"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 1 Απριλίου 2008

Κάπου αλλού

Αλλού να πάω

Να μυρίζει βιολέττες και γαζία

Να έχει έναν γαλανό ουρανό στολισμένο χαρταετούς

Να ακούγονται από μακριά κύματα που σπάζουν σε βράχους

Να λιώνουν στο στόμα μου ώριμες φράουλες

Να με γαργαλάει ο άνεμος με τα μαλλιά μου


Το δρόμο ψάχνω.
Ψάχνω το δρόμο.
Για εκεί.
Εκεί θέλω.
Θέλω να πάω εκεί.
Εκεί.
Αλλού.

54 σχόλια:

  1. ِΑπό δίπλα ακούμε:

    Simon Dupree & The Big Sound - Kites

    κι έχουμε να ευχαριστούμε γι' αυτό
    τον Κώστα - The Fuzzy Snail.

    Σαλιγκαράκι μου γλυκό, περνάς άραγε καθόλου πια;;; Να δεις τι μου βγήκε από το "τραγούδι σου";;;

    Όπως και νά 'χει, σ' ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν είναι καθαρός ο ουρανός,
    θα φανεί ο δρόμος ξάστερα.
    αν πάλι δεν είναι
    -κι εδώ που τα λέμε, συχνά μουντός είναι τελευταία-
    μην ξεχνάς ποτέ
    οτι πίσω απο τα σύννεφα
    είναι ο ήλιος.
    πάντα.
    κι ας κρύβεται άθελα του.
    πάντα εστρέλλα μου.

    και ξέρεις πολλές φορές τι νοιώθω?
    αχ τον καημένο τον ήλιο
    τι χάνει που δεν με χαίρεται τώρα...

    ...

    μήπως - τώρα το σκέφτομαι -
    μια χαρά είσαι εκεί
    και πρέπει
    ο δρόμος
    να σε βρει και ν'απλωθεί μπρστά σου?

    ναι. καλά κατάλαβες...
    είμαι σε αναποδιακή διάθεση.
    'πάρτο αλλοιώς'
    μη σε πάρει και σε σηκώσει.
    ή μήπως να σε πάρει?

    (κανονικά πρέπει να σβήσω όοοοολο αυτό το σουρεάλ που με ρεζιλεύει αλλά είμαι της ανώμαλης, αυτοτιμωρητικής σχολής...
    θα το αφήσω να με κράξεις!

    καλό βράδυ
    συνεχίζει να μου αρέσει ο cohen καλύτερα... τι φωνή!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνωμη λιγο..

    να τραβηξω τις πτυχες απο το μεγαλο σεντονι της Πεταλουδί
    (πως λεμε Ροζαλί:)Αμελι?)

    ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΛΑ
    μη τυχον πας εκει και δεν με παρεις μαζι σου!!!

    θα στο κανω κολαση το μπλοκ
    και τον παραδεισο επισης...

    ξεσηκωστρα !!
    καληνυχτα!!
    παω να βρω τα αλλα σεντονια που πηρε ο ανεμος
    ενας Θεος ξερει που τα απλωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να πας κι αν χωραει κι αλλους σφυρα.... μην κουβαληθουμε ολοι και φυγεις εσυ :)

    Πανε και απο το DeeDee2 , εχει παιχνιδακι απο την Φαβα :)

    Καλημεραα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το αλλού, υπάρχει ακόμη και με τα μάτια ανοιχτά...

    ...φτάνει να ξέρεις να κοιτάς "ανάμεσα"...

    :)

    Φιλιά βρόχινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα με παρεις και εμένα μαζί σου :)??Καλό μήνα :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @maya

    Αυτό με τον ήλιο...

    Δεν μου αρκεί, ρε φιλενάδα... Κρυμμένο τι να τον κάνω; Και χέστηκα τι χάνει αυτός... Εγώ τι χάνω...

    Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι αν εσύ είσαι σε αναποδιακή διάθεση, εγώ είμαι στραβοψυχροκιαναποδιακή.

    Να μη σβήνεις τίποτα. Εδώ εγώ γράφω τα από πάνω... Που όχι μόνο κράξιμο σηκώνουν αλλά και φυσική βία. Γιατί ξέρω ότι μόλις το διαβάσεις, θα πεις "να την είχα μπροστά μου να της ρίξω δυο σκαμπίλιααααα..."

    Φιλούμπες!!!

    Υ.Γ. Θεός ο Κοέν, δεν το συζητώ!



    @Talisker

    Εσένα θα αφήσω, βρε κουτό;;;;;;

    Τι θά 'χω να με ταράζει;;;;;;;

    Μαγεία - μαγεία, αλλά το πολύ το κυριελέησον το βαριέται κι ο παπάς.

    Θα ρίχνω λοιπόν κανά καυγαδάκι με σένα, και θα ισιώνουμε!!!

    Σματς!

    (αυτό το "ξεσηκώστρα" σαν "απλώστρα" δεν ακούγεται;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Dee Dee

    Οι καλοί παντού χωράνε!

    Το δρόμο να βρω, κι άστο πάνω μου!
    (σώθηκες...)

    Καλημερούδια, back!!!!!!!!!!!!



    @Νεράιδα της βροχής

    Αμ, δεν ξέρω, αυτό λέμε... Άμα ήξερα, καλά θά 'τανε... ;-)

    Φιλιά και σε σένα!



    @LOCKHEART

    Άααααλλος με τη βάρκααααα μουουουουουουουου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο δρόμος νέγκμα μου είναι μέσα μας. και κάθε που τον γυρεύουμε, ξέρουμε εξαρχής που βρίσκεται και ποιος είναι. απλώς μερικές φορές δεν το βλέπουμε καθαρά και ότι είναι απλώς μια δυο αποφάσεις μακριά!

    πάντως έτσι που τον περιέγραψες τον προορισμό ψάχνω να βρω που κλείνουν θέσεις!
    και μερικές φορές ρε γμτ προτιμώ τον προορισμό από τη διαδρομή προς αυτόν...


    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O δρόμος είναι όπου οδηγεί η καρδιά σου..
    Και το εδώ μπορεί να γίνει τόσο όμορφο όσο και το αλλού αρκεί να το προσπαθήσουμε!

    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι ο δρόμος μπροστά στα μάτια σου; Προέκταση του βλεμματός σου; Τότε ακολούθησέ τον χωρίς 2η σκέψη!

    Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ψάχνω το δρόμο.!
    Στελλί, για το δρόμο μερικές μουσικές. Το λατρεμένο μου (μας):
    Kites-Simon Dupree & The Big Sound
    I will fly a yellow paper sun in your sky
    When the wind is high, when the wind is high
    I will float a silken silver moon near your window
    If your night is dark, if your night is dark

    In letters of gold on a snow white kite
    I will write "I love you"
    And send it soaring high above you
    For all to read

    I will scatter rice paper stars in your heaven
    If there are no stars, if there are no stars
    All of these and seven wonders more will I find
    When the wind is high, when the wind is high

    In letters of gold on a snow white kite
    I will write "I love you"
    And send it soaring high above you
    For all to read

    Noemi Oemeo No one say you need (unintelligible Asian sounding words)


    In letters of gold on a snow white kite
    I will write "I love you"
    And send it soaring high above you
    For all to read.
    Ευχές στη Αλεξάνδρα (εξηγησέ της την σχετική καθυστέρηση ενός σαλιγκαριού).
    Πολύ αγαπημένος Leonard Cohen.Αγαπώ πολύ και το μοιράζομαι εδώ το Avalanche
    Well I stepped into an avalanche,
    It covered up my soul;
    When I am not this hunchback that you see,
    I sleep beneath the golden hill.
    You who wish to conquer pain,
    You must learn, learn to serve me well.

    You strike my side by accident
    As you go down for your gold.
    The cripple here that you clothe and feed
    Is neither starved nor cold;
    He does not ask for your company,
    Not at the centre, the centre of the world.

    When I am on a pedestal,
    You did not raise me there.
    Your laws do not compel me
    To kneel grotesque and bare.
    I myself am the pedestal
    For this ugly hump at which you stare.

    You who wish to conquer pain,
    You must learn what makes me kind;
    The crumbs of love that you offer me,
    Theyre the crumbs Ive left behind.
    Your pain is no credential here,
    Its just the shadow, shadow of my wound.

    I have begun to long for you,
    I who have no greed;
    I have begun to ask for you,
    I who have no need.
    You say youve gone away from me,
    But I can feel you when you breathe.

    Do not dress in those rags for me,
    I know you are not poor;
    You dont love me quite so fiercely now
    When you know that you are not sure,
    It is your turn, beloved,
    It is your flesh that I wear

    Στελλί σ΄αφήνω με άλλο ένα αγαπημένο μας:
    Midlake - Roscoe
    Stonecutters made them from stones
    Chosen specially for you and I
    Who will live inside
    The mountaineers gathered tender
    Piled high
    In which to take along.
    Driving many miles, knowing they'd get here.

    When they got here, all exhausted
    On the roof leaks they got started
    And now when the rain comes
    We can be thankful

    Ooh aah ooh
    When the mountaineers
    Saw that everything fit, they were
    Glad and so they took off

    Thought we were devoid
    A change or two
    Around this place
    When they get back they're all mixed up with no one to stay with

    The village used to be all one really needs
    That's filled with hundreds and hundreds of
    Chemicals that mostly surround you
    You wish to flee but it's not like you
    So listen to me, listen to me

    Oh, oh, oh and when the morning comes,
    We will step outside
    We will not find another man inside
    We like the newness, the newness of all
    That has grown in our garden soaking for so long

    Whenever I was a child I wondered what if my name had changed into something more productive like Roscoe
    Been born in 1891
    Waiting with my Aunt Rosaline

    Thought we were devoid
    A change or two
    Around this place
    When they get back they're all mixed up with no one to stay with

    1891
    They looked around the forest
    They made their house from cedars
    They made their house from stones

    Oh, they're a little like you, and
    They're a little like me
    When they're falling me

    Thought we were devoid
    A change or two
    Around this place
    (This place)
    (This place)

    When they get back they're all mixed up with no one to stay with
    (When they get back they're all mixed up with no one to stay with)

    Σημ. Εξαιρετική Τίνα και Ν. Ζούδιαρης!(High On A Cloud που λέει και ένα τραγουδάκι)
    Θα τα ξαναπούμε...
    Κώστας 'The Fuzzy Snail'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τώρα πως η Τάνια έγινε Τίνα, τι να πω...!
    Θα τα ξαναπούμε...
    Κώστας 'The Fuzzy Snail'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Κωνσταντίνος Π

    Πόσο χάρηκα που πέρασες!!! Ξελάσκαρες λίγο; Καλύτερα τα πράγματα; Μας έλλειψες, μωρέ...

    Αχ, ο δρόμοοοος... Σαν να οδηγώ νύχτα, με ομίχλη, να πέφτει και χαλάζι, ο δρόμος να έχει πάγο, και η διαδρομή να είναι γεμάτη "φουρκέτες" (ξέχασα καμμία δυσκολία;) Και δεν είμαι κι ο ΜάκΡέυ, ρε γαμώτο...

    Καλά, κρίνοντας από τις αντιδράσεις όλων, τύπου "πάρε με κι εμένα", "θέλω να πάω κι εγώ", μάλλον θα μπορούσα να κάνω καριέρα σε γραφείο ταξιδίων!!! ;-Ρ

    Μ' αυτό το τελευταίο, θα συμφωνήσω πολύ! Ποια; Εγώ! Που είχα (κι έχω) μότο την Ιθάκη. Και μια ζωή έλεγα ότι μετράει το ταξίδι! Αλλά... σαν να κουράστηκα κάπως στο δρόμο... Έχω μια αίσθηση πως το ταξίδι του Οδυσσέα σε σχέση με την δική μου πορεία, είναι βόλτα στο Allou Fun Park! Άσε που στα 10 χρόνια, τέλειωσε. Εμένα... παρατράβηξε!

    Φιλούμπες, Κων/νε μου, μη χάνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Mariel

    Καλημέρα και καλώς ήρθες!

    Όμορφο ακούγεται αυτό που λες, αλλά επειδή δεν "γνωριζόμαστε" ακόμα, και επειδή περνάω και μια ψιλοblack περίοδο, δεν σου λέω τι πιστεύω επ' αυτού... Θα τρομάξεις!

    Καλό μήνα και σε σένα!


    @Equilibrium

    Δεν ξέρω που είναι... Σε κάτι χωράφια κάνω κύκλους, μπας και ξανβγώ στη "δημοσιά"...

    Καλό μήνα, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ηρθα να δω αν πηγες ....λεω μη τυχον..
    κι εφερα μαζι μου την ξαπλωστρα ...
    θα ξαπλωσω αυριο ..να σε βλεπω να χορευεις...
    εχω πολυ τρεξιμο σημερα ..

    - θα σε τσεκαρω λεμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Κώστας The fuzzy snail

    Καλημέρα φιλαράκι μου!

    Έχω μεγάλη χαρά που βρεθήκαμε επιτέλους! Μην ξαναπεράσει κανάς αιώνας, ναι;

    Γιατί το ψάξιμο για το δρόμο, γίνεται πιο υποφερτό, όταν σε συνοδεύουν μουσικές σαν αυτές που μου χάρισες, ή όταν σταματάς λίγο στα δεξιά να πιεις ένα καφεδάκι μ' έναν φίλο...

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Talisker

    Αν αξιωθώ, έστω και να πλησιάσω, θα είσαι από τους πρώτους που θα λάβουν καρτ-ποστάλ.

    Για δύσκολη μέρα ακούω...

    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια Μπουμπού για αυτήν σου την ανάρτηση.
    Άκουσα και το τραγουδάκι χτες στο μαγαζί-περηφάνια και καμάρι-απ'το σαλιγκαράκι μας.

    Μόλις έμπαινα στο σπίτι, με περίμενε ένα σαλιγκάρι!!!
    Αν και σέρνεται, έφτασε πιο γρήγορα από μένα.
    Την καλημέρα μου, και τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Aurangel

    Καλημέρα Μπουμπού μου!

    Χθες το σαλιγκαράκι είχε την τιμητική του! Λόγω καιρού, ήταν πανταχού παρών!!! (Ελπίζω να μην πάτησα κανένα...)

    Πανέμορφο το τραγούδι, ε; Πέρασε και μας άφησε και τους ονειρεμένους στίχους του... Νά 'ναι καλά!

    Φιλούμπες, ζουζούνα μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κάνοντας την πρωινή μου μπλογκοβόλτα, πέρασα από τον αγαπημένο μου φίλο Γιάννη Φιλιππίδη (υπάρχει δίπλα λινκ), όπου πέρα από το υπέροχο - όπως πάντα - κείμενό του, συνάντησα κι ένα υπέροχο τραγούδι, που είχα ξανακούσει μεν, αλλά σήμερα το άκουσα "με άλλα αυτιά"... Και κάπως μού 'ρθε... Και θέλω να το μοιραστούμε... Αφήνω αυτά τα λόγια που ήρθαν σήμερα και με συνάντησαν και ταυτιστήκαμε παράξενα... (μπείτε από το λινκ μου να το ακούσετε κιόλας, όποιος θέλει)


    “Πείσμα”

    Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
    Μουσική: Κώστας Λειβαδάς
    Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Τσαλιγοπούλου
    Δίσκος: “Κάθε τέλος και αρχή”

    Kαι δε θ'αφήσω άλλη χαρά
    να γίνει πάλι μοναξιά
    ούτε θα χάσω άλλη ζωή
    για ένα θαύμα που αργεί
    Και δε θα πιω άλλο νερό
    αν δεν το βρω σε ποταμό
    σώμα αν δε γίνει η καρδιά
    σώμα δε θα'χω για αγκαλιά

    Και δε θα δώσω άλλο φιλί
    άμα δε γίνεις στόμα εσύ
    φλόγα στα μάτια σου αν δε βρω
    δε θα'χω μάτια να σε δω
    δε θα'χω μάτια να σε δω
    φλόγα στα μάτια σου αν δε βρω


    Όπου αρχίζει μια γιορτή
    κρυφά ανοίγει μια πληγή
    τρόπο θα βρω να γιατρευτώ
    πείσμα εσείς - πείσμα κι εγώ

    Και δε θα δώσω άλλο φιλί
    άμα δε γίνεις στόμα εσύ
    φλόγα στα μάτια σου αν δε βρω
    δε θα 'χω μάτια να σε δω
    δε θα 'χω μάτια να σε δω
    φλόγα στα μάτια σου αν δε βρω…




    ούτε και λόγια να σου πω
    ουσία στις λέξεις σου αν δε βρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημερα καλη μου.υπεροχο κειμενο.ετοιμαζεσαι για τις μουσικες σου να υποθεσω ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @katerina

    Καλημέρα, κοπέλα μου!

    Μπα... όχι ακόμα... θέλω να είμαι σε άλλο μουντ για να το πιάσω...

    Θα σ' έχω στην κερκίδα, ναι;

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κούκλα μου μόλις τον βρείς να πάς τρέχοντας, μη διαστάσεις καθόλου. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να πας παντού, να γυρίσεις τον κόσμο, να βρεις δρόμους απάτητους... Εκεί που μυρίζει βιολέττες και γαζία κι οι φράουλες λιώνουν στο στόμα σου.

    Τάσεις φυγής. Ωραίο συναίσθημα αυτό το "να φεύγεις"! Ακόμη πιο ωραίο είναι το συναίσθημα ότι έχεις τη δύναμη να τα βροντήξεις όλα και να φύγεις μακριά... Κι ας μη το κάνεις ποτέ.

    Έχω στην κλειδοθήκη μου πάντα τα κλειδιά απ΄το σπίτι στο Βόλο. Δε πάω συχνά... μια φορά στα 2 χρόνια κι άμα. Έχω όμως έντονη την αίσθηση ότι αν ζοριστώ μπορώ να φύγω όπως είμαι. Θα καβαλήσω το αμάξι και θα πάω εκεί που πέρασα όλα τα παιδικά μου καλοκαίρια. Χωρίς προετοιμασία, χωρίς βαλίτσα. Τρία κλειδιά... κι όμως η αίσθηση που μου δίνουν ότι μπορώ ανά πάσα ώρα και στιγμή να πάω εκεί είναι απίστευτη. Κι ας φουσκώνει το βραδυνό μου τσαντάκι αυτή η αρμαθιά.

    (κομματάκι άσχετο... απλά μου ήρθε συνειρμικά κι ήθελα να το μοιραστώ μαζί σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @mahler 76

    Αμ το θέμα είναι να τον βρω, αγάπη μου, άμα τον έβρισκα, σιγά μη δίσταζα κιόλας!!!!!!!!

    Δεν βλέπεις εδώ τι γίνεται, που δεν προλαβαίνουμε να κλείνουμε θέσεις;;;;

    Καλή σου μέρα, φιλούμπες!!!


    @ΜRL

    Καθόλου μα καθόλου άσχετο, αντιθέτως το βρίσκω άκρως σχετικό.

    Και η φράση-κλειδί είναι: "Ακόμη πιο ωραίο είναι το συναίσθημα ότι έχεις τη δύναμη να τα βροντήξεις όλα και να φύγεις μακριά... Κι ας μη το κάνεις ποτέ."

    Έχω κι εγώ τέτοια "τρικ", σαν αυτό που κάνεις εσύ με τα κλειδιά. Ή μάλλον είχα. Δύσκολο πια. Για την ακρίβεια τα τελευταία 6 χρόνια, if you know what (whom) I mean... Αλλά ακόμα κι υπό αυτές τις συνθήκες, ένα κλικ στο μυαλό μας είναι. (Λεπτομέρειες - αν δεν "με πιάνεις" - από κοντά...)

    Αυτή η αίσθηση είναι για μένα το παν. Διαφορετικά νιώθω πως θα πεθάνω από ασφυξία. Υπάρχουν πολλές εκφράσεις γι' αυτό: Ψάρι έξω απ' το νερό, λιοντάρι στο κλουβί... Γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω καμμία για να σου εξηγήσω την αίσθηση; Μάλλον αυτή τη σιγουριά μου τη δίνει μια αρμαθιά κλειδιά που ξέρω πως έχεις πάνω σου, τώρα που με διαβάζεις...

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Που πες μου που...
    Και εγώ θέλω...
    Αλλού...
    Αλλά δεν γίνεται...
    Όχι ακόμα...
    Ίσως και ποτέ...
    Τώρα κάτι με κρατάει...
    Ίσως όχι για πολύ...
    Για όσο όμως... είναι ωραία.

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γιατι κανετε τοση φασαρια πρωι πρωι..ουτε να δουλεψει κανεις ...ντλιν ντλιν ολη την ωρα!!!

    ππφφ

    οχι οτι μου αρεσε ..αλλα στειλτο μου το τραγουδι..μου βγαζει κατι σε προσκοπικη εκδρομη οεο!!

    επισης ναι ειχα δυσκολη μερα χτες αλλα ευχαριστη!!



    κι εκει στο καπου σου...
    το πεισμα ειναι προνομια
    και σε βαριεμαι
    να συμφωνουμε συνεχεια
    και οι δυο υπογραμμισαμε τους ιδιους στιχους στον Γιαννη...

    πες μου οτι εισαι τουλαχιστον μελαχροινη ..ετσι για τη διαφορα!~

    τελος επισκοπισης σχολιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. lol...

    στριντζέ μου βγηκε το ποστ και σου εχω και αδυναμια ..φαντασου ποση ενταση εχω !

    μακια ρε!

    η Πεταλουδι? Δεν απλωσε ασπροσουχα σημερα?:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. φρουτ! φρουτ!
    με ζήτησε καμιά στρίγγλα..?
    αααα χαχαχα


    μα τι να κάνω που με προκαλείιιιιις?!!!!!

    αστέρω μ'
    καλά?
    μην της πεις για το μαλλί
    άστην να βασανίζεται...

    λοιπόν
    κόφτε την εκδρομή!
    κανείς δεν πάει πουθενά.
    "εδώ θα μείνωωωωωωωω..."

    μου θέλετε και δρόμους
    και σηκώνετε όλοι χεράκια!
    κομμένα τα χεράκια.
    εδώ.

    α!
    να μάθετε.
    εδώ είμαστε και θα το κάνουμε εδώ το γλέντι.
    δρόμους και μαλακίες!
    εδώ. μαγκιά είναι να το κάνουμε εδώ αυτό που θέλουμε.
    όχι να τρέχουμε απο δω κι απο κει!

    προσέξατε οτι βγήκε ο ήλιος?!
    μην βάλετε γυαλιά. αν τον προσέξετε έχει σηκώσει δάκτυλο στην κακοκαιρία.

    για πάμε!
    αλλοιώς!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
    σκαστά, σβουρηχτά και στις δύο!

    καλημέρα και στους υπόλοιπους με τα σακίδια και τα παγούρια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kαλε τι λες ...
    εγω θελω να παω στον Παραδεισο!
    δεν θελω εδω!

    εκει θελω..εχει και Χερουβειμ!


    μαγκια ειναι να ζεις στη λαμαρινα
    και να να μην γινεσαι αλουμινενιο παραπηγμα...

    να ονειρευεσαι και να πετας..

    α
    ναι και να αγγιζεις το ονειρο σου ζωντανη!

    (ετσι λεω σημερα ...

    ααα αυριο δεν ξερω μπορει να ειμαι ενα αχυρενιο καλυβι λολ)

    μανταλάκι?????

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αστερω
    εμφανισου αυτη θελει να με βγαλει απο το λεωφορειο

    και επιασα πρωτη θεση...
    (μμ καθισα πανω σε μια αλλη με φακιδες νομιζω αλλα δεν πειραζει..ειμαι ελαφρια!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπα που να λυσσάξετε!!!

    Κοιμάστε όλο το πρωί κι έρχεστε την ώρα που με αυτοί οι παράλογοι άνθρωποι που με πληρώνουν, έχουν την τρελλή απαίτηση να δουλέψω!

    Όταν έπινα καφέ κι ήθελα παρέα, που ήσασταν το κέρατό μου μέσα;;;;

    Σκάνε οι ειδοποιήσεις μέσω μέιλ, τα βλέπω μουλωχτά, γελάω, με πνίγουν απαντήσεις, και δεν μπορώ να γράψω!!!!!!!!!!!!

    !#@%@#$%#@!$!#@$!@%!$^!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Kοιμομαστε ολο το πρωι λεει!!!


    χμμ που ειναι η βιβλιοθηκη μου ..σε ποιο παραμυθι το διαβασε αυτο???
    εγω κυρια μου τωρα σχολασα
    κι επνιγα κατι γελια ολο το πρωι με τις δικες σας τσικι τσικι ειδοποιησεις..

    σιγα που θα σας αφηνα ετσι!!
    τελος
    απο δω και περα το πρωι θα ειστε φρονιμες ..να δουλευουμε οκ?

    εσεις ..
    γιατι εγω ειμαι...
    η μια μαζευε βοτσαλα και πετρες
    και μου και μου και μου

    και η αλλη εκανε μπαγαζια!!


    caprino corno!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Aytoi οι κακοι παραλογοι ανθρωποι...μμμμμμ να τους κανουμε λες ταραντουλες...

    -ταραντουλους??

    χαχαχα ταραντα-δουλους???????
    ΧΧΧΧΧΧ

    -μαζεψτε με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τάλι ελαφριά με την φακίδα αγκαλιά?
    άμα βρεις την βιβλιοθήκη
    θα της την φέρω στο κεφάλι το Α-αικιουτο που θα μας πει οτι κοιμόσαντε!!!!!

    ποιός κοιμόσαντε μανδάμ?!

    φρουτ..φρου..φρουτ...

    παίρνω τα φτερά μου και πάω σε άλλη κήπο
    μυρίζει μες το λιοφορείο!
    αυτή με τις φακίδες θάναι!
    σήκω!

    ^^^~~~~~~^~^^^~~^^~~~~~^^^^^~!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. στα μάτια μου
    οι φωτογραφίες σου…

    …τα λόγια σου ακόμα περισσότερο…

    …και φύγαμε….

    ….φύγαμε….

    …ώρες μακριά…

    φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Όσο περπάτησα για να 'βρω μιαν ανάσα
    βλέμμα καθάριο, γέλιο γάργαρο πηγής
    θα είχα κάνει δυό φορές, μπορεί και τρεις
    το γύρο ολόκληρης της γης
    το γύρο ολόκληρης της γης

    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. EIΠΑ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!

    -ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ?

    -ΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ?

    ΟΚ !!!!!!!!ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΙ ριχνω και μελανι απο την πενα μου στα σεντονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Chryssa

    Κοίτα να ζήσεις ως το μεδούλι αυτό το "για όσο" τότε... Μετά βλέπουμε...

    Φιλούμπες!!!!!!!!!


    @Γιάννης Φιλιππίδης

    Ό,τι φύγαμε, φύγαμε... Αυτό είναι το μόνο σίγουρο... Για που δεν ξέρω...

    Ελπίζω όσο πιο κοντά γίνεται σ' αυτό που ονειρεύομαι κι σας περιέγραψα...

    Φιλούμπα φιλούμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ξυπνήσατεεεεεεεε?

    θέλω λογαριασμό!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @anthrakoryxos

    Καλημέρες!!!

    (Μού 'λειψες...)

    Και δυο και τρεις και δεκατρεις...

    Όσο χρειαστεί...

    Φιλούμπες!


    @Πεταλούδα & Ταραντούλα

    Πότε θα συγχρονιστούμε γαμώτο??????

    Πάντως άλλο ένα δείγμα της σχιζοφρένειας που με δέρνει, είναι ότι συμφωνώ και με τις δυο σας!!!!!

    Με την εξής έννοια: Όσο είμαστε είτε "εδώ" είτε "στο δρόμο", κοιτάμε να το ζήσουμε στο έπακρο.

    Αλλά το βλέμμα... ας είναι στο "εκεί"... Κι ίσως το βρούμε και το φτάσουμε κάποτε...

    Σας φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!!!!

    Πεταλουδάκι μου, ταυτόχρονα γράφαμε!!!!!!!

    Σε παίρνω τηλέφωνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. εγω για αλλού ξεκίνησα και αλλού με πήγε ο δρόμος


    την καλημέρα μου και εν αγλυκό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. αρτούμ'
    σούχω αφήσει τον χάρτη δίπλα στο τασάκι!

    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ντύθηκα, ετοιμάστηκα και ξεκίνησα για ΄κεί, γι΄αλλού.
    Κοίταξα καλύτερα πίσω μου, μύρισα τον αέρα, κοίταξα ψηλά στον ουρανό, αφουγκράστηκα τους ήχους, γεύτηκα τους καρπούς κι άκουσα τον άνεμο να μου ανακατεύει τα μαλλιά.
    Κι έμεινα....
    Γιατί εδώ, τελικά, ανακάλυψα είναι όλα...
    Απλά δεν τα ΄νοιωθα γιατί δεν είχα ανοίξει τις αισθήσεις μου...

    (αυθόρμητο!)

    Καλησπέρα μωβίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. μιας που άργησα να έρθω...μήπως...μήπως λέω βρήκες το δρόμο;

    να αφήσεις και κανενα βοτσαλάκι πισω σου.
    θα σου ειναι κοπος λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @artou

    Δεν έχει σημασία από που ξεκίνησες, αρκεί το "αλλού" που σε πήγε ο δρόμος, να συμπίπτει με το τωρινό σου "θέλω".

    Καλή σου μέρα, φιλί κι από μένα!


    @maya

    Αυτά της κάνεις και την μπερδεύεις και λοξοδρομεί??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @bluesmartoulis

    "Κοίταξα καλύτερα πίσω μου..."

    Άρα καμμιά φορά, ακόμα κι αν πρόκειται να γυρίσουμε στο "εδώ", χρειάζεται να ξεκινήσουμε για το "αλλού". Ίσως και μόνο για να πάρουμε την απαραίτητη απόσταση, και να μπορέσουμε να δούμε το "εδώ" από άλλη οπτική γωνία.

    Καλημέρα και καλή βδομάδα Σμαρτούλα!!!


    @αν ακούς

    Κόπος δεν είναι... Μάλλον άσκοπο είναι...

    Διάβασα ένα υπέροχο κείμενο τελευταία (κι ας μην άφησα σχόλιο, δεν βρίσκω πάντα τα κατάλληλα λόγια) από το οποίο ξεχώρισα μια φράση, που κολλάει πολύ εδώ:

    Δεν είναι που τα βότσαλα που έχω αφήσει στο δρόμο με βγάζουν στο ίδιο πάντα σημείο.

    Σου θυμίζει κάτι????

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να μπούμε στον δρόμο και να μην κοιτάξουμε πίσω. Μόνο μπροστά, στον δρόμο που απλώνεται.

    Να θυμάσαι πως καμιά καταιγίδα δεν διαρκεί για πάντα. Κι ο ήλιος έχει ανάγκη να ξεκουραστεί, δεν μπορεί να λάμπει συνεχώς, κι έτσι πολλές φορές λάμπει μες την απουσία του...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. το βρήκα το χάρτι αλλά δεν ξέρω να τον διαβάζω.......


    ισως τελικά να μην μετράει ο προορισμός αλλά το ταξίδι

    δεν ξέρω ακόμα ψάχνω-ψάχνομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Αλεξάνδρα

    Και μετά μου λέει η Ταραντούλα, γιατί σε βλέπω σαν τον Σοφό των παραμυθιών...

    Νά 'σαι καλά, φιλενάδα μου... Μου κάνεις τόσο καλό...

    Φιλιά πολλά!!!


    @artou

    Κι εγώ τα ίδια, ρε Αρτούλα... Όποια μάθει κάτι πρώτη, λέει και στην άλλη, ναι;


    @Roadartist

    Σ' ευχαριστώ! Μια προσπάθεια να μπει το όνειρο σε λέξεις και εικόνες ήταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή