράλληλη σχέση για 12 χρόνια με άλλη γυναίκα! Κι ο λόγος που χώρισε με την "δεύτερη", είναι ότι αυτή ανακάλυψε ότι υπήρχε "τρίτη" και στράβωσε και τον παράτησε!!!!!! Κι η ξαδέλφη χαίρεται ότι είναι κυρία και παντρεμένη. Κι εγώ που ξερνάω μ' αυτά, επηρεάστηκα από γνώμη τέτοιων ατόμων. Τι θα πουν. Και παντρεύτηκα. Κι έκλαιγα στην διάρκεια του γάμου, κι όλοι έλεγαν "Αχ μωρέ συγκινήθηκε..." Κι εγώ έκλαιγα γιατί ένιωθα ότι κάνω το μεγαλύτερο λάθος στην ζωή μου, και δεν έχω τ' αρχίδια να το σταματήσω... Μόνο η κουμπάρα μου, κατάλαβε ότι αυτό δεν ήταν κλάμα χαράς. Κι είχε έρθει δίπλα μου και μου ψιθύριζε "ανέπνεε... ανέπνεε... θα πάθεις τίποτα... όλα καλά θα πάνε, εγώ είμαι εδώ...". Μα δεν μπορούσα να πάρω ανάσα.

    Θυμάμαι εξίσου έντονα τα μάτια του πατέρα μου να με κοιτούν διερευνητικά... Μετά, στο γλέντι... Πάντρευε τη μοναχοκόρη του, και σαν να ήθελε να βεβαιωθεί ότι όντως είναι η πιο ευτυχισμένη στιγμή τη ζωής μου, για να μπορέσει να την απολαύσει κι αυτός. Πόσο τον λυπήθηκα! Δεν είχα τη δύναμη να του το κάνω αυτό, κι έτσι βρήκα τη δύναμη να παίξω τον ρόλο της ζωής μου. Την Ευτυχισμένη Νύφη. Για Όσκαρ ήμουν, μια θέαση του βίντεο θα σας πείσει. Δεν έχει υπάρξει πιο ευτυχισμένη νύφη...

    Και μετά, για τους ίδιους ακριβώς ηλίθιους λόγους, παρέμενα σ' αυτό το γάμο και διαιωνιζόταν μια άρρωστη κατάσταση. Αμφισβητούσα την κρίση μου. Αναρωτιόμουν αν είμαι όντως καμμιά απροσάρμοστη, ή κακομαθημένη, ή... δεν ξέρω κι εγώ τι. Και πράγματα φυσιολογικά για όλους τους γάμους, εγώ τα μεγαλοποιώ και αντιδρώ ακραία που θέλω να χωρίσω τόσο σύντομα. Και μήπως πρέπει να το παλέψω όπως λένε όλοι οι λογικοί. Μέχρι να συνειδητοποιήσω τι απίστευτες παπαριές είναι αυτές, κι ότι είμαι αυτή που είμαι, και νιώθω αυτά που νιώθω και πιστεύω αυτά που πιστεύω, ήρθε το μόνο όμορφο που προέκυψε από αυτόν τον γάμο. Και πάλι δεν μπορούσα να φύγω... Και προσπάθησα να τους μοιάσω. Και μ'έχασα. Και χάθηκα.

    Είναι λίγο παραπάνω από χρόνος που με ξαναβρήκα. Όσος καιρός περίπου υπάρχει αυτό το μπλογκ. Σύμπτωση; Καθόλου.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Τά 'θελε ο κώλος σας!

    Μάλλον κι ο δικός μου... Έπρεπε να τα βγάλω αυτά κάποια στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι αν κάποιος δεν είχε καταλάβει ως τώρα γιατί λέω ό,τι λέω, στο 13 του παιχνιδιού, τώρα θα καταλάβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ναι.
    οκ.
    επειδή εμένα μου τάχεις πει αυτά
    και γω απλώς σε τσιγκλάω
    φαντάζομαι ότι ήθελες να το βγάλεις όλο αυτό ε?
    μην φανταστώ ότι σε ανάγκασα εγώ να φτύσεις σώψυχα
    και μετά με βρίζεις?!

    αν και εδώ που τα λέμε, δεν ήθελες και πολύ.

    τώρα να ανλύσουμε επι μπλογκίου
    όλο αυτό?
    τάχουμε πει.

    το μόνο που μπορώ να πω είναι
    ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΚΟΠΕΛΛΑΡΑ ΜΟΥ.

    και να σου πω και κάτι.
    εμπειρία που γέννησε ένα θαύμα.
    αρκεί.

    δεν γίνεται άρα να το μετάνιωσες.
    άρα άκυρο το 13.
    :)


    σκαστό φιλί στελλάκι μου
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Girls Above

    Έπρεπε/ήθελα να βγει κάποια στιγμή. Απλά ήρθε φαίνεται η ώρα. Φυσικά και δεν ευθύνεται κανείς γι' αυτό.


    ---> Μάγια

    (Άλλο είναι μωρή το 13, συγκεντρώσου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν τόχω ρε μαλάκα το μαθηματικό μυαλό!
    για άλλα με συμπαθείς, ξέχασες?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. XAXXAXAXAAXAXAAXAAAAA!!!!!!!!!

    Κι είναι τόσα πολλά αυτά τα άλλα...

    Φιλιά πολλά φιλενάδα μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ 12
    για το χιούμορ σου σε αγαπήσαμε, μη το ξεχνάς και μη το παρατήσεις ποτέ.
    γι'αυτό όταν ευχόμασταν να είσαι πάντα ευτυχισμένη και χαμογελαστή δεν ήταν ποτέ μια απλή τυπική ευχή, εντάξει;

    όσον αφορά το ποιον γονέα θα επιλλέξω... θα φανεί στον πλειστηριασμό!!!

    απορία;
    τις μπουνιές ποιος τις έφαγε; ελπίζω όχι ο φτωχούλης ο μάγειρας.
    κι αν τις έφαγε αυτός, είχε προλάβει να μαγειρέψει; πεινάωωωωω!


    @μάγια μου

    καλά να μην ήξερες τον μόλκο. ούτε τον κασέλ; έχω να σου κάνω πολλά φροντιστήρια εσένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γιατί βρε κωνσταντίνε μου!???????
    συγνώμη!
    ο κασέλ με ξέρει?!

    δεν κατάλαβα!
    τσκ!


    (εντάξει... τι ώρα? 2 φορές την εβδομάδα?)



    ***
    ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΤΟ ΓΑΜΟΠΑΊΧΝΙΔΟΟΟΟΟ!!!!!
    ουφ πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @μάγια μου (ή Άντζελα)

    ο κασέλ χάνει! θα σας κάνω το κονέ μόλις μπορέσω!

    2 φορές την εβδομάδα; με τόσες ελλείψεις;
    οκ! και μαθηματικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αχ μην μ ου τα βάζεις όλα μαζί!πελαγώνω!!!!!

    ας κάνουμε πρώτα το σολφέζ
    και βλέπουμε μετά...

    λες χάνει ε?
    και γω έτσι νομίζω...
    μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια...
    :)

    χχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ξέχασα να σου γράψω ότι το τραγούγι που διάλεξες είναι πολύ αγαπημένο μου, πολύ όμορφο!

    respect!!!!!!! σε όσα έζησες, στις επιλογές σου, στα διέξοδά σου, στο σήμερά σου!!!!!!!!!!

    φιλιάάάάάά Στελλάρα!!!!!!!!

    υ.γ. σέρνεται στην κυριολεξία η ανάρτηση σχλίου όχι η κύρια σελίδα, ευτυχώς, .... εγώ κάτι ρέπει να κάνω ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. -Kassel & Belluci ;
    Θα σε φωνάζω Ντέβα λοιπόν!

    -Τρεις μπουνιές μες το σκοτάδι κι ο φτωχός ο μάγειρας.

    Να υποθέσω αυτός ο μάγειρας είναι τόσο φτωχός που κάνει δεύτερη δουλειά πληρωμένος δολοφόνος;
    Και βγαίνει τη νύχτα μες το σκοτάδι και με τρεις μπουνιές καθαρίζει;

    -Καβουρογαμοσαυρος ο Αμμώδης.

    Ήσυχο πλάσμα, παρεξηγημένο.
    Τον μπερδεύουν συχνά με τον
    Καβουροαμμόσαυρο τον Γαμώδη.


    Συγχώρα με Στέλλα.
    Έρχομαι από το ροζ εεε.. κόκκινο μπλοκ της Τάλι και απ'της Μαγιας.

    Πόσο νορμάλ να σου ρθω ο άνθρωπος;

    Σε φιλώ ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν αργησα ε??? Σορυυυυ αλλα ειχα γινει σπαρος, χεχε :)
    Χρονια πολλα και γεματα με μωβ ανταυγιες (στο μαλλι φυσικα, χιχι)
    Σε φιλω πολυ πολυ πολυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!! Σμουυυτσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Κωνσταντίνος Π

    Εγώ φταίω βρε, που όταν ο Πάνος είπε ότι δεν σε θέλει, εγώ σε λυπήθηκα κι είπα να σε κρατήσουμε! Που θες και να πλειοδοτήσουμε...

    Οι μπουνιές είναι πασπαρτού, γι' αυτό και στο σκοτάδι.



    @bright Φω

    Κι εμένα μ' αρέσει πολύ, κι ας κοροϊδεύουν μερικοί μερικοί, ονόματα δε λέμε, σπίτια δεν καίμε...

    Φιλιά πολλά και σε σένα, κοριτσάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Ηλιαχτίδα

    - Πολύ ενδιαφέρουσα και η δική σου βερσιόν, θα τη λάβω σοβαρά υπ' όψιν! Αν και αρκετά ορθολογιστική για τα γούστα μου...

    - Α, ξέρω πολύ καλά τι λες, τό 'χω νιώσει στο πετσί μου! Μα όλο για Γαμώδη να με περνάνε...!!!

    Μην απολογείσαι, για να μπαινοβγαίνεις στα μπλογκς μας, νορμάλ δεν θά 'σουν, δεν έχω παράλογες απαιτήσεις...

    Φιλιά!!!



    @φάβα

    Σώπα ρε, σιγά...

    Σ' ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!

    Πρέπει να κοντοζυγώνουν και τα δικά σου, ε;;;

    Μα να μη θυμάμαι ποτέ γενέθλια...

    Ρόμπα γίνομαι!

    Φιλούμπεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καβουρογαμόσαυρο αμμώδη με νυφικο δεν εχω δει ποτε!!!
    Στειλε καλε μια νυφιάτικη ...αχχχχχ!!!κι εσυ τα ιδια...με τσιπουρα πηγα στην εκκλησια,κι εμενα ως μοναχοπαιδι με παντρευανε...αστα βραστα ...
    Αντε αντε πανε για αλλα πολλα και καλά τωρα ναι?
    Πες ναι.
    φιλι
    παω πιο πανω τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή