"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 1 Αυγούστου 2008

Σταγόνες διάφανες και σταγόνες κόκκινες.

Βρέχει.

Ορμάω στη βροχή και την παρακαλώ να με μουσκέψει ως το κόκκαλο.
Οι σταγόνες περνούν χωρίς να με αγγίζουν.
Μόνο μία Σταγόνα στέκεται στην άκρη του ματιού μου.
Μορφάζω έντονα, προσπαθώντας να την προκαλέσω να κυλήσει.
Παραμένει αμετάκλητη στην απόφασή της.
Συνεχίζω να τρέχω και να κυνηγώ τις υπόλοιπες.
Καμμία δεν με καταδέχεται.
Κι εκείνη, η μόνη που με τίμησε, αρνείται πεισματικά να με δροσίσει.
Τινάζω άγρια το κεφάλι μου με μανία, χωρίς αποτέλεσμα.

Ζαρώνω κάτω από μία μαρκίζα.
Δεν θέλω ούτε να τις βλέπω, σφίγγω τα μάτια ώσπου να πονέσουν.
Και τότε η Σταγόνα κυλά… Και γεννά κι άλλες…

Δεν βρέχει.

Είδε η Έξω βροχή τη Μέσα βροχή και πάγωσε.
Έσπασε, διαλύθηκε σε μκρούς κρυστάλλους.
Κοφτερούς. Κι εγώ επιστρέφω ξυπόλητη.

Τώρα έχω δύο χρώματα σταγόνες.
Τι ωραία!






















UPDATE: Wednesday, 1 August 2007

18 σχόλια:

  1. Ανάβω αιρ κοντίσιον, βάζω νερό να ζεσταίνεται για καφέ, ξεκλειδώνω τα συρτάρια...

    Μουρμουρίζω ένα γνωστό κι αγαπημένο τραγούδι... Πως μού 'ρθε πρωί πρωί...

    Έτοιμος ο καφές. Να πάρω και νερό πριν κάτσω. Και τασάκι.

    Ακόμα μουρμουρίζω. Πως μου κόλλησε πρωί πρωί;

    Μπαίνω να δω μια ανάρτηση που θυμάμαι ότι είχα κάνει με το συγκεκριμένο τραγούδι. Θέλω να το ακούσω.

    Λίγο πριν "βγω" πέφτει το μάτι μου στην ημερομηνία.

    Σαν σήμερα, πριν έναν χρόνο.

    ΟΚ.

    Έχει κι έκλειψη ηλίου λένε σήμερα. Διάβασα ότι θα γίνει ορατή μόνο από τη Βόρεια Ελλάδα.

    Δεν λένε που θα γίνει αισθητή όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η σταγόνα δεν έχει βάρος, η ανάγκη της γής της το δίνει, όπως στο δάκρυ η αιτία

    τα ξεκούραστα μάτια έχουν πυθάρια με κάνουλες που κουβαλούν φορτίο, ενώ τα δοκιμασμένα είναι σκαμμένα έως άβυσσο, που πλέον δεν υπερχειλίζουν.

    Σαν η μέσα και η έξω βροχή παγώνουν και γίνονται πεδίο αναφοράς, κάθε ροή φαίνεται σαν να γλυστρούν άνθρωποι σαν σαλιγκάρια προς τον ουρανό, σε ράγες πάνω σε μάγουλα.

    Το ταξίδι του τρένου κόβεται, σαν κάποιο χέρι σφουγγαρίσει το σύννεφο και αφήσει στην πηγή του μόνο το κόκκινο από το ουράνιο τόξο του

    Ενώ θα ακούγεται ο λόγος της νύμφης

    Θα μεταλάβω με νερό θαλασσινό
    Στά(ελ)λα τη στα(ελ)λα συναγμένο απ’ το κορμί σου…./

    Τι ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "... που πας στο μάτι του κυκλώνα"

    Μου κόλλησες άλλο τραγούδι τώρα.

    Τι ωραία!

    (Μόνο έτσι μπορείς να ξεκολλήσεις από ένα τραγούδι. Αν σε κερδίσει ένα άλλο.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω εγώ τώρα...
    Η περιγραφή της ημέρας έχει ως εξής: Μπήκα, δεν έφτιαξα καφέ, άνοιξα υπολογιστή, δεν άνοιξα ραδιόφωνο...
    Εδώ και 6 ώρες προσπαθώ να είμαι μόνη μου. Κινούμαι χωρίς νόημα απο χώρο σε χώρο, κατευθύνομαι σε άδειες αίθουσες. Το κλίμα είναι εκρηκτικό. Είναι μία κουβέντα μακριά η ανάφλεξη.

    Χαμογέλασα όταν είδα το σχόλιο που μου άφησες... Ήταν ένα τόσο δα σημαδάκι ότι τελικά κάτι μπορεί να πάει καλά αυτό το μήνα. Και ας μην ξεκίνησε καλά.

    (Μόνο έτσι μπορείς να ξεκολλήσεις από ένα τραγούδι. Αν σε κερδίσει ένα άλλο.)

    Ναι μόνο έτσι, αρκεί να ανοίξω το ραδιόφωνο και να έχω αυτιά. Τελευταία τα έχω χάσει με τις εκκωφαντικές σιωπές όλων. Άκυρο καλοκαίρι. Κουφό, τυφλό.
    Ένα φεγγάρι που δεν μπορώ να το πιάσω και ένας ήλιος που κρύβεται ακατάλληλες ώρες. Και όλα κουνιούνται. Όλα. Τα νερά πολύ περισσότερο. Το πολύ πολύ να πνιγούμε.
    Και ας κοιμάται...
    Θα κλαίω με πείσμα να δροσίζω τα πόδια μου. Θα κλαίω με παράπονο. Θα κλαίω με θυμό.

    Δεν με νοιάξει που είναι καλοκαίρι.

    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Chryssa

    Λες να νοιάζει εμένα που Αύγουστο μήνα γράφω για τα πρωτοβρόχια;;;

    Κι είμαι και καλοκαιρινός τύπος, πανάθεμά με...

    Χέστηκα με το γαμωκαλόκαιρο!!!
    (το φετινό... μέχρι στιγμής...)





    Πουτάνα έκλειψη... Δεν ήξερα ότι μας γαμεί κι ο ήλιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ..Θέλει οι ρυτίδες της να είναι χαρούμενες, εννοώ να έχει γελάσει πολύ στη ζωή της..της Ηλέκτρας τα καμώματα!

    einai pou geniomaste me to prosopo mas kai pe8ainoume me ayto pou mas aksizei.
    klapse gia na gelaseis,
    "opoios kernaei thn zwi aytos thn sergianaei"
    ναι..
    Η Ηλέκτρα άρχισε να τρέμει.
    - Ηλέκτρα φεύγεις απο το θέμα, συνέχισε.
    - Συγνώμη.
    - Παρακαλώ, συγκεντρώσου.
    Έτρεμε. Ηθελε να βγάλει τη ζωή της στο σφυρί των πνευμάτων, να παζαρέψει την ψυχή της.
    Σκεφτόταν την σχιζοφρένια, φανταζόταν ότι πάθαινε κρίση, ότι άρχιζε να βγάζει χοντροκομένα ουρλιαχτά, βογκητά σα να λέει μακρόσυρτα «σε θέλω» και να γελάει ταυτόχρονα. Να λεεί «εσύ είσαι το άλλο μου μισό πορτοκαλάκι, σε βρήκα καλή μου». Κι αυτή να είναι ψηλή, πολύ ψηλή, ίσα με τον κούρο στον Απόλλωνα της Ναξου. Να την κοιτά με μίσος και να της λέει με απέχθια «σε λυπάμαι».

    Να δώ τι θα κάνουμε στις 27 του μήνα που θα φαίνεται ο Άρης σαν δεύτερη σελίνη απο την Γή.
    Πόλεμος!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @pandiony

    Καλά που μου το είπες, για να ξέρω να πάω από τις 26 να ξεθάψω το τόμαχόουκ...

    Σπλάτερ προβλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ego leo na mazeutoume kapou sto endiameso kai na prospoii8oume oti zoume tin nyxdta tis atimorisias. 8a xei poli endiaferon,
    psisou,
    ti les<>?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τη βροχη τη λατρευω!!

    Εχεις μυρισει το χωμα μετα τη βροχη ?
    εχεις νιωσει την ησυχια λιγο πριν?
    Τη μαγικη ησυχια δευτερολεπτα πριν ξεκινησει ?

    Καθε βροχη
    ειναι ενα μικρο θαυμα απο το Θεο
    και καθε δακρυ σου

    ενα καμμενο κυταρο...

    Μονο το "σιωπηλο σου υποστεγο"
    αξιζει ματια μου τα δακρυα σου ....
    κι αν ηταν στη θεσητου δεν θα εκλαιγες ....

    κι επειδη εισαι αγωνιστρια

    ..ξερεις πως σου αξιζει το καλυτερο
    Με βαρια θεμελια ..

    να αντεχει στους βοριαδες
    ...και στις βροχες!!!!


    σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @pandiony

    Μπα, δεν ψήνομαι.

    Δεν μου αρέσει η ατιμωρισία.

    Αυτό το "όλα εδώ πληρώνονται" με κάνει να νιώθω πολύ καλά!

    (Τι κακός άνθρωπος, θεε μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Talisker

    Εγώ να δεις... Θεωρώ μαγική αυτή τη μυρωδιά που λες! Εγώ που τη μυρίζω και λίγο πριν;;; Σαν ζωάκι, μυρίζω, και λέω "θα βρέξει"!

    Τώρα το τι αξίζει και τι δεν αξίζει τα δάκρυα...

    Ο χρόνος θα δείξει...

    Φιλιά πολλά κι από μένα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ωραίο τραγούδι.
    όμορφα τα δάκρυα.
    δεν θα τα δω ποτέ άσχημα.
    και ναι, έχουν χρώματα.
    ρέουν κατευθείαν απο μέσα.
    δεν προλαβαίνουν να μασκαρευτούν
    για να αντέχουν οι άλλοι.

    αφέσου.
    ξέρω ότι μπορείς.
    όπως τόπες:
    τι ωραία!...

    όποιος δεν ξέρει κολύμπι,
    στην παιδική!

    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @maya

    Υπέροχη ατάκα, καταγράφεται και χρησιμοποιείται εφεξής από όλες μας!

    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΟΛΥΜΠΙ
    ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ!!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες φιλενάδα μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. i like your drops girl.
    μονο προσεχε.. να τις απομακρυνεις απο τα ματια σου, ναι;
    ναι λεω;
    φιλια πολλα μωβ κοριτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @alicia

    Καταράκτης σήμερα οι σταγόνες...

    Αυτή η ημερομηνία...

    Τέσπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πέρασα για ένα χάδι, ένα φιλί, μια σκέψη, ένα άγγιγμα ...

    και κοίτα πού έπεσα!!!!

    μόλις χθες μου θύμησε ένας φίλος μου κάτι που είχε πει ο Κ. Μαρξ το 1844...

    "Τίποτα το ανθρώπινο δεν μου είναι ξένο"

    από χθες που το "μασώ" προσπαθώ να το χωνέψω...

    σ'αγαπώ ξεχωριστά
    φιλί πελώριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. hush now girl..

    αγκαλια μεγαλη, δυνατη να χωθεις.

    (γι αυτο το "αλλα δεν")

    ΑπάντησηΔιαγραφή