"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 5 Ιουλίου 2008

Υπάρχει άχρηστη πληροφορία όταν αγαπάς;

Η πρόσκληση ήρθε από την αγαπημένη μου Αλεξάνδρα, για ένα παιχνίδι που λέγεται: "10+1 άχρηστες πληροφορίες για μένα", αλλά εγώ προτίμησα να βάλω τον τίτλο που έβαλε κι εκείνη, γιατί πολύ μου άρεσε!!!!!!

Κρατάω τον τίτλο, ρίχνω καλοκαιρινή φωτό και τραγουδάκι, και πάμε να δούμε (ακολουθώντας άσχετη σειρά και τρελλούς συνειρμούς)
όσα δεν ξέρετε και δεν χάνετε και τίποτα αν δεν τα μάθετε:


1. Αν δεν βάλω κάποιο προϊόν (ζελέ, αφρό, κρέμα... κάτι!) στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο, είμαι σαν τη μάγισσα Κλο-Κλο, αφού έχει βάλει και το δάχτυλό της στην πρίζα. Λίγοι και καλοί έχουν απολαύσει αυτό το θέαμα... Κρίμα που δεν έχω φωτό να σας βάλω να γελάσετε και οι υπόλοιποι!

2. Μια που πιάσαμε το μαλλί... Εμένα τα μαλλιά μου είναι δίχρωμα. Μισά σκούρο καστανό, μισά πολύ ανοιχτό, σαν να τα βάφω και να έχει φτάσει η ρίζα στο αυτί. Όταν μεγάλωσα, απλά άρχισα να κάνω ανταύγειες με το κάτω χρώμα μου στο πάνω, γιατί βαριόμουν πια να απαντώ: "Δεν τα βάφω και τα έχω παραμελήσει, έτσι είναι!!!" (Και να μη με πιστεύει και κανείς...)

3. Είμαι Ολυμπιακός, επειδή όλοι στην οικογένεια είναι Ολυμπιακοί. Ούτε ένα παίκτη δεν ξέρω... Σιχαίνομαι το ποδόσφαιρο!

4. Μικρή έπαιζα ποδόσφαιρο κι ας το σιχαινόμουν, μόνο και μόνο για να δείξω στα αγόρια ότι ΚΑΙ Σ' ΑΥΤΟ, όχι απλώς δεν υστερώ ως κορίτσι, αλλά είμαι ίση, ως και καλύτερη από πολλούς... Ντάξ... Ήμουν λίγο ανταγωνιστικό παιδί... Μετά μου πέρασε... :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

5. Επειδή το αγριμοαγοροκόριτσο, έκρυβε ένα τρυφερό κοριτσάκι βαθιά μέσα του (αλλά πολύ βαθιά...), το όνειρό μου ήταν να γίνω μπαλαρίνα. Ο μπαμπάς μου όμως μου έλεγε ότι "δεν θα πας να γίνεις πουτάνα, να σου πιάνει τον κώλο ο ένας και ο άλλος" (στα 6 αυτό)!!!!!! Πηγαίνοντας δημοτικό, είχε ακριβώς απέναντι μια σχολή μπαλέτου. Ξέκλεβα όποτε μπορούσα και πήγαινα και κοιτούσα τα μαθήματα, και μετά πήγαινα και κλεινόμουν στο δωμάτιό μου και τα ξεσήκωνα. Φυσικά με άφησαν μία, με άφησαν δύο... Ήρθε ο ιδιοκτήτης κάποια στιγμή και μου είπε πως αν θέλω να παρακολουθώ μαθήματα, πρέπει να έρθουν οι γονείς μου να με γράψουν. Εγώ του είπα ότι οι γονείς μου έχουν πεθάνει και ζω μόνη, αλλά δεν πείστηκε...
(Για την ιστορία, επειδή επεισόδια με την αγαπημένη μου μαμά έχετε διαβάσει κατά καιρούς κι έχετε καταλάβει την υπέροχη σχέση αγάπης-μίσους που έχουμε, να πω ότι με τον μπαμπά ήταν το ακριβώς αντίθετο: Ψύχωσηκαι Λατρεία!!!!!! Και το μπαλέτο ήταν η μόνη φορά που πλακωθήκαμε γιατί ως "νταβέλης" από την κούνια μου, μόλις ξεπετάχτηκα λίγο, του είπα μια μέρα: "Μπαμπά εσύ δεν λές ότι όλοι οι χορευτές είναι πούστηδες;;; Αφού είναι πούστηδες γιατί να θέλουν να πιάνουν το δικό μου κώλο;;;" Εκεί πρέπει να έφαγα την πρώτη μου σφαλιάρα από εκείνον...)

6. Όταν μου ήρθε πρώτη φορά περίοδος, ήμουν Πέμπτη Δημοτικού. Κάτι είχα ακούσει από τις μεγαλύτερες ξαδέλφες μου που έμεναν από κάτω μας, αλλά επί της ουσίας τίποτα. Ξυπνάω από ένα πονάκι και βλέπω στην τουαλέτα τα γνωστά... Η μάνα μου έλλειπε και τ' αγόρια δεν υπήρχε περίπτωση να τα ξυπνήσω, ντρεπόμουν και θεωρούσα πως δεν θα ξέρουν να βοηθήσουν και σε κάτι. Πάω κάτω. Κοιμούνται και οι τρεις. Τις σκουντάω μία μία αλλά σιγά μη μου έδιναν σημασία Σαββατιάτικα και πρωινιάτικα. Η τρίτη, ήταν η μόνη που ταρακουνήθηκε λίγο. Πρέπει όμως να πω, πως η συγκεκριμένη από τότε ως τώρα είναι άρρωστη με το νοικοκυριό! Τυφλόμυγα παίζαμε, και μας διέκοπτε, τέντωνε τα καλύματα των κρεββατιών κι ύστερα μας άφηνε να συνεχίσουμε. Αυτή λοιπόν μου έλαχε να μισανοίξει το μάτι και να ασχοληθεί με το θέμα μου. Η οποία τι είπε;;;;; Τι βρήκε να πει στην μικρή της ξαδελφούλα που της ανακοινώνει κάτι τέτοιο;;;;;;; "Βάλε το βρακί σου σ' έναν κουβά με νερό"!!!!!!!!!! Εγώ, το καημένο, γκάου από τότε ως προς το νοικοκυριό, που να φανταστώ ότι το μόνο που την απασχόλησε ήταν πως θα βγει μετά ο λεκές;;;;;;;;; Κάτι, λέω, θα χρησιμεύει αυτό... Ανεβαίνω πάλι σπίτι, πάω στην τουαλέτα, ρίχνω το βρακί στον κουβά με το νερό και κάθομαι στη λεκάνη και περιμένω... Τι περίμενα τώρα... ανάθεμα κι αν ήξερα!!!! Ερχεται επιτέλους η μάνα μου και της φωνάζω να έρθει στην τουαλέτα. "Μαμά, έτσι κι έτσι..." ΧΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠΠΠΠ!!!!!!!!!!! Δεν θα την ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου αυτή τη σφαλιάρα!!!!!!!!! "Η Ιωάννα μου είπεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!" (με γοερά κλάμματα, θεωρώντας ότι με δέρνει για το θέμα του κουβά...) Ε, με πήρε αγκαλιά, με φίλησε, μου εξήγησε ότι η σφαλιάρα είναι έθιμο (τι ωραία έθιμα που έχουμε ρε πούστη μου!!!!!!!!!!!), ότι τώρα έγινα γυναίκα και ακολούθησε όλο το γνωστό ρεζιλίκι που τηλεφωνούν και το λένε και σ' όλο το σόι ότι "η Στελλίτσα έγινε γυναίκα"...

7. Δεν τρώω ποτέ παγωτό χωνάκι ή πύραυλο δημοσίως. Κάποιοι που με ξέρουν, απορούν. Τώρα θα σας λυθεί κι η απορία. Το θυμήθηκα με το "Πέμπτη δημοτικού" που είπα πριν. Είχαμε κάνει κοπάνα από τα γαλλικά κι είχαμε πάει σε μια πλατεία να φάμε παγωτό μ' άλλα δύο κορίτσια. Πως να το περιγράψω αυτό τώρα... Κάπως με κοιτούσε εμένα ο κόσμος... Κυρίως οι άντρες... Εγώ αφοσιωμένη στη γλύκα του παγωτού άργησα να πάρω και χαμπάρι, αλλά οι άλλες καταλάβαιναν ότι κάτι παίζεται, και γύρισαν να με παρακολουθήσουν τι κάνω και με κοιτάνε όλοι. Τότε κατακοκκίνησαν και μου λένε "Μα τι κάνεις;;;;;;;; Πως το τρως έτσι;;;;;;;;;; Γι' αυτό έχουμε γίνει θέαμα;;;;;;;;;;" Εγώ σ' αυτήν ηλικία, αλλά και για αρκετά χρόνια, ήμουν η προσωποποίηση της αθωότητας σε τέτοια θέματα. "Τι κάνω ρε παιδιά;;" να λέω "παγωτό τρώω... τι; πασαλείφτηκα;;" Αυτές να θέλουν ν' ανοίξει η γη να τις καταπιεί... "ΠΩΣ ΤΟ ΤΡΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ!!!!!" Χαμπάρι εγώ... "Πως το τρώω δηλαδή ρε σεις;;;;;; Θα με τρελάνετε;;;;;;;" Ούτε τότε, ούτε για πολλά χρόνια αργότερα κατάφερε να μου πει κανείς ότι ο τρόπος που το τρώω είναι σαν προσομοίωση μιας άλλη "πράξης"... Απλά με κρύβανε... Μεγάλη, απλά κρύβομαι από μόνη μου... ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, "ΦΑΤΟ ΑΛΛΙΩΣ"! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΙΩΣ!!!!!!! ΛΕΤΕ ΑΜΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ;;;;;;;

8. Πολλοί θα νόμιζαν ότι σε τέτοια θέματα θα ήμουν "ξεπεταγμένη" επειδή με τις αγοροπαρέες θα μάθαινα. Όλο με μεγαλύτερα αγόρια, κάτι παραπάνω θα ξέρει... ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! Έλεγαν μπροστά μου μεν τα απίστευτα, αλλά ούτε τα μισά δεν έπιανα. Ακόμα θυμάμαι την ΤΕΡΑΣΤΙΑ παρανόησή μου ως προς το προφυλακτικό. Έλεγαν θυμάμαι αυτοί ένα ανέκδοτο και χτυπιόντουσαν στο γέλιο. Εγώ δεν είχα καταλάβει Χριστό, τίγκα στις άγνωστες λέξεις. "Τι είναι "Καπότα" ρε παιδιά;;;" Ας πιάσω, λέω, έστω μία... Απαντάει ο μεσαίος μου αδελφός: "Είναι ένα μπαλονάκι που βάζει ο άντρας πάνω στο πουλί του πριν το βάλει στη γυναίκα". Ναι... Μάλιστα... Τι να πρωτορωτήσω;;;;;;;;; Γιατί το βάζει στο πουλί του;;; Τι θα βάλει στη γυναίκα, το μπαλόνι ή το πουλί;;; Που θα το βάλει;; Γιατί θα το βάλει;;; Για να μη με πάρουν ΠΑΛΙ στο ψιλό απλά έκανα κι εγώ "ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΑ" και ξεμπέρδεψα... Αυτό με το μπαλόνι, μου είχε κάτσει όμως... ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΡΙΑ... Χρόοοοοονια μετά, καλοκαίρι, διακοπές, πάμε βόλτα με παρέα σ' ένα δασάκι και βρήκαμε κάτω πεταμένο ένα χρησιμοποιημένο προφυλακτικό, και παραδίπλα το κουτάκι και τις οδηγίες. Δεν ξέρω πως στο διάολο τα ξέραν όλα οι άλλες οι παρθενομαρίες, αλλά άρχισαν όλες μαζί να τσιρίζουν "ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ!!! ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ!!!!" Εγώ, κλασσικό διαβαστερό παιδί από τότε, απλά όταν δεν κοιτούσαν, πήγα και μάζεψα το χαρτί με τις οδηγίες. Και τότε κατάλαβα, και μου λύθηκε η τεράστια απορία... ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ "ΒΑΖΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ΕΝΑ ΜΠΑΛΟΝΑΚΙ", ΕΝΝΟΟΥΣΕ... ΞΕΦΟΥΣΚΩΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Από τα 14 ως τα 17 οδηγούσα κανονικότατα. Με είχε μάθει ο μπαμπάς μου στα περίχωρα του εξοχικού μας, όπως όλους, αδέρφια, ξαδέρφια... Εκεί γύρω στα 17 όμως, το είχα πάρει με τον αδελφό μου κι είχαμε πάει κάπου στα όρη στ' άγρια βουνά, για βόλτα, για να καπνίσουμε. Κι όπως ανεβαίνω μια τεράστια ανηφόρα, κι έχω ήδη ψιλοσκιαχτεί γιατί σε ίσιωμα πήγαινα ως τότε, φτάνοντας στην κορυφή της, λίιιιιιγο πριν αρχίσω να έχω ορατότητα στο τι ακολουθεί και νομίζω ότι θα κατέβω κάποια κατηφόρα, βρίσκομαι σχεδόν με όλη τη "μούρη" στο χείλος γκρεμού!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν συνεχίζω περιγραφή, γιατί μόνο που το θυμάμαι έχουν ιδρώσει τα χέρια μου και μ' έχει πιάσει ταχυκαρδία... Απλά από τότε δεν έχω ξαναπιάσει τιμόνι...

10. Στα 19 μου έφυγα ταξίδι στην Ιταλία για 10 μέρες. Είχα πει ένα σενάριο που θα ζήλευε και το Χόλυγουντ στους δικούς μου, ενώ στην πραγματικότητα πήγαινα στον αγαπημένο μου. Ο μπαμπάς μου, απλά και μόνο επειδή τα είπα εγώ, τα πίστεψε. Η μαμά μου, απλά και μόνο επειδή τα είπα εγώ, δεν πίστεψε λέξη. Έτσι, αυτή επέμενε, "μόλις πάω να την πάρω αμέσως τηλέφωνο και να της δώσω την φίλη μου την Τάδε στο ακουστικό να της μιλήσει". Επειδή φυσικά φίλη-Τάδε δεν υπήρχε, για 10 μέρες δεν ξέραν αν ζούσα ή αν πέθανα. Έκανα κάποιες προσπάθειες εγώ να βρω καμμιά Ελληνίδα, αλλά δεν τα κατάφερα. Μία βρήκα, κι αφού της εξήγησα όοοοοολη μου την ιστορία τηλεφωνικώς και την παρακάλεσα να βρεθούμε κάπου να πάρουμε αυτό το ρημαδοτηλέφωνο, μου είπε "ξέρεις... εδώ που έχεις καλέσει, είναι Πάδοβα!!!" (εγώ ήμουν στο Μιλάνο...). Τώρα να σας πω τι έγινε όταν γύρισα, φαντάζομαι είναι περιττό... Όμως το μόνο που κατάφεραν, είναι για πάρα πολλά χρόνια που πήγαινα μόνη μου διακοπές, πριν το γάμο και το παιδί, να μην τους παίρνω ΠΟΤΕ από διακοπές. Αλλά ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!! Μόνο στις αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού που δεν με βάζανε...

10+1. Έχω στο σώμα μου πάρα πολλές ελιές, και μία, η πιο χαρακτηριστική, είναι στο μπούστο μου. Εχει πλάκα, σαν ζωγραφισμένη είναι! (Την φύλαγα για το τέλος ως την πλέον άχρηστη πληροφορία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)



Δεν καλώ κανέναν, γιατί δεν θέλω να χώσω κανέναν καλοκαιριάτικο... Όποιος γουστάρει, παίζει!!!!!!!!!!!!!


24 σχόλια:

  1. χαχαχαχα, αξιζει ξεχωριστο ποστ για το καθενα! εχω ριξει το γελιο! αχ καλο μου τι περασες και εσυ, πολλα κοινα βλεπω πολλα!
    Αλλα το πιο κοινο ειναι η ελια! ειδικα αν το βυζι στη φωτο ειναι δικο σου, εκει την ειχα και εγω γιατι τωρα οια την αφαιρεσα, την επιανε το σουτιεν βλεπεις :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να'σαι καλά φιλενάδα.Μου έφτιαξες το κέφι απογευμaτιάτικα.
    Με την ευκαιρία, αυτό το look στο άρθρο 1 θέλω πολύ να το δω κάποια στιγμή σου λέω. Απορώ πάντως που το σουλουπώνεις. Θα'πρεπε να το αφήσεις έτσι. Ανέμελο.ξέρεις πόσες ώρες εχω ξοδέψει στο κομμωτήριο να το κάνω ετσι. αεράτο και ανέμελο?(όπως νομίζω δηλαδή ότι το'χεις).
    Ευχαριστώ πολύ πάντως για την ιδέα. Μέσα στην εβδομάδα θα ανεβάσω σχετικό post, μπας και σας κάνω να χαμογελάσετε κάπως βρε αδερφέ.
    Καλό απόγευμα.
    Angel Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @φάβα

    Σιγά μην έχω τέτοιο βυζί, ρε!!! Η δικιά μου είναι ψηλά στο χώρισμα, αλλά όχι ακριβώς στη μέση, προς το δεξί περισσότερο. Και φυσικά, όχι απλώς δεν την αφαιρώ, τη μοστράρω κιόλας!!!!!!!!!



    @Aurangel

    Γιατί θες να το δεις, καλό μου;;;
    Θες να έχεις εφιάλτες το βράδυ;;;
    Δεν μιλάμε για ανέμελο, ανέμελο τό 'χω πάντα, αν δεν πάω κομμωτήριο για ίσιωμα. Μιλάμε για την Μόνικα στα Μπαρμπέιντος!!!!!!!!!! Ρώτα και το Σαλίγκαρο που φοβότανε να κοιμηθεί το βράδυ στο κάμπινγκ!!!!!!!!!!!! Ακόμα εφιάλτες έχει το παλικάρι...

    Καλημέρα και καλή βδομάδα νά 'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΑΑ

    Τώρα να σου θυμήσω ότι σε παλαιότερο σχόλιο σε μένα είχες πει ότι ήθελες παγωτό πύραυλο??
    Δηλαδή θα κλεινόσουν στην τουαλέτα για να το φας????

    Γαυροσκυλόσαυρε... (με το -σαύρε έχουμε κολλήσει πολλά τελικά)

    Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

    :))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @chryssa

    Έτσι είχα πει, εεε;;;

    Ε, τώρα ξέρεις και τι είχα στο μυαλό μου όταν τό 'λεγα...

    ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    Σοβαρά τώρα: Εσένα δεν θα σε ντρεπόμουν ρε! Με φίλους ή συγγενείς, είμαι ΟΚ! Έξω δεν τρώω, να με κοιτάει ο κόσμος. Οι γνωστοί, θα με πειράξουν, θα πει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, θα τους κατεβάσω κανά γαμωσταυρίδι, θα γελάσουμε, και τέρμα... Αλλά σε δημόσιο χώρο, άντε να πείσει κανείς τον απέναντι ότι δεν υπονοώ κάτι...

    ;-)****************************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι απίστευτη!!!

    Επαναστάτρια χωρίς αιτία. Σιγά μην υπάρχει αγόρι καλύτερο από σένα το αγοροκόριτσο!
    Κάτι μου θυμίζουν οι περιγραφές σου χιχι
    Λεπτομέρειες από κοντά

    Γέλασα και ευχαριστήθηκα κάθε σου λέξη!

    Μπράβο που έπαιξες. Και όλα μόνο άχρηστα δεν είναι.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα!!!!

    όπως είπα και στη μάγια (και μάλλον θα το πω σε όλους όσοι έχουν κάνει αυτή την ανάρτηση) από τα μικρά, τα ασήμαντα όπως τα λέμε, μαθαίνεις τον άλλο καλύτερα (μόνον το 9 ήξερα ήδη).
    πάντως το γέλιο που έχω ρίξει (και συγνώμη γι'αυτό) δεν περιγράφεται! και το είχα ανάγκη, να είσαι καλά!!!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Αλεξάνδρα

    Εγώ σ' ευχαριστώ, για την πάσα. Το καταδιασκέδασα!!!!!!!!!!!!!!!!

    Περί του αγοροκόριτσου, έχω μια απίστευτη ιστορία από το νηπιαγωγείο, για το πως σαπιάκιασα στο ξύλο ένα αγοράκι (τον πρώτο μου έρωτα...) που αρνήθηκε τον έρωτά μου, αλλά γραπτώς θα χάσει πολύ! Αυτό έχει γέλιο από κοντά, που κάνω και αναπαράσταση του φλερτ και της χυλόπιτας!!! Θύμησέ το μου όταν βρεθούμε!!!!!!!

    Καλημέρες και φιλούμπες!!!!!!!!!!!!



    @Κωνσταντίνος Π

    Καλημέρα, φιλαράκι!!!!!!!!

    Τι συγνώμη, καλέ;;; Για να γελάσετε τα έγραψα!!!!!!!!

    Αν το κατάφερα, χαίρομαι αφάνταστα!!!!!

    Φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με τη φωτογραφία που έβαλες στην αρχή, δυσκολεύτηκα να διαβάσω προς τα κάτω. Εγώ δεν είδα καμία άχρηστη πληροφορία, ως και η ελιά στο μπούστο ήταν σημαντική (στη φωτο δεν έχει καμία ελιά :))))
    Χαμογέλασα αρκετά με τις ιστορίες... είσαι σούπερ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαθε αγριμοαγοροκόριτσο, κρυβει
    ένα τρυφερό κοριτσάκι βαθιά μέσα του ...

    ιδου το παραδειγμα ...
    και που εισαι τα αγριμοκοριτσα ειναι οι καλυτεροι συντροφοι φτανει να χεις τον τροπο ..

    ε το ξερεις τι να λεμε τωρα ...

    οσο για το γραψιμο ...το χεις ..
    θα μπορουσε να ειναι αρθρο λεμε ..:)

    ελα φιλιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξεχασα!!!

    φιλια στη μαμα ..ειναι κολητη μου αλλωστε !:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @adaeus

    Ναι, η φωτό ήταν μια προσφορά του καταστήματος για τους αρσενικούς μας φίλους! Αλλά δικιά μου... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!!!!! Το είπα παραπάνω και στη Φαβούλα, που επίσης έψαχνε να βρει την ελιά...

    Μόνο ένας άνθρωπος στον κόσμο έχει παρόμοιου τύπου φωτό μου, ούτε καν εγώ! Αλλά είναι σε καλά χέρια... (αν και νομίζω έχει πέσει λίγο μαλλί και δεν φαίνεται η ελιά, οπότε και να θελήσει να με εκβιάσει ποτέ, δεν θα μπορεί ν' αποδείξει τίποτα!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ!!!)


    @Talisker

    Καλώς τη μου!

    Ξέρω τι λες, αλλά μην την ψωνίσουμε κιόλας! Για καλύτεροι σύντροφοι δεν ξέρω, αλλά σίγουρα μένουν αξέχαστοι!!! Το οποίο δεν το λέω με την καλύτερη έννοια... Μπορεί να μην είναι ειδυλλιακά, αλλά σίγουρα είναι επεισοδιακά!!! Τουλάχιστον δεν θα βαρεθεί ποτέ κανείς μαζί μου!!!!!!!!!! Τώρα αν και κατά πόσο αντέχει το "επεισοδιακό" ο καθένας... στο χέρι του είναι!

    Πριν κανά δίμηνο έγινε μια τρελλή παρεξήγηση με τον πρώην, όπου μέσα σε μία μέρα είδε όλα μου τα πρόσωπα... Πανδαισία Στέλλας... Τι μπινελίκια, τι απειλές, τι "κλείνω τηλέφωνο στα μούτρα", τι "ουπς, λάθος καταλάβα", τι ξαναπαίρνω και ζητάω συγνώμη μες τη γλύκα... μιλάμε Η σχιζοφρένεια... (γιατί εγώ δεν ξεχέζω μόνο τους άλλους, αν καταλάβω ότι φταίω ξεχέζω πρώτη εμένα και ξέρω να ζητάω συγνώμη)

    Ξέρεις τι είπε στο τέλος της ημέρας, όταν βρεθήκαμε από κοντά; "Είσαι για δέσιμο... Αλλά... πως θα μπορέσω να ζήσω εγώ ποτέ με άλλη γυναίκα;;;;;;;;;"

    Εν κατακλείδι, πρέπει να είναι και ψιλομαζόχας ο άλλος. Να την τραβάει ο οργανισμός του την υπερπαραγωγή!

    Ξέρεις πολλούς τέτοιους;;;;;;;;;;;

    Φιλούμπεεεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. διαφωνώ.
    απο ποιά βάση ξεκινάμε για να θεωρήσουμε μαζόχα έναν άνδρα?
    διαφωνώ.
    δεν σε θεωρώ περίεργη, ούτε για δέσιμο.
    απλά δεν εφαρμόζεις στα εύκολα.
    δεν έρχεσαι με ταμπέλα και οδηγίες.
    αν αυτό είναι ΤΟΣΟ δύσκολο...

    έλα τώρα!

    όποιος άνδρας είναι έξυπνος
    και ψάχνεται πέρα απο τα προβλέψιμα
    ΚΡΑ κάνει για ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
    δεν λέω ότι είναι πολλοί
    αλλά υπάρχουν λίγοι που δεν απειλούνται
    απο το μυαλό και την προσωπικότητα της γυναίκας
    σαν να είναι άπρεπο.

    (δεν λέω ειδικά για τον δικό σου - )

    κατά τ'άλλα, οι περιγραφές σου
    φτάνουν το σουρεάλ!!!!!!!
    αχαχαχαχαχαχα
    και όλη η στιχομυθία με τον μπαμπά για το μπαλέτο...
    έχω πέσει κάτω!

    το χαστούκι της 'γυναικοποίησης' δεν το ήξερα!
    αν είναι δυνατόν!!!!!!
    (σε τι κόσμο ζούμε αστέρωμ'?)

    και δεν το συζητώ ότι ΜΟΝΟ παγωτά
    θα φaμε next time!
    δεν το χάνω αυτό!!!!!!!!!!!!!!
    καλά, και οι χαζοβιόλες οι φιλενάδες σου
    δεν κοιτούσαν να μάθουν τίποτα?
    μόνο να ντρέπονται ήξεραν?
    τς τς τς

    καλημέρα πολύ
    νάσαι καλά που γελάσαμε πάλι!!!!!
    μα πώς έχουμε χαθεί έτσι γαμότο!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μήπως αγουροκόριτσο που και αν γλύκαναν οι χυμοί κρατάει ακόμα την πρώτη του σπιρτάδα; νομίζω

    άγνωστες πλευρές, παρά άχρηστες πληροφορίες
    ό,τι ακουμπά σε ανάμνηση και συμπεριφορά, σε φέρνει πιο κοντά σε ότι θέλεις να θυμάσαι και ο τρόπος που τα λές φανερώνει την τωρινή σου δύναμη

    δεν μπορεί κάποιος να φύγει χωρίς να έχει ρίξει τουλάχιστον ένα γελάκι από αυτό το κατεβατό, όσο και αν κρατιέται γιατί διαβάζεσαι σε ώρες εργασίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maya

    Έλα, μωρέ... κι εγώ κι εσύ κι οι περισσότεροι, ξέρουμε πως πάει αυτό... Πιο πολύ με χαβαλεδιάρικη διάθεση το είπα εγώ. Φυσικά και συμφωνούμε σ' αυτό, απλά αυτά που με πονάνε, αν δεν τα "διασκεδάσω", δεν παλεύονται... ΚΥΡΙΑΚΟΣ!!!

    Στ' άλλα τώρα:

    Αυτό με τον πατέρα μου και το μπαλέτο έχει και μια ωραιότατη συνέχεια. Πρέπει να ήμουν γύρω στα 19 και ήμασταν στην κουζίνα, εγώ, ο μπαμπάς, η μαμά και μια θεία μου αδελφή του μπαμπά. Μιλάμε περί ανέμων και υδάτων, όλα ωραία και καλά. Και πως έρχεται η συζήτηση και ή η μάνα μου ή η θεία μου ξεκινάει πρώτη, να πει "παράπονο" από τον πατέρα που της επηρέασε όλη της τη ζωή. Η μάνα μου δεν θυμάμαι τι ζόρι τραβούσε αλλά με κλάματα το είπε, της βγήκε όλος ο καημός χρόνων. Η θεία μου θυμάμαι του είπε ότι δεν την άφησε να πάει στο πανεπιστήμιο, επίσης μες το κλάμα και το ξέσπασμα από χρόνια. Ε, και βλέποντας η μία την άλλη να βγάζει τα σώψυχά της και να κλαίει, και παίρνουν κι εμένα τα ζουμιά και του κοπανάω μετά από τόσα χρόνια το μπαλέτο! "Γιατί εγώ;;; Που δεν μ' άφησες να πάω μπαλέτο όταν ήμουν μικρή;;; Ό,τι άλλο και να θελήσω, μπορώ να το ξεκινήσω και σε μεγάλη ηλικία!!! ΜΠΑΛΕΤΟ, ΜΠΟΡΩΩΩΩΩ;;;;;;;; ΔΕΝ ΜΠΟΡΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!" Όσο θυμάμαι την έκφραση του πατέρα μου... Να μην αξιώσει ο Θεός άνθρωπο δηλαδή... Να μας βλέπει και τις τρεις να κλαίμε εξ αιτίας του και να του λέμε ότι μας "γάμησε" τη ζωή και να θέλει ν' ανοίξει η γη να τον καταπιεί. Αφού τον λυπήθηκα!!! Του 'χω κι αδυναμία... Και επειδή είναι τρομερά ευσυγκίνητος, και φυσικά δεν μπορούσε να βάλει κι αυτός τα κλάμματα και να λέει "συγνώωωμηηηη", απλά σηκώθηκε κι έφυγε από τη κουζίνα βρίζοντας!!!!!!!! Απίστευτο σκηνικό, σαν θεατρικό ήταν, με τραγικό ήρωα τον πατέρα μου...

    Με το χαστούκι, ρωτούσα να μάθω τι σκατά σημαίνει, πως έχει προκύψει. Το μόνο που είχα μάθει είναι ο συμβολισμός του. Υποτίθεται λοιπόν, ότι επειδή αρχίζεις να αιμορραγείς, μπορεί να χάσεις τα κόκκινα μαγουλάκια που είχες ως παιδί. Το χαστούκι σου κοκκινίζει το μάγουλο και στο δίνουν και καλά ως "ευχή" να έχεις πάντα ροδαλά μάγουλα. Να το σχολιάσω; Μπα, χέστο...

    Όσο για τις "χαζοβιόλες" όπως τις είπες, σε πληροφορώ ότι δεν υπήρχε κάτι να μάθουν από μένα (τότε...) γιατί πολύ απλά αυτές από τότε εξασκούσαν την "πράξη". Εγώ ήμουν Πέμπτη δημοτικού, η μια έκτη κι άλλη πρώτη γυμνασίου (στα γαλλικά συμμαθήτριες και οι τρεις). Μάθε λοιπόν ότι ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ είχαν σεξουαλικές σχέσεις!!!!!!!!!!!!!!! Κι αν αυτό με είχε σοκάρει τότε μία, τώρα που το θυμάμαι, με σοκάρει δέκα!!!!!!!!!!!! Κι όχι φαντασιοπληξίες τους, σίγουρα πράγματα σου λέω... Τι να μάθουν λοιπόν από μένα... Που "πρωτοφιλήθηκα" στα 17, και να μην πω πότε "πρωτογ...κα" και γελάσει ο κάθε πικραμένος...

    Πάντως αν είναι να με κεράσεις παγωτό, να προτιμήσεις κάποιο που γουστάρω πολύ, γιατί έχει ακόμα περισσότερο γέλιο με τα βογγητά ευχαρίστησης... Δεν μπορείς να διανοηθείς τι γίνεται όταν τρώω της Algida τον πύραυλο Almond... Magic... something!!!!!!!!!!!!!! Διώχνουν τα μικρά παιδιά, λέμεεεεεεε!!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    Καλημέρες και φιλούμπες!!!!!!!!!!!!
    (ναι, ρε πούστη μου, παραχαθήκαμε this time...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @kostas_patra

    Καλώς τον!

    Προφανώς "μπήκες" όταν έγραφα το σχόλιο στη Μάγια, το οποίο κάτι σε κανονική ανάρτηση βγήκε, αλλά τέλος πάντων...

    Είναι τόσο όμορφο αυτό που είπες που έχω συγκινηθεί... Θα το θυμάμαι για πάντα... κυρίως όταν θα "περνιέμαι" για κάτι άλλο από αυτό που είμαι... θα θυμάμαι ότι κάποιος είπε για μένα πως είμαι

    αγουροκόριτσο που και αν γλύκαναν οι χυμοί κρατάει ακόμα την πρώτη του σπιρτάδα

    Πραγματικά, σ' ευχαριστώ πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εννοείται το μεγάλο παγωτό θα πάρουμε!!!!
    μαλάκας είμαι?
    μισές δουλειές????

    και, σε παρακαλώ,
    -δεν το κάνω δημόσια συνήθως-
    αλλά πέρνα στην καινούργια μου αγανάκτηση
    γιατί χρειάζομαι το βαλεμέσα σου (imput ντε!)
    όπωσδηπότως!

    χεχεχε

    χεχε




    κούλης.




    και σιγά μην θέλαν να κοκκινίζουν τα μάγουλα.
    αυτό το έθιμο μου μυρίζει πουστιά τύπου
    πάρε μία προκαταβολικά (μπάτσα)
    για όσες τσολιές θα κάνεις απο δω και μπρος!!!!
    ε? δεν σου κάνει? λίγο?

    και φιλί αστέρωμ'
    keep joking!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @maya

    Απλώς μυρίζει;;;;
    Βρωμάει και ζέχνει!!!!!!!!!!!
    Λες κι ακούς και την "σκέψη από πίσω" είναι:

    "Πάρε αυτήν, για να μάθεις από δω και πέρα να κρατάς κλειστά τα πόδια σου"!!!!!!!!!!!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    (σού 'ρχομαι να δω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από τις πιο αληθινές ομολογίες που έχω διαβάσει.
    Λέξη τη λέξη έχεις μετρήσει τη ζωή σου ξέρεις που θα την γύρεις να ξεκουρασθεί και που θα τη σπρώξεις να πάει παρακάτω.

    Εύχομαι πάντοτε να έχεις τούτο τον δυναμισμό που σε διακατέχει.
    Να χαμογελάς όσο μπορεί και λίγο ακόμα.

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τούτη την ομολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στέλλα μου
    καλημέρα, καλή μας εβδομάδα.

    Έτσι ψιλοβιαστικά πέρασα να αφήσω αυτή την ευχή.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @the BluElephant

    :)




    @Ήχος Πλάγιος. Μόνος...

    Ομολογία, ε; Δεν το είχα δει έτσι. Ενδιαφέρον!

    Κι εγώ σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου! Από τις καλύτερες που μου έχουν δώσει!

    Να 'σαι καλά, φίλε μου!!!




    @Κωνσταντίνος Π

    Επίσης, φιλαράκι!!!

    Καλά έκανες, έστω και βιαστικά!

    Κι από μένα πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή