"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2008

Τραγούδια που με συγκινούν

Το παιχνίδι που με κάλεσε η Talisker λέγεται "Τραγούδια που με ρίχνουν", αλλά επειδή για μένα δεν υπάρχουν τέτοια, ακόμα και το πιο κοψοφλέβικο που λιώνω στο κλάμμα νιώθω ότι με ανεβάζει, σας παρουσιάζω δύο τραγούδια που με συγκινούν αφάνταστα:

Ο ΚΥΡ - ΑΝΤΩΝΗΣ



Δεν ξέρω τι να πω για τον κυρ-Αντώνη... Απλά ότι από μικρό παιδί έχω ρίξει τέτοιο κλάμμα όποτε το άκουγα, που νιώθω σαν να πρόκειται πια για κάποιον συγγενή μου. Έχω και εικόνα του...



ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ 'ΓΙΝΕΣ ΔΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ



Έχω την αίσθηση ότι ελάχιστοι άνθρωποι έχουν κάτσει να αναλογιστούν τι λένε οι στίχοι, κι ας είναι από τα πιο "πολυφορεμένα" τραγούδια. Ή ίσως ακριβώς γι' αυτό, επειδή πολυφορέθηκε. Ειδικά αν δεν έχουν δει την ταινία, και δεν έχει σκιστεί και η δική τους καρδιά από το δίλλημα της "Στέλλας"... δύσκολο να το νιώσουν. Πόσο μάλλον αν δεν έχει σκιστεί κάποτε και η δική τους για κάτι αντίστοιχο...






(Πολύ χαίρομαι που έχω δυο Μελίνες σήμερα... Δεν μου είχε δοθεί ως τώρα η ευκαιρία να δείξω εδώ μέσα πόσο την αγαπώ!)

30 σχόλια:

  1. γεια.. σας χαιρετώ από το όμορφο Λεωνίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @mady

    Γειά σου Μάντυ από το όμορφο Λεωνίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα εγω δεν σας χαιρετω! ναι??

    Με τον κυρ Αντωνη εχω κλαψει κι εγω πολυ και χωρις να ξερω και το γιατι...μονο που τον σκεφτομουνα ερημο και μονο που πηγε να κοιμηθεικαι δεν ξαναβγηκε στην αυλη
    λιγωνα στο κλαμα

    ολα αυτα πριν ερωτευτω
    μετα ερωτευτηκα και δεν τον ξανασκεφτηκα ειχα αλλα πραγματα ια να κλαιω!!

    Μου αρεσει και μενα η Μελινα ειναι απιστευτα εκφραστικη


    επισης (ασχετο αλλα να μη πηγαινω κατω)
    ο ταλαντουχος και καλοπροαιρετος φιλος σου καταλαβε αμεσως
    πως αφησα ενα απιστευτα καλοκαρδο και ολο χιομορ ποστ
    με το Αμαλια σαν υπογραφη
    για να μη φανει βαρυγδουπο και σοβαρα σοβαρο.
    (εχει χιουμορ λεμε )

    Εσυ γιατι μου την ειπες ??
    ε???
    ε?????????????

    τεσπα τωρα εχω τη Μαγια σε σκηνη

    θα τα πουμε σε λιγο

    -αλλα στο κραταω!!

    ναι ναι!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Talisker

    Πρέπει να υπάρχει λόγος για να στην πω???????

    Το "για δε φοράς κράνος" δεν το ξέρεις????????

    ΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    (Αχ, πείτε μου σε ποιανής τσακώνεστε να έρθωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντε παλι με το κρανος!!!

    δε φοραω κρανος!

    χαλαει το μαλλι!

    ..και βεβαια πρεπει να υπαρχει λογος! σε λιγο θα φαγωνομαστε με το τιποτα ετσι οπως πατε

    διοτι εγω ειμαι και σταθερη!!!

    χα- Χχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειδικά με αυτό το 'δε βρίσκω άκρη δε βρίσκω γιατρειά...' εχω πέσει στα πατώματα... Το αγαπώ πολύ αυτό το τραγούδι. Μου θυμίζει κάτι δίκοπες καταστάσεις... παλιάαααα πολύ παλιάααα.

    Ήρθα. Και χαίρομαι απίστευτα που ήρθα. Όταν έμπαινα εχθές στο αεροπλάνο και όποτε μπαίνω δηλαδή αποχαιρετώ τον κόσμο τούτο... Αναλογίζομαι τι έκανα στη ζωή μου, περνάνε όλα σαν ταινία κτλ κτλ. Μου λείψατε κάργα λέμε.

    Και δεν ξέρω αν σου είπα... ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!

    Και για να μην το ξεμπουρδελιάσω και αρχίσω τα υποκοριστικά, τα υπόλοιπα απο κοντά.

    Αγάπες. Αγάπες. Αγάπες.

    :))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμένα πάλι αυτό το συναίσθημα που περιγράφεις.. ακριβώς όμως αυτό... μου το δημιουργεί το "Φέρτε μου ένα μαντολίνο"... για να δείτε πώς πονώ... κι ύστερα θα γίνω κρίνο... κι ύστερα πια θα χαθώ... τι με νοιάζει κι αν χαθώ... αφού θα 'χω γίνει κρίνο ... .... ....

    πω πω τι μου θύμισες! τα 45άρια που ακούγαμε με τον πατέρα μου όταν ήμουν σπόρος...

    δεν αντέχω να μην παραθέσω εδώ (μουσική & λόγια Μάνος Χατζιδάκις) την τελευταία στροφή:

    το παιδί που μ' αγαπάει
    όλο θέλει να ρωτά
    πού πηγαίνουν τα πουλιά...
    μα το δάκρυ μου κυλάει
    και καθώς αυτό κοιτά
    τον σκεπάζω με φιλιά


    έγινα πολύ μελό????
    δεν πειράζει μέσα στο σκηνικό
    ενός παγωμένου φθινοπωριάτικου κυριακάτικου πρωινού...

    μάλλον "χωράει" να γίνω...

    φιλιά με πολύ νοσταλγία
    (αύριο τα 6 του χρόνια)
    μου τον θύμισες τόσο αγαπησιάρικα
    & σ' ευχαριστώ από την καρδιά μου

    καλημέρα γλυκό μου πλάΖμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσες γυναίκες άραγε έβγαλε και θα βγάλει η Ελλάδα με την προσωπικότητα, την εμβέλεια και το ειδικό βάρος της Μελίνας;;...

    Και είμαι σίγουρος ότι αν ζούσε ακόμα, τα πράγματα θα ήταν πολύ αλλιώς, ειδικά σε θέματα τέχνης και πολιτισμού...

    Φιλιά πολλά Στελλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρες!!!!
    καλή εβδομάδα (ας μη σχολιάσω τη δική μου που μόλις ξεκίνησε... τουλάχιστο βρήκα λίγο χρόνο...)

    πρέπει να είμαι από τους λίγους που δε συμπαθούνες τη Μελίνα ε;
    όχι σαν ηθοποιό, μήτε σαν τραγουδίστρια (θεωρώ ότι είχε ιδιαιτέρως αισθαντική φωνή).

    απλώς εκείνο το μπαράζ του 1984 με την υπουργική ρύθμιση να μην υποβιβαστεί ο Πανιώνιος αλλά ο ΠΑΣ ακόμα μας πονάει ρε γαμώτο...
    Όλα για τον λαϊκισμό και την εκλογική μας περιφέρεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω δεν τον ηξερα τον Κυρ Αντωνη

    το εμαθα ομως και σπευδω να τον ζητησω σε mp3 απο τον outopio μου γιατι πολυ φοβαμαι τα ονειρα που κλεβουν αγαπημενους ανθρωπους και ζουνε για παντα εκει!!

    Απιστευτο Στελλα!! Το δευτερο δεν θα το σχολιασω και συγνωμη γι' αυτο. Ασε με να χαρω την γνωριμια μου με τον κυρ Αντωνη :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ έχει πέσει (και πέφτει δηλαδή...)
    πολύ κλάμα με το δεύτερο...
    μα και το πρώτο,
    με ανθρώπους σημαντικούς (για μένα)
    τόχω ταιριάξει.


    να μου είστε πάντα καλά !

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έγραψες!
    και τα δύο.
    άστα να πάνε.
    πολύ ωραία έπαιξες.
    καιρό είχα να το ακούσω τον κυρ-αντώνη...

    και τι θα γίνει?
    όπου πάω θα με δυσφημείτε????????
    γκουντ μόρνινγκ par'ola.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    υγ.το δε γαλλικό της μελίνας
    πάντα το λάτρευα.
    όσο πρέπει ελληνικό μα απολύτως σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Chryssa

    Και παλιά να παραμείνουν!

    Χαίρομαι κι εγώ απίστευτα, γιατί αν σου λείψαμε κάργα εμείς κατά τη διάρκεια ταξιδίου, βάλε πόσο μας έλλειψες εσύ κατά τη διάρκεια αμείλικτης καθημερινότητας!

    Αλλά ακόμα περισσότερο χαίρομαι που...
    ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!

    (Να ξεμπουρδελιάσεις ό,τι θες, στο σωστό το μέρος είσαι...)

    Τρελλές αγάπες και φιλούμπες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @mAuVe

    Και το μαντολίνο και ο ταχυδρόμος... Στην ίδια κατηγορία τα έχω! ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

    (χρειάζεται να σχολιάσω τους στίχους που μου άφησες;;; μπα, ε;;;)

    Καθόλου μελό, αλλά και αν ναι, δεν πειράζει καθόλου, ωραίο είναι και το μελό που και που! Όλα έχουν τη στιγμή τους...

    Μέσα στα χιλιάδες πράγματα που έχεις να στον θυμίζουν, ξέρεις ότι υπάρχουν κανά δυο που με κάνουν να τον μελετάω κι εγώ; Ξέρεις, ποια... Τα 2-3 κοινά Τους που είχαμε βρει...

    Θα βρεθούμε και θα τσακίσουμε ένα κουβά Belgian Chocolate στην "υγειά του", την επόμενη φορά που θα βρεθούμε, ανεξαρτήτως μαύρων ημερομηνιών, ναι???

    Καλή σου μέρα, "αδελφούλα"!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @South Of The River

    Προσωπική μου εκτίμηση: Καμμία.

    Φιλιά φιλαράκι!



    @Κωνσταντίνος Π

    Ναι... Μάλιστα... Στη μάνα σου τό 'πες???

    ΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    Δεν "τό 'χω" καθόλου με το θεματάκι σου, αλλά είναι παραπάνω από προφανές ότι κάτι σ' έχει τσούξει!

    Εγώ μια λατρεία, της την έχω, οφείλω να ομολογήσω, χωρίς να αμφισβητώ ότι θα έχει κάνει και τις "στραβές" της...

    Αλλά μόνο και μόνο για ΑΥΤΟ ΕΔΩ!!!!!!!!!

    ... θα μπορούσα να της συγχωρήσω πολλά!

    Τρελλαίνομαι να την βλέπω να του υψώνει τη φωνή και να του κουνάει το δάχτυλο στα μούτρα!!!!!!!!!!!

    Καλημέρες και φιλούμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Dee Dee

    Χαίρομαι που τον γνωρίζεις από μένα!

    Δεν φοβάμαι τα όνειρα εγώ... Τη ζωή φοβάμαι. Το είδος και την ποιότητα της ζωής που οδηγεί κάποιους σ' αυτήν την επιλογή: Να ζουν πλέον μόνο στα όνειρα.

    Καλή σου μέρα, και βάστα γερά άκαπνη Ντη!!!!!!!!!!!



    @quartier libre

    Έτσι... Με σημαντικούς και μόνο! Δεν αξίζει να σπαταληθεί σε άλλους!

    Κι εσύ να μου είσαι καλά, καλημέρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ταπ ταπ ταπ...



    θέλω να δω ΠΟΤΕ θα μου δώσεις σημασία?!!!!!!!!!

    σε παρακολουθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @maya

    Καλημέρες και φιλούμπες στο πολύχρωμο λατρεμένο πεταλούδι μου!!!

    Δεν είναι δυσφήμιση καλέ... Είναι που σε μελετάμε όπου σταθούμε κι όπου βρεθούμε, δεν ξεκολλάς απ' το μυαλό μας, είτε είσαι παρούσα είτε απούσα...

    Όσο για το γαλλικό...


    @quartier libre & maya

    Απευθύνομαι στις δύο "γαλλικούδες":

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ Μ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Η ΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΠΑΝΩ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    Απίστευτη μετάφραση, κέντημα!!!

    Και να προσθέσω ότι με τρελλαίνει που μέσα σ' όλο το ζζζζουγουγουζζζουζζζού, λέει πεντακάθαρα κι ελληνικότατα "Κυρ-Αντώνης" κι όχι κανά "Κυγ-Αντονίς"... Αθάνατη Μελινάρααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @maya

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    Την ώρα που σου απαντούσα μου έγραφες!!!!!!!!

    Έχει πάθει ένα κολλάπσους ο υπολογιστής στη δουλειά και αυτήν την στιγμή, είμαι σε πισί συναδέλφου, και καλά, γιατί έχω κάτι εξαιρετικά επείγον να κάνω!!!

    Ευτυχώς ήρθε επιτέλους ο υπεύθυνος μηχανογράφησης, και μου αλλάζει τώρα τον σκληρό. Για να δούμε...

    (Από το σπίτι δεν το συζητώ... Έχουμε αρχίσει τα πι πι το παπί με τον Αδάμ... Και μετά ξεραίνομαι στον ύπνο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αααααα είπα και γω!
    :)))

    (πάει για όλα αυτό σήμερα)

    bonjour ma poupee!
    xxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σου εχω πει πεντακοσιες φορες να μην κανεις σκηνη χωρις εμενα!!!!
    \πεντακοσιες!!

    -κανε τωρα ηρθα (για λιγο)

    πφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @maya & talisker

    Ουφ! Λειτουργεί!

    Προσωρινά, θα μου τον ξανανοίξουν!

    Στην αρχή πίστευε ότι έχει θέμα μόνο ο σκληρός, κι έφερε να μου τον αλλάξει.

    Κι όταν τον άνοιξε... ΣΟΚ!!! Μέχρι καμμένα πυκνωτάκια είχε! Πως δεν ανατινάχτηκε...

    Υπολειτουργούμε, μέχρι να μου φέρει και μητρική και τροφοδοτικό!!!

    Θα πάει μακριά η βαλίτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ...και τώρα που πέσαμε, ποιός έχει καμμιά καλή ιδέα να ξανανέβουμε;

    Αχα! άρχισες τα πα - πα ε; Ετσι για να αρχίσεις να με καταλαβαίνεις τι έχω περάσει....

    Κι έχουμε μπροστάαααααα ουουου

    Να σηκωθούμε τώρα; (για να μπορούμε να ξαναπέσουμε...)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όμορφα τραγούδια και τα 2!!!!
    Η Μελίνα στα καλύτερά της!

    Ειδικά το αγάπη που γίνες δίκοπο μαχαίρι,είναι το αγαπημένο μου!

    Το είχα τραγουδήσει και σε εισαγωγικές εξετάσεις για το θέατρο τέχνης!

    Να'σαι καλά Στελλάκι που μας τα ξαναθύμησες!
    Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. .
    στέλλα μου,

    υπέροχες μοναδικές οι επιλογές σου, μοναδικές στιγμές – και τι μάτια, αυτά της μελίνας, τα αιώνια, τα απείραχτα στο χρόνο και στους φόβους…

    εμένα, κατά ένα παράξενο τρόπο, δε με ρίχνουν τα θανατερά τραγούδια, είναι τα καλύτερά μου, παράδοξο ίσως για πολλούς…

    μόνο τα κακά τραγούδια με ρίχνουν κι αλλάζω αμέσως δίσκο, κανάλι, σταθμό, ήχο…

    φωτεινή καλημέρα γλυκό κορίτσι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Αλεξάνδρα

    Όχι καλέ, δεν πέσαμε... Απλά συγκινηθήκαμε! Τι λέω στον πρόλογό μου???

    Μετά τα μέιλ που έχουμε ανταλλάξει, σχετικά μ' αυτό το "πα-πα-πα", καταλαβαίνεις πως μάλλον χρειάζεται να προσθέσουμε στο "ουουου" σου, πολλά, μα πάαααραααα πολλά "ου" ακόμα...

    Φιλούμπες!!!



    @Aurangel

    Σ' ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου!

    (Τά'χεις πάει καλά στις εξετάσεις, ήταν γουρλίδικο???)

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!



    @Γιάννης Φιλιππίδης

    Μα τι υπέροχη περιγραφή γι' αυτά τα απερίγραπτα μάτια...

    Κι εσένα, ε;;; Άρα συμφωνείς κι εσύ με τον πρόλογό μου! Είδατε που είμαστε πολλοί και "οι άλλοι", τελικά??

    Ζεστή καληνύχτα πια, γιάννη μου, και φιλί φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θυμάμαι...
    όταν ήμουν παιδί
    και βλέπαμε ελληνική ταινία βράδυ Σαββάτου
    όλη η οικογένεια μαζεμένη γύρω στη tv

    τη πρώτη φορά που είδα τη Στέλλα
    χάθηκα στο βλέμμα της
    και στην περίεργη αύρα που είχε αυτή η ηθοποιός

    λατρεμένη η Μελίνα για πολλά χρόνια
    κρίμα που δεν την είδα ποτέ στο θέατρο
    αυτήν και τη Λαμπέτη

    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @σιωπηλός νικόλας

    Καλησπέρα ονλάιν νικόλα μου!

    Πόσα χρόνια πίσω με γύρισες... Το λέγαμε μάλιστα "το ελληνικό", θυμάσαι; Το λέγατε εσείς; "Έχει ελληνικό", "Τι ελληνικό έχει σήμερα;", "Α, τό 'χω ξαναδεί αυτό το ελληνικό!"

    Ιερά τέρατα και οι δύο και ΑΠΟΛΥΤΑ λατρεμένες!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ, καλέ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. για να μην γαμήσω την απο πάνω ανάρτηση
    και καλή επιτυχία και ανάρρωση στην φίλη σου-

    έχεις πρόσκληση πασατέμπου παιχνιδιού...

    και φιλιά έχεις! βεβαίως!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή