"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 8 Μαΐου 2008

"Σε θέλω" και ιδιοχείρως...


Η πρώτη δημοσίευση εδώ.

Πήρα προσκλήσεις από την Μωβ και από τον Cinestef για το μπλογκοπαίχνιδο με την ανάρτηση ενός χειρόγραφου, για να μαθαίνουμε οι μπλόγκερς μεταξύ μας και τον γραφικό μας χαρακτήρα, πέραν από την αγαπημένη μας γραμματοσειρά. Βέβαια το μόνο κοινό μεταξύ της Trebuchet που βλέπετε στο μπλογκ μου και των κολλυβογραμμάτων μου, είναι το μωβ χρώμα, αλλά δεν πειράζει, η προσπάθεια μετράει. Εξάλλου έχω συνηθίσει το κράξιμο για τον γραφικό μου χαρακτήρα. Από την Πρώτη Δημοτικού και καθόλη την διάρκεια της "ακαδημαϊκής μου καριέρας" έχω βαρεθεί ν' ακούω: "Μα τόσο καλή μαθήτρια, να κάνει τέτοια γράμματα???"!!!!!!!

Επέλεξα ένα από τα αγαπημένα μου (και σας) κείμενά μου, λόγω που είναι άνοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν, και η μελισσούλα με τον μελισσούλο κάνουν τις γνωστές τσαχπινογαργαλιές, και μας έχει πιάσει όλους αυτό το... φουρφούρισμα να το πω;... ντουβρουτζά να το πω;... διαλλλιέχτι κι πάρουτε...

Enjoy!!!


Υ.Γ. Όπως θα έχετε παρατηρήσει, σε κανένα μπλογκοπαίχνιδο (πέραν εκείνου που είχα δημιουργήσει) δεν γράφω κανόνες γιατί σκυλοβαριέμαι. Επίσης, όπως και σ' ένα σωρό άλλους τομείς, έχω μία δυσκολία να ακολουθήσω τους κανόνες... Γι' αυτό προσκλήσεις δεν μοιράζω, για να μην Χωσέ-Κουέρβο* κανέναν. Όποιος θέλει να παίξει, ας μπει σ' αυτούς με κάλεσαν να μάθει πως παίζεται το παιχνιδάκι...

* Αυτό με το Χωσέ, το διάβασα σήμερα σε σχόλιο του Mahler76 κι έλιωσα στο γέλιο!!!!!!!! Το κατακλέβω χαλαρά!

Σας αφήνω με τα λογάκια του ύμνου που παίζει από δίπλα:
(πως γίνεται ένα τραγούδι να είναι ΤΟΣΟ μάπα στην αρχή και μετά να σε στέλνει αδιάβαστο;)

I WANT YOU - ELVIS COSTELLO

Oh my baby baby I love you more than I can tell
I don't think I can live without you
And I know that I never will
Oh my baby baby I want you so it scares me to death
I can't say anymore than "I love you"
Everything else is a waste of breath
I want you
You've had your fun you don't get well no more
I want you
Your fingernails go dragging down the wall
Be careful darling you might fall
I want you
I woke up and one of us was crying
I want you
You said "Young man I do beleive you're dying"
I want you
If you need a second opinion as you seem to do these days
You can look in my eyes and you can count the ways
I want you
Did you mean to tell me but seem to forget
I want you
Since when were you so generous and inarticulate
I want you
It's the stupid details that my heart is breaking for
It's the way your shoulders shake and what they're shaking for
it's knowing that he knows you now after only guessing
I want you
It's the thought of him undressing you or you undressing
I want you
He tossed some tatty compliment your way
I want you
And you were fool enough to love it when he said
"I want you"
I want you
The truth can't hurt you it's just like the dark
It scares you witless
But in time you see things clear and stark
I want you
Go on and hurt me then we'll let it drop
I want you
I'm afraid I won't know where to stop
I want you
I'm not ashamed to say I cried for you
I want you
I want to know the things you did that we do too
I want you
I want to hear he pleases you more than I do
I want you
I might as well be useless for all it means to you
I want you
Did you call his name out as he held you down
I want you
Oh no my darling not with that clown
I want you
You've had your fun you don't get well no more
I want you
No-one who wants you could want you more
I want you
Every night when I go off to bed and when I wake up
I want you
I want you
I'm going to say it again 'til I instill it
I know I'm going to feel this way until you kill it
I want you
I want you

45 σχόλια:

  1. Χα χα χα ...

    Μονο στο σχολιο σου για το τραγουδι θα αναφερθω ...

    Κι εγω καποια στιγμη που σκεφτομουν να το ανεβασω σε post, προβληματιζομουν ... να κοψω την εισαγωγη η να μην την κοψω ???

    Χα χα χα ...

    Φιλια !!!
    Πολλα πολλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φουρφούρισμα
    Ασφυξία
    Ήλιθιότητα
    Ζωγραφομανία
    Καρδουλοζωγραφομανία
    Θαλασσοβλεφάριασμα ωρών
    Κοντομάνικα
    Ανεμόδαρμός γενικώς
    Ανικανότητα εργασίας
    Πυροτεχνήματα στομαχικά
    Πεταλουδίσματα καρδιακά
    Λουλουδόσφρηση όλη την ώρα
    Κοίταγμα αγελαδινό στον καθρέφτη

    Τι τραγούδι...
    Φιλιά
    +1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφος ο γραφικός χαρακτήρας, ζεστός. Καλά για το περιεχόμενο του κειμένου δεν σχολιάζω...

    Όντως (συμφωνώντας με d&c), παπαριά η εισαγωγή του κατά τα άλλα μια χαρά τραγουδιού του τρισμέγιστου Costello.

    Φιλιά που-κουτουλάνε-απ-τη-νύστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @dazed & confused

    Ε, μα... Δεν είναι απλά ότι έχει διαφορά η αρχή με το υπόλοιπο...

    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΝΑ ΛΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΣΣΣΣ!!!

    Άβυσσος η ψυχή του Costello...

    Φιλούμπες Ζωρζ μου!!!!!!!!!!!


    @Chryssa

    Γιατί κάτι μου λέει (σε σχέση πάντα και με τα σχόλιά σου στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση) ότι αυτό το σημερινό, σου έρχεται ταμάμ????????????

    Συνέχισε, συνέχισε, σε καλό δρόμο είσαι...

    (Το +1 είναι για να το δώσω πουθενά ή δικό μου;;;)

    Ω, ναι! Τι τραγούδι............

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!



    @South Of The River

    Πλλλλλλλλλάκα με κάνειειειειειςςς???

    Σ' αρέσει ο γραφικός μου χαρακτήρας;;;;;;;;;

    Καλά, έχεις την παγκόσμια αποκλειστικότητα, λέμε!!!!!!!!!

    Εκτός κι αν μετά την δημόσια έκθεση σε τούτο μπλογκ, βρεθούν κι άλλοι που θα σε ακολουθήσουν... Κι αν γίνει κάτι τέτοιο, πόσο θά 'θελα να εκτυπώσω τα σχόλιά σας, και να πάω να βρω παλιούς εκπαιδευτικούς να τους τα τρίψω στα μούτρα!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες καν-πιο-κει-μην-κουτουλήσουμε-αναμετάξυμας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έλα ντε; πως γινεται;

    ε κοστελλο;;;

    πειραγμενε ατομε;

    φταιει ο αλλος να πατησει το next και να χασει το ασμα;

    ε;

    ε;

    ε; λέω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όσο για το ποστ, η δευτερη σελιδα δεν πατιεται και ξεστραβωθηκα να το διαβασω. ανεβηκε η πιεση του ματιου μου...παω να βαλω σταγονες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικό τραγούδι απο έναν χαρισματικό και πολύ επιδραστικό Elvis Costello.
    Είχα την χαρά να ακούσω το τραγούδι live σε μια φοβερή ακουστική εκτέλεση, πέρσι στο Ηρώδειο, στα πλαίσια συναυλιών με τον Alain Toussaint.
    Απλά συγκλονιστικοί!
    Υ.Γ. Και εμένα μου αρέσει ο γραφικός χαρακτήρας σου.
    Θα τα ξαναπούμε...
    Κώστας 'The Fuzzy Snail'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μιλάμε πάω βόλτα στη θάλασσα.
    Ναι επιτέλους ήρθε η ώρα.
    Και είναι τέλεια αυτή την ώρα...Είναι πορτοκαλί και μωβ και κάνει ωραίες σκιές...

    Θα έρθω μετά να δώσω αναφορά.
    Έχω κι άλλα να πω...

    Ταμάμ δε λές τίποτα!

    Floral φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α είναι η εβδομάδα
    συμφωνώ-με-τον-ανακούς-ό,τι-πει.

    1ον δεν πατιέται η δεύτερη σελίδα. όχι.
    αλλά λόγω τρίτης ηλικίας δεν μπήκα καν στον πειρασμό να στρβωθώ κι άλλο.


    2ον και μένα μου αρέσουν τα γράμματα σου.
    είναι απο τα λίγα που και απο μακρυά όπως τα έβλεπα
    (πώς με βλέπεις?)
    ήταν twirly.
    πώς αλλοιώς να το πω?

    τώρα μιάς κι έχω ένα κόλλημα με τα
    στρΟγγυλα (που λεν, με accent στο ο)
    με εξιτάρουν τα γυρίσματα σου.
    βέβαια, σαν χθες να τέλειωσες σχολείο ένα πράμα αλλά θα το αφήσω ασχολίαστο...
    αχαχα


    για το άσμα
    ναι πάλι με τον αν ακούς είμαι
    και ψάχνω να του απαντήσω έστω κι ένα απο τα "ε?" που παραθέτει τόσο εύγλωττα.

    γαρδούμπες
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


    υγ.λεο, πού θα πας μετά απο δω νάρθω? πολύ με διευκολύνεις...
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και αστέρωμ'?
    φτιάξε καρδούλα μου την 2η σελίδα
    μπας και δω την συνέχεια του έργου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καρακαλημέρες!!! Καλημέρες τύπου ας μου μιλάει μόνο ο καφές σήμερα. Κανείς άλλος.
    Αλλά είναι ωραία μέρα ε???
    Θέλω να σας μοιράσω λουλουδάκια.
    Και τσηζκεικ.

    Θα με κάνεις να τον φάω τον έρωτα με το άσμα.

    Σε αφήνω γουργουρίζοντας...
    Και χωρίς μηλοπιτακι.
    Πολύ θα ήθελα να αναφερθώ ξανά στο 'παράλληλο σύμπαν' σου 3-4 αναρτήσεις πρίν. Με φτιαααααννννει!!!!!!

    θελωναξαναφτιαξωτσηζκεικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @αν ακούς

    Άμα σου απαντήσει τελικά ο Κοστέλλο μετά από τόσα "ε;", πες μου κι εμένα...

    Μη πάω με την απορία, κρίμα είναι!


    @Κώστας "The Fuzzy Snail"

    Σιγά μη δεν είχες εσύ παιδί μου σχετική εμπειρία από live!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΠΙΑ!!!!!!!!!!!

    Σ' αρέσουν κι εσένα τα γράμματά μου, ε;;; Εσείς ή με δουλεύετε ή μ' αγαπάτε πολύ...

    Φιλούμπες και καλημέρες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Chryssa

    Εκεί που θα πας βόλτα...
    ΒΟΥΤΑ!!! Ναι;

    Ποια είναι αυτή η ώρα με το πορτοκαλί και το μωβ;;; Να ξέρω να το πω και στη Χνου, γιατί θα μας αρέσει τρελλά, εκείνης για το πορτοκαλί κι εμένα για το μωβ...

    Αναμένω αναφορά!!!!!!!!!!!

    Σματς!!!!!!!!!


    @maya

    Επειδή έχω χάσει λίγο τη μπάλα με το μπλόγκινγκ, να υποθέσω ότι έχεις πάρει στο κατόπι τον Λεωνίδα, και όπου πάει, πας από κάτω και λες συμφωνώ για να βγάλεις την υποχρέωση;;;;;;;;;;;

    (Αυτό με την δεύτερη σελίδα δεν ξέρω πως να το φτιάξω, οπότε απλά σας έβαλα κάτω από τα χειρόγραφα το λινκ με την αντίστοιχη ανάρτηση του τότε).

    Σαν να τέλειωσα χθες το σχολείο, ε;;; Εγώ θα παραβλέψω την κακία και θα κρατήσω το κοπλιμέντο ότι είμαι σαν μικρό παιδάκι! Αμέ! Να μάθεις! Νιααα-νια νια-νιααα-νια!!!

    Τουλούμπες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΧΕΡΙΑΣΩ ΤΣΗΖΚΕΙΚ ΧΡΥΣΑΣ ΛΕΜΕ. Μόνο που θα φάμε τόσο πολύ τελικά που θα γίνει... ΤΖΗΖ κέικ...

    Φιλιά στουσαποπάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Chryssa

    Καρακατακαλημέρες!!!!!!!!!!!!

    Ναι... έναν έρωτα τον κάνει τελευταία... το επιβεβαιώνει και η ΕΜΥ...

    Εγώ έχω κρουασάν βουτύρου, και προλίγου με κέρασαν και κουλούρι σουσαμένιο (2 κιόλας)! Κρίμα εσένα να γουργουρίζει η κοιλίτσα σου, κι εγώ να έχω τόσα καλούδια, χωρίς να μπορώ να σου στείλω τίποτα...

    Φιλούμπες ναξαναφτιάξειςάμεσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @South Of The River

    A! Που ξεφύτρωσες εσύ καλέ;;;

    Μιλάνε όλοι μιλάς κι εσύ για τζηζκέικ????

    Εσύ δεν έχεις παρά να πεις:

    Γυναίκααααααα!!!!!! Φτιάξε άλλο ένα, τι περιμένεις, τα επόμενα γενέθλιαααααα!!!!!!!!!????????

    Ενώ εμείς παρακαλάμε τη Χρύσα...

    Πάντως, είτε της Χρύσας, είτε της Αμαλίας, το μόνο σίγουρο είναι το... ΤΖΙΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ!!!!!

    Μαζευτείτε, έχουμε να βγούμε και στις παραλίες, λέμε!!!!!!!!

    Φιλούμπες στους πάνω κάτω και πλαγίως!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ααα! όοοοοοχι!
    όλα κι όλα.
    θα παραβλέψεις την κακία?!!!!!!
    δεν έχει πλάκα έτσι.
    δεν παίζω.

    με τον λεο
    απλά έχει τύχει αυτές τις μέρες
    να τον βρίσκω παντού
    και πολλές φορές λέει
    αυτά που σκέφτομαι.
    και ωραία.
    :)

    νια-νια νιαα ?????????
    explique-moi cherie
    parce que j'ai perdue la balle!!!!!!

    κολοτούμπες
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι καινούριο (το αγάπησα) και το καταθέτω εδώ.

    Βreathless - Dan Wilson

    I'm hunting shadows in the dark
    In steaming jungles of the world
    Either to kill or to be killed
    By creatures never named or heard

    I'm lifting wishes to the stars
    Their gleaming satellites of time
    Orbiting circles overhead
    To futures when your love is mine

    But you were always pretty reckless with your love
    Come with the sun and getting restless when it's gone
    And when you go you leave me breathless and alone
    You leave me breathless when you close the door
    It feels just like you took the air out of the room with you

    Your voice is echoing again
    Through catacombs inside my mind
    And I've been dreaming of revenge
    To make you love me more than even you can try

    All words converge to where you are
    And if I follow I will surely find
    The horses gone the fire still warm
    And you've moved on an hour before
    You like to keep me just one step behind

    You were always pretty reckless with your love
    Come with the sun and getting restless when it's gone
    And when you go you leave me breathless and alone
    You leave me breathless when you close the door
    It feels just like you took the air out of the room with you
    Breathless
    Breathless
    Breathless
    Breathless

    Yeah you were always pretty reckless with your love
    Come with the sun and getting restless when it's gone
    And when you go you leave me breathless and alone
    You leave me breathless when you close the door
    It feels just like you took the air out of the room with you

    Restless when it's gone
    Breathless and alone
    You leave me breathless when you close the door
    It feels just like you took the air out of the room with you
    Breathless
    Breathless
    Breathless
    Breathless

    ΠΕΣ ΤΑ ΝΤΑΝ, ΠΕΣ ΤΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ...

    Έξτρα φιλιά και τΖηζκεικ μπουκιές εκτοξευμένες με το κουτάλι.

    (Άντε να μαζευτούμε να φτιάξω να φάμε)

    Μωβ-Πορτοκαλί 7.30-8.00 μμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ, πλάκα έχει που είμαστε συμπτωματικά όλοι σε real time!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @maya

    Μα δεν είδες τι ώριμα το χειρίστηκα όταν είπα ότι "παραβλέπω"???????

    ΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΑ!!!!!!

    Καλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    @Chryssa

    NA ΣΟΥ ΠΩ ΕΣΕΝΑ...

    ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ????????????

    ΝΑ ΣΑΣ "ΛΙΩΣΩ" ΕΓΩ,
    ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΕΣΥ?????

    Επειδή όμως είμαι τρελλή μαζόχα, στείλτο κάποια στιγμή να το ακούσω κιόλας...

    ΕΛΑ ΡΕ ΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ!!!!!!!!!
    ΔΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αν είχε γραμμές το χαρτί σου θα ήταν απλά... τέλειο!!!

    έχεις το πιο sexy π που έχω δει ποτέ μου...
    επίσης το α έχει την προσωπικότητά του...

    ήμουν σίγουρη ότι ήταν μούφα τα κολλυβογράμματα

    βάλε στο sharing folder τον elvis πάραυτα

    Λεωνίδα, δώσε και κατά δω τις σταγόνες...

    αλλά το θέμα είναι ότι τον εν λόγω "ύμνο" τον έχω κάνει copy paste από την ημέρα της ανάρτησης!!!

    φιλιά λιγότερο μπουκωμένα
    ένα... ένα... ένα δύο τρία... φου φου... τεστ...τεστ...
    (κάπως καλύτερα σήμερα)

    καλό σ/κ σε όλους
    τους παραπάνω / παρακάτω
    ολούθε τεσπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tωρα εμενα το τραγουδι που μου αρεσει και στην αρχη και στο τελος??
    να το ψαξω λες??

    πφφφφφφφφ

    Λοιπον Στελλα..
    τα γραμματα σου ειναι τσαχπινικα σαν και σενα ..και οποιος ειπε οτι δεν ειναι καλα ..σε ζηλευει..
    ξερω ξερω καποιες εκει στα πισω θρανια ...
    μην ακους κανεναν..
    μου θυμιζουν λευκωματα και αισιοδοξια κι αυτο το μωβ στυλο
    νομιζω οτι το μυριζω
    -φραουλα??κερασι??

    ΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. try μελιτζάνα!!!!!!!!!!!

    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΝΕΓΚΜΑ ΕΙΠΕ:

    Επειδή έχω χάσει λίγο τη μπάλα με το μπλόγκινγκ, να υποθέσω ότι έχεις πάρει στο κατόπι τον Λεωνίδα, και όπου πάει, πας από κάτω και λες συμφωνώ για να βγάλεις την υποχρέωση;;;;;;;;;;;

    axaxaxaxaxx ti xanwwwww
    το πρωι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΠ!! ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ??
    ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ Ο ΛΕΟ!!!!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ως συνηθως πρωτα σχολιαζω και μετα διαβαζω τα σχολια ...ακομα γελαω...!!!

    (Ριχνει λεμε μια απιστευτη βροχη!)

    ΠΡΟΣ ΧΡΥΣΣΑ
    ειναι υπεροχο το Breathless
    ..το ειχα μια βδομαδα κι εγω...
    τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. νια-νια νιαα ?????????
    explique-moi cherie
    parce que j'ai perdue la balle!!!!!!

    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΙΤΛΟ ΠΟΣΤ!!

    αν χαθω σιεσταρω διοτι διατηρω και μια επιδερμιδα εχω να τονισω!! θα ξαναρθω να ακουσω το τραγουδακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Δεν έχει σημασία αν θα έρθει. Δεν πειράζει αν δεν. Μου αρκεί που έχω κάτι να περιμένω. Θέλω όμως. Κι αν έρθει, δεν έχει σημασία πόσο θα κρατήσει. Ας κρατήσει μόνο για όσο θα υπάρχει η λαχτάρα να κρατήσει. Ένα άγγιγμα... όπως το ονειρεύομαι... βαθύ και τρυφερό... ζεστό και ερωτικό... φιλικό και μητρικό... όλα... όλα σε ένα άγγιγμα..."

    Πάλι με "σκότωσες" απογευματιάτικα...

    Όσο για την "κλοπή" πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η φράση χαχαχαχαχα.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τώρα μας δουλεύεις ε;

    Τα γράμματά σου είναι μια χαρά.

    Το τραγούδι μου αρέσει όλο. Τι ακριβώς δεν σας άρεσε;

    Το κείμενό σου βαθύτατα ερωτικό ταιριάζει τέλεια με την άνοιξη που σημειωτέον με έχει πιάσει και με έχει σηκώσει.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφο...
    και το κείμενο, και τα γράμματα
    :)

    Σ' ευχαριστούμε για το ξεχωριστό ιδιόγραφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @mAuVe

    Μπα, και γραμμές να είχε, κάπως έτσι θα ήταν... τραστ μη!!!!

    Αυξάνεστε βλέπω οι φαν του γραφικού μου χαρακτήρα... Εμένα γιατί καλούσαν τους γονείς μου να τους κάνουν παράπονα στο δημοτικό;;; Γιατί μέχρι την τρίτη Λυκείου μου έλεγε η φιλόλογος "όσο καλά και να γράφεις, κανένας δεν θα θέλει να μπει στον κόπο να το διαβάσει, γιατί να κουραστεί; και ο βαθμολογητής επειδή είναι υποχρεωμένος θα το διαβάσει και θα σου κόψει μονάδες από τα νεύρα του!"????? Τεσπα...

    ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ Π !!!!!!!!!!!!!!

    Παράπονο δεν έχω απ' τη ζωή μου σ' αυτόν τον τομέα... έχω ακούσει κι αν έχω ακούσει για το ένα μου ή το άλλο μου ότι είναι σέξυ... ΑΛΛΑ ΤΟ Π ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΑ ΤΟ Π ΜΟΥ ????????????????????

    ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!

    Το κείμενο το θυμάμαι από τότε ότι σου άρεσε... Ξέρεις τι μέιλ έχω λάβει;;; Τι μπαίνουν ανά διαστήματα να το διαβάζουν, τι με ρωτάνε αν τους αφήνω να το αντιγράψουν να το δώσουν ή να το διαβάσουν στους αγαπημένους τους... Γι' αυτό το διάλεξα σε τούτο το παιχνίδι...

    Αν είναι να μείνει κάτι από μένα στην μπλογκόσφαιρα θα ήθελα να είναι η "Στέλλα με τα μωβ γάντια", αλλά είναι τεράστιο για να κάτσω να το γράψω με το χέρι... Οπότε έβαλα το second best για μένα, αλλά first για τους περισσότερους "αναγνώστες" μου.

    Ζουπηχτές αγκαλιές και φιλούμπες!!!

    Υ.Γ. Ο Έλβις σού 'ρθε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Talisker

    Να μην ψάξεις τίποτα, γούστα είναι αυτά, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...

    Μπορώ να γίνω λίγο μελό; Μου επιτρέπεις;

    Δεν ξέρω που "χτύπησαν" τα λόγια σου, αλλά συγκινήθηκα πάρα πολύ... Αλλά πολύ όμως... Δεν το συνεχίζω γιατί θα ξεπεράσω και τα όρια του μελό...

    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!


    @maya

    Καλά που μπήκες κι έδρασες καταλυτικά... Θα τά 'χα μπήξει με την φιλενάδα μας από πάνω...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Talisker & maya

    ُΕίναι τόσο σπαστικό να τα διαβάζω πολύ αργότερα και να μπορώ ν' απαντήσω εκνευριστικά αργότερα, δηλαδή μέρες μετά... Μ' έχουν σκίσει στη δουλειά, η Μάγια τα ξέρει... Χάνεται όλος ο χαβαλές ρε γαμώτο...

    Ελπίζω να στρώσει το πράμα...

    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ και τις δύο που μου φτιάχνετε τη μέρα τόσο συχνά!!! Όποιες κι αν είναι οι συνθήκες στη δουλειά όταν γράφετε, εγώ τα βλέπω στο μέιλ και γελάω τρελλά!!!!!!!!!

    Φιλούμπες, καλούμπες, κωλοτούμπες και τουλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Mahler76

    Ναι... εσύ το διαβάζεις πρώτη φορά, και σού 'ρθε τώρα ο ντουβρουντζάς... Σε καταλαβαίνω...

    Τι να κάνω; Εγώ όλα έντονα τα νιώθω και τα βιώνω... Δεν μπορώ ν' αλλάξω... Όποιος αντέξει, άντεξε... Δυστυχώς δεν αντέχουν πολλοί, αλλά... that's life!!!

    Νά 'μαστε καλά, να ερωτευόμαστε και να δημιουργούμε.

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @Αλεξάνδρα

    Περί των γραμμάτων μου, δες παραπάνω τι γράφω στην Μώβ. Πάντως χαίρομαι που σου άρεσαν κι εσένα!!! Άρχισα σιγά σιγά να τα συμπαθώ κι εγώ μετά από αυτήν την ανάρτηση και τα τόσα θετικά σχόλια!!! Το πιστεύεις ότι μπαίνω και τα κοιτάω και τα ξανακοιτάω και προσπαθώ να τα δω με τα μάτια σας; Και ξαφνικά από κει που τά 'βλεπα και ντρεπόμουν, τα κοιτάζω και χαμογελώ... Και λέω: "Γλυκούλικα είναι, μωρέ..."

    Τελικά το μπλόγκινγκ μας έχει γλυτώσει πολλαααααααααα λεφτά από ψυχανάλυση!!!!!!!!!!

    Καλά τι παίζεται με τη φετινή Άνοιξη???????????? Μιλάμε ότι ο ερωτισμός "κόβεται με το μαχαίρι" στην ατμόσφαιρα!!!!!!!!!!!!!! Είναι όλοι κάπως!!!!!!!!

    Μας πήρε και μας σήκωσε όλους, λέμεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!


    @Autographcollectors

    Νά 'στε καλά παιδιά! Όπως είπα και στην Αλεξάνδρα, πολλά λεφτά με γλυτώσατε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Καλά τι παίζεται με τη φετινή Άνοιξη???????????? Μιλάμε ότι ο ερωτισμός "κόβεται με το μαχαίρι" στην ατμόσφαιρα!!!!!!!!!!!!!! Είναι όλοι κάπως!!!!!!!! "

    Συ είπας και εγώ συμφωνώ απόλυτα!!!


    Υπέροχα, ζωγραφιστά γράμματα!! βγάζουν τη ζεστασιά των γραφούμενών τους...!!! βγάζουν κάτι (πολλά) από εσένα...
    δεν έχουν μουτζούρες... μόνο που κλείνουν λίγο για να κάνει ο άλλος μια ελαφρώς μεγαλύτερη προσπάθεια να τα διαβάσει... να σε διαβάσει!

    φιλιάάά!!!

    bright Φω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εδώ είμαι πάλι...
    Λίγο καλύτερα...
    Έριξα την καφεδιά σε γνωστό συνοικιακό καφεπωλείο. Συζήτησα με τις φίλες μου τα γνωστά θέματα.
    Και κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι έψαχνα με το μάτι μου, ότι περίμενα να έρθει (όπως τότε) να κουνήσει το χεράκι έξω από το τζάμι.
    Αφιερωμένο το τραγουδάκι σε όλους που έχουν τα κότσια να πάνε και να πουν i want you. Όπως έκανε αυτός ο ασήμαντος ανθρωπάκος ένα βράδυ σε ένα ποτάδικο. Απλά και ανθρώπινα.
    Και έγινε ξεχωριστός. Με μιά τόσο φυσιολογική φράση.

    JJ καλά να'σαι εκεί και να μαθαίνεις τους ανθρώπους να πλησιάζονται. Μέσα απο την απλότητα σου.

    Γειά σου ρε Αστέρω. Το τι εσώψυχο έχω βγάλει σε αυτό το πόστ δεν περιγράφεται...

    Άντε καραφιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @bright Φω

    Συμφωνείς,ε;;;

    Εμ... όταν στα λέγαμε για το Νερό του Μ.Π. δεν μας πίστευες...

    Εκτός πάλι, αν ακριβώς επειδή μας πίστεψες, πήγες την άλλη μέρα με μπετονάκι και πήρες και για το σπίτι!

    Πολύ γλυκά τα λόγια σου για τα γράμματά μου, και αρκετά εύστοχο αυτό για την μεγαλύτερη προσπάθεια...

    Δύσκολα βάζω κι εγώ βέβαια, όταν οι περισσότεροι δεν θέλουν να προσπαθούν καν, και τα προτιμούν όλα μασημένα και στο πιάτο... Σιγά μην πάνε και στα δύσκολα...

    Anyway, κρατάμε την ξεμουρλαμένη ερωτική Ανοιξιάτικη διάθεση και προχωράμε!!!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά, χαίρομαι να σε βλέπω εδώ!


    @Chryssa

    Εδώ είμαι πάλι...
    Λίγο χειρότερα...
    Έριξα καφεδιά σε γνωστό συνοικιακό παιδότοπο. Συζήτησα με πρώην γνωστές τα βαρετά θέματα.
    Και κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι έψαχνα με το μάτι μου την έξοδο κινδύνου.
    Αφιερωμένο το τραγουδάκι σε όλες που έχουν τα κότσια να πάνε και να πούνε στον εαυτό τους I love you, αντί να γίνουν σαν βουβάλια επειδή έκαναν ένα ή δύο παιδιά και κοιτάνε μετά με μίσος αυτές που έμειναν γυναίκες. Απλά κι ανθρώπινα. Και παραμένουν ξεχωριστές. Μια τόσο φυσιολογική φάση.

    Π. και Γ. και Θ. και... και... νά 'στε καλά εκεί που είστε και να μαθαίνετε να κόβετε την καλησπέρα στις γυναίκες που έμειναν γυναίκες, μπας και γλυτώσετε την παντόφλα από τις πρώην γυναίκες σας/νυν ντιβανοκασέλες σας. Μέσα από την απελπισία σας.

    Γειά σου ρε Χρυσογατόνι. Το τι κακία έχω βγάλει σ' αυτό το σχόλιο δεν περιγράφεται...

    Άντε καραφιλούμπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στη γραμματοσειρά λοιπόν ταιριάζουμε, και το μπλογκ μου στις αρχές ήτο μωβ!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρες!!!

    Ξαναδιαβάζω τα χθεσινά και θέλω να διευκρινήσω κάτι: Δεν έχω κανενός είδους ρατσισμό προς άτομα με περιττά κιλά. Σάμπως εγώ δεν έχω;;; Σιγά την Τουίγκυ!!! Η "κακία" έχει να κάνει με άτομα κομπλεξικά. Αν δεν τους αρέσει ο εαυτός τους, ας κάνουν κάτι να τον αλλάξουν, αντί να φθονούν όσους πλησιάζον περισσότερο σ' αυτό που θά 'θελαν να είναι. Αυτά.


    @Equilibrium

    Κι άλλα κοινά λοιπόν!

    Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πφφφφφφφφφ...
    Μπαρούτι μυρίζει!!!
    Και κάτι καπνούς βλέπω γύρω μου!

    Λέιτερ...

    Φιλιά.
    Καλημέρες καλημέρες καλεί κέντρο όβερ

    πίου πίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Στέλλα μάζευε fan club!!!!
    Και εμένα μου αρέσει ο γραφικός σου χαρακτήρας.
    Απλά τέλειος λέμε.
    Με έχουν προσκαλέσει και εμένα σε αυτό το παιχνίδι αλλά ακόμα διστάζω να κάνω και εγώ το ίδιο.
    Γιατί παράλληλα πρέπει να ξεκινήσω άλλο παιχνίδι για το αν καταλαβαίνετε το γραφικό μου χαρακτήρα.
    Όσο για τον Elvis Costello, ένα μόνο έχω να πω!ΟΥΑΟΥ.
    Φιλάκια και καλημέρα (Αν απέμεινε κάποιος ήλιος για να τον κοιτάξουμε
    Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλά!
    Δεν παίζεται ο γραφικός σου χαρακτήρας!
    Είναι τελείως "come hug me!"
    Όσο για το κείμενο...
    Υποκλίνομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. axouuuuu ερωτευτηκα ρε!!!
    Και μωβ στυλο?? Ουαου!!! χαχα
    Με εχουν καλεσει, θα παιξω κ εγω :)
    (ελα, ανεβασα σκορπιο ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Chryssa

    Σήμερα δεν νομίζω να μυρίζει μπαρούτι, έ; Κάτι σε πιο λουλουδάτο, φρουτένιο, κλπ??? Μέσα έπεσα;;;;;

    Φιλούμπες και καλημέρες
    Γκράουντ κοντρόλ του Μέιτζορ Τομ

    ουιουιουιουιουουουουουουου


    @Aurangel

    Ναι, γίναμε πολλοί τελικά!!!
    Θα την ψωνίσω στο τέλος από κει που είχα κόμπλεξ!

    Ααααααα, μην ακούω αρνητικά για τον γραφικό σου χαρακτήρα, είδες με μένα! Ένας λόγος παραπάνω να παίξεις το παιχνίδι, αν έχεις τέτοια αίσθηση!

    ΟΥΑΟΥ, ε;;; ΚΑΡΑΟΥΑΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!

    Καλημέρες και φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Cinestef

    Καλέ λες αυτό να κάνω λάθος τόσο καιρό;;; Που τα γράφω στον υπολογιστή;;; Ν' αρχίσω να τα δίνω χειρόγραφα τα ραβασάκια, λες, μπας και έτσι come και hug me??????

    Αχ, πολύ χαίρομαι που αρέσει τόσο σε όλους το κείμενο... (Γι' αυτό το ξανάβαλα η ψωνάρα!!!!)

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!


    @φάβα

    Καλέ εσύ δεν το θυμάσαι;;; Πως νόμιζα ότι "γνωριζόμασταν" από τότε;;; Α, τώρα σού 'ρθε εσένα η κατακεφαλιάααααα... Χαλάλι τότε που το ξανάβαλα, τό 'χαν χάσει τελικά αρκετοί...

    Κι εγώ δεν θέλω να ξεφύγει κανένας από τα δίχτυα μουουουουου!!!

    Μουάαααααααααα χα χα χα χα χαααα!!!

    (Σκορπιός Νο 4????????????
    Έρχομαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πάρα πάρα πάρα πολύ όμορφο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή