"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2008

Τρεις (τραγουδιστές) ευχές

Ο φίλος μου ο Μάκης από το Άρωμα του Τραγουδιού, μας κάλεσε σ' ένα παιχνιδάκι, όπου πρέπει να κάνουμε μία ευχή για τον εαυτό μας, μία για κάποιον άλλον και μία για τον εχθρό μας. Εγώ θα τις κάνω τραγουδιστά (σαν τον Μάκη)! Κι επειδή δεν γίνεται να "κολλάει" κι απόλυτα όοοοολο το τραγούδι, θα βάλω με bold το κομμάτι που εκφράζει περισσότερο αυτό που θα ήθελα να ευχηθώ. Θα το πάω λίγο αντίστροφα σαν σειρά, ως γνήσιος ανάποδος άνθρωπος, και θα βάλω πρώτο πρώτο το τραγούδι για τον εχθρό, γιατί και ωραίο είναι, και θα το βάλω από You Tube αυτό, ενώ τα άλλα δύο θα τα βρείτε δεξιά στο podcast μου.

Για τον εχθρό μου:




Archive - Fuck you

There's a look on your face I would like to knock out
See the sin in your grin and the shape of your mouth
All I want is to see you in terrible pain
Though we won’t ever meet I remember your name

Can't believe you were once just like anyone else
then you grew and became like the devil himself
Pray to God I think of a nice thing to say
But I don't think I can so fuck you anyway

You`re a scum, you`re a scum and I hope that you know
That the cracks in your smile are beginning to show
Now the world needs to see that it's time you should go
There's no light in your eyes and your brain is too slow

Can't believe you were once just like anyone else
then you grew and became like the devil himself
Pray to God I can think of a nice thing to say
But I don't think I can so fuck you anyway

Bet you sleep like a child with your thumb in your mouth
I could creep up beside put a gun in your mouth
makes me sick when I hear all the shit that you say
so much crap coming out it must take you all day
There's a space kept in hell with your name on the seat
With a spike in the chair just to make it complete
When you look at yourself do you see what I see
If you do why the fuck are you looking at me

There’s a time for us all and I think yours has been
Can you please hurry up cos I find you obscene
We can’t wait for the day that you’re never around
When that face isn’t here and you rot underground

Can’t believe you were once just like anyone else
Then you grew and became like the devil himself
Pray to god I can think of a nice thing to say
But I don’t think I can so fuck you anyway

So fuck you anyway



Για τον "άλλον":

Dream on - Aerosmith

Every time I look in the mirror
All these lines on my face getting clearer
The past is gone
It went by, like dusk to dawn
Isn't that the way
Everybody's got their dues in life to pay

Yeah, I know nobody knows
where it comes and where it goes
I know it's everybody's sin
You got to lose to know how to win

Half my life's
in books' written pages
Lived and learned from fools and
from sages
You know it's true
All the feelings come back to you

Sing it with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tear
Sing it with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good lord will take you away

Yeah, sing it with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing it with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away

Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes true
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes through
Dream On Dream On Dream On
Dream On Dream On
Dream On Dream On, AHHHHHHH


Sing it with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing it with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away
Sing it with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
Sing it with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away......



Για μένα:

Safe in these arms - Jimmy Somerville

Here in these arms
Our history began
Before there was you
There was thirst in my heart

Look at my lips, you will see
I have drunk from the river
That flows to the sea
Of our love

Safe in these arms,
That's where I want to be
Safe from the harm, in these arms
That's where I want to be


If I may die
Let it be here with you
For here with you
I shall surely be safe

Safe from the hate, from the lies
From the vultures of Christ
I need no Gods
I have no fears, I have you

Safe in these arms,
That's where I want to be
Safe from the harm, in these arms
That's where I want to be

Never let me, never let me
Say you'll never let me go
Say you'll never let me
Say you'll never let me go
Say you'll...

Take me in your arms
And say you'll never let me go
Take me in your arms and hold me
Say you'll never let me go

22 σχόλια:

  1. Δε περίμενα τίποτα λιγότερα από εσένα για τις τρεις ευχές!
    Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραιαααα.....αυτα τα ποντκαστ ειναι πολυ βολικα.

    αν σου αρεσει το τραγουδι κολλας και ακους και ξανακους και...
    θα ξαναερθω, ειχα αιωνες να ακουσω το dream on και πολυ τη πετυχα.

    ευγε.

    ελπιζω να εχεις ζησει την εμπειρια του fuck you ζωντανα.
    οπως λενε και οι νεοι της εποχης "τα σπαει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εΛΑ ΤΩΡΑ!!!!!

    εγω γιατι δεν σκεφτηκα να το παιξω ετσι!! τελειο !!!

    και το dream on οπως λεει ο υπεραιωνοβιος ανωθενΧΧΧ ειχα κι εγω να το ακουσω χρονια

    πω τι μου θυμισες ...

    αυτος ο αλλος ολο την καλυτερη μεριδα παιρνει...

    - τεσπα!!! τεσπα λεω!!!

    παω να σκεφτω!

    φιλια καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @το Άρωμα του Τραγουδιού

    Ευχαρίστησή μου!




    @αν ακούς

    Άσε γαμώτο, δυστυχώς όχι. Έχω ακούσει ειδικά δε, για το Again ότι κυλιόταν στα πατώματα το παλικάρι κι έκοβε φλέβες το θηλυκό κοινό!!!!!!!!!!!

    (αυτό το "οι νέοι της εποχής", τι τό 'θελες... εμείς δηλαδή τι είμαστε καλέ, "οι απόμαχοι της ζωής"???)




    @Talisker

    Μα ούτε εγώ το σκέφτηκα μόνη μου...
    Κλόπυ-πέιστ από τον Μάκη είναι η ιδέα!

    Από τα τραγούδια, εύκολα συμπεραίνεις πως σκέτες οι ευχές θα ήταν:

    Εγώ, να είμαι πάντα στην αγκαλιά του.

    Αυτός, να μην πάψει να ονειρεύεται μέχρι τα όνειρά του να γίνουν πραγματικότητα.

    Ο εχθρός, να πα να γαμηθεί.

    Βγαίνει ανάρτηση;;; Δεν βγαίνει...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Κι εγώ το φχαριστιέμαι που το ακούω το Dream On! Τα βαριέται μωρέ ποτέ κανείς αυτά το κομμάτια?

    (Τι να κάνουμε, οι αδυναμίες δεν κρύβονται... Αν δεν τα πάρει τα καλύτερα ο Άλλος, ποιος θα τα πάρει?)

    (Τι πας να σκεφτείς καλέ;;; Δεν είναι ανάρτηση προς προβληματισμό τούτη...)

    Καλή βδομάδα και πολλές φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οχι δεν ειμαστε απομαχοι- φτου φτου- απλα δεν λεμε ¨"τα σπαει".

    εγω τουλαχιστον δε λεω. εσυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @αν ακούς

    Εμένα εδώ και κανά χρόνο μ' έχουν χαλάσει κάτι κακές παρέες, και λέω απ' όλα τα συναφή:

    Τα σπάει

    Σπέρνει

    Παίζει τις κάλτσες του

    (Ονόματα δε λέμε, αλλά Σαλιγκαράκι μου, καλή σου μέρα, αν διαβάζεις!)

    Συγκαταλέγομαι στους "νέους της εποχής" τώρα??? Να ξέρω άμα είναι, να του πω να μου μάθει κι άλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. του οχτρού μ'αρέσει περισσότερο!!!!!
    φτιάξεμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    απο χτες σ'έχω διαβάσει αλλά είχα να βγω και δεν πρόλαβα να δώσω το παρούσα!!!

    τέλεια έπαιξες.
    πολύ ωραίες επιλογές όλες.
    κι είναι ακριβώς αυτή σου η τρυφερότητα
    που βγαίνει no matter what
    που με τρελλαίνει.
    εκεί που είσαι στα σκληρά και τα γαμίδια
    βγάζεις ξαφνικά τον jimmy
    και τα πας όλα αλλού!

    άντε. τι να λέμε τώρα.
    καλημέρα!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @maya

    Αυτό ακριβώς που εσένα σε τρελλαίνει θετικά, άλλους τους τρελλαίνει αρνητικά!

    Τι να κάνω, που είμαι υπερπαραγωγή, η πουτάνα?

    ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    Καλή μέρα νά 'χουμε φιλενάδα μου,
    φιλούμπες ζβουριχτές!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να παψεις να δικαιολογησαι οτι απο χτες εχεις διαβασει εμενα την Αλεξ και τη Στελλα


    να πεις την αληθεια

    οτι ησουν στην πισινα και βαριοσουν!!

    πφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ώστε έτσι, εεεεεεεεεεεε??????????

    Σ' ευχαριστώ για την πληροφορία καλέ μου Δήμο Σταρένιε!!!!!!!!!!

    Θα την φτιάξω εγώ την μανδάμ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και ως Αρτέμης Μάτσας, έχω να συμπληρώσω ότι "αυτή" τώρα και καλά πακετάρει και συμμαζεύεται για την μεγάλη επιστροφή, γι' αυτό εξαφανίστηκε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και αυριο θα λεει πως διαβασε τα σημερινα αλλα δεν προλαβε να γραψει !!!

    μμμμμμμμμμμμμμμμμ.....

    (να ξερεις ..αδυναμια μου μενανε ειναι ο Καλογηρου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι, το έχω καταλάβει από το

    ΜΟΥΑΑΑΑΑ - ΧΑ - ΧΑ - ΧΑ - ΧΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΙΖΕΙ ΤΙς ΚΑΛΤΣΕΣ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    χαααααααααααααααααααααααααααααααααααααχααααααααααααααααχααααααααααααααααααχααααααααααααααααχααααααααα


    γαματο!!!!!!!!!!!!

    αυτο θα το λεω κι εγω, νεαρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @αν ακους

    Copyright: Κώστας The Fuzzy Snail
    Distribution: South of the River
    Retailers: Negma, Αν Ακούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είχα πολλές μέρες να δω ανάρτησή σου και ανησυχούσα. Όμορφο παιχνίδι, ακόμα πιο γλυκό από τον τρόπο που το πλασάρατε εσύ κι ο Μάκης. Να προσέχεις, αγάπη!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @destiny

    Καλώς τον!

    Ναι, εγώ ειδικά, στην πρώτη ευχή, μες τη γλύκα ήμουν!!!

    Γιατuuuuu??? Υπάρχει καλύτερη ευχή?

    Τελικά καλέ, το βιντεάκι μου το είδες???????????????????? (Της προηγούμενης ανάρτησης, λέω, που είχες πρόβλημα...)

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν ξερω αν αντεληφθεις αλλα μας ειπε και "καρακαλτακες"

    κε ντεκαντανς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ένα φτερωτό σχόλιο και από μένα...

    Τρια μοναδικά τραγούδια, τρεις ευχές. Έτσι, όλα τραγουδιστά να τα λέμε...

    Ας υποδεχθούμε και τον "αν ακούς" στο κλαμπ... Να παίξει τις κάλτσες του...

    Φιλιάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ωραία που παίζεις στα παιχνίδια.

    Βέβαια το fuck you για άλλους είναι κατάρα, γι΄άλλους ευχή. Αρα αντιμετωπίζεις με επιείκεια τον εχθρό.

    Στον "άλλο" δίνεις τα καλύτερα όνειρα. Και μακριά οι εφιάλτες της ζωής. Βέβαια ας προσέχουν τι ονειρεύονται γιατί μπορεί τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα.

    Κρατάς την σιγουριά της αγκαλιάς. Την μοναδικότητα της αγάπης.

    Ε, φιλενάδα αυτό σου εύχομαι κι εγω. Να βρεις την αγκαλιά αυτή που μέσα της είναι ολόκληρος ο κόσμος.

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Talisker

    Τα είδα τα είδα...

    Όλα τα βλέπω εγώ...

    Απλά δεν έχω προλάβει να την συγυρίσω!!!

    Θά 'ρθει η ώρα της, έννοια σου!!!!!




    @South Of The River

    Φτερωτό βλέπω, άρα υποθέτω ότι ακόμα στο πήξιμο σ' έχουν φιλαράκι, ε? Υπομονή!

    Καλά ο "αν ακούς"... Είχε ήδη δείξει το πράγμα, αλλά τώρα είναι κι επισήμως μέλος του κλαμπ!!!

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Αλεξάνδρα

    Μαζί γράφαμε!!!!!!!!!!!

    Καλημέρα κοριτσάρα μου!!!!!!!!

    Πάντα γλυκιά κι επιεικής είμαι, πάντα! Έχει κανείς αντίρρηση???? Αν ναι, να μαντέψει ποιο από τα τρία τραγουδάκια του αφιερώνω!!!

    Καλά, αυτό με τα όνειρα, ξαναπέστο! Την έχουν πατήσει ουκ ολίγοι!! (Ελπίζω να μην συμβεί κάτι τέτοιο στο συγκεκριμένο άτομο)

    Για την δική σου ευχή... απλά...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!

    Πολλά πολλά φιλιά και καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή