"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Κυριακή, 13 Απριλίου 2008

... ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΩ ΧΑΤΗΡΙΑ;;;

Πάλι μπλογκοπαίχνιδααααα...
Τι να κάνω;
Δεν μπορώ να λέω όχι στα φιλαράκια μου!

Ακολουθούν λοιπόν δύο παιχνίδια, και τα δύο με ερωτήσεις.
Τα αντίστοιχα θα βρείτε στους:
Χνούδι, Έτσι είναι η ζωή, Talisker in Red.



(Αυτό που θα ακούτε από δίπλα, όσο διαβάζετε, κι αν θέλετε σας έχω και το βιντεάκι του, λέγεται ٍStella και είναι από την Ida Maria. Όπως θα δείτε κι από τους στίχους, η Στέλλα είναι a 43 year old hooker from downtown, κάτι το οποίο δεν με κολακεύει κι ιδιαίτερα... Από την άλλη όμως, αυτή αξιώθηκε ν' ακούσει κάποιον να της λέει:
I wanna give you the world if you just hold me tight...)


God was there
always had the best of drugs
knew where to get them
from her lady friend
and I believe her name was Stella and he said:

Stella, Stella I wanna give you the world if you just stay whit me tonight
Stella, Stella I wanna give you the world if you just hold me tight

And I wonder how it would go
when god hands-over the whole wide world to
a 43 year old hooker from downtown
Baby, Its about time the old man hands-over the prop

Stella, Stella I wanna give you the world if you just stay whit me tonight
Stella, Stella I wanna give you the world if you just hold me tight
Hold me tight
Hold me tight
Hold me tight

And It made me realise
how much you wanna give away just to feel love
And the Lord blinked to me and asked
what is real love to you
what is fake and what is true

Oh Stella, Stella I wanna give you the world if you just stay whit me tonight
Stella, Stella I wanna give you the world if you just hold me tight
Stella, Stella I wanna give you the world if you just stay whit me tonight
Stella, Stella I wanna give you the world if you just hold me tight
Hold me tight
Hold me tight
Hold me tight

Oh Stella, Stella I wanna give you the world if you just stay whit me tonight
Stella I wanna give you the world if you just hold me tight
Stella, Stella I wanna give you the world if you just stay whit me tonight
Stella, Stella I wanna give you the world if you just hold me tonight
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1)-Γιατί κλαις?

Γιατί δεν υπάρχει τίποτα άλλο που μπορώ να κάνω.

2)-Γιατί δεν κλαις?

Γιατί κάτι υπάρχει ακόμα που μπορώ να κάνω.

3)-Που είναι ο βάλτος?

Στα πόδια μου.

4)-Ποιός και που είναι ο δεσμοφύλακας?

Το κεφάλι μου, στο κεφάλι μου.

5)-Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο?

Στην ψυχή μου.

6)-Περιφρονείς κάτι?

Τις κατίνες.

7)-Θα ερωτευόσουν για πάντα?

Δεν ξέρω αν θα μπορούσα, αλλά σίγουρα θα ήθελα.

8)-Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης ".

Γιατί υπάρχουν γκαλερίστες.

9)-Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση?

Εξαρτάται... Είναι με την καλή έννοια;

10)-Do you remember revolution?

Όχι, έτρωγα παντεσπάνι.

11)-Θα ανέβαινες σ' ένα βουνό, αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου.

Ούτε στο διπλανό δωμάτιο, και μόνο για τη λέξη «επιβολή», από όποιον/ό,τι κι αν προέρχεται.

12)-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο?

Είναι όντως ο παππούς μου ή η γιαγιά μου μ’ αρχίδια;

13)-Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι?

Ζαμαί των ζαμών!!!

14)-Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο?

Τρεις μπουνιές μες το σκοτάδι κι ο φτωχός ο μάγειρας.

15)-.........

Ένα δίκιο υπάρχει σ’ αυτό που λες, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ απόλυτα.

16)-Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ'την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών,αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν?

Εξαρτάται από το σε ποιο ρεύμα είμαι.

17)-Θα σκότωνες τον Μπους, αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ?

Θα χάριζα 10 λαχταριστά εκλαίρ για να μ’ αφήσουν να τον φάω τον πούστη και να την βγάλω καθαρή μετά.

18)-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια, αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια?

Αν αυτά θα είχα, αυτά θα έδειχνα. Τι αστέρια... και υπολείμματα μαρουλιού να είχαν...

19)-Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος?

Στο πηγάδι, ζω.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Όνομα: Στέλλα
2. Γενέθλια: 29/10
3. Ζώδιο: Σκορπιός
4. Χρώμα μαλλιών: Καστανά ανοιχτά
5. Χρώμα ματιών: Καστανά σκούρα
6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Ευτυχώς, ναι. Πολύ! Θα πέθαινα αν δεν...
7. Είδος μουσικής που ακούς; Κυρίως Rock και αυτό που λένε «έντεχνο» Ελληνικό. Γενικώς όμως ακούω μουσική από πολλούς χώρους και εκτιμώ τα όμορφα χωρίς να με απασχολούν οι ταμπέλες.
8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Χαρακτήρας, που τι; Δεν κατάλαβα την ερώτηση...
9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά; Η Έμμα στη Σουηδία
10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Δικαιολογίες για να μείνω στο κρεββάτι
11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Τσιγάρα κι αναπτήρα
12. Τι έχεις στον τοίχο σου; Σε ποιον απ’ όλους; Κοτζάμ σπίτι ρε παιδιά, γίνετε λίγο πιο συγκεκριμένοι!
13. Τι έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου; Χνούδια (δεν κρύβω τη Μελίνα, πονηρά πλάσματα, κυριολεκτώ: Πάλι σκούπα θέλει...)
14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες; Μάλλον έχω δει πολλές ταινίες μικρή, αλλά σε τέτοιες φάσεις κάνω την εξής πανηλίθια κίνηση: Πάω στην κουζίνα και βουτάω το μεγαλύτερο μαχαίρι που θα βρω. Να μην πω που θα μου το βάλει άμα όντως έχει μπει κάποιος στο σπίτι...

15. Αγαπημένος αριθμός: 3
16. Αγαπημένο όνομα: Δανάη για κορίτσι, Ορφέας για αγόρι
17. Τα χόμπι σου: Πλέον το μπλόγκινγκ
18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; «Αλλού»
19. Μια ευχή για το μέλλον: Να έχει γίνει το εδώ, το ανωτέρω «αλλού»
20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες; Χριστούγεννα 1993 – Πρωτοχρονιά 1994. Και θα πατούσα την παύση, να κατσικωθώ εκεί για πάντα...
21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Αν και δεν το θεωρώ «κάτι», μόνο το παιδί μου μπορώ να σκεφτώ
22. Αγαπημένο λουλούδι: Γαρδένια σαν άρωμα, και το άνθος της γλιτσίνας σαν εμφάνιση
23. Αγαπημένη
σειρά: Friends, Sex & the city, Prison Break
24.
Αγαπημένη ταινία: Με τίποτα δεν μπορώ να πω ότι μόνο μία είναι η καλύτερη. Αν πρέπει να πω έτσι, μια που αγαπώ, θα πω το «Γυμνός» του Μάικ Λη, που έχω χαρεί επειδή επιτέλους την έχω και σε DVD
25. Αγαπημένο τραγούδι: Με την ταινία το πάλεψα... Αυτό με την καμμία!
26. Aγαπημένο βιβλίο: Ομοίως
27. Αγαπημένο ζώο: Ο Βίλλυ, ο Ντίκυ, η Τερέζα κι η Τανσού. Αγγελάκια πλέον και τα 4, αλλά πάντα βαθιά στην καρδιά μου.
28. Αγαπημένο ρούχο: Μαγιώ και τζην σορτσάκι
29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Ισχύει ό,τι και για το τραγούδι και το βιβλίο και την ταινία... Σας φώτισα, το ξέρω, αλλά δεν τα μπορώ αυτά
30. Αγαπημένο χρώμα: Τώρα θεωρεί κανείς απαραίτητο να δει εδώ γραμμένη τη λέξη «μωβ»;;;
31. Αγαπημένο φαγητό: Νιόκι με μπέικον, μανιτάρια, κρέμα γάλακτος και Σατωμπριάν σως μπεαρναίζ
32. Με ποιόν χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι; Ντόναλντ, δεν έχει αλλάξει κάτι μέχρι στιγμής κάτι από αυτά που έγραφα τότε.
33. Κακή συνήθεια: Τρώω τα δάχτυλά μου (και όχι τα νύχια μου)
34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Καλή προαίρεση
35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Καλή προαίρεση
36. Συνηθισμένη ατάκα: Κι αν δε γαμήθηκες μικρός, θα γαμηθείς μεγάλος
37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Δεν ξέρω... Μέχρι να μεγαλώσω, έχουμε ακόμα...
38. Μεγαλύτερος φόβος: Να πάθουν κάτι τα λατρεμένα μου πρόσωπα
39. Η καλύτερη pizza: Από το Ελυζέ. (Κάτσε να ρίξω ένα τηλεφωνάκι μια που το λέμε, γιατί πήγε κι αργάμιση και μού ‘ρθε μια λιγουρίτσα...)
40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…: Μέλη της οικογένειας. Θά ‘πρεπε τουλάχιστον...

15 σχόλια:

  1. Oλα τα λεφτά το τραγούδι. Κατά τα λοιπά σε βρίσκω μια χαρά αγαπητή μου :) Οταν υπάρχει χιούμορ και διάθεση για ζωή, τα υπόλοιπα έρχονται και μας βρίσκουν στο δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 36. Συνηθισμένη ατάκα: Κι αν δε γαμήθηκες μικρός, θα γαμηθείς μεγάλος

    δηλαδη εχω ελπιδες να γαμηθω???χωρις ταξιδι στη τρ.....??ουαουυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία!!! Ακόμα και για κάποιους από μας που σε ξέρουμε αρκετά καλά Στελλί! Τα διάβασα σαν να μην ήξερα τίποτα!!! (μην αρχίζεις να εξηγείς πάλι, κατάλαβες τι εννοώ, δεν εννοώ ότι σε ξέρουμε σαν την παλάμη μας, αλλά ότι σε γνωρίζουμε αρκετά...)

    Να προσθέσω αγαπημένη ατάκα; "Τις κόβεις με τα δόντια". Μας έχει μείνει και το ξέρεις!!!

    Φιλιά με δουβλινέζικο αέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραιότατα έπαιξες.

    Εχω συστηθεί με το χιούμορ σου και μου αρέσειιιιιιι!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, Καλημέρα...
    Στελλί, νοιώθω τυχερός γιατί εκτός του να τα διαβάζω έχω την ευκαιρία να τα ανακαλύπτω! (με τους γνωστούς χρόνους μου (μας))!!!
    Θα τα ξαναπούμε...
    Κώστας 'The Fuzzy Snail'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @adaeus

    Είδες τι ωραίο; Κι είναι πιτσιρίκα αυτή!

    Όσο για τα "υπόλοιπα"... ελπίζω να μην χάσουν τον δρόμο όταν θά 'ρχονται σε μένα!

    Καλημέρες!!!!!!


    @katerina

    Φυσικά κι έχεις ελπίδες. Ιθάκη την έχεις κάνει πια αυτήν την Τρ...

    Πάντως έτσι όπως το εννοώ εγώ όταν χρησιμοποιώ αυτήν την έκφραση, δεν στο εύχομαι! Γιατί δεν την λέω με την κυριολεκτική και καλή έννοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @South Of The River

    Εσύ, καλέ, πως τό 'παθες και σου ξέφυγε το προηγούμενο ποστ με τις εμμονές;;; Δουβλίνο ξεΔουβλίνο, κι ένα μήνα μετά να επέστρεφες, περίμενα ότι δεν θα έχανες ευκαιρία να πεις τον καλό τον λόγο σου!

    Το ξέρω ότι σας αρέσει και την χρησιμοποιείτε όλοι αυτήν την ατάκα! Χαίρομαι πολύ όποτε την βλέπω κάπου γραμμένη, με την ένδειξη από δίπλα "που λέει κι η Νέγκμα"!!! Συμβολίζει κάτι πολύ δικό μου: Χιούμορ, ακόμα και στα χειρότερα. Οπότε πως να μην χαίρομαι ξέροντας, πως όταν είστε στα δύσκολα, σκάτε ένα χαμόγελο και με θυμάστε;

    Φιλούμπες!!!


    @Αλεξάνδρα

    Ωραία, ξε-ωραία, παραπαίξαμε νομίζω τελευταία. Αλλά είναι αυτό με τα χατήρια που έλεγα στον τίτλο! Είναι που είναι ψιλομαύρη η επόμενη που έχω γράψει, φοβάμαι πως όταν την αναρτήσω, θα πέσει και στο καπάκι μετά τα γέλια, και θα μας βγουν ξυνά...

    Καλημέρες και φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Κώστας "The Fuzzy Snail"

    Είδες που το "τίμησα" κι αυτό το τραγουδάκι;;; Καλή μαθήτρια δεν είμαι; Ε, ε, ε;;; Πες εσύ τουλάχιστον καμμιά καλή κουβέντα, γιατί ο φίλος μας (όνομα και μη χωριό) όλο πιάνεται από λεπτομέρειες για να μου κόψει μονάδες!

    Εγώ είμαι η τυχερή, Σαλιγκαράκι μου... Εγώ ...

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ax pros στιγμην σκεφτηκα
    πως εχει κι αλλο παιχνιδι...τελικα ειχε απο κατω

    μμμ μια χαρα ..μια χαρα στριτζοειδες κι αυτο!! χαχαχααχα

    εχω ενα με το ερωτηματολογιο του Προυστ δεν επαιζα παιχνιδια τοτε
    το εχεις παιξει
    εχει περασει στη γειτονια

    μμμ λεω να το βγαλω!!!

    bacci!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το εχεις παιξει??
    εχει περασει στη γειτονια??

    πανε τα ερωτηματικα!!τα εφαγα!

    καλη προαιρεση!!!
    χαχαχαα μισο

    Μαγιααααααα.......:::)))

    θελώ ενισχυσεις γι αυτη την ατακα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ σουρεάλ!!!!!

    λυπάμαι που δε σε έχω γνωρίσει Στέλλα μου!
    χαίρομαι που σε γνωρίζω!

    καλημέρες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Talisker

    Καλημέρα!

    Δεν ξέρω για ποιο παιχνίδι μιλάς, αλλά άσε να περάσει λίγος καιρός μέχρι να το κυκλοφορήσεις, γιατί... νισάφι πια!!!

    Με την "καλή προαίρεση" τι θεματάκι έχουμε παρακαλώ πολύυυυυ;;;

    Για κοίτα στα μάτια λοιπόν και ξηγήσου...!!!

    Που θες κι ενισχύσεις!!!

    Πφφφφφφφφφ


    @Κωνσταντίνος Π

    Κανόνισε ρε φιλαράκι όποτε κατέβεις για καμμιά δουλειά να βρεθούμεεεεεεεε...!!!

    Άντε, να τα πούμε κι από κοντά!

    Καλημέρες και φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχει μείνει κανένα δάχτυλο ή τα έφαγες όλα???

    για το βράδυ λέω!

    μα τι λέω? δεν ανησυχώ... δεν σε / σας φοβάμαι... θα σκίσετε

    θα 'μαι εκεί με τη σκέψη μου... χάθηκε να το κάνετε παρασκευή ή σάββατο??? αμάν πια!!!

    έχω φορτώσει ένα τριαξονικό με θετική ενέργεια ... μου είπε θα 'ναι εκεί κατά τις 8 το βραδάκι να σου την παραδώσει 2 ωρίτσες πριν...

    Στελλίνα... καλή επιτυχίααααααααααααα

    σήμερα άκουσα τον Τζούμα στον Εν Λευκώ κι έκλεισε την εκπομπή του έτσι:

    όταν μια νύχτα ολόκληρη
    σου δίνεται
    δεν την ρωτάς ποτέ
    τι ώρα είναι


    Γιάννης Βαρβέρης

    υγ τα ονόματα από τα ζωάκια καταπληκτικότατα!!! ευαισθητάκι μου εσύ....

    σε φιλώ με φιλιά θετικής ενέργειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΤΗΣΕΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ!!!
    ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Η ΣΚΑΡΛΕΤ ΟΧΑΡΑ!!!
    ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ BIOS DAY/NIGHT.
    Εύχομαι καλή επιτυχία
    να λάμπεις
    και σου ζητάω μια χάρη.
    Αν με δεις αλοιφή αφού σας προλογίσω, μην με πατήσεις χιχι!!!!
    Ένα μόνο σου λέω, Ο Πάνος Χ, η Μαργαρίτα Μυτιληναίου αλλά και ο You know who....θα είναι εκεί.
    Έχω ειδοποιηθεί τηλεφωνικα.
    Αχ να μην τέλειωνε ποτέ η ώρα τούτη θέε μου.....
    Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @mAuVe

    Το τριαξονικό το παρέλαβα και μάλιστα στην ώρα του!!!

    Είσαι απίστευτη... ευχαριστώ για όλα... ξέρεις εσύ...

    Πραγματικά σαν να ήσουν εκεί!!!!!!!

    Σβουριχτά φιλιά και ζουπηχτές αγκαλιές!!!!!!!!!!!



    @Aurangel

    Δεν μπήκα καθόλου χθες, οπότε τώρα δεν μπορώ να σου πω "καλή επιτυχία" ετεροχρονισμένα!

    Θα σου πω όμως συγχαρητήρια, γιατί ήσουν... ΑΠΛΑ ΥΕΡΟΧΗ!!!!!!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Καλά με την ανάρτηση, μην το ψάχνεις... Είναι κάτι που θέλω να ανεβάσω σχεδόν δυο βδομάδες τώρα, και με τα μπλογκοπαίχνιδα, έχω αποδιοργανωθεί! Άντε να μπαίνω στους ρυθμούς μου πάλι σιγά σιγά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή