"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 23 Αυγούστου 2008

Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!


Αγκίστρι 2008

Γυρίσαμε λοιπόν από το μακρινό κι εξωτικό Αγκίστρι...
Μετά τεραστίας δυσκολίας κινώ τα χέρια μου να γράψω αυτή τη στιγμή, γιατί ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω από το κουβάλημα... Πέραν τούτου περάσαμε καταπληκτικά!

Όλη μέρα στη θάλασσα η οποία ήταν μπροστά στο δωμάτιο. Εκεί κ
αφέδες, εκεί σνακς, εκεί μεσημεριανό... Μετά πίσω για μπάνιο, ντύσιμο, στόλισμα (ο μικρός απαραιτήτως και κολώνια Σπάιντερμαν...) και βουρ για έξω!

Ο εξάχρονος συνοδός μου ήταν ο ιδανικός σύντροφος! Και που δεν με πήγε!!! Μιλάμε για τρελλές μπαρότσαρκες, όλο το νησί είχε γνωρίσει στα μπαρ και το πρωί όποιον συναντούσαμε στον δρόμο τον χαιρετούσε! Το τι κεράσματα... Πέφταν οι μπλε πορτοκαλάδες σαν το χαλάζι! Η μαμά κλασσικά με τις Κορώνες της... Να νυστάζω, να είμαι πτώμα, να θέλω να φύγω, και να τον έχω να μου λέει "πάρε μια μπυρίτσα ακόμα, εγώ θέλω να κάτσω κι άλλο"!!! Όχι τίποτα
άλλο, αλλά σκέφτομαι τον κόσμο που θα μας έβλεπε και θα έλεγε "καλά, μάνα είναι αυτή, που τραβάει το παιδάκι 2 η ώρα τα βράδυ στα μπαρ για να μπεκρουλιάζει;;;"!!!!!!!! Που νά 'ξεραν τι τραβάω... Α, αφήστε που ένα από τα πρώτα βράδια που πήγα να κάτσω σε τραπεζάκι, με είπε ξενέρωτη και πήγε καρφί για τη μπάρα!!!!!!! Από τα χάιλάιτς είναι η βραδιά ΚΑΡΑΟΚΕ που είχε βουτήξει το δεύτερο μικρόφωνο και δεν έλεγε να το αφήσει! Όποιος και να τραγουδούσε, ό,τι και να τραγουδούσε, καθόταν από δίπλα και έλεγε την τελευταία συλλαβή από κάθε στίχο! Επίσης έκανε και χρέη κονφερασιέ... "κυρίες και κύριοι και τώρα σας παρουσιάζουμεεεε... τον ΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ!!!!!!" και δώστου να τον τραβάνε βίντεο οι τουρίστες και να γελάνε και να τον χειροκροτούν... Εντελώς σούργελο, λέμε, ήθελα νά 'ξερα που έμοιασε αυτό το παιδί... :Ρ

Σας αφήνω να πάω να βάλω κανά πλυντήριο και να ξεβρωμίσω λίγο το σπίτι μου, με φωτό από τα χένα-τατού που κάναμε. (Για το δικό μου, θέλω γκάλοπ: Να κάνω ένα ίδιο και μόνιμο, ή μπα?)


Υ.Γ. Το τραγούδι από δίπλα εξαιρετικά αφιερωμένο στο καμάρι μου, που το λατρεύει και το τραγουδάει συνέχεια (κι όταν είναι στη θάλασσα, βάζει βότσαλα στα δάχτυλα των ποδιών του και λέει τον αντίστοιχο στίχο και ξελιγώνεται στα γέλια...)

28 σχόλια:

  1. Γυρίσατε λατρεμένοι μου????????????????????????????

    Ψηφίζω ΜΟΝΙΜΟ ΔΑΓΚΩΤΟ και ΚΛΑΣΙΚΑ θα το κάνουμε παρέα.
    Αν πεις όχι θα βρεθεις στο tatoo shop με το ζόρι κι εσύ και η άλλη (ξέρει αυτή).

    Καλή συνέχεια με ότι καιρό και να έχει. Σιγά μη μας νοιάζει.

    Αγάπες τρελλές και ιπτάμενες


    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτελους!!!
    καλα το τατου δεν το συζητω θα το χτυπησεις ..ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ !

    και δεν μας τα λεγες αυτα κορμαρα!!!!

    Καλως ορισες και καλα νευρα γιατι ..


    μμμμμ
    κοιτα δεν θελω να στο πω αποτομα αλλα να το πεταλουδι
    αγορασε καινουριο μαγιο απο τον Κλαουδατο ...και θελει να ερθει με αυτοοοοοοοοο!!!!

    ματςςςςςςςςςςςςςςςςς


    κι αλλο!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Χνούδι

    Γυρίσαμε λατρεμένη μας!!!!!!!!!!!!!!

    Άσε, άσε, ψήνομαι χοντρά... Κανονίστε μόνο κι εσύ κι "αυτή" τι ναρκωτικά θα μου βρείτε για να την παλέψω με τον πόνο... Το θέλω βλέπεις και λίιιιγο μεγαλύτερο από το υπάρχον! Ήταν να μην πάρω φόρα εγώ!!!!!!!!

    Φιλούμπες μ' αρμύρα!!!!!!!!!!!!!!!!


    @Talisker

    Αχ, σ' αρέσει κι εσένα;;; Είδες τι καλό;;;;;;;; Γι' αυτό έχω φάει κόλλημα τώρα να χτυπήσω και κανονικό!!!!!!!!

    Καλά, με το θέμα "κορμάρα" μην σκίζεις και το καλσόν σου... Είναι από πίσω, και δεν φαίνονται οι δίπλες από τις μπάκες που εξέχουν πιο μπροστά κι απ' το βυζί μου...

    Ωραίες οι μπυρίτσες το καλοκαίρι, αλλά έχουν και το κόστος τους!

    Τουλάχιστον πήρα ωραίο χρωματάκι που ψιλοκόβει και ξάνθυνε και το μαλλί (στη φωτό φαίνεται σκούρο γιατί είναι βρεγμένο), οπότε κάτι πάει κι έρχεται, περνάει η μπογιά μου!

    Καλώς σας βρήκα λοιπόν, πάμε για μια νέα χρονιά με ίντριγκες και πάθη!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μάκια μούκια ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. Η μουρλοπεταλούδω, που θέλει να έρθει με το Κλαουδάτος-Σάμερ-Λουκ? Στου Τερζή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η 'αυτή' θα σου κάνει ένα κοκτέιλ που θα σου μείνει αξέχαστο. Άσε που θα σε τρέχουμε για μπύρες από την προηγούμενη και μόλις ανοίξει ο τατουατζής... καρφί για γδάρσιμο. Μήν χάσουμε τη ντέκα του αλκοολίου!!!!!!

    (το θές και μεγαλύτερο μαρή, με ιμάντες θα σε δέσει ο άνθρωπος για να στο κάνει)

    γουέλκαμ...

    Με αγάπη
    Αυτή

    χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλωσηρθατε, καλωσηρθατεεεεεεεεε :)

    για το τατοο εννοειται πως θα το κανεις :)

    ειχα κανει κι εγω παρομοια χενα κατι χρονια πριν αλλα ακομα οχι μονιμη γιατι δεν ξερω πως να την κρυψω :Ρ

    τι γλυκο ηταν αυτο που διαβασα στελλι??? σας λατρεψα ακομα πιο πολυ :))))

    αγαπη και φιλια και ποτεθαπαμεγιαμπυρεςγαμωτο?? ας οργανωθουμε πριν κλεισει η γνωστη μας προβλητα.

    ΥΓ: δεν ποναει το τατοο. μην αγχωνεσαι διολου. το πολυ να κατεβασεις δυο καραφακια πλωμαρι πριν ετσι για να σου φυγει η ιδεα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Chryssa

    Ναι, μανάρι μου, εγώ με 2-3 Κορώνες είμαι ντίρλα, δεν θα ξοδευτείτε...

    Τώρα άμα εσύ ως "νέα γενιά" ξέρεις και κανά καλό κοκτέιλ, δεν λέει όχι η παλιοσειρά στους νεωτερισμούς!

    (Μόνο ιμάντες;;; Θυμάσαι πως είχαν τον Χάνιμπαλ στο κελί του;;;)

    Γουέλσαςβρήκα!

    Με αγάπη
    Η Άλλη

    χε χε χε



    @alicia

    Καλώς σας βρήκαααααααααααα!!!!!!!!!

    Όντως μέχρι στιγμής, το γκάλοπ δείχνει πανυγηρικά "ναι". (Το ίδιο κι ένα τεστ ντράιβ... χιχιχι!!!)

    (Για σένα, ξανασκέψου το, υπάρχουν σημεία που κρύβονται εύκολα)

    θαπάμεγιαμπύρεςγαμώτο όπωςΚΑΙδήποτε, αν όχι στην γνωστή προβλήτα, στο γνωστή βεράντα (δεν γύρισα μόνη βλέπεις, πάνε για φέτος αυτά που ξέραμε... κλαψ-λυγμ...)

    Αγάπες τρελλές και φιλούμπες σβουριχτές!!!!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Δεν πολυαγχώνομαι με τον πόνο, για το χαβαλέ τα λέμε πιο πολύ. Άμα έχω τις "άλλες δύο" μαζί, δεν φοβάμαι τίποτα! Μόνο το γέλιο που θα ρίξουμε... (Αυτές βέβαια έχουν διαλέξει κάτι τοσοδούλικα σκατουλάκια και πουλάνε μούρη! Εγώ θα τον πιω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τίνος να μοιάζει άραγε το παιδί;
    Το ψάχνεις ακόμα όμορφο μου τρελοκομείο;

    Και το tattoo να το κάνεις, σου πάει υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ήχος Πλάγιος. Μόνος...

    Έλα μου ντε! Σε ποιον άραγε; Κανείς δεν μπορεί να λύσει αυτό το μυστήριο!
    (Γιατί όποτε κάνει τα μουρλά του, όλοι το ίδιο μου λένε και με κοιτάνε με νόημα??????????)

    Καλά είσαι Ιωάννη μου; Πέρασες ωραία; Το όμορφό σου τρελοκομείο όπως θα διάβασες, μια χαρά τα πέρασε!

    Καλά με το τατού, είμαστε μέχρι στιγμής 5 στα 5... Ισχυρή πλειοψηφία!

    Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου, φίλε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο μικρός είναι σούπερ όπως η μαμά του.
    μα καλά υπάρχει κολόνια Σπαιντερμαν???
    Το τατού να το κάνεις και μόνιμο γιατί τα σπάει. Καλή επιστροφή και πάντα να περνάτε τόσο καλά ή και ακόμα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Welcome welcome dears!!!!
    Χαίρομαι που περάσατε τέλεια!!!
    Κερνάς ή κερνάω καφέ για να πούμε τα των διακοπών!!!!Να σου ζήσει ο γιόκας σου.Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δηλαδη τωρα θα φορας χαμηλοκαβαλα παντελονια για να φαινεται το τατου; αντε να δουμε... οταν το κανεις θελω να δω και μια με τζιν.

    ευχομαι καλο τρυπημα!

    μου αρεσει που ολοι γυριζουν με "κατι" απο τις διακοπες τους.

    α και ο γιος σωστα το ξεκιναει...μπαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. απαπα
    τόχω χάσει!
    ήμουν σίγουρη ότι είχα γράψει εχτές!
    λοιπόν
    το tattoo απο τα 12 το ήθελα
    αλλά λόγω πόνου που δεν γουστάρω καθόλου
    και της σκέψης όταν θα γεράσω και θα ζαρώσει
    δεν το έκανα ποτέ.

    νάναι καλά η henna να κάνουμε και να φεύγει αναίμακτα!

    αλλά είναι τέλειο!
    και του curly!

    μπάρα βέβαια.
    δεν το συζητώ.

    καλημέρα.
    πολύ.
    και φιλιά επιστροφής.
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @mahler76

    Υπάρχει και μυρίζει και υπέροχα!!! Την πρώτη φορά που του την πήρα γιατί χτυπιόταν στα πατώματα, φοβόμουν μην αγοράζεις μόνο την μόστρα από το μπουκαλάκι και μετά είναι σαν να φοράς εντομοκτόνο. Αλλά έχει εκπληκτική μυρωδιά, κι από τότε δεν την έχουμε αλλάξει!

    Στα υπέρ λοιπόν κι εσύ, ε; Για να δούμε...

    Καλώς σε βρήκαμε, ελπίζω να πέρασες κι εσύ όμορφα στην ηρεμία της άδειας Αθήνας! (ή δεν είχε αδειάσει από την αφραγκία του κόσμου, που λένε;)


    @Aurangel

    Καλώς σας βρήκαμεεεεεεεεεε!!!

    Εγώ κερνάω καφέ κι εσύ ονειροπαγίδα, ναι;;; (χιχιχι, μεσολάβησε το τηλεφώνημα...)

    Φιλούμπεεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @αν ακούς

    Το ανέκδοτο με το "που πας ρε Καραμήτρο", το θυμάσαι;;;

    Το χαμηλοκάβαλο, δεν "βγάζει έξω" μόνο το lower back, βγάζει και το λόουερ μπάκ-α!!!

    Αυτά για να τα ξαναβάλω πρέπει πρώτα να να χάσω τις καλοκαιρινές αμαρτίες!

    (Εκτός αν το φορέσω και σας βάλω πάλι καμμιά φωτό τύπου "Μαγική Εικόνα", μόνο το πίσω μέρος, κλπ...)

    Το τρύπημα πάντως δεν παίζει, ποτέ δεν μου άρεσε...

    Καλημέρες!


    @maya

    Άντε βρε που θα γεράσεις και θα ζαρώσεις... Εγώ σκέφτομαι θετικά...

    ΣΙΓΑ ΜΗ ΖΗΣΩ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΖΑΡΩΣΩ ΚΙΟΛΑΣ!!!

    Επίσης αν συνεχίσω να τρώω όλο μου το φαγάκι... τσίτα θα είμαι, φράπα!

    Είδες τι ωραίο που είναι και του curly??? Μόνος του το διάλεξε!!!

    Φιλούμπες και καλημέρες!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nα σου ζήσει το καμάρι σου Στελάρα!!!

    Παλιά μου είχε περάσει η ιδέα να χτυπήσω tatoo, τώρα το θεωρώ αδιανόητο. Εχω θέμα με ότι μπορεί να προκαλέσει τον παραμικρό πόνο στο κορμί μου και με ότι αφήνει μόνιμα σημάδια....
    Ψηφίζω υπέρ της χένας.
    Your body, your choice!!!!

    Καλά κέφια να'χουμε!!!!!!!!

    bright Φω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. λοουερ μπακα!!! χαχαχαχαχα

    τι δεν παιζει το τρυπημα; πως νομιζεις οτι θα στο χτυπησουν το τατου; με βελονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @bright Φω

    Βρε καλώωωωωως τηηηηη!!!!!

    Μαζευτήκατε, μαζευτήκατε, κι εσείς μανδάμ???

    Μωρέ, αυτό με τη μονιμότητα, ήταν για μένα μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας από τον πόνο. Αλλά άκουσα μια άποψη που μου έκανε κλικ, κι έτσι άρχισα να ψήνομαι: Αν το κάνεις, λένε, σε σημείο που ο ίδιος δεν το βλέπεις (τουλάχιστον όχι εύκολα και συνεχώς) δεν το βαριέσαι. Ε, κι εκεί που θέλω να το κάνω εγώ, όπως βλέπεις, δεν είναι για το βλέπει κανείς ο ίδιος. Μάλλον "άλλος" το χαίρεται περισσότερο (χιχιχι)!!!

    Δεν ξέρω, δεν ξέρω, το σκέφτομαι πολύ ακόμα...

    Καλά και τρελλά και μπόλικα κέφια νά 'χουμε, αμέ!!!!!!!!!!!!!!



    @αν ακούς

    Έλα βρεεεεε... μη με δουλεύεις... σιγά μη δεν ξέρω πως γίνεται, άλλο εννοούσα!

    Το τατού δεν θα μου αφήσει μόνιμες τρύπες!!! Αυτές μ' ανατριχιάζουν! Όταν βλέπω φρύδια, χείλη, γλώσσες... (μην πάω παρακάτω...) γεμάτα τρύπες και χαλκάδες... φρικάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ε, να αρχίσω κι εγώ σιγά σιγά να δίνω σημεία ζωής... Πίσω κι εμείς, με υπερ-ανώμαλη προσγείωση στη δουλειά!!!

    Χτυπήστε τατοο όλοι γιατί χανόμαστε...

    Φιλιά πολλά Στελλί. Άντε να αναδιοργανωνόμαστε σιγά σιγά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @South Of The River

    Βρε άσε τις δικαιολογίες με τη δουλειά και τράβα κάνε καμμιά ανάρτηση, που 'χει γίνει το μπλογκ σου "νυχτερίδες κι αράχνες, γλυκιά μου"... Νομίζαμε πως έκατσες στη Μοζαμβίκη μόνιμα... :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    Όλοι να χτυπήσουμε; Κι εσύ;; Που;;;

    Άσε, μου λες από κοντά...

    Θα σε βάλουμε στο team με τις άλλες και θα πάμε γκρουπ, μπας και μας κάνουν και καλύτερη τιμή!!!

    Φιλιά κι από μένα, ποταμάκι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να μας τον δανεισεις κι εμας τον συνοδο σου καμια βραδια να μας κυκλοφορισει γιατι πολυ μουχλιασαμε :):)

    Αστερι ο μικρος, ειχε να μοιαξει !!

    Για το τατου δεν προτεινω να το χτυπησεις μονιμα, ισως επειδη εγω βαριεμαι ευκολα....λεω να χτυπας καθε χρονο ο,τι σου αρεσει με χεννα :)

    Καλως μας ηρθες Στελλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Dee Dee

    Ντηντόνιιιιιιιιιι μουουουουουου!!!!!!

    Τι κάνεις τσούπρα μ'???????

    Μαζεύτηκες κι εσύ??

    Αυτά τα περί συνοδού κάνω πως δεν τα βλέπω, γιατί θα πάω σ' ένα Δ και θα τα πω χαρτί και καλαμάρι, νταξ???? (Ορίστε μας! Κλαίνε οι (ζωντο)χήρες, κλαιν κι παντρεμένες!!!)

    Κι αυτό που λες εσύ είναι ωραία ιδέα με το τατού. Αλλά συχνότερα, όχι μία φορά το χρόνο. Τουλάχιστον μέχρι να μου φύγει η εμμονή!

    Καλώς σας βρήκα, κουτσούνα μου, εκτοξεύω φιλούμπες στη συμπρωτεύουσα!!!!!!!!!!!!!!!



    @pandiony

    Καλώς σε βρήκα!

    Αααα! Μη μας τη λες! Έχω μαυρίσει απίστευτα! Στην συγκεκριμένη φωτό, δεν πολυφαίνεται, δεν ξέρω γιατί, αν και κάτι ψιλοφαίνεται στο σημάδι από το σουτιέν του μπικίνι, στο ύψος της πλάτης. Αλλά είμαι ακόμα πιο μαύρη κανονικά!

    Μη με προκαλείς και βάλω καμμιά φωτό με τη διαφορά μεταξύ των σημείων που έπιανε ο ήλιος και αυτών που... δεν έπιανε!!! Θα μου το σταμπάρουν γι' ακατάλληλο το μπλογκάκι μου, κρίμα είναι...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να μαστε που μαζευόμαστε σιγά σιγά!!!

    Ρε που να μοιάζει το παιδί;

    Φυσικά και μπάρα. Τι ήθελες εσυ, τραπέζι;

    Διαψεύδω ρητά και κατηγορηματικά τις μπάκες. Είναι ανύπαρκτες και τις χρησιμοποιεί η καλή μας negma προς παραπλάνηση. ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΜΑΡΑ λέμε.

    Το Tattoo όμορφο. Αν αψηφείς την μονιμότητα. Ηθελα από καιρό να χτυπήσω μα πάντα άλλαζα σχέδιο. Δεν μου αρέσει βλέπεις η μονιμότητα. Με τον πόνο τα βάζω μια χαρά. Χοντρόπετση με είπε ο τελευταίος μασέρ. Πάλι καλά που δεν με είπε παχύδερμο. χαχαχαχαχα

    Χαίρομαι που τα λέμε πάλι!

    Αντε καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χαχαχα σαν να σας βλεπω μπροστα μου, χαχα!!! Θελω να το ζησω αυτο!
    *το τατου τελειο, χτυπα το ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. super :)
    Τα παιδιά (μας) είναι η καλύτερη παρέα!
    Ψηφίζω όχι στο τατουάζ, γιατί μετά δε θα μπορείς να δίνεις αίμα :)
    Ασε που μια χαρά μεσούλα έχεις, γιατί να την μαυρίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Αλεξάνδρα

    Είδες τι ωραία;;; Κι εγώ την έχω καταβρεί που ξαναμαζευόμαστε!

    Και φυσικά... το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει! Που θά 'μοιαζε;;;

    Αλλά αυτό με την "κορμάρα"??? Τι λες παιδί μου στον κόσμο??? Θα νομίζουν ότι όντως είμαι κορμάρα, και το παίζω μπατάλω για να με κρίνουν για το μυαλό μου (το ποιο;;;) κι όχι για τις σωματικές μου χάρες!!!

    Με το τατού... "Παίζει" πολύ ακόμα η ζυγαριά... Θα δείξει!

    (Με το "παχύδερμο" έλιωσα στο γέλιο!!! Εμένα μια φορά μια γυμνάστρια με έπιανε στα μπούτια και μου έλεγε "Πώπωωωω!!! Πολύ σφιχτό!! Πάρα πολύ σφιχτό!!!" Κι εγώ καμάρωνα με μετριοπάθεια και αμήχανο χαμόγελο, ότι μου κάνει κοπλιμέντο, μέχρι που συνεχίζει "ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΛΙΠΟΣ, ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!!!". Σοκ, εγώ!!! Ουστ μωρή, μού 'ρθε να της πω!!! Τι να έχω δηλαδή, αδύνατο και νερουλό??? Χίλιες φορές στρουμπουλό και σφιχτό, αγαμίδια στην τελική...)

    Καλή χρονιά ρε φιλενάδα, με τα γέλια μας και με τα σοβαρά μας και με τα όλα μας!!!!!!!!!!!!!

    Σφιχτή αγκαλιά και ζουπηχτά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @φάβα

    Να σε πάρουμε μαζί μας του χρόνου, βρε, να το ζήσεις σ' όλο του το μεγαλείο!!! (Κι άμα θελήσεις να κάνεις ποτέ παιδί κι εσύ μετά, να μου σφυρίξεις κλέφτικα...)

    *Η ψήφος σας προσμετρήθηκε, ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!



    @adaeus

    Ωραία είναι μωρέ τα άτιμα, μην κοιτάς που γκρινιάζω...

    Αυτό με το αίμα το έχω ξανακούσει, αλλά πολύ παλιότερα, που τα τατουάζ γίνονταν κάτω από περίεργες συνθήκες... Τώρα πια που όλα ελέγχονται και αποστειρώνονται, πάλι ισχύει;;; Γιατί;;;;;;

    Θενκς για τη μεσούλα, αλλά... δεν θα την μαυρίσω καλέ, πως το βλέπεις έτσι... Θα την στολίσω!!! Αλλά σεβαστόν, περί ορέξεως...

    Γουέλκαμ μπακ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή