"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2008

A special present to a special person

Με όλη μου την αγάπη και τις ευχές μου να πάνε όλα καλά...

Σε ποιον? Σε αυτό το πλάσμα.

Γιατί? Επειδή αυτό.






*οι εικόνες είναι από το Deviantart
και το τραγούδι είναι το
You've got a friend της Carole King
από ένα unplugged αγνώστων λοιπών στοιχείων...

16 σχόλια:

  1. Μόλις εφεύρω την λέξη που θα δείχνει τι νιώθω τώρα, θα έρθω να στην πω.


    Φιλιά τεράστια. Τα στριμώχνω να χωρέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τ ώρα αυτή που τραγουδάει…
    ε ίναι δυνατόν να είναι…?
    λ ίγο ή πολύ… το αποτέλεσμα
    ε ίναι εντελώς
    ι κανό να μας
    ο δηγήσει σε ουράνια συναισθήματα!!!!!!


    υγ
    έτσι μου έρχεται να γυρίσω τον χρόνο πίσω
    και να μπαίνω για την αφαίρεση μεσοσπονδύλιας κήλης!!!
    ξανά!!!!

    φιλιά συγκινημένα
    &
    αμέτρητα μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @χνου

    να λάμψεις με ανταύγειες υγείας
    κι όλα να δείχνουν αλλιώτικα όμορφα
    έπειτα

    οι ευχές μας θα σε συνοδεύουν

    φιλιά ιαματικά
    καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Χνούδι

    ...

    (Χνου μου...)



    @mAuVe

    (Εσύ μην αφήσεις τίποτα να πέσει κάτω... Ντάξ... είσαι γάτα! Ντάξ?)


    Ουράνια, ε; Το όμορφη λέξη... Ίσως επειδή έχω στριμώξει τόση αγάπη εκεί μέσα... Μα τόση, όμως!!!

    Ξέρεις πόσο σ' αγαπώ κι εσένα βρε χαζό, δεν χρειάζεται να μου τρέχεις στα χειρουργεία!!! Μήπως δεν στην δείχνω αρκετά και έχεις τέτοιες... τάσεις?!?!

    Πάρε λίγα φιλάκια μη μου ζηλεύεις:

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    .
    .
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι το χνουδάκι να γίνει καλά σε 4 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα, όπως προστάζει το μαγικό βιντεάκι από πάνω... Απίστευτο!

    Φιλιά πολλά και στις δυο σας. Σκατόπαιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @South Of The River

    Απ' το στόμα σου και στου Όποιου τ' αυτί, έτερο σκατοπαιδάκι!

    Φιλούμπες κι από μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. -δεν ρωταω τι?

    ευχομαι ολα μα ολα να πανε καλα!!

    -και να τα παρει το φυσημα του ανεμου μακρια ,
    ήρεμα και μαλακα ,
    ετσι οπως παρασερνει το χνουδι του δανδελιονα.

    ΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Talisker

    Νά 'σαι καλά φιλενάδα, σ' ευχαριστώ εκ μέρους της... Δεν θα μας "βλέπει" για λίγες μέρες, αλλά είμαι σίγουρη ότι μας "εισπράττει"...

    Η θετική ενέργεια/σκέψη, πάντα βρίσκει τον τρόπο και το δρόμο να πάει εκεί που πρέπει.

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν σου χω πεί πως λατρεύω τους ανθρώπους ζακέτες, εκείνους που έχεις περασμένα τα χέρια στους ώμους και στη μέση, στα καθημερινά, μα στα δύσκολα νιώθεις ασφάλεια στην πιο σφιχτή αγκάλη, την πιο ζεστή, την όσο ασφυκτική μπορούν τα πνευμόνια σου να αντέξουν.
    Φιλιά, μου χάρισες ένα χαμόγελο ανεξίτηλο ακούγοντάς σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @kostas_patra

    Κι εγώ τους λατρεύω!!!

    Και χαίρομαι αν είμαι κι εγώ κάτι τέτοιο για τους φίλους μου... :)

    Και αγχώνομαι πολλές φορές και φοβάμαι, μήπως γίνομαι παραπάνω από "όσο ασφυκτική μπορούν τα πνευμόνια σου να αντέξουν"... Ελπίζω να μην...

    (Για το "ακούγοντάς σε", θα κάνω και πάλι την Κινέζα, όπως και παραπάνω με την Μωβ, όπως - πρόλαβα ιδιαιτέρως - τον Σάουθ που με ξέρει και προσωπικά, όπως στην υποσημείωση της ανάρτησης... Αν και δεν ξέρω πόσο νόημα έχει πια, αφού απ' ότι είδα "μ' έδωσε" η καλή μου η Χνου στο μπλογκ της... Προφανώς διάβασες εκεί και το λες με τόση σιγουριά, ε???)

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα πολλά φιλιά μου να της δώσεις κάτι δεν έχω καταλάβει αλλά σου γράφω από τη δουλειά και έχω χαμηλωμένο τον ήχο

    χαχαχαχαχαχαχα
    Καλά ρε Στέλλα σε είχα για σοβαρό άνθρωπο και συ έτρεχες στη Μαντόνα;

    APOXH από το μπλογκ σου για κανα μήνα. Ακου στη ΜΑΝΤΟΝΑ. Ναι πες μας τώρα ότι πήγες και στον Γιωργάκη πέρσυ να ξεραθώ από τα γέλια. Αντε βρε έρχετε και η Σάντρα (ψέματα)
    :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @σιωπηλός νικόλας

    Τώρα μου συγκρίνεις τη Μαντόνα με αυτούς??? Και καλά με τον Γιωργάκη... ΜΕ ΤΗ ΣΑΝΤΡΑ?????? (Η οποία πλάκα πλάκα είχε έρθει πρόσφατα και έμαθα τα είπε όλα πλέι-μπακ) (Βέβαια και η Μαντόνα ξεσκίστηκε στο πλέι-μπακ, αλλά κανείς δεν πήγε για τη φωνή της!)

    ΝΑΙ!!! ΚΑΙ ΠΗΓΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ Μ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΤΑ ΑΛΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΡ, ΚΑΙ ΚΑΡΑΓΟΥΣΤΑΡΑ, ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΑΙ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ ΜΑΝΤΟΝΑ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ!!! ΑΜΕ!!!!!!!!

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΓΙ' ΑΥΤΟΟΟΟΟ!!!

    ΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ ΠΙΑ ΟΛΟΙ!!!!!!

    (Όπως καταλαβαίνεις, έξυσες νεύρωση...)

    Και για νά 'χουμε και καλό ρώτημα... Το συμπέρασμα ότι εγώ είμαι σοβαρό άτομο, από που το έβγαλες???????????????????

    ΧΑΧΑΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!



    Θα της τα δώσω τα φιλιά, νά 'σαι καλά γλυκούλη μου!

    Α, και πού 'σαι... Αν ανοίξεις τον ήχο... θα καταλάβεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χώσε χώσε πλάκα έκανα και τσίμπησες.
    Και γω θα πήγαινα έτσι για να δω το όlο concpet
    αλλά αν βάλεις τα εισητήρια x2 ανέβαζαν πολύ τη τιμή και δε λέει
    από τι έμαθα και από φίλους καλή ήταν
    :)))))

    ναι το ξέρω ότι ήρθε η Σάντρα
    Όταν δε είχαν βγει η Enigma και έμαθα πολύ αργότερα ότι ήταν μέλος τους είχα φρικάρει.
    ΤΗ ΣΙΧΑΙΝΟΜΟΥΝ στο μπουντρούμι για βασανιστήρια μεσαιωνικού τύπου ΛΕΜΕ.
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @σιωπηλός νικόλας

    Καλημέρα ονλάιν Νικόλα μου!!!

    Ό,τι πάταγα το "δημοσίευση ανάρτησης" μού 'ρθε το σχόλιό σου!



    Μα είμαι γνωστός χάνος αγάπη μου, για πλάκα τσιμπάω...

    Τι βασανιστήρια μεσαιωνικού τύπου... Μ' αυτά μπορεί και να φτιάχνεται! Τύπου SS πρέπει να της κάνουνε!!!!!!!!!!!!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    Φιλούμπες to both!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή