"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2008

Ε, να πηγαίνω κι εγώ, σιγά - σιγά...



(τώρα ΕΙΝΑΙ μια καλοκαιρινή ανάρτηση)



Μπορείτε, σας παρακαλώ πολύ,
να γυρίσετε όλοι πίσω με τη φάτσα



"θέλει η πουτάνα να κρυφτεί
κι η χαρά δεν την αφήνει"
???



Έτσι!!!




Υ.Γ. Παρακαλώ προσέξτε στο βιντεάκι, που ενώ πρόκειται για "δραματικό τραγούδι αποχαιρετισμού" και μελαγχολική μελωδία, τα τυπάκια τριγύρω και κυρίως οι γκόμενες-γλάστρες, ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΟΥΝΗΜΑ!!! (Εμείς γιατί το χορεύαμε "μπλουζ"???)

17 σχόλια:

  1. -Πρωτον που πηγαινεις??
    τι εχω χασει??

    -Δευτερον ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ - ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!

    -ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    που το θυμηθηκες??
    ειχα να το ακουσω χρονια!!!

    καλημερα και μην ξε χ ν α ς

    Σημερα ξημερωσε μια αλλη μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -και το δευτερο υπεροχο ειναι μπορω να πω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Talisker

    Καλημέεεερααααααα!!!!!!!!!!!

    Καλά, δεν πάω και πουθενά φοβερά και τρόμερα... Αλλά και μόνο που δεν θα δουλεύω και θ' αλλάξω εικόνες...

    Δεν είναι γλύκα αυτό το τραγουδάκι?

    Αυτό μικρή το άκουγα κι έκλαιγα!

    Γι' αυτό έχω ψοφήσει στο γέλιο με το βιντεάκι που κωλοχτυπιούνται στο κούνημα!!!

    Kissούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά να 'πας κι έτσι να γυρίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε και συ με το καλό.

    Να περάσεις καλά και ξεκούραστα Στελλί! Αλάτια και αντηλιακά...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιρνε παιρνε μαθηματα ...
    μετα τον Τερζη θα παμε σε ορθαδικο!!

    αχαχαχαχαχα...

    (ηρθα να ξανακουσω το τραγουδι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παλι στην μουσικουλα θα αναφερθω εγω ...
    Τα ααααλλα, απο το τηλεφωνο ...

    Την προλαβες εσυ την σειρα ταινιων, γρανιτα απο "πεπονι" (οπως τις λεγαμε κοροιδευτικα τοτε, ολα τα πιτσιρικια) ???
    Αν ναι, θα θυμασαι οτι το συγκεκριμενο τραγουδακι ηταν "σημα κατατεθεν" τους ... Ακουγοταν σε ολες σχεδον ... Απο το Νο 1 μεχρι και στο Νο 3653536365 (δεν θυμαμαι ακριβως αλλα καπου εκει πρεπει να σταματησαν ... χε χε ...)

    Αντε ...
    Καλοοο ... Ξε-φευγειο ...
    ΑΠΟ ΟΟΟΛΑ !!!

    Φιλουμπες τρελλες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγαπη μου γλυκια που τοσο καιρο σε εχω χασει ...!!!!


    ειναι υπεροχο το τραγουδι που διαλεξες ....

    δεν μπορω να σε φανταστω φυσικα να το χορευεις 'μπλουζ' οταν δεν ειχα καν(!) γεννηθει !!!!!!!!!


    μου φαινεται απιστευτα μακρινη εκεινη η εποχη αλλα ισως να τα και καλυτερα τοτε!!

    ευχομαι να περνας ομορφα με το αγγελουδι σου


    φιλακια γλυκα

    _Κυβελη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κούκλα καλές διακοπούλες εύχομαι!!! Εμείς θα τα πούμε από κοντά όταν γυρίσεις.
    Στο τραγούδι οι άλλοι χορεύουν έτσι γιατί είναι κόκαλο από το LSD!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Spyros Vlahos

    Νά 'σαι καλά, Σπύρο!

    Πρώτη φορά στο σπιτικό μου, και με πέτυχες στα "γαλλικά" μου (έχω πει και χειρότερα...), αλλά πίστεψέ με, την θεωρώ από τις καλύτερες ευχές που μπορούν να γίνουν.

    Μ' όλο το θάρρος λοιπόν (που δεν μου έχεις δώσει, χιχιχι) εύχομαι κι εσύ να είσαι όσο το δυνατόν περισσότερο με την... εν λόγω... φατσούλα!!! (το 'σωσα καθόλου;;;)


    @South Of The River

    ِΑλάτια κι αντηλιακά κι αντικουνουπικά...

    Κι εσύ, αφού έχεις υπόλοιπο, κοίτα να το εκμεταλλευτείς όσο μπορείς καλύτερα, φιλαράκι!

    Φιλούμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Talisker

    Καλέ τι να πάρω;;;

    Μ' έχεις δει να χορεύω;;;

    ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΜΑΙ!!!!!!!

    (μα τι γλυκούλι που είναι το τραγούδι... κι εγώ συνεχώς εδώ γυροφέρνω να τ' ακούω...)


    @dazed n' confused

    Φυσικά και τα πρόλαβα... Όχι ως εποχή να τα ζήσω βέβαια, γιατί μας έστειλε αδιάβαστους η Κυβελίτσα από κάτω... μεταγενέστερα εννοώ ότι το χορεύαμε!!!

    Και θυμάμαι το σάουντρακ από την πρώτη Γρανίτα (που ήταν κι η μόνη αξιόλογη, το πήγαν Λαμία μετά), που το λάτρευε η μαμά μου γιατί τις θύμιζε τα νιάτα της. Κι επειδή της άρεσε της είχαμε πάρει με τ' αδέρφια μου και τη Χρυσή Δισκοθήκη, έναν διπλό δίσκο όλο τέτοια, κι έκανε κωλοτούμπες.

    Επειδή της έχω σούρει τα απίστευτα εδώ μέσα της δόλιας μάνας, οφείλω να πω ότι από τις πιο όμορφες παιδικές αναμνήσεις μου, είναι όταν τα έβαζε στο πικ-απ να τα ακούμε οι δυο μας κλεισμένες στο δωμάτιό μου, και μου μάθαινε χορούς της εποχής!!!

    Άσταδιάλα, θα μπουκωθώ, ΟΒΕΡ!

    Κι εσύ, Ζωρζ μου, καλά να περάσεις ό,τι κάνεις!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Κυβέλη Δραγούμη

    Όντως κοριτσάκι... Ελπίζω να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

    Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει κάτι τόσο τρυφερό κι ευαίσθητο...

    Εγώ πάλι που τα έζησα... τι να πρωτοθυμηθώ... που φορούσα τα σοσονάκια και τη φούστα με το φουρώ... που ακούγαμε τα 45άρια και πίναμε Πίπερμαν...

    Γειά σου ρε Κυβέλη, έχω λιώσει στο γέλιο...

    Σε ποια ταινία έλεγε η Βλαχοπούλου: "Είπαμε, είμαι μεγάλη, αλλά δεν είμαι και σαν την Ακρόπολη!!!!!!!"

    Ούτε εγώ είχα γεννηθεί, ματάκια μου... ΟΥΤΕ ΕΓΩ!!!

    Καλό και ξένοιαστο καλοκαίρι εύχομαι!

    Πολλά φιλιά κι από μένα!!!!!!!!



    @mahler76

    Κι εσύ μανάρι μου!!!

    Σίγουρα θα τα πούμε, σ' αφήνω τώρα που σε βρήκα???

    Φιλούμπες σβουριχτές!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Καλά... με το σχόλιο περί χορού... δεν παίζεσαι... απλά δεν παίζεσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχαχαχα

    ααααααααααχαχαχα

    Εγώ πάλι που τα έζησα... τι να πρωτοθυμηθώ... που φορούσα τα σοσονάκια και τη φούστα με το φουρώ... που ακούγαμε τα 45άρια και πίναμε Πίπερμαν...

    αααχαχαχαχαχα...

    κάτσε να βγάλω την μασέλα
    γιατί μου χαλάει το χαχανητό!!!


    και καλό φευγιό αστέρωμ'!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.αι γιαμ μπακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πω πω η μπουρουχα απο πανω μου μυριζει χωματιλα ..
    μα ποσο ειστε ? υπερηλιξ?
    και απο που αυτη η κορμοστασια πατημενα εβδομηντα ?(τοτε δεν επιναν Πιτερπαν????)

    (μη τολμησετε να με διορθωσετε εξ επιτουτου το λεω λαθος
    -σπασικλακια!)

    Τι να πουμε καιμεις οι πιπινες
    εγω νομιζα οτι το ασμα τουτο ειναι του Τζειμς ..Του Μπλαντ!

    Στελλα μαζεψου..νισαφι οι διακοπες!
    ουφφφφφ
    ποτε θα χιονισει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...συγνώμη!
    ΕΓΩ της μυρίζω χωματίλα???????
    ΕΜΕΝΑ είπε μπουρούχα?!???

    τζάμπα τα πτυχία της βασίλισσας!
    τσκ!

    στέλλα? να κάτσεις να διακοπάρεις!
    βλέπεις τι θα βρεις άμα γυρίσεις!
    και κάνει και βουντού για να χιονίσει.
    τέτοια είναι, τέτοια κάνει.

    και για το τραγούδι...
    (αφού όλο εμένα μου την λέτε)

    Δευτερον ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ - ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!

    -ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    που το θυμηθηκες??


    τι γλυκανάλατο!
    και μετά λες για την ντίντίσκοqueen!
    απαπα...

    αρλούμπες
    χχχχχχχχχχχχχχχ
    ειχα να το ακουσω χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ax !!!ου γαρ ερχεται μονο....

    ΤΟ ΓΗΡΑΣ!!!!

    τωρα προσεξατε Τσουγδοτατη το τραγουδι???

    βαι βαι βαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @KORITSAREEEEES MOYOYOYOYOYOY!!!!!!!!

    Μόλις γύρισα.

    Μόλις άνοιξα υπολογιστή να δω μέιλ.

    Και βρήκα τα 4 δικά σας σχόλια.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΠΟΣΟ ΧΑΡΗΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Σαν να γύρισα σπίτι και να υπήρχαν αγαπημένα πρόσωπα να με περιμένουν...

    Σας φιλώ πολύ πολύ και σας ετοιμάζω ανάρτηση με τα των διακοπών!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή