"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2008

Έτσι ήταν πάντα




Μουσική, στίχοι, ερμηνεία: Πάνος Θεοδωρόπουλος

Κάποιοι ίσως δεν τον γνωρίζετε...

Οι υπόλοιποι τον ξέρετε με πολλά ονόματα:

Σάουθ, ΣΟΤΡ, Πάνος, Πόνυ, Ψιτ, Σωτήρης, (το άλλο δεν το λέω Πάνο, μη φοβάσαι...), South Of The River...

Η ανάρτηση της 11ης Σεπτεμβρίου, δεν θα μπορούσε παρά να είναι αφιερωμένη σε κάποιον με πολλά ονόματα, έτσι, νά 'μαστε και στο κλίμα!

Όταν πρωτοάκουσα το τραγούδι του, έπαθα τέτοια πλάκα, που δεν ήξερα πως να εκφραστώ ώστε να τον πείσω ότι το εννοώ και δεν τον "χαϊδεύω" επειδή είναι φίλος μου... Μάλλον πείστηκε, μόνο όταν με άκουσε να μιλάω για άλλα που μου άρεσαν λιγότερο... :ΡΡΡ

Από τότε του έλεγα ότι, αν και όποτε, αποφασίσει να βγάλει "παραέξω" τα τραγούδια του... ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΛΩ!!!!!!!!!!! Σκόπευα βέβαια τότε να το βάλω στο podcast. Τώρα όμως που την παίζουμε στα δάχτυλα την τέχνη του βίντεο... Σιγά μην τ' άφηνα!!!

Έτσι μάζεψα όλες τις εικόνες που μου δημιουργούσε το άκουσμα του, και βγήκε το βιντεάκι που βλέπετε.

Στον Πάνο, λοιπόν...

UPDATE 1:
Θερμές ευχαριστίες σε όλους για την τεράστια αγκαλιά που ανοίξατε και μας βάλατε, και ιδιαίτερες στους: Γιάννη Φιλιππίδη, Αλεξάνδρα, mAuVe, maya, Aurangel, alicia, chryssa, για τις σχετικές αναρτήσεις και αναφορές στα μπλογκς τους.

UPDATE 2:
Τεράστια παράλειψη, η παράθεση των στίχων:

Έτσι ήταν πάντα

Ανακατεύω το φως
του βάζω σκοτάδι
της νύχτας το σημάδι
στης αυγής το χαμό
Δεν ξέρω πως
μα κάθε μου βράδυ
μαζί με την σελήνη,
ξενυχτούσα κι εγώ

Σύννεφα εμπρός
και πίσω σταγόνες
βροχή που δυναμώνει
και μ΄αφήνει στεγνό
Μια μουσική
μια καταιγίδα από θλίψη
με δύναμη να στύψει
τον γκρίζο ουρανό...

Ετσι ήταν πάντα ο κόσμος
φως απατηλό
Ετσι ήταν πάντα
έσβηνε πριν να κοιμηθώ

Θυμάμαι
τότε που τα δέντρα μιλούσαν
νερά που τραγουδούσαν
και το χώμα νωπό
Στις γειτονιές
παιδιά που κυνηγούσαν
τ΄αστέρια που μετρούσαν
να τα φέρουν εδώ

Θυμάμαι
σαν τώρα να βαδίζω μονάχος
σε πέρασμα στενό
μέσα από μαύρη φωτιά
και πουθενά
κάποια νεράιδα του δάσους
που πάντα ήταν εκεί
για τα καλά τα παιδιά

Ετσι ήταν πάντα ο κόσμος
φως απατηλό
Ετσι ήταν πάντα
έσβηνε πριν να κοιμηθώ

Και να που εσυ
φαντάζεις καινούργια
με χρώματα λουλούδια
και στα μάτια το χθες
Οπως αυτές που λέγαν
στα τραγούδια
που μίλαγαν οι στίχοι
που δεν πίστεψα ποτέ

Τώρα μαζί
σβήνω το τσιγάρο
και μπαίνω στο ίδιο το τρένο
μα για λίγους σταθμούς
Ξέρω καλά
πως θα ναι μόνο για λίγο
το κλάμα μου θα πνίγω
θα χαθώ στους καπνούς

Ετσι ήταν πάντα ο κόσμος
φως απατηλό
Ετσι ήταν πάντα
έσβηνε πριν να κοιμηθώ


94 σχόλια:

South Of The River είπε...

Με κατακόκκινα μάγουλα (ό,τι φαίνεται απ' αυτά δηλαδή) από ντροπή, και με ένα τσιγάρο να έχει πέσει στο πάτωμα από αδυναμία των δαχτύλων να το κρατήσουν, τι άλλο μπορώ να πω από ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ;;;; Ξέρω ότι δεν φτάνει...

Και όχι μόνο για το εξωπραγματικό βίντεο... Αλλά για την στήριξή σου σε αυτά που κάνω, από τότε που με ξέρεις...

ΥΓ. Μα πιο πολύ ευχαριστώ για το ότι την έκανες την ανάρτηση 11/09. Να συνδυάσουμε και τις επαναστατικές (τρομάρα μου) καταβολές...

Chryssa είπε...

Κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ!!!
ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ!!!
ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΜΑ ΤΩΡΑ!!!!!
ΟΥΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΥ!!

Τώρα να πω ότι είμαι πολύ περήφανη που σας ξέρω ή θα ακουστώ σαν 80χρονη θείτσα???

Στέλλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!
Πάνο το τραγούδι είναι υπέροχο (ερμηνεία, στίχοι, μουσική). Να το πω άλλη μία????

Έδεσε απίστευτα!! Το ένα ομορφαίνει το άλλο!!!

ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ!!!!!

Αυτόγραφα θέλω τώρα!!

:))))

Talisker Stt. είπε...

-σορρυ τωρα αλλα εχω ενα σοβαρο προβλημα

θελω κι αυτο το βιντεο και σε λιγο το μπλοκ μου θα σερνεται με τις παραγωγες σου ..και ειμαι και ανταγωνιστικουλα τι θα γινει τωρα?

(επανερχομαι σοβαρη!)

Talisker Stt. είπε...

Εχει πολυ πολυ λιγες μερες που πηγα στο λινκ που ειχες κατω με τις νοτες ..

ακουσα το τραγουδι και ηταν υπεροχο..
πραγματικο υπεροχο και πολυ ομορφη φωνη

(κι ας μην με ειδοποιησει οταν αναρτησει apocalyptika..ειμαι υπερανω εγω:::::)))))

-οταν θελω :)

Δεν εχω μαθει ακομα να ανεβαζω τα δικα μου βιντεο εκει αλλα ξερω απο τα σλαιντς πως αυτο που κανεις θελει πολυ μερακι και αγαπη ...
και πρεπει να εχεις ερεθισμα..

Η χειρονομια σου ειναι απολυτα πολυτιμη η επιλογη των φωτο παρα πολυ καλη και γενικα εχεις κανει ενα μικρο διαμαντακι στο οποιο στραφταλιζει η φωνη του φιλου σου
πανω στην ευγενικη χειρονομια σου..


και νομιζω δεν παω καθολου καλα

-συγκινουμαι τωρα που στο γραφω.

Να παλεψετε και να διατηρησετε αυτη τη φιλια σας το ευχομαι με ολη μου τη ψυχη.


υγ: το ακουω παλι εχει καταπληκτικη φωνη!

Talisker Stt. είπε...

-ενα στερητικο που λειπει ολη μερα η μεγαιρα .....
-το εχω..

εχεις ιδεα που ειναι?
(μεταξυ μας)

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Ουπς! Το ήξερα ότι ο Πάνος γράφει, δεν είχα ακούσει όμως τίποτα δικό του. Και ακόμα δε μπορώ, αφού στη δουλειά μας έχουν “κόψει” τα βιντεάκια από τους υπολογιστές μας για να μη χαζεύουμε και να είμαστε πιο … αποδοτικοί. Θα το ακούσω μόλις επιστρέψω σπίτι και θα επανέλθω με σχόλιο…

Την καλημέρα μου

Negma είπε...

Καλημέρες σε όλους

Τρελλή συναισθηματική φόρτιση

Από διάφορα

Θα επανέλθω ψύχραιμη

Negma είπε...

Νωρίς το πρωί έκλαιγα απο χαρά και συγκίνηση. Ο Λατρεμένος μου πάει πρώτη δημοτικού. It's official! Κι εγώ δεν μπορώ ώρες ώρες να συνειδητοποιήσω ότι έχω παιδί...

Μετά ήρθα στο γραφείο, και κατά την προσφιλή μου συνήθεια, η πρώτη μου δουλειά ήταν να φτιάξω καφέ και να μπλογκάρω πριν πλακώσει το μποςς. Κι έμαθα από την Τάλισκερ, που έμαθε απο τη Γλαρένια, πως χάθηκε ένας μπλόγκερ... Η μπλογκογειτονιά σε όλο της το μεγαλείο. Μου φάνηκε πιο κυριολεκτικό από ποτέ αυτό το "γειτονιά". Κι είδα την τελευταία του ανάρτηση, η οποία έμοιαζε τόσο πολύ με των περισσοτέρων μας πριν τις διακοπές. Αυτές που δίναμε ευχές και ραντεβού για τον Σεπτέμβρη. Και μετά τ' ανταμώματα κι οι χαρές... Και κάποιος δεν γύρισε. Ξαναέκλαψα, αλλά όχι από χαρά όπως το πρωί. Δεν τον ήξερα. Αλλά δεν έχει καμμία σημασία για μένα αυτό.

Έχω χαλαστεί πολύ... Κι όχι μόνο για το δεύτερο γεγονός, αλλά παραδόξως και για το πρώτο. Δεν είναι "καθαρή" χαρά, έχει μέσα μπλεγμένα κι ένα σωρό άλλα συναισθήματα, γι' αυτό.

Με δυο λόγια, και τα δυο περιστατικά, με κάνουν να νιώθω πως κάτι χάνω, κάτι δεν προλαβαίνω. Οι αλλαγές με ξεπερνούν. Προηγούνται εμού.

Θέλω να γράψω κλείνοντας αυτό το σχόλιο, ότι "θα μου περάσει και θα επανέλθω", κι ακόμα κι αυτό με χαλάει. Όλα πρέπει να τα προσπερνάμε με συνοπτικές διαδικασίες για να ανταπεξέλθουμε σε κάτι άλλο.

Εγώ τώρα πρέπει να δουλέψω.

Εγώ τώρα δεν θέλω να δουλέψω.

Κωνσταντίνος Π είπε...

Ποιος θέλει να δουλέψει;
μην αγχώνεσαι για τον Αδάμ! Καλά θα περάσει, να μη πω ότι τον ζηλεύω κιόλας!!!

Συγνώμη που ξεκίνησα με αυτό ως σχόλιο!!!

Τώρα για τον Πάνο τι να πω παραπάνω;
Μόνο ότι δεν ήθελες να πεις επώνυμο αλλά το γράφει στο λινκ!!!

Είχα ακούσει τα καλύτερα από άτομα που έπαιζαν εδώ στα Γιάννενα μαζί δεν είχα ακούσει ο ίδιος όμως.
Εχεις δίκιο ότι το "έτσι ήταν πάντα" είναι το πιο δυνατό τραγούδι από όσα "δημοσιοποίησε".
Ας ελπίσουμε και σε περισσότερες "δημοσιοποιήσεις" και σε κάποιο λάιβ, γιατί όχι;
Έστω για ...εμάς!
ξεκινάμε το ..."πρήξιμο"!!!

φιλιά

Negma είπε...

@South Of The River

Η σκηνή με το χαμένο βλέμμα, τα αβαβάου παπαπάου, και το κορυφαίο σημείο που σου έπεσε το τσιγάρο από το χέρι, είναι η τρανή απόδειξη του "μια εικόνα - χίλιες λέξεις"! Ό,τι και νά 'λεγες πριν ή μετά... Τσάμπα κόπος... Η σκηνή τά 'πε όλα!

Και αυτό που έκανες αμέσως μετά, αξίζει πολύ παραπάνω από τα όσα "ευχαριστώ"...

Όταν τα λόγια λοιπόν, ή είναι ανεπαρκή ή περιττά, δεν χρειάζεται να το ζορίζουμε.

Τι ν' απαντήσω λοιπόν στο σχόλιό σου?

..............................
..............................
..............................

Αυτά τα ολίγα...

alicia είπε...

Εγω τωρα που συγκινηθηκα για τον αδαμακο σου, που θυμηθηκα τον street spirit(κι ας μην τον ηξερα παρα μονο μεσα απο τα κειμενα του), που θυμηθηκα κι αλλα τοσα και βουρκωσα, που ακουω το τραγουδι του ψιτ, που χαιρομαι τοσο που σε εχω γνωρισει μωβ κοριτσι μου..

δεν εχω τι να γραψω, δεν εχω τιποτα..

φιλια, να εισαι καλα.

και για τον πανο : και σε αλλα τετοια ομορφα, αληθινα.

Negma είπε...

@chryssa

Λοιπόν, Πάνο, ξέρεις τι λέω για τα αυτόγραφα???

Να της πάρουμε από ένα Crunchy, κι όταν αδειάσει τα δύο σακκουλάκια σε 0,032324 δεύτερα, να της τα υπογράψουμε με ανεξίτηλο μαρκαδόρο!

Τι λές Χρύσα, σ' αρέσει η ιδέα???




(Κι από σένα δεν θα ξεχάσω την πρώτη αντίδραση... Σμααατςςςς!!!!!)

Negma είπε...

@Talisker

Λιώμα μ' έχεις κάνει...

Λιώμα...

Να πω πόσο μετράω τη γνώμη σου?

Να πω ότι δεν ξέρω πιο μετρημένο άνθρωπο στα λόγια (έως φειδωλό)?

Να πω τι σημαίνει για μένα ο συνδυασμός των δύο παραπάνω, σε σχέση με τα όσα μου έγραψες?

Ήθελα να σου κάνω πλακίτσες, για να το γυρίσω στο αστείο, μπλα μπλα μπλα, οι γνωστές άμυνες... (αν δεν κατάλαβες τι εννοώ, δες πως απάντησα στην Χρύσα),χαχαχα χουχουχου...

Αλλά δεν...

Με συγκίνησες πολύ Ταραντούλα μου!

Πολύ!

Το κόβω, γιατί όταν αποφασίσει να εμφανιστεί η Πεταλουδόχαρη, θα μας πάρει με τις ντομάτες!!!

(έχουν αντιστραφεί λίγο οι ρόλοι, τελευταίως, ή με φαίνεται???)

Και το βιντεάκι βεβαίως και να το στολίσεις στο "σπίτι" σου! Τιμή μας! (Μιλώ και εξ ονόματος του Σάουθ, που σε τσίγκλαγε όταν πρωτοπήγες στο δικό του σπίτι, και τον πήρες από κακό μάτι, κυρά-Υπεράνω! Θα σου πει, μαρή, θα σου πει!!! Και για Placebo, κι ό,τι θες! Νταξ???)

Όχι φιλιά! Αρκετά σοροπιάσαμε!

:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Negma είπε...

@Το άρωμα του τραγουδιού

Καλημέρα Μάκη, σε περιμένουμε!



@Κωνσταντίνος Π

Μωρέ ο Αδάμ, καλά θα περάσει, εγώ πως θα περάσω... (Δεν το συνεχίζω, έκανα αμάν να συνέλθω, άστο... Να σχολάσω με το καλό μην ξεφτιλίζομαι άλλο εδώ, και πλαντάζω σπίτι μου με την ησυχία μου!)


Μπα μπα μπα... Στά 'χουν προλάβει οι κοινοί σας γνωστοί, ε??? Εμ, τι να κάνουμε που έχει φτάσει μέχρι εκεί η χάρη του????????

Όσο για τα λάιβ και τέτοια, εγώ δεν μπορώ να πω τίποτα. Δεν μου έχει δώσει ακόμα τέτοια εξουσιοδότηση. Εκκρεμούν κάτι οικονομικές διαφορές για να δώσουμε τα χέρια, όσον αφορά το μανατζάρισμά του. Ας τα πει προς το παρόν αυτός, κι άμα "κλείσουμε" θα σου στείλω και σένα το Δελτίο Τύπου που θα συντάξω, ναι;

Φιλιά κι από μένα Κωνσταντίνε μου, καλώς ήρθες και καλό φθινόπωρο!!!

Υ.Γ. Δεν κρύβουμε το επίθετο καλέ! Λάθος κατάλαβες! Εκεί που έγραφα τα διάφορα παρατσούκλια του, απέκρυψα κάτι, γιατί μετά θα με σκότωνε και θα έγραφε τα υπόλοιπα τραγούδια του από τον Κορυδαλλό!!!

Negma είπε...

@Alicia

Σκατά σ' έκανα κι εσένα ε?

Σόρρυ, Σκορπιδάκι μου!!!

Δεν χρειάζεται να πεις και κάτι άλλο... Τά 'πες όλα!

(Η χαρά είναι όλη δική μου, για τη γνωριμία μας...)

Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ πολύ!!!

Talisker είπε...

(έχουν αντιστραφεί λίγο οι ρόλοι, τελευταίως, ή με φαίνεται???)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΧΧΧΧΧΧΧΧ


-τι φαγατε σημερα ειπατε???

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


φειδωλη φειδωλη αλλα με σας ετσι και πιαστω στην πλακα δεν μαζευομαι
ξερεις ποσα μεσημερια εχω να κοιμηθω???


Απο αυριο θα ξαναξυπνησω με το μαυρο μου κεφαλι
γιατι σε λιγο θα μου κρεμασετε
κουδουνια..
-και δεν θα φταιωωω
-θα εινα η ιδεα σας..

-Αν θελετε ενα καλο τυπογραφειο για αυτογραφα να σας πω το δικο μου
Μολις τυπωσα μια ντουζινα και χωρις ρετους...
μια κουκλα παλι!

-ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΟΑΚΑΜΤΡΑ ΚΟΡΗ
μαλλον αποκοιμηθηκε στο σχολειο νομιζοντας πως ειναι ακομα στη πισινα


πφ

Talisker είπε...

Πανος/ψιτ/Ριβερ/
-να την παρετε για μανατζερ
-σοβαρα τωρα...

:)

dazed n' confused είπε...

Χμμμ ... εγω προσπερνω την απωλεια (δεν ειμαι και για να πεσω περισσοτερο, εδω που τα λεμε ...) και θα πω μονο μπραβο ... μπραβο ... πολλα μπραβο ...
Πολυ χαρηκα και για τον Αδαμακο (αντε να σε δω οταν θα σε διωχνει απ'το σπιτι για να φερει το ταιρι του ... χε χε ...) και για το βιντεακι που ειναι το πιο ωραιο απ'ολα ...
Ειχες βεβαια και ωραια πρωτη υλη (τι να κανω που μεχρι τωρα το ειχατε και οι δυο σας σε σημειο που δεν μπορουσε να σχολιασει κανεις ... βρισκω ευκαιρια και τα γραφω εδω: Μπραβο Πανο ! Πολυ ομορφο ! Και στιχοι και μελωδια και φωνη ... ΣΟΥΠΕΡ !!!) αλλα νομιζω οτι αυτη τη φορα ξεπερασες τον εαυτο σου ...
Θελω κι εγωωωωω ...
Εχω ενα λατρεμενο τραγουδακι (σκοπιμα δεν λεω εδω ποιανου καλλιτεχνη) που δεν βρισκω βιντεακι στο U Tube ... Να στο στειλω και να παρω νουμερακι, να περιμενω στην σειρα να "ζωγραφισεις" και γι'αυτο ;;;
Τι λες φιλεναδα ;;;
Θα με αναλαβεις ;;;

Φιλουμπες !!!


P.S.
Ψτττ ... Πανοοοοο ...
Για πες ...
(σιγα ομως μην ακουσει ...)
Ποσα σου πηρε ;;;
Ειναι ακριβη ;;;
Θα με γδαρει ;;;
;-bbb

Negma είπε...

@Talisker

Άλλη μας βρήκε, και λέμε για την Πεταλούδω...

Κι εσύ κοιμάσαι τα μεσημέρια???

Μόνο εγώ δουλεύω (λέμε τώρα) εδώ μέσαααααααα??????????

~~~~~~~

Να ξυπνήσεις όπως θες, εμένα μ' αρέσεις και μαύρη και κόκκινη, στο 'χω ξαναπεί! Και κουδούνια δεν κρεμάω εγώ, νοου, νοου, νοου, ζαμαί των ζαμών!!! Τουναντίον!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Περιμένω με μέιλ τα στοιχεία του τυπογραφείου σου, να ζητήσω προσφορά. θα πάρω από πολλούς προσφορές. Τόσες χιλιάδες θα τυπώσουμε, να μην χτυπήσω μια καλή τιμή???

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ικανή την έχω...

Δεν γύρισε κι αυτή καμμιά βδομάδα νωρίτερα να προσαρμοστεί, στο παρατσάκ του αγιασμού ξεκουβάλαγε...

~~~~~~~~~~~~~~~

Μ' αρέσει που ανάλαβες να κάνεις τον μάνατζερ του μάνατζερ...

;-)*

Negma είπε...

@dazed 'n' confused

Στο ίδιο level είμαστε πάνω κάτω, γι' αυτό εγώ μόλις χτύπησα ένα κουτί αντικαταθλιπτικά και στάνιαρα. Amarretti τα λένε, σώζουν ζωές!!! Θα την βγάλω τουλάχιστον μέχρι να πάω σπίτι. Ε, εκεί βλέπουμε, έχω και πιο σκληρά στην ανάγκη. Πήρα μισό κιλό κοκάκια απο το ζαχαροπλαστείο χθες, για παν ενδεχόμενο.

Εννοείται ότι θα σε βοηθήσω σε ότι θες, κι εννοείται ότι θα το κάνω τσαμπέ... Ακριβώς τι θες, δεν έχω καταλάβει, μια και ξέρω ότι "τό 'χεις" εσύ μ' αυτά, αλλά περιμένω οδηγίες με μέιλ, ναι? Αλίμονο αν δεν βοηθήσω εσένα... :)*

Φιλούμπες Γιώργο μου, και σ' ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα που είπες...

Talisker είπε...

Φαε! Φαε!

να μη χωρας απο τις πορτες
να μη μπαινεις στα Μοργκαν
να μη σου φτανει μια θεση στο αεροπλανο

φαε να δω τι θα καταλαβεις!!

(ακου κοκακια)

maya είπε...

λοιπόν.


ΗΡΘΑ.



πρώτα τα σοβαρά.

r e s p e c t.
:)&

--------------------------

@south of the river

μουσική, φωνή, στίχοι ?
συγχαρητήρια south.
ήξερα μόνο την αγάπη σου για την μουσική.
δεν είχα ιδέα ότι την νοιώθεις απο μέσα παντού.
είναι μαγικό το ταλέντο σου.
τι τυχερός να έχεις τέτοιο δώρο!
και τυχερή νοιώθω που το άκουσα εδώ.
νάσαι καλά, να νοιώθεις
για να μπορείς να γράφεις,
και να δημιουργείς.

αυτό που έκανε η στέλλα...
είναι υπέροχη πράξη αγάπης και εκτίμησης.
είσαι πολύ τυχερός. πολύ.

:)))))))



στέλλα μου
...
είσαι εκπληκτική.
δεν το πιστεύω πόσο γρήγορα τόπιασες
τι καλή που έχεις γίνει στ βίντεο.
και αυ΄το σήμερα?
κάθε φράση των στίχων με την εικόνα!
απίστευτο 'πάντρεμα'!
ανατριχιαστικό.

έχω μείνει άφωνη.
χα ρα μι ζε σαι!!!!!!!!!!!!!!
με συγκίνησες πάρα πολύ.
όσο γνωρίζω τις εκπλήξεις σου
χαμογελάω.

σε φιλώ πολύ περήφανη
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

και τώρα θα δείτε...

maya είπε...

μέγαιρα?
Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΟΑΚΑΜΤΡΑ ΚΟΡΗ?

μα καλά, τι θα γίνει?!!!!!!
μια μέρα λέιπω και γίνεται της πουτάνας το θαψιμο?

δεν κοιμήθηκα στον αγιασμό
αλλά ότι γύρισα τελευταία στιγμή
και τρέχω σαν τον βέγγο είναι γεγονός!

δεν έχω πάει πουθενά να διαβάσω,
δεν έχω χρόνο για αγανάκτηση,
(κάτι δεν είναι όπως μ'αρέσει
τώρα που το σκέφτομαι...)
και έχω κι σας τις δύο
να με θάβετε και νάχετε και δίκιο!!!

αχ στέλλα πρέπει να δεις τα αυτόγραφα που τύπωσε η ΑΜ!
φωτό αλα μαρία αλιφέρη "σας αγαπώ"
και την χαρίκλεια ως λελούδι
πάνω απο το αυτί!
με σκέρτσο το κεφάλι λίγο στο πλάι
και φαινεται ΚΑΙ το μαύρο της δόντι.
ξέρεις ποιό. όχι το πίσω δεξιά.
το κάτω μπροστά που στο μειδίαμα δεν φαίνεται. αυτό.

άσε. πίκρα μεγάλη...
και τύπωσε ένα σωρό.
νόμιζε ότι με την νανά τσούμα θα γίνει φάση μεγάλη.
αλλά η καυμένη η νανά
έκανε το λάθος να πάει και στο μαύρο...
δεν σου λέω τίποτα.

τις φωτό τις έδωσα στο σουβλακερί απο κάτω
να μην πάν χαμένα.
να τυλίγουν γύρο κλπ.
τα βλέπουν οι πεινασμένοι
και το τρώνε όλο το σουβλάκι
μην τους φάει η τάλισκερ!

:)

αυτά είχα να προσθέσω.
και τώρα αποσύρομαι να σκάψετε κι άλλο.
να δω τι θα καταλάβετε!
γρμφ.

maya είπε...

..aa δεν μιλάτε ε?
θα λείπω και θα οργιάσετε πάλι...
τς τς τς

καλημέρα!
ήθελα να ξαναδώ το βίντεο!
:))))

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Γιάννης Φιλιππίδης είπε...

.
και σπάσε πλάκα λέω, που εγώ, είχα σκοπό να σου γράψω για να ‘ρθεις από μένα,

να δεις ένα τραγούδι που σας είχα αφιερώσει…

κι έμεινα πάλι με το στόμα ανοιχτό…

φιλι φιλι σαββάτου στέλλα μου

μπράβο και πάλι σε σένα,

όσο για τον δημιουργό…

χρειάζονται λόγια;

Negma είπε...

@Talisker

Κοκάκια, κοκάκια, κοκάκια, κοκάκια!

Το άκουσες τώρα??????????????????

Πως θα διατηρήσω τις ζουμερές μου καμπύλες?????????????

;-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Negma είπε...

@maya

Το τι χάλια τα πάω μ' αυτά, δεν περιγράφεται... Παπαρούνα έχω γίνει, δεν την παλεύω...

Ξέρεις κάτι; Δεν ξέρω αν κάποιος μου ζητούσε να κάνω κάτι αντίστοιχο, αν θα μπορούσα να το κάνω εξίσου καλά... Τα δύο που έχω φτιάξει μέχρι στιγμής, έχουν βγει από μέσα μου, απο ανάγκη... ήταν συναισθήματα που βρήκαν αυτόν τον "δρόμο" για να βγουν.

Το πρώτο με την αγάπη, δεν το συζητώ, θα μπορούσε να είναι προσφιλές θέμα πολλών. Απλά σε μένα κάτι συσσωρευόταν εδώ και καιρό, κι ήρθε κι έδεσε.

Το δεύτερο τώρα με το τραγούδι του Πάνου, πάλι απο έντονη συναισθηματική φόρτιση βγήκε. Το λατρεύω από τότε που το πρωτοάκουσα, αλλά επειδή είναι και ντροπαλούλης δεν τον πίεσα ποτέ να μ' αφήσει να το ανεβάσω (για το podcast το ήθελα τότε).

Αλλά όταν είδα ότι είχε βάλει στο μπλογκ του λινκ με το myspace του, άδραξα την ευκαιρία!!! Πρώτα με το λινκ μου στα δεξιά (αυτό με τις νότες) και τώρα με το βίντεο! Έβγαλα τ' απωθημένα μου!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Η αλήθεια είναι πάντως ότι έχω συγκινηθεί απίστευτα με τα σχόλιά σας και την αποδοχή που βλέπω να έχει... Και το βίντεο, και το τραγούδι του Πάνου.

Εγώ σε φιλώ πολύ συγκινημένη
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Negma είπε...

@ξανα-maya

ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΔΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟ???

ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΤΗΝ "ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΩΣ ΛΕΛΟΥΔΙ"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!

(Έχω ψοφήσει στο γέλιο, δεν παίζεσαι, τρελλή ατάκα!!!!!!!)

Καλημέρα ρε φιλενάδα,
φιλούμπες ξεγυρισμένες!!!!!!!!!!!

Negma είπε...

@Γιάννης Φιλιππίδης

Αμ εγώ που ήρθα πρώτα σε σένα, κι ύστερα το πήρα χαμπάρι όλο αυτό???

(στα εξηγώ από κει...)

Όχι, γλυκέ μου, όχι...

Τι να πρωτοκαταφέρουν κι αυτά τα έρμα το λόγια...;;;

Άσε που το σημερινό σου update αξίζει όσο 1000 λέξεις...

Σ' ευχαριστούμε πολύ που μας τίμησες τόσο, είναι παραπάνω από υπέροχο αυτό που έκανες!!!!!!!!!

Φιλιά αλμυρά...
(σαν της Στυλιανής ένα πράγμα...)

Αλεξάνδρα είπε...

Χαμένη απο χθες στα βιβλία των παιδιών που έπρεπε να ντύσω, κοίταξα το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο που με έφερε σε σένα.

Πανέμορφο κομμάτι και καλώς σου άρεσε. Επιτέλους, να γίνονται γνωστά και τα καλά και όμορφα, όχι μόνο τα κακά κι άσχημα.

Είμαι οπτικοακουστικός τύπος και έτσι δεν μπόρεσα να αποφύγω τον πειρασμό να γράψω τους στίχους.
Μην γελάσεις μα σιγά σιγά καθώς τους έγραφα τόσο μου άρεσαν περισσότερο.

"Ετσι ήταν πάντα"

(στίχοι-μουσική-ερμηνεία: Πάνος Θεοδωρόπουλος)

Ανακατεύω το φως
του βάζω σκοτάδι
της νύχτας το σημάδι
στης αυγής το χαμό
Δεν ξέρω πως
μα κάθε μου βράδυ
μαζί με την σελήνη,
ξενυχτούσα κι εγώ

Σύννεφα εντός
και πίσω σταγόνες
βροχή που δυναμώνει
και μ΄αφήνει στεγνό

Μια μουσική
μια καταιγίδα από θλίψη
με δύναμη να στύψει
τον γκρίζο ουρανό...

Ετσι ήταν πάντα ο κόσμος
φως απατηλό
Ετσι ήταν πάντα
έσβηνε πριν να κοιμηθώ

Θυμάμαι
τότε που τα δέντρα μιλούσαν
νερά που τραγουδούσαν
και το χώμα νωπό
Στις γειτονιές
παιδιά που κυνηγούσαν
τ΄αστέρια που μετρούσαν
να τα φέρουν εδώ

Θυμάμαι
σαν τώρα να βαδίζω μονάχος
σε πέρασμα στενό
μέσα από μαύρη φωτιά
και πουθενά
κάποια νεράιδα του δάσους
που πάντα ήταν εκεί
για τα καλά τα παιδιά

Ετσι ήταν πάντα ο κόσμος
φως απατηλό
Ετσι ήταν πάντα
έσβηνε πριν να κοιμηθώ

Και να που εσυ
φαντάζεις καινούργια
τα χρώματα λουλούδια
και στα μάτια το χθες
Οπως αυτές που λέγαν
στα τραγούδια
που μίλαγαν οι στίχοι
που δεν πίστεψα ποτέ

Τώρα μαζί
σβήνω το τσιγάρο
και μπαίνω στο ίδιο το τρένο
μα για λίγους σταθμούς
Ξέρω καλά
πως θα ναι μόνο για λίγο
το κλάμα μου θα πνίγω
θα χαθώ στους καπνούς

Ετσι ήταν πάντα ο κόσμος
φως απατηλό
Ετσι ήταν πάντα
έσβηνε πριν να κοιμηθώ


Οι φωτογραφίες που έντυσες το τραγούδι καταπληκτικές.

Τίποτα άλλο δεν έχει περισσότερη αξία παρά να κάνεις με μεράκι αυτό που θέλεις όταν το θέλεις.
Δεν δέχεται παραγγελίες η καρδιά βλέπεις. Με ελευθερία εκφράζεται όποτε εκείνη θέλει.

Στέκω μαγεμένη από την όμορφη συγκυρία μουσικής κι εικόνας.
Αγαπάω τα μικρά, ξαφνικά θαύματα.

Σμουυουουουουτς και στους δυό για την ευεξία που μου χαρίσατε!

Οσο για τον Αδάμ απλά μεγαλώνει! Του εύχομαι να ομορφαίνει καθώς μεγαλώνει και να γίνεται καλύτερος.
Και σε σένα να περηφανεύεσαι πάντα γι αυτόν.

maya ευχαριστώ που πάντα με ενημερώνεις!!!!

Talisker ζηλεύω τους μεσημεριανούς σου ύπνους...

Πίσω στο σιδέρωμα, φωνάζουν τα ρούχα....

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

Φαντάζομαι δεν πειράζει που το έβαλα στα δεξιά του μπλογκακίου μου ε;

mahler76 είπε...

τι όμορφο τραγούδι, και το βίντεο εξαιρετικό. Καλημέρα κούκλα.

mAuVe είπε...

Μου 'φυγ' ένα συννεφάκι
πάει τη λύπη στα βουνά
ψάνει να χτίσει ένα σπιτάκι
στο πάντα και στο πουθενά

Σ' ένα λιμανάκι μ ω β
ξύπνησα τα χαράματα
όχι να μη γίνω Ιώβ
μήτε να μάθω γράμματα


προτίμησα να σου τα πω
μέσα από τον Ελύτη (τα ρω του έρωτα )

ΣτεΛΛίνα,
σ' αγαπώ πολΥ πολΥ πολΥ
κι εσύ όμως...
τι όμορφα που ξέρεις ν'αγαπάς!.....



@Πάνο,

είσαι εξαιρετικά ευαίσθητος & ξέρεις να "ακουμπάς"...

η έμπνευση να 'ναι πάντα μαζί σου

φιλιά Κυριακάτικα

Talisker είπε...

@ Στελλα, λατρευτη ευαισθητη ψυχη
αποχωρω του ποστ σεβομενη το οτι ανηκει σε φιλο σας /διαφορετικα θα τα εκανα λ ι μ π α !
Ασπασμος!!


@Αλεξ...μολις χαλασε η σιεστα μου.
ειπα να μπλοκαρω πριν κλεισω τα αμυγδαλωτα διαπεραστικα και πανεξυπνα ματια μου!
Και επεσα σε ανωθεν ποστ
Μολις ξεκινησε πολεμος. Εσο απο κοντα ως δυναμη καταστολης!
-ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΛΕΩ!

@ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ

-ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ!
αυτο μονο σου λεω!
Επισης τα στιλετος μου ποτε δεν πατουν μωσαικο σουβλατζιδικου!

ΠΥΡ!

Talisker είπε...

ΜΑΜΑΤΑΛΙ@$##$%#μαγια$$@$#$$^λουλουδι$$!#@!@#!@@#@#@@#@#@#@@#@!$@!!#@%$#$#@$!@#@@#!@@$ψειρε΅σ$#%$$$@@$##@@#@@@@#θειααλεξανδρα%$%#$%#@@@#@#@#@^$#$%%$^$%^$^%στελλα#@#!@#!@#!!$!μαχαιρι%$%@#


-ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ!

Xνούδι είπε...

θα πω μόνο ότι το έχω ακούσει απίστευτα πολλές φορές.
Αρκεί. Αυτό που είπα.

Ψιτ.

Negma είπε...

@Αλεξάνδρα

Μα γιατί να γελάσω;;;

Κι εγώ έτσι είμαι!!!

Κι είναι πολύ γλυκό αυτό που έκανες...

Ίσως θα έπρεπε να το είχα κάνει εγώ, είτε στην ίδια την ανάρτηση, είτε στο πρώτο σχόλιο, όπως κάνω άλλες φορές που αναρτώ τραγούδια.

Αλλά πάλι... εσάς γιατί σας έχω, ε;;;

Χίλια ευχαριστώ, φιλενάδα!!! Για τα υπέροχα λόγια, για τις ευχές, για τους καταγεγραμμένους στίχους, για το "βάθρο" που μας έστησες στο μπλογκ σου... Είναι τεράστια χαρά να βλέπεις ν' αγκαλιάζουν έτσι και οι άλλοι κάτι που αγαπάς. Πόσο μάλλον όταν οι "άλλοι" είναι πρόσωπα που πέρα από τα όποια φιλικά συναισθήματα, έχουν κερδίσει την απεριόριστη εκτίμησή σου. Κι εσείς... με έχετε κατασυγκινήσει όλοι!!! Και πάλι ευχαριστώ!!!!!!!

Φιλιά πολλά, και καλή εβδομάδα!!!



@mahler76

Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει, φιλαράκι!!! Νά 'σαι καλά!!!

Καληνύχτες και φιλιά!!!!!!!!!!!!!

Negma είπε...

@mAuVe

Αχ! Αχ, λέω...

Τι θα σε κάνω εσένα, ε???

Τι 'ν' αυτά που μου κάνεις, απίστευτο πλάσμα?????????

ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ Σ' ΑΓΑΠΑΩ!!!!!!!!!!!
(που ξέρεις δηλαδή...)

Α, στο καλό, δεν μπορώ να πω τίποτα... Αυτό που έχω τραβήξει μ' αυτήν την ανάρτηση, δηλαδή, για να απαντήσω σε σχόλιο κάθε φορά, δεν μου 'χει ξανατύχει στον ένα χρόνο και...

Πέρασα λίγο πριν κι από το "σπίτι" σου κι είδα να μας έχεις αφιερώσει ολόκληρη ανάρτηση, και έμεινα στήλη άλατος...

Μας τιμάτε απίστευτα ρε παιδιά... Απίστευτα!!!

Φιλούμπες
μεσφιχτήαγκαλιάμέχριναφωνάζειςβοήθεια
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



@Talisker

Έτσι φαίνονται οι κ-u-ρίες, αγάπη μου!

Μιλ μερσί μανδάμ, που σεβαστήκατε την ιερότητα του χώρου και της στιγμής...

;-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Negma είπε...

@Χνούδι

Αρκεί. Και με το παραπάνω...

Μάκια!

(Ψιτ? Πάνο! Εσένα λέει...)

Αλεξάνδρα είπε...

Σωστά!

Οι πρωταπριλιάτικοι φίλοι σου!

Πάντως απο μας ψέματα δεν θα ακούσεις. Οπως ο Οβελίξ έπεσε μικρός στην μαρμίτα με το μαγικό φίλτρο, έτσι κι εμείς πέσαμε στην αλήθεια.

Μόνο που πολλές φορές την υποστηρίζουμε με άγαρμπο τρόπο....

Οσο για τους στίχους μου άρεσαν τόσο πολύ που ήθελα να τους δω γραμμένους.

Φιλιάδες

Negma είπε...

@Αλεξάνδρα

Αυτός είναι ΚΑΙ Σαββατογεννημένος όμως!!! Ο Θεός να σε φυλάει δηλαδή...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

Καληνύχτες, φιλιά πολλά!!!

South Of The River είπε...

Ξέρω ότι το να ντρέπομαι και να κοκκινίζω όχι επειδή έκανα κάτι κακό αλλά επειδή νιώθω έτσι όταν ακούω καλά σχόλια για κάτι που έγραψα δεν συνάδουν με το γεγονός ότι γράφω κάποια τραγούδια, όμως δεν μπορώ να μην το πω… Με έχετε κατασυγκινήσει όλοι, τόσο οι «κοινοί» μας φίλοι με τη Στέλλα όσο κυρίως τα παιδιά που δεν γνωρίζω, εξ ονόματος μόνο από το μπλογκ της Στέλλας, με τα σχόλιά σας, τις εντυπώσεις σας και κυρίως με τις παραπομπές σας και τις αναρτήσεις σας στα δικά σας μπλογκ (η mauve έχει τα σχόλια κλειστά, οπότε της τα λέω από δω). Και ξέρω ότι κανείς δεν είχε την υποχρέωση να κάνει τίποτα από αυτά, γνωρίζοντας τη Στέλλα, άρα και εσάς ως προς αυτό! Σας ευχαριστούμε όλους ειλικρινά και πολύ!

Επίσης να πω ότι εγώ απλά έγραψα κάτι με μουσική και στίχους, η δουλειά όμως της Στελλίτσας μας ήταν που του έδωσε την οπτική χροιά, και έφτιαξε τη γέφυρα μεταξύ αυτιού και ματιού. Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι αυτό να γίνει και να ταιριάζει;

Σας ευχαριστούμε όλους. Μέχρι το επόμενο ε;;; Άλλωστε την κατοχύρωσα τώρα.

ΥΓ. Γιώργο (D&C) άμα την πιέσεις λίγο μπορεί και να κόψει κάτι. Μη φανταστείς τίποτα φοβερό όμως, την ξέρεις, χαχαχα…!!!

Negma είπε...

@South Of The River

Αυτό το υστερόγραφο προς τον Γιώργο, θα μου το πληρώσεις πολύ ακριβά!!!

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Ανώνυμος είπε...

You got to feel the music, feel the music... λέει ένα αγαπημένο των Vejtables και νομίζω ότι όλοι το πετύχαμε. Είχαμε την μουσική και τους στίχους του Πάνου, τις εικόνες από το Στελλί αλλά και την προσοχή από όλους εμάς.
Πίσω όλοι οι ψευτο-managaraoi, είναι καπαρωμένος...
Θα τα ξαναπούμε...
Κώστας ΄The Fuzzy Snail΄

Negma είπε...

@Κώστας "The Fuzzy Snail"

Κωστή μου? Σαλιγκαράκι μου? Έτσι δεν σε υποδέχομαι κάθε φορά εδώ? Ε? Ε?

Σήμερα θα είναι λίιιιιγο διαφορετικά...

ΠΟΙΟΝ ΕΙΠΕΣ ΨΕΥΤΟΜΑΝΑΤΖΑΡΑΙΟ, ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!

ΑΡ ΓΙΟΥ ΤΩΚΙΝΓΚ ΤΟΥ ΜΗ?????????

Να δω τι άλλο θα με πείτε εδώ μέσα, με σας πού 'μπλεξα...

Σαλίγκαρε... άνοιξες πόλεμο!

MAY THE BEST WIN!!!!!!!!!!



Υ.Γ.
Εγώ καραγουστάρω το λινκ της maya που μας γράφει "Στέλλα και Πάνος"... Σαν καλλιτεχνικό ζευγάρι ένα πράγμα... Πως λέμε Σόνυ και Σερ???

ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!


Φιλούμπες, φιλαράκι!!!

Aurangel είπε...

Ένα μεγάλο μπράβο και στους δυο σας γι'αυτήν την όμορφη δουλειά!

@Στέλλα
καλά πραγματικά δίνεις ρέστα σαν σκηνοθέτης βιντεοκλίπ. Κάνε λοιπόν τις προτάσεις σου για να μπείς στο συμβόλαιο της δισκογραφικής του Πάνου!

@Πάνος
Δεν μας τα είχες πει αυτά αγοράκι μου γλυκό!
Ομολογώ ότι όταν άκουσα το τραγούδι τρόμαξα να σε αναγνωρίσω(ως πόνι)μιας και δεν άκουσα το σχετικό γκάρισμα που περίμενα, ή τον ήχο από μασούλημα σανού ή καρότου κατά προτίμηση!
Πάντως απο στίχους καλά το πας!
Να σου πώ!Πόσο παίρνεις για ιδιαίτερα μαθήματα?
Γράφω και εγω στιχάκια αλλά σαν aurangel δεν έχω πιθανότητα να τα τραγουδήσω γιατί μόνο φτερούγισμα απ'τα φτερά μου θα ακούγεται!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!
aNGEL KIss

Negma είπε...

@Aurangel

Καλέ τι "προτάσεις", λες?

Εδώ λέμε θα χυθεί αίμα!!!

Δεν είδες που μας ξεφύτρωσε απο το πουθενά ο Κωστής και διεκδικεί δάφνες?

Θα τον βγάλω από τη μέση πρώτα, με άκρως θεμιτά και διαφανή μέσα (πωωωωωςςςς...) και μετά βλέπουμε!



Σ' ευχαριστούμε πολύ "νονά"!!!

Φιλούμπες!!!


Υ.Γ. Το πόνυ χλιμιντρίζει... Το γαϊδούρι γκαρίζει... Υπονοείς κάτι για τον Πάνο, λέγοντας πως περίμενες γκάρισμα?

Ανώνυμος είπε...

Ένα από τα προσόντα του καλού manager είναι να προβλέπει. Άρα απομένει στον Πάνο απλώς να τηρήσει την υπογραφή του!
Θα τα ξαναπούμε...
Κώστας ΄The Fuzzy Snail΄

Negma είπε...

@Κώστας "The Fuzzy Snail"
@South Of The River

Αμ δε μου τά 'χατε πει αυτά...

Ότι τον έχεις τυλιγμένο σε μια κόλλα χαρτί...

Αφιερωμένο λοιπόν και στους δυο σας, ένα τραγούδι που αγαπώ πολύ:

Σύμβαση Αορίστου Χρόνου

Η σύμβαση υπογράφτηκε με μάρτυρες πολλούς
κι έχει καθαρά και την υπογραφή μου
δεμένος μέχρι κόκκαλο και όρους πονηρούς
θα έχω μιά ζωή οδηγό κι ερμηνευτή μου

Θυμάμαι ότι υπόγραφα πολύ-πολύ μικρός
με πέννα από φτερό, νομίζω, και μελάνι
μόνο από ανάγνωση δεν ήξερα ο φτωχός
κι έτσι τον χρόνο κυνηγώ που τρέχει και δεν φτάνει

Όσες φορές χρειάστηκε να την συμβουλευτώ
μονίμως είχα άδικο κι έπρεπε να πληρώνω
κι αν κάποτε αποφάσιζα μονάχος να σκεφτώ
η σύμβαση απαγόρευε να σκέφτομαι και μόνος

Κρατάω κι εγώ τη σύμβαση με χέρι χαλαρό
και ψάχνω νά'βρω κάποιον που να θέλει να την κλέψει
διότι εντός της γράφεται και μάλιστα ρητώς
ο κάτοχος της δεν μπορεί να τηνε καταστρέψει

Αλίμονο ο κακόμοιρος δεν πρόσεξα καλά
αντίγραφα οι μάρτυρες κρατούν και σημειώσεις
κι αν ίσως από αμέλεια χαθεί και τα λοιπά
προβλέπει το συμβόλαιο πολύ βαριές κυρώσεις

Στίχοι-Μουσική: Διονύσης Τσακνής



Φιλούμπες μανάρια μου!!!

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Εξαιρετικό!
Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τραγούδια γνωστών τραγουδοποιών που ακούμε στα ραδιόφωνα. Πάνο, συνέχισε! Πάλεψε για το όνειρο!! Αξίζει….

Negma είπε...

Καλημέρα Μάκη μου!

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...

Negma είπε...

ΠΟΝΗΡΟ ΘΗΛΥΚΟ, ΚΑΤΕΡΓΑΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

Η Νέγκμα έριξε ένα σπινθηροβόλο βλέμμα, μ’ αυτό το ζευγάρι αμυγδαλωτά μάτια που έκοβε την ανάσα των αντρών, προς στον Σαλίγκαρο που στεκόταν απειλητικά μπροστά της.

- «Δεν έχω πει την τελευταία μου λέξη, Σαλίγκαρε! Πάντα κρύβω έναν άσσο στο μανίκι... Κι εσύ ξέρεις μέχρι που μπορώ να φτάσω, έτσι δεν είναι?», ξεστόμισε χαμογελώντας προκλητικά με τα ζουμερά και θελκτικά της χείλη.

- «Δεν σε φοβάμαι, Νέγκμα! Σαν τι θα μπορούσες να μου κάνεις άλλωστε?» της αντιγύρισε , ρίχνοντάς της ταυτόχρονα ένα υποτιμητικό βλέμμα. Μέσα του όμως άρχισε να παγώνει. Ήξερε ότι αυτή η θανατερή Σκορπίνα, όταν βάλει κάτι στο μυαλό της, μπορεί να φτάσει στα άκρα για να το πετύχει.

- «Όχι σε σένα... Δεν θα κάνω κάτι ΣΕ ΣΕΝΑ... Ποιος ασχολείται μαζί σου!» του πέταξε, ενώ ένα τρανταχτό γέλιο έκανε το πλούσιο ντεκολτέ της να αναπηδήσει.

Ο Σαλίγκαρος έφερε το χέρι του στο πρόσωπό του και το πέρασε από τις φαβορίτες του αμήχανα. Τι είχε σκαρφιστεί αυτό το σατανικό θηλυκό? Προσπάθησε να κρύψει την ταραχή του, λέγοντας:

- «Νέγκμα... Δεν περνάνε σε μένα αυτά τα παιχνιδάκια... Αν έχεις να πεις κάτι, μίλα!» είπε, και σταύρωσε τα στιβαρά του μπράτσα στο πλατύ και δασύτριχο στέρνο του.

Τότε εκείνη τον πλησίασε με κινήσεις αιλουροειδούς, άγγιξε με τον δείκτη της το θεληματικό του πηγούνι, χαράζοντας μία βασανιστική πορεία στο αξύριστο δέρμα του με το κοφτερό μωβ νύχι της και είπε:

- «Ας πούμε πως ο φίλος σου θα δοκιμάσει μια ανεπανάληπτη εμπειρία... Και τότε, όχι εσένα θα ξεχάσει... και το όνομά του θα ξεχάσει!» σφύριξε ανάμεσα από τα κατάλευκα δόντια της.

Κι αμέσως μετά, τίναξε τον χείμαρρο των ξανθοκάστανων μαλλιών της με νάζι, γύρισε απότομα την αγαλματένια πλάτη της και καθώς απομακρυνόταν αργά και λικνιστικά, σιγοτραγουδούσε όλο νόημα:

Down in Mexicali
There's a crazy little place that I know
Where the drinks are hotter than the chili sauce
And the boss is a cat named Joe


Τα γκριζοπράσινα γατίσια μάτια του Σαλίγκαρου σκοτείνιασαν και ένα ρίγος διαπέρασε τις φαρδιές του πλάτες... Είχε καταλάβει... Ήξερε... Δεν είχε πλέον καμία ελπίδα!

Down in Mexico








Αφιερωμένο στη Χρύσα, που δεν καταλάβαινε τι εννοούμε όταν λέμε: «Η Στέλλα κι ο Κώστας μας χρωστάνε ένα Άρλεκιν»

maya είπε...

τέλειο!!!!
τέλειο!!!!!!!!!!!

άρλεκιν! η αλήθεια της ζωής!
κι ας είσαι πολύ ταπεινή στις περιγραφές σου!

ακατανόμαστο θηλυκό!
αχαχαχα


θέλω την συνέχεια!

καλημέεεεεερα!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma είπε...

@maya

Καλημέρα φιλενάδα!!!

Έχουμε προϊστορία με τον Κωστή με τα Άρλεκιν... Αν αρχίσουμε, δεν μένει άντερο από το γέλιο! Κι αν σου άρεσε αυτό, παρακάλα να τον πετύχουμε με όρεξη και χρόνο (γιατί πνίγεται ο καημένος στη δουλειά) να γράψει! Εκεί να δεις!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ!!!!!! Ελπίζω να τον κούρδισα αρκετά, ώστε να μας χαρίσει κάτι αντίστοιχο...

Οπότε, όπως κατάλαβες...
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Talisker Stt. είπε...

Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν!

maya είπε...

πάω για βιλία του σχολείου που λείπουν (γκρρρ)
και θα γυρίσω να σε συγυρίσω γκρινιάρα!
εδώ είσαι και τα χώνεις?!
χα!

Negma είπε...

@Talisker

Ακριβώς αυτό αναφώνησε και ο αποπλανηθείς!!!

Χαίρομαι που μπήκες στο νόημα τόσο γρήγορα, και συνεχίζεις την ιστορία!



@maya

Καν' δλειά σ'...

Την κουλαντρίζω και μόνη μου!

Talisker Stt. είπε...

Τι να σας κανω που εργαζομαι\#@!@#

θελω το ασμα σε mp3

στο επομενο δε μικρο μου διαλλειμα
θα ερθω να σας φτιαξω καλα και τις 2...

ακου η αλλη ακουσε αρλεκι και αναφωνει τελειο!!!

αυτη παιδι μου καθε μερα αλλιως ξυπναει!!!
και φταςι κι εσυ που την αποσυντονιζεις!
Σε ειπα
το πρωι θα απαγγελεις "το κορακι '
και θα τη νανουριζεις με τις καργιες του Καρυωτακη

εσυ εκει ...
να την πεισεις για το μεγαλειο του ερωτα!!!

-να τωρα!!!
μου επαθε συγχιση και κανει

αχχχχχχχ

-τελος μονολογου!


Η μοβορα της!

Negma είπε...

@Talisker

Κοράκι πρωί και κάργιες βράδυ????????

Εγώ πως κατάλαβα ότι μου είπες «Τζένη Βάνου, πρωί-βράδυ»???????

Και το πρωί της τραγουδάω το:

Αγόρι μου, αγόρι μου
Ανάσα μου και αίμα μου
Χαρά μου, χαρά μου
Κι άνθρωπέ μου
Αγόρι μου, αγόρι μου
Αλήθεια μου και ψέμα μου
Κι ατέλειωτε, κι ατέλειωτε
Καημέ μου

Και το βράδυ το:

Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ
Η αγάπη αυτή με πεθαίνει
Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ
Η αγάπη αυτή μ’ ανασταίνει

Λες να της έχω προκαλέσει μόνιμη ζημιά???????

maya είπε...

ΔΕΝ ξέρω τι λες εσύ νέλυ ο'χάρα
εγώ ξυπνάω αλλοιώς κάθε μέρα
γιατί tomorrow is another day!

και today ξύπνησα γλύυυυυυκα!
και αν δεν δω θεληματικό πηγούνι θα κλαίω
να το ξερεις!

θέλω άρλεκιν ΤΩΡΑΑΑΑΑΑ!
ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

γκνταπ! γκνταπ! γκντάπ!
(το πόδι μου απο το πείσμα)

ΤΩ - ΡΑ !

αστέρωμ'
καλά την κουλάντρισες νομίζεις?
είναι αυτή μία....
και τώρα κοιμάται. τέτοια είναι!
φφφφφφου!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.είσαι και στην τέλεια ηλικία για το άρλεκιν.
είναι politically correct το πάνω των 30.
(μα τι καλή που είμαι!)

Talisker Stt. είπε...

Στελλα εσενα λεει..

η Τασω Καβαδια!

(γιατι εγω ετσι κι αλλιως ειμαι ..κατω των 30)::)

Negma είπε...

ΧΕΣΤΗΚΑ!!!!!!!!!!!!!

Είναι πολλές νομίζεις άνω των 30 με τα δικά μου προσόντα, όπως:

"σπινθηροβόλο βλέμμα, μ’ αυτό το ζευγάρι αμυγδαλωτά μάτια που έκοβε την ανάσα των αντρών"

"ζουμερά και θελκτικά της χείλη"

"το πλούσιο ντεκολτέ της"

"με κινήσεις αιλουροειδούς"

"με το κοφτερό μωβ νύχι της"

"από τα κατάλευκα δόντια της"

"τον χείμαρρο των ξανθοκάστανων μαλλιών ... την αγαλματένια πλάτη της"

Ας φτάσουν κι άλλες στην ηλικία μου, κι αν έχουν τα μισά από αυτά, να δοξάζουν τον Θεό!!!!!!!!!!!!

maya είπε...

στελλάκι, μωρό μου
κατέβα λίγο απ'το καλάμι
με πιάνει ίλιγγος!

εμένα είπε τασώ?!
αχ δεν θα αντέξω άλλα ονόματα!
κάπου πρέπει να τα γράψουμε!

και να τι παθαίνουμε στέλλα για να μην κοιμάται!
δεν θα σταματήσει τώρα!

κάτω των 30?
για το IQ λες...?
ντααααααξ'....
δε ρωτούσες και την χαρίκλεια?
που σου φυλάει το πασπορ?

Negma είπε...

Εεεεεεε????

Τι είπες???????

Δεν ακούω καλά απο δω πάνω ρε γαμώτο...

Κάτσε να κατέβω μερικά πόδια...






(αυτό με τα ονόματα το είχα σκεφτεί κι εγώ κάποια στιγμή, έχουν ειπωθεί τα απίστευτα! προλίγου είδα στο δικό της το "πιτσιλωτή ασπόνδυλη" και έλιωσα στο γέλιο!!!)

Talisker είπε...

ανηρτησα και σας καλεσα

μπας και βγειτε απ αυτο το μουντ...

η μια απο το καλαμι και η αλλη απο τα βιτριολικα κυμματα


πφφφφφφφφ
και δεν κοιμηθηκα!

maya είπε...

δεν θέλω
μάλλον δεν φτάνω να σκεφτώ
τι θα γίνει όταν θα βρεθούμε απο κοντά
και οι τρεις.
το καλάμι,η στρίγγλυ και η φρίζα ...
ή αλλοιώς
η (βίπερ) νόρα, η νέλυ ο'χάρα και η απίστευτα πανέμορφη και πανέξυπνη θεά που σας ανέχεται.

ή αλλοιώς...
η κούνια, η δίνη και το τελάρο.

ή αλλοιώς
the good, the bad and the ugly.

ή αλλοιώς...

...




υγ.το τραγούδι το άκουσες?
η ΑΜ δεν μπορεί. έχει βάλει μπικουτί στις τρίχες απο τ'αυτιά.

Negma είπε...

...

η αστέρω, η ταραντούλα κι η πεταλούδω

...

η μωβ, η κοκκινομαύρη κι η εμπριμέ

...

μπορώ να γράφω τέτοια μέχρι αύριο!





(Ούτε εγώ μπορώ ν' ακούσω από δω, μόνο από το σπίτι. Στο γραφείο μου διπλώνουν τ' αυτιά μου στα τέσσερα και τα κολλάνε κάτω από τα μαλλιά μου με μονωτική, για να μην τρομάζει ο κόσμος.)

Talisker είπε...

αχ!
η Νελυ Ιγκλς εισαι εσυ
ΑΥΤΗ ηταν η κακια στο λιτλ χομ

εγω ειμαι η Σκα Ο χαρα

και η αλλη ειναι η ΘΕΑ...



Τωρα ξερετε
πρεπει να σοβαρευτω και να παω γυμναστηριο...

δεκα λεπτα θα μεινετε φρονιμες??
να φυγω χωρις ρυτιδες γελιου?

ψαχνω το κοκαλακι για τις πλεξουδες

των τριχων

-απο τα αυτια!!

(σου αρεσε αγκλυ Νελυ???)

Talisker είπε...

(Ούτε εγώ μπορώ ν' ακούσω από δω, μόνο από το σπίτι. Στο γραφείο μου διπλώνουν τ' αυτιά μου στα τέσσερα και τα κολλάνε κάτω από τα μαλλιά μου με μονωτική, για να μην τρομάζει ο κόσμος.)

ΤΙ ΕΙΠΕ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!

maya είπε...

ααααααααααααχαχαχαχα

Ούτε εγώ μπορώ ν' ακούσω από δω, μόνο από το σπίτι. Στο γραφείο μου διπλώνουν τ' αυτιά μου στα τέσσερα και τα κολλάνε κάτω από τα μαλλιά μου με μονωτική, για να μην τρομάζει ο κόσμος.


αχαχαχαχαχαχααααααααααααα!!!!!!!!!



νέλυ = κακιά του "λιτλ χομ στην αλάνα"
(σκάρλετ) ο'χάρα = η απροσάρμοστη κακομαθημένη του "τα πήρες όλα κι έφυγες".

είσαι συνδιασμός των δύο.
ξέρω τι λέω.
άλλωστε στο κομμωτήριο έτσι κάνεις τις μπούκλες σου.
και τις οκτώ τρίχες!

πήγαινε να γυμνάσεις την κακή σου γλώσσα.
εν δυό
εν δυό
εν δύο.


και στέλλα?
εγώ θυμάμαι την πρώτη φορά που ήταν να συναντηθούμε
η περιγραφή σου αυτή ήταν.
χυμώδης, σφριγηλή κλπκλπκλπ
(πώς σε κατάλαβα πίσω απο τ'αυτιά...)

Negma είπε...

Πάλι τυλιγμένα τά 'χα, ρε, γι' αυτό..

Talisker είπε...

φευγω!


-ΜΠΑΜΜΜΜΜΜ

(η πορτα)

Negma είπε...

@Μάγια

ΟΚ...

Είναι τρελλή.

Είναι επισήμως τρελλή.

Με πήρε τηλέφωνο από το γυμναστήριο, και μου είπε να μπω και να σου γράψω (επειδή εκείνη τη στιγμή της ήρθε η φλασιά) ότι την Νέλλυ δεν την έλεγαν Ιγκλς, έτσι έλεγαν τη Λώρα, λέει. Όλσεν, λέει, την έλεγαν την Νέλλυ.

(Άμα ζητήσουμε τρίκλινο, σ' ένα καλό σανατόριο στην Ελβετία, θα μας κάνουν καλύτερη τιμή?)



@Μάγια - Τάλισκερ

Επίσης την πήρε ο πόνος, που τα κάναμε πουτάνα εδώ σήμερα, ενώ είναι ανάρτηση που αφορά και άλλο άτομο. Και μην παρεξηγηθεί ο άνθρωπος, και τέτοια. Όχι ότι δεν έχουμε ξαναγ...σει σοβαρές αναρτήσεις, αλλά δικές μας ήταν, ό,τι θέλαμε τις κάναμε, ενώ τώρα... ο ξένος άνθρωπος... μπλα... μπλα... μπλα...

Λοιπόν:

Αν ξέρατε τι έχουμε κάνει κατά καιρούς, εγώ, και ο "ξένος άνθρωπος", και 2-3 άλλα καλόπαιδα, σε φιλικό μπλογκ... ΑΝ ΞΕΡΑΤΕ ΜΟΝΟ!!! Από που νομίζετε ότι προέκυψε και η φάση με το Άρλεκιν??? Ή τα διάφορα νικς του (μικρό μου πόνυ, κλπ)??? Μη σκιάζεστε, δικός μας είναι! Το πιθανότερο να τα διαβάζει από τη δουλειά του και να γελάει κι αυτός!

Φιλούμπες, σας αφήνω, το 'χω παραχέσει σήμερις...!!!

maya είπε...

1.άμα το κλείσουμε με την σεζόν, έχει σούπερ προσφορές.

2.επειδή δεν κατάλαβε ΚΑΝ το λογοπαίγνιο νέλυ ο'χάρα, είπα να μην εξηγήσω το ινγλς/ολσεν
(άσε που δεν το θυμόμουν της νέλυ)

3.ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?!

maya είπε...

ΟΥΠς με πέταξε έξω!
συνεχίζω:

4.και γω το σκέφτηκα για τον 'ξένο' άνθρωπο αλλά ήταν δικη σου 'ευθύνη' να μας επιβάλεις την τάξη. αφού είδα ότι δεν σκιάζεσαι, χαλάρωσα. αν χαλαστεί, τα σβήνουμε! δεν χανόμαστε. θα πούμε άλλα!
αχαχα

5.ε ναι, κλέιστο το ρημάδι. σε λίγο σχολάς κιόλας! άντε, την φάγαμε την μουλάρα και σήμερα! αύριο τι ώρα?

άντε γειά και γω
ιναφ.
πάω να παίξω με τις ψείρες μας.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker είπε...

Στο σανατοριο να πατε εσεις!!!

εγω αν ειναι για Ελβετια θα παω στο Γκστααααααντ

και απο κει για σπα!

ΕΙΣΤΕ??
(ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ :)το Νελλυ ο Χαρα ..


-ΚΑΚΙΣΤΡΩ!

Παντως εμενα σοβαρα οταν μου χαλανε σοβαρη αναρτηση τρελλαινομαι..
-ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΩ!!!!!!

...γι αυτο εκανα "Το πορτραιτο της Αδερφης Τερεζας Μαγια η Μελαγια¨"
για να παιξουμε εκει αλλα δεν μπορω να σας μαζεψω

ε???


:::::::::)))))))

στειλε χριστιανη μου το τραγουδι εν τω μεταξυ ,που σχολασες κιολας και αντε να σε βρω!..

πφφφφφφφφ

Γιάννης Φιλιππίδης είπε...

.
φιλι φιλι όμορφου μεσημεριού στέλλα μου…

από το γιάννη

Xνούδι είπε...

Το απέθαντο ποστ :Ρ

Είμαι περήφανη που σας έχω φίλους ρε...

Ψιτοφιλιά ψιτονυστάζω, ψιτοκαλημέρες.

Negma είπε...

@Talisker

Δεν έχω πάει καθόλου σπίτι, γι'αυτό δεν έχω μπορέσει. θα το φροντίσω με την πρώτη ευκαιρία, ναι;

Καλημέρες και φιλιά!



@Γιάννης Φιλιππίδης

Φιλούμπες μεγατόνων ΠΑΝέμορφου πρωινού, γιάννη μου!!!



@Χνούδι

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου κάνει καρδιά να το αλλάξω...

Κι εγώ - για τον ίδιο λόγο - τυχερή... πολύ τυχερή!

Μετά τα ψιτοφιλιά και τις ψιτοκαλημέρες, όσο και να ψιτονυστάζεις, πήγαινε μια βόλτα απο το ψιτόσπιτο, γιατί έχει ψιτογενέθλια, ναι;

Negma είπε...

Ο ΣΑΟΥΘ ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑΑΑΑΑΑ

Ο ΣΑΟΥΘ ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑΑΑΑΑΑ

ΝΙΑ, ΝΙΑ, ΝΙΑΑΑΑΑΑ, ΤΟΝ ΚΆΡΦΩΣΑΑΑΑ

(Μπλογκογενέθλια...)

maya είπε...

ωωωωωωω να τον χαιρόμαστε!!!!!

καλημέρα!
λέω και γω
πάνω που εμπέδωσα το 1η απριλίου με την αλεξάνδρα
μου κάνεις γκέλα?

πάω να ευχηθώ με την γλάστρα.

γαρδούμπες είπα?
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker είπε...

Εγω παντως ημουν σοβαρη εγκρατης και μετρημενη
οχι σαν εδω που με κανετε να ξεσαλωνω


πφ!

Δεν μου λες Στελλα ..
μια απορια την εχω..

που εισαι δυο μερες????????

πφφφφφφφφφφ

Ανώνυμος είπε...

UPDATE...

ΠΟΝΗΡΟ ΘΗΛΥΚΟ, ΚΑΤΕΡΓΑΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

Η Νέγκμα έριξε ένα σπινθηροβόλο βλέμμα, μ’ αυτό το ζευγάρι αμυγδαλωτά μάτια που έκοβε την ανάσα των αντρών, προς στον Σαλίγκαρο που στεκόταν απειλητικά μπροστά της.

- «Δεν έχω πει την τελευταία μου λέξη, Σαλίγκαρε! Πάντα κρύβω έναν άσσο στο μανίκι... Κι εσύ ξέρεις μέχρι που μπορώ να φτάσω, έτσι δεν είναι?», ξεστόμισε χαμογελώντας προκλητικά με τα ζουμερά και θελκτικά της χείλη.

- «Δεν σε φοβάμαι, Νέγκμα! Σαν τι θα μπορούσες να μου κάνεις άλλωστε?» της αντιγύρισε , ρίχνοντάς της ταυτόχρονα ένα υποτιμητικό βλέμμα. Μέσα του όμως άρχισε να παγώνει. Ήξερε ότι αυτή η θανατερή Σκορπίνα, όταν βάλει κάτι στο μυαλό της, μπορεί να φτάσει στα άκρα για να το πετύχει.

- «Όχι σε σένα... Δεν θα κάνω κάτι ΣΕ ΣΕΝΑ... Ποιος ασχολείται μαζί σου!» του πέταξε, ενώ ένα τρανταχτό γέλιο έκανε το πλούσιο ντεκολτέ της να αναπηδήσει.

Ο Σαλίγκαρος έφερε το χέρι του στο πρόσωπό του και το πέρασε από τις φαβορίτες του αμήχανα. Τι είχε σκαρφιστεί αυτό το σατανικό θηλυκό? Προσπάθησε να κρύψει την ταραχή του, λέγοντας:

- «Νέγκμα... Δεν περνάνε σε μένα αυτά τα παιχνιδάκια... Αν έχεις να πεις κάτι, μίλα!» είπε, και σταύρωσε τα στιβαρά του μπράτσα στο πλατύ και δασύτριχο στέρνο του.

Τότε εκείνη τον πλησίασε με κινήσεις αιλουροειδούς, άγγιξε με τον δείκτη της το θεληματικό του πηγούνι, χαράζοντας μία βασανιστική πορεία στο αξύριστο δέρμα του με το κοφτερό μωβ νύχι της και είπε:

- «Ας πούμε πως ο φίλος σου θα δοκιμάσει μια ανεπανάληπτη εμπειρία... Και τότε, όχι εσένα θα ξεχάσει... και το όνομά του θα ξεχάσει!» σφύριξε ανάμεσα από τα κατάλευκα δόντια της.

Κι αμέσως μετά, τίναξε τον χείμαρρο των ξανθοκάστανων μαλλιών της με νάζι, γύρισε απότομα την αγαλματένια πλάτη της και καθώς απομακρυνόταν αργά και λικνιστικά, σιγοτραγουδούσε όλο νόημα:

Down in Mexicali
There's a crazy little place that I know
Where the drinks are hotter than the chili sauce
And the boss is a cat named Joe

Τα γκριζοπράσινα γατίσια μάτια του Σαλίγκαρου σκοτείνιασαν και ένα ρίγος διαπέρασε τις φαρδιές του πλάτες... Είχε καταλάβει... Ήξερε... Δεν είχε πλέον καμία ελπίδα!

Down in Mexico

Ημαρτον…
-Κατάπνιξε την ηλίθια σκέψη που για λίγο διαπέρασε το κοφτερό μυαλό του σαστισμένου για m/sec manager.
-ΝΕΓΚΜΑ Γύρνα πίσω φώναξε και ήταν λες και βγήκε η κραυγή του μέσα από το πιο τρομακτικό μυθιστόρημα σε σημείο να παρουσιάσει ρωγμή το γνωστό tattoo στη μέση της.
Η ΝΕΓΚΜΑ πλεον δεν είχε άλλη επιλογή. Έστρεψε τον κορμό της χαρίζοντας του δυο αποφασιστικά μάτια κατακόκκινα και μισόκλειστα λες και είχαν πρηστεί από αγέλη σφηκών.
-Τι θες πάλι;
-Δίχως να διστάσει ο σαλίγκαρος την ρωτά :
Are you experienced? Have you ever been experienced?
Ερώτηση που διαπέρασε την κοιλιά της ωσάν να χρειάζονταν επίσκεψη στο γιατρό DR. 90210, για πλαστική επέμβαση!
To be continued…

Θα τα ξαναπούμε...
Κώστας 'The Fuzzy Snail'

Negma είπε...

@maya

Καλημέρα!

Οποία ευγένεια! Με γλάστρα! Του πήγατε και φοντάν???

Δεν τις είπατε, τις δώσατε όμως απο κάτω τις τουλούμπες...

Πάρτε κι από μένα, γιατί μία συμπάθεια, σας την έχω, δεν το κρύβω!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



@Talisker

Α, εμείς σε κάνουμε, ε???

Εμείς ευθυνόμαστε!!!

Το ακούσαμε κι αυτό...

Ψωνάραααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Που πας κι υπογράφεις στα "ξένα σπίτια" ως Α.Μ. Βασίλισσα Αμαλία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και μετά μας λες ότι δεν τα θέλει ο κ.... σου, εμείς σε παρασύρουμε....

ΟΥΡΤΟΥΟΥΥΟΟΥΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΥΥ
(από σένα το έχω μάθει αυτό και πολύ μου αρέσει, είναι πιο χορταστικό από το ΟΥΣΤ)

Όσο για την απορία σας, Αμαλία, συγνώμη που δουλεύω κιόλας που και που...!!!

Negma είπε...

@Σαλίγκαρος

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!

Έτσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θα επανέλθω με τη συνέχεια...

(αν μου φτιάξουν το καρούλι εδώ στο γραφείο, γιατί είμαι από χθες χωρίς πισί... τώρα έχω μπει από μιας συναδέλφου που άργησε να έρθει για πρωί...)

Πολλά πολλά φιλιά Σαλιγκαράκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Negma είπε...

ΠΟΝΗΡΟ ΘΗΛΥΚΟ ΚΑΤΕΡΓΑΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ 3

Κι όμως... Συγκράτησε με κόπο τα όσα ψήγματα ψυχραιμίας της είχαν απομείνει, κόλλησε το σφριγηλό κορμί της πάνω στο ατσάλινο δικό του και ύψωσε τη φωνή της:

- Άκου να σου πω, Γυμνοσάλιαγκα! Όταν οι όμοιοί μου εξπηριενσιαζόσαντε, εσύ δεν είχες γεννηθεί ακόμη...

Έμειναν για λίγη ώρα με τα πρόσωπά τους ανυπόφορα κοντά, σχεδόν ο ένας ανέπνεε τον αέρα του άλλου. Τα βλέμματά τους πετούσαν φλόγες. Ήταν μια παρατεταμένη σιωπή, μα συνάμα πλούσια σε ερωτικά βάιμπς.

Η Νέγκμα άρχισε να νιώθει πρωτόγνωρα συναισθήματα και μια μικρή ζάλη. Αυτός ο αντιπαθητικός άντρας, αυτό το κάθαρμα που θέλει να της στερήσει τους καρπούς τόσων χρόνων δουλειάς, άξαφνα άρχισε να την συνταράσσει συθέμελα!

Ένιωθε την αρρενωπή του μυρωδιά να την πλημμυρίζει, τη θέρμη του αντρικού του κορμιού να την αγκαλιάζει. "Δεν μπορεί! Δεν γίνεται! Δεν είναι δυνατόν!" άκουγε τις φωνές μέσα στο πανέξυπνο κεφάλι της. "Αφού τον μισώ, τον μισώ, τον μισώ!!!"

Ο έμπειρος γόης, με μιας αντιλήφθηκε την ταραχή της, έστω κι αν η ίδια νόμιζε πως την έκρυβε καλά. Οι άπειρες γυναίκες που είχαν σπαρταρήσει κάτω από τα επιδέξια δάχτυλά του, τον έκαναν να νιώθει μια τεράστια σιγουριά.

Εξίσου τεράστια όμως του είχε γίνει και η


(συνεχίζεται...)

maya είπε...

Εξίσου τεράστια όμως του είχε γίνει και η ...
ΜΥΞΑ!


...Η ΜΎΞΑ καθώς πάσχιζε να συγκρατήσει τα ζωώδη του ένστινκτα κάτω απο το πορφυρό της βλέμμα...


αχ!

ααααχ!


μάγια βίπερ.




τέεεεεελειο!
μη σταματάτε!




(άσχετο: το βίπερ ξέρετε ότι θα πει
ΒΙβλίο ΠΕριπτέρου?)

αν ακούς είπε...

εγω δεν θελω τωρα να λεω διαφορα, το τραγουδι "τα λεει" και το ξερει κι o south.

απλα θελω να ρωτησω. τωρα που αυτος θα γινει διασημος συνθετης κι εσυ διασημη βιντεο παραγωγινα θα μας μιλατε;

Talisker είπε...

Μολις διαβασα το σχολιο σου σε μενα πνιγομαι στις δουλειες και δεν προλαβαινω να αφοσιωθω και να απαντησω εκει

ενα σου λεω

-σε πνιγω μεταααααα!


(το τραγουδακι μου ειναι υπεροχο!)

Negma είπε...

@maya

Η μύξα;

Η ΜΥΞΑ;;;

ΜΑ Η ΜΥΞΑΑΑΑΑΑ;;;;;;;;;

Πόσα και πόσα θα μπορούσαν να το συμπληρώσουν...

Εξίσου τεράστια όμως του είχε γίνει και η:

Επιθυμία

Ανασφάλεια

Αγανάκτηση

... και πόσα ακόμα!

Αλλά περί ορέξεως...

(ναι, το ήξερα αυτό με τα ΒΙΠΕΡ!!!)

Αχ, το τι το χαίρομαι που σου αρέσει! Εγώ το καταδιασκεδάζω!!! Μακάρι να συνεχίσει το Σαλιγκαρόνι μου! Θα βάλω το λινκ της ανάρτησης αυτής στα δεξιά, και όποιος θέλει να βλέπει την εξέλιξη της ιστορίας, θα μπορεί να την βρίσκει εκεί! Υπάρχει λύση, όρεξη να υπάρχει!!!

Κι όποιος άλλος θέλει δηλαδή, όχι μόνο ο Κωστής, απλά έχουμε μια προϊστορία εμείς! Υπάρχει κι άλλο ένα πρόσωπο που αποδείχτηκε μεγάλο ταλέντο στο Άρλεκιν, αλλά αν δεν αποκαλυφθεί μόνο του εγώ δεν λέω τίποτα. Αν βλέπατε ένα μέιλ που μου έστειλε... Ξεφτιλίστηκα στη δουλειά, από το γέλιο που μ' έπιασε!!!

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ!!!!!!!!!!!!

Negma είπε...

@αν ακους

Σ' εσάς θα μιλάμε, μεταξύ μας δεν ξέρω... Πολύ με τσιγγλάει στο μπλογκ του αν το πρόσεξες...

Από δυο χωριά χωριάτες θα γίνουμε, μαλλί με μούσι θα πιαστούμε, τη βλέπω τη δουλειά...


@talisker

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

Περιμένω, περιμένω...

Καν' δλειά σ' και με πνίγεις όποτε θες...




(Σόρρυ αλλά όποιος θέλει ας πάει στο "Κόκκινό της" να δει τι πήγε κι ανέβασε, και το λέει και υπέροχο!!! Παλιμπαιδισμός νομίζω λέγεται αυτό;;; Ή άννοια;;;;)

maya είπε...

χώσε! χώσε!!!!!!!!!!
αχαχαχαχα



6 tabs έχω ανοιχτά όπου πάει και ρίχνει δηλητήρια
η ταραντουλα
και είμαι και μόλις έφτιαξα καφέ!!!
δεν μπορώ να συγκεντρωθώ!

σιγά μην πάω και γυμναστήριο!
ξεθεώνομαι!

ναι να το συνεχίσετε το άρλεκιν.
μέσα!

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Naf είπε...

όχι ρε γαμώτο....ξέχασα να του ζητήσω αυτόγραφο προχθές...ΦΤΟΥ!!
next time!:Ρ

είναι υπέροχο πραγματικά το κομμάτι!!!!!

Negma είπε...

@Naf

Ναι, ναι, κι όταν έρθει το παιδί σου στον κόσμο, θά 'χες να του λες:

"Παιδί μου... τον Τάδε, τον είχα γνωρίσει κάποτε... όταν εσύ ήσουν στην κοιλιά μου ακόμα!!!!!"

(Το οποίο αν είναι και κοριτσάκι, θα τον έχει και ταπετσαρία στο δωμάτιο της από τις αφίσσες κλπ...)

ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!